loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 106 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما برای اینکه بتوانید برنامه های تلویزیونی را تماشا کنید نباید یک تلویزیون داشته باشید و یا یک تی وی کارت! نرم افزار ChrisTV Online میتواند مانند یک تلویزیون عمل کند! بله با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا برنامه هایی که از کانال های مختلف تلویزیونی در حال پخش هستند را تماشا کنید. برای اینکار فقط کافیست تا یک خط معمولی اینترنت داشته باشید تا به سادگی بتوانید برنامه های تلویزیونی را در کامپیوتر تماشا کنید. جالب است بدانید که این برنامه علاوه بر دریافت شبکه های تلویزیونی قادر به دریافت ایستگاههای رادیویی نیز می باشد و شما میتوانید با این برنامه به هریک از ایستگاههای رادیویی مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات مهم این برنامه recorder آن بوده که توانایی ضبط برنامه های تلویزیونی و رادیویی را برای شما فراهم خواهد نمود. جداسازی کانال های دلخواه و ساخت گروه های مختلف از امکانات دیگر این نرم افزار محبوب هستند.

admin بازدید : 163 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Java Runtime Environment

Java Runtime Environment به شما اجازه مي دهد تا برنامه هايي که با زبان برنامه نويسي جاوا نوشته شده اند را اجرا کنيد. با نصب اين برنامه پلاگين موتور جاوا به برنامه هاي ويندوز و نيز مرورگر شما اضافه مي گردد و پس از آن به راحتي مي توانيد برنامه هايي را که با استفاده از اين زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهاي چت و گفتگو و نيز سايت هايي را که با اين زبان نوشته شده اند مانند سايت هاي بازي هاي آنلاين را مشاهده نماييد. اين برنامه مانند بسته Microsoft .NET Framework‌ براي برنامه هاي نوشته شده به زبان .NET‌ در ويندوز است.

admin بازدید : 460 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Auto Hide IP

IP یک شماره اختصاصی برای هر فرد هست که هویت اینترنتی اوست, و می تواند توسط هکرها برای نفور به کامپیوتر شما ، سرقت اطلاعات شخصی ، و یا ارتکاب جرم دیگری بر علیه شما از آن استفاده کند. Auto Hide IP این امکان را برای شما فراهم میسازد تا بتوانید با تغییر آدرس آی پی خود به گشت و گذار ناشناس دز اینترنت، جلوگیری از سرقت هویت، و محافظت در برابر نفوذ هکرها و... همه تنها با یک کلیک قابل حل است. همینطور این نرم افزار این امکان را دارد تا شما بتوانید با تنظیم کردن برنامه از آی پی های مختلف استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به امکان انتخاب آی پی از کشور دلخواه , امکان اسکن آی پی مورد نظر و... میتوان اشاره نمود که همه برای پنهان کردن هویت شما کابر بسیار بالایی نیز دارند.

admin بازدید : 109 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NetSarang Xshell Commercial

NetSarang Xshell Commercial نرم افزاری برای اتصال از راه دور به SSH و یا  SFTP میباشد که میتوانید از راه دور سرور خود را مدیریت کنید. نرم افزار‌های زیادی در این رابطه وجود دارد و کار همین نرم افزار را انجام میدهند ولی آن‌ها بسیار ساده بوده و اکثر آن‌ها رایگان نیستند پس به شما پیشنهاد میکنیم از این نرم افزار رایگان استفاده کنید . اگر شما با این نرم افزار‌ها آشنا نیستید باید بگوییم که در این نرم افزار شما آی پی و اطلاعات سرور رو میزنید و به سرور وصل میشوید و میتوانید با دادن کد‌های برنامه نویسی سرور را مدیریت کنید،

admin بازدید : 98 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Microsoft SkyDrive

شرکت مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های دنیا می باشد که از بخش های بسیار زیادی تشکیل شده است.یکی از این بخش ها Microsoft SkyDrive می باشد.این بخش مانند یک آپلود سنتر است که کاربران می توانند فایل های خود را در ان آپلود نمایند.این سرویس میزبانی مقدار حجمی را به کاربران اختصاص می دهد که قابل استفاده می باشد.حال شما به کمک نرم افزار Microsoft SkyDrive می توانید به راحتی فایل های خود را از رایانه ی خود به سرویس مایکروسافت منتقل نمایید.حتی شما می توانید ورد ، اکسل و … را اپلود کنید و مایکروسافت به شما اجازه ی ویرایش آن ها ار نیز می دهد.این سرویس رقیب سر سخت سرویس Google Drive می باشد.

