loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 111 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما دیده اید که گاها در تصاویری که با دوربین دیجیتالی خود میگیرید، نویز قرمز رنگی در چشم ها ظاهر می شود که معمولا این اتفاق در تصاویری که در شب گرفته می شوند و یا در محل های تاریک گرفته می شوند می افتد. بسیاری از افراد با خود فکر میکنند که حذف این نویز کار بسیار سخت و دشواری است و حتما باید با نرم افزاری مانند فتوشاپ انجام شود. این در حالیست که انجام اینکار با یک نرم افزار کوچک نیز میسر است. نت فا دانلود Ashampoo Red Ex را به شما پیشنهاد می دهد. نرم افزاری که علیرغم حجم کم خود دارای توانایی بسیار بالایی است. فقط کافیست عکس مورد نظرتان را وارد برنامه کنید و سپس ادامه کار را به برنامه بسپارید زیرا عملیات حذف نویز قرمزی رنگ چشم ها در این برنامه بصورت کاملا خودکار صورت می گیرد و نیازی نیست که کاربر انرا به صورت دستی تنظیم کند. البته این برنامه علاوه بر حالت اتوماتیک دارای حالت دستی نیز می باشد که کاربر قادر خواهد بود اینکار را بصورت دستی نیز انجام دهد.

admin بازدید : 98 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

Advanced JPEG Compressor

تصاویر دیجیتالی در دنیای امروز از جایگاه ویژه ای برخوردارند به طوریکه همه ی ما از این تصاویر در امور مختلف زندگی خود استفاده میکنیم. همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین های دیجیتالی معمولا تصاویری که توسط این دوربین ها گرفته می شوند بسیار حجیم هستند. Advanced JPEG Compressor نرم افزاریست که میتوانید حجم این تصاویر را کاهش دهد و به عبارتی انها را فشرده کند. جالب است بدانید که کیفیت تصاویری که با این برنامه فشرده می شوند کاهش چندانی پیدا نمی کند. همچنین این نرم افزار علاوه بر فشرده سازی و کاهش حجم عکس ها میتوانید انها را نیز ویرایش کند و ابزارهایی مانند کراپ کردن تصویر، واترمارک زدن روی عکس، تنظیم رنگ عکس و تبدیل فرمت از جمله این ابزارها هستند.

admin بازدید : 84 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TSR Watermark Image

TSR Watermark Image نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های  JPEG , TIFF , PNG , BMP , GIF  پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.

admin بازدید : 122 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DxO ViewPoint

DxO ViewPoint نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه اصلاح تصاویر است که به کمک قابلیت های فراوانی که داراست میتواند عناصر هندسی موجود در عکس ها را اصلاح نماید.به کمک این نرم افزار شما قادر به اصلاح کردن موارد اشتباهی در خط افق عکس ها می باشید.این نرم افزار به مانند یک آزمایشگاه تکنولوژی اصلاح هندسی عمل کرده و به شما قدرت و سهولت در انجام مراحل تصحیح عکس ها را هدیه میدهد.

 

admin بازدید : 86 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CoolwareMax Face Off Max

نرم افزار Face Off Max ابزاری قدرتمند در زمینه مونتاژ عکس و قرار دادن تصاویر مختلف از صورت ها بر روی بدن دیگر افراد می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و با کمترین کلیک صورت عکس دلخواه خود را با یک عکس دیگر تغییر دهید و چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. این نرم افزار عکس های آماده ای از افراد مشهور را نیز به عنوان نمونه در خود جای داده است که شما می توانید به راحتی چهره خود را بر روی بدن آنها قرار داده و عکس های شگفت انگیزی بسازید.

admin بازدید : 95 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PhotoInstrument

 PhotoInstrument نرم افزاري بسيار کم حجم که در نوع خود تقريباً کم نظير و يا حتي بي نظير است. از جهاتي اين نرم افزار بسيار ساده است اما از جهت ديگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصوير مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب مي توان تصويري با نهايت خلاقيت را به دست آورد. اگر شما نرم افزار PhotoInstrument را داشته باشيد مثل اين است که وسيله ي گريم تصاوير خود را در کامپيوتر در اختيار داريد. اين برنامه از چهره ي شما تصاويري کامل و بي عيب براي ارسال به دوستان و يا قرار دادن در آلبوم خانوادگي تان مي سازد. با اين برنامه شما قادر خواهيد بود عکس هاي خود را بسيار بهتر از قبل و حتي بهتر از يک عکاس ويرايش نماييد. نرم افزار PhotoInstrument ابزار قدرتمند جهت ويرايش گرافيکي محل تصوير و پردازش عکس هاي گرفته شده ديجيتالي مي باشد. فقط با چند کليک هر کسي مي تواند مشکل عکس ديجيتالي را حل نمايد. ويرايش عکس، روتوش و آرايش کردن از کاربردهاي اين نرم افزار است. از ابزار هاي اين نرم افزار مي توان به کپي، ايجاد دود، تميز کردن صورت، رايت کردن، برس، تيره کردن، شارپ، رنگ آميزي، چرخش، پاک کردن قرمزي چشم، روشنايي و ... اشاره نمود.

