loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 116 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

idoo Video Editor Pro

idoo Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با محیط کاری ساده و سریع است.از نکات قابل توجه این نرم افزار کیفیت بسیار بالای خروجی فایل های صوتی است که به همراه فیلم ویرایش خواهد شد. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می نمایند. این نرم افزار امکان تبدیل فرمت ها به یکدیگر را فراهم می کنید . شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های موبایل و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید. همچنین میتوانید کارهای مانندن افک گذاری ،قرار دادن زیر نویس ، برش فیلم ، تبدیل فرمت و ترکیب فیلم را به راحتی انجام دهید.

admin بازدید : 105 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (1)

در دنیای امروز فیلم و فایل های ویدئویی از جایگاه ویژه ای برخوردارند به طوریکه همه ی ما با اینگونه فایل ها سروکار داریم. اما برای انکه بتوان یک فیلم یا یک فرمت ویدئویی را به آسانی ویرایش کرد باید از یک نرم افزار Video editor بهره گرفت. پیشنهاد نت فا دانلود نرم افزار VSDC Free Video Editor است که برنامه ای کاملا رایگان ودارای حجمی مناسب می باشد. شما می توانید انواع فرمت های ویدئویی را در محیط جذاب این برنامه اجرا کنید و به آسانی با کمک ابزارهایی که در اختیار شما قرار میدهد شروع به ویرایش فیلم خود کنید. این نرم افزار علاوه بر قابیت ویرایش فایل های ویدئویی دارای امکان ضبط فیلم از دسکتاپ نیز می باشد که پس از اینکار میتوانید فیلم ضبط شده را در محیط این برنامه ویرایش کنید. بعلاوه این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدئویی پشتیبانی میکند و قادر است تا پس ویرایش فیلم مورد نظر آنرا مخصوص اجرا در یک دستگاه خاص ذخیره نماید.

admin بازدید : 105 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MKVToolnix

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aimersoft Video Converter Ultimate

Aimersoft Video Converter Ultimate که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز 3 مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از 99 درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و ... پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.

admin بازدید : 86 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Sony Vegas Movie Studio Platinum

Sony Vegas Movie Studio Platinum نرم افزاری مفید و کاربردی و یکی از قویترین و برترین ها در زمینه مونتاژ فیلم می باشد. شما برای ساخت فیلم های تماشایی با کیفیت HD با آن نیاز خواهید داشت . نرم افزار یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید. فایل های تصویری ، صوتی و عکس بعد از وارد شدن در نرم افزار، در میز تدوین، مونتاژ می شوند. فیلم مونتاژ شده در قالب فایل های تصویری قایل ذخیره بر روی CD و یا DVD است. Sony Vegas Movie Studio دارای ابزار قدرتمند 3 بعدی برای ساخت فیلم، تصحیح رنگ و ساخت موسیقی متن فیلم می باشد. امکان استفاده از ابزار میکس صدای فراگیر برای ساخت موسیقی متن ، انتخاب بین بیش از 100 افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی و فیلترهای زیبا ، رایت ویدئو به روی دیسک های Blu-ray یا ساخت DVD با استفاده از تم های طراحی شده ی زیبا و یا ساخت دستی منوها و گرافیک ها را در این نرم افزار قدرتمند تجربه کنید. می توانید متون خود را با استفاده از افکت ها و انیمیشن های جذاب موجود در این نرم افزار ویرایش کنید.

admin بازدید : 110 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Engelmann Media Videomizer

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد. پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،3GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

admin بازدید : 109 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aoao Video Watermark Pro

Aoao Video Watermark Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد Watermark بر روی ویدئو ها و فایل های تصویری است. Watermark به معنی امضای صاحب اثر می باشد که شرکت های صوتی و تصویری برای جلوگیری از کپی رایت فایل هایشان بر روی فیلم ها قرار می دهند.این نرم افزار قابلیت اضافه کردن لوگو ها،متن ها،تصاویر،انیمیشن ها و.... را بر روی فیلم ها با کیفیت بالا داراست.همچنین این نرم افزار فرمت های AVI , MP4 . MPEG , WMV , MKV , MOV , FLV , SWF , 3GP را پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GiliSoft Video Editor

