loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 128 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe

Wondershare DVD Slideshow Builder ابزاری ساده و قدرتمند برای ساخت دی وی دی اسلایدشو می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار عکس ها و ویدئوها را با هم ترکیب کرده و به همراه موزیک و افکت های حرکتی 2 بعدی و 3 بعدی به صورت اسلاید روی دی وی دی رایت نموده و در نهایت محصولات خود را می توانید روی تلویزیون ، یوتیوب ، iPod و غیره نمایش دهید. استایل های هالیوودی زیبا که در نرم افزار DVD Slideshow Builder به صورت از پیش آماده شده قرار دارند، افکت های زیبایی را برای خلق اسلایدشو در اختیار شما قرار می دهند. تعداد بسیار زیادی قالب آماده منوی دی وی دی برای مناسبت های مختلف مانند عروسی ، جشن های خانوادگی ، روزهای تعطیل و ... در این نرم افزار وجود دارند که شما را برای رسیدن به آنچه در ذهن دارید یاری می کنند.

admin بازدید : 89 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iZotope RX Advanced

iZotope RX نام یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که به عنوان برنامه ای کاملاً مستقل برای ترمیم، ویرایش و رفع اغلب مشکلات فایل های صوتی طراحی شده است. این نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی را شامل می شود که به شما کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در بازسازی و بهتر نمودن فایل های صوتی کسب کنید و با دسترسی داشتن به ابزارهای قدرتمند RX شما می توانید نتایجی را به دست آورید که با دیگر برنامه ها و پلاگین هایی که در زمینه ترمیم فایل های صوتی وجود دارند این کار به سادگی میسر نخواهد بود. iZotope RX با جدیدترین تکنولوژی های cleaner، طبیعی تر نمودن صدا، کاهش نویز و ترمیم صوت همراه است تا بتواند برنامه ای ایده آل برای فعالیت هایی نظیر آرشیو و بازسازی، ضبط و مسترینگ، پخش و پادکستینگ، تولیدات ویدئویی و ... باشد.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio

Ashampoo Music Studio یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت پخش، ویرایش، ضبط، تبدیل، بازسازی و رایت موزیک ها و آهنگ های دیجیتالی است. اگر شما از دوستداران موسیقی هستید و از کامپیوتر برای شنیدن موسیقی استفاده می کنید نیاز به یک نرم افزار قوی با کارایی کامل جهت استفاده و مدریت موزیک ها دارید. نرم افزار Ashampoo Music Studio ، نرم افزاری است که تمام نیاز های شما را در هنگام استفاده از موزیک ها جهت ویرایش و بطور کلی مدیریت موزیک هایتان برطرف می کند و استفاده نمودن از این نرم افزار تقریبا شبیه کار با یک CD player است.

admin بازدید : 104 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Movienizer

Movienizer نام نرم افزار بی نظیری است جهت مدیریت ، ساماندهی و دسته بندی فیلم ها و ویدئوهای شما . این برنامه راه حل بسیار مفیدی است برای کاربرانی که مجموعه ای از DVD و CD ها را دارند ولی هر بار برای یافتن فیلم مورد نظر زمان زیادی را صرف میکنند.به کمک نرم افزار Movienizer میتوان آرشیو کاملی از فیلم ها تهیه کرده و به ترتیب و بر اساس دیتابیس های مورد نظر مانند نام کارگردان،بازیگران، و ... منظم کرد.به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا نقد و بررسی های انجام شده بر روی فیلمها ، امتیاز، جوایز کسب شده ، مشخصات ساخت فیلم و بازیگران و کارگردان و  بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به فیلم ها را مشاهده نمود.

admin بازدید : 94 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DVD Audio Extractor

DVD Audio Extractor نام نرم افزار کاربردی به منظور استخراج صدا از DVD می باشد. این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا با ابزاری که در اختیار آنها قرار می دهد صدا های موجود در یک دی وی دی را استخراج کرده و آنها در قالب فرمت های صوتی OGG, MP3, Wave یا FLAC ذخیره سازی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار دارا بودن ابزار Rip می باشد. این نرم افزار محصولی از کمپانی نرم افزار Computer Application Studio می باشد.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Subtitle Workshop

