loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 145 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

WinPatrol PLUS

WinPatrol PLUS که توسط شرکت Billp منتشر شده نرم افزاری است که با تصویر برداری از منابع مهم و حیاتی سیستم، شما را از تغییراتی که بدون اطلاع شما در سیستم رخ می دهند آگاه ساخته و به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی برنامه های که بر روی سیستم شما به صورت آشکارا و مخفی در حال اجرا بوده یا می خواهند بر روی سیستمتان نصب شوند کنترل و نظارت داشته باشید و بتوانید سطح دسترسی این گونه فایل ها را بررسی کرده و بسته به صلاح دید خود محدود، متوقف و یا حذف نمایید. علاوه بر این WinPatrol PLUS با شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی مختلف و برنامه های مختلفی همچون Spyware ها، Adware ها، انواعی از ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه های که تهدیدی برای اطلاعات محرمانه ی شما است در ویندوز و شناسایی و جلوگیری از نصب انواع فایل های مخرب در مرورگر ویندوز قادر است تا در کنار یک آنتی ویروس قوی و به روز امنیت کاملی را برای شما فراهم نماید.

admin بازدید : 107 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Advanced System Protector

Advanced System Protector نام نرم افزار حرفه ای است جهت حفاظت از سیستم شما در مقابل بد افزار ها ، ابزار های جاسوسی ، اطلاعات آلوده و مخرب . با کمک این نرم افزار شما میتوانید به جستجو و اسکن سیستم خود بپردازید و فایل های مخرب موجود را از سیستم خود پاک نمایید. نتیجه این فرایند افزایش امنیت سیستم شماست . این نرم افزار با کمک گرفتن از اسکن ریجستری ، اطلاعات ذخیره شده در کوکی ها ، اطلاعات مخفی و ... ، فایل های آلوده و کرم ها را پیدا کرده و آنها را از سیستم شما برای همشه پاک می نماید. این نرم افزار همچنین سپر محافظی را در مقابل نفوذ فایل های مخرب به وجود می آورد که امنیت سیستم شما را چند برابر خواهد کرد.

admin بازدید : 84 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Kaspersky Endpoint Security

نرم افزار امنیتی و محصولی دیگر از شرکت کسپرسکی برای فراهم سازی امنیت جامع و کامل رایانه ها و لپ تاپ های شبکه شما در برابر حملات هکرها می باشد.این محصول امنیتی یک حفاظت همه جانبه در برابر انواع تهدیدات هوشمند انجام می دهد و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این نرم افزار طراحی شده برای ویندوز در لایه محلی شبکه اجرا می شود و از اطلاعات شما در مقابل ویروس ها ، بد افزار ها و.. محافظت خواد کرد. حفظ اطلاعات در مقابل تمامی تهدید ها باعث می شود که نرم افزار در سطوح مختلف از قبیل ، برسی دستگاه های جانبی ، برسی منابع اینترنتی ، برسی فعالیت های برنامه ها در هر حالت از اطلاعات شما مراقبت کند. هر نوع تهدید و حملات وارد شده توسط کمپوننت های جداگانه در نرم افزار کنترل می شود.

admin بازدید : 83 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

UnHackMe

قبل از معرفی نرم افزار UnHackMe لازم است تا توضیح مختصری در مورد Rootkit ها داده شود تا اگر کاربرانی هستند که با آنها آشنایی ندارند در حد مختصر با آنها آشنا شوند. در واقع Rootkit ها برنامه هایی هستند که هکرها از آنها برای نفوذ به سیستمها استفاده می کنند و از نظر ساختار کاری شبیه تروجان ها و backdoor ها عمل می کنند ولی با این تفاوت که شناسائی Rootkit ها بسیار مشکلتر است زیرا به هکرها این اجازه را می دهند که از طریق backdoor و پنهان شدن در عمق سیستم عامل به آن نفوذ کنند و با خیال راحت بر روی سیستم شما فعالیت کرده و هر اطلاعاتی را که بخواهند بدست بیاورند. نرم افزار UnHackMe در واقع یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه شناسائی و حذف Rootkit ها می باشد و دلیل برتری و تفاوت اصلی آن با سایر نرم افزارهای Antirootkit در روش تشخیص آن است.UnHackMe تلاش می کند تا Rootkit های پنهان را از زمان بوت تا حالت طبیعی ویندوز شناسائی کند و از بین ببرد.اغلب برنامه های مدرن آنتی روتکیت سعی بر شناسائی rootkitها در زمان فعال بودن آنها دارند اما نویسندگان Rootkit ها نیز ترفندهای جدیدی را استفاده می کنند و این جنگ همچنان ادامه دارد.در پایان توضیحات برنامه به شما دوستان آسان دانلود پیشنهاد می کنیم تا برای ایجاد امنیت بیشتر بر روی سیستمتان در مقابل هکرها حتما این برنامه را امتحان کنید.

