loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 875 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

4Videosoft 3D Converter نرم افزار است که به کاربر اجازه ی تبدیل ویدئوهای دو بعدی (با کیفیت HD و SD) و سه بعدی را می دهد. با این تبدیل کننده قدرتمند شما می توانید به راحتی ویدئوهای دو بعدی را به سه بعدی و ویدئوهای سه بعدی را به دو بعدی تبدیل نمایید. این نرم افزار از 5 فرمت مختلف ویدئوهای سه بعدی مانند Anaglyph، Side by Side (Full)، Side by Side (Half-Width)، Top and Bottom(Full)، Top and Bottom (Half-Height) پشتیبانی می کند. فرمت های پشتیبانی شده ی ویدئوهای دوبعدی در این نرم افزار شامل MP4، AVI، WMV، MOV، MTS، 3GP و چندین و چند فرمت دیگر است.

admin بازدید : 114 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Total Video Converter Platinum

Aiseesoft Total Video Converter Platinum نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

admin بازدید : 90 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

XMedia Recode

XMedia Recode مبدل مالتی مدیا که برای تبدیل ده ها فرمت ویدئویی می باشد. این نرم افزار از فرمت های خاص ویدئو موبایل نیز پشتیبانی می کند. از آنجایی که این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد لذا شما را به اشتباه می اندازد پس دقت کنید که سادگی این نرم افزار شما را به اشتباه نیندازد. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی می کند و با دارا بودن تنظیمات مختلف دستان شما را برای تبدیل فرمت ها کاملا باز می گذارد. پلیر داخلی نرم افزار با امکان پیش نمایش از ویدئوها هم از جمله دیگر قابلیت هایی است که در این نرم افزار کم حجم ، سبک و کاملا رایگان ارائه شده است. امکاناتی نظیر تغییر رنگ ، نور ، اندازه تصاویر ، تغییر کیفیت و ... هم در این نرم افزار به چشم می خورد که بسیار مهم و کلیدی خواهد بود.

admin بازدید : 107 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AnyMP4 Video Converter

AnyMP4 Video Converter نرم افزار ای قدرتمند و قوی برای تبدیل ویدیوهای شما بکار می‌رود. نرم افزار AnyMP4 Video Converter به شما کمک می‌کند تا بتوانید فیلم‌های HD خود را به صورت چند تایی تبدیل کند. این نرم افزار ویدیوهای شما را با سرعت و کیفیت بالا تبدیل می‌کند .تبدیل ویدیوهای آیفون ، آی پد، گوشی‌های سامسونگ Galaxy و دستگاه‌های دیجیتال مناسب می‌باشد. نرم افزار AnyMP4 Video Converter یک مبدل عالی برای تبدیل ویدیوها به فرمت‌های صوتی نظیر MP3, FLAC, AIFF, ALAC, OGG و بیشتر فرمت‌های صوتی بدون از دست دادن کیفیت صدا می‌باشد.

admin بازدید : 108 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinX Mobile Video Converter

WinX Mobile Video Converter یک انتخاب نهایی برای تبدیل سریع قالب‌های ویدئویی به قالب‌های قابل پخش در دستگاه‌های قابل‌حمل و تلفن‌های همراه اندرویدی و تبلت‌ها می‌باشد که قادر به تبدل قالب‌های ویدئویی نظیر MKV ، AVI ، MP4 ، FLV ، M2TS ، MOV ، WMV و غیره می‌باشد. قالب‌های خروجی این برنامه قابل پخش در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و تبلت ها و پخش‌کننده‌های عمومی نظیر HTC ، SAMSUNG Galaxy ، Galaxy Note ، Google Nexus و غیره می باشد.

admin بازدید : 113 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Tipard Blu-ray Converter

