loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 103 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

PDF فرمتی که امروزه بسیار محبوب شده است و همه با آن سروکار دارند. این فرمت به دلیل حجم مناسب و امکانات بسیار خوبی که دارد یکی محبوب ترین فرمت های اسناد الکترونیکی به شمار میرود. نرم افزار Foxit PDF Creator یک برنامه پرینتر مجازی بسیار عالی است. در واقع شما با کمک برنامه های پرینتر مجازی به سادگی می توانید اسناد PDF تولید کنید. به عبارت ساده تر اگر شما در محیط نرم افزار مایکروسافت ورد باشید و قصد داشته باشید که متن تایپ شده را در فرمت PDF ذخیره کنید در حالت پیش فرض مایکروسافت ورد نمی تواند اینکار را انجام دهد اما این نرم افزار به راحتی می تواند اینکار را برای شما انجام دهد. از این برنامه علاوه بر نرم افزار ورد، می توان در هر برنامه ویرایش متن دیگر نیز استفاده نمود و حتی می توانید از این نرم افزار برای چاپ صفحات وب در فرمت PDF نیز استفاده کنید. کار با این پرینتر مجازی بسیار ساده است و فقط کافیست تا در محیط برنامه های مختلف کلید ctrl+p را فشار دهید و صفحه ی مورد نظرتان را در فرمت PDF ذخیره کنید

admin بازدید : 91 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Coolutils Total PDF Converter

Coolutils Total PDF Converter نام نرم افراری کابردی و بسیار مفید در جهت تبدیل فایل های پی دی اف (PDF) به فایل های Word و دیگر فایل های اسنادی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word,Excel و...بدون نقص و کامل تبدیل کنید و از اطلاعات درون آن در اسناد دیگر استفاده کنید همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمی توانید آن را کامل مشاهده کنید این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید با reformatting و بازسازی فایل های شما و تبدیل آن به Word یا فایل های اطلاعات فایل خود را به صورت کامل مشاهده کنید علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل عکس ها و اضافات درون فایل های PDF را نیز دارا می باشد بدین منظور که اگر عکسی درون فایل PDF شما وجود داشته باشد این قابلیت در نرم افزار وجود دارد تا عکس های درون فایل PDF را به فایل هایی دیگری همچون Word منتقل کند.

admin بازدید : 90 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PDF-XChange Viewer PRO

نرم افزار PDF-XChange Viewer PRO سریع ترین و راحت ترین راه ساخت و نگهداری فایل های پی دی اف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print  شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. همچنین پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت فایل PDF، ساخت سربرگ و پاورقی،بوک مارک کردن اتوماتیک، اضافه کردن Watermark به صفحات، تایپ مستقیم بر روی فایل های  PDF، تبدیل دسته ای و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Tracker Software می باشد.

admin بازدید : 107 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel PDF Fusion

Corel PDF Fusion یک نرم افزار پیشرو می باشد که به شما در ساخت PDF، اصلاح ، گردآوری و ادغام فایل های مشابه یاری می رساند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و شما می توانید پی دی اف های روزانه خود را طی چند ثانیه  از فایل هایی در فرمت های مختلف بسازید .شما همچنین می توانید فایل های PDF, XPS و DOC استاندارد ایجاد کنید و نتایج حاصله را به اشتراک گذاشته، بررسی کرده ، آرشیو نموده و یا پرینت بگیرید. Corel PDF Fusion نرم افزاری است که به شما در راستای افزایش بهره وریتان کمک می کند . یک نرم افزار همه کاره که به شما اجازه می دهد فایل ها را مشاهده ، گردآوری و تدوین نموده تا در نهایت فایل پی دی اف مورد نیاز شما ساخته شود. انتخاب صفحات از فایل های متعددی چون اسناد، صفحات گسترده و پرزنتیشن ها و تبدیل آن ها به یک فایل پی دی اف برای به اشتراک گذاری با دیگران یکی از ویژگی های این نرم افزار می باشد. اضافه کردن متن جدید ، بوکمارک و نظرات و همچنین تبدیل این فایل ها به فایل های PDF, XPS وDOC تنها با یک کلیک از دیگر  ویژگی های نرم افزار Corel PDF Fusion می باشد.

