loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 108 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IObit Driver Booster Pro

IObit Driver Booster Pro افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی درایوهای سیستم خود را اسکن کرده و در صورت نیاز ، اقدام به به بروزرسانی درایور مربوطه کنید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند. یکی از قابلیت های نرم افزار امکان بهبود در کارایی سیستم برای انجام بازی ها می باشد.

admin بازدید : 509 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NVIDIA PhysX System

:كمپانی NVIDIA که همیشه به فکر بازی دوستان و کاربران مشتاق دنیای گرافیکی بوده است برای به ارمغان آوردن یک محیط گرافیكی جذاب تر و مطابق با دنیای واقعی در سال گذشته میلادی (2008) دست به یک ابتکار جالب زد و به سراغ كمپانی Ageia كه برای بازی های رایانه ای پردازشگر فیزیک تولید می كرد رفت كمپانی Ageia که برای اولین بار فناوری Physx را در سال 2005 میلادی ارایه نمود سرانجام توسط کمپانی NVIDIA خریداری شد و تحت پوشش نام NVIDIA این نوآوری خود را به دست تمامی طرفداران بازی های رایانه ‌ای در سراسر جهان رساند.
این بهره‌ برداری مبتکرانه NVIDIA در طی سال 2008 میلادی و بروی کارت گرافیکی Geforce 9800 GTX با نام فناوری NVIDIA Physx وارد دنیای گرافیکی شد لازم به ذكر است با صرف هزینه های بسیار از سوی کمپانی NVIDIA این تکنولوژی کم کم گسترش پیدا کرد و هم اکنون فناوری Physx از بیش از 150 بازی برتر دنیا پشتیبانی می كند و توانسته ده ها هزار کاربر را تحت پوشش خود قرار دهد این فناوری جدید علاوه بر کامپیوتر های شخصی بر روی کنسول PlayStaion 3 نیز پیاده سازی شد و هم اكنون در دسترس تمامی کاربران در سرتاسر جهان می باشد. مهمترین ویژگی فناوری Physx به ارمغان آوردن یک بازی جذاب و تجربه کردن حرکات فیزیکی است، در بازیهای مشتمل بر این فناوری می‌توان دود، انفجار، گرد و غبار، مه و آثار ضرب و شتم را بطور ملموسی احساس کرد به طور مثال در هنگام انفجار یک شی در بازی، اجزای آن درست شبیه به آنچه در یک انفجار واقعی رخ می‌دهد متلاشی شده و به اطراف پرتاب می‌شوند و یا شیشه یک پنجره درست همانند شیشه واقعی شکسته شده و فرو می‌ریزد و حتی دود، بخار و پارچه‌ ها درست همانند وضعیت طبیعی در برابر باد حرکت می کنند. اما برای فعال سازی این تکنولوژی بر روی کامپیوتر های شخصی نیاز به حداقل یک کارت گرافیکی GeForce سری 8000 و یا بالاتر میباشد نکته بسیار مهم اینکه کارت گرافیکی باید حداقل مجهز به 256MB حافظه مستقل شده باشد همچنین کاربر باید آخرین نسخه از درایور کارت گرافیکی خود یعنی Forceware و NVIDIA Physx Driver را نیز بر روی سیستم عامل خود نصب نماید از سوی دیگر و همانطور که اشاره شد بازی مورد نظر هم باید کاملاً از تکنولوژی Physx کمپانی NVIDIA پشتیبانی کند.

admin بازدید : 127 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Uniblue DriverScanner

 DriverScanner که توسط شرکت معروف Uniblue ارائه شده است نرم افزاری است که با اسکن سیستم شما لیستی از درایورهای را که نیازمند آپدیت بوده را در اختیارتان قرار داده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت این درایورها پرداخته و همچنین با امکان ایجاد پشتیبان از درایورهای به روز شده شما را قادر می سازد تا پس از نصب مجدد ویندوز بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت تمامی درایورهای خود پرداخته و از دانلود مجدد این درایور ها بی نیاز شوید. همچنین فواید بسیار این نرم افزار همچون سازگاری بهتر سخت افزارها، کاهش اختلالات سیستم، حذف باگ ها و خطاهای سخت افزارها، بهبود عملکرد سیستم و کم حجم بودن آن سبب شده است تا در مقابل نرم افزارهای مشابه طرفدارن بسیاری یافته و به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.

admin بازدید : 154 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Driver Fusion Premium

