loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 80 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wise Care 365 Pro

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. نصب و حذف کردن نرم افزار های مختلف باعث ایجاد فایل های اضافی شده وعلاوه بر ایجاد رخنه هایی در رجیستری باعث کندی پردازش و سرعت کامپیوتر می شوند. برای اینکه سیستم شما دچار کاهش سرعت نشود و بتوانید از نهایت سرعت آن استفاده کنید نیاز به نرم افزاری برای بهینه سازی دارید. نرم افزار Wise Care 365 قادر است رجیستری شما را اسکن کردن و تمامی مشکلات آن را برطرف کند و فایل های اضافی را پاک کند. همچنین دفراگ کردن هارد دیسک برای یکپارچه سازی فضای آزاد هارد از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای بخش امنیتی و حریم شخصی خوبی است که باعث جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی و یا حذف History های گذشته مرورگرها میشود تا اطلاعات و سایت های مرور شده شما محرمانه باقی بماند. همچنین بازیابی فایل های از دست رفته و مخفی کردن فایل ها و پوشه های مهم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.لازم به ذکر است که تمامی عملیات بهینه سازی این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام میشود.

admin بازدید : 89 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DLL-Files Fixer

فایل های DLL از جمله مهمترین فایل های موجود در کامپیوتر می باشند و یکی از بخش های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل های DLL دچار مشکل میشوند ، برای مثال پاک میشوند و یا به هر دلیلی نمی توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام های خطا میدهند. نرم افزار DLL-Files Fixer به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر نرم افزاری ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار ، پاکسازی رجیستری می باشد. با پاکسازی رجیستری سرعت سیستم شما تا حد مطلوبی بالا خواهد رفت و می توانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید. با دریافت این نرم افزار شما در حقیقت 2 نرم افزار را دانلود کرده اید، نرم افزار تعمیر فایل های DLL و نرم افزار پاکسازی رجیستری.

admin بازدید : 99 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SuperRam

حافظه موقتی RAM محلی است که اطلاعات برای پردازش در آن به صورت موقتی ذخیره می شوند و سپس بین پردازنده و بقیه اجزای سیستم رد و بدل می شوند ؛ هرچقدر حافظه رم بیشتر باشد معمولا سرعت کارآیی سیستم هم بالاتر می رود ولی گاهی می توان با یک سری کارها نظیر بهینه سازی ها یا پاکسازی RAM از فایل های اضافی تا حدودی برای افزایش کارآیی سیستم تاثیر گذاشت. SuperRam یکی از نرم افزارهایی است که می تواند با بهینه کردن و پاکسازی رم از اطلاعات اضافی تا حدودی بر سرعت و کارآیی سیستم اثر مثبت داشته باشد. این ابزار ساده و کم حجم به صورت خودکار نرم افزارهایی که فضای بسیاری از حافظه رم را اشغال می کنند بهینه کرده و گاها هم که مورد نیاز نیستند از حافظه رم خارج خواهد کرد تا فضای آزاد بیشتر شده و دستورات بیشتری که از CPU ارسال می شوند در RAM ذخیره شوند. در نرم افزار SuperRam تمامی کارها به صورت کاملا خودکار انجام می گیرند و کاربر تنها می بایست پس از نصب منتظر بماند تا خود نرم افزار به صورت اتوماتیک و لحظه به لحظه با آزادسازی بخش های مختلف رم و تقسیم صحیح آن ها کارها را به صورت مدیریت شده دنبال کنند تا سرعت پردازش اطلاعات افزایش یابد. این نرم افزار هم که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده محصولی از PGWare به شمار می رود.

admin بازدید : 115 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PGWare PcBoost

نرم افزار PCBoost ابزاری قدرتمند در زمینه عملکرد بهتر سیستم  با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب سیستم می باشد. با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمی توانستید آنها را تغییر دهید. شما حتی می توانید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز را عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم ایجاد نمایید. این نرم افزار سیستم شما را از هر نظر ارتقاع می دهد.

admin بازدید : 82 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AVG PC Tuneup