admin بازدید : 95 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PDFCool Studio

PDFCool Studio برنامه ای آسان جهت استفاده اما در عین حال قدرتمند که قادر است تا اسناد PDF را مدیریت و کنترل کند.این برنامه می تواند به شما در ساختن فایل های PDF ، ویرایش و مقایسه ، ترکیب چند فایل یا جدا کردن صفحاتی از فایل PDF و ذخیره آن و تبدیل این گونه فایل ها کمک کند. از دیگر ویژگی های PDFCool Studio می توان به قابلیت پردازش دسته ای فایل های PDF نام برد.

admin بازدید : 143 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe ReaderAdobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف كمپانی Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، كه به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است. Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است كه به كاربران فقط امكان باز كردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط كاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد. همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

 

admin بازدید : 87 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Acrobat XI Pro

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسيار مطرح کمپاني Adobe و سازنده فورمت بسيار رايج کتب الکترونيک PDF است که سالهاست با عرضه ي نسخه هاي متعدد از اين نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسيار توانا و PDF ياري مي کند. فرمت PDF مخفف Portable Document Format است، به معناي فرمت سند قابل انتقال. بدين معني که شما يک فايل را با اين فرمت ذخيره مي کنيد و آن را ميان هزاران نفر به اشتراک مي گذاريد. امروزه اکثر کتاب هاي الکترونيکي با اين فرمت عرضه مي شوند. فايل هاي PDF دقيقا همانگونه اي چاپ ميشوند که شما آن را در مانيتور مي بينيد، با همان صفحه بندي، فونت و عکس هاي موجود. بدون اينکه وابسته به محيطي باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر اين امنيت در اين فايل ها نسبت به ساير فرمت هاي موجود بسيار بالاتر است و حتي امکان رمزگزاري روي فايل جهت امنيت بيشتر نيز ممکن است. در اين حالت کاربر براي باز کردن و ويرايش اين فايل ها نياز به رمز عبور خواهد داشت.
Adobe Acrobat داراي دو ويرايش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ويرايش Reader درتمامي نسخه ها رايگان بوده و ابزاري براي خواندن تمامي فايلهاي PDF در سيستم عامل هاي گوناگون است. نسخه ي Writer نرم افزار که در چند نسخه ي اخير ارائه شده ي  شرکت Adobe در يک پکيج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه اي قدرتمند و کامل از تمامي ابزارهاي مورد نياز براي نمايش هرچه بهتر و خلق فايلها و کتاب الکترونيک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است.

admin بازدید : 376 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Able2Doc Pro

Able2Doc Professional نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فایل های پی دی اف به فرمت Doc می باشد. این نرم افزار با حداکثر editability فایل های پی دی اف شما را به فرمت های آفیس تبدیل می نماید. این نرم افزار به طور دقیق ستون ها، جداول، سرصفحه، پاورقی ، اشکال گرافیکی و … فایل پی دی اف شما را بدون هیچ اشکالی تبدیل نمیوده و اماده استفاده و ویرایش شما می کند. علاوه بر این شما میتوانید کلمات تکراری اضافه را حذف کرده ، تغییر وضوح تصاویر استفاده شده در صفحات را نیز انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان جستجو در متن ، زوم کردن ، پشتیبانی از عمل کشیدن و انداختن ، امکان تبدیل اشکال بومی PDF به MS ، امکان تبدیل زبان های اسیائی و … از جمله ویژگی های این نرم افزار حرفه ای مباشد.

admin بازدید : 83 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft PDF Converter Ultimat

Aiseesoft PDF Converter Ultimate یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت PDF می باشد که امکان تبدیل فرمت اسناد PDF به Word، Text ، EPUX ، HTML و عکس با استفاده از تکنولوژی OCR را برای شما فراهم می کند. شما می توانید به سادگی فرمت خروجی خود را بر اساس نیاز خود از بین فرمت های Text , Word , Excel , PowerPoint2007 , EPUB , HTML و انواع عکس شامل TIFF، JPEG، PNG، GIF، BMP، TGA، PPM، JPEG2000 انتخاب کنید.

