loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 96 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adrosoft AD Stream Recorder

AD Stream Recorder مطمئنا برای شما هم بارها پيش آمده كه خواسته ايد صدای خود را از طریق میکروفون ضبط كرده و از آن براي مقاصد خود استفاده نماييد و براي اين كار نيز نرم افزار هاي حجيم مختلفي را امتحان نموده و نتوانسته ايد نتايج دلخواه خود را كسب کنید ولی به وسیله این نرم افزار مي توانيد هر صدايی را كه از كارت صداي خود و سيستمتان پخش مي شود را با فرمت دلخواه ذخيره كرده و از آن ها براي مقاصد خود استفاده نماييد. AD Stream Recorder كه توسط شركت AdroSoft ارائه شده است نرم افزاري است كه قادر به تشخيص، بهينه سازي و ذخيره ي هر نوع سيگنالي است كه از طريق كارت صداي سيستم شما همچون صداهاي راديوهاي اينترنتي، صداي بازي ها، موزيك ها و... منتشر مي شود را به راحتي دريافت و در قالب فرمت هاي MP3 و WAV و WMA ذخيره نمايد. AD Stream Recorder همچنين اين امكان را براي شما فراهم مي آورد تا با توجه به منبع پخش صدا بتوانيد كيفيت فايل ورودي را تعيين كرده و آن را در بهترين حالت و كيفيت ممكن ذخيره نماييد و از ابزار فوق العاده ي آن مثل برش دهنده ي فایل های صوتی، پلير اختصاصي آن براي پخش فايل ها، کلیدهای میانبر برای کنترل عمل ضبط كردن و ... استفاده نموده و به نتايج دلخواه خود دست يابيد.

admin بازدید : 95 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adrosoft AD Audio Recorder

Adrosoft AD Audio Recorder نرم افزاری قدرتمند در زمینه ضبط صدا برای ویندوز می باشد. این نرم افزار می تواند در مد نرمال صداها را ضبط نماید. استفاده از نرم افزار بسیار ساده و دارای تنظیمات برای ضبط پارامترها نیز می باشد. این برنامه هر سیگنالی از کارت صدا را مانند اینترنت ، صدای فیلم ها و موزیک های در حال پخش توسط مدیاپلیرها در فرمت MP3 و WAV ضبط می نماید. همچنین اجازه ذخیره نت ها را می دهد.
 

admin بازدید : 82 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AD Sound RecorderAD Sound Recorder نرم افزاری قدرتمند جهت ضبط صدا از ورودی های مختلف می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد. در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین توسط این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانید با کارت صدا ارتباط مستقیم برقرار کنید و تمامی صداها را در خروجی صوتی سیستم با فرمت های مختلف ضبط و ذخیره نمایید. این نرم افزار از فورمت های MP3 ، WMA ، WAV پشتیبانی می کند. برقراری ارتباط مستقیم با کارت صدا باعث شده صداهایی که ضبط می کنید کیفیت بسیار مطلوب و بالایی داشته باشند. این نرم افزار محصول شرکت adrosoft می باشد.

admin بازدید : 103 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GiliSoft Audio Recorder Pro

ضبط صدا یکی از سرگرمی ها و ضروریات موجود برای یک رایانه می باشد، اما ابزار ضبط صدا در ویندوز بسیار ضعیف می باشد و امکانات مورد نیاز کاربران را برآورده نمی سازد. GiliSoft Audio Recorder نرم افزاری کامل و فوق العاده برای ضبط صدا در رایانه می باشد که نیاز عمومی کاربران را برآورده میسازد. از طریق این نرم افزار شما قادرید از طریق ورودی صدا شامل میکروفون و یا صوت پخشی از طریق اینترنت، دستگاه های ورودی خارجی ( مانند سی دی، LP ، نوار موسیقی ، خط تلفن و ...) و در کل هر صوت که در رایانه در حال پخش باشد را ضبط نمایید. از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به امکان زمان بندی ضبط صدا می باشد، بدین صورت که می توانید زمانی را برای شروع و پایان ضبط تعیین کنید تا نرم افزار به صورت خودکار شروع به ضبط صدا نماید.

admin بازدید : 128 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MAGIX Samplitude Music Studio