PC Tuneup نرم افزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی وضعیت ویندوز و افزایش کارایی سیستم محصول شرکت AVG می باشد. حذف فایل های تکراری و بیهوده، بهینه سازی جایگذاری فایل های سیستم، تعمیرات خطاهای رجیستری، تنظیمات مربوط به اتصال به اینترنت، بازیابی اطلاعات از دست رفته، ارائه اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار، پاکسازی هارددیسک، پاکسازی رجیستری و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 86 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TuneUp Utilities

بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری ، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2014 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.

admin بازدید : 89 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinUtilities Pro

نرم افزار WinUtilities Professional مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند. یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد.

admin بازدید : 96 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Process Lasso Pro

Process Lasso Pro تکنولوژی جدیدی برای بهبود زمان پاسخگویی و پایداری PC است. طراحی ویندوز به گونه ای است که اجازه می دهد برنامه ها بدون محدودیت، CPU را در اختیار بگیرند و این منجر به freezes و hangs شدن سیستم خواهد شد. تکنولوژی ProBalance مربوط به Process Lasso به صورت هوشمندانه ای اولویت برنامه هایی را که به اصطلاح بد رفتار  هستند (badly behaved programs) را به گونه ای تنظیم می کند تا این برنامه ها برای استفاده شما از کامپیوتر تداخلی ایجاد نکنند!
علاوه بر این Process Lasso Pro قابلیت هایی از قبیل اولویت های فرآیندهای پیش فرض و پیوندهای درونی، پایان دادن به فرآیندهای مجاز، به عنوان مثال محدودیت های تعداد مشاهدات گراف پاسخگویی سیستم (system responsiveness graph)، لاگین فرآیندها (logging of processes) و ... را به شما ارائه می دهد. هنگامی که شما این نرم افزار را نصب می کنید، شروع به کار خواهد نمود و لازم نیست که شما تمامی تنظیمات را به منظور بهبود زمان پاسخ دهی سیستم و جلوگیری از کند شدن سرعت سیستم در شرایط high load، تغییر دهید، البته کاربران حرفه ای قادر خواهند بود تا مطابق با نیاز خود به پیکربندی تنظیمات بپردازند.

admin بازدید : 80 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro

نسخه حرفه اي Advanced SystemCare يکي از برترين نرم افزارهاي دنيا براي حفظ سلامت کامپيوترهاي شخصي مي باشد. اين نرم افزار با داشتن بخش هاي مختلفي شامل بخش ضد نرم افزارهاي جاسوسي ، حفظ امنيت شخصي ، افزايش کارآيي سيستم و قابليت هاي پاک سازي مختلف ، به بهينه سازي سيستم و سلامت آن کمک شاياني مي کند. ابزار دقيق آن براي رفع خطاها و عيوب،پاک سازي پارازيت ها،بهينه سازي سرعت اينترنت و دانلود،امنيت کامل اطلاعات شخصي و برقراري بالاترين کارايي کامپيوتر در نوع خود بي نظير مي باشند. اين نرم افزار با ترکيب بخش هاي مختلف مانند پاک سازي رجيستري،يکپارچه سازي هارد ديسک،افزايش کارآيي سيستم،تعمير ميانبرها،پاک سازي فايل هاي اضافي،تعمير ديسک ها و بهينه سازي آنها مي تواند کارآيي اوليه کامپيوتر شما را بازيابي کند. جستجو و تشخيص مشکلات نهان امنيتي از ديگر امکانات مهم نرم افزار Advanced SystemCare به شمار مي رود. براي استفاده از اين نرم افزار نيازي نيست که تخصص خاصي در زمينه کامپيوتر داشته باشيد. تنها چيزي که نياز داريد نصب نرم افزار با چند کليک ساده و اجراي آن مي باشد.Advanced SystemCare Pro داراي بيش از 10 ميليون کاربر در سراسر دنيا مي باشد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PC Optimizer Pro