با گسترش فرمت های گوناگون تصویری از جمله DivX و حجم بسیار مناسب آن ها، گرایش کاربران به فیلم هایی با حجم کمتر و کیفیت بالاتر افزایش پیدا کرده است. هر ساله فیلم های زیادی به زبان گوناگون ساخته و وارد بازار می شود. اما بسیاری از بینندگان به دلیل نداشتن آشنایی به زبان های مختلف قادر به درک صحیح موضوع فیلم نمی باشند. تنها راه حل موجود برای رفع این مشکل استفاده از فایل های زیرنویس است. گاهی ممکن است فایل زیرنویس مورد نظر با فیلم هماهنگ نبوده یا اینکه قسمتی از آن اشتباه ترجمه شده باشد و شما بخواهید آن را اصلاح کنید. نرم افزار Subtitle Workshop در واقع یکی از قدرتمند ترین برنامه های ساخت و ویرایش زیرنویس برای فیلم های ویدیویی بوده و می توانید متناسب با فیلم مورد نظر تعداد فریم ها، زمان نمایش یا پنهان شدن خط های زیرنویس و ... را تنظیم نمود و آن را در فرمت های گوناگون ذخیره کنید.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Audials One

Audials One نرم افزاری چند منظوره جهت جستجو و دانلود فایل های موسیقی و  ویدئویی می باشد که قابلیت پخش رادیوهای اینترنتی را نیز برای شما فراهم می کند . تنها کافیست نام خواننده مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید تا نرم افزار با استفاده از منابع خود که بیشتر دو سایت یوتیوب و مای اسپیس هستند ، فایل های مورد نظر شما را در صورت موجود بودن ، برای شما به صورت مستقیم دانلود کند. یکی دیگر از نکات مثبت این نرم افزار قابلیت تبدیل مستقیم ویدئوها و فایل های دانلود شده است که دیگر نیازی به نرم افزارهای مبدل نخواهید داشت.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Prelude CC

نرم افزار Adobe Prelude CC یکی از جدیدترین محصولات شرکت ادوبی است که به منظور مدیریت و ساماندهی فیلم ها با استفاده از آیتم های مختلف ارائه شده است. نرم افزاری که با دارا بودن قابلیت های فراوان و گزینه های متعدد در دسته بندی فیلم ها برای کسانی که مجموعه فیلم ها را نگه داری می کنند فوق العاده مناسب است چرا که پس از دسته بندی به شکل دلخواه کاربر و با گزینه های مختلف امکان مشاهده و جست و جو به صورت سریع با قابلیت نمایش تصاویر بند انگشتی از فیلم را به کاربر نیز می دهد. امکانات متعددی برای Adobe Prelude در نظر گرفته شده است ، قابلیت یش نمایش کلیپ ها و قرار دادن نشانگر های جستجو و یادداشت بر روی کلیپ ها از جمله مواردی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود. این ابزار کارآمد مطمئنا برای کلکسیون داران فیلم فوق العاده مناسب خواهد بود چرا که در همه موارد آیتم ها و گزینه های مختلفی را پیش روی کاربران نیز قرار می دهد.

admin بازدید : 228 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Conceiva Mezzmo

Conceiva Mezzmo با امکانات ترین سرور مدیا برای دستگاه های DLNA می باشد. هیچ مدیاسرور DLNA به اندازه ای که این نرم افزار به شما امکانات می دهد ، برای شما کارایی ندارد. این نرم افزار را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و سپس با استفاده از دستگاه DLNA دار خود ، با لذت به تماشایفیلم، شنیدن موسقی و مرورعکسهای خود بپردازید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمامیعکسها ، ویدیوها و آهنگ های خود را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید.DLNA مخفف Digital Living Network Alliance است که ترجمه تحت اللفظی فارسی آن می‌شود "اتحادیه شبکه زندگی دیجیتالی". اما واقعاً معنی این عبارت چیست؟ در واقع DLNA استانداردی است که توسط تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی استفاده می‌شود تا برای لوازم الکترونیکی موجود در یک خانه، امکان به اشتراک گذاری محتویات رسانه‌ای دیجیتالی (مانند فیلم،عکسو موسیقی) در یک شبکه خانگی بوجود آید. بعبارت ساده تر، اگر دستگاهی را با این حروف و لوگو دیدید بدانید که این دستگاه قادر است محتویات دیجیتالی دستگاه دیگر (مثل موسیقی، ویدئو یاعکسموجود در کامپیوتر شخصیتان) را پخش یا محتویات دیجیتالی خود را در اختیار دستگاهی دیگر متصل به یک شبکه کامپیوتری، قرار دهد. بعنوان مثال اگر سینمای خانگی شما به این سیستم مجهز باشد با اتصال آن به کامپیوتر شخصیتان از طریق شبکه می‌توانید موسیقی،فیلمو عکسهای موجود در کامپیوترتان را به سینمای خانگی فرستاده و آنها را مشاهده یا بشنوید.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AVS Software All-In-One Installation Package