Samplitude Music Studio یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط، ویرایش و میکس آهنگ های صوتی است. این نرم افزار قدرتمند شامل ترکیبی از ابزار استودیوی حرفه ای و افکت های حرفه ای است که یک محیط فوق العاده را برای ساخت موسیقی به شما ارائه می دهد. این یک نرم افزار برای ضبط مولتی ترک، ویرایش صوتی و ترکیب، طراحی صدا، میکس، مسترینگ و انتشار می باشد. شما می توانید از مزایای استفاده از تمام ابزار های با کیفیت استودیوی حرفه ای، گردش کار بصری و ... موجود در این نرم افزار که برای آهنگسازان حرفه ای طراحی شده است، لذت ببرید.

admin بازدید : 100 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MixPad Audio Mixing

MixPad نرم افزار میکس آهنگ است که برای تولیدات صوتی حرفه ای طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اعمالی چون بارگذاری  فایل های صوتی موجود و یا ضبط کلیپ های جدید در نرم افزار، تنظیم ولوم، اضافه کردن افکت ها و میکس کلیپ های صوتی خود با کیفیتی بسیار بالا را به سادگی انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین آهنگ را به راحتی ضبط کرده وسپس آن ها را میکس کنید. تقریباً این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و می توانید تعداد نامحدودی از ترک های صوتی را با استفاده از آن میکس کنید. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل ها پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فایل های خود را از درون پوشه های خود به درون نرم افزار کشیده و رها کنید. از جمله قابلیت های کلیدی دیگر MixPad این است که می توانید افکت های قدرتمندی چون echo, reverb و ... را به کلیپ های صوتی خود اضافه کنید.

admin بازدید : 110 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

MixPad Audio Mixing

MixPad نرم افزار میکس آهنگ است که برای تولیدات صوتی حرفه ای طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اعمالی چون بارگذاری  فایل های صوتی موجود و یا ضبط کلیپ های جدید در نرم افزار، تنظیم ولوم، اضافه کردن افکت ها و میکس کلیپ های صوتی خود با کیفیتی بسیار بالا را به سادگی انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین آهنگ را به راحتی ضبط کرده وسپس آن ها را میکس کنید. تقریباً این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و می توانید تعداد نامحدودی از ترک های صوتی را با استفاده از آن میکس کنید. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل ها پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فایل های خود را از درون پوشه های خود به درون نرم افزار کشیده و رها کنید. از جمله قابلیت های کلیدی دیگر MixPad این است که می توانید افکت های قدرتمندی چون echo, reverb و ... را به کلیپ های صوتی خود اضافه کنید.

admin بازدید : 107 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

AVS Video Recorder

با AVS Video Recorder شما می توانید به کارهای مختلفی از قبیل انتقال دادن، فیلم گرفتن، ضبط کردن و رمزگذاری فیلم های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین های فیلمبرداری بپردازید. با این نرم افزار امکان انتقال فیلم های ویدیویی ضبط شده با دوربین های HD, DV و MiniDV و همچنین دوربین های فیلمبرداری VHS و VCRبه حافظه کامپیوتر وجود خواهد داشت. AVS Video Recorder می تواند فایل های ویدیویی را رمزگذاری کرده و در فرمت MPEG-2 فشرده، روی هارد درایو کامپیوتر ذخیره کند. با این برنامه قادر خواهید بود تا کارهایی از قبیل دیجیتالی کردن نوارهای VHS قدیمی، انتقال ویدیو از دوربین های WEB و کارت های DVB، ذخیره ویدیوها با فرمت AVI DV، ذخیره کردن مستقیم در فرمت MPEG 4، ضبط برنامه های زنده تلویزیونی روی هارد درایو با فرمت MPEG 2 یا MPEG 4 و ... را انجام دهید.

admin بازدید : 76 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Total Recorder

یکی از پرکاربردترین نرم افزارها در زمینه صوت نرم افزار Total Recorder می باشد. نسخه ی ویرایش حرفه ای این محصول با بهره مندی از توابع قدرتمندی به  ضبط، تبدیل، ویرایش و پردازش صدا می پردازد. در تمام فرمت های مورد نظر خود می توانید فایل هی صوتی ضبط شده را ذخیره کنید. برای مثال پشتیبانی از فرمت های PCM ،MP3 ،WMA و فرمت های دیگر که توسط سیستم کدک تهیه می شوند و فرمت های استریویی با کیفیت بالا از امکانات دیگر این نرم افزار می باشد. از این نرم افزار می توانید به عنوان ضبط کننده ی VoIP استفاده نمایید به طور مثال در هنگام مکالمه های  VoIP و یا در هنگام مکالمات تلفنی -اینترنتی  از طریق نرم افزارهایی چون Skype ، Google Talk ، Yahoo voice MSN و .... این نرم افزار به شما اجازه می دهد از جریان های صوتی تکه برداری کنید. این کار بدون نیاز به تغییر فرمت های فایل اصلی قابل اجراست. دیگر نیازی به پخش کننده ی اضافی ندارید و می توانید اطلاعات یک تراک را از طریق جریان صوتی آن خارج کنید. می توانید فایل های خود را به هر فرمت دلخواه تبدیل کنید. به کمک ویرایشگر صدا که در این نرم افزار وجود دارد می توانید  اعمالی نظیر بریدن، اتصال و ... را انجام دهید. این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی تگ های فایل را هم دارد.

