loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 353 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Battery OptimizerBattery Optimizer 3.0.5.20 به شما کمک می کند تا از باتری لپ تاپ تان به بهترین نحو و در طولانی ترین زمان ممکن استفاده کنید. این نرم افزار عمر باتری لپ تاپ شما را افزایش می دهد و موجب می شود مدت زمان بیشتری بدون نیاز به برق و با خیال آسوده به استفاده از لپ تاپ بپردازید. این نرم افزار برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه که فقط به مدیریت میزان مصرف باتری یا بررسی چگونگی مصرف می پردازد، مدت زمان شارژدهی باتری را محاسبه می کند و این امکان را به شما می دهد تا از مدت زمان شارژ باقیمانده در صورت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز مطلع شوید. به عنوان مثال این نرم افزار به شما می گوید که خاموش کردن بلوتوث و شبکه بی سیم تا چه مدت در میزان شارژدهی بیشتر باتری تاثیرگذار است و همچنین برنامه هایی که کاربرد خاصی ندارد و در پشت پرده در سیستم عامل فعال است تا چه میزان پردازشگر مرکزی را به فعالیت واداشته و موجب مصرف انرژی بیشتر می شود .






admin بازدید : 146 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

SystemRescueCd

SystemRescueCd نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس است  که به صورت CD ، DVD یا USB‌های قابل بوت کاربرد دارد. با این ذیسک می توانید بازیابی اطلاعات رو انجام بدید همچنین قابلیت پارتیشن بندی دیسک سخت را نیز دارا می باشد.

admin بازدید : 184 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

شما برای یافتن فایلهای تکراری کامپیوتر خود چه می کنید؟ آیا ساعت ها فقط خود را صرف یافتن اینگونه فایلها در کامپیوتر می کنید. Soft4Boost Dup File Finder نرم افزار کاملا رایگانی است که میتواند به صورت کاملا اتوماتیک فایل های تکراری موجود در کامپیوتر شما را شناسایی کند. پس با کمک این برنامه دیگر نیازی نیست که شما خود به صورت دستی اینکار را انجام دهید. همچنین این برنامه پس از یافتن فایلهای تکراری قادر است تا آنها را به صورت اتوماتیک از کامپیوتر حذف و به سطل زباله ویندوز منتقل کند. این نرم افزار از تمام فایل ها و فرمت های ویندوز نظیر عکس، اهنگ، فیلم، اسناد و ... پشتبانی میکند. پس از حذف فایل های تکراری شناسایی شده توسط این برنامه، فضای آزاد هارد دیسک شما به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

admin بازدید : 113 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر از کامپیوتری استفاده می کنید که علاوه بر شما افراد دیگری نیز از ان استفاده می کنند و شما می خواهید بدانید که انها چه کارهایی را با کامپیوتر انجام می دهند، بهترین راه استفاده از نرم افزار Ardamax Keylogger است. نرم افزار Ardamax Keylogger یک جاسوس افزار است که می توان در مواردی مفید واقع شود و در موارد دیگر مخرب! بستگی به شما دارید که بخواهید از این برنامه برای چه منظوری استفاده کنید مفید یا مخرب؟ به عنوان مثال مدتی شما به کامپیوترتان دسترسی ندارید و می خواهید بدانید که در این مدت چه کسانی پشت کامپیوتر شما می نشینند و با ان چه کارهایی میکنند. این برنامه قادر است تا کوچکترین کارهای که با کامپیوتر شما انجام می شود را ثبت و ضبط نمایید و در هر زمان که شما بخواهید به شما گزارش دهد. از سوی دیگر شما می توانید از این برنامه به عنوان یک ابزار جاسوسی مخرب برای انتشار اطلاعات سیستم قربانی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید این برنامه را روی یک سیستم نصب کرده و برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که پس از ثبت اطلاعات، آنها را به ایمیلی که در ان وارد کرده اید ارسال کند. از امکانات این برنامه میتوان به گرفتن اسکرین شات در بازه های زمانی معین شده، ثبت تمام کلید ها فشرده شده کیبورد، ضبط فیلم از وب کم، ضبط چت و گفتگوی های انجام شده در مسنجر های مختلف، ضبط حرکات انجام شده با موس، ضبط برنامه های اجرا شده و ... اشاره کرد.

admin بازدید : 109 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Privacy Eraser Pro

Privacy Eraser Pro نام نرم افزاری است برای پاکسازی امنیتی مواردی که ممکن است توسط دیگران مورد استفاده قرار گیرد . این موارد میتواند شامل تاریخچه مرور صفحات وب ، نام کاربری و پسورد های ذخیره شده در مرورگر ، فایل های مورد استفاده ، اسنادی که اخیرا ویرایش شده و مواردی از این دست باشد . این نرم افزار به قسمت های مختلف سیستم که در آن ها اطلاعات ذخیره سازی می شوند نظارت می کند و در صورت وجود اطلاعاتی که وجود آن ها ممکن است کاربران را دچار مشکلات امنیتی سازد را پاکسازی می کند.

