loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 89 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Passware Kit Forensic

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از 180 نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید.

admin بازدید : 93 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

DeviceLock

DeviceLock نرم افزاری بسیار مفید و حرفه ای به منظور جلوگیری از اتصال وسایل مختلف خارجی به کامپیوتر است ، با بهره گیری از این نرم افزار می‌توانید کامپیوتر خود را کاملاً امن کنید . این نرم افزار ساده از دسترسی , اتصال و یا ورود هرگونه وسایل ثانوی را به ویندوز غیر ممکن می‌کند و تمامی‌پورت‌ها را کنترل می‌کند , اعم از پورت usb , ورودی CD و DVD , وسایل تلفنی همچون iPhone , iPod و ….. همچنین امکان مسدود سازی کامل بخش شبکه ی ویندوز را دارید تا از دسترسی افراد دیگر به سیستم خود جلوگیری نمایید .

admin بازدید : 657 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Clean Disk Security

مطمئنا بارها برای شما نیز پیش آمده که خواسته اید فایل و یا اسنادی را از روی سیستمتان به نحوی پاک کرده که دیگر افراد نتوانند به هیچ وجه به آن ها دسترسی یابند یا با استفاده از نرم افزار های ریکاوری آن ها را برگردانده و از آن ها استفاده نمایند و برای اینکار سعی کرده اید نرم افزارهای را امتحان کنید ولی به نتیجه ی دلخواه خود نرسیده اید اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی فایل های خود را به نحوی پاک کرده که حتی با قدرتمند ترین نرم افزارهای ریکاوری نیز نتوان آن ها را برگرداند. Clean Disk Security نرم افزار کم حجم و قدرتمندی است که با جست و جوی هارد دیسک شما فایل هایی حذف شده ای را که هنوز Overwrite نشده رو یافته و با صفر کردن تمام قسمت های اشغال شده توسط فایل آن ها را به طور کامل حذف کرده به طوری که دیگر قابل برگشت نخواهند بود. علاوه بر این Clean Disk Security با داشتن امکانات فراوان همچون حذف کوکی ها، Cache و History مرورگرها و ... می تواند از حریم خصوصی شما به نحوه مطمئن تری محافظت نماید. بی شک این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حذف کننده ی فایل ها می باشد.

admin بازدید : 104 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

User Control

User Control نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کنترل کاربران سیستم ها می باشد و می توان از این نرم افزار به منظور ایجاد محدویت های لازم برای کاربران استفاده نمود. به وسیله این برنامه می توان تمامی بخش هایی که یک کاربر سیستم نباید به آن ها دسترسی پیدا کند و یا نیازی به آن ها ندارد را محدود نمود. همجنین می توان قسمت های مهم سیستم همانند قسمت های حساس تنظیمات برنامه ها و سیستم عامل ویندوز را نیز محدود نمود. قابلیت ایجاد محدودیت استفاده از اینترنت و یا تنها قابلیت مشاهده وب سایت های خاص نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Salfeld Software طراحی و تولید شده است.

admin بازدید : 94 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

USB Port Locked

نرم افزار USB Port Locked راه حلی ساده برای بستن پورت های USB کامپیوتر می باشد که در نتیجه از اتصال deviceهای یو اس بی به کامپیوتر جلوگیری می شود . برای بستن پورت USB دو راه دارید ، یکی بستن کلی پورت موردنظر است و راه دیگری اعمال رمزعبور برای استفاده از پورت های USB می باشد. رابط کاربری ساده باعث شده تا همه چیز آسان و بی دردسر باشد زیرا تنها یک کلیک ساده باعث بستن و یا بازکردن پورت های USB می شود . باید توجه داشت که در هنگام قفل کردن پورت ها ،‌وسایلی که به کامپیوتر متصل هستند ، قفل نخواهند شد و استفاده از آن ها آزاد است تا زمانی که آن ها را جدا نمایید . این نسخه قابلیت اسکن و حذف فایل های مخرب autorun.inf را نیز به شما می دهد. به طور کلی ، این نرم افزار ابزاری عالی برای دارندگان سیستم های عمومی می باشد که می توانند استفاده از پورت های USB سیستم خود را برای دیگران محدود نمایند.

admin بازدید : 216 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

SpotAuditor

SpotAuditor نرم افزاری کارآمد و حرفه ای برای بازیابی رمز عبور و دیگر اطلاعات تجاری مهم و ضروری ذخیره شده روی کامپیوترها می باشد.