با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین آنها نباشید. این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI ، MPEG ، H.264 ، SWF ، MOV ، WMV و... را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod ، iPhone ، PSP ، PS3 و... تبدیل کنید.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MAGIX Movie Edit Pro

یکی از ابزارهای دقیق ویرایش فایل های ویدئویی با بهره گیری از افکت های قابل تنظیم و منحصر به فرد نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro می باشد. این ابزار بهترین و آسان ترین گزینه برای هر فردی است که می خواهد یک فایل ویدئویی بی ارزش و ناقص را به یک فیلم تاثیر بر انگیز تبدیل کند این کار به کمک برش های دقیق، افکت های خاص و قابلیت 3 بعدی نمودن، و ساخت تراک های صوتی امکان پذیر است. به کمک این ابزار می توانید منوهای انیمیشنی ایجاد کنید. این نرم افزار شامل نمونه های مختلفی از منوهای DVD می باشد که در هنگام ساخت دی وی دی از آن ها می توانید استفاده کنید تا به کار خود جنبه های حرفه ای ببخشید. فیلم های ساخته شده را می توان بر روی CD & DVD ذخیره نمود. شما می توانید به راحتی دوستان و اعضای خانواده تان را با ساخت فیلم های دلخواه و خاطره انگیز  شگفت زده نمایید و هر تغییر و افکتی که می خواهید بر روی آن ها اعمال کنید. در هنگام کار با این ابزار هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما به راحتی می توانید انیمیشن ها خنده دار و با کیفیت بر روی فیلم هایتان اضافه نمایید و هر فردی را سرگرم کنید.

admin بازدید : 120 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MAGIX Movie Edit Pro Plus

کاربران حرفه ای در زمینه ویرایش فیلم . همواره به دنبال نرم افزاری کامل در زمینه ویرایش می باشند تا بتوانند اعمال مختلفی را بر روی فیلم ها ایجاد کنند.
MAGIX Movie Edit Pro Plus نام نرم افزاری کامل از محصولات کمپانی MAGIX در زمینه ویرایش فیلم است که می تواند بخش عظیمی از نیاز های کاربران حرفه ای را برآورده نماید. نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن را دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد. کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند ، می توانند به این نرم افزار در این زمینه اعتماد کامل داشته باشند . نرم افزاری که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به آن ها می دهد. به کمک این نرم افزار می‌توانید به راحتی فیلم‌هایی را که توسط دوربین خود گرفته‌اید ببرید و بدوزید و هر نوع تغییری که دلتان می‌خواهد ازقبیل افکت های متنوع و Menu های متحرک در هر قسمتی از فیلم و همچنین برگزیدن صدا یا موزیک مورد علاقه خود برای ویدئو ؛ گذاشتن و برداشتن صدا ؛استفاده از جلوه‌های بصری مختلف و زیبایی که به طور از پیش آماده در نرم افزار وجود دارد ، روی آنها قرار دهید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است دی عین حالیکه پروژه شما می تواند بسیار حرفه ای باشد.

admin بازدید : 202 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Pinnacle Studio 17 Ultimate

نرم افزار Pinnacle Studio یکی از برترین نرم افزارهای حرفه ای تدوین فیلم می باشد که توانست طی ارائه نسخه های قدیمی تر توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. با استفاده از نرم افزار ارائه شده میتوان تدوین و میکس ویرایش یک فیلم حرفه ای را به همراه داشت. نرم افزار علاوه بر تدوین فیلم میتوان بر روی موزیک های درج شده ویرایش های خاصی را انجام دهد . نرم افزار قابلیت فراخوانی فیلم و موزیک را با فرمت های گوناگون پشتیبانی میکند و به کاربر اجازه میدهد تا فیلم ها و کلیپ هایی را که میخواهند تدوین و ویرایش کنند را به صورت مستقیم به نرم افزار معرفی کنند. جدول زمان بندی نرم افزار برای کاربرانی که میخواهند فیلم را ویرایش کنند قرار داده شده است تا زمانبدی و اعمال افکت هایی را که به فیلم اضافه میکنند مشاهده کنند. تنظیمات مربوط به نور در فایل ویدئویی اصلی ترین موضوعی می باشد که تدوینگر به آن توجه ویژه دارد.
تنظیمات صدا و نحوه پخش موزیک در هر بخش از فایل ویدئویی به صورت مجزا قابل ویرایش بوده و میتوان با ورودی های صدا در نرم افزار صداهای مورد نظر را به صورت مستقیم بر روی فایل مورد نظر اعمال کنید . درج تصاویر با استفاده از افکت های اعمال شده به کاربر اجازه میدهد تا بتوانید میکس چند تصاویر با حالت های مختلف را در ویندوز به همراه داشته باشد . افکت های ارائه شده در فیلم ها به صورت پیشفرض از تعداد محدودی استفاده میکند و در صورت تمایل کاربران به استفاده از نرم افزار میتوانند از سایت اصلی به صورت تک تک پلاگین ها و افکت های به روز شده را دریافت نمایند. با استفاده از پکیج کامل نرم افزار میتوانید تمامی پلاگین ها و افکت های نهایی را به همراه آخرین نسخه از نرم افزار Pinnacle Studio را از سایت دانلود نمایید.

