loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 129 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PicturesToExe Deluxe

تبدیل تصاویر به فرمت های اجرایی توسط نرم افزار PicturesToExe به راحتی قابل انجام می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت WNSOFT می باشد که یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت این گونه ابزار برای کاربران می باشد و دارای سابقه ای چندین ساله در این زمینه است. کاربران به کمک این نرم افزار قادر خواهند بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایند. همچنین می توان بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار داد.

admin بازدید : 96 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ACDSee Photo Manager

ACDSee Photo Manager نرم افزاری بسیار عالی برای آن ها که دوست دارند به تصاویر خود سروسامانی دهند به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که نسخه جدید آن به تازگی عرضه گردیده است. در مورد ACDSee Photo Manager با اطمینان کامل می توان بیان نمود که قدرت برآورده سازی 99 درصد از خواسته های کاربران را دارد.یک کاربر برای مدیریت تصاویر خود از یک نرم افزار چه خواسته هایی دارد؟ نمایش ، دسته بندی ، به اشتراک گذاری ، مدیریت و تاحدی هم ویرایش را از یک نرم افزار مدیریت تصاویر می خواهد. اما ACDSee Photo Manager همه این موارد را به راحتی انجام می دهد. این موارد تنها بخشی از هنرهای این نرم افزار محسوب می شود. در مورد این که محصول جدید ACDSee چه فرمت هایی را پشتیبانی می کند باید این جور ذکر کرد که این محصول کدام فرمت را پشتیبانی نمی کند. ACDSee Photo Manager قادر به پشتیبانی بیش 100 فرمت تصویری را دارد. از این نرم افزار به عنوان یک واسطه هم می توان استفاده نمود. به این صورت که قادر است تصاویر را از دوربین های دیجیتالی، اسکنر و دستگاه هایی از این قبیل دریافت کند، ضمن نمایش آن به کاربر با همان کیفیت و به صورت سفارشی به چاپگر برای چاپ منقل کند. البته گفته می شود این نرم افزار برای مدیریت تصاویر طراحی شده، اما قادر است تا موزیک ها ، ویدئو ها و حتی اسلایدشو ها را نیز به حرکت در آورد.
ACDSee Photo Manager قابلیت ویرایش را هم در خود جای داده است به طوری که هرکس به خواهد می تواند تصاویر خود را با امکانات نسبتا بالا مورد ویرایش قرار دهد. به آسانی می توان نور، رنگ، اندازه و ... را تغییر داد. می توان فرمت ها را به یکدیگر تبدیل نمود.ACDSee Photo Manager یک آلبوم ساز حرفه ای هم به شمار می رود. آن ها که به دنبال ابزاری هستند تا تصاویر خود را با موزیکی زیبا برای ثبت خاطرات به همراه آورند می توانند ACDSee Photo Manager را برگزینند. چراکه با این ابزار قادر خواهند بود تا با چند فرمت مختلف آلبوم هایی بسیار زیبا را پدید آورند. نکته آخر در مورد ACDSee Photo Manager محیط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند است که از دلایل موفقیت این نرم افزار و در کل کمپانی ACDSee به شمار می رود.

admin بازدید : 130 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FotoAlbum Pro

FotoAlbum Pro نرم افزاری کم حجم اما کاربردی در جهت مدیریت تصاویر شما و دسته بندی کردن آنها میباشد.این نرم افزار تمامی ابزار لازم جهت مدیریت تصاویر و فیلم های شما را دارا میباشد.به کمک این نرم افزار پیچیده ترین وظیف را آسان کنید. این نرم افزار از مبتدی ترین کاربر تاحرفه ای ترین آنها را راضی خواهد کرد. سیستم جستجوی این نرم افزار به شما اجازه میدهد که در هر لحظه ای تصویر مورد نظر خود را پیدا کنید.شما به راحتی میتوانید تصاویر و ویدئوهای خود را درون مموری کارد یا دیگر دستگاه ها وارد کنید.

admin بازدید : 106 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Corel AfterShot Pro