admin بازدید : 105 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nitro Pro Enterprise

Nitro Pro Enterprise نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

admin بازدید : 105 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PDF-X Change Editor

PDF-XChange Editor ابزار حرفه ای و بسیار کارآمد در زمینه ی ویرایش فایل های PDF است ، این نرم افزار دارای بخش استاندارد برای نوشتن فایل PDF بوده که به ابزارهای بسیار مختلف و منعطفی تجهیز شده است. ترکیب ابزارهای XChange Viewer PRO ، افزونه های تولبار MS Office برای تبدیل فرمت های .xls, .pub, .ppt, .vsd .doc به PDF و ابزار تبدیل دسته جمعی OFFice2PDF در آن باعث شده این نرم افزار به یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش PDF در دنیا تبدیل شود. PDF-XChange کم حجم ترین، سریعترین و قدرتمندترین ابزار ساخت PDF می باشد که تا کنون طراحی شده است. امکان پرینت فایل های به PDF از طریق پنجره های مختلف ، ابزار تبدیل فرمت PDF ، مشاهده فایل های PDF و … از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. تبدیل فرمت های MS Office به صورت منفرد و دسته ای به PDF ، تبدیل عکس به PDF و اضافه کردن واترمارک روی صفحات PDF بخشی از ویژگی های نرم افزار PDF-XChange Pro است

admin بازدید : 553 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Foxit Reader

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

admin بازدید : 431 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Lucion FileConvert Pro

Lucion FileConvert Professional نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print  شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت pdf برخوردار می باشد محصولی از شرکت Lucion Technologies  می باشد.

admin بازدید : 79 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CoolUtils PDF Combine

CoolUtils PDF Combine  نرم افزاری است که به راحتی شما را قادر ساخته تا به ترکیب چندین فایل پی دی اف پرداخته و یا حتی چندین صفحه از چندین فایل مختلف را ترکیب کرده و یک فایل واحد ایجاد نمایید. علاوه بر این CoolUtils PDF Combine با داشتن ظاهری بسیار ساده و ابزارها و امکانات مختلفی همچون امکان اضافه نمودن Header و Footer به صفحات، اضافه کردن تاریخ و شماره صفحه به صفحات و … می تواند جایگزین مناسبی برای انواع نرم افزارهای ویرایش اسناد پی دی اف شما باشد.

admin بازدید : 92 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Coolutils Total PDF Converter

Coolutils Total PDF Converter نام نرم افراری کابردی و بسیار مفید در جهت تبدیل فایل های پی دی اف (PDF) به فایل های Word و دیگر فایل های اسنادی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word,Excel و...بدون نقص و کامل تبدیل کنید و از اطلاعات درون آن در اسناد دیگر استفاده کنید همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمی توانید آن را کامل مشاهده کنید این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید با reformatting و بازسازی فایل های شما و تبدیل آن به Word یا فایل های اطلاعات فایل خود را به صورت کامل مشاهده کنید علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل عکس ها و اضافات درون فایل های PDF را نیز دارا می باشد بدین منظور که اگر عکسی درون فایل PDF شما وجود داشته باشد این قابلیت در نرم افزار وجود دارد تا عکس های درون فایل PDF را به فایل هایی دیگری همچون Word منتقل کند.

admin بازدید : 90 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wondershare PDF EditorWondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید.

admin بازدید : 106 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Foxit Reader

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

admin بازدید : 218 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Coolutils Total PDF Converter

