loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 98 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Kakasoft USB Security

Kakasoft USB Security یک نرم افزا امنیتی برای رمز گذاری و پسورد گذاری حرفه ای بر روی دستگاه‌های قابل حمل یو اس بی سیستم شما می‌باشد.Kakasoft USB Security امنیت داده‌ها و اطلاعات شما را در حافظه‌های فلش و‌هارد به طور کامل تضمین می‌کند. به این صورت که با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید بر روی درایوهای فلش و دیگر لوازم usb رمز گذاشته تا از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری به عمل آمده و از دزدیدن اطلاعات شما جلوگیری کند. همیشه اطلاعات حساس و محرمانه  ،عکس‌های خانوادگی و شخصی در فلش‌ها همیشه این نگرانی را به وجود می‌آورد که نکند توسط افراد دیگر و با نفوذ در فلش شما از اطلاعات سواستفاده و کپی شود با نرم افزار Kakasoft USB Security به آسانی بر روی فلش خود رمز بگذارید. رمزگذاری توسط این برنامه از دستگاه‌های فلش یو اس بی ،‌ هارد درایوهای HHD ، درایوهای انگشتی ، درایوهای قلمی ، کارت حافظه و تمام دستگاه‌های ذخیره سازی قابل حمل در ویندوز پشتیبانی می‌کند.

admin بازدید : 102 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Hide Folders Pro

به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید.
با کمک Hide Folders شما می توانید اطلاعات خود را کاملاً مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. این نرم افزار حتی در حالت Safe Mode هم از پوشه‌ها و فایل‌های شما محافظت می‌کند. تنها با کلیک یک دکمه می‌توانید یک پوشه را قفل یا مخفی کنید. در هنگامی که برنامه در حالت محافظت می‌باشد میانبرهای پوشه Recent همه پاک می شوند. اگر میانبری از فایل در سطل بازیافت بود محافظت می‌شود. حتی می شود برنامه را طوری تنظیم کرد که بعد از زمان معینی که از برنامه استفاده نشود خودکار محافظت را اعمال کند. این برنامه در حالتی که Screensaver فعال است نیز به صورت خودکار محافظت را انجام می‌دهد همچنین در حالت Satand by و Hibernates.

admin بازدید : 78 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Jetico BestCrypt

BestCrypt نرم افزاری حرفه ای و ساده برای ذخیره سازی ایمن اطلاعات است. این نرم افزار از الگوریتم های مشهور رمزگذاری روی اطلاعات استفاده می کند که در سراسر دنیا شناخته شده هستند و امنیتی کامل را در برابر دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات ، برای کاربران فراهم می کنند. نصب BestCrypt مانند استفاده از آن بسیار ساده می باشد. این نرم افزار از اطلاعات شما کاملا محافظت می کند و شما می توانید با استفاده از آن، از حقوق اولیه خود مبنی بر حفظ اسناد ، اطلاعات اموال تجاری و اطلاعات خصوصی خود به خوبی مراقبت کنید. BestCrypt می تواند دیسک های مجازی را تهیه و از انواع رمزگذاری بر روی آنها پشتیبانی کند. اطلاعات رمزگذاری شده این نرم افزار روی یک فایل صندوقچه ذخیره می شود. بدین ترتیب شما می توانید از این فایل نسخه پشتیبان تهیه کنید، آن را جا به جا یا کپی کنید و در درایوهای دیگر به این فایل دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 181 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

XAMPP

BestCrypt Volume Encryption نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.

admin بازدید : 92 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود Folder Lock

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بی شماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. با استفاده از Folder Lock می توانید به آسانی فایل ها و پوشه های شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash ، Memory Sticks ، CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

admin بازدید : 119 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Wise Folder Hider

Wise Folder Hider نرم افزاري بسيار قدرتمند و کاربردي براي مخفي سازي انواع فايل هاي شخصي و سري مي باشد که قادر خواهيد بود تا انواع فايل ها و پوشه ها را در پارتيشن هاي مختلف و يا حتي فايل هاي مورد نظر خود در انواع دستگاه هاي قابل حمل را نيز مخفي کرده تا از دسترس ديگران دور بماند. اين نرم افزار در اولين زمان شروع به کار خود از شما يک رمز مي خواهد که شما بايد رمزي را به اين نرم افزار دهيد و آن را به خاطر بسپاريد زيرا در دفعات ديگر براي ورود به اين نرم افزار نياز به رمز خواهيد داشت. بنابراين شما قادر خواهيد بود تا فايل هاي خود را با امنيت بالاتر و با يک رمز مجزا مخفي کرده و محافظت کنيد.