admin بازدید : 89 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DLL-Files Fixer

فایل های DLL از جمله مهمترین فایل های موجود در کامپیوتر می باشند و یکی از بخش های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل های DLL دچار مشکل میشوند ، برای مثال پاک میشوند و یا به هر دلیلی نمی توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام های خطا میدهند. نرم افزار DLL-Files Fixer به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر نرم افزاری ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار ، پاکسازی رجیستری می باشد. با پاکسازی رجیستری سرعت سیستم شما تا حد مطلوبی بالا خواهد رفت و می توانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید. با دریافت این نرم افزار شما در حقیقت 2 نرم افزار را دانلود کرده اید، نرم افزار تعمیر فایل های DLL و نرم افزار پاکسازی رجیستری.

admin بازدید : 105 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

LookDisk

LookDisk نرم افزاری مفید و رایگان میباشد که بوسیله آن میتوانید در فایل های متنی درون ویندوز بدنبال متن دلخواه خود بگردید، این نرم افزار با استفاده کم از منابع سیستم کار جستجو را با حداکثر سرعت و بدون اینکه احساس کنید که سرعت سیستم شما کم شده است انجام میدهد. این نرم افزار قابلیت جستجوی داخل آرشیو ها و فایل های فشرده را نیز دارا میباشد این نرم افزار برای جستجو قادر به شناسایی فایل های درون فرمت های ZIP, ARJ, RAR, LZH, & CAB نیز میباشد.

admin بازدید : 99 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CPU-ZCPU-Z نرم افزاری کوچک و سریع و رایگان است که اطلاعات کامل و بسیار جزئی از سخت افزارهای اصلی سیستم مانند مادربورد ، سی پی یو ، رم ، گرافیک و ویندوز ارائه می دهد. این اطلاعات جزئی حتی شامل مصرف برق قطعات نیز شده و در همچنین نوع چیپست استفاده شده را نیز نشانه میگیرد. اطلاعات دقیق تر مربوط به این جزئیات در ادامه مطلب آمده است ولی در انتهای توضیحات بایستی خاطر نشان کرد که این نرم افزار بسیار سریع بوده و سبک ، هیچ فایل اضافی نیز در داخل ویندوز ایجاد نخواهد کرد و نسخه نصبی آن نیز به نوعی قابل حمل است.

admin بازدید : 218 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Microsoft .NET Framework

Microsoft .NET Framework يک فناوري نرم‌افزاري است که بر روي بسياري از نسخه‌هاي سيستم عامل مايکروسافت ويندوز قابل اجراست و به سيستم عاملهاي ديگر از جمله لينوکس و مکينتاش نيز وارد شده است. اين چارچوب شامل مجموعه اي زبانهاي برنامه نويسي است که سي شارپ و ويژوال بيسيک مهمترين آنها مي باشند. مجموعه اي از کتابخانه هاي بسيار غني جهت کمک به سهولت توسعه نرم افزار در اين چارچوب قرار گرفته اند که در قالب بخشهاي عمده اي همچون فناورهاي ASP.NET و ADO.NET و بسياري فن آوري هاي خاص ديگر ارائه مي شوند که تعداد آنها در نسخه هاي اخير همگام به خاص تر شدن اهداف مايکروسافت بيشتر شده است. بخش کامپايلر اين چارجوب يک Just in Time Compiler است به اين معني که کد تمام زبانها به يک زبان مياني به نام اسمبلي ترجمه شده و توسط يک ماشين مجازي (Virtual Machine) بر اساس نيازها و مشخصات هر سيستم عامل و سخت افزار به اجرا در مي آيند. کتابخانه‌هاي از پيش نوشته شده که در اين چارچوب قرار دارند و در واقع پايه‌هاي اشياء و کلاس‌هاي اصلي (Base Classes) اين چارچوب را تشکيل مي‌دهند بخش وسيعي از نيازهاي برنامه نويسي را تحت پوشش قرار مي‌دهند. از اين جمله مي‌توان به واسط هاي گرافيکي کاربر، دسترسي به پايگاه‌هاي داده، رمزنگاري، برنامه‌هاي تحت وب، الگوريتم هاي کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌اي را نام برد. در ژوئن سال 2000، شرکت مايکروسافت ايجاد چهارچوب نرم افزاري دات‌نت، به همراه يک زبان برنامه نويسي جديد به نام سي شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت يک مجموعه? وسيع از امکانات برنامه‌نويسي است. زبانهاي سي‌شارپ (#C) و ويژوال بيسيک دات‌نت (وي‌بي دات‌نت) و اي‌اس‌پي دات‌نت (ASP.NET) همگي از چارچوب دات‌نت استفاده مي‌کنند. برنامه‌هاي نوشته شده در اين چهارچوب، ابتدا به زبان مياني مايکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا مي‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نويسي در زبانهاي تحت اين چارچوب يکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نويسي باقي بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان. تغيير عمده‌اي که در برنامه نويسي با دات نت نسبت به گذشته قابل رويت است نحوه اتصال به پايگاه داده است که علاوه بر روشهاي قديمي مانند DAO و ADO مي‌توان از فناوري جديد ADO.NET استفاده کرد. در اين روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که اين تفاوت تسهيل در برنامه نويسي و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان مي آورد.