admin بازدید : 94 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WonderFox Video Watermark

WonderFox Video Watermark برنامه‌ای برای محافظت از فایل های ویدئویی شما می‌باشد. آیا شما نگران این هستید که ویدئوهای شما به صورت غیرمجاز منتشر و نمایش داده شوند و می‌خواهید هنگام نمایش آن‌ها بیننده متوجه شود که منبع این ویدئو چیست؟ برای این کار شما نیاز به اضافه کردن اطلاعات هویت و مالکیت به ویدئو خود دارید تا اطمینان پیدا کنید که بیننده متوجه منبع این فایل ویدئویی می‌شود.WonderFox Video Watermark قادر است تا به شما برای انجام این کار کمک کند این برنامه می‌تواند متن، عکس، لوگو و علامت خاص متحرک به ویدئو شما اضافه کند تا نشان‌دهنده منبع اصلی فایل ویدئویی باشد. استفاده از این برنامه آسان و سریع بوده و تنها با چند کلیک این کار را برای شما انجام می‌دهد.

admin بازدید : 660 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MKVToolnix

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

admin بازدید : 88 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X7

VideoStudio Pro نرم افزاری پیشرفته و در عین حال محیط کاربری ساده است که هر کسی به  راحتی می تواند با استفاده از آن تصاویر ویدیوئی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نماید، به علاوه این نرم افزار امکانات وسیعی را برای ویرایش فیلم ها و قرار دادن جلوه های ویژه بر روی فیلم ها برای شما فراهم می کند.
Corel VideoStudio نرم افزار معروف و محبوب ویرایش فیلم و انتشار دهنده DVD می باشد که این نرم افزار برای آنهائی که می خواهند نگاهی حرفه ای و در عین حال آسان به دنیای ویرایش فیلم، نمایش های اسلاید و DVDها بیندازند ساخته شده است. آسان و قدرتمند عمل می کند و شما را با چندین فیلتر گوناگون، افکت های جذاب و... روبرو می سازد.

admin بازدید : 161 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel VideoStudio Ultimate X7

Corel VideoStudio Ultimate در یک کلام نرم افزار فوق حرفه ای است که وظیفه ی اصلی آن تولید فیلم های بی نظیری است که تخیل کاربر را گرفتار خواهد کرد ! رایت فیلم های خام و یا ویرایش شده ی خود بر روی دیسک های DVD و Blu-ray ™ و همچنین انتقال این فایل ها به دستگاه های تلفن همراه و اینترنت به راحتی محیا شده است.در این پکیج نرم افزاری یک بسته پلاگین  با کیفیت بالا  مانند PRODAD، بوریس FX و NewBlue وجود دارد. این نرم افزار می تواند بهترین گزینه برای ویرایش فیلم های سه بعدی و ویدیو های UHD/4K تخصص این نرم افزار است.Intel Core i7  و همچنین پردازشگر AMD Phenom II X4 می تواند پاسخگوی مناسب این نرم افزار باشند.حداقل رم پیش بینی شده برای این نرم افزار حداق 4 گیگبایت میباشد.

admin بازدید : 142 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MAGIX Video Pro

