loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 240 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Wondershare Dr.Fone for Android

 Wondershare Dr.Fone نرم افزاری برای بازیابی اطلاعاتی همچون عکسها و ویدئو ها ، مخاطبین ، پیامک ها ، لیست تماس ها ، یادداشتها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد که از اکثر نسخه های سیستم عامل آندروید نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در 3 مرحله می توانید فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت نیاز آنها را بازیابی کنید.

admin بازدید : 107 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

YouWave For Android

YouWave For Android نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل، اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابط کاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامه ها را فراهم می کند.

admin بازدید : 94 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft FoneLab

Aiseesoft FoneLab نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته ویژه تلفن های همراه است . همه ما اطلاعات مهمی را در بخش پیام های کوتاه یا پیام های چند رسانه ای گوشی خود دخیره می نماییم.یا تصاویر و فیلم هایی را در تلفن های همراه خود ذخیره می نماییم. از دست دادن این اطلاعات بسیار ناراحت کننده است.به همین دلیل نرم افزار پرقدرت Aiseesoft FoneLab این توانایی را به شما خواهد داد تا با تنها چند کلیک ساده اطلاعات از دست رفته را بازگردانید.

admin بازدید : 110 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Easy Voice Recorder ProEasy Voice Recorder یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط صداست که اجازه می دهد به بهترین شکل صداهای دلخواه خود را ضبط کنید. نرم افزار به سادگی و سهولت امکان ضبط صدا را برای مدت طولانی فراهم می کند. نرم افزار تا جایی که مموری کارت گوشی فضا داشته باشد، با بهترین کیفیت ممکن صدا ضبط می کند. نداشتن محدودیت زمانی برای ضبط، قابلیت مکث و ادامه ضبط، قابلیت تغییر ورودی صدا، امکان انتخاب فرمت صوتی خروجی، امکان تغییر فولدر ضبط، ضبط صدا در پس زمینه و… از جمله امکانات نرم افزار هستند ، نرم افزار دارای ویجت نیز می باشد.

admin بازدید : 109 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

ROM Manager توسط ROM Manager می توانید از ROM گوشی خود بک آپ بگیرید و رام های جدید روی آن ذخیره کنید. ROM Manager برنامه ای حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان و فلش کردن رام ها می باشد. مدیریت ، سازماندهی، پشتیبان گیری و بازیابی ROM از درون آندروید از ویژگی های این برنامه می باشد. توسط این برنامه رام های مورد علاقه خود را بر روی هوا نصب کنید! نصب ROM از کارت SD و کد QR و مدیریت آن از طریق UI از دیگر ویژگی این برنامه می باشد.

• قابلیت نصب و اجرا بروی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 116 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

GO Backup & Restore Pro GO Backup & Restore Pro از سری برنامه‌های Go می باشد و امکان تهیه نسخه های پشتیبان یا بک آپ ها از برنامه‌ها ، تنظیمات سیستمی ، تنظیمات Go Launcher و Next Launcher ، مخاطبین ، اس ام اس ها و ام ام اس ها را فراهم می کند. توسط این برنامه به صورت امن ، سریع و راحت می توانید از اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و در زمان لازم و دلخواه بازگردانی کنید. این برنامه همچنین از امکان پشتیبان گیری اطلاعات یا Data برنامه‌ها و بازی ها نیز برخوردار است که البته این امکان تنها در گوشی های روت شده مهیا می باشد. پشتیبانی از ذخیره اطلاعات در فضاهای ابری نظیر Dropbox یا Google Drive و همگام سازی اطلاعات با آنها نیز از دیگر ویژگی های برنامه است.

• قابلیت نصب و اجرا بروی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

 

admin بازدید : 109 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare Dr.Fone for iOS

Wondershare Dr.Fone for iOS نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها و ویدئوها ، کانتکت ها ، اس ام اس ها ، لیست تماس ها ، یادداشت ها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر Safari گوشی iPhone، iPad و iPod Touch شما می باشد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 6 نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در 3 مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید.

admin بازدید : 105 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Macroplant iExplorer for Windows

Macroplant iExplorer for Windows معمولا در تمام گوشی‌های هوشمند این قابلیت وجود دارد که بتوانید گوشی را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و مستقیما به اطلاعات موجود در کارت حافظه دسترسی داشته باشید. در این صورت دقیقا مثل یک حافظه فلش میتوانید اطلاعات را بین گوشی و کامپیوتر منتقل نمایید.