Coolutils Total PDF Converter نام نرم افراری کابردی و بسیار مفید در جهت تبدیل فایل های پی دی اف (PDF) به فایل های Word و دیگر فایل های اسنادی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word,Excel و...بدون نقص و کامل تبدیل کنید و از اطلاعات درون آن در اسناد دیگر استفاده کنید همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمی توانید آن را کامل مشاهده کنید این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید با reformatting و بازسازی فایل های شما و تبدیل آن به Word یا فایل های اطلاعات فایل خود را به صورت کامل مشاهده کنید علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل عکس ها و اضافات درون فایل های PDF را نیز دارا می باشد بدین منظور که اگر عکسی درون فایل PDF شما وجود داشته باشد این قابلیت در نرم افزار وجود دارد تا عکس های درون فایل PDF را به فایل هایی دیگری همچون Word منتقل کند.

admin بازدید : 84 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

PDF-X Change Editor

PDF-XChange Editor ابزار حرفه ای و بسیار کارآمد در زمینه ی ویرایش فایل های PDF است ، این نرم افزار دارای بخش استاندارد برای نوشتن فایل PDF بوده که به ابزارهای بسیار مختلف و منعطفی تجهیز شده است. ترکیب ابزارهای XChange Viewer PRO ، افزونه های تولبار MS Office برای تبدیل فرمت های .xls, .pub, .ppt, .vsd .doc به PDF و ابزار تبدیل دسته جمعی OFFice2PDF در آن باعث شده این نرم افزار به یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش PDF در دنیا تبدیل شود. PDF-XChange کم حجم ترین، سریعترین و قدرتمندترین ابزار ساخت PDF می باشد که تا کنون طراحی شده است. امکان پرینت فایل های به PDF از طریق پنجره های مختلف ، ابزار تبدیل فرمت PDF ، مشاهده فایل های PDF و … از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. تبدیل فرمت های MS Office به صورت منفرد و دسته ای به PDF ، تبدیل عکس به PDF و اضافه کردن واترمارک روی صفحات PDF بخشی از ویژگی های نرم افزار PDF-XChange Pro است

admin بازدید : 97 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

PDF-XChange PRO

به جرات می توان گفت Tracker Software PDF-XChange Pro از بهترین نرم افزار های دنیا برای ساخت فایل های PDF می باشد. PDF-XChange دارای بخش استاندارد برای نوشتن فایل PDF بوده که به ابزارهای بسیار مختلف و منعطفی تجهیز شده است. ترکیب ابزارهای XChange Viewer PRO ، افزونه های تولبار MS Office برای تبدیل فرمت های .xls, .pub, .ppt, .vsd .doc به PDF و ابزار تبدیل دسته جمعی OFFice2PDF در آن باعث شده این نرم افزار به یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش PDF در دنیا تبدیل شود. PDF-XChange کم حجم ترین، سریعترین و قدرتمندترین ابزار ساخت PDF می باشد که تا کنون طراحی شده است. امکان پرینت فایل های به PDF از طریق پنجره های مختلف ، ابزار تبدیل فرمت PDF ، مشاهده فایل های PDF و ... از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. تبدیل فرمت های MS Office به صورت منفرد و دسته ای به PDF ، تبدیل عکس به PDF و اضافه کردن واترمارک روی صفحات PDF بخشی از ویژگی های نرم افزار PDF-XChange Pro می باشد.

admin بازدید : 223 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

4Videosoft PDF Converter Ultimate

4Videosoft PDF Converter Ultimate نرم افزاری است که به شما این امکان را میدهد تا فایلهای PDF خود را به فایل‌های Word , TEXT و یا عکس بدون نقصی تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار تبدیل PDF به فرمت‌های خروجی TXT, Word, RTF, JPEG, PNG, GIF, BMP, PCX, TGA, TIFF و … به خوبی پشتیبانی میکند و فایل‌های تبدیل شده با نرم افزار ادوبی سازگاری کامل دارد. از قابلیت‌های دیگر این برنامه تبدیل پی دی اف پشتیبانی چند زبانه آن است و سرعت و کیفیت در تبدیل همراه با تبدیل جداول، تصاویر، کد‌ها و … از مزیت‌های این نرم افزار تبدیل فرمت است که میتواند مورد توجه قرار گیرد.

admin بازدید : 98 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Aiseesoft PDF Splitter