MAGIX Video Pro X یک برنامه حرفه ای برای ویرایش ویدیوها در ویندوز کامپیوترهای خانگی می باشد. در این نرم افزار مواردی مانند عملکرد بالا، ویرایش HD، تالیف دی وی دی با بیش از 8 آهنگ های صوتی و یا انیمیشن keyframe با کنترل انحنا Bezier موجود می باشد که در استانداردهای بالاتری کاربران را هدایت می کنند. این برنامه به طور واضح به ماژول های شهودی تقسیم شده است و می توان فیلم ها، عکس، و صدا را از طیف گسترده ای از منابع و دستگاه های مختلف ، به کامپیوتر منتقل نمود. همچنین قاد خواهید بود تا فیلم های طولانی را به طور اتوماتیک به صورت فصل ها یا صحنه های مجزا، تقسیم کنید و یا به طور بالعکس صحنه ها و فیلم های مجزا را به یک فیلم واحد تبدیل کنید.

admin بازدید : 238 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Premiere Pro CC

با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید.

admin بازدید : 75 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Wondershare Video Editor

Wondershare Video Editor برنامه اي ساده براي ويرايش فيلم هاي شماست . اين برنامه با تمامي ابزارهايش شما را قادر ميسازد تا فيلم خود را در حد يک فيلم هاليوودي ويرايش کنيد . اين برنامه قادر است فيلمهاي شما را بر روي شبکه هاي اجتماعي و سرويسهاي اشتراک ويدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با ديگران تقسيم کنيد همچنين اين برنامه توانايي ذخيره فيلم را بر روي دستگاهاي ديگه مانند Ipod و .. همچنين رايت به صورت CD و DVD را دارا ميباشد.

admin بازدید : 91 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aimersoft Video Editor

Aimersoft Video Studio یکی دیگر از نرم افزار های  موجود در زمینه ی کار بر روی فایل های ویدئویی می باشد. این نرم افزار به علاقه مندان در زمینه ی ویرایش دیجیتالی فایل های ویدئویی کمک می کند تا به ویرایش پروژه های ویدئویی و فیلم های خود پرداخته و بدون در نظر گرفتن فرمت و اندازه فایل های ویدئویی را به سبک افکت های فیلم و از طریق خلق صحنه های جذاب و موزیک های پس زمینه پردازش نماید. به علاوه به کاربر کمک می کند فایل های خود را بر روی هر وسیله ی دلخواه ذخیره نموده و یا بر روی هر قسمتی از کامپیوتر و با هر فرمتی قرار دهد. تمامی فایل های ویدئویی که توسط ابزار های چند رسانه ای چون iphone و ipod تهیه شده اند و یا از  طریق دوربین های فیلم برداری ضبط شده اند قابل انتقال به محیط این نرم افزار می باشند. حذف گپ در میان فایل های ویدئویی، کاهش نویز و  پاک کردن صحنه های ناخواسته و ... از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 117 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NCH VideoPad Video Editor Pro

NCH VideoPad Video Editor Pro یک نرم افزار مفید و بسیار کاربردی برای ویرایش فایل های ویدیوی می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های تصویری خود را به صورت کاملا ساده و راحت ویرایش کنید VideoPad یکی از سریعترین نرم افزارهای ویرایش می باشد که به شما احازه می دهد در یک محیط کاربر پسند با پشتیبانی از انواع فرمت های رایج تصویری ، فایل های تصویری را با استفاده از ابزارهایی از جمله : افکت به تصاویر ، صداگذاری ، بریدن قطعه ویدیویی مورد نظر از فیلم و... ویرایش کنید همچنین این نرم افزار برای کاربران مبتدی که هنوز توانایی کار با نرم افزارهای حرفه ای فیلم مانند Primier ، Ulead VideoStudio و.. را ندارند نیز بسیار مفید و کاربردی است

admin بازدید : 95 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Sony Vegas Pro

