loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 86 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Backup4all Professional

 Backup4all نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، مخصوص ویندوز است. این نرم افزار می تواند از اطلاعات مهم و حیاتی شما کاملا محافظت کرده و اینکار بوسیله تهیه بک آپ به صورت خودکار، رمزگذاری روی فایل، فشرده سازی و انتقال روی فضاهای ذخیره سازی انجام می شود. Backup4all دارای امکانات کامل و قدرتمندی بوده و در عین حال دارای یک رابط گرافیکی بسیار کاربرپسند نیز می باشد تا تمامی افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند به خوبی از تمامی ابزار آن استفاده کنند.
با استفاده از Backup4all می توانید به سادگی از اطلاعات خود روی هر نوع درایو Local یا شبکه ، روی سرورهای FTP ( پشتیبانی از رمزگذاری SSL ، سرور پروکسی، حالت Passvie ) ، SFTP ، DVD ، CD ، دیسک های بلو - ری ، HD- DVD و دیگر دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات مانند USB ، نسخه پشتیبان تهیه کنید. 4 روش مختلف تهیه بک آپ در این نرم افزار وجود دارد: 1-نسخه پشتیبان کامل 2- نسخه پشتیبان تفاضلی 3- نسخه پشتیبان افزایشی 4- نسخه پشتیبان آینه ای.

admin بازدید : 75 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Comodo BackUp

Comodo BackUp که نسخه جدید آن را برای شما در نظر گرفتیم نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبانی از تمامی اطلاعات دایرکتوری ها,و پارتیشن ها میباشد.با کمک این نرم افزار شما دیگر نگرانی برای از دست دادن داده های خود به وسیله کاربران ندارید چرا که این نرم افزار چه بصورت دستی و چه بصورت زمان بندی خاص مثلا یکبار در طول هفته از گزینه های انتخابی شما همانند دایرکتوری ها,پارتیشن ها و .... بکاپ تهیه میکند.علاوه بر این نرم افزار Comodo BackUp قادر است تا از تمامی ثبات های رجیستری چه بصورت انتخابی و چه کلی نسخه پشتیبان تهیه کند تا در هنگام بروز مشکل در رجیستری قادر به برگرداندن آن به حالت اولیه باشید.همچنین پشتیبانی از سرور FTP و یا شبکه برای بکآپ گیری و دارا بودن اسکپلور کامل ویندوز برای تهیه بکآپ از یک یا چند فایل و فولدر خاص از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.تنها با چند کلیک از سیستم خود پشتیبان تهیه کنید.همچنین نرم افزار قادر است تا وضعیت پشتیبان گیری و اطلاعیه را بصورت ایمیل برای شما ارسال کند.

admin بازدید : 87 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HDClone Professional

HDClone نرم افزاری کاربردی جهت ایجاد کپی ، نسخه پشتیبان و Image از اطلاعات درون انواع هارد دیسک ها و حافظه های جانبی است.  یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار قابلیت SafeRescue می باشد که عیب یابی هارد دیسک رایانه را انجام می دهد. این نرم افزار قادر است تا حجم 5.4 گیگابایت در دقیقه را بک آپ گیری و بازگردانی کند .
شما میتوانید به کمک این نرم افزار اطلاعات خود را که بر روی  IDE/ATA , SATA/eSATA , SCSI , USB,  و یا Firewire media است بک آپ گیری نموده و آنها را ذخیره کنید. دیگر ویژگی مطرح این برنامه توانایی بک آپ گیری از انواع نرم افزار و حتی سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار با درایو هایی با فرمت های FAT , FAT32 , NTFS به خوبی کار می کند.

admin بازدید : 87 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Macrium Reflect