Corel AfterShot Pro يک راه حل نرم افزاري سريع و انعطاف پذير براي مديريت عکس هاي ديجيتالي شماست که امکانات مديريتي و پردازشي پيشرفته اي را نيز در اختيار شما قرار مي دهد و شما با استفاده از آن مي توانيد با دسته بندي تصاوير به سازماندهي عکس هاي خود در قالب پوشه يا کاتالوگ هاي مجزا بپردازيد. ابزار جستجوي قدرتمندي که در Corel AfterShot Pro قرار دارد به شما کمک مي کند تا هنگام جستجو ميان عکس ها، با استفاده از اعمال فيلترهاي خاص مانند تنظيمات دوربين ، کلمه، تگ و ... سرعت جستجوي خود را به طرز چشمگيري افزايش دهيد. اين نرم افزار امکاناتي مانند ابزارهاي قابل تنظيم ويرايش غيرمخرب ، توليد آلبوم به عنوان خروجي، پيش نمايش خروجي، پشتيباني از RAW، پردازش دسته اي قدرتمند، ابزارهاي جامع متا ديتا و فرآيند هاي مرتبه‌اي را در اختيار تمامي افراد ازجمله عکاسان حرفه اي قرار مي‌دهد.

admin بازدید : 101 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

QuarkXPress

QuarkXPress نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن ، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress ، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

admin بازدید : 116 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BreezeSys DSLR Remote Pro

Breeze Systems DSLR Remote Pro نرم افزاری ساده و کم حجم برای مدیریت و کنترل کامل دوربین های کانن و SLR دیجیتال است.میتوانید با استفاده از FireWire یا یک کابل USB دوربین را کامپیوتر متصل کرده و تمامی عکس های گرفته شده را به سیستم انتقال داده یا آن ها را مدیریت کنید.همچنین نمایش تصاویر گرفته شده با کیفیت بالا و کنترل کامل فوکوس اتوماتیک و دستی از کامپیوتر و دارا بودن حالت Photobooth برای گرفتن عکس بصورت خودکار و به نمایش در آوردن آنها از ویژگی این نرم افزار مدیریتی کنترلی میباشد.

admin بازدید : 1421 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Update Management Tool

 Adobe Update Management Tool نرم افزاری ای بسیار کم حجم است که نصب آپدیت های تمامی محصولات ادوبی را برای شما فراهم خواهد کرد بدون اینکه شما این محصولات را خریداری کرده باشید و یا رمز فعال سازی را داشته باشید. پس اگر همواره نگران گیر اوردن اپدیت های برنامه های ادوبی بودید که رمز انها را نداشتید این برنامه مناسب شماست.این نرم افزار تمامی اپدیت های منتشر شده محصولات ادبیرا به راحتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

admin بازدید : 110 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VueScan Pro

VueScanVueScan Pro نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

admin بازدید : 313 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe InDesign CC

ایندیزاین یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. در حالی که همه کاربران منتظر نسخه ی CS7 این نرم افزار بودند شرکت ادوبی نسخه ی جدید ان را با نام Adobe InDesign CC منتشر کرده است. ایده جدید شرکت ادوب بر پایه ی به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و نمونه کارها برای پیشرفت در طراحی بنا شده است.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AVS Software All-In-One Installation Package

AVS All-In-One Install Package یک مجموعه قدرتمند چند رسانه ای (multimedia) است که شامل بیش از 15 برنامه کاربردی مانند: AVS Video Converter, AVS Video Editor, AVS Video ReMaker, AVS Audio Converter, AVS Audio Editor, AVS Audio Recorder, AVS Disc Creator, AVS DVD Authoring, AVS DVD Copy, AVS Ringtone Maker, AVS Media Player, AVS Registry Cleaner, AVS Image Converter, AVS Photo Editor, AVS Cover Editor و ... می باشد و دارای رابط کاربری انگلیسی و روسی است.

admin بازدید : 122 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Wedding Album Maker Gold

نرم افزار Wedding Album Maker به شما اجازه ساخت آلبوم عکس عروسی شگفت انگیز با موسیقی پس زمینه، پن و زوم و افکت های بسیار زیبا را می دهد. توسط این نرم افزار عکس ها در آن به صورت اسلاید شو بسیار قشنگ نمایش داده می شوند و همچنین می توانید از یک موزیک بسیار زیبا برای میکس و اضافه نمودن به گالری تصویر خود استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های MPEGI ، MPEGII MPEG-4 ، iPod ، PSP ، 3GP ، FLV ، XVid AVI ، AVI ، iRiver PMP پشتیبانی می نماید. شما می توانید بر روی تصاویر متن قرار داده و موقعیت، رنگ، سایه و فونت متن را به دلخواه تنظیم نمایید. همچنین می توانید کلیپ آرت های زیبا به اسلایدهای خود اضافه نماید. این برنامه دارای فریم ها و بک گراند های زیبا برای قرار دادن تصاویر درون آنها می باشد.

