loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 112 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Wondershare DreamStream

Wondershare DreamStream نرم افزاری برای Stream و پخش فیلم های HD  از رایانه به تلویزیون تنها با یک کلیک است. لذت پخش تمامی فایل های چند رسانه ای را با کیفیت های مختلف از رایانه شخصی ، تبلت مستقیما بروی تلویزیون توسط این نرم افزار تجربه کنید. تماشای ویدیو های مورد علاقه ، فیلم ، لیست پخش موزیک مستقیما از این برنامه نیازی به اجرای نرم افزار های جانبی نخواهد داشت.

admin بازدید : 85 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VLC Media Player

 امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

admin بازدید : 81 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nero Video

Nero Video  یک پلیر و ویرایشگر قدرتمند فایل های مالتی مدیا می باشد. Nero که بیشتر به عنوان یک غول نرم افزاری در زمینه رایت سی دی و دی وی دی مشهور است ، جدیدا تصمیم به ساخت نرم افزار های دیگری از جمله همین نرم افزار کرده است و با توجه به پیشینه این کمپانی انتظارات خوبی از این نرم افزار ها می رود. نرم افزار Nero Video با امکاناتی همچون اجرای فایل های صوتی و تصویری ، کانورتر  و تبدیل فرمت ها ، ویرایش فایل های مالتی مدیا ، تکه کردن و بریدن فیلم ها و … اشاره کرد. به طور کلی می توان نرم افزار Nero Video را یک نرم افزار مالتی مدیا تقریبا کامل برای کاربران مبتدی خواند که می توانند به راحتی کار های روزمره خود را انجام دهند و وجود افکت ها و امکانات دیگر که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد کار با آن را لذت بخش می کند.

admin بازدید : 108 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DVDFab Media Player

DVDFab Media Player یکی از نرم افزار های خوب در زمینه پخش ویدئوها و فیلم ها و موزیک های شماست. این نرم افزار نه تنها فرمت های رایج را پخش می کند، بلکه قابلیت پخش دیسک های Bluray و فولدرهای Bluray و حتی فایل های ISO را داراست. همچنین این نرم افزار از ویدئو های 2 بعدی و 3 بعدی به طور کامل پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است به راحتی فولدر های DVD و Bluray را از هم تشخیص داده و بصورت اتوماتیک از آنها استفاده کند و همچنین می تواند اطلاعات یک فولدر مانند تاریخ آخرین تغییرات ، دسته ، کارگردان ، بازیگران ، پوستر و ... را به کلی تشخیص داده و به شما نمایش دهد.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Stereoscopic Player

Stereoscopic Player نام یک پخش کننده بسیار ساده است که قابلیت پخش سه بعدی را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های فراوان و همچنین پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها قادر است تا به عنوان پلیری بسیار سبک به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شود. قابلیت پخش دی وی دی ها را نیز دارد، البته این قابلیت در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که دیکودری جدا در سیستم عامل کاربران فعال باشد. نکته بسیار جالب در مورد این ابزار این است که Stereoscopic Player قادر است تا فیلم های درون دوربین های دیجیتالی و یا به طور کلی چنین دستگاه هایی را با کپچر کردن پخش نماید. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد اما درپشت همین محیط ساده امکانات فوق العاده ای نهفته است. این نرم افزار با حجم بسیار اندکی که دارد می تواند بهترین امکانات را برای یک کاربرحرفه ای به همراه داشته باشد. در سایت سازنده نمونه ای از ویدئو های سه بعدی که می تواند دیدگاه کاربران را نسبت به فیلم ها عوض کند قرار داده شده است.

admin بازدید : 102 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DivX Plus

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ، AVI ، MKV ، MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 122 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

QuickTime Pro

نرم افزار QuickTime Player Pro یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 player ها و گوشی های تلفن همراه و ... می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار در سطح وب پروتکل هایHTTP, RTP  RTSP را پشتبانی کرده و نیز تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار QuickTime در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدویی و ... می باشد.

admin بازدید : 113 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mac Blu-ray Player

Mac Blu-ray Player نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند. این دیسک ها از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها و حتی DVD ها برخورداری می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد.

admin بازدید : 84 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iDeer Blu-ray Player

iDeer Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و … را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aurora Blu-ray Media Player

