loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 98 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

ARMA 3 (2013)

در زمانی که مبحث جنگ در بازی های کامپیوتری تنها به سلاح در دست گرفتن و دیالوگ های حماسی تبدیل شده ، وجود بازی هایی مانند ARMA 3 بیش از پیش احساس می شود. همانند نسخه های قبلی ، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می بینند. زمین تنها جایی نیست که بازیکنان در این بازی روی آن حرکت می کنند. شما می توانید از هلیکوپتر بپرید و از آسمان به منطقه مورد نظر فرود بیایید. می توانید از دریا عبور کنید و با تجهیزات قواصی به هدف برسید. حتی می توانید خلبان یک هلیکوپتر یا یک زیردریایی باشید. ستودیوی بازیسازی Bohemia Interactive در این بازی قصد دارد یک Interface بسیار تمیز را پیش روی بازیکنان قرار دهد که هوش مصنوعی قوی در پشت آن قرار گرفته و می تواند یک تجربه فوق العاده را به همراه داشته باشد. در این بازی نمی توانید صداگذاری را نادیده بگیرید. یکی از قسمت های خوب این بازی مربوط به همین قسمت می شود و در کنار گرافیک خوب، نمایشی جالب را به همراه می آورد. سازندگان، موتور بازی را تقویت کرده اند تا در این نسخه شاهد گرافیک بهتری باشیم. در نسخه های قبلی این سری از بازی ها گرافیک نه چندان خوب، یکی از قسمت های منفی بازی به حساب می آمد، اما به نظر می رسد که ARMA 3 یکی از واقعی ترین عنوان هایی باشد که این سری به خودش دیده است.

ARMA 3 (2013) - RELOADED
Release: 12 September 2013
Genre: First-Person Shooter
Developer: Bohemia Interactive
Publisher: Bohemia Interactive
Language: English

admin بازدید : 107 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Injustice: Gods Among Us Ultimate

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال 2013 در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات 2011 و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

Developer: NetherRealm Studios
Publisher: Warner Bros Interactive Entertainment
Genre: Fighting
Platform: PC
Release Date: 12 November 2013
Language: English

admin بازدید : 138 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ace Combat: Assault Horizon

یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.
Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم 10۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال 2015 رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه 108th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

توسعه دهنده: Project Aces
انتشار دهنده: Namco Bandai Games America
تاریخ انتشار: 25-01-2013
ژانر: Action | Simulation

admin بازدید : 100 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Complete Edition

+ لینک کمکی دانلود اضافه شد.

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی Mortal Kombat Komplete Edition که توسط استودیو بازیسازی NetherRealm Studios ساخته شده و سپس کمپانی Warner Bros. Interactive آن را برای PC در سال 2013 منتشر نموده است ، بالاخره پس از مدت ها انتظار و کش و قوس های فراوان این عنوان خوش نام و معروف برای کاربران PC نیز تولید شد و از این رو طرفداران سبک Fighting می توانند از این موضوع بسیار خوشحال باشند ، توضیح در مورد اینکه Mortal Kombat چه بازی فوق العاده ای است تقریبا بیهوده است چرا که اگر از هر گیمری پرسیده شود قطعا با این سری بازی آشنایی کامل دارد ، نسخه ی PC بازی شامل تمامی محتوا های قابل دانلود نسخه ی کنسولی می باشد. از این موارد قابل دانلود برای نسخه ی کنسولی می توان به حضور شخصیت های Skarlet , Kenshi , Rain , Freddy Krueger  اشاره کرد که در نسخه ی PC بازی به صورت کامل وجود دارند. همچنین در این نسخه قابلیت مبارزات گروهی یا همان Tag Team ، روایت کامل داستان شخصیت ها و بخش های آنلاین نیز وجود دارد. از دیگر نکات قابل توجه ی این بازی می توان به استفاده از حداکثر قابلیت کنترلر ها اشاره نمود.

Release Date: 4th July 2013 -
 Retail Date: 3rd July 2013 -
Genre: Action -
Critics: 9/10 -
Published by: Warner Bros . Interactive Entertainment -
Developed by: NetherRealm Studios , High Voltage Software

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,149
  • بازدید ماه : 15,994
  • بازدید سال : 79,902
  • بازدید کلی : 473,885