loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 80 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Avast! Antivirus Pro

Avast! Pro Antivirus نرم افزار ضد ويروس قدرتمند و عالي براي افرادي مي باشد که با اينترنت و فعاليتهاي انلاين بيشتر سروکار دارند و فعاليتهاي از قبيل فرستادن نامه هاي الکترونيکي و بوگردي وبسايتهاي معروف را بيشتر انجام مي دهند. اين نرم افزار بسته اي از برنامه هاي کاربردي با هدف محافظت از رايانه شما در برابر انواع تهديدهاي احتمالي و آلودگي ناشي ازآنها طراحي و ساخته شده است. از قابليتهاي اين نرم افزار مي توان به سادگي کاربري آن اشاره نمود بگونه اي که چنانچه افراد با داشتن حداقل ميزان داشن و مهارت در زمينه رايانه قارد به استفاده از برنامه و قابليتهاي آن مي باشند.

admin بازدید : 87 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Avast! Internet Security

Avast Internet Security نرم افزاري کامل براي برقراري امنيت اينترنت شما مي باشد. به کمک اين نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهاي موجود در اين نرم افزار امنيت مناسبي را براي ارتباطات اينترنتي خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سيستم خود شوند و همچنين از اجراي برنامه هاي خرابکارانه اين افراد جلوگيري نمايند. ابزار شناسايي ويروس هاي يکي ديگر از قسمت هاي پرکاربرد اين نرم افزار مي باشد که به وسيله آن کاربران قادر به شناسايي ويروس هايي مي باشند که در سيستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. اين نرم افزار محصولي از شرکت نرم افزاري ALWIL Software مي باشد.

admin بازدید : 110 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Avast! Premier

آنتی ویروس Avast Premier آخرین تکنولوژی امنیتی را در نوک انگشتان شما قرار می دهد. همراه با ابزار های پیشرفته حفظ حریم خصوصی ، دسترسی کامل از راه دور، و یک نرم افزار مدیریت به روز رسانی ، مهم ترین نرم افزار  های خود را به روز نگه دارید.

admin بازدید : 79 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

COMODO Internet Security

Comodo Internet Security نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Comodo Security Solutions می باشد.

admin بازدید : 89 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Anti-Virus

سالانه خسارات سنگینی که به شرکت ها و ادارات مختلف دولتی و خصوصی به علت حملات ویروس ها و نابودی اطلاعات وارد می شود موجب شد تا شرکت های مختلف تولید کننده نرم افزارهای امنیتی و کاربردی ساخت و تولید برنامه های ضد ویروس را در زمره یکی از مهمترین اهداف خود قرار دهند و هر ساله نسبت به توسعه ابزارهای موجود در برنامه های خود اقدام می کنند.
نرم افزار Ashampoo Anti-Virus ابزاری قدرتمند جهت اسکن ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و... محصول شرکت Ashampoo می باشد. عمده ترین دلیل معروفیت این آنتی ویروس در کارایی و راحتی استفاده از آن خلاصه شده است. به علاوه، از آنجاییکه حجم آن پایین است، درصد کمی از منابع سیستمی رایانه شما را اشغال نموده و سرعت رایانه تان را کاهش نمی دهد. جستجوی ویروس ها به دو صورت می باشد. هم به صورت دستی توسط خودتان، هم به صورت تعیین زمانبندی برای جستجوی ویروس ها و ....همچنین در مرورگر ویندوز می تواند بخش هایی را در اختیار شما بگذارد، تا به صورت مستقیم فایل ها و پوشه های خود را برای جستجو کردن ویروس ها آماده کند. این برنامه ضد ویروس از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که به کاربران در زمینه پاکسازی و مبارزه با ویروس ها یاری می رساند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشد. این  آنتی ویروس همان طور که باید از یک ضد ویروس انتظار داشته باشیم به جستجوی فایل های مشکوک می گردد ولی نکته جالب این برنامه در این است که این عمل را بدون کمترین افت  کارایی سیستم انجام می دهد. از نکات دیگر این برنامه می توان به ایجاد یک محیط بسیار زیبا با کارایی راحت تر از آن اشاره کرد که در نگاه اول افراد را به استفاده مدام از آن تشویق می کند.

admin بازدید : 89 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Trojan Remover