AVS All-In-One Install Package یک مجموعه قدرتمند چند رسانه ای (multimedia) است که شامل بیش از 15 برنامه کاربردی مانند: AVS Video Converter, AVS Video Editor, AVS Video ReMaker, AVS Audio Converter, AVS Audio Editor, AVS Audio Recorder, AVS Disc Creator, AVS DVD Authoring, AVS DVD Copy, AVS Ringtone Maker, AVS Media Player, AVS Registry Cleaner, AVS Image Converter, AVS Photo Editor, AVS Cover Editor و ... می باشد و دارای رابط کاربری انگلیسی و روسی است.

admin بازدید : 85 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RadioBoss Advanced Edition

RadioBoss Advanced Edition با این نرم افزار بسیار قوی شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه ی خود را لیست کنید و کنترل کامل و دقیقی بر روی پخش موزیک‌ها داشته باشید و در هر زمان آنها را قطع کرده و کلماتی که مورد نیاز است شما بگوید از طریق میکروفون نرم افزار RadioBoss بیشتر در ایستگاه‌های رادیویی بکار می‌رود و مورد نیاز آنها نیز هست این نرم افزار قابلیت پخش تمامی‌فرمت‌های صوتی و تصویری بوده و از میکروفون , موبایل و پشتیبانی می‌کند و با تمام ویندوز‌ها سازگار بوده که یک نرم افزار ایده آل را در این امر ساخته است.

admin بازدید : 83 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel MotionStudio 3D

یکی از جدیدترین محصولات شرکت Corel ابزاریست برای متحرک سازی تصاویر به صورت سه بعدی که با توجه به امکاناتش می تواند برای کاربران حرفه ای فوق العاده مناسب باشد. این نرم افزار کامل و کارآمد که Corel Motion Studio 3D نام دارد به واسطه افکت هایی که در آن گنجانده شده می توان متحرک سازی را به ساده ترین شکل ممکن امکانپذیر ساخت. تنها چند کلیک لازم است تا کاربر بتواند اجزای مختلف یعنی عکس ها ، متن ها و اشکال موجود در یک فیلم را به صورت سه بعدی متحرک نماید. کیفیت در افکت ها در این نرم افزار حرف اول و آخر را می زند ؛ به واسطه هماهنگی این ابزار با Video Studio به راحتی می توان با ترکیب ویرایش های انجام شده در Video Studio و افکت های سه بعدی که نرم افزار تولید می کند زیباترین خروجی ها را تولید نمود. افکت های سه بعدی فوق العاده جذاب و متعدد هستند که می توان برای موضوعات مختلف از آن ها بهره برد ، همین متعدد بودن موضوعات کمک زیادی می کند تا کاربر بتواند خواسته های مختلف خود را مرتفع سازد. سرعت عملکردها هم را پردازش نهایی و هم در پیش نمایش ها فوق العاده مناسب بوده که از نکات مثبت Corel Motion Studio 3D به حساب می آید. نسخه ی جدید این ابزار به تازگی عرضه شده که دانلود آن می تواند برای همه کاربران فوق العاده مفید باشد.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Helium Music Manager

شما با استفاده از Helium Music Manager می توانید تمامی مجموعه های موزیک خود را به خوبی مدیریت کنید. دیگر نیازی نیست که در کامپیوتر خود به دنبال فایل موزیک مورد نظرتان بگردید و زمان را هدر دهید. با استفاده از Helium Music Manager می توانید به سادگی تمامی فایل های موسیقی خود را کنترل کنید. امکاناتی مانند Rip کردن ، مکان یابی ، اجرا ، ویرایش برچسب ها و رایت موزیک از نمونه ویژگی های این نرم افزار می باشند. دانلود و نمایش متن شعر ، نمایش مقاله هایی در مورد آلبوم ها ، نمایش بیوگرافی خواننده ها و بسیار امکانات دیگر را با استفاده از Helium Music Manager در اختیار خواهید داشت.