این نرم افزار می تواند رمز عبور را از بیش از 40 نرم افزار مختلف به خوبی بازیابی کند.

admin بازدید : 94 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

East-Tec Eraser

همان طوری که می دانید می توان فایل هایی را که حتی از سطل آشغال ویندوز حذف کرده اید دوباره برگرداند. این کار را می توان با Recovery Tool ها و برای مثال با برنامه Recover My Files که یکی از محبوبترین ها در این رابطه است انجام داد. این مشکل زمانی جلوه می کند که بخواهید فایل یا فایل هایی را طوری حذف کنید که توسط هیچ برنامه و هیچ کسی قابل دسترسی دوباره نباشد. به طور قطع یکی از حرفه ای ترین برنامه هایی که برای این منظور ساخته شده است برنامه East-Tec Eraser است.
نرم افزار East-Tec Eraser ابزاری قدرتمند محصول شرکت نرم افزاری EAST Technologies که به وسیله آن کاربران قادر به پاکسازی مسیرها و رد پاهایی مختلف در سیستم می باشند. این نرم افزار بر تمام قسمت های مختلف ویندوز نظارت كرده و تمامی اثرات به جا مانده حاصل كار را به شما گزارش داده تا در صورت موافقت به پاكسازی آنها بپردازد. این نرم افزار از مرورگر گرفته تا تمامی فایل های ذخیره شده موقت و دیگر عواملی كه به هر صورت می تواند مشخص كننده فعالیت شما در سیستم باشد را به كلی محو می كند. همچنین امكان حذف اطلاعات به وسیله این برنامه وجود دارد كه در این صورت دیگر اطلاعات قابل بازیابی نخواهند بود. این نرم افزار با استفاده از ابزار فوق العاده خود اطلاعات شما را به نحوی پاك خواهد كرد كه انگار هیچ گاه وجود نداشته است.

admin بازدید : 239 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

NSAuditor Product Key Explorer

با استفاده از نرم افزار Product Key Explorer می توانید کلید های فعال سازی بیش از 3000 نرم افزار را از روی سیستم خود یا از روی کامپیوترهای شبکه ، به سرعت پیدا کنید. این نرم افزار می تواند به سرعت کلید نرم افزارهای مختلف مانند Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Microsoft Office, Adobe Photoshop, Adobe CS5, CS4, CS3, SQL Server ، انواع بازی های شرکت Electronic Arts و بیش از 3000 نرم افزار دیگر را از روی سیستم شما بازیابی کرده و نمایش دهد. برای نصب اولیه یا نصب دوباره ویندوز یا مجموعه Office یا دیگر محصولات تجاری ، شما باید به شماره سریال آنها که معمولا روی سی دی اصلی نرم افزارها نوشته شده است دسترسی داشته باشید. Product Key Explorer این شماره سریال ها را از روی کامپیوترهای شبکه دریافت می کند و بدین طریق شما می توانید از نصب نرم افزار سرقت شده روی کامپیوترهای شرکت خود جلوگیری کند. بررسی شماره سریال نرم افزارهای نصب شده روی کامپیوترهای محل کار، جستجو و بازیابی کلید های گم شده یا فراموش شده، ذخیره و به روز نگه داشتن نسخه پشتیبان از تمامی شماره سریال های نرم افزارهای شما در یک مکان مرکزی از امکانات اصلی Product Key Explorer می باشند. این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای مدیران شبکه یا شرکت های تجاری است. شما می توانید کلید های بدست آمده را روی فایل های TXT ، فایل های Excel در فرمت XLS، فرمت CSV ، به صورت پایگاه داده های MDB ، پایگاه داده های SQLLite3 ، ضفحه اینترنتی HTML یا فایل اطلاعاتی XML ، ذخیره، پرینت و یا کپی کنید.