Driver Fusion نرم افزار مفید و قابل اعتمادی است که به شما کمک می کند که به راحتی درایورهای سیستم خود را مدیریت کنید. این برنامه با لیست کردن تمامی درایور سخت افزارهای سیستم این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید درایورهای مورد نظر خود را حذف کنید. از ویژگی های حذف درایورها با این برنامه حذف کامل آن ها و اثرات باقی مانده در رجیستری و پوشه ها و زیرشاخه های سیستم می باشد که به شما در نصب درایور جدید و رفع مشکلات احتمالی ناشی از عدم شناسایی و نصب درایور دستگاه های سخت افزاری سیستم و در نتیجه کارایی بهتر سیستم کمک می کند.

admin بازدید : 101 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DriverMax

یکی از دغدغه ها و مشکلات کاربران پس از تعویض ویندوز ، نصب دوباره درایورهاست که کاری وقت گیر و در بعضی موارد پر دردسر است.
DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

admin بازدید : 185 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Realtek High Definition Audio Drivers

در حال حاضر اغلب کارت های صوتی کامپیوترهای خانگی به صورت Onboard بر روی مادربورد قرار داداه شده است و یکی از تراشه هایی که در این زمینه بسیار شناخته شده است Raeltek می باشد. Realtek High Definition Audio بسته نرم افزاری است که از آن جهت نصب و یا ارتقای درایور کارت صدا Raeltek استفاده می کنند. Realtek High Definition Audio با استانداردهای UAA (Universal Audio Architecture) مایکروسافت سازگار است و 10 کانال DAC را فراهم نموده که به طور همزمان از باند 7.1 به علاوه کانال مستقل خروجی صدا استریو (چند جریان) از طریق خروجی استریو پانل جلو پشتیبانی می کند. این نسخه کیفیت صدای خروجی را افزایش داده و امکانات مختلفی برای mixing ، mute و کنترل صدای رایانه های شخصی فراهم می کند.

admin بازدید : 89 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DriverEasy Professional

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که به دفعات نیازمند تعویض ویندوز سیستم خود هستید و از نصب مجدد درایور ها پس از نصب ویندوز خسته شده اید و یا اینکه یکی از درایور های سیستم خود را گم کرده اید، می توانید با استفاده از نرم افزار DriverEasy Pro مشکل خود را حل کنید. نرم افزار DriverEasy Pro به شما کمک می کند که از درایور های نصب شده بر روی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و در نتیجه از آن پس، بعد از تعویض ویندوز، با استفاده از آن درایورها را بر روی سیستم نصب نمایید. همچنین یک نرم افزار قدرتمند و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد. نرم افزاری ساده و کاربردیست که می تواند درایورهای گم شده سخت افزارها را از طریق اینترنت پیدا کرده و دانلود نماید. تنها کافی است اجازه دهید که نرم افزار، سیستم شما را یک مرتبه اسکن کند تا تمامی درایور های نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی نماید و سپس درایور مورد نظر خود که با آخرین آپدیت موجود می باشد را دانلود کرده و نصب نمایید. می توانید درایور دانلود شده را در محل دیگری نیز ذخیره کرده و مجدداً از آن استفاده کنید. همچنین نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک، کارت صدا، حافظه رم و مادربورد نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 86 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Intel Chipset Device

Intel Chipset Device Software از این درایور برای نصب مادربردهای با چیپست Intel می توانید استفاده کنید. در واقع INF های لازم برای سیستم عامل توسط این برنامه به ویندوز اضافه می شود. شکافهای PCI و PCI Express و پورتهای USB و SATA و IDE به ویندوز شناسانده می شوند.

admin بازدید : 99 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Realtek Ethernet Drivers

Realtek یکی از کمپانی های تولید کننده سخت افزار رایانه است که قطعات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. یکی مواردی که این شرکت به وفور اقدام به تولید آن نموده است ، تولید کارت شبکه است. کارت شبکه های تولید شده توسط این شرکت دارای انواع مختلف و مدل های گوناگونی هستند. حال آنکه اگر شما نیز یکی از تولیدات این شرکت را خریداری کرده اید و با درایور آن مشکل داشته اید می توانید از مجموعه درایورهایی که امروز برای شما آماده کرده ایم ، درایور مخصوص کارت شبکه خود را پیدا نموده و نصب نمایید. حتی اگر از یکی از کارت های شبکه این شرکت بدون هیچ مشکلی استفاده می کنید ، می توانید آخرین ورژن درایور کارت شبکه خود را از این مجموعه نصب کنید و از  همه قابلیت های کارت شبکه خود بهره مند شوید.