admin بازدید : 100 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Dragon NaturallySpeaking Premium

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار Dragon NaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید. کافی است از ضبط کننده ی دیجیتالی صدا استفاده کنید و سپس صدای خود را به کامپیوتر منتقل نمایید. واسط کاربری این محصول قابلیت های استفاده ی بیشتری پیدا نموده است و بسیار آسان تر از قبل ویژگی ها و توانایی های این محصول را یاد آوری، پوشش و در دسترس کاربر قرار می دهد. Dragon توجه کاربران را به فکر و ایده شان جلب نموده و خیال کاربر را از ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش کامپیوتر آزاد نموده است. نسخه ی جدید این محصول نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving ارائه نموده است. سرعت باز کردن برنامه، دستیابی به پنجره ها، حرکت در بین پنجره ها، جستجو در اینترنت و ... از طریق صدا سریعتر و آسان تر شده است و در نتیجه کاربران به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر می توانند به اجرای برنامه های خود از طریق کامپیوتر بپردازند.

admin بازدید : 145 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Patch My PC

Patch My PC همانطور که میدانید بروزرسانی نرم افزار ها به آخرین نسخه یکی از مهمترین کارهایی میباشد که باید برای سیستم خود انجام دهید چرا که همیشه در آخرین نسخه ها مشکلات از بین رفته و بهتر از نسخه های قبل میباشد . اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زمان زیادی را برای به دست آوردن و چک کردن آخرین ورژن نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود صرف میکنید ما این برنامه کاربردی را به شما پیشنهاد میکنیم که این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که از ورژن آخرین نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود اطلاع پیدا کنید.

admin بازدید : 88 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

aSc TimeTables

aSc TimeTables راه حلی ساده و روان برای مدیریت و ثبت انواع کلاس های درس می باشد. با این برنامه قادر به وارد کردن کلاس های مدرسه خود هستید که علاوه برآن ، می توانید ساعت شروع ، معلمان مربوطه و سایر موارد مربوط به کلاس هایتان را در این برنامه ذخیره نمایید و در صورت تمایل به طور مستقیم آن ها را چاپ نمایید . این برنامه ابزاری مناسب برای دانشجویان و دانش آموزها می باشد که توسط این نرم افزار می توانند تمام کلاس های خود را در جدول های منظم ، دسته بندی نمایند.

admin بازدید : 76 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Advanced Renamer

Advanced Renamer یک نرم افزار رایگان برای تغییر نام دسته ای فایل ها و پوشه ها مختلف می باشد که چندین روش برای محاسبه و اعمال نام جدید دارد. این نرم افزار کار را برای تغییر نام مجموعه ای از فایل ها و پوشه ها برای شما آسان خواهد کرد. ویرایش نام بصورت حذف، جایگزینی، اضافه کردن و … می باشد. همچنین این نرم افزار یک ابزار خوب برای سازماندهی تصاویر دیجیتال برای کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد.

admin بازدید : 94 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DLL-Files Fixer

فایل های DLL از جمله مهمترین فایل های موجود در کامپیوتر می باشند و یکی از بخش های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل های DLL دچار مشکل میشوند ، برای مثال پاک میشوند و یا به هر دلیلی نمی توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام های خطا میدهند. نرم افزار DLL-Files Fixer به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر نرم افزاری ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار ، پاکسازی رجیستری می باشد. با پاکسازی رجیستری سرعت سیستم شما تا حد مطلوبی بالا خواهد رفت و می توانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید. با دریافت این نرم افزار شما در حقیقت 2 نرم افزار را دانلود کرده اید، نرم افزار تعمیر فایل های DLL و نرم افزار پاکسازی رجیستری.

admin بازدید : 84 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RAMExpert

RAMExpert نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای مشاهده مشخصات رم سیستم‌های کامپیوتری شما می‌باشد. به طوری که نرم افزار RAMExpert به شما اطلاعات کاملی از رم یا حافظه سیستم می‌دهد تا اگر نیاز به ارتقا و تعویض داشت سریعا اینکار را انجام بدهید.