admin بازدید : 98 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Smart Hide IP

مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده كه از خود پرسیده اید بهترین راه برای در امان ماندن از دست هكرها در دنیای اینترنت چیست و مطمئنا به این پاسخ رسیده اید كه نصب یك نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می تواند شما را از دست این هكرها در امان نگه دارد اما بد نیست بدانید كه این آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به حفاظت از شما و سیستمتان نمی باشند و یكی از مطمئن ترین راه های در امان ماندن از دست آن ها مخفیانه عمل كردن در دنیای اینترنت و هویت شما یعنی آی پی شما می باشد امروزه نرم افزارهای فراوانی برای این كار روانه ی بازار شده اند كه اكثر آن ها دارای مشكلات فراوانی بوده اند و نتوانسته اند نظر شما را جلب نمایند اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و كاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است كه با استفاده از آن می توانید به راحتی آی پی خود را مخفی كرده و از دست هكرها در امان بمانید. Smart Hide IP نرم افزاری است كه شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با یک كلیك آی پی خود را مخفی كرده و با آی پی های جعلی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و حتی با عوض نمودن آی پی خود و قرار دادن آی پی كشورهای دیگر به سایت های كه برای كشور ما تحریم می باشد مراجعه كرده و نیاز های خود را برطرف سازید.

admin بازدید : 246 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Hide IP Easy

Easy Hide IP ابزار جديدي در زمينه آي پي است که طبق گزارشات در بسياري از موارد از نمونه پرطرفدار مشابه يعني Hide IP Platinum بسيار بهتر عمل نموده است. اين برنامه با شناسايي آي پي و موقعيت جغرافيايي شما با عملکرد خاص خود آي پي شما را مخفي نگه مي دارد و در نتيجه سايت هايي که با آي پي شما سر و کار دارند قادر به ذخيره آي پي شما نخواهند بود و با اطمينان خاطر در اينترنت مي توانيد فعاليت کنيد بدون اينکه نگران باشيد. اين برنامه علاوه بر مخفي کردن خودکار آي پي شما به طور دستي نيز امکان تغيير آي پي را به شما مي دهد. محافظت شما از سايت هايي که از روي آدرس IP ، جاسوسي تان را کرده و ايميل هاي تبليغاتي بيشماري برايتان ارسال مي کنند، محافظت از اطلاعات شخصي شما از جمله آدرس ايميل تان، تا آژانس هاي تبليغاتي و بازارياب ها نتوانند با بدست آوردن آنها و همچنين دانستن علاقه مندي هاي شما، برايتان ايميل هاي تجاري و تبليغاتي ارسال کنند، محافظت از کامپيوتر تان، با مخفي نمودن آدرس IP و همچنين سيستم عامل از دست حملات هکرها، قابليت تعويض متناوب آدرس IP جهت افزايش ضريب اختفاء و امنيت در اينترنت، از بين بردن محدوديت هائي که برخي از صاحبان منابع اينترنتي در برخي از کشورها و منطق جغرافيايي براي کاربران اعمال مي کنند، فرستادن اطلاعات بدون نشان دادن آدرس IP واقعي تان ، توانائي نظارت و بازبيني عمليات موتورهاي جستجو بيگانه ، فعال و غير فعال نمودن برنامه تنها با يک کليک و ...

admin بازدید : 105 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NetSarang Xmanager Enterprise

Xmanager Enterprise نام نرم افزاری از شرکت NetStrong می باشد شما از این برنامه می توانید در منازل و یا ادارات بزرگ نیز استفاده نمایید. این نرم افزار از امکانات مدیریتی زیادی بر شبکه و کنترل دیگر سیستم ها برخوردار می باشد که به وسیله آن ها هر مدیر سیستمی قادر خواهد بود تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نماید. مدیر شبکه قادر است با نصب این نرم افزار عملکرد تمامی سیستم های Join شده در شبکه را مشاهده نموده و مدیریت کامل برروی آن ها داشته باشد. البته کاربران هم با استفاده از این نرم افزار می توانند قابلیت های زیادی را تجربه کنند. به سادگی می تواند با دیگر رایانه ها ارتباط برقرار کرده و به اشتراک و انتقال فایل ها بپردازند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مشاهده تمامی سیستم های موجود در شبکه در قسمت دیگر سیستم ها، کنترل نرم افزاری تمام قسمت های مختلف کامپیوترهای متصل به شبکه، مشاهده صفحه نمایش دیگر سیستم ها، توانایی کنترل اشتراک گذاری فایل ها در سیستم ها، برقراری ارتباط از طریق IP به کمک Address Bar، پشتیبانی از پروتکل های مختلف اینترنتی، توانایی اتصال به وسیله TelNet، اتصال به پروتکل های FTP برای انتقال فایل و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 219 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Platinum Hide IP