admin بازدید : 85 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Pointstone Total Privacy

Pointstone Total Privacy نرم افزاری ایمن و ساده برای محافظت از حریم شخصی شما می باشد که می تواند کوکی های مزاحم، تاریخچه ها و Index.dat که رد پای استفاده شما از کامپیوتر می باشند را حذف کند. تمامی این امکانات تنها با یک کلیک موس و حتی به صورت خودکار در اختیار شما خواهد بود.

admin بازدید : 107 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

GridinSoft Trojan Killer

گاهي فايلهاي مخرب و بدافزارها با آنتي ويروس ها قابل شناسايي و حذف نيستند و مي بايست از نرم افزارهايي استفاده کرد که امکان حذف تروجان ها را فراهم مي کنند. GridinSoftTrojan Killer از جمله نرم افزارهايي است که در اين زمينه توليد شده و مي تواند به آساني تمامي ترورجانها، کرم و بدافزارها را از بين ببرد. ديتابيس قدرتمند نرم افزار جديدترين تروجان ها را در ليست خود جاي داده و قادر به شناسايي همه آنها مي باشد.

admin بازدید : 82 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود می آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند. این نرم افزار از ورود هرگونه ابزار، برنامه و ... که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری می کند و دائماً در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند. این نرم افزار با قدرت خاصی که در زمینه پیدا کردن بد افزار ها و تروجان ها دارد، سیستم شما را بهینه می کند. گاهی اوقات پیش می آید که بدلیل وجود چنین فایل هایی، سیستم شخصی ما با کندی و افت سرعت مواجه می شود و در این مواقع اکثر افراد اقدام به تعویض ویندوز می کنند که گاهی ممکن است در این تغییرات و تعویض ویندوز برخی از فایل های حیاتی و شخصی خود را از دست دهند ولی در اصل امر، تروجان ها از بین نمی روند. توسط این نرم افزار، به راحتی تمامی قسمت های موجود در کامپیوتر شما اسکن شده و به صورت هوشمند پاکسازی می شوند. حتی temp و کش هایی که در مرورگر اینترنت شما وجود دارند ممکن است آلوده به تروجان باشد و این نرم افزار با قدرت و دقت بسیار زیادی تمامی آنها را پاکسازی می کند.

admin بازدید : 84 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.

admin بازدید : 100 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Malwarebytes Anti-Malware Premium

Malwarebytes Anti-Malware Premium نسل جدید از نرم افزارهای تشخیص و حذف بدافزار و نرم افزار های جاسوسی می باشد. در این نرم افزار تکنولوژی های جدیدی وجود دارد که برای تشخیص سریع ، تخریب و بلاک کردن بدافزارها طراحی شده اند. Malwarebytes Anti-Malware Premium می تواند تمامی بدافزارهایی که حتی آنتی ویروس های معروف نیز قادر به شناسایی آنها نیستند را با سرعت بالا تشخیص داده و اقدام به حذف آنها نماید. این نرم افزار حرفه ای تمامی پردازش های سیستم را کنترل می کند و قبل از اجرای پردازش های خطر آفرین جلوی آنها را می گیرد. ماژول های امنیتی بسیار سریع آن می توانند با استفاده از تکنولوژی های تشخیص بسیار پیشرفته ای، امنیت سیستم شما را تامین کنند. به علاوه مرکز کنترل آن به صورت مرتب آپدیت شده و جدیدترین بدافزارها را در لیست سیاه خود قرار می دهد.

admin بازدید : 113 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Microsoft Malicious Software Removal Tool

Microsoft Malicious Software Removal Tool یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی (Anti Malicious ) است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد.