Trojan Remover سد مستحکم غیر قابل نفوذی خواهد بود که با به کار گیری آن خیال خود را از بابت تمامی تروجان ها و حملات هکرها راحت خواهید کرد. قابلیت شناسایی انواع ویروس ها، تروجان ها، نرم افزاهای حک، مخرب ابزراها، نرم افزارهای بسیار بسیار کوچک مخرب سیستم عامل، مشکلات آپشن و ریجستری و ... از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد. با نصب این نرم افزار مطمئن خواهید بود که یک مراقب همیشگی را برای سیستم خود، بارگزاری و به کار گرفته اید. تمامی نرم افزارهایی که در سیستم شما اجرا خواهند شد و یا در حال بارگزاری بوده و بعداً نصب خواهند شد، قبل از نصب و اجرا نیاز به تایید از سوی Trojan Remover خواهد داشت، چرا که این نرم افزار در صورت مشاهده کوچکترین مشکل و یا مشکوک بودن فایل در حال نصب و اجرا، جلوی عملیات را مسدود کرده و شما را از وجود تروجان و یا ابزارهای مخرب آگاه ساخته و سپس اقدام به حذف آن خواهد نمود. این برنامه، کل فایل های سیستمی، رجیستری ویندوز و برنامه ها و فایل هایی که در زمان بوت شدن، لود می شوند را بررسی می کند. اکثر برنامه های مخرب از این طریق لود می شوند. این برنامه تمامی فایل های لود شده در زمان بوت را برای یافتن برنامه های مخرب، اسپم، دستیابی های غیرمجاز، کرم های اینترنتی و ... اسکن می کند. همچنین سرویس هایی که ویندوز به طور مخفی لود می کند را توسط تکنولوژی Rootkit بررسی و اگر چیزی پیدا کند هشدار می دهد.
اکثر برنامه های مخرب مدرن، مقیم در حافظه اند که این امر از کار انداختن آنها را مشکل می سازد. تا به حال چند بار مجبور شده اید که سیستمتان را با safe mode شروع کنید و یا بدتر از آن از dos استفاده کنید؟ این برنامه همه این کارها را برایتان انجام می دهد. وقتی که برنامه مخربی پیدا کند که در حافظه مقیم شده، به طور خودکار سیستم را re-start می کند و قبل از آن کاملاَ برنامه مخرب را غیر فعال می کند. مولفه FastScan این برنامه، برای اسکن اتوماتیک برنامه های مخرب در هر زمانی که سیستم را به کار می اندازید، تنظیم شده است. همچنین می توانید به طور دستی FastScan را در هر زمان که دوست دارید اجرا کنید. در انتها می توان گفت Trojan Remover نرم افزار جامعی است که بیشتر متخصصان عرصه نرم افزارهای امنیتی نیز دید مثبت و موافق به سوی آن داشته و آن را به عنوان یکی از قدرتمند ترین و بهترین نرم افزار در دسته نرم افزار ی خود می دانند.

admin بازدید : 95 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

AVG Internet Security

AVG Internet Security محافظتي جامع و اساسي بر روي کامپيوترتان برضد ويروس ها و برنامه هاي مخرب اينترنتي انجام دهيد! اين محصول بي همتا امنيت اينترنتي شکست ناپذيري از طريق محافظت درمقابل ويروس ها، برنامه هاي جاسوسي، هکرها، اسپم و سايت هاي نامناسب براي شما فراهم مي کند.
AVG Internet Security يک راه حل قابل اعتماد براي کاربران خانگي و يا شرکت هاي کوچک مي باشد که استفاده از آن نيز بسيار اسان است و توسط ميليون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.
اين نرم افزار، محافظتي اساسي و همه جانبه براي ويندوز بر عليه کليه تهديدهاي آنلاين انجام مي دهد. با استفاده از اين برنامه مي توانيد با اطمينان خاطر در منزل و يا شرکت از اينترنت استفاده کنيد.

admin بازدید : 87 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

AVG Anti-Virus Pro

AVG Anti-Virus دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط 4 مگابایت از حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظار میباشد .انجام عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما با AVG Anti-Virus به صورت بسیار بادقت و سریع انجام میگیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود 5 ثانیه مناطق حساس را به راحتی اسکن میکند. البته هدف اصلی AVG Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند. ایمیل های صادره و دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید. در اخرین ورژن AVG AntiVirus شما میتوانید از اتنی ویروس و انتی اسپای استفاده نمایید وهنچنین خود را در برابر rootkit and a webshield محافظت نمایید.