IP شماره ايست که به هر کامپيوتر متصل به اينترنت داده ميشود تا بتوان به وسیله آن شماره به آن کامپيوتر دسترسي داشت. اين عدد براي کامپيوترهايي که حالت سرور دارند و نيز کامپيوترهاي کلاينتي که معمولا به روشي غير از شماره گيري (Dial Up) به اينترنت وصل هستند، عددي ثابت و براي ديگران عددي متغيرمی باشد و در هر بار وصل شدن به اينترنت اين شماره عوض ميشود يعني هر بار که شما با شرکت ISP خود تماس گرفته و به اينترنت وصل مي شويد، عددي جديد به شما نسبت داده ميشود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند برای مخفی کردن IP کامپیوتر را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. Hide IP Platinum نام نرم افزاری قدرتمند برای مخفی کردن IP و پنهان ماندن در اینترنت است. این نرم افزار به صورت اتوماتیک IPهای باز قابل دسترس در اینترنت را شناسایی کرده و به عنوان پروکسی از آن استفاده می کند.با مخفی ماندن در اینترنت و جلوگیری از نمایش ID کامپیوتر،علاوه بر اینکه می توانید به صورت ناشناس در اینترنت به جستجو بپردازید، دیگر نگران حمله هکر ها و دزدی اطلاعات خود نخواهید بود.

admin بازدید : 97 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HTTP Debugger Pro

HTTP Debugger Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای مهندسان IT به منظور نظارت بر ارتباطات و داده های در حال انتقال بر روی پروتکل HTTP می باشد. با کمک این نرم افزار می توان با نظارت بر این پروتکل، بسیاری از مشکلات موجود بر روی وب سایت ها و وب سرورها و نوع برقراری ارتباطات میان کاربر و وب را شناسایی و برطرف نمود. این نرم افزار همچنین برای برنامه نویسانی که در زمینه برنامه نویسی به صورت Client و server فعالیت می کنند بسیار کاربردی می باشد. ابزارهای متنوع به منظور آنالیز داده ها در ارتباطات پروتکل http موجب شده این نرم افزار به یکی از بهترین ابزارهای آنالیز اطلاعاتی تبدیل شود.

admin بازدید : 208 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DropboxDropbox يک نرم افزار بسيار حرفه اي و مفيد در زمينه اشتراک گذاري فايلها و تمامي اطلاعات مهم و دسترسي سريع به آنها بصورت آنلاين مي باشد. شما با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهيد بود تا يک هاست تحت وب براي خود راه اندازي کنيد و از 2 گيگابايت فضاي رايگان آن نهايت استفاده را ببريد. کافيست شما وارد سايت برنامه شويد و يک اکانت براي خود ثبت کنيد و از 2 گيگابايت فضاي رايگان آن بهره مند شويد و سپس اين برنامه را بر روي سيستم خود نصب کنيد. اين نرم افزار يک پوشه بر روي کامپيوتر شما ايجاد ميکند ( هر مسيري که شما انتخاب کنيد ) و آن پوشه را براي شما هميشه نمايش ميدهد. هرزماني که شما محتويات پوشه را تغيير بدهيد ، با اضافه کردن ، تغيير دادن ، يا حذف کردن فايل ها ، نرم افزار Dropbox به صورت اتوماتيک ، همه تغييرات را با پوشه اي که در حساب کاربري خود داريد بر روي سرور خود اعمال مي کند. علاوه بر اينکه هرکامپيوتري که وارد حساب کاربري شما شود ، همان پوشه اي که توسط شما ساخته شده در سرورهاي نرم افزار Dropbox را مشاهده ميکند . از ويژگي هاي ديگر اين سرويس قابليت معرفي عضو جديد است که در ازاي معرفي هر عضو 250 مگابايت فضا جايزه ميگيريد. همچنين مي توانيد با پرداخت ماهيانه مبلغ 10 دلار 50 گيگابايت فضاي براي خود خريداري کنيد.