admin بازدید : 100 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency

Spy Emergency برنامه ای برای تشخیص و حذف سریع نرم افزارهای جاسوسی ، تبلیغات مزاحم و دیگر بدافزارها از روی کامپیوتر شما می باشد. با نصب این نرم افزار می توانید مطمئن باشید که تمامی اطلاعات شما از دست هکرها و سارقان اطلاعات در امان خواهند بود. Spy Emergency می تواند حافظه سیستم ، رجیستری ، پوشه های منفرد ، فایل ها و دیگر قسمت های سیستم شما را برای کشف نرم افزارهای جاسوسی و بدافزارها جستجو کند. ابزار آنالیز سریع و محافظت از حافظه کامپیوتر از دیگر ویژگی های آن می باشد. نرم افزار Spy Emergency همچنین از مرورگرهای مختلف مانند Internet Explorer ، Firefox و Opera کاملاً پشیبانی میکند. رابط کاربری آن ساده ، ابتکاری و کاملاً کاربردی طراحی و ساخته شده است تا کاربران در استفاده از آن هیچ گونه مشکلی نداشته باشند. Spy Emergency ترکیبی از ابزارهای حذف تروجان ، حذف نرم افزارهای جاسوسی و تکنولوژی های امنیتی حذف اسپم می باشد که یکی از بهترین نرم افزارها برای مقابله با خطرات اینترنتی است. با استفاده از آن می توانید در مقابل خطرات مختلفی که سیستم شما را در دنیای اینترنت تهدید می کند ، کاملاً محفوظ باشد تا تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، اسپم ها ، سارقان هویت ، اجزای Activex ، keylogger ها و دیگر خطرات موجود ، به سیستم شما صدمه ای نزنند.

admin بازدید : 104 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Zemana AntiLogger

Anti-Logger برنامه ای به منظور حفاظت پسورد های بانکی، ایمیل های شخصی، مکالمات چتی در برابر تهدیدات احتمالی توسط malware ها بدون نیاز به الگوریتم های signature-based و با کمک متدهای anti-action می باشد. این محصول مانع از سرقت اطلاعات از طریق malware ها می شود و از اطلاعات شما به درستی حفاظت می کند. AntiLogger با بهره گیری از راه های منحصر به فرد برنامه های مضر برای سیستم را که توسط آنتی ویروس ها شناسایی و تشخیص داده نشده اند مشخص می کند و از اطلاعات در برابر رنج گسترده ای از تهدیدات پشتیبانی می کند. ماژول های موجود در این محصول Anti-SSL Logger ،Anti-WebCam Logger و Anti-ClipBoard Logger می باشند که این ماژول ها اولین راه حل های ارائه شده در زمینه ی امنیت هستند. با مقایسه ی این ماژول ها با سایر نرم افزارها متوجه خواهید شد که این ماژول ها بهترین ویژگی را دارند. ماژول های Anti-KeyLogger با قدرت در برابر keylogger های ناشناخته توسط نرم افزار های امنیتی مشهور ، محافظت می کنند.

admin بازدید : 110 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Pointstone Total Privacy

Pointstone Total Privacy نرم افزاری ایمن و ساده برای محافظت از حریم شخصی شما می باشد که می تواند کوکی های مزاحم، تاریخچه ها و Index.dat که رد پای استفاده شما از کامپیوتر می باشند را حذف کند. تمامی این امکانات تنها با یک کلیک موس و حتی به صورت خودکار در اختیار شما خواهد بود.

admin بازدید : 103 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.

admin بازدید : 118 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Super Hide IP

نرم افزار Super Hide Ip یکی از نرم افزار های معروف برای پنهان سازی آی پی شما در حال استفاده از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید افراد مختلف می توانند به راحتی آی پی شما را پیدا کرده و از آن استفاده های مختلفی بکنند. در برخی مواقع نیز برخی سایت های خارجی محدودیتی برای کاربران ایران قائل می شوند که مانع از دسترسی کامل آنها به سایتشان می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آی پی خود را به آی پی هر کشوری که مایل هستید تغییر دهید تا دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشید. شما با پنهان کردن آی پی خود می توانید به راحتی به صورت یک ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آن کسی از آی پی اصلی شما با خبر شود. نرم افزارهای بسیاری برای پنهان سازی آی پی ساخته شده است که اکثر آنها عملکرد قابل قبولی ندارند و با مشکلاتی همراه هستند اما این نرم افزار که کاربران فراوانی از آن استفاده می کنند این مشکلات را حل کرده است. نرم افزار Super Hide Ip با حجم بسیار کم و به سادگی آی پی شما را تنها با چند کلیک پنهان خواهد کرد.