admin بازدید : 83 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DriverPack Solution Professional

DriverPack Solution نرم افزار بسيار مفيدي است که به منظور کمک در پيدا کردن و نصب اتوماتيک درايورهاي هر قطعه سخت افزاري کامپيوتر شما طراحي شده است. شايد متناسب نبودن درايورها با ويندوزهاي جديد، گم شدن درايورها، قديمي شدن آن ها، يافتن و نصب درايور مورد نظر از ميان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددي داشته باشد بنابراين DriverPack Solution مي تواند بهترين راه حل براي برطرف نمودن اين قبيل مشکلات باشد که تنها با يک کليک به صورت خودکار اقدام به شناسايي و بررسي سخت افزارهاي نصب شده بر روي کامپيوتر مي کند، آخرين نسخه از درايورهاي موجود را به صورت اتوماتيک يافته و نصب مي کند و آن دسته از درايورهايي هم که به روز نيستند و براي ويندوزتان مشکل به وجود مي آورد در يک ليست قرار مي دهد. اين مجموعه بسيار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاري است آخرين به روزرساني از انواع درايورها را در خود جاي داده است.

admin بازدید : 84 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RAMExpert

RAMExpert نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای مشاهده مشخصات رم سیستم‌های کامپیوتری شما می‌باشد. به طوری که نرم افزار RAMExpert به شما اطلاعات کاملی از رم یا حافظه سیستم می‌دهد تا اگر نیاز به ارتقا و تعویض داشت سریعا اینکار را انجام بدهید.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GPU-Z

نرم‌ افزار TechPowerUp GPU-Z، برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید.

admin بازدید : 91 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Smart Driver Updater

Smart Driver Updater کمک می کند تا بتوانید در هر لحظه با بیشترین سرعت و به راحت ترین روش ممکن نسخه جدید درایور های سخت افزارهایتان از جمله پرینترها، اسکنرها، کیبورد، ماوس، مانیتور، مودم و… را به نسخه جدیدتری بروز رسانی کنید. Smart Driver Updater قادر است با سرعت بسیار بالا در بین تمامی سخت افزارهای نصب شده ی شما جستجو کند و درایور مورد نظر آن را از طریق اینترنت فراهم سازد. می توانید جدیدترین نسخه ها از درایور ها را توسط این نرم افزار نصب کنید.

admin بازدید : 98 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

RAMExpert

RAMExpert نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای مشاهده مشخصات رم سیستم‌های کامپیوتری شما می‌باشد. به طوری که نرم افزار RAMExpert به شما اطلاعات کاملی از رم یا حافظه سیستم می‌دهد تا اگر نیاز به ارتقا و تعویض داشت سریعا اینکار را انجام بدهید.

admin بازدید : 144 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Driver Robot

با وجود نرم افزار Driver Robot شما دیگر نباید در مورد نصب نادرست یا out-of-date شدن درایورهای سیستم خود نگران باشید. scan engine و پایگاه داده موجود در برنامه Driver Robot، همیشه به شما این اطمینان را می دهد که از آخرین نسخه درایور استفاده می کنید. فقط کافیست شما یک دکمه را فشار دهید تا با بانک اطلاعاتی عظیم Driver Robot و با انجام اسکن ایده آل توسط این برنامه، تمام درایورهای صحیح و ضمانت شده برای سیستم شما دانلود شوند. در صورتی که بدون این برنامه به روزرسانی تمامی آن ها کاری دشوار و زمان گیر خواهد بود.

admin بازدید : 95 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

DriverTuner

DriverTuner نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه اسکن , شناسایی و دانلود درایورهای سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید سیستم را مورد اسکن قرار داده و سپس تمامی درایورهای ویندوز را یافته و جدیدترین آپدیت ها را بر روی ویندوز نصب کنید. در واقع این برنامه بیشتر در زمان هایی می تواند مفید واقع شود که درایورهای سیستم را گم کرده باشید و اینکه ویندوز را بطور کل تعویض کرده باشید. در چنین مواقعی می توانید از این برنامه استفاده کرده و اقدام به جستجوی درایورها کنید. البته این برنامه می تواند برای افرادی که مایل به بروزرسانی قطعات سخت افزاری سیستم هستند نیز کمک شایانی کمک و مشکلات آپدیت آنها را هموار کند. این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود.