PC Optimizer Pro همانطور که از نامش پیداست نرم افزاری برای بهینه سازی ویندوز میباشد.این نرم افزار با توانایی هایی که دارد قادر است تا 90 درصد از آسیب دیدگی(کرش) های ویندوز شما، به دلیل خرابی های موجود در رجیستری یا حذف فایل های سیستمی جلوگیری کند. اگر ویندوز شما پس از مدتی کند شده جای نگرانی نیست چرا که نرم افزار PC Optimizer Pro با دارا بودن ابزارهای مختلف شامل دفراگ رجیستری و ترمیم قسمت های مختلف ویندوز میتواند سرعت سیستم شما را به حالت اولیه بازگردانی کند. همچنین مدیریت نرم افزار های اجرا شده در استارت آپ به شما در افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز کمک می کند. دفراگ و پاک کردن فایل های خراب و اضافی از برای افزایش فضای هارد دیسک و بهینه سازی کامل ثبات های رجیستری از ویژگی این نرم افزار است. هم اکنون میتوانید از این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کم حجم بهینه سازی بهره ببرید.

admin بازدید : 79 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Madcrosoft PC TuneUp Tools

Madcrosoft PC TuneUp Tools برنامه ای پیشرفته و در عین حال ساده و آسان برای استفاده جهت تیونینگ کامپیوتر می باشد. این برنامه از چندین ابزار کاربردی تشکیل شده است که به وسیله آن ها می توان سرعت سیستم را بهبود بخشید. قابلیت پاکسازی رجیستری و هارد از فایل های زائد و بی مصرف و آزاد کردن فضای پارتیشن ها، محافظت از حریم خصوصی و ردپاهای بجای مانده از فعالیت های اینترنتی، رمز گذاری بر روی فایل ها و بسیاری دیگر از قابلیت های این برنامه مفید و کاربردی می باشد.

admin بازدید : 68 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Cloud System Booster Pro

نرم افزار Cloud System Booster Pro یک نرم افزار جدید با روش و تکنولوژی پیشرفته است Cloud System Booster تعمیر و نگهداری سیستم  و بهینه سازی با بهترین ابزار و بر اساس تکنولوژی روز باعث تقویت کنندگی سیستم است. قویترین پاک کننده ، بهینه سازی ، تعمیر ، پاک کننده.

admin بازدید : 115 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC

 نرم افزارهای زیادی در زمینه بهینه سازی سیستم وجود دارد که یکی از این نرم افزارها SpeedUpMyPC نام دارد که توانسته جایزه نرم افزاری در زمینه بهینه سازی سیستم را نصیب خود کند. این بسته بهینه سازی که محصول Uniblue به شما در بهینه سازی و افزایش سرعت عملکرد سیستم کمک میکند. معمولا نصب نرم افزارها و بازی های متعدد باعث کندی پردازش سیستم و جای گذاشتن فایل های اضافی آن ها باعث افزایش فضای هارد دیسک میشود. بررسی اجمالی استفاده از CPU و افزایش کارکرد آن و بهینه سازی و دفراگ رجیستری باعث افزایش سرعت بسزایی در سیستم میشوند. همچنین بهینه سازی تنظیمات اتصال شما به اینترنت برای پهنای باند بهتر، مرور سریعتر و سریعتر و برقرار امنیت در حفظ حریم شخصی از قابلیت های دیگر Uniblue SpeedUpMyPC میباشد.

admin بازدید : 114 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CCleanerنرم افزار CCleaner فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer , Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar ، Google toolbar ، Download accelerator ، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.

 

admin بازدید : 78 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PC Cleaner Pro