 

admin بازدید : 108 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TeamViewer

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

admin بازدید : 152 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RealVNC Enterprise

اگر نیاز دارید که به سیستم خاصی از طریق اینترنت از راه دور دسترسی داشته باشید مثلاً به سیستم خود در  اداره از خانه دسترسی پیدا کنید و دسکتاپ آن را مشاهده کرده و کارهایی را در ان انجام دهید RealVNC Enterprise بهترین نرم افزار در این زمینه می باشد.
البته امکانی در خود ویندوز با نام Remote Desktop وجود دارد که چنین امکانی را برای شما فراهم می کند ولی این نرم افزار حرفه ای تر از آن عمل می کند.
تفاوتهای اصلی Remote Desktop با RealVNC:
1- نرم افزار Remote Desktop یک دسکتاپ مجازی را به شما نشان می دهد ولی RealVNC دسکتاپ واقعی را نشان می دهد. دسترسی به دسکتاپ واقعی مانند این است که دقیقا پشت سیستم نشسته اید و هیچ محدودیت برای شما ایجاد نمی شود . در صورتی که بعضی از نرم افزارهای وقتی می بینند که سیستم در حالت Remote Desktop و به اصطلاح Terminal Server است اجرا نمی شوند یا با محدودیت اجرا می شوند.
مثال خوب این حالت نرم افزار Google Earth است. این نرم افزار یا باید در مد گرافیکی DirectX یا OpenGL اجرا شود. اما این مدها در حالت Terminal Server قابل استفاده نیستند ولی در حالت RealVNC این مشکل وجود ندارد.
2- امکان Remote Desktop در حین اتصال کامپیوتر مقابل را Lock کرده و در صورتی که بخواهید مثلا کاری را روی سیستم دوست خودتان از راه دور انجام دهید و او مراحل کار را ببیند این امکان وجود ندارد ولی در RealVNC این امکان وجود دارد.

admin بازدید : 104 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Google Drive

Google Drive گوگل درایو یک فضای ابری 5 گیگابایتی رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی است که همیشه و در همه جا در دسترس شماست. امکاناتی که گوگل برای گوگل درایو در نظر گرفته ، این سرویس را جذاب تر و انعطاف پذیر تر از سرویس های مشابه مثل DropBox , SkyDrive و ... کرده است. گوگل درایو به تمامی کاربرانش 5 گیگابایت فضای رایگان ارائه می دهد که با استفاده از نرم افزار گوگل درایو می توانید اطلاعات خود را در این فضا ذخیره کرده و در هر مکان که نیاز داشتید بتوانید از اطلاعات خود استفاده کنید. سرویس Google Drive روی تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز ، کروم ، مک ، iOS ، لینوکس و تلفن های همراه و تبلت ها مثل IPhone , IPad , Android Devices قابل استفاده است.

admin بازدید : 84 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise

Remote Desktop Manager یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

admin بازدید : 126 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Connectify Hotspot Professional

 در بسیاری از مواقع افراد خواهان استفاده از اینترنت در دستگاه های متعدد هستند بعنوان مثال در موارد بسیاری کاربران به دنبال راهی هستند تا خدمات اینترنتی که بر روی لپ تاپ خود دارند را در محیط کار و یا منزل خود به اشتراک بگذراند. اگر شما نمی خواهید پول و وقت خود را صرف گرفتن یک روتر جدید کنید، نصب و استفاده از نرم افزار Connectify می تواند بهترین راه حل برای شما باشد تا لپ تاپ خود را به یک هات اسپات وای فای (WiFi Hotspot) تبدیل کنید و با انجام تنظیمات مربوطه، تمام محیط اطراف خود را پر از امواج اینترنت کنید تا وسیله های دیگر قادر باشند با شرط دانستن رمز عبور تعریف شده، از طريق شبكه ی وايرلس داخلی كه شما راه اندازی كرده ايد به اينترنت متصل شوند.

admin بازدید : 88 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Java Runtime Environment

Java Runtime Environment به شما اجازه مي دهد تا برنامه هايي که با زبان برنامه نويسي جاوا نوشته شده اند را اجرا کنيد. با نصب اين برنامه پلاگين موتور جاوا به برنامه هاي ويندوز و نيز مرورگر شما اضافه مي گردد و پس از آن به راحتي مي توانيد برنامه هايي را که با استفاده از اين زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهاي چت و گفتگو و نيز سايت هايي را که با اين زبان نوشته شده اند مانند سايت هاي بازي هاي آنلاين را مشاهده نماييد. اين برنامه مانند بسته Microsoft .NET Framework‌ براي برنامه هاي نوشته شده به زبان .NET‌ در ويندوز است.

admin بازدید : 216 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

SpotAuditor

SpotAuditor نرم افزاری کارآمد و حرفه ای برای بازیابی رمز عبور و دیگر اطلاعات تجاری مهم و ضروری ذخیره شده روی کامپیوترها می باشد.