admin بازدید : 115 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Bad Piggies HDداستان بازی هیجان انگیز Bad Piggies بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی پرندگان خشمگين Angry Birds می باشد این بار شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! و از تخم هایی که از پرندگان خشمگین دزدیده اید محافظت نمایید و برخلاف گذشته که می توانستید پرندگان خشمگین را با تیرکمان پرتاب کنید این بار باید شما وسیله پرتاب خوک های سبز رنگ را خودتان بسازید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید. در صورتیکه که قبلا بازی الکس فوق العاده و پرندگان خشمگین را بازی کرده باشید میتوانید به سادگی 60 مرحله این بازی را پشت سر بگذارید که در صورت موفقیت شما در این بازی به نحوه صحیح چیدمان وسایل برای حرکت دادن خوک های سبز و کسب سه ستاره، 30 مرحله بازی جدید و جذاب برای شما باز خواهد شد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 124 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

این بازی سبکی متفاوت از بازی ها را برای شما به ارمغان می آورد . شما باید بر روی سطوح یخی و لغزنده سورتمه خود را کنترل کنید و زاویه دید شما از بالا می باشد و با کنترلر های ساده باید مسیر ها را طی کنید
. بازی بیش از ۸۰ مرحله گوناگون و چالش انگیز دارد . شما می توانید آپگرید های مختلف را بر روی وسیله خود ببندید و از بازی لذت ببرید .

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 92 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی Chuck the Muck مثل یه لکه نارنجی پر اشتها می مونه. اون. خوشحال کنید. وبا ماجراجویی به دنبال کریستال ها را پیدا کنید
با انگشت خود آن را به اطراف بچسبانید و هر چیز بر سر راه را خراب کنید.
ایجاد پل ها. تیراندازی کردن. خراب کردن. پریدن. چسبیدن از مزایای این بازی مهیج و سرگرم کننده میباشد

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 180 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

یک بازی زیبا و فوق العاده گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! زندانیان فرار کرده اند و بتمن دست خود را شکسته است حال شما باید در نقش بتمن در این بازی انجام وظیفه کنید ! در این بازی باید برای جنگ با جوکر از پشت بام های شهر خاموش گاتهام عبور کنید و ارتش جوکر را نابود کنید . در این بازی شما باید به خوبی بتمن بجنگید تا در مبارزه با جوکر شکست نخورید !

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• دانلود دیتا به صورت جداگانه

این بازی برای پردازنده های 2 هسته ای و بالاتر و 1 گیگابایت رم میباشد

admin بازدید : 122 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

نام بازی جدید بتمن است که با گرافیک خیره کننده برای اندروید ارایه شده و می بایست در آن نقش بتمن را بر عهده گرفته و شهر گاتهام را از بزرگ ترین سرقتی که قرار است در تاریخ آن رخ دهد نجات دهید . داستان این بازی همانند شوالیه تاریکی بوده و می بایست تم داستانی آن را در قالب یک بازی انجام دهید . با انجام ماموریت هایی که در این بازی  بر عهده شما قرار داده شده است احساس سوپر قهرمان بودن به شما دست خواهد داد . بازی The Dark Knight Rises به لطف بهره گیری از افکت های سینمایی و بسیاری از حرکات مختلف شما را در قلب حوادث اکشن این فیلم جذاب قرار خواهد داد .

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

-* دانلود دیتا به صورت جداگانه.

admin بازدید : 102 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

هیولا ها به زمین حمله کرده اند و سیاره در خطر است و باید جلوی هیولا ها را بگیرید و زمین را از وجود آنها پاک کنید. این بازی ماجراجویی با کیفیت خارق العاده و به سبک تیر اندازی بی نهایت شما را مدت ها سرگرم میکند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

دانلود دیتا به صورت جداگانه

این بازی برای اولین اجرا نیاز به اینترنت دارد.

admin بازدید : 306 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Pacific Rim بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و شگفت انگیز که شاهکاری از شرکت نام آشنای Warner Bros در سبک بازی های اکشن می باشد که با الهام از فیلم برادران وارنر به کارگردانی گیلرمو دل تورو طراحی و عرضه شده است. این بازی ابتدا برای ios منتشر شده بود و بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن نیز برای کاربران اندرویدی منتشر شد این بازی خیره کننده شما را در نقش ربات های هیولایی با نام Jaegers قرار میدهد که باید در مقابل طیف عظیمی از هیولاهای قدرتمند به مبارزه بپردازید و برای بقای خود تلاش کنید.

قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• دانلود دیتا به صورت جداگانه.

admin بازدید : 106 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از مدت ها انتظار بازی فوق العاده زیبای The Walking Dead که بر اساس سریالی با همین نام ساخته شده است برای اندروید منتشر شد ! ویروسی در میان مردم پخش شده است و همه به زامبی تبدیل شده اند ، در این بین فقط تعداد کمی نجات یافته اند . قهرمانانی که در این بازی کنترل آن ها را بر عهده دارید همانند سریال عبارت اند از : ریک ، شین ، آندرا ، کلارا و … که همگی برای بقای خود تلاش نی کنند . بازی از گرافیک بالا و گیم پلی جذابی برخوردار می باشد.

admin بازدید : 88 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Cut the Rope HDطناب را ببر يا همان Cut The Rope بازي فوق العاده سرگرم کننده در مورد يک موجود شگفت انگيز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال مي شود و اکنون شما با بريدن ريسمان متصل به آبنبات بايد آن را در دهان اين آبنبات خور بامزه بياندازيد و البته بايد در مراحل مختلف اين کار ستاره هاي موجود را جمع آوري، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را براي دزدين آبنبات ناکام گذاريد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

admin بازدید : 90 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 99 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار می باشد که نسخه جدید آن با تغییرات چشمگیری برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده توانسته است در گوگل پلی امتیاز 4.5 را به خود اختصاص دهد ! بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های دویدنی برای اندروید است که تجربه بازی در یک سرزمین فوق العاده زیبا و عجیب را در اختیار شما قرار می دهد ؛ در این بازی باید سعی کنید سکه های بیشتری را در طول مسیر جمع آوری کنید و از موانع عبور کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

admin بازدید : 111 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی Toy Story Smash It یک بازی فکری با شخصیت های دوست داشتنی داستان اسباب بازی ها می باشد. شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با حل پازل ها و مبارزه با بیگانگان فضایی از ۶۰ مرحله پیش روی خود عبور کنید. Toy Story Smash It تنها یک بازی نیست! انیمیشن ها، داستان و اتفاقات خنده دار آن برای ساعت ها لذت و شادی را به شما هدیه می دهد. این بازی همچنین دارای طراحی و گرافیک سه بعدی بوده که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

admin بازدید : 134 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه هفتم از سری بازی های هیجان انگیز و محبوب اسفالت دقایقی قبل از سوی گیم لافت برای اندروید عرضه شد! این نسخه از بازی که با موضوع ریسینگ میباشد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار میباشد و شما را مجذوب خود میکند! در این نسخه از بازی شاهد افزایش ماشین ها از شرکت های معروف مانند فراری لامبورگینی بوگاتی و … میباشید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 106 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

کمپانی نام آشنا و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد!
هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باوردنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.
• نسخه Offline بدون نیاز به (Root)
• 100% تست شده

admin بازدید : 104 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

After Earth یکی از محبوب ترین فیلم های اکشن ، هیجانی و تخیلی می باشد که بازی آن برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است . قضیه ی بازی همانند فیلم آن از این قرار است که بر اثر یک سانحه کیتای ریجی و پدرش سایفر برروی یک سیاره ی عجیب فرود می آیند ؛ سیاره ای که هزاران سال پیش انسان ها به دلایلی ناشناخته مجبور به ترک آن شده اند ! در طی حادثه ای سایفر صدمه می بیند و کیتای جوان می بایست با کارهای ماجراجویانه ی خود به فرستادن سیگنال برای نجات پدر خود اقدام کند .
شما در این بازی قدرت های منحصر به فرد و خارق العاده ای دارید و می بایستی با کارهای مختلفی همچون لیز خوردن ، پریدن و … اقدام به نابودی دشمنان کنید تا در نهایت وجود موجودات عجیب و غریب را از این سیاره پاک کنید ! شما می توانید با مهارت های همچون پرواز کردن از نقاطی به نقاط دیگر بروید و دشمنان را یکی پس از دیگری بکشید. این بازی که گرافیک بالایی دارد ، بیست مرحله ی چالش برانگیز و جذاب را شامل می شود و شما باید هر مرحله را با کشتن دشمنان و کارهای دیگر باز کنید.