admin بازدید : 107 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

PC Tools Spyware Doctor

PC Tools Spyware Doctor نرم افزاری قدرتمند برای مقابله با انواع جاسوس افزارهای خطرناک می باشد. چندین لایه امنیتی یکپارچه در این نرم افزار وجود دارد که جاسوس افزارها را در هنگام حمله یا آلوده کردن کامپیوتر، کاملا متوقف می کند. تکنولوژی حرفه ای آن برای استفاده روزانه طراحی شده و می تواند از اطلاعات شخصی شما در برابر جاسوس افزارها محافظت به عمل آورد.

admin بازدید : 91 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Pure

نرم افزار Kaspersky PURE ابزاري قدرتمند در زمينه حفاظت از سيستم شما در مقابل ويروس ها، تروجان، اسپم و Spywareها و ... محصولي از شرکت Kaspersky مي باشد. محافظت از سيستم شما به 3 بخش تقسيم شده است: فايل ها و داده هاي شخصي کاربر، اشياء از سيستم عامل و برنامه هاي نصب شده بر روي کامپيوتر شما و همچنين کارهايي که بر روي شبکه ارائه شده است. محافظت از سيستم شما در مقابل انواع ويروس ها و تروجان ها، قفل گذاري وب و سيستم بر روي کودکان، قفل گذاري بر روي پسوردها، ترميم نرم افزارهاي تخريب شده، پشتيبان گيري از اطلاعات، بهينه سازي قدرتمند سيستم شما از انواع بدافزارها، مشاهده اتصال به اينترنت و امنيت کامل اتصال، محافظت از اطلاعات شما براي جلوگيري از خروج اطلاعات بدون اجازه و ... از ويژگي هاي اين نرم افزار مي باشد. اين نرم افزار بدون وقفه تمامي اجزاي متصل به اينترنت و پرت ها و مرورگرهاي شما را تحت کنترل خود در آورده و به طور يک زمان نيز تمامي فايل ها، کوکي ها، سابقه مراجعه به صفحات وب و ... را از بين ميب رد تا از کوچکترين راه نفوذ به سيستم شما جلوگيري شود.

admin بازدید : 98 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

SafenSoft SysWatch Personal

SafenSoft SysWatch Personal نام نرم افزاری جدید و قدرتمند است که از سیستم شما در برابر تهدیدات محافظت میکند.این برنامه به شما تضمین میدهد که همیشه سیستم شما را با بالاترین اطمینان از شر ویروس و تهدیدات اینترنتی از قبیل هکر ها و برنامه های مخرب محافظت کند.این برنامه یک رویکرد متفاوتی از سایر برنامه های antimalware برای حفاظت سیستم شما بر میگزیند بدین ترتیب که این نرم افزار بدون نیاز به بروز رسانی و با استفاده از تکنو لوژی های جدید از قبیل whitelisting و sandboxing با استفاده از تجزیه و تحلیل رفتاری هر گونه فعالیت بر روی کامپیوتر شخصی را با اسکن کردن شناسایی میکند و بطور اتوماتیک آنرا از بین میبرد.بحر حال با استفاده از این آنتی ویروس و آنتی ملور قدرتمند دیگر نیازی به استفاده از آنتی ویروس های معمولی ندارید ولی برای اطمینان خاطر شما میتوانید این نرم افزار را بهمراه سایت آنتی ویروس ها بکار برید.

admin بازدید : 110 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

The Cleaner

The Cleaner ابزاری آسان برای محافظت ، ممانعت و بازیابی سیستم شما از حملات malware ها مانند تروجان ها ، Spyware ، Adware ، Fraudware و هر برنامه ی مضر دیگر می باشد. در این نرم افزار از متدهای متنوعی برای حمایت سیستم کاربر استفاده می شود. The Cleaner قابلیت تشخیص و حذف malware هایی را دارد که اغلب توسط آنتی ویروس ها فراموش می شوند. این نرم افزار اولین برنامه برای حذف malware است و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند از سیستم خود در برابر حملات خطرناک محافظت کنند.