admin بازدید : 464 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

NVIDIA PhysX System

:كمپانی NVIDIA که همیشه به فکر بازی دوستان و کاربران مشتاق دنیای گرافیکی بوده است برای به ارمغان آوردن یک محیط گرافیكی جذاب تر و مطابق با دنیای واقعی در سال گذشته میلادی (2008) دست به یک ابتکار جالب زد و به سراغ كمپانی Ageia كه برای بازی های رایانه ای پردازشگر فیزیک تولید می كرد رفت كمپانی Ageia که برای اولین بار فناوری Physx را در سال 2005 میلادی ارایه نمود سرانجام توسط کمپانی NVIDIA خریداری شد و تحت پوشش نام NVIDIA این نوآوری خود را به دست تمامی طرفداران بازی های رایانه ‌ای در سراسر جهان رساند.
این بهره‌ برداری مبتکرانه NVIDIA در طی سال 2008 میلادی و بروی کارت گرافیکی Geforce 9800 GTX با نام فناوری NVIDIA Physx وارد دنیای گرافیکی شد لازم به ذكر است با صرف هزینه های بسیار از سوی کمپانی NVIDIA این تکنولوژی کم کم گسترش پیدا کرد و هم اکنون فناوری Physx از بیش از 150 بازی برتر دنیا پشتیبانی می كند و توانسته ده ها هزار کاربر را تحت پوشش خود قرار دهد این فناوری جدید علاوه بر کامپیوتر های شخصی بر روی کنسول PlayStaion 3 نیز پیاده سازی شد و هم اكنون در دسترس تمامی کاربران در سرتاسر جهان می باشد. مهمترین ویژگی فناوری Physx به ارمغان آوردن یک بازی جذاب و تجربه کردن حرکات فیزیکی است، در بازیهای مشتمل بر این فناوری می‌توان دود، انفجار، گرد و غبار، مه و آثار ضرب و شتم را بطور ملموسی احساس کرد به طور مثال در هنگام انفجار یک شی در بازی، اجزای آن درست شبیه به آنچه در یک انفجار واقعی رخ می‌دهد متلاشی شده و به اطراف پرتاب می‌شوند و یا شیشه یک پنجره درست همانند شیشه واقعی شکسته شده و فرو می‌ریزد و حتی دود، بخار و پارچه‌ ها درست همانند وضعیت طبیعی در برابر باد حرکت می کنند. اما برای فعال سازی این تکنولوژی بر روی کامپیوتر های شخصی نیاز به حداقل یک کارت گرافیکی GeForce سری 8000 و یا بالاتر میباشد نکته بسیار مهم اینکه کارت گرافیکی باید حداقل مجهز به 256MB حافظه مستقل شده باشد همچنین کاربر باید آخرین نسخه از درایور کارت گرافیکی خود یعنی Forceware و NVIDIA Physx Driver را نیز بر روی سیستم عامل خود نصب نماید از سوی دیگر و همانطور که اشاره شد بازی مورد نظر هم باید کاملاً از تکنولوژی Physx کمپانی NVIDIA پشتیبانی کند.

admin بازدید : 430 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Intel HD Graphics Drivers

برخی از پردازنده های سندی بریج از یک هسته گرافیکی در داخل پردازنده بهره می برند که در واقع پردازش گرافیکی نیز داخل آن انجام می شود اما مانند کارت گرافیک های VGA به تنهایی قدرت پردازش بالایی ندارند و تنها برای کارهای معمولی مناسب است و معمولا لپتاپ ها برای کاربردهای گرافیکی دارای دو نوع کارت گرافیک هستند ، یک کارت گرافیک که در داخل پردازنده CPU به کار گرفته شده و یک کارت گرافیک مجزا و تخصصی برای بازی ها و کارهای سنگین گرافیکی ، که به اصلاح گفته می شود این لپتاپ دارای دو کارت گرافیک است..حالا فلسفه این کار چیست؟ این کار باعث می شود که هنگامی که کاربر کارهای معمولی و بدون نیاز به استفاده از کارت گرافیک سنگین دارد از کارت گرافیک اولیه و هنگامی که کارهای سنگین گرافیک از جمله طراحی و بازی دارد از کارت گرافیک ثانویه و قدرتمند استفاده کند .این کار باعث کاهش مصرف انرژی سیستم و گرمای سیستم مخصوصا در لپتاپ ها می شود که بسیار مفید است و مصرف باطری را کاهش می دهد و پردازنده های اینتل دارای درایور Intel HD Graphics هستند که با نصب این درایور کارایی کارت گرافیک را تا حد بالایی بهبود خواهد بخشید.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Smart Driver Updater