این نرم افزار می تواند رمز عبور را از بیش از 40 نرم افزار مختلف به خوبی بازیابی کند.

admin بازدید : 114 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

AI RoboForm Enterprise

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

admin بازدید : 127 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

RadioGet Ultimate

نرم افزار RadioGet نرم افزاری جالب برای گوش دادن به بیش از 25 هزار رادیو به صورت اینترنتی می باشد. این نرم افزار با دسته بندی شبکه های رادیویی کاربر را در انتخاب شبکه مورد نظرش یاری میدهد. همچنین با داشتن قابلیت ضبط صوت بدون کاهش کیفیت قابلیت تهیه یک آرشیو و همچنین ضبط موزیک های دلخواه کاربر را فراهم میکند. در زمینه موزیک این نرم افزار جزئیات بیشتری را در نظر گرفته است به صورتی که میتوانید با انتخاب ژانر موزیک و حتی نوشتن نام خوانندگان ، موزیک هایی را از طریق رادیوهای اینترنتی گوش فرا دهید. ضبط شبکه های رادیویی با فرمت mp3 صورت خواهد گرفت.

admin بازدید : 104 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

قابلیت های کلیدی نرم افزار LinkCollector:
- وارد کردن بوک مارک از مرورگر های Internet Explorer, Firefox, Opera , Google Chrome
- وارد کردن فایل هایی با فرمت HTML , SQLite , JSON ,URL , ADR
- استخراج تمام بوک مارک ها به HTML
- جستجو سریع
- مدیریت بر لینک ها
- ایجاد لیستی از بوک مارک های مورد علاقه
- ساخت نسخه پشتیبان از بوک مارک مرورگر های Internet Explorer, Firefox, Opera , Google Chrome
و...



هرگونه مشکل در لینک دانلود و یا در پست حتما از طریق نظرات همان پست به ما گزارش دهید.





admin بازدید : 91 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

cFosSpeed

cFosSpeed نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا در فعالیت های مختلف شبکه و اینترنت و استفاده از نرم افزارهای مرتبط با اینترنت را بهینه سازی نمایند . در این نرم افزار تکنولوژی به نام traffic shaping بکار برده شده است که باعث شکل دهی به عبور مرور داده ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به کاهش Ping ، اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل و.. اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی cFos software میباشد.

admin بازدید : 129 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

DU Meter

نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ، هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان می دهد. این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان می دهد. از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.DU Meter  قابلیتی به نام View Connections را داراست که شما می توانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک می کند.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

MetaProducts Inquiry Pro

MetaProducts Inquiry تحقيقات اينترنتي را براي شما فوق العاده آسان مي کند. اين نرم افزار به شما در زمينه ي جمع آوري، سازماندهي و مشاهده ي اطلاعات از طريق اينترنت کمک مي کند. Inquiry هماهنگي کاملي با Microsoft Internet Explorer داشته و از برنامه هاي standalone مي باشد. به کمک اين نرم افزار مي توان فايل هاي وب مختلف مانند صفحات وب، متن و تصوير و ... را ذخيره نمود. شما مي توانيد مستندات خود را به فرمت هاي ديگر تبديل نموده و در اختيار دوستان و همکارانتان قرار دهيد. ذخيره ي صفحاتي که در حال مرورشان هستيد يا عکس ها و متن ها تنها با يک کليک امکان پذير است. اين نرم افزار صفحات را با سرعت بيشتري نسبت به قابليت ذخيره ي IE دانلود مي کند. Inquiry پيچيدگي کامل براي محققان اينترنتي دارد و در عين حال سادگي کافي براي کاربران تازه کار. اين محصول براي محققان، دانش آموزان، نويسندگان، قانونمداران و هر آنکه نياز به اينترنت و جستجو در آن را دارد مناسب مي باشد.

