loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 163 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Java Runtime Environment

Java Runtime Environment به شما اجازه مي دهد تا برنامه هايي که با زبان برنامه نويسي جاوا نوشته شده اند را اجرا کنيد. با نصب اين برنامه پلاگين موتور جاوا به برنامه هاي ويندوز و نيز مرورگر شما اضافه مي گردد و پس از آن به راحتي مي توانيد برنامه هايي را که با استفاده از اين زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهاي چت و گفتگو و نيز سايت هايي را که با اين زبان نوشته شده اند مانند سايت هاي بازي هاي آنلاين را مشاهده نماييد. اين برنامه مانند بسته Microsoft .NET Framework‌ براي برنامه هاي نوشته شده به زبان .NET‌ در ويندوز است.

admin بازدید : 90 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Auslogics Browser Care

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب کرده و متوجه شدید که انبوهی از برنامه های اضافی همچون نوار ابزارها را نیز تزریق کرده است، که به منابع سیستمی تان می چسبند، و شما نمی توانید به طور کامل تمامی آن نرم افزارهای ناخواسته را از رایانه تان حذف کنید. در واقع با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر می شوند، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند مشکل ساز است. برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز می شود، یا اینکه برخی از آن ها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد.

admin بازدید : 267 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Waterfox

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود. اما با این مقدمه می خواهیم مرورگری به نام Waterfox را معرفی کنیم که بر پایه فایرفاکس برنامه ریزی شده اما با سیستم های 64 بیتی سازگاری داشته و به طبع سرعت بالاتری هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر که تمامی خصوصیات فایرفاکس را داراست واسط کاربری کاملا شبیه به مرورگر موزیلا داشته و به همین دلیل هم کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. سازگاری با انواع پرتوکل ها ، آخرین تکنولوژی های طراحی وب ، بارگزاری بسیار سریع صفحات حتی سریعتر از فایرفاکس، سازگاری با انواع دانلود منیجرها، هماهنگی با افزونه های فایرفاکس، به روز رسانی های مطابق با فایرفاکس و چندین و چند قابلیت دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در مرورگر Waterfox دیده می شوند. نکته مهم دیگر هم متن باز بودن این مرورگر است که از این لحاظ هم خود را شبیه با فایرفاکس می بیند.

admin بازدید : 138 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)



مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox


Mozilla Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


SaveSaveSaveSave
admin بازدید : 82 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Explorer

Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال 2009 حدود 45% دنیا از این مرورگر که از ویندوز 98 به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

+ نسخه نهایی ورژن 11 اضافه شد.

admin بازدید : 470 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Google Chrome

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز Xp, Vista, 7, 8 و ویندوز 2003 قابل نصب است.

admin بازدید : 133 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Adobe Flash PlayerAdobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به 2 دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

admin بازدید : 88 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Java Runtime Environment

Java Runtime Environment به شما اجازه مي دهد تا برنامه هايي که با زبان برنامه نويسي جاوا نوشته شده اند را اجرا کنيد. با نصب اين برنامه پلاگين موتور جاوا به برنامه هاي ويندوز و نيز مرورگر شما اضافه مي گردد و پس از آن به راحتي مي توانيد برنامه هايي را که با استفاده از اين زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهاي چت و گفتگو و نيز سايت هايي را که با اين زبان نوشته شده اند مانند سايت هاي بازي هاي آنلاين را مشاهده نماييد. اين برنامه مانند بسته Microsoft .NET Framework‌ براي برنامه هاي نوشته شده به زبان .NET‌ در ويندوز است.

admin بازدید : 81 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Maxthon Cloud Browser