Smart Driver Updater کمک می کند تا بتوانید در هر لحظه با بیشترین سرعت و به راحت ترین روش ممکن نسخه جدید درایور های سخت افزارهایتان از جمله پرینترها، اسکنرها، کیبورد، ماوس، مانیتور، مودم و… را به نسخه جدیدتری بروز رسانی کنید. Smart Driver Updater قادر است با سرعت بسیار بالا در بین تمامی سخت افزارهای نصب شده ی شما جستجو کند و درایور مورد نظر آن را از طریق اینترنت فراهم سازد. می توانید جدیدترین نسخه ها از درایور ها را توسط این نرم افزار نصب کنید.

admin بازدید : 108 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

DriverPack Solution Professional

DriverPack Solution نرم افزار بسيار مفيدي است که به منظور کمک در پيدا کردن و نصب اتوماتيک درايورهاي هر قطعه سخت افزاري کامپيوتر شما طراحي شده است. شايد متناسب نبودن درايورها با ويندوزهاي جديد، گم شدن درايورها، قديمي شدن آن ها، يافتن و نصب درايور مورد نظر از ميان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددي داشته باشد بنابراين DriverPack Solution مي تواند بهترين راه حل براي برطرف نمودن اين قبيل مشکلات باشد که تنها با يک کليک به صورت خودکار اقدام به شناسايي و بررسي سخت افزارهاي نصب شده بر روي کامپيوتر مي کند، آخرين نسخه از درايورهاي موجود را به صورت اتوماتيک يافته و نصب مي کند و آن دسته از درايورهايي هم که به روز نيستند و براي ويندوزتان مشکل به وجود مي آورد در يک ليست قرار مي دهد. اين مجموعه بسيار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاري است آخرين به روزرساني از انواع درايورها را در خود جاي داده است.

admin بازدید : 133 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Realtek High Definition Audio Drivers

در حال حاضر اغلب کارت های صوتی کامپیوترهای خانگی به صورت Onboard بر روی مادربورد قرار داداه شده است و یکی از تراشه هایی که در این زمینه بسیار شناخته شده است Raeltek می باشد. Realtek High Definition Audio بسته نرم افزاری است که از آن جهت نصب و یا ارتقای درایور کارت صدا Raeltek استفاده می کنند. Realtek High Definition Audio با استانداردهای UAA (Universal Audio Architecture) مایکروسافت سازگار است و 10 کانال DAC را فراهم نموده که به طور همزمان از باند 7.1 به علاوه کانال مستقل خروجی صدا استریو (چند جریان) از طریق خروجی استریو پانل جلو پشتیبانی می کند. این نسخه کیفیت صدای خروجی را افزایش داده و امکانات مختلفی برای mixing ، mute و کنترل صدای رایانه های شخصی فراهم می کند.

+ Realtek HD Audio Driver R2.71.6959 Windows 7/8/Vista اضافه شد !

admin بازدید : 120 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Driver Fusion Premium

Driver Fusion نرم افزار مفید و قابل اعتمادی است که به شما کمک می کند که به راحتی درایورهای سیستم خود را مدیریت کنید. این برنامه با لیست کردن تمامی درایور سخت افزارهای سیستم این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید درایورهای مورد نظر خود را حذف کنید. از ویژگی های حذف درایورها با این برنامه حذف کامل آن ها و اثرات باقی مانده در رجیستری و پوشه ها و زیرشاخه های سیستم می باشد که به شما در نصب درایور جدید و رفع مشکلات احتمالی ناشی از عدم شناسایی و نصب درایور دستگاه های سخت افزاری سیستم و در نتیجه کارایی بهتر سیستم کمک می کند.

admin بازدید : 86 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional

نرم افزار Driver Genius یک ابزار حرفه ای برای مدیریت Driver های قطعات سخت افزاری شما است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید. به کمک این نرم افزار شما می توانید از درایورهای نصب شده خودتان فایل یکتای پشتیبانی (Backup) تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن آن را بازگردانید. فایل Backup می تواند به صورت یک فایل اجرایی مجزا از نرم افزار، به این معنا که برای باز گرداندن Backup احتیاج به نصب نرم افزار نیست و Backup خود به عنوان یک Setup مجزا قابل اجراست. همچنین اگر درایور یکی از قطعات خود را گم کرده اید نگران نباشید چرا که Driver Genius به تنهایی مدل و نوع سخت افزار شما را تشخیص داده و شما را در پیدا کردن آخرین نسخه درایور موجود یاری می نماید.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Uniblue DriverScanner