admin بازدید : 101 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Pinnacle TVCenter

Pinnacle TVCenter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید در هر کجا که هستید اکثر کانال های تلوزیونی و رادیویی را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، که البته برای این کار به یک کارت TV هم نیاز خواهید داشت. راه اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان است و دارای یک رابط کاربری جدید و بسیار زیبا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به صورت کاملاً سفارشی و در فرمت های گوناگون ضبط کنید. همچنین می توانید بر روی کانال های تلوزیونی کنترل کامل داشته و امکان بستن کانال ها را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

admin بازدید : 108 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

4Videosoft Media Toolkit Ultimate

4Videosoft Media Toolkit Ultimate نرم افزاری رسانه ای و قدرتمند دارای 4 بخش اصلی شامل DVD Ripper Platinum ( ابزار Rip کردن DVD) ، Video Converter Platinum ( ابزار تبدیل فرمت ویدئو) ، iPod Manager ( ابزار مدیریت iPod و iPhone Ringtone Maker ( ابزار ساخت زنگ گوشی iPhone) می باشد که تبدیل فرمت هر نوع دی وی دی و فایل ویدئویی به دیگر فرمت های صوتی و تصویری و انتقال انواع فایل های رسانه ای بین iPod/iPad/iPhone و کامپیوتر را فراهم کرده و همچنین توسط آن می توانید برای گوشی iPhone خود زنگ خلق کنید.

admin بازدید : 94 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

eXtreme Movie Manager

 یکی از نرم افزار های مدیریتی قدرتمند در زمینه ی جمع آوری و دسته بندی فیلم ها ، سریال های تلویزیونی و هنرمندان در سراسر جهان نرم افزار eXtreme Movie Manager می باشد. تنها در چند ثانیه می توانید فیلم های خود را بر روی هارد دیسک یا ابزارهای قابل حمل با اطلاعات کامل در رابطه با کدک ها، رزولوشن و ... قرار دهید. به راحتی می توانید با دسترسی به پایگاه داده های آنلاین اطلاعات و کاورهای مربوط به فیلم های مختلف را دانلود نمایید.

admin بازدید : 86 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Creator

Aiseesoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

admin بازدید : 86 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DFX Audio Enhancer

نرم افزار DFX Audio Enhancer ابزاری قدرتمند جهت گرفتن ارتعاشات فایل های موسیقی دیجیتالی می باشد. DFX Audio Enhancer در واقع یک پلاگین کاربردی است که توسط آن می توانید كلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین كیفیت و قدرت گوش كنید و از آنها لذت ببرید. از جمله قابلیت های DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر، شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید. این کار باعث جبران خسارات و محدودیت های نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملاً خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید كرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا كه بلندی صدا را تقویت می كند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما بدون از دست دادن كیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح دو برابر خواهد شد. از دیگر قابلیت های این پلاگین وضوح یابی اتوماتیک برای بلندگو ها و هدفون است.

admin بازدید : 81 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GiliSoft Slideshow Movie Creator Pro

 GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزار قدرتمند ساخت اسلایدشو از تصاویر است که به سادگی و با انجام مراحلی ساده میتوانید عکس های دیجیتالی خود را در قالب اسلاید شوی زیبایی آماده نمایش کنید . کافیست تا عکس های مورد نظرتان را همراه با موزیکی که میخواهید همراه آن باشد وارد کرده تا اسلاید شوی شما ساخته شود .خروجی های این نرم افزار را میتوان در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و 3GP ذخیره کرد.

admin بازدید : 126 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Subtitle Edit

Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.
علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد ، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.

admin بازدید : 224 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Techsmith Snagit

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

admin بازدید : 73 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

n-Track Studio

n-Track Studio نام یک استدیو قدرتمند و کامل مجازی برای ساخت و ویرایش آهنگ و فایل های موسیقی مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند انجام عملیات های مختلف نظیر میکس و ترکیب فایل های صوتی ، افکت گذاری بر روی آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه ای از کارت های صوتی و یا میکروفون و ... را می توان به انجام رسانید. این نرم افزار محصولی از شرکت nTrack Software می باشد.

admin بازدید : 95 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Zortam Mp3 Media Studio Pro

