loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 129 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما اکثر شما نام سیستم عامل لینوکس را شنیده اید، سیستم عاملی کاملا رایگان و متن باز که کاربران خاص خود را دارد. LinuxLive USB Creator نام نرم افزاری رایگان و کم حجم است که به شما کمک میکند تا انواع سیستم عامل های لینوکس را به صورت بوتیبل روی USB دیسک رایت کنید. به عبارت دیگر اگر شما فایل ISO یکی از سیستم عامل های لینوکس را در اختیار داشته باشید به راحتی میتوانید با کمک این برنامه آنرا روی USB دیسک خود ذخیره کنید و هر کجا و هر زمان که نیاز داشته باشید با اتصال USB دیسک خود به کامپیوتر مورد نظر سیستم لینوکس خود را اجرا نمایید. حتی اگر سیستم عاملی بر روی کامپیوتر مورد نظر نصب نشده باشد!

admin بازدید : 91 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1CLICK DVD Copy Pro

نرم افزار 1CLICK DVD Copy Pro ساخت شرکت Innovations ، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است. با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود. تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز اینگونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.

admin بازدید : 82 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DVD-Cloner

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در 2-3 دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند 1:1 کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray ، HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

admin بازدید : 94 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft DVD Creator

Aiseesoft DVD Creator یکی از بهترین نرم افزارهای رایت انواع ویدئو روی دیسک های DVD می باشد. با استفاده از این نرم افزار حرفه ای می توانید به سادگی تمامی فرمت های ویدئویی محبوب مانند AVI , MPEG , DivX , DV , VOB , WMV , MP4 و غیره را به فرمت دیسک های DVD ، پوشه DVD یا فایل های ISO تبدیل کند.

admin بازدید : 115 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CyberLink Power2Go

 Power2Go نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به کپی اطلاعات مختلف و فایل های رسانه ای بر روی دیسک های مختلف از جمله CD و DVD به صورت سریع می باشند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشد که به با کمک این ابزارها کاربران به راحتی می توانند نیازهای خود را در زمینه کپی دیسک ها تنها در چند ثانیه بر طرف کنند. برای کپی فایل های مورد نظر بر روی دیسک تنها کافیست در هر نقطه از ویندوز بر روی فایل خود راست کلیک نموده و از منوی ظاهر شده اقدام به انتخاب منوی Burn My Files نمایید. همچنین به کمک این نرم افزار می توان اقدام به تهیه و ساخت فایل های ISO نمود. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت معتبر CyberLink می باشد.

admin بازدید : 110 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nero Platinum

 با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد. نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که امکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند. بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum ، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

admin بازدید : 72 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nero Multimedia

به جرات میتوان گفت نرم افزار Nero Burning Rom طی دو دهه اخیر یکی از محبوبترین نرم افزارهایی بوده که تمامی افراد برای رایت سی دی و دی وی دی و بلو ری و به طور کل انواع لوح فشرده از آن استفاده می کنند. هم اکنون نسخه 12.0 این نرم افزار بسیار قدرتمند در قالب یک پک بی نظیر مالتی مدیا برای تمامی مضامین آماده استفاده علاقمندان شده که یکجا تمامی ابزارهای خلق ، Rip کردن ، کپی کردن ، رایت کردن ، به اشتراک گذاری ، Backup ، پخش و سینمای خانگی را یکجا به علاقمندان می دهد.

admin بازدید : 98 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

admin بازدید : 77 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AnyMP4 Blu-ray Creator

AnyMP4 Blu-ray Creator برنامه ای که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دیسک‌های Blu-ray با فیلم‌های AVCHD ایجاد کنند همانند فیلم آی فون،ویدیو‌های QuickTime و فیلم‌های HD و SD،همچنین برنامه AnyMP4 Blu-ray Creator امکان وارد کردن فرمت‌های مختلف مانند MTS،TS،MXF،TRP،MP4،AVI،WMV،MKV،FLV،۳GP،M4V،MPEG،RMVB،VOB و غیره را دارد. کاربران مجاز به تبدیل فیلم‌ها و تهیه نسخه پشتیبان به صورت فایل ISO از پوشه‌های Blu-ray در کامپیوتر را دارند.