 علاقه مندان به کار کردن با فایل های صوتی و تصویری به طور حتم به دنبال نرم افزار قدرتمند و بی عیب و نقص در این زمینه می گردند. Sony Vegas PRO نرم افزاری کاملاً حرفه ای از محصولات کمپانی SONY می باشد. نرم افزار SONY Vegas Pro تنها ابزاری است که با بهره گیری از ابزارهای صوتی بی رقیب و قدرتمند به ترکیب SD ،DV و ویرایش ویدئویی HDV پرداخته و تمامی این فایل ها را در یک محیط نهایی جمع آوری می نماید. با این ویژگی منحصر به فرد بیننده به محصول دیجیتالی صوتی و تصویری دستیابی پیدا می کند. این محصول با بهره گیری از نهایت قدرت، سرعت باور نکردنی و بهره وری بالا به سمت هدف خود گام بر می دارد. پشتیبانی از فرمت Broad، اصوات بی مانند، افکت های شگفت انگیز و ... این نرم افزار را در زمره ی ابزارهای ویرایشی کامل قرار داده است. ویرایش پروژه های پیچیده و طولانی SD یا HD ،FH ویدئویی تنها با استفاده از عملگرهای کشیدن و رها کردن و فشار ماوس و صفحه کلید است. شما می توانید از طریق اسکریپت نویسی اعمال دلخواه خود را تکرار نمایید. این محصول هیچ گونه محدودیتی در ویرایش تعداد فایل های صوتی و تصویری نداشته و دست کاربر را در این زمینه نیز باز می گذارد. با کمک این نرم افزار می توان هر فایل ویدئویی با هر سایز و تعداد فریم های متفاوت را ویرایش نمود. شما می توانید با بهره گیری از ویژگی  روتینگ bus -to-bus  لحاظ شده در این نرم افزار به ترکیب قدرتمند تر پروژه های صوتی تان بپردازید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به استفاده از افکت های real-time، تغییرات رنگ، معکوس کردن، افکت های حرکتی و ... اشاره نمود. ایجاد و ویرایش تصاویر 3 بعدی از امتیازات دیگر این محصول حرفه ای می باشد. به کمک این نرم افزار به صورت مستقیم می توانید فیلم های خود را بر روی دیسک مورد نظرتان ذخیره کنید و برای آن زیرنویس و یا زبان های مختلفی ایجاد کنید، همزمان می توانید نتیجه ی کار خود را تست و بررسی کنید. Help این نرم افزار بسیار جامع و قدرتمند می باشد. به عبارت دیگر Sony Vegas Pro همان نرم افزاری است که شما برای رسیدن به نتیجه ی واقعاً دلخواه و برجسته خود نیاز دارید.

admin بازدید : 471 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

MKVToolnix

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

admin بازدید : 139 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

AVS Video Editor

نرم افزار AVS Video Editor می تواند به شما در مدیریت و ویرایش آسان فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف کمک کند. این نرم افزار این قابلیت را دارد که فایل هایی با پسوندهای AVI , VOB , MP4 , DVD , WMV , 3GP , MOV , MKV , H.263/H.264 و... را با سرعت بالا تدوین و ذخیره نماید. شما می توانید از ابزارهایی چون مرتب کردن ، بریدن ، تقسیم کردن ، چرخاندن و ترکیب فیلم ها استفاده کرده و از 300 افکت و Transition ابداعی و زیبای موجود در این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که از ویژگی هایی چون افزودن منو ، صدا ، متن و زیرنویس و ثابت کردن لرزش های موجود در حین تصویربرداری استفاده کنید.

admin بازدید : 117 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aimersoft Video Converter Ultimate

Aimersoft Video Converter Ultimate که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز 3 مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از 99 درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و ... پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.

admin بازدید : 107 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

AVS Video Recorder

با AVS Video Recorder شما می توانید به کارهای مختلفی از قبیل انتقال دادن، فیلم گرفتن، ضبط کردن و رمزگذاری فیلم های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین های فیلمبرداری بپردازید. با این نرم افزار امکان انتقال فیلم های ویدیویی ضبط شده با دوربین های HD, DV و MiniDV و همچنین دوربین های فیلمبرداری VHS و VCRبه حافظه کامپیوتر وجود خواهد داشت. AVS Video Recorder می تواند فایل های ویدیویی را رمزگذاری کرده و در فرمت MPEG-2 فشرده، روی هارد درایو کامپیوتر ذخیره کند. با این برنامه قادر خواهید بود تا کارهایی از قبیل دیجیتالی کردن نوارهای VHS قدیمی، انتقال ویدیو از دوربین های WEB و کارت های DVB، ذخیره ویدیوها با فرمت AVI DV، ذخیره کردن مستقیم در فرمت MPEG 4، ضبط برنامه های زنده تلویزیونی روی هارد درایو با فرمت MPEG 2 یا MPEG 4 و ... را انجام دهید.