Zortam Mp3 Media Studio Pro نرم افزاری کامل و All in One برای ویرایش و دسته بندی فایل های موزیک به حساب می آید. شما می توانید با کمک این نرم افزار تگ های ID3 را ویرایش کنید و فایل های آن را دسته بندی کرده و به حالت Music Library در بیاورید. شما همچنین قادر خواهید بود تگ های ID3v1 و ID3v2.4 را ویرایش کنید و به صورت دسته جمعی آنها را عوض کنید. امکان CD Ripper یکی دیگر از امکانات بی نظیر این نرم افزار هست که میتوانید به کمک آن سی دی های موزیک مورد علاقه خود را به شکلی زیبا ریپ کنید و حتی تصاویر آلبوم و متن آهنگ را نیز در آن وارد کنید. از امکانات دیگر آن Mp3 Normalizer است که موزیک شما را برای داشتن صدایی بهتر ویرایش میکند. قابلیت جستجو برای موزیک ها ، متن ها و کاور ها از امکانات جدید این نرم افزار به حساب می آید. تبدیل فرمت های Mp3 به Wave و عکس آن از امکانات دیگر این نرم افزار است. قابلیت هایی مانند: مدیریت Playlist ها ، جستجو برای موزیک های تکراری ، قابلیت جدا کردن صدای خواننده از موزیک و پرینت lyrics های HTML از دیگر ویژگی های متمایز کننده آن به حساب می آید.

admin بازدید : 88 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player

Aiseesoft Blu-ray Player یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند. Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD ، MTS ، M2TS ، TS ، MKV ، MPEG ، FLV ، WMV ، MP4 می باشد.

admin بازدید : 471 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

MKVToolnix

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

SoundTaxi 3D Video Player

دنیای حیرت انگیز سه بعدی را با 3D Video Player کشف کنید! با این پلیر قدرتمند سه بعدی میتوانید هر فرمت ویدئویی را با کیفیت HQ 3D مشاهده کرده و در دنیای شگفتی غوطه ور شوید. تنها کافیست دکمه ی 3D را فعال کرده و تماشا کنید. در پنجره ی اصلی این نرم افزار می توانید فایل مورد علاقه ی خود را جستجو کرده و آن را به صورت سه بعدی به اجرا بگذارید. همچنین می توانید هر فرمت ویدئویی مانند avi، mpeg و دیگر فرمت های رایج را مشاهده نمایید.

admin بازدید : 112 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

MAGIX Music Maker

MAGIX Music Maker یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید.  بیش از 6000 صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و...، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید. با توجه به امکانات بالای این نرم افزار، افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این برنامه بهره لازم را ببرند.

admin بازدید : 89 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft 3D Converter

Aiseesoft 3D Converter نرم افزاری کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل ویدیوهای 3D به دیگر ویدیوهای 2D و بلعکس می باشد ، امروزه با گسترش تکنولوژی ویدیوهای سه بعدی و رواج یافتن آن در بازار رقابت بسیاری از افراد شاید به دنبال راهی برای تبدیل ویدیوهای خود به سه بعدی و یا بلعکس باشند که در این مواقع Aiseesoft 3D Converter یکی از بهترین گزینه هاست ، به ادعای سازندگان این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدیویی به صورت 3D درآورد بنابراین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ویدیوهای سه بعدی در اختیار داشته باشید و از تماشای آن لذت ببرید ، این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدیویی مانند MP4, H.264, AVI, WMV, FLV, MKV, 3GP, MOV, RM, RMVB و ..... پشتیبانی کرده و از تنظیمات حرفه ای خروجی برای ویدیوهای سه بعدی نیز برخوردار است

admin بازدید : 111 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Audio Converter

اگر بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید ، در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Aiseesoft Audio Converter انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Aiseesoft Audio Converter 5.0.26 پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Aiseesoft  Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

admin بازدید : 95 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای تبدیل فایل های ویدئویی بین تمامی فرمت های رسانه ای محبوب می باشد که قادر است عمل تبدیل را با سرعت بالا و بهترین کیفیت انجام دهد. این نرم افزار مبدلی ساده در عین حال قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد. تبدیل همزمان چند فایل به فرمت های مختلف، استخراج صدا از ویدئو، پشتیبانی از فرمت های فایل پخش در گوشی های تلفن همراه، به اشتراک گذاری آنلاین ویدئوها، تنظیم خروجی با کیفیت و اندازه تصویر دلخواه، ریپ و رایت بر روی انواع دیسک ها، استخراج از دی وی دی ها، مشاهده پیش نمایش ویدئوها، تنظیم صدا، ویرایش ویدئوها و ده ها قابلیت دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. با استفاده از ACDSee Video Converter Pro می توانید ویدئوهای با کیفیت بالا 720p و 1080p را با بهترین کیفیت به تمامی فرمت های محبوب برای پخش در تلفن های همراه تبدیل کنید.