admin بازدید : 98 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

AKVIS All Plugins

AKVIS All Plugins بسته نرم افزار حاوی تمامی نرم افزارهای شرکت AKVIS می باشد که یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید پلاگین های گرافیکی می باشد. هر نوع پلاگینی که فکرش را کرده باشید توسط این شرکت برای نرم افزار فتوشاپ تولید شده است. پلاگین های روتوش ، افکت گذاری ، هنری و تبدیل کننده از جمله انواع پلاگین های این شرکت هستند. تمامی این پلاگین ها حاوی فایل های لازم جهت شکستن قفل و استفاده بی نهایت می باشد. شرکت اکویس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید پلاگین برای فتوشاپ است. پلاگین های این شرکت تحت نرم افزارهای خاصی شبیه به فتوشاپ اجرا می شوند و برای استفاده از آن ها نیازی به باز کردن فتوشاپ نیست. پلاگین های قدرتمند اکویس تقریباً در همه زمینه های گرافیکی می باشند،

admin بازدید : 103 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter

 با استفاده از نرم افزار Advanced Batch Converter قادر خواهید بود تا تقریباً هر تعداد تصویر و در هر فرمتی که باشند (بیش از 180 فرمت فایل) را در عرض چند ثانیه به یکی از 44 فرمت محبوب و رایج این زمینه (bmp, dib, rle, gif, jpg, jpeg, tif, tiff, png, pcx, pcc, dcx, tga, wmf, emf, ico, pbm, jng, jp2, j2k, ps, eps, pdf, wbmp, psd, wap, raw, pcd, cin, dot, dpx, fits, fpx, hdf, miff, pict, sgi, sun, vicar, viff, hdp, wdp, xbm و xpm) تبدیل کنید. این برنامه مفید انجام امکاناتی نظیر تغییرسایز، چرخش، flip ،mirror ،crop و یا bulk تصاویر را در عرض چند ثانیه برای شما فراهم نموده است. علاوه براین قادر خواهید بود تا افکت ها و فیلترهای گوناگونی را اعمال نمایید و کیفیت رنگ ها را ارتقاء دهید.
Advanced Batch Converter، بیش از 180 فرمت فایل مختلف را پشتیبانی می کند: bmp, rle, dib, rl4, rl8, sys, gif, giff, jpg, jpeg, jpe, jif, jfif, jfi, thm, j, png, jng, mng, tif, tiff, fax, g3f, g3n, tim, g3, xif, tga, targa, tar, afi, pix, bpx, psd, pdd, pcd, wmf, emf, psp, pcc, pcx, scr, dcx, jp2, j2k, jpc, jpx, j2c, pic, cel, icb, vda, win, vst, tpic, tpi, cut, pal, rgb, rgba, sgi, bw, int, inta, iri, iris, rla, rpf, ppm, pbm, pgm, pxm, rppm, rpgm, rpbm, rpxm, rpnm, rpp, rpg, rpb, rpx, rpn, ico, cur, ani, eps, 411, wbmp, wbm, wap, crw, cr2, nef, raw, pef, raf, x3f, bay, orf, srf, mrw, dng, dcr, dicom, dcm, dic, jbg, jbig, jbi, bie, avs, cin, dot, dpx, fits, fit, fpx, hdf, mat, miff, mif, mtv, palm, pal, pcl, pict, pix, pwp, sun, svg, ttf, vicar, vic, viff, vif, xbm, xcf, arw, bmq, cs1, dc2, erf, fff, hdr, ia, k25, kc2, kdc, mdc, mos, pxn, rdc, sr2, hdp, wdp, sti, xpm, pdf, eps, ps, ai, ps2, ps3, eps2, eps3, epsi, epsf, epi, ept, avi, mpeg, mpe, mpg و wmv.