Aurora Blu-ray Media Player نرم افزاری کارآمد و کامل جهت پخش دیسک‌ها دیسک‌های بلوری ، فایال‌های Blu-ray ISO و ویدیوهای بلوری میباشد. Aurora Blu-ray Media Player بدون شک برنده تخت در زمینه پخش دیسک‌های بلوری می‌باشد. شما تا لذت برن از فیلم Blu-ray خودتان تنها به چند کلیک احتیاج دارید. این نرم افزار یه منوی ناوبری به بالای فیلم شما اضافه میکند و همچنین شما قادرید یک نمای 360 درجه از فیلم و دیسک خود را در این پلیر مشاهده نمایید. قابلیت استفاده در تمامی‌ویندوزها ، پخش کامل و بدون نقص زیرنویس فیلم ، پخش فرمت‌های VCHD, MKV, FLV, MPEG-4 or MOV و قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی تنها گوشه ای از قابلیت‌های این نرم افزار است.

admin بازدید : 121 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer

KMPlayer با وجود اين همه نرم افزار اجرايي فايل هاي مالتي مديا انتخاب يکي از آن ها کار بسيار دشواري به نظر مي آيد. نر9م افزاري که در عين کارآيي بالا، حجم پائيني داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه مي دانيم نرم افزار هاي زيادي در اين زمينه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترين آن ها به شمار مي آيند. اما مهم ترين مشکلي که اين نرم افزار ها دارند اين است که هم حجمي نسبتا سنگين دارند و هم قادر به پخش بسياري از فرمت ها نيستند. نرم افزاري موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم مي باشد و هم قادر به پخش تقريبا 99 دردصد فرمت هاي صوتي و تصويري است. نرم افزار بسيار ساده اما در عين سادگي با کارآيي بسيار بالا. هرکاربري که يک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش هميشه همين نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با اين تفکر بنيان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتي و تصويري را اجرا نمايد. اين نرم افزار با Decode کردن فرمت هاي مختلف کاربران را قادر مي سازد تا هرفرمتي را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترين کيفيت ممکن مي توانند اجرا شوند. پوسته هاي بسيار زياد نرم افزار مي توانند هرکاربري را به سمت خود جذب نمايند.

admin بازدید : 86 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MediaMonkey Gold

MediaMonkey Gold ابزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های صوتی را پخش ، مدیریت ، تبدیل و چندین و چند کار دیگر را انجام دهید . این نرم افزار با ظاهری زیبا و مورد پسند و با داشتن پوسته های متنوع در عین سادگی استفاده می تواند خواسته های کاربران را در زمینه های کار با صدا و فایل های صوتی مهیا کند.

admin بازدید : 100 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Packs K-Lite Codec Pack مجموعه اي از Codec هاي لازم براي پخش انواع فرمت هاي صوتي و تصويري مي باشد، به طوري که پس از نصب اين مجموعه مي توانيد اکثر کليپ هاي صوتي و تصويري (MKV, WMA, AAC AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP) را در سيستم خود اجرا (پخش) کنيد. اين مجموعه در هنگام نصب ، همچنين يک Media Player Classic نصب مي کند که مي توانيد به جاي تمامي Player هاي موجود در سيستم از اين Player براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود استفاده کنيد. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ويندوز مي توانيد با استفاده از برنامه هايي مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت هاي موجود را پخش کنيد در اين حالت براي پخش فايل هاي RM و RAM ديگر نياز به نصب RealPlayer نداريد و يا براي پخش فايل هاي MOV نياز به نصب Quick Time نداريد. براي پخش DVD و SVCD نياز به نصب پلاگين يا برنامه اي مانند PowerDVD نداريد.