admin بازدید : 104 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control

 به دليل پيشرفت علوم کامپيوتري و اينتر نتي بهتر است تا کودکان ار همان سنين کم و پايين با علوم کامپيوتري آشنايي يافته و آنها را فراگيرند. از طرف ديگر محيط هاي ضد اخلاقي فراوان منتشر شده در فضاهاي مجازي يکي از خطر سازترين مغوله هاي موجود مي باشد که مي تواند آينده فرزندان را در معرض مخاطره قرار دهد.
نرم افزار Child Control يکي از راه حل هاي امنيتي براي کنترل کودکان مي باشد. اين نرم افزار به والدين اين امکان را مي دهد تا بتوانند دسترسي فرزندان به اينترنت را قطع و يا محدود نمايند. به عنوان مثال به کمک اين نرم افزار مي توان تعيين نمود که تنها در روزهاي خاص و مشخص شده در طول هفته، فرزندان حق دسترسي به اينترنت داشته باشند و همچنين مي توان مدت کارکرد فرزندان با کامپيوتر را به صورت زمان هاي تعيين شده در هر روز مشخص نمود.
همچنين مي توانيد از طريق ايميل از کامپيوتر و اينترنت استفاده شده مطلع شويد. مسدود کردن فايل به اشتراک گذاري برنامه ها و سايت ها، محدوديت استفاده از 1،000،000 سايت نامطلوب ، گزارش و آمار از طريق ايميل در تاريخ و خارج از زمان روزانه، گزينه تنظيمات اضافي و ... از ويژگي هاي اين نرم افزار مي باشد.

admin بازدید : 76 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Steganos Privacy Suite

Steganos یكی از شركت های تولید كننده ی نرم افزارهای امنیتی است كه محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است. بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شركت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای كامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات ، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و ... است.

admin بازدید : 110 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند.

admin بازدید : 103 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Outpost Firewall Pro

نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا، از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی نمودن هویت شما در اینترنت از دیگر فواید این نرم افزار می باشد و نیز با استفاده از Attachment Quarantine شما در فایل های آلوده ضمیمه شده به ایمیل های دریافتی که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باشد محافظت به عمل می آورد.همچنین این نرم افزار قادر است شما را از تمامی گذرگاهای اتصالی سیستم شما به اینترنت و نیز شبکه داخلی جهت کنترل مطلع سازد.

admin بازدید : 95 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Privatefirewall

Privatefirewall تمامی فعاليت های سيستم را زير نظر ميگيرد و از هرگونه حمله به سيستم شما و پخش کرم در سيستم و ورود نرم افزارهای مخرب جلوگيری می نمايد. علاوه بر اين به هيچ نرم افزاری اجازه ی دسترسی به اينترنت و فعاليت در آن را بدون اطلاع شما نمی دهد بنابر اين خيالتان از جانب امنيت سيستم تا حد بالايی راحت خواهد بود. ساير توانايی های اين ديوار آتش شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسايی ميل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اينترنت ميباشد.

admin بازدید : 104 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Zemana AntiLogger

Anti-Logger برنامه ای به منظور حفاظت پسورد های بانکی، ایمیل های شخصی، مکالمات چتی در برابر تهدیدات احتمالی توسط malware ها بدون نیاز به الگوریتم های signature-based و با کمک متدهای anti-action می باشد. این محصول مانع از سرقت اطلاعات از طریق malware ها می شود و از اطلاعات شما به درستی حفاظت می کند. AntiLogger با بهره گیری از راه های منحصر به فرد برنامه های مضر برای سیستم را که توسط آنتی ویروس ها شناسایی و تشخیص داده نشده اند مشخص می کند و از اطلاعات در برابر رنج گسترده ای از تهدیدات پشتیبانی می کند. ماژول های موجود در این محصول Anti-SSL Logger ،Anti-WebCam Logger و Anti-ClipBoard Logger می باشند که این ماژول ها اولین راه حل های ارائه شده در زمینه ی امنیت هستند. با مقایسه ی این ماژول ها با سایر نرم افزارها متوجه خواهید شد که این ماژول ها بهترین ویژگی را دارند. ماژول های Anti-KeyLogger با قدرت در برابر keylogger های ناشناخته توسط نرم افزار های امنیتی مشهور ، محافظت می کنند.

admin بازدید : 110 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Pointstone Total Privacy

Pointstone Total Privacy نرم افزاری ایمن و ساده برای محافظت از حریم شخصی شما می باشد که می تواند کوکی های مزاحم، تاریخچه ها و Index.dat که رد پای استفاده شما از کامپیوتر می باشند را حذف کند. تمامی این امکانات تنها با یک کلیک موس و حتی به صورت خودکار در اختیار شما خواهد بود.

admin بازدید : 103 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Rescue Disk

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.

admin بازدید : 118 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Super Hide IP