admin بازدید : 95 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

AVS Video ReMaker

AVS Video ReMaker نرم افزاری کاربری برای ویرایش فیلم ها و فایل های ویدیویی میباشد . شما توسط این نرم افزار کاربردی می توانید قسمتی از ویدیو را که توسط دوربین های دیجیتال گرفته اید را برش دهید و آن را با فرمت های AVI, VOB, MP4, DVD, Blu-ray, WMV, 3GP, FLV, TS و... ذخیره سازی کنید . یکی دیگر از ویژگی های این برنامه محیط گرافیکی بسیار مناسب و ابزارهای حرفه ای آن است که توسط آن کاربر می تواند نیاز های خود را برطرف کند . این نرم افزار محصولی از کمپانی avs4you می باشد.

admin بازدید : 211 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Avid NewsCutter

نرم افزار Avid NewsCutter برای ویرایش برنامه های خبری تلویزیون ساخته شده است و شامل تمامی ابزارهایی که خبرنگاران برای ساخت خبر نیاز دارند می باشد. یکپارچگی با سیستم خودکار اتاق خبر و سرورهای پخش، سرعت بالا تنظیم رسانه ها و پشتیبانی از جریان های کاری مختلف ، Avid NewsCutter را به ابزاری ایده آن برای ایستگاه های مستلق و سازمان های رسانه ای مختلف در سراسر دنیا کرده است.

admin بازدید : 111 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

MKVToolnix

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

admin بازدید : 96 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Xilisoft Video Cutter

Xilisoft Video Cutter نام یكی از محصولات فوق العاده كاربردی این كمپانی می باشد. همانطور كه از عنوان نرم افزار مشخص است این نرم افزار ابزاری ساده و در عین حال كاربردی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن با سرعت هر چه تمام تر به جدا كردن و یا همان قیچی كردن قسمتی از فیلم ها كلیپ ها و دیگر فرمت های تصویری بپردازید. نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه ویرایش فیلم وجود دارد منتها برای انجام تنها جدا كردن قسمتی از یك فیلم نصب و استفاده از چنین نرم افزارهای سنگین چندان منطقی به نظر نمی رسد. شما با استفاده از نرم افزار Xilisoft Video Cutter  قادر خواهید بود به راحتی هر چه تمام تر بدون نیاز به مهارت به كات كردن قسمت های دلخواه از فیلم های خود بپردازید.  این نرم افزار قادر به پشتیبانی فورمت های پر کاربرد تصویری وروردی از جمله: AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT و خروجی:AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT می باشد.

admin بازدید : 91 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

دانلود Xilisoft Movie Maker

به هم چسباندن عکس ها ، کلیپ ها و موزیک های جذاب یکی از کارهایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند و به واسطه وجود Movie Maker در ویندوز بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این ابزار برای ویرایش ساده کلیپ های تصویری که ساخته اند استفاده کنند اما شاید این ابزار موجود در سیستم عامل ویندوز که البته در نسخه های جدید ویندوز از آن خبری نیست قابلیت های زیادی نداشته باشد و می توان از جایگزین هایی نظیر Xilisoft Movie Maker استفاده کرده که علاوه بر سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز امکانات به مراتب بیشتری هم  نسبت به همتای خود دارد. این ابزار که شاید مهم ترین خصوصیتش را بتوان در سهولت در استفاده خلاصه نمود با اکثر فرمت های رایج در زمینه های چند رسانه ای سازگاری داشته و می تواند با کنار هم قرار دادن موزیک ها ، تصاویر و کلیپ های تصویری یک ویدئو جذاب و زیبا را پدید آورد. کیفیت بالا در هنگام ذخیره سازی هم قابلیت مهمی است که امروزه برای بیشتر کاربران اهمیت فراوانی دارد ؛ قابلیت استفاده از انواعی افکت ، ویرایش ساده تصاویر ، امکان قرار دادن Watermark و قراردادن زیرنویس از جمله امکانات جانبی Xilisoft Movie Maker را تشکیل می دهند. امکان ارسال مستقیم به ایمیل یا سرویس دهنده های آنلاین هم از جمله قابلیت هایی است که برای کاربران آنلاین اهمیت زیادی دارد.

admin بازدید : 97 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Xilisoft Video Editor

Xilisoft Video Editor  یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد که امکانات برش و جداسازی بخشهای مختلف ویدیویی و به هم چسباندن آنها را دارا می باشد. با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخشهای دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد.