Tipard Blu-ray Converter نرم افزاری حرفه ای و با کاربردی بسیار آسان برای تبدیل فایل های Blu-ray یا Blu-ray m2ts به فرمت های پرکاربردی مانند DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV و ... به علاوه فرمت های HD (مانند H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD, HD WMV, TS) می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربر قادر خواهد بود اغلب قفل های اعمال شده از روی دیسک های بلوری را حذف کرده و به راحتی به کپی یا تبدیل آن ها در سرعت و کیفیت بالا بپردازد. این برنامه مبدل بلوری با اکثر DVD Ripper ها سازگار بوده و شما قادرید هر دیسک Blu-ray را به DVD تبدیل نموده و رایت کنید. شما می توانید در زمان تبدیل پارامترهایی از قبیل Video Encoder, Frame Rate, Video Bitrate, Resolution, Audio Encoder, Sample Rate, Channels, Audio Bitrate را به علاوه کیفیت خروجی، به طور دلخواه تنظیم نمایید.

admin بازدید : 111 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mepmedia Absolute Audio Converter

 Mepmedia Absolute Audio Converter نرم افزاریست که به دنبال آن هستید. این نرم افزار امکان تبدیل فایل های صوتی را با کیفیت و سرعت بالا برای شما فراهم می کند. توسط آن می توانید فایل های رسانه ای را به فرمت های صوتی محبوب مانند MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC, OGG, APE, AC3, AIFF, MP2, M4A, CDA, VOX, RA, RAM, TTA, etc تبدیل کنید. رابط کاربری ساده و ابتکاری Mepmedia Absolute Audio Converter طوری طراحی شده که نهایت سهولت در هنگام استفاده از نرم افزار را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ، امکان استخراج فایل صوتی از فرمت های ویدیویی است.

admin بازدید : 113 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Converter Ultimate

نرم افزار Blu-ray Converter می تواند تمامی انواع ویدئوهای Blu-ray یا AVCHD که توسط دوربین های فیلم برداری HD تهیه می شوند را به ویدئوهای DVD به همراه منو یا دیگر فرمت های ویدئویی محبوب قابل اجرا روی دستگاه هایی مانند PS3, XBOX360, DivX ,iPod, iPhone, iPad تبدیل کند.

admin بازدید : 124 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Ripper Ultimate

Aiseesoft Blu-ray Ripper نرم افزاری به معنای تمام همه کاره برای کار کردن با دیسک های BluRay می باشد . شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که فرمت BluRay را به فرمت های HD AVI, HD XviD/DivX, HD MP4, MOV, HD WMV و همینطور سایر فرمت های معروف و پرطرفدار مانند : MP4, AVI, WMV, MKV, FLV, SWF تبدیل کنید . از نکات مثبت این نرم افزار سرعت بسیار بالای آن در هنگام عمل تبدیل است . همچنین در صورتی که بخواهید تنها صدا را به فرمت های دیگر تبدیل کنید باز هم Aiseesoft Blu-ray Ripper  به کمک شما آمده و می تواند با استخراج صدا از BluRay آن را به فرمت های MP3, AAC, M4A و … تبدیل کند

admin بازدید : 140 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft 3D Converter

Aiseesoft 3D Converter نرم افزاری کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل ویدیوهای 3D به دیگر ویدیوهای 2D و بلعکس می باشد ، امروزه با گسترش تکنولوژی ویدیوهای سه بعدی و رواج یافتن آن در بازار رقابت بسیاری از افراد شاید به دنبال راهی برای تبدیل ویدیوهای خود به سه بعدی و یا بلعکس باشند که در این مواقع Aiseesoft 3D Converter یکی از بهترین گزینه هاست ، به ادعای سازندگان این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدیویی به صورت 3D درآورد بنابراین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ویدیوهای سه بعدی در اختیار داشته باشید و از تماشای آن لذت ببرید ، این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدیویی مانند MP4, H.264, AVI, WMV, FLV, MKV, 3GP, MOV, RM, RMVB و ..... پشتیبانی کرده و از تنظیمات حرفه ای خروجی برای ویدیوهای سه بعدی نیز برخوردار است

admin بازدید : 95 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Leawo Video Converter Pro