admin بازدید : 102 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

GiliSoft File Lock Pro

GiliSoft File Lock Pro امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند. این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

admin بازدید : 97 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

GiliSoft USB Stick Encryption

USB Stick Encryption نرم افزار بسیار خوبی برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف GiliSoft می باشد که به تازگی نرم افزارهای این شرکت در بازارهای جهانی از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت می گیرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه می توانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید. اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات درون آن دست یابی داشته باشد.

admin بازدید : 78 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

GiliSoft Full Disk Encryption

GiliSoft Full Disk Encryption نرم افزاری است که برای رمز گذاری روی پارتیشن های دیسک سخت ساخته شده است. از طریق رمز گذاری روی یک دیسک ، پارتیشن یا اجزای سیستم عامل ، می توانید فعالیت های غیر مجاز خواندن و نوشتن اطلاعات روی دیسک یا کامپیوتر را غیر فعال کنید و دسترسی و اجرای دیسک ها و فایل های خاص را محدود کنید. این نرم افزار می تواند امنیتی خودکار را برای تمامی اطلاعات هارد دیسک شما ، شامل اطلاعات کاربری ، فایل های سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده ، فراهم کند. این نرم افزار رمز گذاری با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و جدید به همراه امکانات ایجاد امنیت کامل برای هارد درایوها و دیسک های فلش ، از برترین نرم افزار امنیتی موجود می باشد. از ویژگی های مهم دیگر GiliSoft Full Disk Encryption می توان به پشتیبانی از هارد درایوهای فلش و USB اشاره کرد تا شما بتوانید در صورت از دست دادن اطلاعات ، به آنها دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 97 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Steganos Safe

Steganos Safe نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

admin بازدید : 565 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

USBCrypt

کارت های حافظه و همچنین حافظه های جانبی قابل حمل به یکی از قطعات مهم هر کاربر که با کامیپوتر سروکار دارد ، تبدیل شده است. حافظه های جانبی به دلیل سرعت انتقال داده ، کوچک بودن و ارزان بودن ، سهولت در استفاده و حجم بالا نسبت به اندازه خود ، یکی از پرکاربردترین ها در عرصه حافظه ها هستند . فلش مموری ها نیز نوعی حافظه جانبی هستند و رم دوربین های دیجیتال و گوشی های موبایل را نیز بایست به انها اضافه کرد .معمولا وقتی استفاده از هرچیزی افزایش یابد ، نیازهای مختلف پیرامون آن نیز زیاد خواهد شد . حافظه های جانبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند . دانلودها در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را دارد که به وسیله آن قادر خواهید بود بر روی حافظ های فلش و قابل حمل ، رمزنگاری کنید تا بدون رمز و پسورد قابل دسترسی نباشند.اگر در مورد محافظت از اطلاعات خود نگران هستید ، شرکت WinAbility راه حلی برایتان دارد . اگر از حافظه هایی استفاده می کنید که با استفاده از USB به سیستم متصل می شوند (حال فلش مموری باشد و یا هارد اکسترنال یا هر جیز دیگری) میتوانید از آنها با پسورد محافظت کنید و USBCrypt برای همین طراحی شده است . این نرم افزار از تکنولوژی AES که مخفف Advanced Encryption Standard است برای پسورد گذاشتن روی حافظه های قابل حمل ، استفاده می کند. وقتی که حافظه قابل حمل شما قفل گذاری شد ، دیگر به هیچ وجه بدون پسورد کسی قادر به اجرای فایل های درون آن نیست چون که قفل گذاری به صورت Secure Hash Algorithm انجام شده است . یعنی امنیت به صورت کامل در تمام نفاظ وجود دارد و این طور نیست که فقط یک فایل قفل شده باشد. امنیت بسیار بالا باعث می شود ، کسانی که قصد شکستن قفل را دارد ، نا امید شوند و از تصمیم خود دست بکشند.این قفل گذاری و پسورد گذاشتن روی تمامی کامپیوترها صدق می کند و این طور نیست که فقط در سیستم هایی که نرم افزار USBCrypt نصب است ، پسورد گذاری شما فعال باشد ، بلکه تمامی سیستم ها می بایست برای اجرای فایل های درون حافظه قابل حمل شما پسورد را وارد کنند . شاید با گفتن این قابلیت کمی نگزان شده باشید که اگر پسورد را فراموش کردید ، چه خواهد شد ؟ ولی این نگرانی بی مورد است ، زیرا نرم افزار در بخشی به نام spare key ، پسورد را بصورت امن نگهداری خواهد کرد. امیدواریم با این نرم افزار روی حافظه های قابل حمل خود پسورد بگذارید تا اطلاعتان به سرفت نرود.