PC Cleaner Pro نرم افزار بسیار مفید و کاربردی در جهت پاکسازی سیستم می باشد ، به واسطه ی این نرم افزار می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را بهینه سازی کنید و همیشه آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید ، متاسفانه پس از گذشت چند ماه و نصب نرم افزارهای مختلف سرعت و عملکرد کامپیوتر به گونه ای کاهش می یابد به طوری که کاهش چشم گیر می شود و شما را مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهد کرد اما شما می توانید تنها با یک کلیک کلیه مشکلات و عیب و نقص کامپیوتر خود را بر طرف کنید و به سرعت و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.
یکی از ابزار های فوق العاده کاربردی این نرم افزار ابزار تعمیر و پاکسازی رجیستری می باشد؛ در این بخش از این نرم افزار اطلاعات غیر ضروری ثبت شده بر روی رجیستری از جمله اطلاعات پسوندهای فایل، میانبرهای نامعتبر، DLL های به اشتراک گذاری شده، فونت، فایل های راهنما، مسیر برنامه و ... به صورت کامل پاک سازی شده و اطلاعات نادرست ثبت شده بر روی رجیستری به صورت کامل تعمیر می شود. تعمیر رجیستری باعث از بین رفتن پیغام خطا های سیستمی و افزایش سرعت سیستم عامل شما خواهد شد.
از این نرم افزار می توان به ابزار امنیتی اشاره کرد که امنیت نسبی شما را در کنار یک آنتی ویروس قدرتمند در مقابل ویروس و جاسوس افزار ها تامین خواهد نمود. از جمله تهدیدات مخربی که این نرم افزار از آن ها جلوگیری می کند می توان به تروجان ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، rootkit ها، کرم ها و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. ابزار های دیگر این نرم افزار که به صورت خلاصه می توان از آنها نام برد شامل: ابزار تمیز کردن سیستم از فایل های غیر ضروری ، ابزار تعمیر ارتباط با اینترنت و افزایش سرعت نسبی ، ابزار پاک کننده ی فایل های تکراری موجود بر روی سیستم ، ابزار بهینه سازی حافظه ی رام برای اجرای بهتر نرم افزار ها و بازی ها و ... اشاره نمود که این نرم افزار را به نرم افزاری محبوب مبدل می کند.

admin بازدید : 113 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PrivaZer

PrivaZer به طور معمول هر زمان که با نرم افزار های مختلف کار می کنید ، نرم افزار مجبور است برای اینکه بتواند به شما سرویس خود را ارائه دهد فایل های خود را در قالب Temp در جاهای مختلف ذخیره می کند تا به راحتی کار خود را انجام دهد.کلا در زمان کار با اینترنت ،‌فایل هایی مانند صفحات وب ، آهنگ های اجرا شده در سایت ها ، فایل های بجا مانده در رایت سی دی و دی وی دی ها ، و… از این قبیل فایل ها هستند که هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم به مرور زمان سیستم شما را کند و کارایی آن را کمتر می کنند.PrivaZer یک نرم افزار فوق العاده به منظور از بین بردن انواع فایل های بی مصرف می باشد که به مرور با کار کردن با سیستم به وجود می آیند. نرم افزار حذف فایل های اضافی ویندوز با جستجوی قدرتمند و ریز بینانه خود تمامی فایل هایی که از طریق اینترنت ، کار با سیستم و دیگر نرم افزار ها بدون اجازه ساخته شده اند را شناسایی و با کسب اجازه از شما حذف می نماید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه کار خود می باشد و به صورت رایگان ارائه شده است.

admin بازدید : 523 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Avira System Speedup

Avira System Speedup در طول عمر نصب سیستم عامل روزانه تعداد زیادی از فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و بسیاری دیگر درون سیستم عامل جمع می شوند و همه با هم حجم وسیعی از منابع کامپیوتر را اشغال و یا به هدر می دهند و بار سنگینی را بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر تحمیل می کنند بی آنکه عمل مفیدی انجام دهند. Avira System Speedup به شما کمک می کند تا فایل های زائد و بی مصرف را از سیستم عامل خود حذف کنید و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.

admin بازدید : 80 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SuperRam

حافظه موقتی RAM محلی است که اطلاعات برای پردازش در آن به صورت موقتی ذخیره می شوند و سپس بین پردازنده و بقیه اجزای سیستم رد و بدل می شوند ؛ هرچقدر حافظه رم بیشتر باشد معمولا سرعت کارآیی سیستم هم بالاتر می رود ولی گاهی می توان با یک سری کارها نظیر بهینه سازی ها یا پاکسازی RAM از فایل های اضافی تا حدودی برای افزایش کارآیی سیستم تاثیر گذاشت. SuperRam یکی از نرم افزارهایی است که می تواند با بهینه کردن و پاکسازی رم از اطلاعات اضافی تا حدودی بر سرعت و کارآیی سیستم اثر مثبت داشته باشد. این ابزار ساده و کم حجم به صورت خودکار نرم افزارهایی که فضای بسیاری از حافظه رم را اشغال می کنند بهینه کرده و گاها هم که مورد نیاز نیستند از حافظه رم خارج خواهد کرد تا فضای آزاد بیشتر شده و دستورات بیشتری که از CPU ارسال می شوند در RAM ذخیره شوند. در نرم افزار SuperRam تمامی کارها به صورت کاملا خودکار انجام می گیرند و کاربر تنها می بایست پس از نصب منتظر بماند تا خود نرم افزار به صورت اتوماتیک و لحظه به لحظه با آزادسازی بخش های مختلف رم و تقسیم صحیح آن ها کارها را به صورت مدیریت شده دنبال کنند تا سرعت پردازش اطلاعات افزایش یابد. این نرم افزار هم که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده محصولی از PGWare به شمار می رود.