Macrium Reflect نرم افزار قدرتمندیست برای ایجاد بک آپ از ویندوز ، پارتیشن های هارد دیسک و کلیه اطلاعات موجود در کامپیوتر شما . ای نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اطلاعات در مصارف خانگی و اداری می باشد و می تواند به خوبی از اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما محافظت کند. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر ، اقدام به ارتقاء هارد دیسک کنید یا یک سیستم عامل جدید را روی سیستم خود نصب کنید ، زیرا تمامی اطلاعات شما در یک فایل نسخه پشتیبان که به راحتی قابل بازیابی است ، قرار دارد. بازیابی فایل ها و پوشه های منفرد با ساخت یک درایو مجازی در ویندوز و بازیابی فایل ها و دایرکتوری های انتخاب شده با استفاده از عملیات ساده Copy/Paste ، ساخت دیسک نجات بر پایه Linux به همراه دسترسی به شبکه و یک رابط کاربری گرافیکی ، ساخت ایمیج به صورت زنده با استفاده از سرویس کپی برداری Microsoft Volume Shadow بدون نیاز به خاموش کردن ویندوز برای ساخت ایمیج از کامپیوتر بخشی از ویژگی های نرم افزار Macrium Reflect می باشد.

admin بازدید : 68 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FarStone TotalRecovery Pro

Farstone TotalRecovery Pro نامي است که به دنبال آن همه امکانات لازم براي افزايش امنيت و پايداري اطلاعات و همچنين بازيابي اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاري بسيار حرفه اي و کارآمد و غني از امکانات که هريک از آن ها مي تواند خواسته هاي کاربران را مرتفع سازد. موزيک ها ، اسناد ، تصاوير ، ويدئوها و به طور کلي تمامي انواع مدل فايل ها با اين ابزار ايمن خواهند شد. امکان تهيه نسخه پشتيبان از فايل ها و در مقابل بازيابي آن ها از ديگر خصوصياتي هستند که در TotalRecovery Pro به چشم مي خورند. قابليت هاي متعددي براي اين ابزار در نظر گرفته شده است. Backup از هر فايلي که کاربر بخواهد ، باز کردن Backup ها قبل از Restore ، تهيه يک نسخه Image از ديسک ها ، برنامه ريزي نرم افزار براي انجام کارها به صورت اتوماتيک ، ساخت ديسک نجات دهنده ويندوز ، تهيه نسخه پشتيبان به صورت آنلاين و بازيابي فايل هاي حذف شده به هر دليلي از جمله قابليت هاي مهم و کليدي اين ابزار محسوب مي شوند. اين بسته نرم افزار حجم نسبتا بالايي دارد اما با توجه به حجم قابليت ها مي توان از آن به عنوان يک بسته مرجع بهره گرفت که مي تواند در همه جا به کمک کاربران حرفه اي آيد.

admin بازدید : 120 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GoodSync Enterprise

Goodsync یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

admin بازدید : 84 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

R-Drive Image

نرم افزار R-Drive Image ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت فایل های ایمیج جهت تهیه نسخه پشتیبان یا اهداف چند منظوره می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به راحتی از فایل های خود ایمیج بگیرید و یا انها را رایت نمایید. همچنین می توان از هارد دیسک و از پارتیشن های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مفید واقع شود و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به توقف در کارهای دیگر نمی باشد و مستقیماً بدون ذخیره کردن آن می توانید در هر گونه از وسایل موجود مانند D-R(W)/DVD ،Iomega Zip یا Jazz disks ذخیره نمایید.