admin بازدید : 199 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware

Emsisoft Anti-Malware یا ضد مخرب یک نرم افزار امنیتی می باشد که نسخه کامل تری از Antivirus (آنتی ویروس ، ویروس کش ، ضد ویروس) می باشد.
جامع ترین محافظ سیستم شما در برابر:
viruses ، trojans ، spyware ، adware ، worms ، bots ، keyloggers و rootkits.
دارای دو موتور اسکن برای پاکسازی:
Anti-Virus + Anti-Malware
دارای ۳ گارد محافظتی در برابر آلودگی های جدید:
- محافظ فایل ، مسدود کننده رفتار ، محافظت از گشت و گزار
- دارای دو موتور اسکن برای پاکسازی: Anti-Virus + Anti-Malware
- ۳ گارد محافظتی: محافظ فایل ، مسدود کننده رفتار ، محافظت از گشت و گزار

admin بازدید : 92 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Avira Antivirus Premium

نرم افزار Avira Antivirus Premium برنامه ای است که به منظور محافظت از سیستم شما در برابر ویروس ها، برنامه های نا خواسته و دیگر خطرات طراحی شده است. ماژول AntiVir Premium شامل تمامی نیازمندی های لازم برای نصب موفق Avira Antivirus Premium می باشد. AntiVir Guard بر روی پس زمینه ی کامپیوتر شما نصب می شود و زمانی که عملیاتی بر روی سیستم شما انجام می شود مانند نصب و راه اندازی برنامه و کپی گیری از یک فایل و ... این ماژول به صورت خودکار به اسکن و بررسی فایل می پردازد. موقعی که یک فایل را تغییر نام می دهید برنامه ی اسکن کردن فعال نمی شود. AntiVir MailGuard این ماژول مانند یک پروکسی بین برنامه ی ایمیل و میل سرور قرار دارد به کمک این ویژگی تمام ایمیل های ارسال شده برای شما از این پروکسی عبور کرده و ویروس ها و برنامه های ناخواسته از آن حذف می شوند. از دیگر امکانات این نرم افزار AntiVir WebGuard است که مانند یک HTTP proxy تمامی پورت های استفاده شده به منظور انتقال داده را بررسی و اسکن می کند به علاوه داده های منتقل شده را نیز بررسی می کند و مانع از انتقال ویروس و یا برنامه های ناخواسته به سیستم شما می شود. این برنامه می تواند به صورت خودکار اجرا شود و یا از طریق درخواست کاربر شروع به کار کند. با کمک Rootkit Detection می توان برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر را بررسی و کنترل نمود. از دیگر خصو صیات این نرم افزار Shell Extension می باشد، به کمک آن می توان به صورت مستقیم و با یک کلیک راست بر روی ماوس فایل و دایرکتوری ها را مشاهده و اسکن نمود.

admin بازدید : 222 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Emsisoft Internet Security Pack

Emsisoft Internet Security Pack یکی از مناسب ترین نرم افزار ها در زمینه امنیت اینترنتی محسوب می شود که به کمک آن شما می توانید مدیریت امنیت اینترنت و شبکه خود را به دست بگیرید و به راحتی در اینترنت با خیالی راحت به گشت و گذار بپردازید. این نرم افزار قادر است با انواع Malware ها مقابله کند و امنیتی عالی در این زمینه را برای کامپیوتر شما فراهم کند. از دیگر امکانات این نرم افزار ایمیل اسکنر قدرتمند آن است که به شما امکان مبارزه با اسپمرهای اینترنتی که این روزها تعدادشان بیشمار است، را میدهد. این نرم افزار با نظارت بر تمام برنامه های فعال بک گراند و... برنامه های مشکوک و مخرب را مسدود و فعالیت مخرب آنها را متوقف می کند و سیستم را پاکسازی نیز می کند. همان طور که می دانید اکثر نرم افزار های امنیتی جهت کشف برنامه های مخرب جدید باید دائم بروز رسانی شوند ، ولی نرم افزار Emsisoft Anti-Malware بسیار هوشمندانه عمل می کند و می تواند تروجان ها ، کرم ها ، ویروس های جدید و ناشناخته را بدون هیچ بروز رسانی تشخیص و پاک سازی کند! همچنین این نرم افزار با دارا بودن دو موتور قدرتمند عملیات امنیتی را با سرعتی بسیار بالا انجام می دهد.