admin بازدید : 95 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

CaptureSaver

 نرم افزار CaptureSaver به شما امکان ظبط ، سازماندهی و جست و جوی اطلاعاتی را که شما در اینترنت جمع آوری می کنید را می دهد. هنگام استفاده از CaptureSaver شما هرگز اطلاعات مهم را از دست نمی دهید و دیگر نگران صفحاتی از وب و یا وب سایت هایی که ناپدید می شوند و دیگر امکان پیدا شدن آنها نیست ،  نیستید. شما می توانید هر چیزی را با استفاده از این نرم افزار و در انیترنت با استفاده از ابزار های جس تو جو ، بیابید و آن را سازماندهی و ذخیره کنید که از جمله ی آن ها می توان به Web Pages, بلاگ ها , Wikis ,  RSS خبرهای , ایمیل , عکس ها , گروه های خبری ،  Threads و دیگر محتوهای موجود در اینترنت اشاره نمود. متن هایی که در ویندوز وجود دارد و نیز عکس هایی که در صفحه نمایش است و متن هایی با فرمت های برنامه هایی نظیر مایکروسافت آفیس و Adobe Acrobat Reader و سایر فرمت ها را نیز می توانید سازماندهی کرده و ذخیره کنید تا هیچگاه آنها را گم نکنید.

admin بازدید : 116 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

NBMonitor Network Bandwidth Monitor

NBMonitor Network Bandwidth Monitor مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت برای آپلود و دانلود را ردیابی کرده و با بررسی اینترنت شما می تواند تمامی اتصالات فعال را نمایش داده و مقدار ترافیک هر کدام از آنها در ارتباط با اینترنت را نمایش دهد. این نرم افزار اطلاعات مربوط به اتصالات شبکه و مقدار پهانی باند آن را به صورت زنده به نمایش می گذارد. برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه، NBMonitor Network Bandwidth Monitor به شما نام اتصالات را نمایش داده و به شما امکان قرار دادن فیلتر برای استفاده از مقدار معینی پهنای باند برای هر اتصال را می دهد.

admin بازدید : 85 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

OnlineTV

برای تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا ساخته شده است. این نرم افزار  به شما این امکان را میدهد تا بیش از ۸۵۰ شبکه تلویزیونی رایگان را تماشا و نیز بیش از 1500 ایستگاه آنلاین رادیویی رایگان رابرروی کامپیوترخود دریافت نمایید.این نرم افزار به بیننده این اجازه را می دهد تا مستقیما به تماشای برنامه تلویزیونی دلخواه بپردازد بی آنکه نیاز باشد تا دردسرهای وبسایتهای گوناگون ازقبیل سرعت کم بارگذاری، بنرها و pop-up های تبلیغاتی وغیره را متحمل شوند. با در دست داشتن این ابزار نیاز به هیچ ابزاراضافی ندارید ، هیچ هزینه ماهیانه ای را نمی پردازید ونیازی نیست هزینه بیهوده ای کنید. Online TV Player هم ویندوزمدیا پلیر و هم Real Player را پشتیبانی میکند. با کمک این نرم افزارتوانمند میتوانید اکثر فرمتهای اجرایی رادر یک برنامه پخش کنید.همچنین این نرم افزار به شما اجازه میده تا پنجره تصویر رابه هر اندازه ای که میخواهید درآورید، به علاوه حالت Full-Screen نیز پشتیبانی میشود.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Smart Hide IP

مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده كه از خود پرسیده اید بهترین راه برای در امان ماندن از دست هكرها در دنیای اینترنت چیست و مطمئنا به این پاسخ رسیده اید كه نصب یك نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می تواند شما را از دست این هكرها در امان نگه دارد اما بد نیست بدانید كه این آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به حفاظت از شما و سیستمتان نمی باشند و یكی از مطمئن ترین راه های در امان ماندن از دست آن ها مخفیانه عمل كردن در دنیای اینترنت و هویت شما یعنی آی پی شما می باشد امروزه نرم افزارهای فراوانی برای این كار روانه ی بازار شده اند كه اكثر آن ها دارای مشكلات فراوانی بوده اند و نتوانسته اند نظر شما را جلب نمایند اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و كاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است كه با استفاده از آن می توانید به راحتی آی پی خود را مخفی كرده و از دست هكرها در امان بمانید. Smart Hide IP نرم افزاری است كه شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با یک كلیك آی پی خود را مخفی كرده و با آی پی های جعلی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و حتی با عوض نمودن آی پی خود و قرار دادن آی پی كشورهای دیگر به سایت های كه برای كشور ما تحریم می باشد مراجعه كرده و نیاز های خود را برطرف سازید.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