admin بازدید : 96 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

O&O DiskImage Professional

O&O DiskImage سريعترين ، ايمن ترين و ساده ترين راه براي جلوگيري از مفقود شدن اطلاعات مهم مي باشد. شما با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از کل کامپيوتر خود يا از درايوها و پوشه هاي خاصي ، هر زمان که خواستيد، نسخه پشتيبان تهيه کنيد. اين امکان حتي در مواقعي که کامپيوتر در حال استفاده مي باشد نيز قابل اجرا خواهد بود. بدين ترتيب ديگر اطلاعات مهم خود را از دست نداده و نگراني اي از اين بابت نخواهيد داشت. نسخه هاي پشتيبان تهيه شده مي توانند تنها با چند کليک بازگردانده شوند، حتي در مواقعي که ويندوز بوت نميشود نيز اين ويژگي قابل اجرا خواهد بود. O&O DiskImage ترکيبي از امکانات مختلف براي کاربران حرفه اي و کاربران عادي در يک نرم افزار مي باشد. ابزار بازيابي سيستم آن براي بازيابي سريع اطلاعات کاربرد دارند، حتي وقتي ايميج هاي شما توسط نسخه هاي قبلي نرم افزار نيز ساخته شده باشند ، شما مي توانيد آنها را توسط اين نسخه بازيابي کنيد.

admin بازدید : 83 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Driver Magician

Driver Magician نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تهیه Backup از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشند. استفاده از این ابزار در زمانی می باشد که سیستم عامل و سخت افزارهای شناسانده شده به آن در بهترین وضعیت به سر می برند و کاربران با تهیه فایل پشتیبان از درایورها قادر خواهند بود تا در زمان بروز مشکل برای سیستم عامل و یا نصب سیستم عامل جدید تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی اطلاعات و فایل های مربوط به درایورها کنند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ابزار به روز رسانی و یا حذف درایورها نیز استفاده نمایند. این نرم افزار آخرین به روز رسانی درایورها را به شما اطلاع می دهد و قادر است درایورهای به روز شده را از اینترنت دریافت کند، خواهید دید که سخت افزار به روز شده بهترین کارایی خود را نشان خواهد داد. بنابراین دیگر زمان زیادی که برای جستجوی یک درایور صرف خواهید کرد با این نرافزار به سرعت انجام خواهد شد. حتی اگر یک سخت افزار ناشناخته داشته باشید نرم افزار Driver Magician کمک بسیاری در شناسایی سریع آن با استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت GoldSolution Software می باشد.

admin بازدید : 99 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

GoodSync Enterprise

Goodsync یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Ocster Backup Pro

تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها می تواند یکی از مهم ترین کارهایی باشد که با انجام آن می توان با خیال آسوده به کار با اطلاعات حساس و مهم پرداخت. جا به جایی حساب های انبوهی که سال ها جمع شده اند تا حدود زیادی حساس است اما یک نسخه پشتیبان می تواند همه این حساسیت را از بین ببرد.  Ocster Backup نرم افزاریست که برای تهیه نسخه پشتیبان می توان به آن رجوع کرد و با حجم گسترده ای که از امکانات دارد خیال همه را از قابلیت ها راحت خواهد کرد. انجام کارها به صورت خودکار یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که در این نرم افزار تعریف شده است ، این عملکرد خودکار باعث خواهد شد تا کاربر به راحتی و با دادن یک دستور خاص منتظر بماند تا نرم افزار همه کارها را انجام دهد. این ابزار قدرتمند تقریبا مانند اکثر نرم افزارهای دیگر قابلیت های متعددی دارد اما امکاناتی هم دارد که دانستن آن ها بسیار مفید است ، امکان Backup گیری همزمان از چندین رایانه و مشاهده و مدیریت آن ها در یک سیستم نکته ی بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد ، این قابلیت مفید زمانی به کار می آید که برای نمونه مدیر یک شرکت بخواهد از حساب چندین سیستم رایانه ای در یک فروشگاه نسخه پشتیبان تهیه کند ؛ به راحتی می توان با یک دستور تمامی این کارها را به صورت همزمان انجام داد.
Ocster Backup با سرعت بالا کار پشتیبان گیری را انجام می دهد و در هنگام بازیابی هم با سرعت بالا اطلاعات را به حالت اول برخواهد گرداند ؛ امکان ریموت کردن به نرم افزار ، امکان ارسال گزارشات به ایمیل ، قابلیت Stop & Resume در هنگام تهیه نسخه پشتیبان ، امکان زمان بندی نرم افزار ، قابلیت کار در محیط شبکه و امکان نمایش فایل ها در حالت Backup به صورت مستقیم از جمله دیگر قابلیت های کلیدی این ابزار برشمرده می شوند.