admin بازدید : 87 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus

قابلیت های کلیدی نرم افزار با پایان شمارش معکوس شرکت Bitdefender جدیدترین محصولات این شرکت رسما ارائه شد تا طبق آخرین آمارها بسته های امنیتی این شرکت به عنوان بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های جهان مطرح گردد. Bitdefender Antivirus Plus یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان است که با انبوهی از قابلیت ها و با بهره گیری از تجارب چندین ساله می تواند با شناسایی آخرین و جدیدترین فایل های مخرب امنیتی مثال زدنی را با خود به همراه آورد. استفاده از به روزترین متدها در شناسایی فایل های مخرب ، به روزرسانی های مداوم و سریع ، اسکن مداوم سیستم و اتصال به یک بانک اطلاعاتی فوق العاده قوی از ویروس های شناسایی شده از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار امنیتی به چشم می خورند. استفاده از تکنولوژِی جدیدی که بسته های شرکت Bitdefender از آن ها بهره می برد باعث شده کوچکترین پیغامی برای کاربر ظاهر نشود. تمامی کارها به صورت کاملا اتوماتیک صورت می پذیرد ؛ Auto Pilot خودش همه کارها را انجام می دهد و تنها در صورت فعال بودنش پیغام هایی که بسته های امنیتی تولید می کنند به صورت پیام ذخیره کرده و نمایش می دهد.
واسط کاربری کاملا متحول شده و همین تحول کمک می کند علاوه بر این که کار با آنتی ویروس ساده تر شود ، دسترسی به تمامی گزینه ها فوق العاده آسان گردد. سرعت عملکرد نرم افزار در این نسخه بسیار بالاست و هیچ گونه کاهش سرعتی در عملکرد بقیه اجزای سیستم ایجاد نخواهد شد. چندین قابلیت جدید به این بسته های امنیتی اضافه شده است. حالت Rescue mode که در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی کمک می کند سیستم به حالت قبل برگردد. Virtualized Browser امکان جدیدی که برروی مرورگرها به صورت یک تولبار فعال شده و تمامی گزینه های امنیتی برای چک کردن یک سایت را نمایش می دهد. Social Network Protection امنیت اختصاصی برای شبکه های کامپیوتری که به واسطه آن می توان تمامی بخش های مربوط به یک شبکه را کنترل و تنظیمات را به صورت اختصاصی اعمال نمود و چندین و چند قابلیت دیگر که Bitdefender Antivirus Plus به عنوان یکی از قوی ترین بسته های امنیتی موجود در خود جای داده است.

admin بازدید : 105 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Bitdefender Internet Security

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحاً در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند. یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید.

admin بازدید : 93 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Bitdefender Total Security

ضدویروس قدرتمند و مطرح BitDefender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس دنیا و محصولی از کمپانی SoftWin است که در چند سال اخیر طرفدار بسیاری را گرد خود آورده است. شهرت این ضد ویروس در نسخه های اخیر عرضه شده در سرعت بسیار بالا در یافتن ویروس ها و همچنین مصرف کم منابع سخت افزاری سیستم و حافظه ی اصلی و همچنین قابلیت آپدیت بالا بوده است! کمپانی SoftWin علاوه بر عرضه ی جدید ترین نسخه ی این ویروس کش برتر یعنی BitDefender AntiVirus خود همراه با ویژگی های متفاوت و جدید، اقدام به عرضه ی نسخه ی 2013 از بسته ی امنیتی بسیار قدرتمند خود یعنی BitDefender Total Security 2013 نیز نموده که خبر خوشایندی برای هواداران این ضد ویروس قدرتمند است. BitDefender Total Security با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز از کامپیوتر تان در مقابل ویروس ها، جاسوس ها، هکرها، اسپمر ها و دیگر تهدیدات امنیتی به بهترین نحو ممکن محافظت میکند. علاوه بر این، ابزاری است که با کمک آن میتوان کامپیوتر را بهینه سازی کرد و از اطلاعات مهم فایل پشتیبان ساخت که نتیجه ی آن سریع تر عمل کردن کامپیوتر و حفاظت آن در برابر از دست دادن داده ها است.

admin بازدید : 77 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Avast! Premier

آنتی ویروس Avast Premier آخرین تکنولوژی امنیتی را در نوک انگشتان شما قرار می دهد. همراه با ابزار های پیشرفته حفظ حریم خصوصی ، دسترسی کامل از راه دور، و یک نرم افزار مدیریت به روز رسانی ، مهم ترین نرم افزار  های خود را به روز نگه دارید.

admin بازدید : 94 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Ashampoo Anti-Virus