admin بازدید : 102 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Folder Lock

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بی شماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. با استفاده از Folder Lock می توانید به آسانی فایل ها و پوشه های شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash ، Memory Sticks ، CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

admin بازدید : 83 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft Full Disk Encryption

GiliSoft Full Disk Encryption نرم افزاری است که برای رمز گذاری روی پارتیشن های دیسک سخت ساخته شده است. از طریق رمز گذاری روی یک دیسک ، پارتیشن یا اجزای سیستم عامل ، می توانید فعالیت های غیر مجاز خواندن و نوشتن اطلاعات روی دیسک یا کامپیوتر را غیر فعال کنید و دسترسی و اجرای دیسک ها و فایل های خاص را محدود کنید. این نرم افزار می تواند امنیتی خودکار را برای تمامی اطلاعات هارد دیسک شما ، شامل اطلاعات کاربری ، فایل های سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده ، فراهم کند. این نرم افزار رمز گذاری با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و جدید به همراه امکانات ایجاد امنیت کامل برای هارد درایوها و دیسک های فلش ، از برترین نرم افزار امنیتی موجود می باشد. از ویژگی های مهم دیگر GiliSoft Full Disk Encryption می توان به پشتیبانی از هارد درایوهای فلش و USB اشاره کرد تا شما بتوانید در صورت از دست دادن اطلاعات ، به آنها دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 95 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Wise Folder Hider

Wise Folder Hider نرم افزاري بسيار قدرتمند و کاربردي براي مخفي سازي انواع فايل هاي شخصي و سري مي باشد که قادر خواهيد بود تا انواع فايل ها و پوشه ها را در پارتيشن هاي مختلف و يا حتي فايل هاي مورد نظر خود در انواع دستگاه هاي قابل حمل را نيز مخفي کرده تا از دسترس ديگران دور بماند. اين نرم افزار در اولين زمان شروع به کار خود از شما يک رمز مي خواهد که شما بايد رمزي را به اين نرم افزار دهيد و آن را به خاطر بسپاريد زيرا در دفعات ديگر براي ورود به اين نرم افزار نياز به رمز خواهيد داشت. بنابراين شما قادر خواهيد بود تا فايل هاي خود را با امنيت بالاتر و با يک رمز مجزا مخفي کرده و محافظت کنيد.

admin بازدید : 78 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

FolderGuard Pro

نرم افزار FolderGuard Pro ابزاري به منظور محافظت از فايل ها و فولدرهاي شما مي باشد. اين محصول يکي از برنامه هاي امنيتي ويندوز مي باشد که به کمک آن مي توان مانع از دسترسي به فايل ها، فولدرها و ساير منابع کامپيوتر شد. اگر کامپيوتر شما در بين همکاران تان،فاميل و يا هم خانه اي تان به اشتراک گذاشته شده است، مي توانيد از اين نرم افزار استفاده کنيد و به آن ها اجازه ي ورود به فايل ها و فولدرهاي تان را ندهيد و يا حتي مي توانيد بعضي از فايل هاي تان را پنهان کرده و براي ورود به آن ها رمز عبور اختصاص دهيد. با کمک اين نرم افزار قادر خواهيد بود از درايو هاي کامپيوتر نظير فلاپي و سي دي رام نيز محافظت نماييد. شما مي توانيد مانع از ورود ديگران به منوي شروع،َ برنامه هاي نصب شده و کنترل پانل سيستم تان شويد. اين محصول قابليت هاي امنيتي را بر روي فايل ها و فولدرهايي با سيستم NTFS و FAT/FAT32 و با انعطاف پذيري بالا ايجاد مي نمايد. اگر ويندوز شما نسخه هاي ويندوز 98 و Me باشد که از امکانات امنيتي بهره نمي برند مي توانيد از اين نرم افزار استفاده کنيد. هنگامي که يکي از فولدر هايتان را به کمک اين نرم افزار پنهان مي کنيد اين فولدر از ديد تمام برنامه هاي ويندوز مانند Explorer و برنامه هاي چون Office و ... پنهان خواهد ماند. شما مي توانيد براي کاربران اجازه ي دسترسي يا عدم دسترسي به فايل ها و فولدرها  و منابع، درايوها، برنامه ها و ... را صادر کنيد. کاربران بدون اجازه ي شما اجازه ي دسترسي به اينترنت و دانلود از آن را نخواهند داشت.