admin بازدید : 92 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

LeaderTask

LeaderTask نرم افزاری مناسب برای یک انسان مدرن جهت مدیریت کارهای تجاری می باشد. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای مدیریت پروژه ها ، کارها ، تماس ها و وقایع می باشد. آیا به دنبال راهی ساده برای مدیریت امور تجاری خود هستید؟ LeaderTask به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای بخش هایی مانند زمان بندی ، مدیریت اطلاعات شخصی ، تقویم و کتاب آدرس است تا دیگر روش های قدیمی را کنار بگذارید. این نرم افزار که نسل جدیدی از ابزار مدیریت برنامه های کاری می باشد را امتحان کنید تا زمان آزاد بیشتری برای خود بیافرینید.

admin بازدید : 94 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Uniblue SystemTweaker

برای پیکربندی و اعمال تغییرات دلخواه (و گاهاً مورد نیاز) در تنظیمات ویندوز  لازم است مسیرهای طولانی را طی نمود و  با منوهای مبهم و دشواری کار نمود که حتی برخی از گزینه های آن ها نیز به صورت پنهان (hidden) تعریف شده اند، علاوه بر این ممکن است به علت نداشتن آگاهی کامل از تمام تنظیمات رجیستری با مشکل مواجه شوید. نرم افزار SystemTweaker ابزاری مطمئن و راه حلی آسان را برای شما فراهم نموده است تا قادر به تغییر گزینه های مختلف تنظیمات ویندوز و سفارشی سازی آن جهت استفاده بهینه از ویندور، اعمال ترفندهای مختلف و بهبود عملکرد کلی ویندوز باشید. به عنوان مثال با قابلیت های متعددی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد تنها با چند کلیک ساده در رابط کاربری نرم افزار می توانید سرعت عملکرد ویندوز را افزایش دهید، گزینه های مختلف در Startup و یا گزینه های موجود در راست کلیک را تغییر دهید. انجام این قبیل اقدامات (مانند افزودن یا کم کردن گزینه به منوی راست کلیک) کاری دشوار و زمانبر است و باید با تغییر گزینه هایی در رجیستری صورت گیرد.

admin بازدید : 84 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Better File Rename

Better File Rename در نظر داشته باشید می خواهید تعداد زیادی فایل را یکجا تغییر نام دهید. در حالت عادی بایستی تک تک تمامی فایل های خود را تغییر نام دهید که این امر خود شامل وقت گذاری زیادی خواهد شد. نرم افزار Better File Rename نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید یکجا فایل های خود را نام گذاری کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید.

admin بازدید : 95 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Uniblue PowerSuite

نرم افزار PowerSuite راه حلی ساده برای حل مشکلات کامپیوتر می باشد. این برنامه یک ابزار همیشگی برای نگهداری و بهینه سازی ویندوز می باشد. این نرم افزار، ترکیبی از سه برنامه ی RegistryBooster ، SpeedUpMyPC و SpyEraser است. تمامی امکانات این سه برنامه به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است. Power Suite در کنار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GPU-Z

نرم‌ افزار TechPowerUp GPU-Z، برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید.

admin بازدید : 91 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Take Command

Take Command نرم افزاری حرفه ای که دارای رابط کاربری گرافیکی (GUI) تعاملی جامع و محیط خط فرمان است که این نرم افزار باعث می شود تا دستورات و ایجاد فایل های batch در ویندوز آسان و بسیار سریع و با قدرت انجام و اجرا شوند. Take Command برنامه های کاربردی خط فرمان خود را در پنجره جدول بندی شده نمایش می دهد و همچنین شما با انتخاب اکسپلورر به سبک یکپارچه سازی می توانید فایل های خود را در یک نگاه بررسی کنید.
GUI مخفف عبارت Graphical user interface یا رابط گرافیکی کاربر می باشد. GUI در حقیقت نوعی رابط کاربری می باشد که به کاربر کامپیوتر امکان برقراری ارتباط بصورت گرافیکی و بسیار بهینه شده و قابل فهم و نمایش را می دهد. رابط گرافیکی با استفاده از سمبل ها و تصاویر گرافیکی سعی در ایجاد عناصری با معنی خاص می باشد که کار با کامپیوتر را بسیار راحت تر می کند که این امکان با این برنامه در کامند پرامپت ویندوز فراهم آمده است.

admin بازدید : 273 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HWiNFO

HWiNFO32 ابزاری رایگان و کوچک برای اسکن و به دست آوردن اطلاعات کاملی در مورد سخت افزارهای کامپیوترهای خانگی است . قادر به نمایش اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف کامپیوتر مانند CPU ، رم هارد دیسک ، مانیتور ، مادربورد ، درایور ها و … است . علاوه براین ، به شما کمک می کند تا در صورت وجود نسخه‌ی بروزرسانی برای درایورهای مختلف ویندوز ، آن را دانلود و نصب کنید تا همیشه از آخرین قدرت سخت افزارهای خود استفاده کنید . اطلاعات به دست آورده را می توان در قالب فرمت های CSV ، XML ، HTML ، MHTML از نرم افزار دریافت کرد.