سالانه خسارات سنگینی که به شرکت ها و ادارات مختلف دولتی و خصوصی به علت حملات ویروس ها و نابودی اطلاعات وارد می شود موجب شد تا شرکت های مختلف تولید کننده نرم افزارهای امنیتی و کاربردی ساخت و تولید برنامه های ضد ویروس را در زمره یکی از مهمترین اهداف خود قرار دهند و هر ساله نسبت به توسعه ابزارهای موجود در برنامه های خود اقدام می کنند.
نرم افزار Ashampoo Anti-Virus ابزاری قدرتمند جهت اسکن ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و... محصول شرکت Ashampoo می باشد. عمده ترین دلیل معروفیت این آنتی ویروس در کارایی و راحتی استفاده از آن خلاصه شده است. به علاوه، از آنجاییکه حجم آن پایین است، درصد کمی از منابع سیستمی رایانه شما را اشغال نموده و سرعت رایانه تان را کاهش نمی دهد. جستجوی ویروس ها به دو صورت می باشد. هم به صورت دستی توسط خودتان، هم به صورت تعیین زمانبندی برای جستجوی ویروس ها و ....همچنین در مرورگر ویندوز می تواند بخش هایی را در اختیار شما بگذارد، تا به صورت مستقیم فایل ها و پوشه های خود را برای جستجو کردن ویروس ها آماده کند. این برنامه ضد ویروس از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که به کاربران در زمینه پاکسازی و مبارزه با ویروس ها یاری می رساند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشد. این  آنتی ویروس همان طور که باید از یک ضد ویروس انتظار داشته باشیم به جستجوی فایل های مشکوک می گردد ولی نکته جالب این برنامه در این است که این عمل را بدون کمترین افت  کارایی سیستم انجام می دهد. از نکات دیگر این برنامه می توان به ایجاد یک محیط بسیار زیبا با کارایی راحت تر از آن اشاره کرد که در نگاه اول افراد را به استفاده مدام از آن تشویق می کند.

admin بازدید : 352 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Avira Internet Security

 آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها ، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها ، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

admin بازدید : 82 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

COMODO Internet Security

Comodo Internet Security نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Comodo Security Solutions می باشد.

admin بازدید : 469 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Comodo AntiVirus

تامین امنیت امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین موارد در سیستم های رایانه ای همیشه مطرح است. اینکه آنتی ویروسی داشته باشیم تا در مقابل انواع ابزارهای مخرب سیستم رایانه ای ما را محافظت کند اهمیت بسیار مهمی دارد. Comodo Antivirus آنتی ویروس بسیار قدرتمندی است که با دارابودن امکانات مختلف توانایی ایجاد محیطی امن و پایدار را در سیستم رایانه ای داشته و کاربران را در استفاده از یک سیستم بسیار ایمن یاری می دهد. به روزرسانی های سریع و مداوم این محصول امنیتی باعث شده تا جدیدترین لیست از انواع فایل های مخرب در بانک اطلاعاتی نرم افزار قرار گیرند ؛ سرعت بسیار بالا در عملکرد و اسکن هم بخش مهم دیگری است که در این آنتی ویروس به چشم می خورد.
Comodo Antivirus آخرین فایل های مخرب که شامل انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، نرم افزارهای مخرب جاسوسی را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام می کند. حالت Game Mode نرم افزار به صورت اتوماتیک فعال می شود. این آنتی ویروس که با آخرین تکنولوژی ها روز ساخته شده با سرویس ابری به مقابله با فایل های مخرب می پردازد ؛ اسکن سریع با استفاده از یک کلیک ، توانایی خصوصی سازی بخش های مختلف این آنتی ویروس و در نهایت استفاده فوق العاده آسان از آن جز مهم ترین امکاناتی هستند که در آنتی ویروس Comodo Antivirus جای گرفته اند.

admin بازدید : 153 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Dr.Web Security Space

امنیت در فضای مجازی اینترنت نسبی است. یعنی هیچ شرکتی نمی تواند ادعا کند که می تواند به صورت 100% با استفاده از تمامی منبع سیستم بتواند از آلودگی سیستم جلوگیری کند اما می تواند امنیت یک سیستم را به 99% برساند. Dr.Web نرم افزار است بسیار معروف و محبوب که سال هاست همپای رقبای سرسختی چون کسپراسکای به فعالیت خود ادامه می دهد. شاید یکی از مزیت هایی که این نرم افزار داراست سادگی و کارائی بالای آن است که نیاز یک فرد مبتدی و یا بسیار حرفه ای را برآورده می کند به صورتی که هر دو شخص از استفاده آن راضی باشند. Dr.Web Security Space نرم افزار ی است که چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند.