 

admin بازدید : 94 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player

Aiseesoft Blu-ray Player یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند. Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD ، MTS ، M2TS ، TS ، MKV ، MPEG ، FLV ، WMV ، MP4 می باشد.

admin بازدید : 110 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و با ورود انواع لوح هاي فشرده اعم از دي وي دي که انقلابي در صنعت فيلم سازي ايجاد کرد باعث شد است تا شرکت هاي بزرگ هر روزه نرم افزاري ابزارهاي قوي تري در زمينه پخش دي وي دي ها بر روي رايانه ها ارائه کنند.
شرکت قدرتمند Corel ‌که در زمينه گرافيک و مالتي مديا يکي از پيشرو ها به حساب مي آيد پس از خريداري شرکت Ulead توانست سهم بيشتري از بازار را از آن خود سازد. نرم افزار WinDVD پيش از اين با نام InterVideo WinDVD منتشر مي شد. اينک با نام Corel WinDVD عرضه شده است. اين ابزار فوق العاده با داشتن امکاناتي فوق العاده تمامي امکانات نرم افزاري لازم براي تماشاي يک فيلم با کيفيت هاي Blu-Rey و HD DVD را براي شما فراهم مي آورد.

admin بازدید : 91 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

JRiver Media Center

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولاً با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد. در مورد این نرم افزار دوست داشتنی ذکر این نکته که این نرم افزار جهت هریک از موارد کاربرد که گفته شد دارای تنظیمات خاص خود بوده بعنوان مثال جهت پخش موزیک ابزار کامل کنترل صدا و نیز پخش را دارا  می باشد.

admin بازدید : 111 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RealPlayer

RealPlayer یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمی ترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد. گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فرمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فرمت از اصلی ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

admin بازدید : 88 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player

Aiseesoft Blu-ray Player یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند. Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD ، MTS ، M2TS ، TS ، MKV ، MPEG ، FLV ، WMV ، MP4 می باشد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

SoundTaxi 3D Video Player

دنیای حیرت انگیز سه بعدی را با 3D Video Player کشف کنید! با این پلیر قدرتمند سه بعدی میتوانید هر فرمت ویدئویی را با کیفیت HQ 3D مشاهده کرده و در دنیای شگفتی غوطه ور شوید. تنها کافیست دکمه ی 3D را فعال کرده و تماشا کنید. در پنجره ی اصلی این نرم افزار می توانید فایل مورد علاقه ی خود را جستجو کرده و آن را به صورت سه بعدی به اجرا بگذارید. همچنین می توانید هر فرمت ویدئویی مانند avi، mpeg و دیگر فرمت های رایج را مشاهده نمایید.

admin بازدید : 100 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Easy DVD Player

Easy DVD Player نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیویی DVD, VCD و Audio-CD می باشد. در این نرم افزار از بهترین تکنولوژی ها برای پردازش تصویر و صدای ویدیوی ها بکار گرفته شده است. این نرم افزار به غیر از پخش فایل های DVD و VCD امکان پخش و stream محتوایات صفحات Youtube و Facebook را نیز دارا می باشد. نرم افزار Easy DVD Player از اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی از قبیل Blu-ray ISO, DVD Video, Video CD / VCD, Audio CD , MPEG (ES, PS, TS, PVA,MP3), AVI, ASF / WMV / WMA, MP4 / MOV / 3GP, Matroska (MKV), WAV پشتیبانی کامل انجام می دهد.

admin بازدید : 95 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

jetVideo

jetVideo نام نرم افزاریست که از این پس به همراه دیگر محصول Cowon قرار است تا کار پخش موزیک ها و نمایش ویدئوها را انجام دهند. نمایش ویدئو ها با بهترین کیفیت ممکن هم در صدا و هم در تصویر به اضافه پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری و البته واسط کاربری ساده اما جذاب از اولین و مهم ترین خصوصیاتی هستند که jetVideo در قدم های اول به کاربرانش ارائه می دهد. تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، امکان عکس گرفتن از فیلم ، نمایش کامل و دقیق زیرنویس ها با پشتیبانی از استانداردها مختلف ، خروجی صدا به صورت چندکاناله ، تغییر تگ برای فایل های صوتی و تصویری ، نمایش سی دی و دی وی دی فیلم و ده ها امکان دیگر که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پلیر جدید اما محبوب و جذاب باشد. نسخه جدید این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ خوشحالیم جز اولین سایت های ایرانی هستیم که این نرم افزار بسیار قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.

admin بازدید : 78 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aurora Blu-ray Media Player