admin بازدید : 100 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

USB Secure

نرم افزار USB Secure امکان گذاشتن پسورد بر روی درایو های USB ، کارت های حافظه، درایوهای خروجی و فلاش ها را برای شما  فراهم می آورد. هنگامی که شما یک درایو USB را به دستگاه خود متصل می کنید این نرم افزار به صورت خودکار فعال گشته و از شما پسورد می خواهد. این نرم افزار بدون دردسر بوده و برای استفاده از آن نیاز نیست که شما یک دانشمند در زمینه فعالیت های موشکی و یا یک استاد باشید! همانطور که شما هم میدانید فلش های USB یکی از بهترین و محبوب ترین راه ها برای انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به دستگاه های دیگر می باشد. فلش های USB از لحاظ سایز کوچک می باشند ولی می توانند حجم های عظیمی از اطلاعات را جا به جا کنند.همچنین آن ها آسان، راحت و مقرون به صرفه می باشند اما از لحاظ امنیتی ریسک هایی را در بر دارند و ممکن است به آسانی از دست رفته یا به سرقت بروند. و شما می دانید که این روزها سرقت یا گم شدن اطلاعات می تواند تا میلیون ها دلار هزینه در بر داشته باشد!  به وسیله نرم افزار USB Secure فلش های شما و تمامی دستگاه های External شما توسط یک کد امنیتی مراقبت می شوند. این نرم افزار می تواند به طور خودکار دستگاه های متصل شده به کامپیوتر شما را شناسایی کند. پس از نصب آسان و اجرای نرم افزار شما می توانید رمز مورد نظر را در این نرم افزار نوشته و تایید کنید. برای برداشتن رمز از روی USB درایو شما می توانید گزینه Unprotect را تایید کرده و پس از وارد کردن رمز صحیح، رمز درایو های USB برداشته می شود.

admin بازدید : 89 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (1)

Hide Folders Pro

به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید.
با کمک Hide Folders شما می توانید اطلاعات خود را کاملاً مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. این نرم افزار حتی در حالت Safe Mode هم از پوشه‌ها و فایل‌های شما محافظت می‌کند. تنها با کلیک یک دکمه می‌توانید یک پوشه را قفل یا مخفی کنید. در هنگامی که برنامه در حالت محافظت می‌باشد میانبرهای پوشه Recent همه پاک می شوند. اگر میانبری از فایل در سطل بازیافت بود محافظت می‌شود. حتی می شود برنامه را طوری تنظیم کرد که بعد از زمان معینی که از برنامه استفاده نشود خودکار محافظت را اعمال کند. این برنامه در حالتی که Screensaver فعال است نیز به صورت خودکار محافظت را انجام می‌دهد همچنین در حالت Satand by و Hibernates.

admin بازدید : 102 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

XAMPP

BestCrypt Volume Encryption نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.

admin بازدید : 108 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Jetico BestCrypt

BestCrypt نرم افزاری حرفه ای و ساده برای ذخیره سازی ایمن اطلاعات است. این نرم افزار از الگوریتم های مشهور رمزگذاری روی اطلاعات استفاده می کند که در سراسر دنیا شناخته شده هستند و امنیتی کامل را در برابر دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات ، برای کاربران فراهم می کنند. نصب BestCrypt مانند استفاده از آن بسیار ساده می باشد. این نرم افزار از اطلاعات شما کاملا محافظت می کند و شما می توانید با استفاده از آن، از حقوق اولیه خود مبنی بر حفظ اسناد ، اطلاعات اموال تجاری و اطلاعات خصوصی خود به خوبی مراقبت کنید. BestCrypt می تواند دیسک های مجازی را تهیه و از انواع رمزگذاری بر روی آنها پشتیبانی کند. اطلاعات رمزگذاری شده این نرم افزار روی یک فایل صندوقچه ذخیره می شود. بدین ترتیب شما می توانید از این فایل نسخه پشتیبان تهیه کنید، آن را جا به جا یا کپی کنید و در درایوهای دیگر به این فایل دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 126 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft File Lock Pro

GiliSoft File Lock Pro امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند. این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

admin بازدید : 96 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft USB Stick Encryption

USB Stick Encryption نرم افزار بسیار خوبی برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف GiliSoft می باشد که به تازگی نرم افزارهای این شرکت در بازارهای جهانی از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت می گیرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه می توانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید. اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات درون آن دست یابی داشته باشد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 744
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,441
  • بازدید ماه : 16,286
  • بازدید سال : 80,194
  • بازدید کلی : 474,177