 DriverScanner که توسط شرکت معروف Uniblue ارائه شده است نرم افزاری است که با اسکن سیستم شما لیستی از درایورهای را که نیازمند آپدیت بوده را در اختیارتان قرار داده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت این درایورها پرداخته و همچنین با امکان ایجاد پشتیبان از درایورهای به روز شده شما را قادر می سازد تا پس از نصب مجدد ویندوز بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت تمامی درایورهای خود پرداخته و از دانلود مجدد این درایور ها بی نیاز شوید. همچنین فواید بسیار این نرم افزار همچون سازگاری بهتر سخت افزارها، کاهش اختلالات سیستم، حذف باگ ها و خطاهای سخت افزارها، بهبود عملکرد سیستم و کم حجم بودن آن سبب شده است تا در مقابل نرم افزارهای مشابه طرفدارن بسیاری یافته و به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

DriverEasy Professional

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که به دفعات نیازمند تعویض ویندوز سیستم خود هستید و از نصب مجدد درایور ها پس از نصب ویندوز خسته شده اید و یا اینکه یکی از درایور های سیستم خود را گم کرده اید، می توانید با استفاده از نرم افزار DriverEasy Pro مشکل خود را حل کنید. نرم افزار DriverEasy Pro به شما کمک می کند که از درایور های نصب شده بر روی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و در نتیجه از آن پس، بعد از تعویض ویندوز، با استفاده از آن درایورها را بر روی سیستم نصب نمایید. همچنین یک نرم افزار قدرتمند و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد. نرم افزاری ساده و کاربردیست که می تواند درایورهای گم شده سخت افزارها را از طریق اینترنت پیدا کرده و دانلود نماید. تنها کافی است اجازه دهید که نرم افزار، سیستم شما را یک مرتبه اسکن کند تا تمامی درایور های نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی نماید و سپس درایور مورد نظر خود که با آخرین آپدیت موجود می باشد را دانلود کرده و نصب نمایید. می توانید درایور دانلود شده را در محل دیگری نیز ذخیره کرده و مجدداً از آن استفاده کنید. همچنین نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک، کارت صدا، حافظه رم و مادربورد نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

admin بازدید : 106 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

System Explorer

System Explorer نرم افزاری است که توانایی نمایش جزئیاتی از اطلاعات سیستم شامل پردازش ها ،‌ درایو ها ، سرویس ها ،‌ ارتباطات ، نرم افزار ها و… را دارا می باشد. این نرم افزار همچنین تاریخچه ای از مانیتورینگ های فعال پردازش ها را لیست می کند و نمایش می دهد. قابلیت دیگر این نرم افزار خاتمه دادن به پردازش های در حال اجرا می باشد. نسخه قابل حمل این نرم افزار نیز در این مجموعه گنجانده شده است. امیدواریم استفاده کافی از نرم افزار System Explorer ببرید.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CPU-ZCPU-Z نرم افزاری کوچک و سریع و رایگان است که اطلاعات کامل و بسیار جزئی از سخت افزارهای اصلی سیستم مانند مادربورد ، سی پی یو ، رم ، گرافیک و ویندوز ارائه می دهد. این اطلاعات جزئی حتی شامل مصرف برق قطعات نیز شده و در همچنین نوع چیپست استفاده شده را نیز نشانه میگیرد. اطلاعات دقیق تر مربوط به این جزئیات در ادامه مطلب آمده است ولی در انتهای توضیحات بایستی خاطر نشان کرد که این نرم افزار بسیار سریع بوده و سبک ، هیچ فایل اضافی نیز در داخل ویندوز ایجاد نخواهد کرد و نسخه نصبی آن نیز به نوعی قابل حمل است.

admin بازدید : 455 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

GPU-Z

نرم‌ افزار TechPowerUp GPU-Z، برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید.

admin بازدید : 113 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

RAMExpert

RAMExpert نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای مشاهده مشخصات رم سیستم‌های کامپیوتری شما می‌باشد. به طوری که نرم افزار RAMExpert به شما اطلاعات کاملی از رم یا حافظه سیستم می‌دهد تا اگر نیاز به ارتقا و تعویض داشت سریعا اینکار را انجام بدهید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,095
  • بازدید ماه : 15,940
  • بازدید سال : 79,848
  • بازدید کلی : 473,831