admin بازدید : 87 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Supercopier

Supercopier نرم افزاری جالب و کاربردی برای افزایش سرعت انتقال است. به کمک این نرم افزار می توانید علاوه بر مدیریت انتقال هایی که در سیستم خود آنجام میدهید آنها را با سرعت بیشتری هم انجام دهید.کپی و پیست کردن تقریبا یکی از کارهایی است که در هر سیستم و کامپیوتری بیشترین تکرار را دارد و روزانه شاید هر کس چندین بار و با فایل های مختلف این کار را انجام دهد.بنابراین نرم افزاری که باتواند این انتقال ها را کنترل کند و باعث سرعت یافتن آن شود بسیار ضروری و مهم انجام می شود.با کمک این نرم افزار میتوانید علاوه بر اینکه عملیات کپی و پیست را در سیستم خود سرعت بخشید بلکه می توانید آن را بسیار ساده تر کرد و تنها با کشیدن و رها کردن فایل ها این کار را انجام دهید با کمک این نرم افزار میتوانید فایل های بسیار حجیم و بزرگ را خیلی سریعتر از حالت معمولی انجام دهید و تنها با کشیدن و رها کردن فایل ها در مسیر مورد نظر انها را با سرعتی دو چندان کپی و پیست کنید.معمولا بسیاری از ویندوز ها این قابلیت را ندارند که در حین کپی و پیست کردن فایل ها آنها زا متوقف کنید و سپس از ادامه روند کپی کردن را ادامه دهید اما با کمک این نرم افزار بدون توجه به اینکه از چه ویندوزی استفاده می کنید می توانید در حین کپی کردن این عملیات را متوقف کنید و سپس در ادامه آن در وقت دیگر ادامه دهید بدون اینکه عملیت کپی و پیست کردن شما دچار مشکلی شود.

admin بازدید : 86 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Active Data Studio

اگر شما نیازمند نرم افزار ای برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود ، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.
Active@ Data Studio شامل هر دو دسته نرم افزارهای کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

admin بازدید : 106 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Uninstall Tool

با استفاده از Uninstall Tool کامپيوتر خود را سريعتر و حرفه اي تر کنيد ! سريع ترين ، حرفه اي ترين ، مطمئن ترين راه هاي خلاص شدن از نرم افزارهاي بي مصرف و بي استفاده ويندوز خود را با اين نرم افزار آزمايش کنيد!! مي توان به جرات گفت که اين نرم افزار يکي از بهترين گزينه ها براي جايگزيني Add/Remove program ويندوز مي باشد !! Uninstall Tool بر روي هر دو سيستم عامل ، XP و Vista و Seven توسط گروه طراحان تست شده و به خوبي و راحتي در هر دو سيستم عامل با پردازنده هاي 32X و 64X کار کرده است ! نرم افزار موفقيت خود را مديون طراحي حرفه اي، حجم کم، فضاي ساده کاربري ، رابط آسان انتقال داده و غيره.. مي باشد.

admin بازدید : 88 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner

Pointstone System Cleaner نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.
این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر فایل های باقی مانده پس از حذف نرم افزارهای نصب شده بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتوماتیک از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wise Auto Shutdown

Wise Auto Shutdown اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم) ، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید. یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. این نرم افزار میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند. این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه را نیز دارد. مثلا تنظیم کنید که هر روز سر ساعت مشخصی خاموش شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که هر روز آن را تنظیم کنید. همچنین میتوانید تعیین کنید که سر ساعت مشخصی (مثلا 3 صبح) خاموش شود. و یا بعد از گذشت مدت زمان معینی (مثلا 10 ساعت دیگر) خاموش شود. علاوه بر امکان خاموش کردن اتوماتیک، این نرم افزار قابلیت ریستارت، Log off ، و Sleep کردن کامپیوتر را نیز به صورت خودکار دارد.

admin بازدید : 134 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VueMinder Ultimate

VueMinder Ultimate نرم افزاری است که با فراهم ساختن پنجره یادآوری، هشدارهای دسکتاپ و یادآوری از طریق ایمیل یا SMS به شما امکان می دهد تا کنترل زمان را بدست بگیرید و هیچ وقت موعد مقرری را از دست ندهید. با استفاده از این تقویم می توانید به سرعت به تمامی کارها، قرار ملاقات ها و یادداشت های خود روی یک تقویم با ظاهری شفاف که دقیقا روی دسکتاپ ویندوز شما قرار می گیرد، دسترسی داشته باشید. به اشتراک گذاری تقویم ها و یادآورها در خانه، محل کار یا از طریق آنلاین از دیگر امکانات VueMinder Calendar است. همگام سازی خودکار با تقویم گوگل و Outlook، پرینت تقویم ها در صفحه بندی ها و استایل های گوناگون و رابط گرافیکی زیبا از نمونه امکانات این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinCatalog

WinCatalog لیستی از فایل های شما در فولدرهای هارد ، دیسک ها ، فلش ها و منابع خارجی درست می کند و شما دیگر نیازی ندارید برای دسترسی به یک فایل ، تمامی سی دی های خود را جستجو کنید! فقط کافیست این نرم افزار را باز کنید و اسم فایل خود را جستجو کنید و ببینید که آن فایل در کدام فولدر و یا سی دی قرار دارد. سپس با قرار دادن آن سی دی در دستگاه خود از آن فایل استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار ذخیره نامحدود اطلاعات است و شما لازم نیست که نگران حجم دیتابیس خود باشید. همچنین این نرم افزار قادر است تا یک تصویر کوچک (Thumbnail) از فایل های تصویری شما در خود ذخیره کند تا شما از یافتن آن فایل اطمینان حاصل نمایید.

admin بازدید : 99 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PopChar

اگر از جست و جو و به خاطر سپردن جای کاراکتر های خاص بر روی دسکتاپ خسته شده اید ، می توانید از نرم افزار PopChar Win برای ساده تر شدن تایپ کاراکترها در هر سند و با هر فونت دلخواه خود، استفاده کنید. PopChar نرم افزاری با رابط کاربری و نقشه ی بسیار زیبا از کاراکتر های مختلف است که کار با آن بسیار ساده است و به سرعت می توانید به هر کدام از کاراکتر ها که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. PopChar تایپ کاراکتر های غیر معمول را بدون نیاز به حفظ کردن جای آن ها بر روی کیبورد امکان پذیر کرده است. این مهم نیست که شما در چه برنامه ای در حال تایپ هستید، فقط کافیست تا کلید P را از روی صفحه کلید بزنید تا جدول کاراکتر ها برای شما نشان داده شود.

admin بازدید : 86 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Microsoft Silverlight

Microsoft Silverlight فناوری جدید مایکروسافت برای ایجاد رابط کاربری قوی و زیبا در برنامه های کاربردی تحت وب است. این فناوری اولین بار توسط شرکت مایکروسافت در مجموعه ای به نام Windows Presentation Foundation یا WPF به دنیای نرم افزار معرفی شد و به عنوان یکی از قابلیت های جدید دات نت فریم ورک 3.0 و ویندوز ویستا از آن یاد شد. فناوری سیلورلایت یک runtime برای اجرای رابط کاربری نرم افزارهای تحت وب (Rich Internet Applications) فراهم می نماید که امکان ادغام انیمیشن، فایل های مالتی مدیا، ویدئو و دیگر قابلیت های WPF را به همراه امکان استفاده از فناوری های چون AJAX، XML، JavaScript را به برنامه نویسان تحت وب می دهد. سیلورلایت از فرمت های MP3 , WMA , WMV به صورت درونی پشتیبانی می کند. این بدین معنی است که کاربر برای پخش فایل های خود با این فرمت ها نیازی به داشتن Windows Media Player یا ActiveX آن روی سیستم خود ندارد. سیلورلایت همچنین از فرمت ASF نیز پشتیبانی می کند ولی در مجوز سیلورلایت آمده است که استفاده از این فرمت فقط برای مصارف شخصی و غیرتجاری مجاز می باشد.
خیلی ها بر این عقیده هستند که هدف مایکروسافت از ارائه ی این فناوری فقط رقابت با فناوری Flash شرکت ادوبی بوده است. اما واقعیت چیز دیگری است. مایکروسافت از ارائه ی این فناوری هدف های ارزشمند دیگری همچون تحول در رابط کاربری نرم افزارهای تحت وب را دنبال می کند. سیلورلایت فقط یک ران تایم برای ایجاد انیمیشن های پویا نیست، این فناوری یک ران تایم بر پایه مرورگر وب است که به همراه فناوری های متعدد و قدرتمندی چون AJAX و دات نت فریم ورک، به برنامه نویسان زبان های مختلف امکان توسعه ی برنامه های تحت وب بسیار قوی و انعطاف پذیری را می دهد.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Auslogics Duplicate File Finder

Auslogics Duplicate File Finder به شما در پیدا کردن و حذف فایل های چند نسخه ای و بلااستفاده که در کامپیوتر شما ذخیره شده اند کمک می کند. با استفاده از ابزار قدرتمند این نرم افزار می توانید فضای هارد دیسک خود را تا 50% افزایش دهید. این نرم افزار با حذف فایل های چند نسخه می تواند کارآیی کامپیوتر شما را افزایش دهد. فایل های مشابه نه تنها فضای هارد دیسک شما را اشغال می کنند، بلکه باعث کند شدن آن نیز می شوند. با حذف اینگونه فایل ها می توانید زمان مورد نیاز برای یکپارچه سازی دیسک کامپیوتر خود را نیز کاهش دهید و همینطور آنتی ویروس شما نیز زمان کمتری برای اسکن کل کامپیوتر صرف خواهد کرد.