admin بازدید : 92 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1CLICK DVD Copy Pro

نرم افزار 1CLICK DVD Copy Pro ساخت شرکت Innovations ، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است. با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود. تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز اینگونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.

admin بازدید : 129 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

OpenCloner DVD-Cloner Gold

OpenCloner DVD-Cloner Gold یکی از ابزار ها و نرم افزار های ساخته شده جهت کپی ، رایت و رمزگشایی فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلوری می باشد. این نرم افزار قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود. این نرم افزار همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/RE کپی کند به طوری که کمی از کیفیت فیلم ها هم کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت می دهند. DVD-Cloner Gold شامل 2 نرم افزار DVD-Cloner Blu-ray Pro و Open SmartBurner میباشد.

admin بازدید : 103 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinX DVD Copy Pro

WinX DVD Copy Pro نام نرم افزار بسیار مفید و کارآمد برای کپی کردن دی وی دی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی هایی که در اختیار دارید را به کامپیوتر خود کپی کنید و آن را به صورت کامل و بدون قطعی تماشا کنید همچنین اگر تعداد بسبار زیادی دی وی دی دارید و می خواهید از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید این نرم افزار این کار را به راحتی برای شما انجام خواهد داد.

admin بازدید : 84 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BurnAware Professional

BurnAware نرم افزاری قدرتمند برای رایت سی دی ، دی وی دی و دیسک های بلو - ری برای ویندوز می باشد. شما با استفاده از BurnAware می توانید به سادگی یک سی دی صوتی یا MP3 را بسازید و رایت کنید و همینطور قادر خواهید بود تا دیسک های DVD-Video و دیسک های اطلاعات ، ایمیج های ISO و ایمیج های CUE را نیز تهیه کند. قابلیت پاک کردن یا فرمت دیسک های Rewritable و کپی سی دی یا دی وی دی به صورت ایمیج ISO از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می باشد. BurnAware یکی برترین نرم افزارهای رایت ، کپی و تهیه نسخه پشتیبان برای ویندوز می باشد. علاوه بر عملکردهای استاندارد رایت دیسک مانند ساخت و رایت سی دی صوتی و دیسک های MP3 ، ویدئو ، اطلاعات و دیسک های ایمیج ، این نرم افزار دارای ابزار قدرتمندی برای کپی برداری از DVD ، استخراج ترک ها از سی دی صوتی و بازیابی فایل های معیوب و ناخوانا می باشد. با رایت عکس ها روی دیسک های مختلف می توانید یک نسخه پشتیبان از عکس های خانوادگی خود تهیه کنید.

admin بازدید : 114 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DVDStyler

DVDStyler یکی از نرم افزارهای رایگانی است که می توان برای ساخت منو دی وی دی یا همان دی وی دی فیلم به همراه منو از آن بهره برد. ابزاری ساده و کم حجم که در عین سادگی امکانات بسیاری را برای ساخت یک دی وی دی حرفه ای به کاربران هدیه می دهد. کار کردن با این ابزار به سبب ساده بودن گزینه ها فوق العاده آسان است اما کمی حوصله و سلیقه لازم است تا با توجه به موضوع فیلم منوهایی را هم در کنار آن قرار داد تا حاصل نهایی به صورت یک دی وی دی فیلم جذاب شود. رایت به صورت مستقیم از خود نرم افزار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج ، امکان Customize کردن تمامی بخش ها برای بدست آوردن خروجی دلخواه ، امکان استفاده از منوهای گرافیکی در نرم افزار ، ویرایش فونت ها ، تغییر سایز منوها و بسیاری گزینه های دیگر که نرم افزار DVDStyler یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در این ابزار جای گرفته اند.