admin بازدید : 88 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

HDClone Professional

HDClone نرم افزاری کاربردی جهت ایجاد کپی ، نسخه پشتیبان و Image از اطلاعات درون انواع هارد دیسک ها و حافظه های جانبی است.  یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار قابلیت SafeRescue می باشد که عیب یابی هارد دیسک رایانه را انجام می دهد. این نرم افزار قادر است تا حجم 5.4 گیگابایت در دقیقه را بک آپ گیری و بازگردانی کند .
شما میتوانید به کمک این نرم افزار اطلاعات خود را که بر روی  IDE/ATA , SATA/eSATA , SCSI , USB,  و یا Firewire media است بک آپ گیری نموده و آنها را ذخیره کنید. دیگر ویژگی مطرح این برنامه توانایی بک آپ گیری از انواع نرم افزار و حتی سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار با درایو هایی با فرمت های FAT , FAT32 , NTFS به خوبی کار می کند.

admin بازدید : 74 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

GoodSync Pro

GoodSync یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارها برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و یکسان سازی آنها می باشد. این نرم افزار به صورت خودکار تمامی ایمیل ها ، عکس های خانوادگی ، کانتکت ها ، فایل های mp3 ، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم شما را بررسی و همگام سازی کرده و سپس از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند. اینکار می تواند بین دسکتاپ ها ، لپ تاپ ها ، سرورها ، درایوهای خارجی ، دستگاه های Windows Mobile و همچنین از طریق FTP، SFTP و WebDAV نیز انجام شود. GoodSync توانسته یک رابط کاربری ساده برای مقایسه ، یکسان سازی ، تهیه بک آپ از ایمیل ها ، عکس ها ، mp3 ها و دیگر فایل های شما ، فراهم کند. استفاده از الگوریتم های ابتکاری برای همگام سازی باعث افزایش کارایی این نرم افزار شده است.

admin بازدید : 91 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

NETGATE Data Backup

NETGATE Data Backup نرم افزاری کارآمد برای تهیه نسخه پشتیبانی از فایل ها ، عکس ها ، موزیک و دیگر اطلاعات مهم کامپیوتر شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حتی از پایگاه داده های MySQL در حال اجرا روی سرورهای پشتیبانی کننده از PHP ، مربوط به سایت یا وبلاگ خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری تنها با یک کلیک توسط NETGATE Data Backup امکان پذیر است. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت زمان بندی برای تهیه خودکار نسخه پشتیبان در زمان های خاص نیز می باشد. برای ایجاد امنیت بیشتر ، کاربر می تواند نسخه های پشتیبان را فشرده سازی کرده یا روی آنها رمز قرار دهد.

admin بازدید : 87 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Acronis True Image

Acronis True Image نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت محافظت از ویندوز که توسط آن می توانید از تمامی محتوی هارد دیسک و اطلاعات آن شامل برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و... نسخه ی بک آپ تهیه کنید. این برنامه قادر است تا از سایر برنامه های نصب شده بر روی ویندوز و تمامی اطلاعات و تنظیمات آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نماید تا در مواقع لازم در کمترین زمان ممکن به برگرداندن آن ها بپردازد. با اینکار دیگر شما نیازی به نصب مجدد ویندوز و نرم افزار های پرکاربرد خود نخواهید داشت. زیرا با یک کلیک و در کمترین زمان ممکن BackUp آن ها اجرا شده و به صورت خودکار ویندوز و برنامه ها را بازگردانی می کند.