 

admin بازدید : 119 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Photo Optimizer

Ashampoo Photo Optimizer به شما کمک مي کند عکسهاي ديجيتالي خود را به آساني و به سرعت دستکاري کنيد. همه چيز بسيار ساده طراحي شده بطوريکه شما نيازي به خواندن دستورالعمل براي کار کردن با اين نرم افزار نخواهيد داشت, تنها کاري که شما انجام مي دهيد اين است که منظره يا شيء مورد نظر خود را انتخاب کرده با فشردن يک دکمه کار تمام است, به همين راحتي. Ashampoo Photo Optimizer سعي در جايگزيني بر نامه هاي پيشرفته گرافيکي را ندارد , بلکه فقط به شما کمک مي کند تا احتياج شما را با صرفه جويي در وقت برآورده نمايد.

admin بازدید : 104 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aoao Photo Watermark

Aoao Photo Watermark نرم افزاری مناسب برای قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر مختلف است ، اگر عکسها و آثار هنری خود یا محصولات کمپانی خود  را روی اینترنت به اشتراک می گذارید به منظور جلوگیری از استفاده غیرقانونی از عکسهایتان و به منظور اینکه دیگران بدانند که عکس منتشر شده دراینترنت متعلق به چه شخص یا شرکتی است افزودن واترمارک به عکسهایتان از ضروریات است.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید متن و یا لوگوی منحصر به فرد خود را در کمتر از یک دقیقه به بیش از 100 عکس بیفزایید ، همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار افزودن فریم به عکسهایتان می باشد که سبب زیبایی بیشتر آنها خواهد شد

admin بازدید : 213 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

OnOne Perfect Effects

پلاگین Perfect Effects را می توان به عنوان یکی از ابزارهای محبوب ویرایش عکس نامید که راه حلی سریع و حرفه ای برای افکت گذاری بر روی عکس های دیجیتالی است. این نرم افزار دارای کتابخانه ی کاملی از افکت های عکاسی حرفه ای است و با پردازش سریع خود امکان پیش نمایشی را فراهم می کند تا کاربر بتواند قبل از اعمال تغییرات در عکس تمام عملکردها را در هر لحظه به صورت زنده و تمام صفحه مشاهده کند. عکاسان حرفه ای در کنار استفاده از فتوشاپ، می توانند با بهره گیری از Perfect Effects به عنوان پلاگین، عکس های خروجی فوق العاده و با کیفیتی را از نظر استفاده از افکت ها ایجاد کنند. کتابخانه ی کامل افکت های این نرم افزار مجموعه افکت های خلاقانه و حرفه ای را به شما ارائه می دهد که می توانید از آن ها به صورت منفرد یا ترکیبی از چندین افکت روی عکس ها استفاده کنید. بدین ترتیب، عکاسان انتخاب های زیادی برای ایجاد جلوه های عکاسی خواهند داشت. افکت هایی مانند افکت سیاه و سفید، افکت عکس قدیمی، افکت فیلم و افکت تاریکخانه، فیلترهای عکاسی، تکسچرها و حاشیه ها تنها نمونه هایی از این کتابخانه عظیم می باشند.

admin بازدید : 98 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HeliconSoft Helicon Focus Pro

HeliconSoft Helicon Focus عکاسی ماکرو، میکرو و عکسبرداری از مناظر خارج از حد معمولی فاصله کانونی به این راحتی ها امکان پذیر نیست. اما نرم افزار قدرتمند Helicon Focus با روش کار بسیار ساده و امکانات منحصر به فردی که در خود جای داده است، شما را قادر می کند تا به سادگی این کارها را انجام دهید.
به کمک Helicon Focus می توانید یک تصویر متمرکز از ترکیب مجموعه ای از تصاویر که هرکدام روی بخشی از سوژه متمرکز شده است، ایجاد کنید و به این ترتیب به سادگی عکسبرداری ماکرو و میکرو را تجربه کنید. پشتیبانی از قابلیت ترکیب بی نهایت تصویر، پشتیبانی از وضوح بیش از صد مگاپیکسل، سرعت پردازش بسیار بالا با قابلیت پردازش همزمان چندهسته ای و بسیاری از امکانات دیگر از جمله ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود.

admin بازدید : 100 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TwistedBrush Pro Studio

TwistedBrush Pro Studio محصول شرکت Pixarra ، نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچ گونه پیچیدگی می باشد. نتیجه کار این نرم افزار را با کار یکی دیگر از موارد مشابه مقایسه کنید و خود به نادر بودن این نرم افزار در این زمینه پی خواهید برد. به صورتی که نقاشی های رنگ روغن حاصل از کار شما با این نرم افزار به غلظت یک نقاشی واقعی آغشته به رنگ های متنوع بر روی بوم نقاشی خود نمایی خواهد کرد. با خاصیت مخلوط سازی رنگ های گوناگون به صورت خیس تا نیمه خیس و یا در کل خشک شده ترکیب پذیر می باشند و طراحی با گچ، ذغال، مداد رنگی، مداد شمعی و آب رنگ نیز در این مجموعه قابل توجه است. این ویژگی در واقع به کاربران اجازه نقاشی بر روی تصاویر و یا تبدیل عکس مورد نظر به تصویر نقاشی شده را می دهد. تنها کافی است کاربران به وسیله این نرم افزار عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و به وسیله ابزارهای این برنامه تغییرات خود را در قسمت های مختلف عکس اعمال نمایند. آن ها می توانند عکس را به گونه ای تغییر دهند که گویا این تصویر یک نقاشی بوده است. هم چنین به کمک ابزار Image Warp می توانید عکس و تصاویر را به حالت های مختلف تغییر دهید و عکس ها را به تصاویر جذاب خنده دار تبدیل کنید. این نرم افزار دارای بیش از 3000 نوع افکت مختلف  برای کار بر روی تصاویر می باشد که در واقع می توان گفت تمامی نیاز های مربوط در این زمینه را برای کاربران رفع خواهد نمود.