Aurora Blu-ray Media Player نرم افزاری کارآمد و کامل جهت پخش دیسک‌ها دیسک‌های بلوری ، فایال‌های Blu-ray ISO و ویدیوهای بلوری میباشد. Aurora Blu-ray Media Player بدون شک برنده تخت در زمینه پخش دیسک‌های بلوری می‌باشد. شما تا لذت برن از فیلم Blu-ray خودتان تنها به چند کلیک احتیاج دارید. این نرم افزار یه منوی ناوبری به بالای فیلم شما اضافه میکند و همچنین شما قادرید یک نمای 360 درجه از فیلم و دیسک خود را در این پلیر مشاهده نمایید. قابلیت استفاده در تمامی‌ویندوزها ، پخش کامل و بدون نقص زیرنویس فیلم ، پخش فرمت‌های VCHD, MKV, FLV, MPEG-4 or MOV و قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی تنها گوشه ای از قابلیت‌های این نرم افزار است.

admin بازدید : 94 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

DivX Plus

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ، AVI ، MKV ، MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 125 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و با ورود انواع لوح هاي فشرده اعم از دي وي دي که انقلابي در صنعت فيلم سازي ايجاد کرد باعث شد است تا شرکت هاي بزرگ هر روزه نرم افزاري ابزارهاي قوي تري در زمينه پخش دي وي دي ها بر روي رايانه ها ارائه کنند.
شرکت قدرتمند Corel ‌که در زمينه گرافيک و مالتي مديا يکي از پيشرو ها به حساب مي آيد پس از خريداري شرکت Ulead توانست سهم بيشتري از بازار را از آن خود سازد. نرم افزار WinDVD پيش از اين با نام InterVideo WinDVD منتشر مي شد. اينک با نام Corel WinDVD عرضه شده است. اين ابزار فوق العاده با داشتن امکاناتي فوق العاده تمامي امکانات نرم افزاري لازم براي تماشاي يک فيلم با کيفيت هاي Blu-Rey و HD DVD را براي شما فراهم مي آورد.

admin بازدید : 106 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Splash PRO EX

Splash PRO به کاربر امکان تماشای فایل های ویدئویی را با بهترین کیفیت می دهد. شما می توانید فایل های ویدئویی را به گونه ای تماشا کنید که تا کنون ندیده اید. شما می توانید فیلم های دلخواه تان را با رنگ های زنده، حرکت های آرام و ... تماشا کنید. تمامی فیلم های HD خود را با فرمت های MPEG-2 ،AVC/H.264 و VC-1 می توانید بدون هیچ مشکلی تماشا کنید. شما به هیچ کدک دیگری نیاز ندارید کافی است این نرم افزار را دانلود، نصب نموده و به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید. این نرم افزار از رابطه کاربری متراکم، شیک و کاربر پسند برخوردار است و به کاربر در زمینه ی پخش فایل های ویدئویی تجربه ی شیرین و جدیدی می دهد. شما می توانید در هزینه پرداختی و مصرف انرژی باطری موبایل و لپ تاپ و نوت بوک تان صرفه جویی کنید این نرم افزار از میزان توان مصرفی موبایل ، لپ تاپ و نوت بوک می کاهد.

admin بازدید : 80 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Zoom Player MAX

Zoom Player MAX یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای اجرای با کیفیت فیلم های DVD می باشد. Zoom Player بسیار منعطف و داینامیک طراحی شده و کاملا کاربردی می باشد. این نرم افزار دارای 2 حالت پخش می باشد. حالت پخش Media Mode می تواند هر نوع فایل رسانه ای که توسط DirectShow پشتیبانی می شود را اجرا کرده و حالت DVD Mode که از فیلترهای DirectShow DVD برای اجرای فیلم های دی وی دی استفاده می کند. همانطور که اسم نرم افزار مشخص است ، دارای عملکرد بزرگنمایی بسیار خاصی می باشد که کیفیت خروجی ویدئو را کاملا حفظ خواهد کرد.

admin بازدید : 86 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

QuickTime Pro

نرم افزار QuickTime Player Pro یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 player ها و گوشی های تلفن همراه و ... می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار در سطح وب پروتکل هایHTTP, RTP  RTSP را پشتبانی کرده و نیز تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار QuickTime در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدویی و ... می باشد.