admin بازدید : 116 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Symantec Endpoint Protection

Symantec Endpoint Encryption نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است که از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره نمود. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

admin بازدید : 94 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Dr.Web Anti-Virus

Dr.Web Anti-Virus یکی از بهترین آنتی ویروس های دنیا است که در پیدا کردن ویروس ها و حذف فایل های ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند. با استفاده از آن، شما امنیتی کامل در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها ، آگهی افزارها و حملات هکرها خواهید داشت. این آنتی ویرس با ترکیب اسکنر و دیوار آتشین قدرتمندش ،با قدرت بالا، کل سیستم عامل شما را اسکن کرده و آن را از انواع بدافزارها پاک سازی می کند.

admin بازدید : 114 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

USB Guardian

USB Guardian ابزاری است که به شما کمک می کند از سیستم خود در برابر ویروسی شدن از طریق USB محافظت کنید و از ورود ویروسها و کرم هایی نظیر Conficker به کامپیوتر خود جلوگیری کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با خیال راحت به اشتراک گذاری فایل ها، تصاویر، فیلم ها و موزیک از کامپیوتر به USB خود بپردازید و از جهت ویروسی شدن سیستم خود نگرانی ای نداشته باشید. کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. USB Guardian به طور مداوم در پس زمینه ی کامپیوتر اجرا می شود و امنیتی قدرتمند را از جهت جلوگیری از ویروس های USB برای شما به ارمغان می آورد.

admin بازدید : 84 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.

admin بازدید : 103 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.

admin بازدید : 127 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود TrustPort Antivirus

TrustPort Antivirus نام آنتی ویروسی است که امکانات و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از این آنتی ویروس می توانید امنیت رایانه خود را در برابر اسپم ها ، سایت های مضر ، ویروس ها ، تروجان ها و دیگر تهدیدات حفظ نمایید. این آنتی ویروس همچنین قابلیت اسکن حافظه های جانبی را به خوبی داراست و می تواند از تهدیداتی که از این ناحیه رایانه شما را تهدید می کنند محافظت نماید. فایل های موجود در هارد دیسک خود را می توانید به دو روش اتوماتیک و دستی اسکن نمایید و تنظیمات مورد نیاز حود را در آن اعمال کنید. این آنتی ویروس همچنین به سادگی قابل بروز رسانی است تا از رایانه شما در برابر ویروس های جدید محافظت نمایید. یکی از قابلیت های مفید که در این نرم افزار گنجانده شده ، Parental lock است که با استفاده از این قابلیت می توانید سایت هایی مورد نظر خود را مسدود نمایید تا از دید کودکان پنهان بمانند.

admin بازدید : 112 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود TrustPort Internet Security

TrustPort Internet Security بسته ای امنیتی است که حفاظت جامعی را از سیستم شما در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات آنلاین فراهم کرده و با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی در تمام نقاط سیستم از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری نموده و با اسکن بادقت تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمل ها از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم جلوگیری می نماید.

admin بازدید : 82 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

USB Disk Security

نرم افزار USB Disk Security ابزاری قدرتمند برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف مانند USB drive ، USB mass storage device ، flash disk ، flash memory card ، ipod ، removable storage media و ... می باشد. این نرم افزار با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر می کند. این برنامه برای محافظت صد درصدی در برابر برنامه های مخرب و مشکوک از طریق پورت USB از فناوری ابتکاری پیشگیرانه ای استفاده می نماید تا از انتقال و سرایت هرگونه تهدیدی از طریق پورت USB جلوگیری نماید. این نرم افزار محصولی از  zbshareware International می باشد.

admin بازدید : 107 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

G Data InternetSecurity

G Data Internet Security نرم افزار حرفه ای برای حفاظت کامپیوتر در برابر ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ها ، هکر ها ، حملات فیشینگ و دیگر عوامل خطر آفرین می باشد که به یک دیوار آتشین مخفی و سبک مجهز شده است. طراحی کاربردی ، رابط کاربری جدید و عدم تداخل در بازی های کامپیوتری را می توان از ویژگی های جدید و مهم آن دانست. نرم افزار G Data Internet Security طی چند ثانیه با استفاده از تکنولوژی های مدرن هر نوع ویروس را شناسایی و متوقف می کند و می توان گفت در این عملیات سریعترین نرم افزار در نوع خود می باشد.
در واقع شما با داشتن این محصول از دو نوع آنتی ویروس در یک محصول و همچنین از قابلیت آپدیت های رایگان پایگاه داده های ویروس و پشتیبانی گروه G Data نیز  بهره مند می شوید. اگر شما از شبکه های سازمانی استفاده می کنید G Data می تواند جلوی تمامی انوع کدهای خطرآفرین و فایل های خطرناکی که خود به خود اجرا می شوند را بگیرد و امنیت واقعی را برای شبکه شما فراهم کند. استفاده از تکنولوژی های جدید DoubleScan یا 2 بار اسکن فایل ها باعث می شود هیچ گونه حفره امنیتی در سیستم شما باقی نماند.