admin بازدید : 123 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PGWare PcBoost

نرم افزار PCBoost ابزاری قدرتمند در زمینه عملکرد بهتر سیستم  با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب سیستم می باشد. با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمی توانستید آنها را تغییر دهید. شما حتی می توانید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز را عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم ایجاد نمایید. این نرم افزار سیستم شما را از هر نظر ارتقاع می دهد.

admin بازدید : 435 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Glary Utilities Pro

 Glary Utilities Pro نام نرم افزاری کاربردی در زمینه پاکسازی سیستم و بهبود در سرعت عملکرد رایانه می باشد. این نرم افزار به کاربران خود اجازه می دهد تا بتوانند فایل های اضافی که بی مصرف مانده اند را به راحتی حذف کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان جستجو و تعمیر عیوب در قسمت رجیستری ویندوز می باشد که این عمل کمک شایانی در روند کار سیستم خواهد داشت.

admin بازدید : 94 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DLL-Files Fixer

فایل های DLL از جمله مهمترین فایل های موجود در کامپیوتر می باشند و یکی از بخش های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل های DLL دچار مشکل میشوند ، برای مثال پاک میشوند و یا به هر دلیلی نمی توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام های خطا میدهند. نرم افزار DLL-Files Fixer به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر نرم افزاری ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار ، پاکسازی رجیستری می باشد. با پاکسازی رجیستری سرعت سیستم شما تا حد مطلوبی بالا خواهد رفت و می توانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید. با دریافت این نرم افزار شما در حقیقت 2 نرم افزار را دانلود کرده اید، نرم افزار تعمیر فایل های DLL و نرم افزار پاکسازی رجیستری.

admin بازدید : 248 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AusLogics BoostSpeed

Auslogics BoostSpeed نرم افزاري قدرتمند و همه کاره براي پاک سازي، افزايش سرعت و تعمير مشکلات سيستم کند شما مي باشد. اين نرم افزار داراي امکاناتي براي پاک سازي رجيستري ويندو ز، يکپارچه سازي هارد ديسک ، خالي کردن فضاي هارد ديسک ، بازيابي فايل هايي که به صورت تصادفي حذف شده اند و افزايش سرعت اينترنت مي باشد.

admin بازدید : 85 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

WinUtilities Pro

نرم افزار WinUtilities Professional مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند. یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد.

admin بازدید : 87 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود EnhanceMySe7en v3.7.1 Pro - نرم افزار بهبود کارایی ویندوز

EnhanceMySe7en Pro که توسط شرکت Seriousbit برای ویندوز سون ارائه شده است نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا ویندوز و سیستم خود را در کنترل بسیاری از جنبه های سیستمی در شرایط عالی قرار داده و با استفاده از آن، تمامی آنچه را که برای داشتن یک سیستم عالی نیاز دارید در اختیار گیرید. علاوه بر این EnhanceMySe7en با داشتن ابزار بسیار مفید و کاربردی شما را قادر می سازد تا از رجیستری سیستم مراقبت نموده، به انجام امور بهینه سازی فضای دیسک و یکپارچه سازی آن پرداخته ، نرم افزارهای نصب شده را کنترل کرده، دمای هارد دیسک را چک کرده و با استفاده از تمامی چیزهایی که به سلامت سیستم شما وابسته اند عملکرد سیستم خود را بهبود بخشید.