admin بازدید : 93 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X5 Ultimate SP1

 

برنامه VideoStudio نرم افزاري پيشرفته و در عين حال محيط کاربري ساده است که هر کسي به  راحتي مي تواند با استفاده از آن تصاوير ويديوئي را بر روي کامپيوتر خود ذخيره نمايد، به علاوه اين نرم افزار امکانات وسيعي را براي ويرايش فيلم ها و قرار دادن جلوه هاي ويژه بر روي فيلم ها براي شما فراهم مي کند.Corel VideoStudio نرم افزار معروف و محبوب ويرايش فيلم و انتشار دهنده DVD مي باشد که اين نرم افزار براي آنهائي که مي خواهند نگاهي حرفه اي و در عين حال آسان به دنياي ويرايش فيلم، نمايش هاي اسلايد و DVDها بيندازند ساخته شده است. آسان و قدرتمند عمل مي کند و شما را با چندين فيلتر گوناگون ، افکت هاي جذاب و... روبرو مي سازد.

admin بازدید : 86 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

Boilsoft Video Joiner

Boilsoft Video Joiner نرم افزاری قدرتمند و سریع برای ساخت ادغام کلیپ های ویدئویی و ساخت یک کلیپ فیلم زیبا محصول شرکت Boilsoft می باشد. با این نرم افزار می توانید خیلی سریع و راحت فایل های AVI ، MPEG ، RM ، 3GP ، MP4 ، ASF ، WMV و فایل های ویدئویی ASF/WMV را داخل یک فایل بدون توقف با هم ترکیب و ادغام نمایید. محیط این نرم افزار هم فوق العاده کاربرپسند است و بسیار سریع و آسان است ، تنها با چند کلیک موس شما می توانید از کلیپ ویدئویی خود بدون هیچ مشکلی لذت ببرید.

admin بازدید : 85 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Boilsoft Video Splitter

برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است. این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم 2 گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

admin بازدید : 87 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Sony Movie Studio Platinum

همه مي دانيم که کمپاني Sony هميشه حرف اول را در زمينه صوت و تصوير زده است. هرکس بخواهد بهترين را انتخاب نمايد ابتدا به سمت Sony مي رود. تمامي وسايل صوتي و تصويري اين شرکت قابل تحسين هستند.بد نيست بدانيم که سوني به جز اين که در بحث سخت افزار پيشرو است ، دستي هم در ساخت نرم افزارهاي مالتي مديا دارد. بي شک اين نرم افزار ها هم پس از گذاراندن مراحل زياد و با وسواس خاص سوني وارد بازارهاي رايانه اي مي شوند. يکي از اين نرم افزارها که آفريده Sony Creatives Software مي باشد به کاربران اجازه ويرايش فيلم ها را با بالاترين کيفيت مي دهد Sony Movie Studio نام گرفته است. ابزاري بسيار کامل که با قابليت هاي فراوان به کاربران سوني اين مژده را مي دهد تا فيلم هاي گرفته شده با هندي کم هاي اين شرکت را مورد ويرايش قرار داده و با کيفيتي بسيار بالا در TV يا LCD هاي اين کمپاني به تماشا بنشينند.
در اين نرم افزار که  براي همه چه آنان که هيچ تخصصي ندارند و چه آنان که در اين کار حرفه هستند مناسب است. بيش از 120 قابليت هر کسي را وسوسه مي کند تا هنر سوني را با چشمان خود لمس کند. در يک کلام مي توان اين طور بيان کرد که هرکاري کاربر بخواهد با محصول جديد سوني مي تواند انجام دهد. اين بسته نرم افزاري ضمن ويرايش فيلم ها ويرايش صداها را هم در دست مي گيرد . ويرايشگر صداها هم نرم افزار نام آشناي سوني يعني Sony Sound Forge است. خيال کاربران از بابت افکت ها و طرح هاي آماده هم راحت خواهد شد اگر بدانند که اين مجموعه بيش از 500 افکت و طرح اماده نيز در خود جاي داده است. از نظر کيفيت هم همين نکته کافي است که Blu-rey انحصاري سوني و انواع DVD ها با فرمت هاي مختلف به صورت کامل در اين ابزار تعريف شده است و قابليت پشتيباني دارد. تمامي اعمال ويرايش به سادگي قابل انجام است و مي توان به drag-and-drop اقدام به ويرايش نمود . نسخه دهم اين نرم افزار فوق العاده کامل به تازگي ارائه شده که علاوه بر قابليت هاي قبلي چندين و چند قابليت جديد هم در اين نسخه ديده مي شود که مي تواند به حرفه اي تر شدن ويرايش ها کمک زيادي کند. اين نسخه بهينه تر شده و به واسطه همين بهينه سازي ها و سازگاري هايي که با GPU ها دارند باعث سرعت بخشي به عملکردهاي نرم افزار شده است است. در اين نسخه دو نرم افزار Sound Forge و DVD Architect هم به همراه نرم افزار نصب مي شوند که هر کدام قابليت هاي متعددي در زمينه ويرايش موزيک ها و ساخت منو براي دي وي دي ها دارند. اين ابزار به خودي خود هم بسيار کارآمد هست اما با اضافه شدن دو ابزار ديگه تقريبا بي نظير خواهد شد.