Aiseesoft PDF Splitter نام یک قیچی برای بریدن صفحات مورد نظر شما از کتاب های PDF می باشد که با در اختیار داشتن توابعی قدرتمند به شما در جدا کردن صفحه های دلخواه کمک خواهد کر . آیا شما نیز تا به حال خواسته اید که صفحات مهم یک کتاب الکترونیکی حجیم را بریده و جداگانه ذخیره نمایید تا هم حجم کم تری را از فضای هارددیسک تان اشغال کند و هم دسترسی به بخش هایی که اهمیت بیشتری دارند سریع تر باشد ؟ با در اختیار داشتن Aiseesoft PDF Splitter دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده ویرایش PDF برای بریدن چند صفحه از یک کتاب را نخواهید داشت چرا که این برنامه با حجم بسیار پایین خود می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد.

admin بازدید : 89 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

PDF-XChange PRO

به جرات می توان گفت Tracker Software PDF-XChange Pro از بهترین نرم افزار های دنیا برای ساخت فایل های PDF می باشد. PDF-XChange دارای بخش استاندارد برای نوشتن فایل PDF بوده که به ابزارهای بسیار مختلف و منعطفی تجهیز شده است. ترکیب ابزارهای XChange Viewer PRO ، افزونه های تولبار MS Office برای تبدیل فرمت های .xls, .pub, .ppt, .vsd .doc به PDF و ابزار تبدیل دسته جمعی OFFice2PDF در آن باعث شده این نرم افزار به یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش PDF در دنیا تبدیل شود. PDF-XChange کم حجم ترین، سریعترین و قدرتمندترین ابزار ساخت PDF می باشد که تا کنون طراحی شده است. امکان پرینت فایل های به PDF از طریق پنجره های مختلف ، ابزار تبدیل فرمت PDF ، مشاهده فایل های PDF و ... از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. تبدیل فرمت های MS Office به صورت منفرد و دسته ای به PDF ، تبدیل عکس به PDF و اضافه کردن واترمارک روی صفحات PDF بخشی از ویژگی های نرم افزار PDF-XChange Pro می باشد.

admin بازدید : 98 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

CoolUtils PDF Combine

CoolUtils PDF Combine  نرم افزاری است که به راحتی شما را قادر ساخته تا به ترکیب چندین فایل پی دی اف پرداخته و یا حتی چندین صفحه از چندین فایل مختلف را ترکیب کرده و یک فایل واحد ایجاد نمایید. علاوه بر این CoolUtils PDF Combine با داشتن ظاهری بسیار ساده و ابزارها و امکانات مختلفی همچون امکان اضافه نمودن Header و Footer به صفحات، اضافه کردن تاریخ و شماره صفحه به صفحات و … می تواند جایگزین مناسبی برای انواع نرم افزارهای ویرایش اسناد پی دی اف شما باشد.

admin بازدید : 115 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Foxit PhantomPDF Business

نرم افزار Foxit Phantom ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت ، ساخت و ویرایش اسناد PDF محصولی از شرکت نرم افزاری Foxit می باشد. سرعت بالا در ساخت سند پی دی اف، قابلیت پشتیبانی از حداقل 100 فرمت، ویرایش مستقیم اسناد در نرم افزار، مدیریت کاملاً حرفه ای اسناد، واسط کاربری جذاب اما ساده که دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف نرم افزار فراهم می کند، طراحی فرم های الکترونیکی، تبدیل اسناد PDF از طریق اسکنر به صورت مستقیم، پرینت ساده اسناد، سرعت بالا در اجرا و عدم محدودیت در بازگشایی سندهای PDF، ایمن سازی اسناد از طریق گذاردن پسورد برروی آن ها و ... از ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار تنها حدود 20 مگابایت از فضای هارددیسک را اشغال می کند.

admin بازدید : 99 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare PDF Password Remover

Wondershare PDF Password Remover یک نرم افزار ساده و کوچک است که باعث شکسته شدن قفل ها و پسووردهای فایل های PDF می شود و باعث از بین رفتن آن ها در مدت چند ثانیه می شود با این نرم افزار استفاده از فایل های PDF پس از رمزگشایی بسیار آسان بوده و فایل ها قابل استفاده هستند.  از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به بی نیاز بودن آن از Adobe Reader و Adobe Acrobat اشاره کرد.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