admin بازدید : 104 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازي اعتياد آور و بسيار زيبا Plants vs. Zombies ساخت شركت EA Swiss Sarl است كه سبك جديد از بازي را به نمايش ميگذارد كه مي توان گفت تركيبي از سبك هاي Strategy و Tower Defence مي باشد. سايت IGN به اين بازي امتياز 9 را از 10 داده است و به علت زيبايي و سبك فوق العاده اين بازي قرار است بر روي XBox360 نيز منتشر شود. Plants vs. Zombies زامبی ها به سمت خانه شما حمله مي كنند و شما بياد با كاشتن گل و گياه هاي متفاوت كه در باغچه هاي خانه ي خود مي كاريد از حمله به خانه تان جلوگيري كنيد.تنوع در گل و گياه بالاست به طوري كه تا پايان بازي 50 نوع گل و گياه در اختيارتان است . انواع زامبي ها در اين بازي وجود دارد معمولي و كند گرفته تا زامبي مايكل جكسوني و ماشين سوار. اين بازي در روز و شب در حياط ، حياط پشتي و پشت بام صورت ميگيرد كه شما بايد انواع گل را خريداري كنيد از گلهاي تك تير گفته تا رگباري . موسيقي اين بازي بين نظير است حتي اگر چندين ساعت پاي اين بازي بنشينيد باز هم از بازي كردن اين بازي خسته نخواهيد شد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

  >  همراه با دیتا.

  >  فایل Data و فایل نصب، در یک فایل Zip شده است.

admin بازدید : 98 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Can KnockdownCan Knockdown 3 یکی از محبوب ترین و اعتیاراورترین بازی های تفریحی و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که ما امروز به درخواست کاربران نسخه ی فول آن را در اختیار شما قرار میدهیم. در این بازی تا می توانید دقیق و هوشمند باشید! شما در محیطی زیبا و کاملا واقع گرایانه قرار دارید و باید در هر مرحله قوطی هایی را که در فواصل مختلف قرار دارند نشانه بگیرید و با توپ به ان ها ضربه بزنید! هر چه ضربه ی شما به توپ ها نزدیک تر باشد ؛ امتیاز بیشتری را از آن خود خواهید کرد و به مرحله های بعدی صعود خواهید کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

  >  همراه با دیتا.

  >  فایل Data و فایل نصب، در یک فایل Zip شده است.

admin بازدید : 107 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars HD داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

admin بازدید : 135 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

دانلود AK NotepadAK Notepad یک دفترچه یادداشت ساده و جالب برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. همه ما به یادداشت نکاتی برای یادآوری دوباره نیاز داریم. به کمک AK Notepad نکته های روزانه خود را یادداشت و به شکلی سازمان دهی شده لیست کنید. کار کردن با این نرم افزار پرکاربرد بسیار آسان است.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 به بالا.

admin بازدید : 95 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Mobile Security يک آنتي ويروس قدرتمند با نرم افزار Kaspersky Mobile Security. کمپاني Kaspersky lab نسخه موبايل اين آنتي ويروس قدرتمند را ارائه کرده است. اين نرم افزار عوامل مخرب را به خوبي مهار مي کند، از سرقت گوشي شما جلوگيري مي کند، هويت شما را مخفي نگه مي دارد و قابليت مسدودسازي تماس ها و اس ام اس هاي ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نيازي به وارد کردن لايسنس ندارد و تنها در اولين ورود از شما مي خواهد رمز عبوري انتخابي براي ورود امن به فضاي نرم افزار وارد کنيد. اين رمز عبور هر چيزي مي تواند باشد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 115 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Gallery Lock ProGallery Lock نام برنامه ای فوق العاده برای مخفی سازی و قفل کردن عکس ها و ویدئوهای موجود در گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را مخفی و قفل کرده و از دسترس و دید سایرین خارج کنید. نرم افزار برای قفل کردن فایل ها از پترن استفاده می کند و کار با آن بسیار ساده است، تنها کافی است به گالری گوشی خود مراجعه کرده و آیتم هایی که می خواهید مخفی شوند را انتخاب کنید و سپس از طریق قسمت Share ، نرم افزار Gallery Lock را انتخاب کنید. توسط سایر نرم افزارهای مرتبط با گالری نیز می توان به همین روش عکس ها و ویدئوها را مخفی کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 110 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Battery Stats Plus ProBattery Stats Plus Pro برنامه ها و فايل‌هاي اجرايي را که باتري مصرف مي‌کنند را شناسايي و اطلاع رساني مي‌کند. اين برنامه بر اساس نوع دستگاه اندرويدي شما و سخت افزار آن، موارد مصرف باتري بر اساس نرم افزارهاي مختلف را تحليل و بررسي مي‌کند. عواملي که اين نرم افزار براي هر نرم افزار بررسي مي‌کند عبارت است از استفاده از CPU ، اتصال شبکه ، جي پي اس ، سنسور ، آلارم ساعت و اطلاعات باتري. اگر تا به حال مشکل تخليه سريع باتري داشتيد ، با داشتن اين نرم افزار و اطلاع از عوامل مصرف باتري ، ديگر اين مشکل را نخواهيد داشت.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.0 و بالاتر.