admin بازدید : 81 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

RealPlayer

RealPlayer یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمی ترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد. گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فرمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فرمت از اصلی ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

admin بازدید : 80 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

BlazeDVD Professional

نرم افزار BlazeDVD ابزاری قدرتمند جهت پخش فیلم های دی وی دی می باشد. این نرم افزار به آسانی فیلم ها را با کیفیت بالا پخش می کند. و قابلیت پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4 ،3GP ،3GP2 ،AVI ،MPEG ،DIVx را دارد، قابلیت استفاده از ابزارهای تنظیم صدا و تصویر حرفه ای ، قابلیت استخراج صدای DVD و ذخیره سازی به صورت mp3 و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت  BlazeVideo می باشد.

admin بازدید : 103 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

MediaMonkey Gold

MediaMonkey Gold ابزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های صوتی را پخش ، مدیریت ، تبدیل و چندین و چند کار دیگر را انجام دهید . این نرم افزار با ظاهری زیبا و مورد پسند و با داشتن پوسته های متنوع در عین سادگی استفاده می تواند خواسته های کاربران را در زمینه های کار با صدا و فایل های صوتی مهیا کند.

admin بازدید : 101 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود BS Player PRO

BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

admin بازدید : 91 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

ArcSoft TotalMedia Theatre

ArcSoft TotalMedia Theatre نام این نرم افزاری است که توانایی پخش انواع فرمت ها را داراست.
این نرم افزار فوق حرفه ای با توجه به دارابودن واسط کاربری بی نظیر و جذاب و سهولت در استفاده و توانایی پخش با نهایت کیفیت به همراه امکان پخش انواع دی وی دی فیلم ها که یکی از مهم ترین نکات در استفاده از این ابزار به شمار می رود می تواند خود را جزء موفق ترین نرم افزارها در این زمینه معرفی کند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در پخش فایل های چندرسانه ای که امروزه مانور زیادی برروی آن هاداده می شود نکته فوق العاده مهمی است که کاربران به روز همیشه به آن توجه دارند. این نرم افزار قابلیت پخش انواع دیسک های Blu-ray را هم دارد که به عنوان نسل آینده فیلم ها با کیفیت هایی فوق تصور مطرح هستند. سازگاری با تکنولوژی هایی که در این نوع فیلم ها استفاده می شود، کیفیت های بالا در صدا که اغلب دالبی هستند ، استفاده از طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها در تصاویر فیلم و موارد دیگر هم از جمله قابلیت های ArcSoft TotalMedia Theatre به شمار می روند. نهایت کیفیت که امروزه به کیفیت HD معروف است در این ابزار هم طوری تعریف شده که هر کاربری را به سرعت به سمت خود جذب می کند ؛ این کیفیت بالا در نمایش حاصل سازگاری این ابزار با اکثر پردازنده های گرافیکی یعنی GPU هاست که با سازگاری کامل با دو محصولات دو شرکت nVidia و ATI این مورد هم تکمیل خواهد شد. نمایش فیلم های سه بعدی که پیش از این نمونه اش را در نرم افزار PowerDVD دیده ایم هم از نکات جالب توجه این ابزار محسوب می شود.
دانلود این نرم افزار برای هرکاربری می تواند پنجره ای جدید به دنیای تماشای فیلم ها را بگشاید، کیفیتی مثال زدنی به همراه دنیایی از تکنولولوژی ها که در این ابزار جمع شده اند می تواند لذت تماشای یک فیلم جذاب را دوچندان کند.

admin بازدید : 479 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

DivX Plus

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ، AVI ، MKV ، MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 100 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player

Aiseesoft Blu-ray Player یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند. Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD ، MTS ، M2TS ، TS ، MKV ، MPEG ، FLV ، WMV ، MP4 می باشد.

admin بازدید : 84 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

SMPlayer

SMPlayer پلیر چند رسانه ای بسیار ساده اما حرفه ای است که توانسته با قابلیت های متعددش جوایز زیادی را هم کسب کند. این پلیرساده که توانایی پخش و اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارد امکان اجرای دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت را هم امکان پذیر می سازد. نرم افزاری که به واسطه داشتن گرافیک مناسب از لحاظ ظاهری دسترسی به منوها و گزینه ها را در خود نرم افزار بسیار آسان می کند.
نمایش فیلم ها و موزیک ها به صورت آنلاین از اینترنت ، اجرای انواع فرمت ها و کدک های فشرده شده ، هماهنگی با زیرنویس ها و قابلیت اجرای تنظیمات شخصی در تمامی قسمت های نرم افزار از جمله مهم ترین مواردی هستند که در SMPlayer به چشم می خورند.