admin بازدید : 107 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Media Converter Ultimate

Aiseesoft Media Converter Ultimate یکی از نرم افزارهای مبدل دی وی دی و فیلم های ویدیویی است که با استفاده از آن شما قادر به تبدیل فرمت (رایپ نمودن) فیلم های موجود در دی وی دی به فرمت های صوتی یا تصویری دیگر مانند MPEG, AVI, MOV, FLV, SWF, MP3, AAC و ... خواهید بود. این نرم افزار مفید دارای ویژگی های فراوان و مفیدی می باشد که از میان آن ها می توان به تنظیم افکت فایل خروجی، تعیین طول کلیپ ویدیویی، حذف قسمت هایی از فیلم، ویرایش واترمارک و ... اشاره نمود. در واقع پس از تبدیل فایل مورد نظر با استفاده از Aiseesoft Total Media Converter، می توانید اغلب پارامترهای فایل خروجی را تنظیم نمایید.

admin بازدید : 127 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Tipard Blu-ray Toolkit

Tipard Blu-ray Toolkitنرم افزاری ای قدرتمند و کامل برای تبدیل،کپی و پخش فیلم‌های بلوری می‌باشد.نرم افزار Tipard Blu-ray Toolkit به صورت ترکیبی کارهایی همانند تبدیل و کپی و پخش فیلم‌ها را انجام می‌دهد. شما همچنین می‌توانید بدون در نظر گرفتن نقاط بلوری فیلم آنها را کپی و یا تبدیل کنید.

admin بازدید : 106 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ImTOO Audio Converter Pro

ImTOO Audio Converter Pro يک نرم افزار چندکاره و کارآمد است. اين نرم افزار امکانات بسياري را در زمينه فايل هاي صوتي در اختيار شما قرار مي دهد و بسياري از نيازهاي شما را برطرف مي سازد. با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد فرمت فايل هاي صوتي خود را تغيير دهيد و در ميان ليست کامل فرمت هاي پشتيباني شده توسط نرم افزار ، گزينه مورد نظر خود را انتخاب نماييد. همچنين اين نرم افزار با پشتيباني از طيف وسيعي از فرمت هاي تصويري با کيفيت بالا ، به شما امکان جدا سازي صدا از تصوير را مي دهد. ازجمله ديگر امکانات اين نرم افزار مي توان به امکان اضافه کردن افکت به فايل هاي صوتي و همچنين امکان ريپ کردن سي دي هاي صوتي اشاره کرد. علاوه بر اين مي توانيد فايل هاي موسيقي خود را در سي دي رايت نماييد. سرعت بالا در تبديل فايل ، پشتيباني از پردازنده هاي چند هسته اي و امکان خاموش کردن سيستم پس از اتمام عمليات از جمله ديگر امکانات نرم افزار هستند.

admin بازدید : 106 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

WinX Mobile Video Converter

WinX Mobile Video Converter یک انتخاب نهایی برای تبدیل سریع قالب‌های ویدئویی به قالب‌های قابل پخش در دستگاه‌های قابل‌حمل و تلفن‌های همراه اندرویدی و تبلت‌ها می‌باشد که قادر به تبدل قالب‌های ویدئویی نظیر MKV ، AVI ، MP4 ، FLV ، M2TS ، MOV ، WMV و غیره می‌باشد. قالب‌های خروجی این برنامه قابل پخش در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و تبلت ها و پخش‌کننده‌های عمومی نظیر HTC ، SAMSUNG Galaxy ، Galaxy Note ، Google Nexus و غیره می باشد.

admin بازدید : 100 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Easy DVD Player

Easy DVD Player نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیویی DVD, VCD و Audio-CD می باشد. در این نرم افزار از بهترین تکنولوژی ها برای پردازش تصویر و صدای ویدیوی ها بکار گرفته شده است. این نرم افزار به غیر از پخش فایل های DVD و VCD امکان پخش و stream محتوایات صفحات Youtube و Facebook را نیز دارا می باشد. نرم افزار Easy DVD Player از اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی از قبیل Blu-ray ISO, DVD Video, Video CD / VCD, Audio CD , MPEG (ES, PS, TS, PVA,MP3), AVI, ASF / WMV / WMA, MP4 / MOV / 3GP, Matroska (MKV), WAV پشتیبانی کامل انجام می دهد.