admin بازدید : 114 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

iSense Music – 3D Music PlayeriSense Music – 3D Music Player نرم افزار پلیر موزیک جدیدی است که می تواند پخش موسیقی را در ظاهری شیک و با بهره گیری از آلبوم آرت های سه بعدی برایتان به ارمغان آورد . این برنامه شبیه تمامی موزیک پلیرهای مشهور نظیر iPhone Music Player ، Google Play Music و Coverflow Music Player می باشد اما تفاوت های بسیاری با آنان دارد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 136 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Google Earthحتما سرویس محبوب و بی نظیر گوگل ارت را می شناسید !؟ همان سرویسی که با آن می توانید تمام مکان های جهان را به صورت آنلاین با تصاویر واقعی مشاهده کنید. این سرویس امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که مشاهده ی اطلاعات جغرافیایی جهان بپردازید و در فضای مجازی به همه جای زمین پرواز کرده و تصاویر ماهواره‌ای ، نقشه ها ، پستی و بلندی‌ها ، ساختمان‌های سه بعدی ، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده کنید !
نسخه های مختلف برنامه ی Google Earth برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، مک ، لینوکس ، آیفون و اندروید منتشر شده است و ما در این ساعت از فارسروید جدیدترین ورژن آن را برای اندروید قرار داده ایم که با ان می توانید به کاوش سرزمین های دور دست بپردازید و جهان را در دست خود بگیرید ! این برنامه نیز امکاناتی را برایتان ایجاد می کند که به مشاهده ی هواپیماهای در حال پرواز و یا زلزله در زمان واقعی بپردازید.
با استفاده از بخش Tour Guide می توانید به راحتی مکان های مختلف را کشف کنید و لحظات هیجان انگیزی را در گوشی خود به ارمغان بیاورید. تمام شهرهای جهان از جمله سانفرانسیسکو ، بوستون و رم را می توانید به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 116 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

آندروید و بهترین قفل های صفحه نمایش گوشی با نرم افزار Widget Locker Lockscreen  که می توانید قفل ها را بصورت 100% برروی گوشی آندروید خود سفارشی کنید و قفل مورد نظر خود را استفاده نمایید.یکی از کاربر پسندترین نرم افزار های اندروید که می توانید قفل هایی همانند موتورولا و سونی اریکسون دایالر و قفل های ویندوز فون 7 و قفل گوشی آیفون و htc Senc..... را برروی گوشی خود تجربه نمایید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 106 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

همه ی شما با دانشنامه ی Wikipedia آشنا هستید و مستحضرید که ویکی پدیا یکی از کامل ترین دانشنامه ی آنلاین که حاوی بیش از ۲۰ میلیون مقاله در موضوع های مختلف و در ۲۸۰ زبان مختلف می باشد که هر موضوع را سرچ کنید محال است که اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار ندهد! برنامه این دانشنامه برای اندروید منتشر شده است که با آن می توانید در محیطی ساده و جالب به این دانشنامه دسترسی داشته باشید و به خواندن مقاله ها بپردازید.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

admin بازدید : 117 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

آفیس برنامه ای است که در همه جا و همه وقت مورد نیاز کاربران می باشد. نرم افزار ۲ Smart Office را که برای موبایل های اندروید طراحی شده است را به شما معرفی نماییم. با استفاده از این نرم افزار می توانید با گوشی خود فایل های آفیس طراحی کنید و صفحات Word را با استفاده از یک پرینتر وایرلس به چاپ برسانید.از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های ورد به نسخه های پی دی اف، ایجاد فایل های پاورپوینت و نمایش اسلایدها، طراحی جداول و نمودارهای محاسباتی و همچنین ویرایش فایل های ورد اشاره کرد. قابل ذکر است که این نرم افزار انواع زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی را ساپورت می نماید. امیدواریم با ارائه این نرم افزار بتوانیم تمام نیاز های ضروری شما به برنامه آفیس را پاسخ داده باشیم.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.5 و بالاتر.

admin بازدید : 97 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 

WiFi Mouse Proبا WiFi Mouse Pro دستگاه آندروید خود را تبدیل به یک موس و صفحه کلید برای رایانه کنید. برای این کار به WiFi نیاز خواهید داشت. این برنامه از لمس چندگانه پشتیبانی می کند. می توانید به راحتی رایانه شخصی، مک و HTPS خود را با یک شبکه محلی کنترل کنید. کنترل حرکت موس، راست کلیک و چپ کلیک، دکمه میانی اسکرول، کنترل صفحه کلید ورودی، ورودی صوت به متن با پشتیبانی از تمام زبان ها، انطباق پذیری با Windows XP/Vista/7/8/ Mac OSX و … از ویژگی های برنامه است.