admin بازدید : 120 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ArcSoft Portrait Plus

ArcSoft Portrait Plus این قابلیت را می دهد تا بتوانید عکس های گرفته شده از چهره افراد را در کمترین زمان ممکن و به سادگی و البته به صورت حرفه ای روتوش و زیباسازی کنید. این برنامه مناسب استفاده در آتلیه های عکاسی می باشد که قطعا در افزایش سرعت عمل و کیفیت کار شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

admin بازدید : 104 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SILKYPIX Developer Studio Pro

SILKYPIX Developer Studio Pro یک مبدل جهانی است که با بهره گیری از توابع قدرتمند به شما امکان رسیدن به بهترین نتایج در زمینه ی تصاویر را می دهد. با بهره گیری از پارامترهای حرفه ای در کنار واسط کاربری کامل شما می توانید کیفیت تصاویرتان را به بهترین نحو افزایش دهید. از آنجایی که تبدیل عکس ها از فرمت های خام یکی از امور فراگیر در زندگی امروزه شده است نیاز به مبدل هایی در این زمینه احساس می شود. SILKYPIX یکی از بهترین مبدل ها در سراسر جهان است، رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن.
SILKYPIX برای کاربران حرفه ای به همان اندازه کامل است که برای کاربران آماتور و مبتدی، ساده. هر دو دسته کاربران می توانند برای دستیابی به عکس هایی با کیفیت بالا از این نرم افزار بهره مند شوند. به کمک این نرم افزار خطاهای پیکسلی را که قبلاً تنها با پرداخت هزینه های بالا برای خرید سخت افزارهای عکاسی گران قیمت قابل حل بود می توان برطرف نمود. SILKYPIX با معرفی مدیر حرفه ای در زمینه ی رنگ، که شامل پروفایل های ICC است و توابع پیشرفته برای تنظیم میزان سفیدی عکس ها، پرسپکتیو، تاریکی و روشنایی و سایر تنظیمات به کاربر کمک بسیاری می کند. این محصول از بیش از 120 نوع دوربین پشتیبانی می کند. ابزار معرفی شده قابلیت خواندن فرمت های خام را از دوربین های دیجیتالی SLR دارد و نیز قابلیت کار بر روی فرمت هایی چون JPG و TIFF را داراست.

admin بازدید : 154 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

InPixio Photo Filters and Effects

 Photo Filters and Effects نرم افزاری با کاربرد ساده که می توان از آن به عنوان یک استدیوی تصاویر دیحیتالی استفاده نمود. شما می توانید تصاویر گرفته شده از هر منبعی را در این نرم افزار دسته بندی و مدیریت کنید. در این استدیو نیز ابزاری برای ویراش و بیش از 50 نوع فیلتر ، افکت های مختلف و جذاب وجود دارد. این نرم افزار از فرمت های مختلف تصویر از قبیل JPG,PNG,GIF,RAW و... پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 97 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DxO Optics Pro

نرم افزار گرافیکی DxO Optics Pro برای عکاسان آماتوری مفید است که عکاسی را تازه شروع کرده اند. DxO Optics Pro هر 2 فرمت jpg و RAW را پشتیبانی می کند و خیلی از مشکلاتی که از لحاظ کیفیت دامنگیر عکاسان است را از جلوی پایشان بر می دارد. همچنین توسط این برنامه می توانید به صورت ویژه بر روی تصاویر زوم کنید اما کیفیت از بین نمی رود. با این نرم افزار فوق العاده محدودیت را از دوربین عکاسی خود حذف کنید.

admin بازدید : 85 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mojosoft Photo Frame Studio

تصاویر را می توان برای ثبت خاطرات نگه داری کرد تا پس از گذشت چند سال خاطرات شیرین گذشته بازسازی شوند. در گذشته تصاویر برروی ورق های مخصوصی چاپ می شد و حالا به صورت دیجیتالی در حافظه های گوناگون و با کیفیت بسیار بهتری نگه داری می شود و چه بهتر که این نگهداری تصاویر به صورت دیجیتالی با کمی ذوق و سلیقه زیباتر هم شود. Mojosoft Photo Frame Studio نمونه ای از نرم افزارهایی است که می توان با بهره گیری از آن به تصاویر فریم ها یا همان قاب های زیبا را اضافه کرد تا در صورت دلخواه هم به صورت دیجیتالی جذاب تر به نظر آید و هم زمانی که آن ها را چاپ می کنیم زیباتر جلوه کند.
وجود طرح های آماده فراوان در این نرم افزار تمامی سلیقه ها را پاسخگو است ؛ واسط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان از نرم افزار هم کمک می کند تا تمامی کاربران بتوانند از این ابزار ساده اما مفید بهره بگیرند. اضافه کردن Text به تصاویر، سازگاری با فرمت های رایج، نهایت کیفیت در ذخیره سازی و دسته بندی طرح های آماده موجود در نرم افزار از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که Mojosoft Photo Frame Studio با خود به همراه آورده است.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PhotoLine