نرم افزار Super Hide Ip یکی از نرم افزار های معروف برای پنهان سازی آی پی شما در حال استفاده از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید افراد مختلف می توانند به راحتی آی پی شما را پیدا کرده و از آن استفاده های مختلفی بکنند. در برخی مواقع نیز برخی سایت های خارجی محدودیتی برای کاربران ایران قائل می شوند که مانع از دسترسی کامل آنها به سایتشان می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آی پی خود را به آی پی هر کشوری که مایل هستید تغییر دهید تا دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشید. شما با پنهان کردن آی پی خود می توانید به راحتی به صورت یک ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آن کسی از آی پی اصلی شما با خبر شود. نرم افزارهای بسیاری برای پنهان سازی آی پی ساخته شده است که اکثر آنها عملکرد قابل قبولی ندارند و با مشکلاتی همراه هستند اما این نرم افزار که کاربران فراوانی از آن استفاده می کنند این مشکلات را حل کرده است. نرم افزار Super Hide Ip با حجم بسیار کم و به سادگی آی پی شما را تنها با چند کلیک پنهان خواهد کرد.

admin بازدید : 94 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند.

admin بازدید : 104 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Rohos Logon Key

Rohos Logon Key یک سیستم جدید صفحه welcome را برای login dialog (پنجره محاوره ای ورود به سیستم) نصب می کند. این نرم افزار کاربردی آسان و کاربر پسند دارد، قابل اعتماد می باشد و باهوش تر از Windows 2000 login dialog یا صفحه welcome معمولی مربوط به Windows XP می باشد. به وسیله Rohos Logon Key می توانید رمز عبور خود را با یک کلید سخت افزاری جایگزین کنید. در واقع Rohos نرم افزاری است که اجازه دسترسی به ویندوز را از طریق USB فراهم می کند، به این صورت که شما می توانید اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود را بر روی یک درایو فلش USB ذخیره سازی کرده و بعد از این برای وارد شدن به محیط کامپیوتر شخصی خود از این کلید استفاده  کنید.

admin بازدید : 124 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

AI RoboForm Enterprise

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

admin بازدید : 95 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

ElcomSoft Distributed Password Recovery

ElcomSoft Distributed Password Recovery نرم افزاری قدرتمند و همه منظوره به منظور بازیابی رمزهای عبور توزیع شده، فراموش شده و یا گم شده در سندهای مختلف طراحی و ساخته شده است . قابلیتهای این نرم افزار شامل شکست قفل های پیچیده، بازیابی کلیدهای رمزنگاری شده قوی، و باز نمودن قفل اسناد در محیطی ابتکاری می باشد. این نرم افزار راهکاری قدرتمند و ایده آل برای آژانس های دولتی، سرویس های بازیابی رمزهای عبور و بازیابی اطلاعات، و کاربران تجاری با ایستگاههای کاری متعدد شبکه شده توسط اتصال از طریق LAN و یا اینترنت می باشد . این برنامه با ارائه فناوری های پرسرعت منحصر بفرد و قابلیت شکل پذیری خطی بدون هیچ پیچیدگی، سریعترین روش بازیابی رمز عبور با استفاده از ادغام عالی پیشرفته ترین فناوری های موجود در زمینه بازیابی رمزهای عبور را ارائه می نماید.

admin بازدید : 91 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Password Manager

Kaspersky Password Manager یک ابزار ضروری برای افرادی که فعالیت زیادی در اینترنت دارند می باشد. این نرم افزار قادر است تا به صورت هوشمند و خودکار متن ها و فیلدهای جدید امنیتی را که قبلا مشابه آن در جایی پاسخ داده شده و در دیتابیس تعریف شده است را شناسایی نماید و به آن ها در برنامه ها یا وب سایت های درخواست کننده دیگر پاسخ دهد. این امر تنها با یک کلیک موس امکان پذیر است و علاوه بر اینکه کاربر سرعت بیشتری در پاسخ به سوالات می یابد، از امنیت بسیار بالایی جهت حفاظت از اطلاعات خود بهره می برد. این نرم افزار فرایند تمامی رمزهای عبور و سایر داده ها وارد شده در وب سایت ها و ذخیره شده توسط کاربر را به خاطر می سپارد تا هم موجب صرفه جویی در وقت کاربر شده و نیز کاربر نیازی به به خاطر سپردن پسوردهای مختلف نباشد. زمانی که شما از Kaspersky Password Manager برای لاگین استفاده می کنید، می توانید از امن بودن داده های خود مطمئن باشید. این نرم افزار قادر به ایجاد رمزهای عبور فوق العاده قوی و جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعات وارد شده شما می باشد. تمام اطلاعات محرمانه است و در یک پایگاه داده اختصاص داده شده بر روی کامپیوتر شما رمزگذاری و نگه داشته می شود. Kaspersky Password Manager سبب امن تر ، سریع تر و راحت تر شدن تجربه گشت و گذار در وب شما می شود.