 

admin بازدید : 140 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

BatteryBot ProBatteryBot Pro برنامه ای است که شما با استفاده از آن مي توانيد به آساني از ميزان مصرف و ميزان درصد باطري گوشي اندرويدي خود اطلاع يابيد. اين نرم افزار علاوه بر نمايش درصد باطري ، ميزان درجه حرارت و سلامت باطري را به شما نشان مي دهد. در حال حاضر نرم افزار هاي متعددي جهت ارائه اطلاع باطري وجود دارند ، اما اين نرم افزار جذاب تر و ساده تر مي باشد. افزون بر آن داراي ويژگي هاي مي باشد که آن را از رقباي خود مجزا مي کند. از ويژگي هاي اين برنامه مي توان به تنظيم رنگ آيکون ها به رنگ هاي سبز ، کهربايي ، قرمز ، سياه و سفيد ، محاسبه تقريبي مدت زمان اتمام باتري ، کم و زياد نمودن صداي هشدار اتمام باتري ، هشدار دهنده ميزان سلامت باتري از قبيل دماي بالا و يا ولتاژ نامناسب و… اشاره کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

admin بازدید : 99 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Easy Voice Recorder ProEasy Voice Recorder یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط صداست که اجازه می دهد به بهترین شکل صداهای دلخواه خود را ضبط کنید. نرم افزار به سادگی و سهولت امکان ضبط صدا را برای مدت طولانی فراهم می کند. نرم افزار تا جایی که مموری کارت گوشی فضا داشته باشد، با بهترین کیفیت ممکن صدا ضبط می کند. نداشتن محدودیت زمانی برای ضبط، قابلیت مکث و ادامه ضبط، قابلیت تغییر ورودی صدا، امکان انتخاب فرمت صوتی خروجی، امکان تغییر فولدر ضبط، ضبط صدا در پس زمینه و… از جمله امکانات نرم افزار هستند ، نرم افزار دارای ویجت نیز می باشد.

admin بازدید : 109 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Calculator Plusیک ماشین حساب دیگر برای دوستانی که دنبال ماشین حسابی بهتر و ساده تر و در عین حال زیباتر از ماشین حساب اصلی اندروید هستند.این ماشین حساب با داشتن رابط کاربری خاص خود توجه خیلی از کاربران رو به خود جلب کرده است.من جذاب و کاربردی ام! و بهترین استفاده رو از صفحه نمایش زیبا و بزرگ شما ، در اختیار شما قرار خواهم داد.هرگز حساب کتاب خودتون رو از دست نخواهید داد.همه چیز را به من بسپارید، استراحتی کوتاه کنید و ادامه کار را از همانجا که ترک کرده بودید از سر بگیرید.بااستفاده از کلید بک اسپیس خطای تایپی خودتون رو اصلاح کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 15, 2014.

 

admin بازدید : 102 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

FxCameraاين برنامه يک برنامه دوربين اندرويد است که اجازه مي دهدعکس هاي خود را به اثرات مختلف در آوريد.اين برنامه حرفه اي براي اندرويد 1.6 به بالا طراحي شده و امتياز 4.4 را بدست آورده است
اثرات:
ToyCam: اثرات اسباب بازي دوربين را به عکس شما مي افزايد
فيش آي: اثرات فيش آي به عکس هاي خود را اضافه کنيد
متقارن: عکس هاي خود را متقارن مي سازد.
پوستر: باعث مي شود عکس هاي خود را مانند کميک نگاه کنيد، “مانگا” و يا نقاشي اندي وارهول.
معمولي: اجازه مي دهد تا عکس هاي شما را سريع تر از دوربين به طور پيش فرض گرفته که اين کار براي استفاده آسان تر است

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 773
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,470
  • بازدید ماه : 16,315
  • بازدید سال : 80,223
  • بازدید کلی : 474,206