 نرم افزار PhotoLine ابزار ترسیم تصویر ، ویرایش برداری ، تبدیل دسته ای ، ویرایش وب و ... با ویژگی های بسیار می باشد. این نرم افزار از لایه های عکس ، بردار و متن پشتیبانی می کند. مدیریت رنگ با پروفایل ICC ، ذخیره اسناد PDF، کار با اسناد بیشتر از یک صفحه، ساخت کتابچه، تقویم دیواری، آگهی، ساخت اسلایدشو، بررسی داده های EXIF و  IPTC، اضافه و ویرایش کلمات کلیدی ، ساخت فلش انیمیشن ، جستجوی پیشرفته ، مدیریت رنگ ، اعمال فیلترها ، ضبط عملیات ، چاپ اتیکت ، پوستر و انیمیشن ها و ... از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از بسیاری فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 72 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel Paintshop Pro X6

Corel PaintShop Pro X6 يكي از جدي ترين رقيبان براي Photoshop نام دارد. نرم افزاري فوق العاده كه به واسطه به روز رساني و تغيير محيط كاربري به راحتي هم قابل استفاده و بهره گيري بوده و امكانات بسيار جديدي را هم ارائه مي دهد. مديريت كامل برروي انواع مختلف فرمت ها از انواع عكس ها گرفته تا فرمت هاي رايجي كه براي فايل هاي صوتي و تصويري استفاده مي شوند اولين نكته ي مهمي است كه در خصوص اين Corel PaintShop به چشم مي آيد. ويرايشگر بسيار حرفه اي و قدرتمندي كه براي تصاوير در اين نرم افزار گنجانده شده از گذشته به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي كاربران مطرح بوده است و بسياري از كاربران حرفه اي ترجيح داده اند كه اين نرم افزار را به عنوان ويرايشگر تصاوير خود انتخاب كنند چراكه علاوه بر سهولت در عملكرد نرم افزار تقريبا تمامي ابزارهاي لازم براي ويرايش و تدوين را كنار هم جمع كرده است. استفاده از نهايت كيفيتي كه امروزه به اسم HD شناخته مي شود يكي ديگر از خصوصياتي است كه در نسخه جديد به آن بسيار توجه شده است.

admin بازدید : 81 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Uconomix uMark

Uconomix uMark Professional نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی در زمینه قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر دیجیتالی می باشد. در واقع این نرم افزار می تواند برای تمامی عکاسان و وب مسترها مفید واقع شود. زیرا با کمک این نرم افزار دیگر نیازی به برنامه های حجیم نخواهید داشت و می توانید در سریعترین زمان ممکن با قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر مانع از سوء استفاده دیگران شوید و کپی رایت تصاویر را نزد خود نگه دارید. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلفی می باشد که همگی به شما کمک می کنند تا بتوانید متون را بصورت واترمارک بر روی تصاویر قرار دهید و رنگ بندی و سایز آنها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و یا عکس و لوگوی مورد نطرتان را با فرمت های BMP , JPG , GIF , PNG , TIFF به آنها بیافزایید.

admin بازدید : 392 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ArcSoft PhotoStudio

ArcSoft PhotoStudio یکی از نرم افزارهای قدرتمند ویرایش تصویر است که به منظور استفاده تمامی افراد از جمله کاربران مبتدی و یا حرفه ای هایی که خواهان عملکرد دقیقتری می باشند طراحی شده است و هر آنچه که افراد برای کار با عکس های دیجیتال و انجام خلاقیت بیشتر، مدیریت پروژه طراحی، افزایش کیفیت، چاپ تصویر و ... نیاز دارند را فراهم نموده است. ArcSoft PhotoStudio تمامی ابزارهای مهم و پشرفته را که شامل تنظیمات لازم جهت روتوش و ویرایش و اعمال افکت ها و فیلترهای خاص می شوند را در محیط خود جای داده است. یکی از کاربردهای ویژه این نرم افزار استفاده از آن به عنوان ابزار زیباسازی و روتوش چهره های موجود در عکس ها می باشد که می تواند بصورت خودکار نویزهای موجود در تصاویر و لکه های اضافه را پاک کند و شما در آن به آرایش صورت بپردازید. همچنین این نرم افزار از تصاویر در سایزهای بزرگ تا سقف 30،000 * 30000 پیکسل پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 69 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Agisoft PhotoScan Pro

Agisoft Photoscan Pro این نرم افزار به صورت اتوماتیک از عکس‌های شما تکستچرهای سه بعدی می‌سازد. شما میتوانید از این بافت‌ها در مدل‌های خود استفاده کنید. Agisoft کمپانی سازنده این نرم افزار با تحقیقات نوآورانه و در حال توسعه راه حل‌های برجسته بر اساس فن آوری‌های دید کامپیوتر است.

admin بازدید : 89 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Hornil StylePix Pro

Hornil StylePix Pro یک نرم افزار ویرایش تصویر حرفه ای و با کاربردی آسان است. واژه StylePix ترکیبی از کلمه "Style" و کلمه "Picture" است. بنابراین "StylePix" به معنی "Style Picture" نیز می باشد. StylePix در ایجاد سریع و آسان تصاویر زیبا به شما کمک می کند و شما با استفاده از آن می توانید برای کامپیوتر، اینترنت و تلفن همراه، مضامینی را ایجاد کنید. رابط کاربری این نرم افزار آزادی عمل زیادی را در ویرایش فراهم می کند و شما خیلی سریع تر می توانید آنچه را که در عمل ویرایش می خواهید را بیابید و گزینه های مختلف آن را تغییر دهید.