admin بازدید : 103 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

IcoFX

IcoFX نرم افزاری جامع برای ساخت و ویرایش آیکون های دلخواه و منحصر به فرد است. این نرم افزار بسیاری از ابزارها و گزینه های ویرایش تنظیمات عکس را به علاوه بیش از 40 افکت زیبا را در یک رابط کاربری آسان برای شما فراهم نموده است تا در واقع شما هیچگونه محدودیتی در بکاربستن خلاقیت خود برای طراحی و ساخت آیکون نداشته باشید. IcoFX امکانی را فراهم نموده است تا به راحتی قادر به تبدیل عکس موردنظر به آیکون و یا بالعکس باشید و بتوانید تصاویر دلخواه خود را با فرمت آیکون ذخیره کنید. همچنین شما می توانید علاو بر آیکون به ایجاد و ویرایش مکان نما (cursor) نیز بپردازید و یا حتی آیکون های داخل فایل های exe را تغییر دهید.

admin بازدید : 98 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

PhotoFiltre Studio X

نرم افزار PhotoFiltre Studio X ابزار قدرتمند جهت روتوش تصاویر با استفاده از فیلترهای خاص می باشد. تمامی ابزارهای این برنامه مستقیماً در دسترس بوده و تغییرات در زمان استفاده اعمال می شوند. همچنین یک toolbar جهت دسترسی آسان و سریع به فیلترها در محیط برنامه در نظر گرفته شده است تا در وقت کاربر جهت اعمال فیلترها صرفه جویی شود. برنامه قادر است تا در کمترین زمان ممکن محدوده ی وسیعی از یک عکس را فیلتر گذاری کند. کار با برنامه بسیار آسان بوده و حتی کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند با آن کار کنند. امکانات و ابزارهای استاندارد برنامه شامل Brightness , contrast , dyed , saturation , gamma می باشد که می توان مقدار آن ها را بستگی به نیاز کم یا زیاد کد. فیلترها هنری برنامه شامل watercolor , pastels , Indian ink , pointillism , puzzle effect و... می باشند که به همراه هر یک تنظیماتی قابل تغییر ارائه شده است. برنامه دارای 100 نوع فیلتر متنوع می باشد. با این نرم افزار می توانید با ابزارهای پیشرفته روتوش اثر قرمزی چشم و ... را اصلاح كنید. با داشتن مدیریت قدرتمند لایه ها شما می توانید به راحتی بر روی تصاویر خود مدیریت كنید. یكی دیگر از مزایای بسیار قابل توجه این نرم افزار را می توان به لود بسیار سریع این نرم افزار و سرعت بالا برای كار با تصاویر نام برد كه یكی از قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار می باشد كه اكثر كاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. Photo Filtre Studio X با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است.

admin بازدید : 100 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Avanquest PowerDesk

Avanquest PowerDesk نرم افزاری ساده ، سریع و حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی فایل ها ، عکس های دیجیتال ، MP3 ها و عکس های اینترنتی روی کامپیوتر شما می باشد. امکانات و عملکردهای فراوان این نرم افزار چیزی برتر از بخش مدیریت فایل ویندوز یا دیگر نرم افزارهای مدیریتی می باشد. PowerDesk Pro به شما ابزارهای جستجو ، ویرایش ، مسیریابی ، حذف ، کپی ، انتقال ، رده بندی ، Zip ، برچسب گذاری ، مشاهده ، تبدیل فرمت و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

admin بازدید : 99 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Vertus Fluid Mask

Vertus Fluid Mask نرم افزاری بسیار کاربردی و جالب است که به واسطه ی آن می توانید پس زمینه عکس های خود را به راحتی تعویض کنید ، همواره عوض کردن پس زمینه ی در فتوشاپ امری وقت گیر می باشد زیرا شما باید دقت بسیار بالایی به خرج دهید تا بتوانید تصویر پس زمینه ی یک عکس را بدون نقص تعویض کنید اما شما با استفاده از قابلیت بسیار مهم این نرم افزار می توانید تصویر پس زمینه را به راحتی و در چند کلیک ساده عوض کرده و در وقت خود صرفه جویی بسیار زیادی انجام دهید ، این نرم افزار به عنوان پلاگین نیز می توانید در نرم افزار فتوشاپ مورد استفاده قرار گیرد.