admin بازدید : 95 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Avira AntiVir Rescue System

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید، اما نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها مناسب است ولی اکثر آنتی ویروس ها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند.
از این رو این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده انتی ویروس، دیسک نجاتی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده به ویروس، ارائه کرده است. بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، بهتر است به جای نصب مجدد سیستم عامل ابتدا سیستم را از ویروس ها و فایل های آلوده پاکسازی نمود، و حال که دیگر سیستم قادر به شناسایی سیستم عامل نمی باشد، راه حل موجود استفاده از دیسک نجات Avira Antivir Rescue System می باشد که با امکان بوت شدن ، این توانایی را به شما می دهد که سیستم را از روی این سی دی راه اندازی نموده و رایانه خود را از ویروس های مختلف پاکسازی نمایید.
admin بازدید : 129 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

G Data AntiVirus

G Data AntiVirus بهترین در حفاظت در برابر انواع ویروسهاست، این یک ادعا نیست، برتری G Data توسط تستها و مقایسه های انجام شده در سراسر جهان (AV comparatives , Virus Bulletin , … ) تایید شده است. همچنین این محصول کمترین اتلاف توان کاری رایانه داشته و به صورت نامحسوس حفاظت مناسبی را فراهم می آورد.بهره گیری از تکنولوژی تشخیص هویت و لیست برداری فایل های سالم و غیر ویروسی سرعت اسکن را در این آنتی ویروس بسیار بالا برده و همچنین برای اسکن ، حافظه کمتری اشغال می شود. تشخیص پیشرفته ویروسها با استفاده از تکنیک رفتارشناسی ویروس (Behavior Blocking ) از دیگر ویژگیهای این محصول است.

admin بازدید : 101 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

USB Virus Scan

یک نرم افزار ساده و بسیار پر کاربرد که به شما امکان می دهد تا آن را در کنار آنتی ویروس خود نصب کنید و آنتی ویروس تخصصی مجزایی نسبت به آنتی ویروس سیستم خود داشته باشید. امروزه با فراگیر شدن فلش مموری ها و عدم استفاده درست از آنها بسیاری از ویروس ها به سادگی از سیستمی به سیستم دیگر منتقل می شود و برای کسانی که به سلامت سیستم خود اهمیت می دهند مشکلات فراوانی را بوجود می آورد. شما می توانید با این نرم افزار تمامی درایو های USB را در هنگام اتصال به سیستم اسکن کرده و ویروس ها یا تروجان های آن را براحتی پاک کنید.

admin بازدید : 272 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Panda Internet Security

بسته امنیتی Panda Internet Security علاوه بر این که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا بدون کاهش کارآیی سیستم و با سرعتی فوق العاده انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و … را شناسایی کرده و سیستمی امن را تحویل دهد ؛ جالب است که دیوار آتشی قدرتمند در این بسته قرار داده شده تا در مقابل حملات اینترنتی و هکرها گرفته شود . تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت فرزندان در استفاده از سیستم رایانه ای ، مدیریت وب سایت های و فیلتر نمودن آن ها ، امنیت بالا در اطلاعات اینترنتی و در نهایت به روز رسانی های مداوم و سریع از مهم ترین قابلیت های جدیدترین نسخه از این محصول شرکت پاندا به شمار می رود.

admin بازدید : 84 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security Business Edition

AVG Internet Security Business Edition محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید. شما از هم اکنون می توانید نسخه 32بیتی و نسخه 64بیتی این نرم افزار امنیتی بی نظیر را دریافت نمایید.

admin بازدید : 211 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Norton 360

Norton 360 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی دنیا برای محافظت از کامپیوتر شما در مرور اینترنت می باشد. این نرم افزار حرفه ای و کامل می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، هکرها و Botnet ها به خوبی محافظت کند.

admin بازدید : 113 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Norton Antivirus