admin بازدید : 78 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

FarStone DriveClone

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند. در وب سایت ما نیز تا کنون تعدادی از این نرم افزارها ب شما معرفی شده اند که هر یک از ویژگی های متعددی برخورد بوده اند، DriveClone نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف موجود در سیستم عامل خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعدد موجود در برنامه قادر به انجام امور مختلفی در این زمینه می باشند. مدیریت بر فایل های پشتیبان تهیه شده ، مرتب سازی آن ها و کپی آن ها بر روی دیسک ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری FarStone می باشد.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

O&O DiskImage Professional

O&O DiskImage Professional سريعترين ، ايمن ترين و ساده ترين راه براي جلوگيري از مفقود شدن اطلاعات مهم مي باشد. شما با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از کل کامپيوتر خود يا از درايوها و پوشه هاي خاصي ، هر زمان که خواستيد، نسخه پشتيبان تهيه کنيد. اين امکان حتي در مواقعي که کامپيوتر در حال استفاده مي باشد نيز قابل اجرا خواهد بود. بدين ترتيب ديگر اطلاعات مهم خود را از دست نداده و نگراني اي از اين بابت نخواهيد داشت. نسخه هاي پشتيبان تهيه شده مي توانند تنها با چند کليک بازگردانده شوند، حتي در مواقعي که ويندوز بوت نميشود نيز اين ويژگي قابل اجرا خواهد بود. O&O DiskImage Professional ترکيبي از امکانات مختلف براي کاربران حرفه اي و کاربران عادي در يک نرم افزار مي باشد. ابزار بازيابي سيستم آن براي بازيابي سريع اطلاعات کاربرد دارند، حتي وقتي ايميج هاي شما توسط نسخه هاي قبلي نرم افزار نيز ساخته شده باشند ، شما مي توانيد آنها را توسط اين نسخه بازيابي کنيد.

admin بازدید : 99 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Acronis True Image Home

Acronis True Image Home نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت محافظت از ویندوز که توسط آن می توانید از تمامی محتوی هارد دیسک و اطلاعات آن شامل برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و... نسخه ی بک آپ تهیه کنید. این برنامه قادر است تا از سایر برنامه های نصب شده بر روی ویندوز و تمامی اطلاعات و تنظیمات آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نماید تا در مواقع لازم در کمترین زمان ممکن به برگرداندن آن ها بپردازد. با اینکار دیگر شما نیازی به نصب مجدد ویندوز و نرم افزار های پرکاربرد خود نخواهید داشت. زیرا با یک کلیک و در کمترین زمان ممکن BackUp آن ها اجرا شده و به صورت خودکار ویندوز و برنامه ها را بازگردانی می کند.

admin بازدید : 114 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

GoodSync Enterprise

Goodsync یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

admin بازدید : 111 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Nero BackItUp

Nero BackItUp نرم افزاریست جهت ایجاد نسخه پشتیبان و نگهداری از اطلاعات مهمی مانند عکس های به یاد ماندنی خانوادگی ، اسناد مالی مهم، فایل های موسیقی ، فایل های پروژه های کاری و ... که به دلایل متفاوتی ممکن است از سیستم شما حذف شده یا آسیب ببیند . اطلاعاتی که معمولا برای افراد غیر قابل جایگزین خواهند بود و بهترین راه ممکن نگهداری نسخه پشیبان از آنها میباشد .این نرم افزار به نحوی طراحی شده تا کاربران بتوانند کنترل کاملی در رابطه با حفظ اطلاعات خود داشته باشند.به کمک ابزارهای کاربردی و توانایی بالای این نرم افزار شما قادرید تا از فایل ها مهم خود بر روی هارد درایو و یا ذخیره سازی های آنلاین (online storage) یک پشتیبان تهیه کنید.همچنین نرم افزار Nero BackItUp قادر است تا از اطلاعات شما به صورت خودکار پشتیبان گیری کرده شما را با ارسال ایمیل از این فعالیت آگاه نماید.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Backup4all Professional