admin بازدید : 106 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop Lightroom

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom یک جعبه ابراز ضروری برای عکاسان حرفه ای دیجیتال است که یک محیط ساده برای مدیریت، تنظیم کردن و نمایش و عرضه ی، تعداد بیشماری عکس دیجیتالی را برای شما فراهم می سازد. با استفاده از Lightroom شما می توانید زمان بیشتری را در پس لنز دوربین به عکاسی بپردازید و در زمان کوتاهی پشت کامپیوتر عکس های گرفته شده را اصلاح نمائید. اگر عکاس حرفه ایی هستید Lightroom با محیط ساده خود به شما این امکان را می دهد که عکس ها را که در طول روز گرفته اید به سرعت مشاهده کنید و روی آنها کار کنید همانند تمامی عکسی های دیگری که در طول زندگی خود گرفته اید.
Lightroom به شما این توانایی را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، مرتب ، دسته بندی ، تصحیح ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و با تنظیم نور و رنگ عکس ها بهترین حالت را برای بالا بردن کیفیت عکس خود بدست آورید. واسط کاربری Lightroom بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس ها را با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

admin بازدید : 276 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Light Image Resizer

نرم افزارهاي بسياري در زمينه کار بروي تصاوير ارائه شده است. نرم افزار فتوشاپ که در ميان کاربران از شهرت و محبوبيت بالايي برخوردار است  بهترين مثال در اين زمينه است. اما گاهي نياز ما به يک نرم افزار براي اديت عکس ها ، در حد و اندازه نرم افزاري چون فتوشاپ نيست و از لحاظ وقت و هزينه نيز تهيه چنين نرم افزاري براي کاري که قصد انجام آن را داريم به صرفه نخواهد بود. در چنين شرايطي مي توان نرم افزارهايي را يافت که در زمينه نياز ما کارهايي تخصصي تر و فراتر از نرم افزارهاي گسترده و پيچيده اي چون فتوشاپ انجام مي دهند. Light Image Resizer نام نرم افزاري است که امروز قصد معرفي آن را داريم. اين نرم افزار با وجود حجم کم خود ، داراي قابليت هاي فراواني است که مي توانيد از آنها به بهترين نحو و با ساده ترين شکل ممکن استفاده کنيد. با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهيد بود تا عکس ها خود را با سرعت بالايي از فرمتي به فرمت ديگر تبديل نماييد ، عکس هاي خود را فشرده کرده و از حجم آنها بکاهيد بي آنکه در کيفيت تصوير تغييري حاصل شود ، رزولوشن تصاوير را تغيير دهيد و از  ديگر امکانات فوق العاده اين نرم افزار بهره مند شويد.

admin بازدید : 102 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Photo Collage Max

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای 70 نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

admin بازدید : 210 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CyberLink PhotoDirector Ultra

CyberLink PhotoDirector Ultra نرم افزاری برای مدیریت و ویرایش حرفه ای تصاویر می باشد. خلق عکس های منحصر به فرد توسط این نرم افزار به سادگی قابل انجام است. از زمانی که عکس های خود را وارد کامپیوتر می کنید ، این نرم افزار قدرتمند به همراه تمامی ابزاری که در اختیار دارد می تواند نیاز شما برای ساخت تصاویر حرفه ای برطرف کند. از نمونه ابزارهای PhotoDirector 5 می توان به ابزار مدیریت تصاویر ، تنظیم کردن عکس و امکانات حرفه ای ویرایش اشاره کرد.

admin بازدید : 158 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nikon Capture NX2

نرم افزار Nikon Capture NX2 در زمینه ی افزایش کیفیت تصاویر به کاربر کمک بسیاری می کند. تنها کافی است شما کنترل را بر روی نقطه ای که می خواهید ویرایش کنید ببرید و با کمک تکنولوژی پیشرفته ی این محصول تمامی افکت ها و تغییرات لازم را بر روی تصاویر دلخواه تان اعمال کنید. با کمک این محصول دیگر هیچ وابستگی به نرم افزارهای دیگر ندارید. ابزار Color Control Point در این نرم افزار به افزایش رنگ مایه و تاریکی و روشنایی و ... در تصاویر شما می پردازد به طور مثال می توانید تاثیر رنگ گل را نسبت به رنگ شاخ و برگ اطراف آن افزایش دهید. به منظور دستیابی به نتیجه ی طبیعی و بهتر در این نرم افزار ابزاری با نام  برس روتوش خودکار وجود دارد که به کمک آن به راحتی می توانید لک های موجود بر روی صورت و یا عیوبی که بر روی گل ها وجود دارد را نیز از میان ببرید. شما می توانید افکت هایی چون سایه زدن، تیره روشن کردن و ... را بر روی تصاویر تان بوجود آورید. به راحتی می توانید در بین محیط هایی چون مرورگر، ویرایش و Metadata و Multi-Purpose جا به جا شوید. همزمان می توانید بر روی چند عکس کار کنید و دیگر نگران از بین رفتن زمان نباشید.

admin بازدید : 80 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Photo Commander