Norton AntiVirus نام یکی از برترین نرم افزارها در زمینه حفاظت از سیستم های کامپیوتری در مقابل حملات مخرب می باشد. نرم افزار Norton AntiVirus آنتی ویروس بسیار قدرتمند و پیشرفته برای محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب می باشد. بوسیله این برنامه می توانید سیستم خود را در سلامت کامل حفظ نمایید و توسط ابزار مختلفی مانند تشخیص تهدیدات جاسوس افزارها ، تشخیص بلوک حملات کرم اینترنتی و محافظت ایمیل سیستم خود را از ورود تمامی مخرب های اینترنتی مسدود نمایید. این نرم افزار در حالت Background کار می کند و شما نیازی ندارید که نگران محافظت از سیستم خود باشید و براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حملات مخرب اینترنتی باشید. این نرم افزار همچنین قادر است تا Attachment های داخل ایمیل ها و چت ها را اسکن کند و اگر آنها را مشکل دار یافت سریعاً دست به کار شود و این فایل های مخرب را از بین ببرد. آپدیت های اتوماتیک و مکرر این برنامه به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی ویروس ها ، تروجان ها و فایل های مخرب شناسایی خواهند شد و سیستم شما در امنیت کامل به سر خواهد برد.

admin بازدید : 419 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Norton Internet Security

Norton Internet Security نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای حفاظتی اینترنتی است. این نرم افزار امروزه جزء برترین نرم افزار ها در این زمینه به شمار می رود به طوری که رقابتی بسیار فشرده با محصولات دیگر مانند Kaspersky و Nod32 دارد. این نرم افزار سیستم شما را در مقابل حملات اینترنتی مانند حملات Malware ها ، هکر ها و دیگر حملات مخرب نگهبانی میکند و نمی گذارد آسیبی به اطلاعات شما وارد شود. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. از قابلیت های این نرم افزار اسکن تمامی فایل ها و برنامه ها قبل از اجرای آنهاست. این اسکن با سرعتی بالا انجام می شود بنابراین تأخیری در کارهای شما بوجود نمی آید ، و میتوانید مطمئن باشید که فایل و یا برنامه اجرایی شما سالم است و آسیبی به سیستم شما نمی رساند.

admin بازدید : 98 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Kaspersky Virus Removal Tool

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار بسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپراسکای تولید شده است و به شما امکان حذف ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب دیگر را می دهد. این نرم افزار برای پاک کردن موقت ویروس ها به کار می رود و ابزاری دفاعی ندارد برای امنیت ۹۹٫۹% سیستم نیاز به نصب نرم افزارهای امنیتی مانند امنیت اینترنت کسپراسکای نیاز دارید. این نرم افزار نیازی به فعال سازی ندارد و بدون استفاده از اینترنت به کار خود ادامه می دهد.

admin بازدید : 96 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Avast! Antivirus Pro

Avast! Pro Antivirus نرم افزار ضد ويروس قدرتمند و عالي براي افرادي مي باشد که با اينترنت و فعاليتهاي انلاين بيشتر سروکار دارند و فعاليتهاي از قبيل فرستادن نامه هاي الکترونيکي و بوگردي وبسايتهاي معروف را بيشتر انجام مي دهند. اين نرم افزار بسته اي از برنامه هاي کاربردي با هدف محافظت از رايانه شما در برابر انواع تهديدهاي احتمالي و آلودگي ناشي ازآنها طراحي و ساخته شده است. از قابليتهاي اين نرم افزار مي توان به سادگي کاربري آن اشاره نمود بگونه اي که چنانچه افراد با داشتن حداقل ميزان داشن و مهارت در زمينه رايانه قارد به استفاده از برنامه و قابليتهاي آن مي باشند.

admin بازدید : 99 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Avast! Internet Security

Avast Internet Security نرم افزاري کامل براي برقراري امنيت اينترنت شما مي باشد. به کمک اين نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهاي موجود در اين نرم افزار امنيت مناسبي را براي ارتباطات اينترنتي خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سيستم خود شوند و همچنين از اجراي برنامه هاي خرابکارانه اين افراد جلوگيري نمايند. ابزار شناسايي ويروس هاي يکي ديگر از قسمت هاي پرکاربرد اين نرم افزار مي باشد که به وسيله آن کاربران قادر به شناسايي ويروس هايي مي باشند که در سيستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. اين نرم افزار محصولي از شرکت نرم افزاري ALWIL Software مي باشد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 601
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,298
  • بازدید ماه : 16,143
  • بازدید سال : 80,051
  • بازدید کلی : 474,034