admin بازدید : 95 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BurnAware Premium

BurnAware Premium نرم افزاری قدرتمند برای ساخت دیسک‌های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه‌های موجود در میان برنامه‌های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می‌توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می‌دهد تا دیسک‌های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن‌ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی‌های خود کپی ISO بگیرید. این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه‌های پولی ، از حجم بسیار کمی‌برخوردار است و شما می‌توانید آن را بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز نصب کنید.

admin بازدید : 88 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nero Burning ROM

نرم افزار Nero Burning ROM براي رايت و کپي انواع CD ، DVD و Blu-Ray با بالاترين کيفيت و امنيت حرفه اي ساخته شده است. رايت با تکنولوژي Nero SecurDisc ، به شما امکانات متعددي چون رمزگذاري بر روي سي دي ، اطمينان از خوانا بودن ديسک ها پس از مدتي طولاني و... را فراهم مي آورد. با استفاده از Nero DiscSpan مي توانيد فايل هاي حجيم را به چند قسمت تقسيم کرده و روي چند ديسک مختلف رايت کنيد. کپي سي دي هاي صوتي ، ساخت Playlist و گالري موزيک هاي محبوب از ديگر امکانات نرم افزار Nero Burning ROM مي باشد. کپي CD ، فيلم هاي HD روي ديسک هاي Blu-ray و DVD توسط اين نرم افزار با کيفيت بسيار بالا صورت مي گيرد. Nero همچنين از فايل هاي HFS, ISO/HFS hybrid , UDF , PSX , OFAS نيز پشتيباني مي کند. اين نرم افزار به صورت خودکار وارد شدن ديسک را تشخيص داده ، داراي زبان هاي مختلف مي باشد و براي ننتيجه گيري بهتر به شما پيشنهادهاي گوناگوني مي دهد.

admin بازدید : 79 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DVDFab

DVDFab نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد. این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، می باشد. یعنی DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحولشده می باشد.

admin بازدید : 93 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

EZ CD Audio Converter

EZ CD Audio Converter یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت فایل های صوتی مختلف با کارآیی بسیار ساده می باشد که از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله3G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4,  M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey's Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند و تکنولوژی رمزگذاری صوتی EZ CD Audio Converter شامل پیشرفته ترین کدک های صوتی موجود از فن آوری های کدگذاری می باشد. علاوه بر این ها این نرم افزار از رمز گذارهای خط فرمان (.exe?) نیز پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 113 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Blue-Cloner

Blue-Cloner نرم افزاریست کاربردی در زمینه کپی انواع دیسک که بیشتر از آن به عنوان یک ابزار حرفه جهت Backup گیری و Rip کردن دیسک های Blu-ray ( بلو ری ) استفاده می شود. این نرم افزار قادر به کپی ویدیوهای Blu-ray در BD-R/REs و هادر دیسک با همان کیفیت اصلی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار سرعت بالای کپی آن است .

admin بازدید : 101 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

CyberLink Power2Go

 Power2Go نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به کپی اطلاعات مختلف و فایل های رسانه ای بر روی دیسک های مختلف از جمله CD و DVD به صورت سریع می باشند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشد که به با کمک این ابزارها کاربران به راحتی می توانند نیازهای خود را در زمینه کپی دیسک ها تنها در چند ثانیه بر طرف کنند. برای کپی فایل های مورد نظر بر روی دیسک تنها کافیست در هر نقطه از ویندوز بر روی فایل خود راست کلیک نموده و از منوی ظاهر شده اقدام به انتخاب منوی Burn My Files نمایید. همچنین به کمک این نرم افزار می توان اقدام به تهیه و ساخت فایل های ISO نمود. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت معتبر CyberLink می باشد.