نرم افزار Ashampoo Photo Commander ابزاری قدرتمند جهت کار کردن با تصاویر و مدیریت و سازماندهی مجموعه تصاویر دیجیتالی می باشد که ابزار و امکانات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تنظیمات دلخواه خود را بوجود آورده و بروی سایر تصاویر اعمال نمایید و نیز قادرید تصاویر خود را روتوش نموده و تنظیماتی مانند کنترل میزان روشنایی، رنگ تصاویر، سایه و سایر پارامتر های دیگر در مورد کار ویرایش تصویر مانند ابزار برش و چرخش و تغییر اندازه تصاویر و اعمال افکت های خاص به تصاویر را براحتی انجام دهید. از جمله امکانات دیگر این نرم افزار امکان ساخت کارت های تبریک و اضافه نمودن قاب های آماده به تصاویر می باشد و نیز با استفاده از این نرم افزار شما براحتی قادر به رایت تصاویر بروی انواع CD و DVD بوده و نیز قادرید تصاویر دلخواه را بروی محیط وب به اشتراک بگذارید. با استفاده از نرم افزار فوق براحتی قادر به مرور کلیه تصاویر خود بوده و نیز قادرید فایل های صوتی و ویدئوی خود را نیز مدیریت نمایید.

admin بازدید : 98 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

PhotoFiltre Studio X

نرم افزار PhotoFiltre Studio X ابزار قدرتمند جهت روتوش تصاویر با استفاده از فیلترهای خاص می باشد. تمامی ابزارهای این برنامه مستقیماً در دسترس بوده و تغییرات در زمان استفاده اعمال می شوند. همچنین یک toolbar جهت دسترسی آسان و سریع به فیلترها در محیط برنامه در نظر گرفته شده است تا در وقت کاربر جهت اعمال فیلترها صرفه جویی شود. برنامه قادر است تا در کمترین زمان ممکن محدوده ی وسیعی از یک عکس را فیلتر گذاری کند. کار با برنامه بسیار آسان بوده و حتی کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند با آن کار کنند. امکانات و ابزارهای استاندارد برنامه شامل Brightness , contrast , dyed , saturation , gamma می باشد که می توان مقدار آن ها را بستگی به نیاز کم یا زیاد کد. فیلترها هنری برنامه شامل watercolor , pastels , Indian ink , pointillism , puzzle effect و... می باشند که به همراه هر یک تنظیماتی قابل تغییر ارائه شده است. برنامه دارای 100 نوع فیلتر متنوع می باشد. با این نرم افزار می توانید با ابزارهای پیشرفته روتوش اثر قرمزی چشم و ... را اصلاح كنید. با داشتن مدیریت قدرتمند لایه ها شما می توانید به راحتی بر روی تصاویر خود مدیریت كنید. یكی دیگر از مزایای بسیار قابل توجه این نرم افزار را می توان به لود بسیار سریع این نرم افزار و سرعت بالا برای كار با تصاویر نام برد كه یكی از قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار می باشد كه اكثر كاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. Photo Filtre Studio X با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Aurora 3D Presentation

Aurora 3D Presentation نرم افزار بسیار قدرتمند و قابلی است که به واسطه آن به راحتی می توان زیباترین و جذاب ترین اسلایدشو های سه بعدی را خلق کرد. این ابزار درست به مانند PowerPoint امکانات فراوانی دارد که با استفاده از آن ها می توان پروژه های جذابی را خلق کرد که تاثیر مثبتی روی بیننده دارد. می توان از همه Object ها بهره گرفت تا حاصل کار یک نمایش کامل باشد. متن ها، تصاویر، موزیک ها، ویدئوها و به طور کلی تمامی آنچه لازم است تا پروژه به شکلی کامل ارائه شود را می توان به صورت سه بعدی در اسلایدشو اضافه نمود.این ابزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد به راحتی قابل بهره برداری بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. تنها هدف لازم است و سلیقه، تا کاربر بتواند یک Presentation سه بعدی فوق العاده جذاب را خلق نماید. عدم نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی، عدم نیاز به آموزش فلش، فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری که با آن می توان Object های سه بعدی را خلق کرد ، فضای کاملا سه بعدی نرم افزار به صورت پیش فرض، امکان تبدیل عکس، فیلم و یا دیگر خروجی ها با بهترین کیفیت ممکن و همچنین به صورت کاملا سه بعدی و همچنین امکان خلق تبلیغات جذاب و زیبا که گاهی باعث کسب درآمد های خوبی هم می شوند از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Aurora 3D Presentation به چشم می خورند.

admin بازدید : 89 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود KoolMoves

KoolMoves نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش می باشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را می توانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی می تواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی می کند.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Photo Slideshow Creator v4.25 - ساخت اسلايدشو