admin بازدید : 95 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

jetVideo

jetVideo نام نرم افزاریست که از این پس به همراه دیگر محصول Cowon قرار است تا کار پخش موزیک ها و نمایش ویدئوها را انجام دهند. نمایش ویدئو ها با بهترین کیفیت ممکن هم در صدا و هم در تصویر به اضافه پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری و البته واسط کاربری ساده اما جذاب از اولین و مهم ترین خصوصیاتی هستند که jetVideo در قدم های اول به کاربرانش ارائه می دهد. تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، امکان عکس گرفتن از فیلم ، نمایش کامل و دقیق زیرنویس ها با پشتیبانی از استانداردها مختلف ، خروجی صدا به صورت چندکاناله ، تغییر تگ برای فایل های صوتی و تصویری ، نمایش سی دی و دی وی دی فیلم و ده ها امکان دیگر که می تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پلیر جدید اما محبوب و جذاب باشد. نسخه جدید این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ خوشحالیم جز اولین سایت های ایرانی هستیم که این نرم افزار بسیار قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.

admin بازدید : 78 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aurora Blu-ray Media Player

Aurora Blu-ray Media Player نرم افزاری کارآمد و کامل جهت پخش دیسک‌ها دیسک‌های بلوری ، فایال‌های Blu-ray ISO و ویدیوهای بلوری میباشد. Aurora Blu-ray Media Player بدون شک برنده تخت در زمینه پخش دیسک‌های بلوری می‌باشد. شما تا لذت برن از فیلم Blu-ray خودتان تنها به چند کلیک احتیاج دارید. این نرم افزار یه منوی ناوبری به بالای فیلم شما اضافه میکند و همچنین شما قادرید یک نمای 360 درجه از فیلم و دیسک خود را در این پلیر مشاهده نمایید. قابلیت استفاده در تمامی‌ویندوزها ، پخش کامل و بدون نقص زیرنویس فیلم ، پخش فرمت‌های VCHD, MKV, FLV, MPEG-4 or MOV و قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی تنها گوشه ای از قابلیت‌های این نرم افزار است.

admin بازدید : 94 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

DivX Plus

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ، AVI ، MKV ، MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 110 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

MixPad Audio Mixing

MixPad نرم افزار میکس آهنگ است که برای تولیدات صوتی حرفه ای طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اعمالی چون بارگذاری  فایل های صوتی موجود و یا ضبط کلیپ های جدید در نرم افزار، تنظیم ولوم، اضافه کردن افکت ها و میکس کلیپ های صوتی خود با کیفیتی بسیار بالا را به سادگی انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین آهنگ را به راحتی ضبط کرده وسپس آن ها را میکس کنید. تقریباً این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و می توانید تعداد نامحدودی از ترک های صوتی را با استفاده از آن میکس کنید. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل ها پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فایل های خود را از درون پوشه های خود به درون نرم افزار کشیده و رها کنید. از جمله قابلیت های کلیدی دیگر MixPad این است که می توانید افکت های قدرتمندی چون echo, reverb و ... را به کلیپ های صوتی خود اضافه کنید.

admin بازدید : 130 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

CyberLink AudioDirector Ultra

CyberLink AudioDirector یک برنامه کاربردی حرفه ایست که به منظور ضبط ، برش ، بازسازی ، trim و افزایش صدای دیجیتال هر دو دسته فایل های صوتی و یا ترک های صوتی در ویدئو های وارد شده ی شما طراحی شده است. همچنین شما می توانید افکت های مختلفی را بر روی صوت اعمال کنید، صدا را در فرمت های مختلفی ذخیره کنید و نیز از چندین منبع، صدا را داخل یک فایل، میکس کنید. می توانید فایل خروجی را از طریق DirectorZone به اشتراک بگذارید. DirectorZone یک سرویس وبی است که اجازه می دهد تا کلیپ های صوتی ایجاد شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید، بنابراین می توانید از آن ها در صوت های خود استفاده کنید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 712
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,409
  • بازدید ماه : 16,254
  • بازدید سال : 80,162
  • بازدید کلی : 474,145