ماکستون که به عنوان MyIE2 شناخته می‌شود، در اصل یک مرورگر وب رایگان برای ویندوز مایکروسافت است. آخرین نسخه ماکستون، دارای قابلیت پشتیبانی از هر دو ترایدنت و موتور WebKit را می‌باشد. همچنین نسخه‌هایی از ان برای موبایل و سیستم عامل آندروید طراحی شده‌است.
وب افزارماکستون یکی از برندگان جایزهٔ 100 پاداش سینت در سالهای 2008 و 2009 بود و در سال 2011 ماکستون رتبهٔ 97 را در لیست بهترین محصولات سال که توسط PCWorld اعلام می‌شود را به دست اورد. به گفته مدیر عامل شرکت بین‌المللی ماکستون مینگ جی «جف» چن، ماکستون در اصل توسط چانگیو (Changyou)، یک برنامه نویس چینی که می‌خواست برنامه‌ای برای سفارشی کردن مرورگراینترنت اکسپلورر بسازد طراحی شده‌است. چانگیو در بولتن بورد سیستم کاری خود را قبل از خروج از این پروژه در سال 2000 تغییر داد. چانگیو روش جدیدی برای توسعهٔ این برنامه را در پیش گرفت و در سال 2002 نسخه جدید، MyIE2 منتشر شد. MyIE2 به سرعت رشد کرد، با وجود کاربران جدیدی در سراسر جهان به کمک پلاگین‌ها و پوست و با کمک اشکال زدایی‌های پی در پی ماکستون در سال 2003 تا حدود بسیاری دگرگون شد. در سال 1999 ، چن مرکز جهانی محدود شدهٔ مایسافت را در هنگ کنگ پایه‌گذاری کرد اما بعدها محل مرکز هنگ گنگ را به پکن تغییر داد. یکی از نخستین سرمایه گذاران این مرکز شرکت اسکایپ بود. ماکستون یکی از دوازده مرورگر برتر توسط مایکروسافت در سال 2010 در سایت BrowserChoice.eu بود وب سایتی که به کاربران ویندوز مایکروسافت ساکن در منطقه اقتصادی اروپا پیشنهاد می‌دهد که با توجه به نیاز هایشان چه مرورگر وبی برای استفاده‌های انها از اینترنت بهتر است.

admin بازدید : 110 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Comodo IceDragon

Comodo IceDragon نام مرورگری است که براساس موزیلا فایرفاکس ساخته شده است و در میان مرورگرهای اصیل و قدرتمند توانسته جایگاه خوبی را با امنیت بالا برای خود اختصاص دهد. کاربران اینترنت همیشه نیازمند به انتخاب یک مرورگر امن با ظاهری زیبا هستند. IceDragon روی هسته اصلی مرورگر موزیلا ساخته شده و ترکیبی از ویژگی های اساسی از کد اصلی با ویژگی های امنیتی COMODO می باشد. این نسخه از مرورگر شامل ویژگی های امنیتی اساسی مانند دی ان اس و بازرس سایت می باشد. رابط کاربری مناسب و دارا بودن محیطی جذاب و همچنین حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از افشای آن ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی از ویژگی های این نرم افزار هستند که علت آن استفاده مرورگر از سورس اصلی موزیلا می باشد ، همچنین تمامی extensions ها در آن قابل اجرا هستند.

admin بازدید : 81 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Java Runtime Environment

Java Runtime Environment به شما اجازه مي دهد تا برنامه هايي که با زبان برنامه نويسي جاوا نوشته شده اند را اجرا کنيد. با نصب اين برنامه پلاگين موتور جاوا به برنامه هاي ويندوز و نيز مرورگر شما اضافه مي گردد و پس از آن به راحتي مي توانيد برنامه هايي را که با استفاده از اين زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهاي چت و گفتگو و نيز سايت هايي را که با اين زبان نوشته شده اند مانند سايت هاي بازي هاي آنلاين را مشاهده نماييد. اين برنامه مانند بسته Microsoft .NET Framework‌ براي برنامه هاي نوشته شده به زبان .NET‌ در ويندوز است.

admin بازدید : 77 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Linkman Pro

Linkman Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بوک مارک ها با پشتیبانی از 10 مرورگر اینترنتی با ادغام Firefox ، Internet Explorer و Maxthon می باشد. توسط این نرم افزار شما حتی می توانید قالب شخصی بسازید. این نرم افزار دارای چندین نمونه خروجی HTML و XML نیز می باشد. Linkman Pro مرورگرهای اینترنتی مورد علاقه شما را بارگذاری و ذخیره می کند.

admin بازدید : 117 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Superbird

Superbird یک مرورگر سریع و قدرتمند مبتنی بر مرورگر معروف گوگل کروم می باشد که مام ویژگی هایی که مرورگر گوگل کروم دارد را دارا می باشد. با نصب و مشاهده این مرورگر سریع به یاد گوگل کروم خواهید افتاد چون از لحاظ محیط کاربری و گرافیکی کاملا به کروم شباهت دارد، اما این تنها به اینجا ختم نمی شود و از لحاظ امنیت و سرعت باز کردن صفحات نیز همپای گوگل کروم پیش می رود ، این مرورگر به همان صورتی که گوگل کروم عمل می کند صفحات را برای شما پیمایش خواهد کرد با این تفاوت که سرعت و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد ، این مرورگر نیز متن باز بوده و به صورت رایگان برای تمام کاربران منتشر شده است

admin بازدید : 96 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Internet Explorer

Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال 2009 حدود 45% دنیا از این مرورگر که از ویندوز 98 به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

+ نسخه نهایی ورژن 11 اضافه شد.


admin بازدید : 77 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

OperaOpera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین ! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 455
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,152
  • بازدید ماه : 15,997
  • بازدید سال : 79,905
  • بازدید کلی : 473,888