admin بازدید : 90 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Password Depot Professional

Password Depot Professional نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا بر رمزهای عبور مورد استفاده خود در وب سایت ها و دیگر ابزارها مدیریت نمایند. این نرم افزار رمزهای عبور را در خود ذخیره سازی می نمایند و نیازی نیست تا کاربر همیشه تمامی رمزهای عبور خود را در حافظه خود به یاد داشته باشند . این نرم افزار برای حفاظت از رمزهای عبور موجود در نرم افزار کاربران از تکنیک های نرم افزاری مختلفی استفاده می نماید و تنها مدیر برنامه قابلیت دسترسی به رمزهای عبور درون نرم افزار را دارد. بدین شکل کاربران یک رمز عبور را به خاطر می سپارند و آن رمز عبور نرم افزار مدیریتی می باشد. همچنین این نرم افزار از ابزارهایی نیز برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار ساخت و ایجاد رمزهای عبور تصادفی ، قابلیت Drag&Drop در هنگام ورود به وب سایت ها و استفاده از رمزهای عبور و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  AceBIT Software می باشد.

admin بازدید : 120 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Sticky Password Pro

Sticky Password نام نرم افزاری کاربردی برای حفاظت از اطلاعات شخصی و پسورد ها می باشد. این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا بتوانند از اطلاعات شخصی خود مانند : نام کاربری ، رمز عبور و... (که از آنها برای ورود ویا ثبت مشخصات استفاده می کنند) را از دسترس نرم افزار های Loger و جاسوسی دور نگه دارند. در این نرم افزار از الگوریتم های کدگذاری AES و Rijndael به منظور حفاظت از اطلاعات استفاده شده است. این نرم افزار توسط گروه نرم افزاری Lamantine طراحی شده است.

admin بازدید : 109 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Devolutions Password Vault Manager Enterprise

Devolutions Password Vault Manager نام نرم افزاري قدرتمند براي مديريت رمز عبور هاي مختلف است ، نرم افزار داراي گرافيکي بسيار بالا و محيطي کاربرپسند است که مي توانيد رموز عبور خود را به صورت طبقه بندي شده در حافظه هوشمند اين نرم اافزار به صورت ايمن ذخيره نمائيد. ديگر نگران فراموش کردن رمز عبور هاي خود نباشيد زيرا با استفاده از اين نرم افزار به آساني مي توانيد رموز عبور خود بازيابي کنيد.با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد رمز هاي مختلفي همچون رمز هاي حساب هاي بانکي ، حساب هاي اينترنتي ، شماره سريال ها ، کارت هاي اعتباري و... را ذخيره کنيد.

admin بازدید : 97 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Steganos Safe

Steganos Safe نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

admin بازدید : 564 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

USBCrypt

کارت های حافظه و همچنین حافظه های جانبی قابل حمل به یکی از قطعات مهم هر کاربر که با کامیپوتر سروکار دارد ، تبدیل شده است. حافظه های جانبی به دلیل سرعت انتقال داده ، کوچک بودن و ارزان بودن ، سهولت در استفاده و حجم بالا نسبت به اندازه خود ، یکی از پرکاربردترین ها در عرصه حافظه ها هستند . فلش مموری ها نیز نوعی حافظه جانبی هستند و رم دوربین های دیجیتال و گوشی های موبایل را نیز بایست به انها اضافه کرد .معمولا وقتی استفاده از هرچیزی افزایش یابد ، نیازهای مختلف پیرامون آن نیز زیاد خواهد شد . حافظه های جانبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند . دانلودها در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را دارد که به وسیله آن قادر خواهید بود بر روی حافظ های فلش و قابل حمل ، رمزنگاری کنید تا بدون رمز و پسورد قابل دسترسی نباشند.اگر در مورد محافظت از اطلاعات خود نگران هستید ، شرکت WinAbility راه حلی برایتان دارد . اگر از حافظه هایی استفاده می کنید که با استفاده از USB به سیستم متصل می شوند (حال فلش مموری باشد و یا هارد اکسترنال یا هر جیز دیگری) میتوانید از آنها با پسورد محافظت کنید و USBCrypt برای همین طراحی شده است . این نرم افزار از تکنولوژی AES که مخفف Advanced Encryption Standard است برای پسورد گذاشتن روی حافظه های قابل حمل ، استفاده می کند. وقتی که حافظه قابل حمل شما قفل گذاری شد ، دیگر به هیچ وجه بدون پسورد کسی قادر به اجرای فایل های درون آن نیست چون که قفل گذاری به صورت Secure Hash Algorithm انجام شده است . یعنی امنیت به صورت کامل در تمام نفاظ وجود دارد و این طور نیست که فقط یک فایل قفل شده باشد. امنیت بسیار بالا باعث می شود ، کسانی که قصد شکستن قفل را دارد ، نا امید شوند و از تصمیم خود دست بکشند.این قفل گذاری و پسورد گذاشتن روی تمامی کامپیوترها صدق می کند و این طور نیست که فقط در سیستم هایی که نرم افزار USBCrypt نصب است ، پسورد گذاری شما فعال باشد ، بلکه تمامی سیستم ها می بایست برای اجرای فایل های درون حافظه قابل حمل شما پسورد را وارد کنند . شاید با گفتن این قابلیت کمی نگزان شده باشید که اگر پسورد را فراموش کردید ، چه خواهد شد ؟ ولی این نگرانی بی مورد است ، زیرا نرم افزار در بخشی به نام spare key ، پسورد را بصورت امن نگهداری خواهد کرد. امیدواریم با این نرم افزار روی حافظه های قابل حمل خود پسورد بگذارید تا اطلاعتان به سرفت نرود.