 Backup4all نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، مخصوص ویندوز است. این نرم افزار می تواند از اطلاعات مهم و حیاتی شما کاملا محافظت کرده و اینکار بوسیله تهیه بک آپ به صورت خودکار، رمزگذاری روی فایل، فشرده سازی و انتقال روی فضاهای ذخیره سازی انجام می شود. Backup4all دارای امکانات کامل و قدرتمندی بوده و در عین حال دارای یک رابط گرافیکی بسیار کاربرپسند نیز می باشد تا تمامی افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند به خوبی از تمامی ابزار آن استفاده کنند.
با استفاده از Backup4all می توانید به سادگی از اطلاعات خود روی هر نوع درایو Local یا شبکه ، روی سرورهای FTP ( پشتیبانی از رمزگذاری SSL ، سرور پروکسی، حالت Passvie ) ، SFTP ، DVD ، CD ، دیسک های بلو - ری ، HD- DVD و دیگر دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات مانند USB ، نسخه پشتیبان تهیه کنید. 4 روش مختلف تهیه بک آپ در این نرم افزار وجود دارد: 1-نسخه پشتیبان کامل 2- نسخه پشتیبان تفاضلی 3- نسخه پشتیبان افزایشی 4- نسخه پشتیبان آینه ای.

admin بازدید : 99 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

FarStone RestoreIT

Farstone RestoreIT نرم افزارهایی که برای تهیه نسخه پشتیبان (Backup) ارائه می شوند معمولأ به دلیل وقت گیر بودن پروسه ی تهیه نسخه پشتیبان توسط آنها ، کمتر مورد توجه کاربران عادی قرار می گیرند. اما در این میان نرم افزار FarStone RestoreIT که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم به شما امکان بک آپ گیری در کمترین زمان ممکن را می دهد. همچنین در ادامه و در صورت بروز مشکلاتی از قبیل آلودگی سیستم به ویروس و دیگر بدافزارها ، مورد حجوم هکرها قرار گرفتن و یا دیگر مشکلات پیش بینی نشده می توانید اطلاعات خود را به سادگی و در 60 ثانیه بازیابی نمایید. این اطلاعات می تواند شامل فایل ها ، تنظیمات ویندوز و حتی خود ویندوز باشند. بدین ترتیب در صورت بروز هرگونه مشکل این نرم افزار به شما امکان بازگشت به زمانی را می دهد که ویندوز شما به خوبی کار می کرده است. نکته دیگری که در مورد این نرم افزار قابل ذکر است ، امکان بازگرداندن ویندوز به حالت خوب در حالتی است که با ارور معروف صفحه ی آبی مواجه می شوید.

admin بازدید : 89 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

Macrium Reflect

Macrium Reflect نرم افزار قدرتمندیست برای ایجاد بک آپ از ویندوز ، پارتیشن های هارد دیسک و کلیه اطلاعات موجود در کامپیوتر شما . ای نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اطلاعات در مصارف خانگی و اداری می باشد و می تواند به خوبی از اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما محافظت کند. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر ، اقدام به ارتقاء هارد دیسک کنید یا یک سیستم عامل جدید را روی سیستم خود نصب کنید ، زیرا تمامی اطلاعات شما در یک فایل نسخه پشتیبان که به راحتی قابل بازیابی است ، قرار دارد. بازیابی فایل ها و پوشه های منفرد با ساخت یک درایو مجازی در ویندوز و بازیابی فایل ها و دایرکتوری های انتخاب شده با استفاده از عملیات ساده Copy/Paste ، ساخت دیسک نجات بر پایه Linux به همراه دسترسی به شبکه و یک رابط کاربری گرافیکی ، ساخت ایمیج به صورت زنده با استفاده از سرویس کپی برداری Microsoft Volume Shadow بدون نیاز به خاموش کردن ویندوز برای ساخت ایمیج از کامپیوتر بخشی از ویژگی های نرم افزار Macrium Reflect می باشد.