admin بازدید : 99 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

AKVIS All Plugins

AKVIS All Plugins بسته نرم افزار حاوی تمامی نرم افزارهای شرکت AKVIS می باشد که یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید پلاگین های گرافیکی می باشد. هر نوع پلاگینی که فکرش را کرده باشید توسط این شرکت برای نرم افزار فتوشاپ تولید شده است. پلاگین های روتوش ، افکت گذاری ، هنری و تبدیل کننده از جمله انواع پلاگین های این شرکت هستند. تمامی این پلاگین ها حاوی فایل های لازم جهت شکستن قفل و استفاده بی نهایت می باشد. شرکت اکویس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید پلاگین برای فتوشاپ است. پلاگین های این شرکت تحت نرم افزارهای خاصی شبیه به فتوشاپ اجرا می شوند و برای استفاده از آن ها نیازی به باز کردن فتوشاپ نیست. پلاگین های قدرتمند اکویس تقریباً در همه زمینه های گرافیکی می باشند،

admin بازدید : 101 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter

 با استفاده از نرم افزار Advanced Batch Converter قادر خواهید بود تا تقریباً هر تعداد تصویر و در هر فرمتی که باشند (بیش از 180 فرمت فایل) را در عرض چند ثانیه به یکی از 44 فرمت محبوب و رایج این زمینه (bmp, dib, rle, gif, jpg, jpeg, tif, tiff, png, pcx, pcc, dcx, tga, wmf, emf, ico, pbm, jng, jp2, j2k, ps, eps, pdf, wbmp, psd, wap, raw, pcd, cin, dot, dpx, fits, fpx, hdf, miff, pict, sgi, sun, vicar, viff, hdp, wdp, xbm و xpm) تبدیل کنید. این برنامه مفید انجام امکاناتی نظیر تغییرسایز، چرخش، flip ،mirror ،crop و یا bulk تصاویر را در عرض چند ثانیه برای شما فراهم نموده است. علاوه براین قادر خواهید بود تا افکت ها و فیلترهای گوناگونی را اعمال نمایید و کیفیت رنگ ها را ارتقاء دهید.
Advanced Batch Converter، بیش از 180 فرمت فایل مختلف را پشتیبانی می کند: bmp, rle, dib, rl4, rl8, sys, gif, giff, jpg, jpeg, jpe, jif, jfif, jfi, thm, j, png, jng, mng, tif, tiff, fax, g3f, g3n, tim, g3, xif, tga, targa, tar, afi, pix, bpx, psd, pdd, pcd, wmf, emf, psp, pcc, pcx, scr, dcx, jp2, j2k, jpc, jpx, j2c, pic, cel, icb, vda, win, vst, tpic, tpi, cut, pal, rgb, rgba, sgi, bw, int, inta, iri, iris, rla, rpf, ppm, pbm, pgm, pxm, rppm, rpgm, rpbm, rpxm, rpnm, rpp, rpg, rpb, rpx, rpn, ico, cur, ani, eps, 411, wbmp, wbm, wap, crw, cr2, nef, raw, pef, raf, x3f, bay, orf, srf, mrw, dng, dcr, dicom, dcm, dic, jbg, jbig, jbi, bie, avs, cin, dot, dpx, fits, fit, fpx, hdf, mat, miff, mif, mtv, palm, pal, pcl, pict, pix, pwp, sun, svg, ttf, vicar, vic, viff, vif, xbm, xcf, arw, bmq, cs1, dc2, erf, fff, hdr, ia, k25, kc2, kdc, mdc, mos, pxn, rdc, sr2, hdp, wdp, sti, xpm, pdf, eps, ps, ai, ps2, ps3, eps2, eps3, epsi, epsf, epi, ept, avi, mpeg, mpe, mpg و wmv.

admin بازدید : 85 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CoolUtils Total Image Converter

CoolUtils Total Image Converter نام نرم افزار قدرتمند و بسیار مفید به منظور تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر می باشد ، این نرم افزار به شما کمک می کند تا عکس های خود را به راحتی به دیگر فرمت های عکس تبدیل کنید و به راحتی از آن استفاده کنید ، همچنین می توانید عکس را پس از آنکه تبدیل کردید سایز آن را نیز تغییر دهید و آن را به اندازه دلخواه خود درآورید ، این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد عکس همچون : JPG , GIF , BMP , PBM , PGM ,  PCX , PNG , PPM , TGA , TIF , WMF , EMF و...پشتیبانی می کند

admin بازدید : 79 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

AVS Image Converter

AVS Image Converter نرم افزاری با کاربردی آسان برای تبدیل فرمت فایل های تصویری در بین فرمت های کلیدی این حوزه می باشد. این برنامه شما را قادر می سازد تا به راحتی فرمت تصویر دیجیتالی خود را تغییر داده، آن را ویرایش کنید و در فرمت دلخواه متفاوتی ذخیره کنید. همچنین می توانید از ویژگی های resize , rotate و اعمال تنظیمات auto-correction برای تصویر استفاده کنید و یا افکت های موجود در این برنامه را به منظور آماده سازی تصویر برای چاپ یا آپلود روی وب سایت ، بکار برید.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Aha-Soft Icon to Any