admin بازدید : 94 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Startup Defender

Startup Defender برنامه ی کوچکی است که بر روی Windows tray سیستم شما می نشیند و به صورت دائم موقعیت startup شما را زیر نظر گرفته و مانع از شروع اتوماتیک برنامه ها می شود. اگر یک برنامه ای برای قرار گرفتن بر روی هر جایی از startup تلاش کند، Startup Defender از ویندوز راجع به اینکه این نرم افزار می تواند به صورت اتوماتیک با ویندوز شروع شود سوال می پرسد. به علاوه شما می توانید هر برنامه ای که بر روی startup نصب شده است را فعال یا غیر فعال کنید. زمانی که شما یک آیتم را پیدا نموده و راجع به آن مطمئن نیستید به راحتی می توانید در مورد آن از طریق سایت گوگل تحقیق کنید و بعد تصمیم بگیرید که آیا نیاز هست بر روی startup قرار بگیرد یا نه؟

admin بازدید : 102 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

GameGain

نرم افزار GameGain ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی و کارایی سیستم و افزایش سرعت بازی ها می باشد. این ابزار به شما در بالا بردن سرعت کامپیوتر و اجرای سریع تر بازی ها کمک می کند. یکی از اولین و جامع ترین محصولات افزایش کارایی بازی در کامپیوتر نرم افزار GameGain می باشد. استفاده از نرم افزار بسیار آسان و کاملاً سازگار با آخرین نسخه مایکروسافت می باشد. GameGain به شما در بهینه سازی اجرای بازی ها، تغییرات در ویندوز و استفاده از حافظه، اولویت برنامه های پردازنده و دسترسی به هارد دیسک کمک کند.

admin بازدید : 168 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

GameBoost

نرم افزار GameBoost ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی بازی های کامپیوتری و اینترنت می باشد. این نرم افزار با تغییرات و بهینه سازی تنظیمات در ویندوز و در نتیحه اجرای هرچه بهتر بازی ها و اتصال بهتر اینترنت شما می باشد. این نرم افزار با تغییراتی که در رجیستری و فایل های سیستم می دهد، حافظه ی Ram و نمایش تصاویر متحرک و سرعت CPU و اینترنت را بهبود می بخشد. همچنین این نرم افزار به یک آنالیزگر مجهز است که به کمک آن اشکالات را پیدا کرده و سعی در رفع آنها می کند. این نرم افزار با اتصال به اینترنت برای ارتقا به شما اجازه دانلود موزیک، فیلم و فایل را می دهد.

admin بازدید : 466 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Cloud System Booster Pro

نرم افزار Cloud System Booster Pro یک نرم افزار جدید با روش و تکنولوژی پیشرفته است Cloud System Booster تعمیر و نگهداری سیستم  و بهینه سازی با بهترین ابزار و بر اساس تکنولوژی روز باعث تقویت کنندگی سیستم است. قویترین پاک کننده ، بهینه سازی ، تعمیر ، پاک کننده.

admin بازدید : 94 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Ace Utilities

Ace Utilities یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند برای بهینه سازی کارآیی کامپیوتر شما می باشد. از نمونه امکانات این نرم افزار می توان به جستجو و حذف فایل های اضافی از کامپیوتر، حذف ورودی های نا معتبر رجیستری، حذف تاریخچه استفاده از اینترنت، پشتیبانی از پلاگین برای پاک سازی تاریخچه استفاده از نرم افزارهای دیگر ، مدیریت کوکی ها و غیره اشاره کرد. شما می توانید با مدیریت Startup ویندوز ، نرم افزارها ، سرویس ها ، درایورها و دیگر بخش هایی که به صورت خودکار در حین راه اندازی ویندوز اجرا می شوند را به صورت انتخابی غیر فعال کنید. علاوه بر این امکانات Ace Utilities دارای گزینه هایی برای پیدا کردن فایل های چند نسخه ای ، تعمیر یا حذف میانبرهای شکسته و حذف کامل نرم افزارها از روی سیستم می باشد. حذف دائمی فایل ها و آنالیز فضای دیسک ها از دیگر ویژگی های Ace Utilities است.