RadioGet Ultimate

نرم افزار RadioGet نرم افزاری جالب برای گوش دادن به بیش از 25 هزار رادیو به صورت اینترنتی می باشد. این نرم افزار با دسته بندی شبکه های رادیویی کاربر را در انتخاب شبکه مورد نظرش یاری میدهد. همچنین با داشتن قابلیت ضبط صوت بدون کاهش کیفیت قابلیت تهیه یک آرشیو و همچنین ضبط موزیک های دلخواه کاربر را فراهم میکند. در زمینه موزیک این نرم افزار جزئیات بیشتری را در نظر گرفته است به صورتی که میتوانید با انتخاب ژانر موزیک و حتی نوشتن نام خوانندگان ، موزیک هایی را از طریق رادیوهای اینترنتی گوش فرا دهید. ضبط شبکه های رادیویی با فرمت mp3 صورت خواهد گرفت.

admin بازدید : 96 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Google Earth Proتوسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی: تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستید. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

admin بازدید : 101 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

NetSarang Xmanager Enterprise

Xmanager Enterprise نام نرم افزاری از شرکت NetStrong می باشد شما از این برنامه می توانید در منازل و یا ادارات بزرگ نیز استفاده نمایید. این نرم افزار از امکانات مدیریتی زیادی بر شبکه و کنترل دیگر سیستم ها برخوردار می باشد که به وسیله آن ها هر مدیر سیستمی قادر خواهد بود تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نماید. مدیر شبکه قادر است با نصب این نرم افزار عملکرد تمامی سیستم های Join شده در شبکه را مشاهده نموده و مدیریت کامل برروی آن ها داشته باشد. البته کاربران هم با استفاده از این نرم افزار می توانند قابلیت های زیادی را تجربه کنند. به سادگی می تواند با دیگر رایانه ها ارتباط برقرار کرده و به اشتراک و انتقال فایل ها بپردازند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مشاهده تمامی سیستم های موجود در شبکه در قسمت دیگر سیستم ها، کنترل نرم افزاری تمام قسمت های مختلف کامپیوترهای متصل به شبکه، مشاهده صفحه نمایش دیگر سیستم ها، توانایی کنترل اشتراک گذاری فایل ها در سیستم ها، برقراری ارتباط از طریق IP به کمک Address Bar، پشتیبانی از پروتکل های مختلف اینترنتی، توانایی اتصال به وسیله TelNet، اتصال به پروتکل های FTP برای انتقال فایل و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 81 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

MetaProducts Offline Explorer Enterprise

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکس های Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایت های پشتیبانی شده، پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از  ویژگی های این نرم افزار است.
با استفاده از این برنامه می توانید صفحات وب و اف تی پی را دانلود کرده و بعدا از آنها استفاده کنید، آنها را بخوانید، ویرایش کنید و یا لینک های آن را دنبال کنید. این نرم افزار از تکنولوژی های مدرن اینترنت مانند فلش، اسکریپت ها و متون فعال (Active Content) پشتیبانی می کند. Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمائید، شما هنوز هم وب سایت تان را بر روی هارد دیسک دارید حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابه جا شوند فایل های شما دست نخورده باقی خواهد ماند.

admin بازدید : 97 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

UltraVNC

UltraVNC نرم افزاری قدرتمند با استفاده آسان و رایگان است که امکان دیدن صفحه نمایش یک کامپیوتر (از طریق اینترنت یا شبکه) و نمایش آن بر روی صفحه نمایش شما را داراست. این نرم افزار اجازه می دهد تا شما با استفاده از ماوس و صفحه کلید خود ، PC دیگری را از راه دورکنترل کنید . این بدان معنی است که شما می توانید از راه دور روی کامپیوتر دیگر کار کنید، اگر شما ارائه دهنده پشتیبانی کامپیوتر هستید به سرعت می توانید به رایانه های مشتریان خود در هر نقطه جهان دسترسی داشته باشید و به حل و فصل مسائل مربوط بپردازید.

admin بازدید : 110 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Host Monitor Enterprise

نرم افزار Host Monitor یکی از بهترین ابزار های مدیریت سیستم است که به صورت مداوم در دسترس بودن و عملکرد سرورها را نظارت می کند. این نرم افزار در مواقع قطعی و خطاهای سرور به مدیر هشدار می دهد و یا به صورت مستقل برای اصلاح مشکل به وجود آمده تلاش می کند. توسط این نرم افزار مدیران شبکه قادر به نظارت سیستم های ارائه دهنده خدمات در شبکه و کامپیوترهای میزبان می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی مناسب و ساده توانایی نظارت بر تمامی سیستم های میزبان موجود در شبکه از جمله شبکه های کوچک و یا در سطح سازمانی را دارا می باشند. این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلفی برخودار می باشد که به وسیله آن ها مدیریت بر امور یاد شده بسیار ساده خواهد بود. از ویژگی های مجود در این نرم افزار می توان به قابلیت تست سیستم ها با بیش از 60 روش مختلف، ساخت فایل های گزارشی در فرمت های مختلفی مانند Text , HTML , DBF و ODBC، توانایی استفاده از راه دور به منظور نظارت بر روی سیستم عامل های مختلف نظیر Windows, FreeBSD , Linux , NetBSD , OpenBSD و Solaris، قابلیت استفاده از ابزارهای وب همانند Telnet و کنسول های کنترل سیستم و بسیاری دیگر از ابزارهای موجود که هر یک از آن به راحتی قابل دسترس می باشند.