نرم افزار Icon to Any یک مبدل آیکون برای ویندوز است که به شما امکان تبدیل فرمت آیکون ها و نشانگرهای ویندوز به فایل های ICO، CUR، BMP، JPEG، GIF، PNG، PSD، TIFF، XBM، XPM، WBMP و RC را می دهد. توسط این برنامه می توانید آیکون های موجود را تغییر سایز دهید. همچنین می توانید چندین فایل را در یک زمان پردازش و از آیکون ها و تصاویر برای استفاده در صفحات وب استفاده نمایید.

نرم افزار Any to Icon قادر است تصاویری با فرمت های مختلف مانند BMP, JPEG, GIF, PNG, PCX, PSD, TGA, TIFF, WMF, WBMP, XPM, XBM و CUR را به آیکون های مختلفی تبدیل نمایید. این نرم افزار از قابلیت کشیدن و رها کردن عکس ها پشتیبانی می کند و شما قادر به ساخت آیکون هایی با رزولیشن های مختلفی خواهید بود. در حقیقت شما با این نرم افزار قادر به ساخت آیکن های مختلف برای دسکتاپ و ویندوز خود نیز خواهید بود. نرم افزار کم حجم و داراری رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

admin بازدید : 165 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

IconCool Editor

IconCool Editor یک نرم افزار کاربردی ، آسان و همچنین دارای ابزارهای بسیار کاربردی به منظور ساخت و ویرایش آیکون می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید آیکن های بسیار شیک و زیبا بسازید و برای برنامه های خود استفاده کنید ، اگر برنامه ای نوشته اید و می خواهید یک آیکن برای برنامه خود انتخاب کنید می توانید با این نرم افزار یک آیکن بسیار زیبا بسازید و آن را برای برنامه ی خود در نظر بگیرید ، همچنین این نرم افزار دارای یک کتابخانه بسیار عظیم است که به شما کمک می کند تا اگر وقت کافی برای ساخت آیکن ندارید از آیکن های پیش فرض آن استفاده کنید و از آنها لذت ببرید.

admin بازدید : 457 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود به سادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کار و همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهید داشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانه تماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسک ذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود FlashDemo Studio

FlashDemo Studio نام نرم افزاری از سری نرم افزارهای مرتبط با فلش شرکت IncrediTools است که به شما امکان ساخت آسان آموزش های الکترونیک مالتی مدیا، کوییز های الکترونیکی، Presentation های جند رسانه ای و ... را در قالب فایل های زیبای فلش می دهد و با استفاده از ویژگی Advanced Compression سایز و حجم آموزش ساخته شده رو تا حد امکان کاهش چشم گیر و نا محسوسی داده ، بدون ایجاد تغییر در کیفیت فایل فلش و آموزش حاصل.

admin بازدید : 87 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Flash Banner Wizard

نرم افزار Flash Banner Wizard به شما کمک می کند تا بدون داشتن هیچ تجربه ای در ساخت فایل های فلش ، اقدام به ساخت بنر، اسلاید شو ، انیمیشن ، متون و تصاویر متحرک به صورت فلش نمایید. در این نرم افزارافکت ها ،  قالب ها و اشکال آماده مختلف قرار دارد که فقط کافیست شما آنها را انتخاب کنید و سپس با کنارهم قرار دادن آنها، فایل فلش مورد نظرتان را بسازید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان قرار دادن لینک در بنر ساخته شده و نیز امکان اضافه کردن موزیک و ویدیو به بنر اشاره نمود.

admin بازدید : 95 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Alligator Flash Designer