admin بازدید : 397 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

VSO Blindwrite

نرم افزار فوق العاده قدرتمند VSO Blindwrite قادر به تهیه نسخه پشتیبان از CD / DVD می باشد و آن را روی هارد دیسک ذخیره می سازد، اما تفاوت این برنامه با برنامه های مشابه چیست؟ این برنامه قادر است از انواع سی دی های قفل دار، خش خورده و آسیب دیده نیز کپی بگیرید، تکنولوژی خاص بکار رفته در این برنامه این نرم افزار را به یکی از قویترین برنامه های خواندن سی دی های قفل دار تبدیل نموده است. این برنامه هنگام خواندن سی دی ها با رسیدن به نقاط غیر قابل خواندن نظیر بد سکتور به طرز جالبی از روی این قسمت ها پرش می کند و به کار خود ادامه می دهد علاوه بر اینکه این نرم افزار قدرت بالایی در خواندن سی دی های قفل دار دارد سرعت بالای نیز دارد.

admin بازدید : 97 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Easy DVD Creator

Easy DVD Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد دی وی دی از ویدئوهای AVI ، MPEG ، WMV ، RM ، MOV ، 3GP ، MP4 ، FLV ،TOD می باشد. این نرم افزار ویدئوهای شما در فرمت های AVI/ DIVX/ XVID/DIV , MPEG/ MPG/ DAT , WMV /ASF/ ASX , RM/RMVB , MOV/QT , 3GP/3G2 , MP4/M4V , FLV ,TOD برای پخش در دی وی دی پلیر تبدیل می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی فیلم های خود را تبدیل به دی وی دی کرده و می توانید آنها را رایت کنید و آنها را با دوستان و خانواده تان به اشتراک گذار بگذارید. شما فقط کافیست فایل های ویدیویی به فهرست فایل ها اضافه کرده و دکمه  "شروع" کلیک کنید. شما می توانید ایمیج را بر روی دیسک های دی وی دی خالی رایت کنید.همچنین می توانید اطلاعات هارد دیسک را بر روی دیسک دی وی دی در 10-15 دقیقه رایت نمایید.

admin بازدید : 100 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Joboshare DVD Creator

Joboshare DVD Creator نرم افزاری حرفه ای برای رایت DVD است که شما با استفاده از آن تنها در چند مرحله می توانید فرمت های ویدئویی مختلف مانند AVI, MPEG , DivX , XviD , DV , VOB , WMV , MP4 را به عنوان فیلم های DVD رایت کرده تا بتوانید آنها را روی بیشتر دستگاه های پخش خانگی و دستگاه های پخش قابل حمل مشاهده کنید. در کنار امکان رایت در فرمت دیسک های DVD، می توانید فایل های ISO و پوشه های DVD را نیز تهیه کنید.

admin بازدید : 98 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

CyberPower Disc Creator

CyberPower Disc Creator نرم افزاری برای رایت سی دی و دی وی دی میباشد. شامل ویژگی های قدرتمندی است که میتوان فایل ها و پوشه ها را بر روی CD-R, DVD-R, DVD+R, CD-RW, DVD-RW, DVD+RW, HD DVD and Blu-ray به راحتی رایت کرد. با توجه به ویژگی های این مجموعه نرم افزاری سی دی رایتر و دی وی دی رایتر را پشتیبانی میکند و با استفاده از این نرم افزار میتوانید از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

admin بازدید : 84 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

CyberLink Power2Go

 Power2Go نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به کپی اطلاعات مختلف و فایل های رسانه ای بر روی دیسک های مختلف از جمله CD و DVD به صورت سریع می باشند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشد که به با کمک این ابزارها کاربران به راحتی می توانند نیازهای خود را در زمینه کپی دیسک ها تنها در چند ثانیه بر طرف کنند. برای کپی فایل های مورد نظر بر روی دیسک تنها کافیست در هر نقطه از ویندوز بر روی فایل خود راست کلیک نموده و از منوی ظاهر شده اقدام به انتخاب منوی Burn My Files نمایید. همچنین به کمک این نرم افزار می توان اقدام به تهیه و ساخت فایل های ISO نمود. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت معتبر CyberLink می باشد.