admin بازدید : 167 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Stereoscopic Player

Stereoscopic Player نام یک پخش کننده بسیار ساده است که قابلیت پخش سه بعدی را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های فراوان و همچنین پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها قادر است تا به عنوان پلیری بسیار سبک به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شود. قابلیت پخش دی وی دی ها را نیز دارد، البته این قابلیت در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که دیکودری جدا در سیستم عامل کاربران فعال باشد. نکته بسیار جالب در مورد این ابزار این است که Stereoscopic Player قادر است تا فیلم های درون دوربین های دیجیتالی و یا به طور کلی چنین دستگاه هایی را با کپچر کردن پخش نماید. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد اما درپشت همین محیط ساده امکانات فوق العاده ای نهفته است. این نرم افزار با حجم بسیار اندکی که دارد می تواند بهترین امکانات را برای یک کاربرحرفه ای به همراه داشته باشد. در سایت سازنده نمونه ای از ویدئو های سه بعدی که می تواند دیدگاه کاربران را نسبت به فیلم ها عوض کند قرار داده شده است.

admin بازدید : 102 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

VLC Media Player

 امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

admin بازدید : 90 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Winamp Pro

 Winamp Pro نرم افزاری نام آشنا برای تمامی کاربران کامپیوتر است که توانایی پخش فایل های صوتی با فرمت های مختلف را با بالاترین کیفیت دارا می باشد.
این نرم افزار یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش موسیقی می باشد که در نسخه های جدید آن قابلیت پخش فایل های تصویری با فرمت های مختلف نیز به آن افزوده شده است. Winamp با سابقه چندین ساله ای که دارد به علت امکانات کاربردی و حرفه ای خود در پخش موسیقی یکی از محبوترین ها در میان کاربران می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی به آن اضافه شدن است که از این میان می توان به دریافت آهنگ های شما از دیگر سیستم ها با ابزار Winamp Remote اشاره نمود.

admin بازدید : 84 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Aurora Blu-ray Media Player

Aurora Blu-ray Media Player نرم افزاری کارآمد و کامل جهت پخش دیسک‌ها دیسک‌های بلوری ، فایال‌های Blu-ray ISO و ویدیوهای بلوری میباشد. Aurora Blu-ray Media Player بدون شک برنده تخت در زمینه پخش دیسک‌های بلوری می‌باشد. شما تا لذت برن از فیلم Blu-ray خودتان تنها به چند کلیک احتیاج دارید. این نرم افزار یه منوی ناوبری به بالای فیلم شما اضافه میکند و همچنین شما قادرید یک نمای 360 درجه از فیلم و دیسک خود را در این پلیر مشاهده نمایید. قابلیت استفاده در تمامی‌ویندوزها ، پخش کامل و بدون نقص زیرنویس فیلم ، پخش فرمت‌های VCHD, MKV, FLV, MPEG-4 or MOV و قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی تنها گوشه ای از قابلیت‌های این نرم افزار است.

admin بازدید : 118 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Nero Video

Nero Video  یک پلیر و ویرایشگر قدرتمند فایل های مالتی مدیا می باشد. Nero که بیشتر به عنوان یک غول نرم افزاری در زمینه رایت سی دی و دی وی دی مشهور است ، جدیدا تصمیم به ساخت نرم افزار های دیگری از جمله همین نرم افزار کرده است و با توجه به پیشینه این کمپانی انتظارات خوبی از این نرم افزار ها می رود. نرم افزار Nero Video با امکاناتی همچون اجرای فایل های صوتی و تصویری ، کانورتر  و تبدیل فرمت ها ، ویرایش فایل های مالتی مدیا ، تکه کردن و بریدن فیلم ها و … اشاره کرد. به طور کلی می توان نرم افزار Nero Video را یک نرم افزار مالتی مدیا تقریبا کامل برای کاربران مبتدی خواند که می توانند به راحتی کار های روزمره خود را انجام دهند و وجود افکت ها و امکانات دیگر که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد کار با آن را لذت بخش می کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,165
  • بازدید ماه : 16,010
  • بازدید سال : 79,918
  • بازدید کلی : 473,901