نرم افزار Flash Designer یکی از آسانترین نرم افزارهای رایج خلق فایل ها و محتویات فلش برای سایت و مقاله و .... می باشد. این نرم افزار به ادعای سازندگان آن در کمتر از 5 دقیقه و با کمک سرعت عمل شما قادر به طراحی و خلق فایل های فلش مختلف به عنوان تصاویر متحرک، اشکال، متون و کلیپ های SWF و فرم های چند رسانه ایست. شما می توانید از بیش از 130 اثر انیمیشن از پیش تعریف شده مانند محو شدن، زوم، چرخش، Flips استفاده کنید. مرورگر ساخته شده پیش نمایش انیمیشن فلش را برای شما فراهم می آورد. کاربران می توانند انیمیشن های موجود در GIF، کلیپ های SWF و تصاویر JPEG را وارد نمایند. وب مستر ها می توانند کد HTML لازم را، برای یکپارچه سازی فایل های فلش خود با صفحه وب صادر نمایند. ساخت تصاویر متحرک، اشکال، متون و کلیپ های SWF، استفاده از بیش از 130 اثر انیمیشن از پیش تعریف شده مانند محو شدن، زوم، چرخش، صادرات فایل های SWF و تولید کد اچ تی ام ال لازم، استفاده از اکشن اسکریپت برای ساخت فیلم های محاوره ای و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 99 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Shockwave Player

بخش عمده ای از مدیاهایی که در اینترنت در دسترس شما قرار دارند برای نمایش بر روی مرورگر شما به پلاگین مرورگر Flash Player یا Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای کلیپ های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می دهد. بدین ترتیب می توانید انواع کلیپ های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت هایی که در آن ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می باشد، اما هدف از تولید آن ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی (demo) و مواردی از این دست. در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتما Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Professional CC

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Fontographer v5.2.1 Build 4655 - نرم افزار ساخت و یرایش فونت

 با Fontographer می توانید به ساخت آسان حروف جدید و سفارشی سازی فونت های موجود بپردازید و در نتیجه فونت هایی با کیفیت بالا را داشته باشید که قابل استفاده در سیستم عامل های مختلفی هستند. در واقع Fontographer به منظور کمک به شما در ایجاد فونت های جدید، اصلاح فونت های موجود، اضافه کردن کاراکتر های اضافی، رفع ایرادات فونت های معیوب و تبدیل فونت های قدیمی در یک فرمت جدید، طراحی شده است. برخلاف اغلب ویرایشگرهای فونت این نرم افزار دارای رابط کاربری شهودی آسان و کارآمد می باشد که برای طراحان گرافیک، متخصصان DTP، خوشنویسان و تمامی کسانی که نمی خواهند برای ایجاد فونت های جدید بیش از حد وارد جزئیات فنی فونت ها شوند، تکنولوژی ایجاد فونت را فراهم نموده است.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

FontExpert

نرم افزار مدیریت فونت FontExpert به منظور مدیریت و پیش نمایش تمام فونت های شما (نصب شده یا نصب نشده) ابزار مفیدی بشمار می آید. FontExpert بدون توجه به محل قرار گیری فونت ها (سی دی، هارد دیسک، حافظه های فلش و ...) لیستی از مجموعه فونت های موجود را برای شما فراهم می کند تا پیش نمایشی از کلیه فونت های خود داشته باشید و به راحتی بتوانید فونت مورد نظر خود را مورد استفاده قرار بدهید. این نرم افزار علاوه بر امکاناتی نظیر مدیریت و دسته بندی فونت ها قادر است بصورت خودکار فونت های خراب و ناقص را شناسایی کرده و نمایش دهد.

admin بازدید : 80 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

High-Logic FontCreator Professional

High-Logic FontCreator Pro به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CrazyTalk Pro

به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو)، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و ... را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که به راحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

admin بازدید : 87 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Wedding Album Maker Gold

نرم افزار Wedding Album Maker به شما اجازه ساخت آلبوم عکس عروسی شگفت انگیز با موسیقی پس زمینه، پن و زوم و افکت های بسیار زیبا را می دهد. توسط این نرم افزار عکس ها در آن به صورت اسلاید شو بسیار قشنگ نمایش داده می شوند و همچنین می توانید از یک موزیک بسیار زیبا برای میکس و اضافه نمودن به گالری تصویر خود استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های MPEGI ، MPEGII MPEG-4 ، iPod ، PSP ، 3GP ، FLV ، XVid AVI ، AVI ، iRiver PMP پشتیبانی می نماید. شما می توانید بر روی تصاویر متن قرار داده و موقعیت، رنگ، سایه و فونت متن را به دلخواه تنظیم نمایید. همچنین می توانید کلیپ آرت های زیبا به اسلایدهای خود اضافه نماید. این برنامه دارای فریم ها و بک گراند های زیبا برای قرار دادن تصاویر درون آنها می باشد.

admin بازدید : 104 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum

AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum  هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود به سادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کار و همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهید داشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانه تماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسک ذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید.