Photo Slideshow Creator يک ابزار قدرتمند و حرفه اي در زمينه ي قرار دادن اسلايد براي عکس ها است ، به واسطه ي اين نرم افزار مي توانيد اسلايدهاي بسيار زيبا و حرفه اي براي عکس هاي خود انتخاب کنيد و با ذخيره ي آن پک آلبوم عکس خاطره انگيز بسازيد ، علاوه بر اين مي توانيد يک موسيقي نيز به آلبوم عکس خود اضافه کنيد تا هنگام عوض شدن عکس ها به صورت اسلايد از شنيدن موسيقي نيز لذت ببريد پس از آنکه تمام تنظيمات شخصي را بر روي پروژه انجام داديد مي توانيد آن را به صورت يک فايل اجرايي (EXE) ، محافظ صفحه نمايش يا فايل ويديويي و...ذخيره کنيد يکي از قابليت هاي برتر اين نرم افزار ذخيره فايل ويديويي با کيفيت Full HD است که قابليت رايت مستقيم بر روي دي وي دي را نيز دارد

admin بازدید : 110 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Toolwiz Pretty Photo v1.9 - ویرایشگر سریع تصاویرToolwiz Pretty Photo نرم افزاری رایگان و بسیار کابردی در زمینه ی ویرایش عکس و زیباسازی آن می باشد که با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای رایگان موجود در این نرم افزار میتوانید عکس های خودتان را بهتر و زیباتر به نمایش در آورید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن 39 ابزار جهت زیباسازی تصاویر ، امکاناتی جهت ویرایش نظیر بریدن عکس ، تغییر سایز ، چرخش ، لایه برداری ، قرار دادن قاب و سایه را در جمله امکانات خود قرار داده است . این نرم افزار بسیار آسان برای تغییر برخی خواص تصاویر مثل تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی ، تعادل رنگ و تغییر غلظت رنگ ها نیز امکاناتی را فراهم کرده اس ت. همچنین در زمینه روتوش چهره ها دارای انواع قلموها ، خط چشم ، سایه چشم ، مژه ها ، کلاه گیس و دیگر ابزار آرایش می باشد که برای طراحان حرفه ای بسیار مفید خواهد بود .

admin بازدید : 104 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CyberLink YouPaint

CyberLink YouPaint نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد در زمینه طراحی و نقاشی دیجیتالی می باشد. این نرم افزار که از ابزارها و ویژگی های متعدد بسیار زیادی برخوردار می باشد در عین حال دارای یک کاربری ساده نیز می باشد که همین امر موجب شده تا کاربران در همه سطوح قادر به استفاده از این برنامه باشند . در واقع این نرم افزار همانند یک بوم نقاشی سفید با ویژگی های فراوان است که طرحی که بر روی آن پیاده خواهد شد به خلاقیت نقاش بستگی دارد. این نرم افزار محصولی از شرکت CyberLink می باشد.

admin بازدید : 102 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Mediachance Dynamic Auto-Painter

اگر دوست داريد تصاوير دلخواه خود را شبيه به آثار هنرمندان معروف در آوريد مي توانيد از امکانات باورنکردني نرم افزار Dynamic Auto-Painter بهره مند شويد. اين محصول تحت عنوان تجاري و خلاصه شده ي DAP در دنياي نرم افزار ارايه شده است. به کمک اين نرم افزار حتي شما مي توانيد قابليت هاي عکاسي تان را هم افزايش دهيد. اين نرم افزار به جاي تغيير در پيکسل هاي تصوير، از تصوير ورودي به عنوان راهنمايي براي نقاشي کردن صحنه ها استفاده مي کند و اين کار را با کمک برس هاي مختلف و بهره گيري از تکنيک هاي الهام گرفته از هنرمندان مشهور دنيا انجام مي دهد. يکي از امکاناتي که در نسخه ي جديد اين نرم افزار وجود دارد اين است که تصاوير خروجي حاصل از طراحي با اين محصول حتي اگر سايز کوچکي داشته باشند و يا از فاصله ي دور به نظر برسند باز هم شبيه به يک نقاشي مي باشند. يکي ديگر از امکاناتي که در اين نرم افزار وجود دارد اين است که به کمک گزينه Real Canvas به راحتي مي توان يک بوم نقاشي را شبيه سازي نمود. اين نرم افزار هيچ گاه يک تصوير را دو بار مثل هم نقاشي نمي کند. دقيق شدن در جزئيات يکي ديگر از ويژگي هاي اين نرم افزار  است. با انتخاب استايل هاي مختلف مي توانيد از يک تصوير نقاشي ديگر داشته باشيد با وجود اينکه صحنه همان صحنه ي قبلي باقي مي ماند. اگر از نزديک، به نقاشي به وجود آمده نگاه کنيد فقط متوجه تغيير رنگ نمي شويد، اين تغيير به گونه اي است که انگار واقعاً اين نقاشي توسط هنرمند ديگري طراحي شده است.