admin بازدید : 83 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

SmartWhois

SmartWhois نرم افزاری کاربردی برای نمایش اطلاعات شبکه است که به شما امکان مشاهده تمام اطلاعات موجود در مورد یک آدرس IP، نام میزبان یا دامنه، کشور، ایالت، شهر یا استان، نام ارائه دهنده شبکه، اطلاعات تماس مدیر فنی و پشتیبانی را می دهد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدانید چه کسی مالک دامنه است، زمان ثبت دامنه در چه زمان و اطلاعات تماس مالک آن چه چیزی است. این نرم افزار از اطلاعات بیش از 100 پایگاه داده whois در سراسر جهان استفاده می کند و کامل ترین نتایج را در عرض چند ثانیه در اختیار شما قرار می دهد.
SmartWhois از نام های دامنه بین المللی (IDNها) پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از دامنه های بدون کاراکترهای انگلیسی مانند دامنه های فارسی و … نیز هویز بگیرید. همچنین این برنامه به طور کامل از آدرس های IPv6 پشتیبانی می کند. این نرم افزار اطلاعاتی نظیر مشخصات مالک، DNS، رتبه گوگل و الکسا، تاریخ ثبت و تمدید دامنه و … را در اختیار شما قرار می دهد.

admin بازدید : 78 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

XAMPP

بسیاری از افراد و برنامه نویسانی که با زبان هایی مانند PHP کار می کنند می دانند که راه اندازی یک وب سرور مانند Apache و پیکربندی آن بر روی ویندوز و یا لینوکس بسیار سخت است و افزودن برنامه های مورد نیاز دیگری از جمله MySQL, PHP و Perl بسیار دشوار خواهد بود. XAMPP نرم افزاری فوق العاده است که این مشکلات را برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به این سورس از بین برده است تا آن ها حتی با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت این نرم افزار برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا XAMPP یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی است.

admin بازدید : 318 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise

Remote Desktop Manager یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

admin بازدید : 108 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

NetCafe

NetCafe نام نرم افزار حرفه برای مدیریت کافی نت میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید به مدیریت شبکه و اینترنت در کافی نت ها بپردازید و میزان مصرف هر سیستم را بصورت مجزا محاسبه و مشخص نمایید.

admin بازدید : 115 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

BWMeterBWMeter نرم افزاری برای کنترل ترافیک، بررسی و سنجش پهنای باند شبکه بوده و یک دیوار آتشین برای اندازه گیری ، نمایش و کنترل تمامی ترافیک مربوط به کامپیوتر شما بر روی شبکه می باشد. برخلاف دیگر محصولات، این نرم افزار می تواند بسته های اطلاعات را بررسی و آنالیز کند. این قابلیت امکان تشخیص ترافیک اینترنت یا ترافیک محلی را برای شما فراهم می کند. BWMeter همچنین می تواند برای کنترل ترافیک توسط تنظیماتی برای محدودیت سرعت برای تمامی انواع اتصالات یا محدود کردن دسترسی به سایت های اینترنتی خاص استفاده شود. ساخت آمار برای تمامی کامپیوترهای شبکه، اندازه گیری و نمایش تمامی ترافیک LAN شامل دانلود و آپلود از اینترنت از کاربردهای اصلی نرم افزار است.

 

admin بازدید : 493 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Veronisoft Get IP and Host

 Veronisoft Get IP and Host ابزاری است که بوسیله آن می توانید از روی DNS داده شده ، شماره آیپی و نام هاست مورد نظر را پیدا کنید. ابزار دیگری که در این مجموعه قرار دارد، با نام IP Monitor می باشد که بوسیله آن شما می توانید تمامی IP هایی که در یک شبکه LAN و یا اینترنت که توسط شما راه اندازی شده است را مشاهده نمایید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,124
  • بازدید ماه : 15,969
  • بازدید سال : 79,877
  • بازدید کلی : 473,860