admin بازدید : 102 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

SpyHunter

SpyHunter نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای مقابله با نرم افزارهای جاسوسی می باشد. این نرم افزار ضد جاسوسی برای کمک به کاربران در افزایش امنیت کامپیوتر در برابر خطرات ، طراحی شده است، بعد از نصب، SpyHunter به صورت خودکار تنظیم شده و بالاترین امنیت را برای کامپیوتر شما به ارمغان می آورد.

admin بازدید : 114 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Who Is On My Wifi

Whos On My WiFi نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور مدیریت شبکه بی سیم می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید یک مدیریت کامل بر روی شبکه بی سیم (وایرلس) داشته باشید یکی از دغدغه های کاربران این است که مطلع شوند شخص دیگری بر روی شبکه خصوصی آنها قرار ندارند بنابراین یکی از کاربردهای ویژه این نرم افزار آن است که به شما اطلاع خواهد داد که آیا کسی از وایرلس شما استفاده می کند یا نه ، این نرم افزار همچنین دقت بسیار بالایی در این امر داشته و هرگونه حقه را نیز شناسایی می کند بنابراین با نصب این نرم افزار می توانید با خیال راحت به شبکه امن خود متصل شوید ، از امکانات ويژه ي اين نرم افزار ميتوان به آن اشاره کرد که زماني که شما در منزل نيستيد هم اي پي افرادي از مودم شما سو استفاده ميکنند هم ذخيره ميشود و شما ميتوانيد برد واي فاي خود را کم کنيد تا ديگر افراد متخلف به آن دسترسي نداشته باشند.

admin بازدید : 123 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Pointstone Total Privacy

Pointstone Total Privacy نرم افزاری ایمن و ساده برای محافظت از حریم شخصی شما می باشد که می تواند کوکی های مزاحم، تاریخچه ها و Index.dat که رد پای استفاده شما از کامپیوتر می باشند را حذف کند. تمامی این امکانات تنها با یک کلیک موس و حتی به صورت خودکار در اختیار شما خواهد بود.

admin بازدید : 92 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Zemana AntiLogger

Anti-Logger برنامه ای به منظور حفاظت پسورد های بانکی، ایمیل های شخصی، مکالمات چتی در برابر تهدیدات احتمالی توسط malware ها بدون نیاز به الگوریتم های signature-based و با کمک متدهای anti-action می باشد. این محصول مانع از سرقت اطلاعات از طریق malware ها می شود و از اطلاعات شما به درستی حفاظت می کند. AntiLogger با بهره گیری از راه های منحصر به فرد برنامه های مضر برای سیستم را که توسط آنتی ویروس ها شناسایی و تشخیص داده نشده اند مشخص می کند و از اطلاعات در برابر رنج گسترده ای از تهدیدات پشتیبانی می کند. ماژول های موجود در این محصول Anti-SSL Logger ،Anti-WebCam Logger و Anti-ClipBoard Logger می باشند که این ماژول ها اولین راه حل های ارائه شده در زمینه ی امنیت هستند. با مقایسه ی این ماژول ها با سایر نرم افزارها متوجه خواهید شد که این ماژول ها بهترین ویژگی را دارند. ماژول های Anti-KeyLogger با قدرت در برابر keylogger های ناشناخته توسط نرم افزار های امنیتی مشهور ، محافظت می کنند.

admin بازدید : 335 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

HitmanPro

Hitman Pro را می توانید به عنوان ابزاری سریع و دقیق برای پیدا کردن، شناسایی و حذف ویروس ها، spyware, trojans, rootkits و سایر بد افزارها، به کار برید. در واقع اگر کامپیوتر شما توسط بدافزارهای مخرب آلوده شده باشد، Hitman Pro به سرعت شما را آگاه خواهد کرد. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از کامپیوترها آلوده هستند، حتی اگر یک برنامه امنیتی به روز شده روی آن ها نصب باشد، در نتیجه برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ترکیبی از ضد بدافزار های مختلف نیاز خواهیم داشت. در این میان نرم افزار Hitman Pro با بکارگیری تکنیک های محاسباتی ابری ابتکاری و با کمترین تاثیری که امکان دارد روی عملکرد سیستم بگذارد، به شناسایی و حذف تهدیدات بدافزارهای بالقوه می پردازد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 629
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,326
  • بازدید ماه : 16,171
  • بازدید سال : 80,079
  • بازدید کلی : 474,062