admin بازدید : 110 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Avira System Speedup

Avira System Speedup در طول عمر نصب سیستم عامل روزانه تعداد زیادی از فایل های موقتی، برنامه ها، فایل های زائد و بی مصرف، کوکی ها و بسیاری دیگر درون سیستم عامل جمع می شوند و همه با هم حجم وسیعی از منابع کامپیوتر را اشغال و یا به هدر می دهند و بار سنگینی را بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر تحمیل می کنند بی آنکه عمل مفیدی انجام دهند. Avira System Speedup به شما کمک می کند تا فایل های زائد و بی مصرف را از سیستم عامل خود حذف کنید و با دسترسی امن به رجیستری و قسمت هایی که کاربر امکان دسترسی به آن جا را ندارد باعث بهینه سازی ویندوز و بازیابی سرعت از دست رفته کامپیوتر شما شود.

admin بازدید : 89 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

SuperEasy SpeedUp

SuperEasy SpeedUp نرم افزاری در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم می باشد، که با تمیز کردن هار دیسک از فایل های غیر ضروری، تعمیر و پاک سازی رجیستری، حذف فایل های موقت اینترنت ، مدیریت راه اندازی برنامه ها و یکپارچه سازی هارد دیسک باعث بهبود عملکرد سیستم میشود.

admin بازدید : 77 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Lavasoft Registry Tuner

امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی در زمینه بیهنه سازی سیستم در اختیار کاربران قرار دارد که هدف همه آنها حفظ و نگهداری و افزایش بهره وری سیستم های کاربران می باشد.یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه را میتوان نرم افزار Lavasoft Registry Tuner نامید.توانایی این نرم افزار در زمینه بهینه سازی بسیار بالاتر از نمونه های مشابه می باشد. نرم افزار Registry Tuner این قابلیت را دارد تا با فشار دادن یک دکمه در واسط کاربری این نرم افزار فرایند بهینه سازی را انجام دهد .این نرم افزار در واقع مجموعه کاملی است از تست کننده ها و ابزارهایی که هدفشان رفع مشکلات و خطاهایی است که سیستم شما را تهدید می نماید.

admin بازدید : 122 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

TuneUp Utilities

بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری ، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2013 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.

admin بازدید : 106 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

PGWare PcBoost

نرم افزار PCBoost ابزاری قدرتمند در زمینه عملکرد بهتر سیستم  با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب سیستم می باشد. با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمی توانستید آنها را تغییر دهید. شما حتی می توانید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز را عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم ایجاد نمایید. این نرم افزار سیستم شما را از هر نظر ارتقاع می دهد.

admin بازدید : 107 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

PC Cleaner Pro

PC Cleaner Pro نرم افزار بسیار مفید و کاربردی در جهت پاکسازی سیستم می باشد ، به واسطه ی این نرم افزار می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را بهینه سازی کنید و همیشه آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید ، متاسفانه پس از گذشت چند ماه و نصب نرم افزارهای مختلف سرعت و عملکرد کامپیوتر به گونه ای کاهش می یابد به طوری که کاهش چشم گیر می شود و شما را مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهد کرد اما شما می توانید تنها با یک کلیک کلیه مشکلات و عیب و نقص کامپیوتر خود را بر طرف کنید و به سرعت و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.
یکی از ابزار های فوق العاده کاربردی این نرم افزار ابزار تعمیر و پاکسازی رجیستری می باشد؛ در این بخش از این نرم افزار اطلاعات غیر ضروری ثبت شده بر روی رجیستری از جمله اطلاعات پسوندهای فایل، میانبرهای نامعتبر، DLL های به اشتراک گذاری شده، فونت، فایل های راهنما، مسیر برنامه و ... به صورت کامل پاک سازی شده و اطلاعات نادرست ثبت شده بر روی رجیستری به صورت کامل تعمیر می شود. تعمیر رجیستری باعث از بین رفتن پیغام خطا های سیستمی و افزایش سرعت سیستم عامل شما خواهد شد.
از این نرم افزار می توان به ابزار امنیتی اشاره کرد که امنیت نسبی شما را در کنار یک آنتی ویروس قدرتمند در مقابل ویروس و جاسوس افزار ها تامین خواهد نمود. از جمله تهدیدات مخربی که این نرم افزار از آن ها جلوگیری می کند می توان به تروجان ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، rootkit ها، کرم ها و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. ابزار های دیگر این نرم افزار که به صورت خلاصه می توان از آنها نام برد شامل: ابزار تمیز کردن سیستم از فایل های غیر ضروری ، ابزار تعمیر ارتباط با اینترنت و افزایش سرعت نسبی ، ابزار پاک کننده ی فایل های تکراری موجود بر روی سیستم ، ابزار بهینه سازی حافظه ی رام برای اجرای بهتر نرم افزار ها و بازی ها و ... اشاره نمود که این نرم افزار را به نرم افزاری محبوب مبدل می کند.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Advanced SystemCare Ultimate