admin بازدید : 98 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

FarStone TotalRecovery Pro

Farstone TotalRecovery Pro نامي است که به دنبال آن همه امکانات لازم براي افزايش امنيت و پايداري اطلاعات و همچنين بازيابي اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاري بسيار حرفه اي و کارآمد و غني از امکانات که هريک از آن ها مي تواند خواسته هاي کاربران را مرتفع سازد. موزيک ها ، اسناد ، تصاوير ، ويدئوها و به طور کلي تمامي انواع مدل فايل ها با اين ابزار ايمن خواهند شد. امکان تهيه نسخه پشتيبان از فايل ها و در مقابل بازيابي آن ها از ديگر خصوصياتي هستند که در TotalRecovery Pro به چشم مي خورند. قابليت هاي متعددي براي اين ابزار در نظر گرفته شده است. Backup از هر فايلي که کاربر بخواهد ، باز کردن Backup ها قبل از Restore ، تهيه يک نسخه Image از ديسک ها ، برنامه ريزي نرم افزار براي انجام کارها به صورت اتوماتيک ، ساخت ديسک نجات دهنده ويندوز ، تهيه نسخه پشتيبان به صورت آنلاين و بازيابي فايل هاي حذف شده به هر دليلي از جمله قابليت هاي مهم و کليدي اين ابزار محسوب مي شوند. اين بسته نرم افزار حجم نسبتا بالايي دارد اما با توجه به حجم قابليت ها مي توان از آن به عنوان يک بسته مرجع بهره گرفت که مي تواند در همه جا به کمک کاربران حرفه اي آيد.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Driver Magician

Driver Magician نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تهیه Backup از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشند. استفاده از این ابزار در زمانی می باشد که سیستم عامل و سخت افزارهای شناسانده شده به آن در بهترین وضعیت به سر می برند و کاربران با تهیه فایل پشتیبان از درایورها قادر خواهند بود تا در زمان بروز مشکل برای سیستم عامل و یا نصب سیستم عامل جدید تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی اطلاعات و فایل های مربوط به درایورها کنند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ابزار به روز رسانی و یا حذف درایورها نیز استفاده نمایند. این نرم افزار آخرین به روز رسانی درایورها را به شما اطلاع می دهد و قادر است درایورهای به روز شده را از اینترنت دریافت کند، خواهید دید که سخت افزار به روز شده بهترین کارایی خود را نشان خواهد داد. بنابراین دیگر زمان زیادی که برای جستجوی یک درایور صرف خواهید کرد با این نرافزار به سرعت انجام خواهد شد. حتی اگر یک سخت افزار ناشناخته داشته باشید نرم افزار Driver Magician کمک بسیاری در شناسایی سریع آن با استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت GoldSolution Software می باشد.

admin بازدید : 104 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

FarStone Total Backup Recovery Server

FarStone Total Backup Recovery Server نرم افزاری کارآمد و مفید برای تهیه نسخه پشتیبانی و بازگردانی اطلاعات از دست رفته در سرورها است. اطلاعات موجود در سرورها و ابر سرورها بسیار مهم هستند و از دست دادن این اطلاعات میتواند ضررهای مالی سنگینی را وارد کند. پشتیبانی از UEFI-based و بایوس برای گرفتن نسخه پشتیبان و بازیابی از ویژگی این نرم افزار است. این نرم افزار با دارا بودن ابزارها و ویژگی های متعدد بدون شک میتواند نیاز شما را برای تهیه نسخه پشتیبان از سرور برطرف کند. پشتیبانی از دو فرمت VHD که مختص ماشین های مجازی مایکروسافت با نام Hyper-V است و فرمت GPT که توانایی شکستن محدودیت تا سقف 2 ترابایت را داراست. بازیابی رمزهای از دست رفته و ریست کردن آن ها و همچنین کنترل دامین ها از ویژگی های این نرم افزار است. قدرت بازیابی اطلاعات و نهایت سرعت در تهیه نسخه پشتیبان میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,208
  • بازدید ماه : 16,053
  • بازدید سال : 79,961
  • بازدید کلی : 473,944