admin بازدید : 103 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

FairStars MP3 Recorder

شاید تا به حال نیاز به یک ضبط کننده قدرتمند صدا به صورت همزمان برای سیستم خود داشته اید، حال با استفاده از این نرم افزار به هدف خود خواهید رسید.
نرم افزار FairStars Recorder ابزاری قدرتمند جهت ضبط صدا می باشد. این نرم افزار امکان ضبط صدا را به صورت حرفه ای برای شما فراهم می کند و از فورمت های WMA , MP3 , OGG APE و WAV نیز پشتیبانی می کند و امکان ضبط صدا را به صورت مستقیم از طریق کارت صدا و یا میکروفون باکیفیت بسیار بالا را برای شما فراهم می نماید. همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار صدای آهنگ، بازی، فیلم و فایل های Online را نیز  ضبط نمایید. صدای ضبط شده توسط این نرم افزار را می توانید در فرمت های WMA,MP3,OGG APE یا WAV ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی برای شروع و پایان دادن به عملیات ضبط را دارا می باشد و همچنین می توانید از طریق تنظیمات مربوط به این برنامه حجم فایل ضبط شده را تعیین کنید تا بر اساس وقت تعیین شده شروع به ضبط نماید. پشتیبانی از ID3 Tag، پشتیبانی از فرمت های OGG ،APE ،FLAC ، WAV ،WMA ،MP3، اضافه کردن فایل به لیست در حالت خودکار، حذف قسمت های بی صدای فایل به صورت خودکارو توقف یا شروع دوباره ضبط پس از قطع شدن صدا، کنترل برنامه توسط HOTKEY ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این برنامه محصول شرکت fairstars است.

admin بازدید : 117 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Audio Record Wizard

Audio Record Wizard نرم افزاری برای ضبط صدا می باشد که تمامی ویژگی های یک ضبط حرفه ای را به همراه پشتیبانی از mp3، برای شما فراهم نموده است. این برنامه ضبط صدا برای کارکردن مستقیم با sound card طراحی شده است، بنابراین قادر خاهید بود تا تقریباً تمامی صداها را از روی sound card با کیفیتی خوب، ضبط کنید. شما همچنین قادر به ضبط صدا از میکروفون، دستگاه های line-in (مانند cassette tape player و LP player) و ضبط صدای در حال پخش از (تقریباً) تمامی برنامه های کاربردی تحت ویندوز شامل Winamp, Real Player, Windows Media Player و ... خواهید بود.

admin بازدید : 79 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

AD Sound RecorderAD Sound Recorder نرم افزاری قدرتمند جهت ضبط صدا از ورودی های مختلف می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد. در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین توسط این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانید با کارت صدا ارتباط مستقیم برقرار کنید و تمامی صداها را در خروجی صوتی سیستم با فرمت های مختلف ضبط و ذخیره نمایید. این نرم افزار از فورمت های MP3 ، WMA ، WAV پشتیبانی می کند. برقراری ارتباط مستقیم با کارت صدا باعث شده صداهایی که ضبط می کنید کیفیت بسیار مطلوب و بالایی داشته باشند. این نرم افزار محصول شرکت adrosoft می باشد.

admin بازدید : 107 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

TechSmith Camtasia Studio

Camtasia Studio چیزی بیش از یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما امکان ویرایش و دستکاری ویدئوهای ضبط شده را ارایه میکند تا محتوای آموزشی چند رسانه ای خود را هرچه بهتر و با کیفیت تر بسازید. با استفاده از آن می توانید از فعالیت های صفحه نمایش خود فیلم برداری کرده، ویدئوهای خلاقانه ساخته و آنها را با کیفیت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید.

admin بازدید : 97 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود SolveigMM HyperCam