admin بازدید : 102 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Folder Lock

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بی شماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. با استفاده از Folder Lock می توانید به آسانی فایل ها و پوشه های شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash ، Memory Sticks ، CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

admin بازدید : 83 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft Full Disk Encryption

GiliSoft Full Disk Encryption نرم افزاری است که برای رمز گذاری روی پارتیشن های دیسک سخت ساخته شده است. از طریق رمز گذاری روی یک دیسک ، پارتیشن یا اجزای سیستم عامل ، می توانید فعالیت های غیر مجاز خواندن و نوشتن اطلاعات روی دیسک یا کامپیوتر را غیر فعال کنید و دسترسی و اجرای دیسک ها و فایل های خاص را محدود کنید. این نرم افزار می تواند امنیتی خودکار را برای تمامی اطلاعات هارد دیسک شما ، شامل اطلاعات کاربری ، فایل های سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده ، فراهم کند. این نرم افزار رمز گذاری با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و جدید به همراه امکانات ایجاد امنیت کامل برای هارد درایوها و دیسک های فلش ، از برترین نرم افزار امنیتی موجود می باشد. از ویژگی های مهم دیگر GiliSoft Full Disk Encryption می توان به پشتیبانی از هارد درایوهای فلش و USB اشاره کرد تا شما بتوانید در صورت از دست دادن اطلاعات ، به آنها دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 95 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Wise Folder Hider

Wise Folder Hider نرم افزاري بسيار قدرتمند و کاربردي براي مخفي سازي انواع فايل هاي شخصي و سري مي باشد که قادر خواهيد بود تا انواع فايل ها و پوشه ها را در پارتيشن هاي مختلف و يا حتي فايل هاي مورد نظر خود در انواع دستگاه هاي قابل حمل را نيز مخفي کرده تا از دسترس ديگران دور بماند. اين نرم افزار در اولين زمان شروع به کار خود از شما يک رمز مي خواهد که شما بايد رمزي را به اين نرم افزار دهيد و آن را به خاطر بسپاريد زيرا در دفعات ديگر براي ورود به اين نرم افزار نياز به رمز خواهيد داشت. بنابراين شما قادر خواهيد بود تا فايل هاي خود را با امنيت بالاتر و با يک رمز مجزا مخفي کرده و محافظت کنيد.