Leawo Video Converter Pro نرم افزاری کاربردی است که برای تبدیل فایلهای صوتی و ویدیویی و همچنین تبدیل DVD ها به دیگر فرمتهای رسانه ای استفاده می شود. با این نرم افزار می توانید تمامی فایلهای رسانه ای را به DVD کپی کنید و همچنین ویدیوهای آنلاین را با سرعت بالایی دانلود و پخش کنید. این Video Converter شامل 5 تبدیل کننده رسانه ای میباشد، همچنین با ابزار ویرایشی خود می تواند ویدیوهای شما را ویرایش و افکت گذاری کند.

admin بازدید : 88 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Ultimate

Wondershare Video Converter نام نرم افزاری قدرتمند در این زمینه است که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل کند. شاید فرمتی نباشد که این ابزار از تبدیل آن به فرمت های دیگر برنیاید و به همین دلیل هم هست که کاربران به راحتی می توانند این ابزار را برای تمامی فرمت ها و تبدیل های خود استفاده کنند. پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. این ابزار نه تنها در تبدیل قدرتمند است بلکه قابلیت های جالبی نظیر امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و ... را داراست که می توانند به عنوان قابلیت های جانبی بسیار مورد استفاده قرار گیرند. تمامی این عملکردها و قابلیت ها به راحتی قابل استفاده بوده و اکثر کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و به واسطه داشتن رابطه کاربران جذاب نرم افزار به تمامی خواسته های خود دست پیدا کنند.

admin بازدید : 88 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Format Factory

Format Factory نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

admin بازدید : 83 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

mediAvatar MKV Converter

mediAvatar MKV Converter نام نرم افزاری کاربردی به منظور تبدیل فایل های Matroska به دیگر فرمت های ویدیویی رایج می باشد. شما توسط این نرم افزار به آسانی می توانید ویدیوهای MKV خود را به فرمت های AVI, H.264/AVC, MP4, WMV, DivX, XviD and MOV و... تبدیل کنید و در دستگاه های قابل حمل و پخش ویدیو تماشا کنید. این نرم افزار محصولی از کمپانی mediAvatar  می باشد.

admin بازدید : 93 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

EZ CD Audio Converter

EZ CD Audio Converter یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت فایل های صوتی مختلف با کارآیی بسیار ساده می باشد که از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله3G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4,  M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey's Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند و تکنولوژی رمزگذاری صوتی EZ CD Audio Converter شامل پیشرفته ترین کدک های صوتی موجود از فن آوری های کدگذاری می باشد. علاوه بر این ها این نرم افزار از رمز گذارهای خط فرمان (.exe?) نیز پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 93 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinX DVD Ripper Platinum

WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدئویی می باشد . از دیگر توانایی های این نرم افزار تبدیل فرمت دی وی دی به فرمت های معروف AVI , FLV , WMV , MPEG,  MP4 , RMVB , 3GP و غیره است که توانایی  اجرا در دستگاه های پخش قابل حمل از قبیل Sony PSP , Apple iPhone , iPod , Apple TV , PDA , Zune و گوشی های موبایل را دارا میباشد.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Any Video Converter Pro

Any Video Converter Pro نام نرم افزاری است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI , MPG , RMVB, MOV , MKV , WMV , AVI , MP4 , FLV , 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از دو ازویژگی های این نرم افزار است . این نرم افزار ، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod , iPhone , Zune , Mobiles , PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید. همچنین با این نرم افزار می توانید فایل های های یوتیوب را دانلود نموده و فرمت FLV را به فرمت هایی نظیر : MOV , MP4 , RM , RMVB , DivX , ASF , VOB , 3GP , WMV , MPEG , AVI to iPhone movies تبدیل نمایید.

admin بازدید : 89 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Audio Converter