نرم افزار SolveigMM HyperCam يک ابزار قدرتمند ضبط ويدئو مي باشد که به طور مستقيم از مانيتور شما فيلم ضبط مي کند و خروجي AVI مي دهد که براي ارائه يک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشي، دموي نمونه نمايشي، خود آموز ها و سرگرمي کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فيلم مانيتور از تفسير تصوير با متن، صدا و يادداشت روي صفحه نمايش با ايجاد اتوماتيک دموي نرم افزار ها پشتيباني مي کنتد شما همچنين مي توانيد ميزان فريم و کيفيت فشرده سازي فيلم را قبل از ضبط تعيين کنيد.

admin بازدید : 88 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft Audio Recorder Pro

ضبط صدا یکی از سرگرمی ها و ضروریات موجود برای یک رایانه می باشد، اما ابزار ضبط صدا در ویندوز بسیار ضعیف می باشد و امکانات مورد نیاز کاربران را برآورده نمی سازد. GiliSoft Audio Recorder نرم افزاری کامل و فوق العاده برای ضبط صدا در رایانه می باشد که نیاز عمومی کاربران را برآورده میسازد. از طریق این نرم افزار شما قادرید از طریق ورودی صدا شامل میکروفون و یا صوت پخشی از طریق اینترنت، دستگاه های ورودی خارجی ( مانند سی دی، LP ، نوار موسیقی ، خط تلفن و ...) و در کل هر صوت که در رایانه در حال پخش باشد را ضبط نمایید. از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به امکان زمان بندی ضبط صدا می باشد، بدین صورت که می توانید زمانی را برای شروع و پایان ضبط تعیین کنید تا نرم افزار به صورت خودکار شروع به ضبط صدا نماید.

admin بازدید : 97 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

دانلود DJ Studio Pro

DJ Studio Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویراش ، اجرا ، ضبط ، تبدیل و ... فایل های موسیقی می باشد. نرم افزار DJ Studio Pro تمام فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل می نماید. ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمام فرمت های صوتی و افکت ها، نرمال سازی، تقویت کردن، ساخت کلیپ ها، جدا سازی فایل ها و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ویرایشگر تگ ID3،  ویرایشگر lyrics و ویرایشگر تصویر کاور آلبوم می باشد. این نرم افزار به شما یک محیط مجازی جهت اعمال تنظیمات و افکت های فراوان بر روی موسیقی ها را می دهد. علاوه بر امکانات بسیار، همچون یک دستگاه DJ این نرم افزار به شما ابزارهای مختلف و کاربردی زیادی را برای اعمال تنظیمات و ویرایش صوت می دهد که با استفاده از آن می توانید تغییرات دلخواه را برا روی آهنگ ها و صوت های خود اعمال کنید. این نرم افزار برنامه ای کاربردی برای تمامی دوست داران سبک موسیقی DJ است و در این زمینه به آنها امکانات فراوانی را می دهد.

admin بازدید : 84 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

MAGIX Samplitude Music Studio

Samplitude Music Studio یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط، ویرایش و میکس آهنگ های صوتی است. این نرم افزار قدرتمند شامل ترکیبی از ابزار استودیوی حرفه ای و افکت های حرفه ای است که یک محیط فوق العاده را برای ساخت موسیقی به شما ارائه می دهد. این یک نرم افزار برای ضبط مولتی ترک، ویرایش صوتی و ترکیب، طراحی صدا، میکس، مسترینگ و انتشار می باشد. شما می توانید از مزایای استفاده از تمام ابزار های با کیفیت استودیوی حرفه ای، گردش کار بصری و ... موجود در این نرم افزار که برای آهنگسازان حرفه ای طراحی شده است، لذت ببرید.

admin بازدید : 74 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

MixPad Audio Mixing

MixPad نرم افزار میکس آهنگ است که برای تولیدات صوتی حرفه ای طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اعمالی چون بارگذاری  فایل های صوتی موجود و یا ضبط کلیپ های جدید در نرم افزار، تنظیم ولوم، اضافه کردن افکت ها و میکس کلیپ های صوتی خود با کیفیتی بسیار بالا را به سادگی انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین آهنگ را به راحتی ضبط کرده وسپس آن ها را میکس کنید. تقریباً این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و می توانید تعداد نامحدودی از ترک های صوتی را با استفاده از آن میکس کنید. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل ها پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فایل های خود را از درون پوشه های خود به درون نرم افزار کشیده و رها کنید. از جمله قابلیت های کلیدی دیگر MixPad این است که می توانید افکت های قدرتمندی چون echo, reverb و ... را به کلیپ های صوتی خود اضافه کنید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,179
  • بازدید ماه : 16,024
  • بازدید سال : 79,932
  • بازدید کلی : 473,915