admin بازدید : 101 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS6

Adobe Photoshop CS6 تازه ترين نسخه از فتوشاپ است  که شامل بيش از ?? امکان و قابليت جديد، رابط کاربري تازه و بهبودهايي در استفاده از سخت افزار به منظور ويرايش سريعتر عکس ها در محيط برنامه مي باشد. رابط کاربري فتوشاپ هم براي کاربرد بهتر، تغييرات فراواني پيدا کرده است. پس زمينه و محيط کار آن به صورت پيش فرض سياه شده و آيکون ها و منوهاي دست و پا گير کمي جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبي اين کار بخاطر اين است که با رنگ تيره خستگي چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روي طرح و کشيدن براش بيشتر مي شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظيمات، قسمت تغيير رنگ محيط نيز وجود دارد. حتي مراحل نصب هم دوباره سازي شده است.
در نسخه ي جديد و در پنل لايه ها بخشي با عنوان نوع لايه (Kind) وجود دارد. اين ويژگي لايه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازي مي کند .اين حالت براي زماني که شما يک پروژه ي زياد با لايه هاي مختلف داريد بسيار مناسب است. همچنين شما مي توانيد لايه ها را بر اساس پارامتر هاي خود مرتب کنيد. ابزار ريميکس در اين برنامه مانند پيچ و مهره کار مي کند و مي توان با بکارگيري آن هر شي را از قسمتي از عکس کپي کرده و با حفظ پس زمينه و تکرار درست پترن ها ي مربوطه، آن را در مکاني ديگر از عکس قرار داد. علاوه بر اين قابليت هاي سه بعدي به طرز عجيبي تغيير کرده اند. در فتوشاپ سي اس 6 يک منوي جديد با نام Type اضافه شده است که شما در آن مي توانيد ابزارهاي مربوط به قابليت هاي سه بعدي را ببنيد. که يکي از گزينه هاي مهم آن گزينه Extrude to 3d که به سه بعدي کردن اجزا خواهد پرداخت. در نسخه ششم اين نرم افزار، ويرايش ويديويي که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را نديده باشيد، تبديل به يکي از بخش هاي اصلي برنامه شده و امکانات ويژه اي را دارا مي باشد. ابزارهاي برش جديد، قابليت جستجوي لايه ها، بازيابي خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ويژگي هاي پرکاربرد افزوده شده نيز مي توان به مواردي که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor مي‌توانند از اين پس در PS CS6 هم از ابزارهاي وکتوري استفاده نمايند. در نسخه جديد فتوشاپ واحد پردازش گرافيک (GPU)، موجب افزايش محسوسي در سرعت ويرايش با فيلتر Liguify شده است. اين فيلتر يکي از متداول ترين فيلترهايي است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار مي گيرد و به کاربر اين امکان را مي دهد تا پيکسل هاي تصوير را خميده کند بدون اينکه از کيفيت آن کاسته شود.
يکي ديگر از ويژگي‌هاي مهم نسخه جديد فوتوشاپ، ذخيره پشت زمينه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ويرايش ديگر فايل‌ها را هنگام ذخيره کردن يک فايل بزرگ بدون تداخل مي‌ دهد.
بزرگترين سايز قلم در CS6 براي بعضي از ابزار‌ها افزايش يافته و منو‌ها به طور کلي نرم تر و دسترسي به آنها ساده تر مي باشند.

admin بازدید : 104 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CollageIt Pro

CollageIt نرم افزاری آسان در زمینه ی ساخت کلاژ، دستکاری و تغییر بر روی عکس و تصاویر می باشد، به راحتی می توانید عکس های دیجیتالی خود را در اختیار دوستان و خانواده قرار دهید. تنها با چند کلیک و در عرض چند دقیقه می توانید مجموعه عکس های خود را آماده کنید. چه شما تازه شروع به این کار کرده باشید چه سال ها وقت در این زمینه گذاشته باشید. CollageIt عکس های خاص شما را به خاطرات گرانبها تبدیل می کند.

admin بازدید : 105 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

BlazePhoto Professional

BlazePhoto نرم افزاری کاربردی و سبک برای ویرایش تصاویر شماست. به کمک این برنامه قادر هستید به مدیریت ، ویرایش ، نمایش و به اشتراک گذاری تصاویر خود بپردازید. یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در این برنامه ، این است که با وارد کردن یک تصویر در آن ، می توانید تصاویر شبیه به آن را در کامپیوتر خود پیدا کنید. امکانات دیگری نظیر برش بخشی از عکس ، تغییر سایز ، کار بر روی نور ، کنتراست و... نیز در این برنامه گنجانده شده است. شما میتوانید پس از استفاده از این نرم افزار و ویرایش تصاویر خود ، آنها را به فرمت های متنوع و دلخواه خود مانند html albums , CD , slideshow DVD و export کردن به فولدر های دیگر استفاده کنید.

admin بازدید : 97 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Odin Frame Photo Creator

Frame Photo Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت قاب عکس های دیجیتالی که شما را قادر به گرفتن عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود و همچنین ویرایش، چاپ و دستکاری عکس های دیجیتال برای بهبود کیفیت عکس می سازد. Frame Photo Creator با در اختیار داشتن یک ویرایشگر عکس به شما کمک می کند تا برخی از ویرایش های ساده تصاویر نظیر تنظیم رنگ و وضوح، چرخاندن و بریدن بخش های دلخواه را به سادگی انجام دهید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.

admin بازدید : 131 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Perfect Portrait Premium Edition

Perfect Portrait یکی از محصولات جدید شرکت onOne می باشد که آخرین نوآوری ها را در زمینه رتوش پرتره به عکاسان ارائه می دهد. با به کارگیری این برنامه دیگر نیازی نیست عکاسان نگران صرف وقت زیادی باشند که رتوش پرتره از آن ها می گیرند، زیرا اغلب کارها به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. Perfect Portrait به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی به از بین بردن لکه ها و بهبود رنگ پوست و خصوصیات اجزایی همچون چشم ها، لب ها و دندان ها بپردازید در صورتی که انجام این قبیل کارها به تنهایی آسان نبوده و بسیار زمانگیر خواهد بود. Perfect Portrait می توان به عنوان برنامه ای مستقل اجرا شود و یا به طور مستقیم با برنامه هایی مانند Lightroom , Aperture یا Photoshop بکار گرفته شود.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 720
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,417
  • بازدید ماه : 16,262
  • بازدید سال : 80,170
  • بازدید کلی : 474,153