admin بازدید : 85 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Womble MPEG Video Wizard DVD

Womble MPEG Video Wizard DVD یکی از نرم افزار های طراحی شده برای تغییر فرمت ویدئوهای MPEG-1 , MPEG-2 , AVI , WMV , VOB میباشد. شما میتوانید به کمک این نرم افزار رنگ بندی ها را ویرایش کنید ، کنتراست را زیاد یا کم کنید و ویرایش های سه بعدی و دو بعدی روی ویدئو انجام دهید. البته این نرم افزار ویدئوی شما را ReEncode نمیکند و فقط مقادیر Bitrate آن را تغییر میدهد. با توجه به میزان مقادیر پیش فرض ویدئو شما میتوانید Bitrate را متناسب با نیاز خود و حجم دلخواه خود تنظیم کنید تا بهترین خروجی با کیفیت بالا و حجم کم را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار یکی از بهترین ها در نوع خود است و راحتی کار با آن یکی از دلایلی است که آن را از بقیه نرم افزارهای در این شاخه متمایز میکند.

admin بازدید : 115 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Pinnacle Studio 16 Ultimate

Pinnacle Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار بر روی فایل های تصویری و انجام عملیات های مختلف بر روی آن ها می باشد. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است، کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر موجود بر روی دوربین ها را به هارد دیسک منتقل نموده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به انجام عملیات های مختلف ویرایشی نمایند. همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و تهیه کلیپ های مختلف تصویری برای انتشار بر روی دیسک ها و یا وب نمایند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد.

admin بازدید : 82 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Joboshare DVD Ripper Platinum

Joboshare DVD Ripper Platinum نرم افزار قوی ولی در عین حال ساده می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا از فیلم های DVD خود کپی گرفته و آنها را به فرمت های مختلف تبدیل نماید. این برنامه امکان تبدیل فیلم های DVD به فورمت های Divx را دارد که می تواند حجم فیلم ها را تا 90 درصد حجم اولیه بدون کوچکترین افت کیفیت کاهش دهد.
نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum ابزاری قدرتمند جهت ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری مانند AVI ، MPEG4 ، WMV ، DivX ، RM ، MOV ، XviD ، 3GP FLV SWF ، MP3 ، WMA ، WAV ، M4A ، AAC ، AC3 با بالاترین کیفیت و سرعت بالا محصول شرکت نرم افزاری Joboshare می باشد. این نرم افزار بدون از دست دادن کیفیت صدا و تصویر فیلم های DVD را ریپ نماید. توسط نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum شما می توانید از فیلم های محبوبتان در iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision لذت ببرید.

admin بازدید : 110 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro

آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.

admin بازدید : 171 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

StudioCoast vMix HD Pro

vMix HD Pro نرم افزاری جدید برای میکس و تدوین ویدئو می باشد که با استفاده از قدرت سخت افزارهای مدرن و حرفه ای کامپیوترهای امروزی امکان تدوین ویدئوهای HD به صورت زنده (کاری که قبلا تنها توسط سخت افزارهای اختصاصی میکس قابل انجام بود) را برای شما فراهم می کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 524
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,221
  • بازدید ماه : 16,066
  • بازدید سال : 79,974
  • بازدید کلی : 473,957