admin بازدید : 637 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Razer Game Booster

Razer Game Booster گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند اما رایگان Game Booster است. Game Booster Premium با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید. بهترین مزیت این نرم افزار 100% رایگان و بی خطر بودن آن است. این برنامه برای ویندوز 2000 ، ویستا، ایکس پی و ویندوز 7 و 8 طراحی شده است.

admin بازدید : 128 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Privacy Eraser Pro

Privacy Eraser Pro نام نرم افزاری است برای پاکسازی امنیتی مواردی که ممکن است توسط دیگران مورد استفاده قرار گیرد . این موارد میتواند شامل تاریخچه مرور صفحات وب ، نام کاربری و پسورد های ذخیره شده در مرورگر ، فایل های مورد استفاده ، اسنادی که اخیرا ویرایش شده و مواردی از این دست باشد . این نرم افزار به قسمت های مختلف سیستم که در آن ها اطلاعات ذخیره سازی می شوند نظارت می کند و در صورت وجود اطلاعاتی که وجود آن ها ممکن است کاربران را دچار مشکلات امنیتی سازد را پاکسازی می کند.

admin بازدید : 101 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Balabolka

Balabolka نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار است. شما می توانید فایل های متنی خودتان که با می توانند با فرمت های  DOC , RTF , PDF , ODT , FB2 یا HTML باشند را  به فایل های صوتی با فرمت های WAV , MP3 , OGG یا WMA تبدیل کنید. این نرم افزار از نسخه های مختلف صدای مایکروسافت (SAIP) برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند که شما با استفاده از این قابلیت نرم افزار می توانید سرعت صدا، گام صوت و حجم صدا را تغییر دهید. این نرم افزار یک لیست دلخواه صدا دارد که شما برای بهبود تلفظ می توانید صدا را تغییر دهید. همچنین این نرم افزار قابلیت خواندن cantact ها از کلیپ برد ها را دارا می باشد.

admin بازدید : 91 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel iGrafx Enterprise

Corel iGrafx Enterprise نام نرم افزار بسیار کارآمد و مفید برای آنالیز و شبیه سازی پروسه های تجاری می باشد که به فراگیری تشکیلات و بهینه کردن پروسه ی تجارت آنها کمک می کند. با فراهم کردن ابزارهای قدرتمند برای آنالیز و گزارش ، کاربر می تواند دوباره به روند فعالیت های تجاری خود نگاهی انداخته و همه ی فواید پتانسیل های رقابتی را که در دنیای امروزه بسیار ضروریست را تشخیص دهد. Corel iGrafx به عنوان برترین شبیه ساز و آنالیزگر پروسه ها تجاری از سال ۲۰۰۷ تا کنون همچنان در صدر قرار دارد.خواص جدید آن به کاربر برای سند سازی و  مدل سازی تجاری و پروسه های IT کمک خواهد کرد.این کار توسط استراتژی های سازمانی و هدف هایش انجام خواهد شد.سازمان ها با فراگیری و بهبود مدیریت پروسه های تجارتی حساس توسط این نرم افزار، انعطاف بیشتری را کسب خواهند کرد.با مجموعه ی Corel iGrafx ، سازمان ها می توانند کنترل خود روی پروسه های تجاری را با استفاده از ابزار متمرکز شده ی موجود در این نرم افزار ، تشخیص فاکتورهای خطر و اثرات متقابل آن و نمایش منابع را گسترش دهند. پایگاه داده های یکپارچه و و ایستگاه پردازشگر این نرم افزار، فرصت های منحصر به فردی برای ذخیره سازی ، افزایش امنیت و برقرار داشتن مدل های پورسه های تجاری و اسناد مربوطه در مدیریت آن پروسه ها را برای کاربر فراهم می کند.
در مجموعه های تجاری تفریحی ، کار منظم و جذاب در عرضه ی اطلاعات یک نیاز ضروری محسوب می شود. Corel iGrafx ابزاری تصویری قدرتمند را برای شما فراهم می کند که نه تنها نتایج بسیار زیبای حرفه ای برای شما ایجاد می کند بلکه به کاربران در تمام مراحل کار کمک خواهد کرد.

admin بازدید : 130 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GiliSoft RAMDisk