admin بازدید : 78 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

FolderGuard Pro

نرم افزار FolderGuard Pro ابزاري به منظور محافظت از فايل ها و فولدرهاي شما مي باشد. اين محصول يکي از برنامه هاي امنيتي ويندوز مي باشد که به کمک آن مي توان مانع از دسترسي به فايل ها، فولدرها و ساير منابع کامپيوتر شد. اگر کامپيوتر شما در بين همکاران تان،فاميل و يا هم خانه اي تان به اشتراک گذاشته شده است، مي توانيد از اين نرم افزار استفاده کنيد و به آن ها اجازه ي ورود به فايل ها و فولدرهاي تان را ندهيد و يا حتي مي توانيد بعضي از فايل هاي تان را پنهان کرده و براي ورود به آن ها رمز عبور اختصاص دهيد. با کمک اين نرم افزار قادر خواهيد بود از درايو هاي کامپيوتر نظير فلاپي و سي دي رام نيز محافظت نماييد. شما مي توانيد مانع از ورود ديگران به منوي شروع،َ برنامه هاي نصب شده و کنترل پانل سيستم تان شويد. اين محصول قابليت هاي امنيتي را بر روي فايل ها و فولدرهايي با سيستم NTFS و FAT/FAT32 و با انعطاف پذيري بالا ايجاد مي نمايد. اگر ويندوز شما نسخه هاي ويندوز 98 و Me باشد که از امکانات امنيتي بهره نمي برند مي توانيد از اين نرم افزار استفاده کنيد. هنگامي که يکي از فولدر هايتان را به کمک اين نرم افزار پنهان مي کنيد اين فولدر از ديد تمام برنامه هاي ويندوز مانند Explorer و برنامه هاي چون Office و ... پنهان خواهد ماند. شما مي توانيد براي کاربران اجازه ي دسترسي يا عدم دسترسي به فايل ها و فولدرها  و منابع، درايوها، برنامه ها و ... را صادر کنيد. کاربران بدون اجازه ي شما اجازه ي دسترسي به اينترنت و دانلود از آن را نخواهند داشت.

admin بازدید : 100 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

USB Secure

نرم افزار USB Secure امکان گذاشتن پسورد بر روی درایو های USB ، کارت های حافظه، درایوهای خروجی و فلاش ها را برای شما  فراهم می آورد. هنگامی که شما یک درایو USB را به دستگاه خود متصل می کنید این نرم افزار به صورت خودکار فعال گشته و از شما پسورد می خواهد. این نرم افزار بدون دردسر بوده و برای استفاده از آن نیاز نیست که شما یک دانشمند در زمینه فعالیت های موشکی و یا یک استاد باشید! همانطور که شما هم میدانید فلش های USB یکی از بهترین و محبوب ترین راه ها برای انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به دستگاه های دیگر می باشد. فلش های USB از لحاظ سایز کوچک می باشند ولی می توانند حجم های عظیمی از اطلاعات را جا به جا کنند.همچنین آن ها آسان، راحت و مقرون به صرفه می باشند اما از لحاظ امنیتی ریسک هایی را در بر دارند و ممکن است به آسانی از دست رفته یا به سرقت بروند. و شما می دانید که این روزها سرقت یا گم شدن اطلاعات می تواند تا میلیون ها دلار هزینه در بر داشته باشد!  به وسیله نرم افزار USB Secure فلش های شما و تمامی دستگاه های External شما توسط یک کد امنیتی مراقبت می شوند. این نرم افزار می تواند به طور خودکار دستگاه های متصل شده به کامپیوتر شما را شناسایی کند. پس از نصب آسان و اجرای نرم افزار شما می توانید رمز مورد نظر را در این نرم افزار نوشته و تایید کنید. برای برداشتن رمز از روی USB درایو شما می توانید گزینه Unprotect را تایید کرده و پس از وارد کردن رمز صحیح، رمز درایو های USB برداشته می شود.

admin بازدید : 89 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (1)

Hide Folders Pro

به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید.
با کمک Hide Folders شما می توانید اطلاعات خود را کاملاً مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. این نرم افزار حتی در حالت Safe Mode هم از پوشه‌ها و فایل‌های شما محافظت می‌کند. تنها با کلیک یک دکمه می‌توانید یک پوشه را قفل یا مخفی کنید. در هنگامی که برنامه در حالت محافظت می‌باشد میانبرهای پوشه Recent همه پاک می شوند. اگر میانبری از فایل در سطل بازیافت بود محافظت می‌شود. حتی می شود برنامه را طوری تنظیم کرد که بعد از زمان معینی که از برنامه استفاده نشود خودکار محافظت را اعمال کند. این برنامه در حالتی که Screensaver فعال است نیز به صورت خودکار محافظت را انجام می‌دهد همچنین در حالت Satand by و Hibernates.

admin بازدید : 102 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

XAMPP

BestCrypt Volume Encryption نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.

admin بازدید : 108 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Jetico BestCrypt