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها ، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Process Lasso Pro

Process Lasso Pro تکنولوژی جدیدی برای بهبود زمان پاسخگویی و پایداری PC است. طراحی ویندوز به گونه ای است که اجازه می دهد برنامه ها بدون محدودیت، CPU را در اختیار بگیرند و این منجر به freezes و hangs شدن سیستم خواهد شد. تکنولوژی ProBalance مربوط به Process Lasso به صورت هوشمندانه ای اولویت برنامه هایی را که به اصطلاح بد رفتار  هستند (badly behaved programs) را به گونه ای تنظیم می کند تا این برنامه ها برای استفاده شما از کامپیوتر تداخلی ایجاد نکنند!
علاوه بر این Process Lasso Pro قابلیت هایی از قبیل اولویت های فرآیندهای پیش فرض و پیوندهای درونی، پایان دادن به فرآیندهای مجاز، به عنوان مثال محدودیت های تعداد مشاهدات گراف پاسخگویی سیستم (system responsiveness graph)، لاگین فرآیندها (logging of processes) و ... را به شما ارائه می دهد. هنگامی که شما این نرم افزار را نصب می کنید، شروع به کار خواهد نمود و لازم نیست که شما تمامی تنظیمات را به منظور بهبود زمان پاسخ دهی سیستم و جلوگیری از کند شدن سرعت سیستم در شرایط high load، تغییر دهید، البته کاربران حرفه ای قادر خواهند بود تا مطابق با نیاز خود به پیکربندی تنظیمات بپردازند.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WinUtilities Pro

نرم افزار WinUtilities Professional مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند. یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد.

admin بازدید : 70 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CCleanerنرم افزار CCleaner فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer , Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar ، Google toolbar ، Download accelerator ، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.

admin بازدید : 103 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Advanced System Optimizer

نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است با با قابليت هاي فراوان سيستم را در بهترين شرايط ممکن به کاربر هديه دهد. تنها يک کليک ساده کافيست تا تمامي کارهاي بهينه سازي در گوشه و کنار سيستم عامل به صورت خودکار انجام پذيرد. به راحتي مي توان با استفاده از اين نرم افزار تمامي فايل هاي اضافي در بخش هاي مختلف هارد ديسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سيستم عامل ايجاد مي شوند را حذف کرد تا به اين ترتيب سرعت دسترسي به فايل ها افزايش يابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه هاي جديد از درايورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سيستم عامل سازد. پاکسازي فايل هاي رجيستري اضافي و تعمير انواع error ها در آن ها بخش ديگري از امکانات اين نرم افزار محسوب مي شود ضمن آن که مي توان انتظار داشت رجيستري که يکي از هسته هاي اصلي سيستم عامل ويندوز است هميشه در بهترين شرايط از نظر کارآيي قرار داشته باشد. اين موارد بخشي از قابليت هايي است که در اين نرم افزار گنجانده شده است، قابليت هايي نظير پاک کردن نرم افزارهاي کاربردي، حذف فايل هاي که به دلايل مختلف قابل حذف نيستند، بهينه سازي حافظه رم و مواردي ديگر که تنها مي توان با دريافت و استفاده از نرم افزار به تمامي آن ها دست يافت.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 576
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,273
  • بازدید ماه : 16,118
  • بازدید سال : 80,026
  • بازدید کلی : 474,009