admin بازدید : 93 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

DVD-Ranger

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد  در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

admin بازدید : 131 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Alcohol 120%

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود. این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد. همچنین این برنامه یكی از نرم افزار های معروف در زمینه كپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اكثر سی دی و دی وی دی هایی كه قفل شده اند را كپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اكثر فرمت ها می تواند تا خواسته های كاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است كه این نرم افزار در خود جای داده است.

admin بازدید : 98 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Blue-Cloner

Blue-Cloner نرم افزاریست کاربردی در زمینه کپی انواع دیسک که بیشتر از آن به عنوان یک ابزار حرفه جهت Backup گیری و Rip کردن دیسک های Blu-ray ( بلو ری ) استفاده می شود. این نرم افزار قادر به کپی ویدیوهای Blu-ray در BD-R/REs و هادر دیسک با همان کیفیت اصلی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار سرعت بالای کپی آن است .

admin بازدید : 90 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Nero Multimedia

به جرات میتوان گفت نرم افزار Nero Burning Rom طی دو دهه اخیر یکی از محبوبترین نرم افزارهایی بوده که تمامی افراد برای رایت سی دی و دی وی دی و بلو ری و به طور کل انواع لوح فشرده از آن استفاده می کنند. هم اکنون نسخه 12.0 این نرم افزار بسیار قدرتمند در قالب یک پک بی نظیر مالتی مدیا برای تمامی مضامین آماده استفاده علاقمندان شده که یکجا تمامی ابزارهای خلق ، Rip کردن ، کپی کردن ، رایت کردن ، به اشتراک گذاری ، Backup ، پخش و سینمای خانگی را یکجا به علاقمندان می دهد.

admin بازدید : 107 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM

نرم افزار Nero Burning ROM براي رايت و کپي انواع CD ، DVD و Blu-Ray با بالاترين کيفيت و امنيت حرفه اي ساخته شده است. رايت با تکنولوژي Nero SecurDisc ، به شما امکانات متعددي چون رمزگذاري بر روي سي دي ، اطمينان از خوانا بودن ديسک ها پس از مدتي طولاني و... را فراهم مي آورد. با استفاده از Nero DiscSpan مي توانيد فايل هاي حجيم را به چند قسمت تقسيم کرده و روي چند ديسک مختلف رايت کنيد. کپي سي دي هاي صوتي ، ساخت Playlist و گالري موزيک هاي محبوب از ديگر امکانات نرم افزار Nero Burning ROM مي باشد. کپي CD ، فيلم هاي HD روي ديسک هاي Blu-ray و DVD توسط اين نرم افزار با کيفيت بسيار بالا صورت مي گيرد. Nero همچنين از فايل هاي HFS, ISO/HFS hybrid , UDF , PSX , OFAS نيز پشتيباني مي کند. اين نرم افزار به صورت خودکار وارد شدن ديسک را تشخيص داده ، داراي زبان هاي مختلف مي باشد و براي ننتيجه گيري بهتر به شما پيشنهادهاي گوناگوني مي دهد.

admin بازدید : 107 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

WinX DVD Copy Pro

WinX DVD Copy Pro نام نرم افزار بسیار مفید و کارآمد برای کپی کردن دی وی دی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی هایی که در اختیار دارید را به کامپیوتر خود کپی کنید و آن را به صورت کامل و بدون قطعی تماشا کنید همچنین اگر تعداد بسبار زیادی دی وی دی دارید و می خواهید از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید این نرم افزار این کار را به راحتی برای شما انجام خواهد داد.

admin بازدید : 87 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

admin بازدید : 100 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

1CLICK DVD Copy Pro

نرم افزار 1CLICK DVD Copy Pro ساخت شرکت Innovations ، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است. با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود. تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز اینگونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.