BestCrypt نرم افزاری حرفه ای و ساده برای ذخیره سازی ایمن اطلاعات است. این نرم افزار از الگوریتم های مشهور رمزگذاری روی اطلاعات استفاده می کند که در سراسر دنیا شناخته شده هستند و امنیتی کامل را در برابر دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات ، برای کاربران فراهم می کنند. نصب BestCrypt مانند استفاده از آن بسیار ساده می باشد. این نرم افزار از اطلاعات شما کاملا محافظت می کند و شما می توانید با استفاده از آن، از حقوق اولیه خود مبنی بر حفظ اسناد ، اطلاعات اموال تجاری و اطلاعات خصوصی خود به خوبی مراقبت کنید. BestCrypt می تواند دیسک های مجازی را تهیه و از انواع رمزگذاری بر روی آنها پشتیبانی کند. اطلاعات رمزگذاری شده این نرم افزار روی یک فایل صندوقچه ذخیره می شود. بدین ترتیب شما می توانید از این فایل نسخه پشتیبان تهیه کنید، آن را جا به جا یا کپی کنید و در درایوهای دیگر به این فایل دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 126 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft File Lock Pro

GiliSoft File Lock Pro امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند. این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

admin بازدید : 96 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft USB Stick Encryption

USB Stick Encryption نرم افزار بسیار خوبی برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف GiliSoft می باشد که به تازگی نرم افزارهای این شرکت در بازارهای جهانی از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت می گیرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه می توانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید. اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات درون آن دست یابی داشته باشد.

admin بازدید : 93 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Windows7 Firewall Control Plus

نرم افزار Windows 7 Firewall Control Plus یک ابزار امنیتی قدرتمند برای کاربران ویندوز سون می باشد که به آن Firewall (دیواره آتش) گفته می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید Firewall سیستم خود را مدیریت و از تهاجم به سیستم جلوگیری کنید.

admin بازدید : 250 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

NETGATE FortKnox Personal Firewall

FortKnox Personal Firewall یک دیوار آتش شخصی برای محافظت از کامپیوترها در برابر حملات هکرها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و خطرات مختلف اینترنتی می باشد. آیا نگران سرقت اطلاعات شخصی و ارسال آنها بر روی اینترنت توسط هکرها و نرم افزارهای جاسوسی هستید؟ پس FortKnox Personal Firewall را دانلود و نصب کنید و از یک دیوار آتشین شخصی قدرتمند برای مقابله با این خطرات استفاده کنید. این نرم افزار دارای بخشی برای قرار دادن قوانین خاص روی نرم افزارها می باشد تا کاربران بتوانند روی چگونگی ارتباطات نرم افزار با اینترنت به خوبی کنترل داشته باشند. اینکار با قرار دادن تنظیماتی برای قوانین میسر می باشد تا کاربران بتوانند نیازهای شخصی خود را نیز بر طرف کنند. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار ابتکاری طراحی شده است و هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران حرفه ای بسیار مناسب می باشد.

admin بازدید : 101 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

ZoneAlarm Pro Firewall

 ZoneAlarm Pro Firewall یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند می باشد که می تواند از کامپیوتر شما در برابر انواع خطرات مانند حملات اینترنتی ، سارقان اطلاعات ، حملات فیشینگ ، نرم افزارهای جاسوسی و ... محافظت کند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و باعث تسریع روند استفاده از امکانات آن می شود. ZoneAlarm Pro تنها در یک دقیقه نصب می شود اما توجه کنید که در حین نصب ویژگی های مورد نظر خود را برای نصب شدن انتخاب کنید. زیرا نرم افزار Zone Alarm از اجرای برنامه های غیر ضروری جلوگیری می کند. این نرم افزار هر وقت کامپیوتر خود را روشن می کنید ، بارگذاری شده و با سرعت بالا تمامی خطرات را دفع می کند. البته این رفتار کاملا قابل تنظیم است، یعنی شما می توانید با اعمال تغییرات در منوی مربوطه مشخصات دلخواه خود را برای حریم امنیتی انتخاب کنید. در چند کلمه می توان گفت ZoneAlarm Pro یک دیوار آتشین دوطرفه ، نرم افزار امنیتی کامل در برابر سارقان اطلاعات ، سرویس تهیه نسخه پشتیبان آنلاین ، یک ابزار مخصوص برای آنالیز فایل های دانلود شده ، ابزار تشخیص سایت های خطرآفرین و ... می باشد. شما برای نصب و اجرای ZoneAlarm Pro نیاز به یک سیستم فوق العاده قدرتمند و سریع ندارید. این نرم افزار در بخش امنیتی دارای سرویس دفاع هوشمند می باشد که به صورت خودکار آپدیت شده و از شما در برابر جدید ترین حملات اینترنتی مراقبت می کند. همچنین در بخش مشاور امنیتی مدل های جدید نرم افزارهای جاسوسی و ویروس ها به روز می گردد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 534
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,231
  • بازدید ماه : 16,076
  • بازدید سال : 79,984
  • بازدید کلی : 473,967