PDF-XChange Viewer PRO

نرم افزار PDF-XChange Viewer PRO سریع ترین و راحت ترین راه ساخت و نگهداری فایل های پی دی اف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print  شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. همچنین پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت فایل PDF، ساخت سربرگ و پاورقی،بوک مارک کردن اتوماتیک، اضافه کردن Watermark به صفحات، تایپ مستقیم بر روی فایل های  PDF، تبدیل دسته ای و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Tracker Software می باشد.

admin بازدید : 101 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Able2Doc Pro

Able2Doc Professional نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فایل های پی دی اف به فرمت Doc می باشد. این نرم افزار با حداکثر editability فایل های پی دی اف شما را به فرمت های آفیس تبدیل می نماید. این نرم افزار به طور دقیق ستون ها، جداول، سرصفحه، پاورقی ، اشکال گرافیکی و … فایل پی دی اف شما را بدون هیچ اشکالی تبدیل نمیوده و اماده استفاده و ویرایش شما می کند. علاوه بر این شما میتوانید کلمات تکراری اضافه را حذف کرده ، تغییر وضوح تصاویر استفاده شده در صفحات را نیز انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان جستجو در متن ، زوم کردن ، پشتیبانی از عمل کشیدن و انداختن ، امکان تبدیل اشکال بومی PDF به MS ، امکان تبدیل زبان های اسیائی و … از جمله ویژگی های این نرم افزار حرفه ای مباشد.

admin بازدید : 100 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Nitro Pro Enterprise

Nitro Pro Enterprise نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

admin بازدید : 223 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Coolutils Total PDF Converter

Coolutils Total PDF Converter نام نرم افراری کابردی و بسیار مفید در جهت تبدیل فایل های پی دی اف (PDF) به فایل های Word و دیگر فایل های اسنادی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word,Excel و...بدون نقص و کامل تبدیل کنید و از اطلاعات درون آن در اسناد دیگر استفاده کنید همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمی توانید آن را کامل مشاهده کنید این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید با reformatting و بازسازی فایل های شما و تبدیل آن به Word یا فایل های اطلاعات فایل خود را به صورت کامل مشاهده کنید علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل عکس ها و اضافات درون فایل های PDF را نیز دارا می باشد بدین منظور که اگر عکسی درون فایل PDF شما وجود داشته باشد این قابلیت در نرم افزار وجود دارد تا عکس های درون فایل PDF را به فایل هایی دیگری همچون Word منتقل کند.

admin بازدید : 233 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare PDF EditorWondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید.

admin بازدید : 89 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

iSkysoft PDF Editor

iSkysoft PDF Editor نرم افزاری کاربردی و کار آمد در زمینه ویرایش فایل های PDF می باشد که دارای ابزار هایی برای ویرایش متن ها ، عکس ها و لینک های موجود در فایل های PDF می باشد. شما با کمک این این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید تا فایل های پی دی اف خود را به فایل های ورد ، اکسل ، پاورپوینت و عکس تبدیل نمائید. همچنین از قابلیت های این نرم افزار امکان رمز گذاری برای ایمن سازی اسناد PDF و امکان ساخت سند PDF از فرمت های مختلف اشاره نمود که بسیاری از کارها را آسان می سازد.

admin بازدید : 105 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Foxit Reader

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

admin بازدید : 100 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Serif PagePlus

حتماً تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید بخشی از متن موجود در فایل های PDF را ویرایش کنید ولی امکان این کار به شما داده نشده است. Serif PagePlus نرم افزاری است که امکان باز کردن، ویرایش و ذخیره کرن فایل های PDF را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تبلیغات حرفه ای با کیفیت، طرح های چاپ پیچیده و اسناد الکترونیکی ایجاد کنید.
Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت 20 سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X7 یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 662
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,359
  • بازدید ماه : 16,204
  • بازدید سال : 80,112
  • بازدید کلی : 474,095