این نرم افزار جالب کاری عجیب و البته مهم برای شما انجام میدهد و کندترین قسمت رایانه را به سریعترین آن تبدیل میکند، نرم افزار GiliSoft RAMDisk  قسمتی از رم شما را به عنوان هارد دیسک فیزیکی شما در اختیار سیستم قرار میدهد، در ابتدای امر شما باید میزان فضایی که قصد دارید به عنوان هارد در نظر بگیرید برای نرم افزار تعیین نمایید (بستگی به مقدار رم های واقعی سیستم دارد) و در واقع شما یک درایو مجازی تعریف می کنید که میتوانید اطلاعات را درون آن کپی، جابجا و یا پاک نمایید دقیقا شبیه یک دیسک سخت و نکته مهم اینکه شما میتوانید از این رم در فضای شبکه تان نیز استفاده کنید و نحوه ی کار اینگونه است که با دور زدن هارد که سرعت کندی دارد از رم بهره برده و در جهت انجام کارهای سریع بهره میبرید.

admin بازدید : 78 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Sharp World Clock

آیا شما دوستان، بستگان و یا شرکای کاری در سراسر جهان دارید که در محدوده زمانی های مختلف زندگی میکنند ؟ آیا دانستن زمان دقیق شهر های دیگر جهان برای شما مهم است ؟ آیا به عنوان یک مدیر، کارگزار، معامله گر سهام یا ارز دانستن زمان در مناطق مختلف جهان ضروری است ؟ دانلود ساعت جهانی شارپ ساعتی پیچده برای افرادی که نیاز به اطلاعات زمانی دقیق هر شهر و یا کشور ها دارند می باشد. این برنامه کاربردی ساعت اطمینان زمانی و دقیق بودن خود را در سال 2007 به ثبت رسانده است. ساعتی که علاوه بر نمایش ساعت های چند کشور و شهر از جمله ساعت ایران دارای تامیر، زمان سنج، خوراک خوان (فید خوان)، نقشه جهانی و ... است. همچنین نشان دادن وضعیت و آب و هوایی هر منطقه بصورت جداگانه از قابلیت های ویژه این نرم افزار از سایت دانلود رایگان می باشد.

admin بازدید : 90 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

C-Organizer Pro

C-Organizer یک مدیر اطلاعات شخصی قدرتمند و زیبا است. به کمک این نرم افزار می توانید برای زندگی شخصی و کارتان سازماندهی و برنامه ریزی داشته باشید. به طور خلاصه یک طراح، مدیر پسورد، Address Book و تقویمی از اتفاقات همگی در یک برنامه ی قدرتمند و آسان جمع آوری شده اند. این نرم افزار به کاربران امکان ساخت لیستی از کارهای سخت و مهم روزانه به همراه قرار ملاقات ها می دهد و بدین طریق می توانند به راحتی امور روزانه ی خود را پیگیری کنند. سیستم اطلاع رسانی از پیش ساخته شده در این نرم افزار به کاربر جریان های هر روز را یاد آوری می کند جریان هایی مانند تولد، تعطیلات و اتفاقات مهم دیگر.
این یادآوری می تواند از طریق یک هشدار بر روی صفحه نمایش باشد و یا از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده شود. شما می توانید پارامترها و فیلدهای جدید را به پایگاه داده ی این نرم افزار برای کاربری در آینده اضافه کنید. C-Organizer Pro می تواند به صورت خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز شروع شود و بر روی system tray در نزدیکی ساعت سیستم قرار بگیرد. C-Organizer notes از فرمت های متن، جدول، تصویر پشتیبانی نموده و به کمک آن می توان به فایل های محلی و اینترنت دستیابی نمود. این نرم افزار قابلیت استفاده ی آسانی دارد و سرعت آن بالا است و هر کاربر حرفه ای به آن نیازمند است.

admin بازدید : 126 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Evernote

Evernote نرم افزاریست ویژه برای افرادی که میخواهند مطالب مهم را در هر زمان یادداشت و حفظ نمایند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به سادگی یادداشت های خود را وارد نموده، سازماندهی ، جستجو و بازیابی کنید.بررسی مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
یک ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار را از نمونه های مشابه برتر کرده و آن هم امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است. نرم افزار Evernote شما کاربران را به این توانایی میرساند تا بتوانید متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره و مجموعه ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید. به طور مثال شما به کمک Evernote میتوانید عکس های مربوط به یک موضوع را در کنار اطلاعاتی که مد نظرتان هست قرار داده و ذخیره نمایید تا برای بیان مطالب با موضوعات مختلف دارای یک آرشیو کامل باشید. از ویژگی های خوب این نرم افزار انتشار آن برای سیستم عامل های مختلف شامل OS X, iOS, Chrome OS, Android, Microsoft Windows, Windows Phone, BlackBerry و Web OS می باشد که قابلیت یکسان سازی بین این نسخه ها به صورت آنلاین وجود دارد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,092
  • بازدید ماه : 15,937
  • بازدید سال : 79,845
  • بازدید کلی : 473,828