admin بازدید : 94 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

BricsCad Platinium

Bricsys BricsCad Platinum نرم افزار قدرتمند نقشه کشی جایگزین پلتفرم CAD می باشد که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. نرم افزار نقشه کشی بریکس کد یک نرم افزار کاربردی است محصول شرکت لهستانی Bricsys است. Bricscad کاربردی کاملاً 2 بعدی و 3 بعدی را روی فایل های CAD بر پایه ی فایل های DWG دارد و دارای خط مشی هایی کاربردی و به روز است. سازنده های Bricscad از کهنه کارهای CAD بوده که کیفیتی جهانی را برای شما فراهم کرده است. Bricscad دارای بیش از 100,000 کاربر در سراسر دنیا داشته و در بیش از 98% موارد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. کاربرها و متخصصانی که هر دو برنامه ی Bricscad و AutoCAD را می شناسند قطعاً Bricscad را انتخاب می کنند. این نرم افزار یک برنامه ی کاملا سازگار با پلتفرم AutoCAD می باشد.

admin بازدید : 116 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Card Maker

SmartsysSoft Business Card Maker یکی از نرم افزار های قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار مانند یک ویرایشگر مربوط به تصاویر در اندازه های بزرگ کار می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید به طراحی خود مواردی مثل logos , images , texts , symbols , shapes , drop shadows , lines و curves را اضافه کنید. برای هرکدام از موارد افزوده شده یک لایه جداگانه به منظور ویرایش آسان تر فراهم می شود و تصویر نهایی از تمامی این لایه ها تشکیل خواهد شد. SmartsysSoft Business Card Maker دارای صدها templates, background image, logoes, shapes, symbols و gradient style از پیش طراحی شده است که شما به راحتی می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کرده و حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید مانند یک طراح حرفه ای، تنها با چند کلیک کارت ویزیتی فوق العاده خلق کنید.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Publisher

SmartsysSoft Business Publisher به عنوان یکی از ابزار های جامع طراحی ، به شما در طراحی برچسب آدرس، آگهی، بروشور، کارت ویزیت، تبلیغات، خبرنامه ها، نشان نام و نام خانوادگی، سربرگ، کارت پستال، کارت های دعوت و پاکت نامه و … کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای صدها قالب زیبای کارت پستال، symbols, clipart و تصویر پس زمینه از پیش طراحی شده برای ایجاد طرح دلخواه می باشد. طراحی با این برنامه به صورت بسیار آسان و سریع انجام می گیرد. در واقع SmartsysSoft Business Publisher یک برنامه ویرایشگر قدرتمند vector graphics می باشد که به وسیله آن شما می توانید طرح های خود را با کیفیت بسیار بالا ایجاد و چاپ کنید. همچنین از فرمت های PDF , BMP , JPEG , GIF , PNG , TIFF برای ذخیره تصاویر طراحی شده، پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WebSmartz Banner Designer Pro

Banner Designer Pro یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی بنر است که شما توسط آن و با استفاده از افکت های مختلف و امکانات قدرتمند آن می توانید بنرهای زیبایی طراحی کنید. حتی می توانید بنر های فلش منحصر به فردی را بدون نیاز به مهارت در زبان برنامه نویسی Flash و با استفاده از ابزار کامل آن تهیه کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و دارای عناصر مختلفی برای کمک به شما در ساخت بنرهای جذاب است. کاربران می توانند از انعطاف فرمت خروجی Banner Designer Pro مانند HTML , GIF , JPEG , SWF و غیره نیز به خوبی بهره ببرند.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Teorex PhotoStitcher

شاید تا به حال گوشی های پیشرفته امروزی را دیده اید که قادر به گرفتن عکس های 360 درجه ای هستند. در این گوشی ها این امکان وجود دارد که شخص را قادر می سازد تا با گرفتن چند عکس از یک مکان و قرار دادن آنها در کنار هم بطور اتوماتیک یک عکس بسیار عریض را که به تصاویر پانورامیک معروف هستند، ایجاد نماید. Teorex PhotoStitcher نرم افزاری است که شما عزیزان می توانید بوسیله آن ، این کار را بدون نیاز به گوشی خاص، و فقط با سیستم خودتان انجام دهید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,418
  • بازدید ماه : 16,263
  • بازدید سال : 80,171
  • بازدید کلی : 474,154