admin بازدید : 113 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

DVDStyler

DVDStyler یکی از نرم افزارهای رایگانی است که می توان برای ساخت منو دی وی دی یا همان دی وی دی فیلم به همراه منو از آن بهره برد. ابزاری ساده و کم حجم که در عین سادگی امکانات بسیاری را برای ساخت یک دی وی دی حرفه ای به کاربران هدیه می دهد. کار کردن با این ابزار به سبب ساده بودن گزینه ها فوق العاده آسان است اما کمی حوصله و سلیقه لازم است تا با توجه به موضوع فیلم منوهایی را هم در کنار آن قرار داد تا حاصل نهایی به صورت یک دی وی دی فیلم جذاب شود. رایت به صورت مستقیم از خود نرم افزار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج ، امکان Customize کردن تمامی بخش ها برای بدست آوردن خروجی دلخواه ، امکان استفاده از منوهای گرافیکی در نرم افزار ، ویرایش فونت ها ، تغییر سایز منوها و بسیاری گزینه های دیگر که نرم افزار DVDStyler یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در این ابزار جای گرفته اند.

admin بازدید : 89 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

StarBurn

StarBurn از نرم افزارهای محبوب در زمینه رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب میشود که به دلیل حجم کم و توانایی آن بسیار کاربردی میباشد.به کمک StarBurn کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ، Blu-Ray و HD-DVD رایت نمایند .همچنین این نرم افزار توانایی ایمیج گرفتن از دیسک های مورد نظر شما را نیز دارد.پشتیبانی از مدیا هایی نظیر CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE  HD-DVD-R/RW و DVD-RAM و همچنین توانایی ساخت دیسک های بوت از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب میگردد .

admin بازدید : 115 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP

بدون شک نرم‌ افزار Nero یکی از بهترین نرم‌افزارها در زمینه‌ی کپی CD و DVD است. اما هزینه بالا و حجم سنگین آن شاید کاربران را به فکر استفاده از یک نرم‌ افزار جایگزین و ارزان قیمت‌ بیاندازد.
CDBurnerXP نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ، DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از امکانات دیگر این نرم افزار به شمار می رود.

admin بازدید : 84 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

ImTOO Blu-ray Creator

ImTOO Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد.

admin بازدید : 84 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

DVD-Cloner

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در 2-3 دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند 1:1 کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray ، HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

admin بازدید : 95 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

AVS Disc Creator

AVS Disc Creator با فراهم آوردن یک محیط کاربری زیبا و ساده ، امکانات بسیار مناسبی را در خود گنجانده است. این نرم افزار قادر است تا بر روی انواع دیسک های سی دی و دی وی دی و با فرمت های مختلف اطلاعات شما را ذخیره نماید. می توانید از دیسک های خود فایل ایمیج تهیه کنید و تنظیمات مختلفی را برای رایت دیسک های خود اعمال کنید. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بازیابی اطلاعات ذخیره شده بر روی دیسک های صدمه دیده و خش دار اشاره کرد.

admin بازدید : 92 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Copy

Aiseesoft Blu-ray Ripper نرم افزاری به معنای تمام همه کاره برای کار کردن با دیسک های BluRay می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که فرمت BluRay را به فرمت های HD AVI, HD XviD/DivX, HD MP4, MOV, HD WMV و همینطور سایر فرمت های معروف و پرطرفدار مانند : MP4, AVI, WMV, MKV, FLV, SWF تبدیل کنید . از نکات مثبت این نرم افزار سرعت بسیار بالای آن در هنگام عمل تبدیل است . همچنین در صورتی که بخواهید تنها صدا را به فرمت های دیگر تبدیل کنید باز هم Aiseesoft Blu-ray Ripper  به کمک شما آمده و می تواند با استخراج صدا از BluRay آن را به فرمت های MP3, AAC, M4A و … تبدیل کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,148
  • بازدید ماه : 15,993
  • بازدید سال : 79,901
  • بازدید کلی : 473,884