اگر بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید ، در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Aiseesoft Audio Converter انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Aiseesoft Audio Converter 5.0.26 پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Aiseesoft  Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate

Any Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمند و معروفي است محصول شرکت ANVSOFT مي باشد و در زمينه تبديل فرمت هاي مختلف صوتي و تصويري به يکديگر مورد استفاده مي باشد . اين نرم افزار با پشتيباني از اکثر فرمت ها باعث شده است که خيلي زود بين کاربران خود را پيدا کند . اکثر فرمت هاي موجود توسط اين نرم افزار پشتيباني مي شود که اين نشان دهنده قدرت نرم افزار است . برخي از فرمت هايي که اين نرم افزار از آنها پشتيباني مي کند را ميتوان AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI , MP4 , FLV , 3GP اينگونه نام برد . البته شما بهتر است که به فکر دانلود اين نرم افزار باشيد و نيازي به فکر کردن در مورد پشتيباني از فرمت ها نيست ! پشتيباني از دستگاه هاي مالتي مديا قابل حمل نيز يکي از قابليت هاي مهم نرم افزار است. همچنين اين نرم افزار مي توانيد ويديوهاي شما را سايت Youtube دانلود و تبديل کند.

admin بازدید : 101 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Freemake Video Converter Gold

Freemake Video Converter همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع ، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند. یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و 3gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

admin بازدید : 82 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VSO DVD Converter Ultimate

VSO DVD Converter Ultimate یک نرم افزار حرفه ای برای ریپ دی وی دی ها به فرمت های مختلف می باشد. با استفاده از موتور رایت VSO که در این نرم افزار گنجانده شده است می توانید فایل ها و پروژه خود را به صورت خودکار بر روی DVD رایت کنید. این نرم افزار مبدل، فوق العاده سریع است و از کارت های ویدئویی جدید نیز پشتیبانی می کند.شما همچنین می توانید یک نسخه ی پشتیبان از دی وی دی خود ایجاد کرده و آن را بر روی یک دی وی دی دیگر کپی کنید. این نرم افزار از ایمیج های ISO به عنوان فایل ورودی و همچنین کدک های ویدئویی مختلف نظیر H264, Mpeg4, Xvid, AC3, AAC, DTS پشتیبانی می کند. درخواست خاموش کردن سیستم بعد از تبدیل از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار می آید. این مبدل یک ابزار ایده آل برای کاربران مبتدی و دارای گزینه های پیشرفته برای کاربران حرفه ای می باشد.

admin بازدید : 93 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود WinX HD Video Converter Deluxe

WinX HD Video Converter Deluxe نرم افزاری حرفه ای برای تبدیل انواع فایل های ویدئویی است که بیش از 160 کدک ویدئو و 50 کدک صوتی را در خود جای داده و یک نرم افزار همه کاره برای تبدیل ویدئوهای HD ، رایت DVD و دانلود ویدئوهای آنلاین یوتیوب محسوب می شود با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی ، انواع فرمت های ویدئویی را به یکدیگر تبدیل کنید.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VSO Blu-ray Converter Ultimate

پس از رواج یافتن دی وی دی ها که نسبت به سی دی حجم قابل توجهی را برای ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار می دهند، دیسک های بلوری با ظرفیتی نزیک به 40 گیگابایت در حال رواج یافتن در دنیای تکنولوژی هستند و پیش بینی می شود که در زمان اندکی جایگزین دی وی دی خواهند شد، بنابراین داشتن یک مبدل برای این نوع از دیسک ها می تواند بسیاری از نیازی های کاربران را در به کارگیری این گونه دیسک ها را رفع می نماید. VSO Blu-ray Converter Ultimate یکی از نرم افزارهایی است که به کمک آن می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های Blu-ray را به انواع فرمت های ویدیویی مانند dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3 تبدیل کنید. تنها کافیست در چند کلیک ساده فایل مورد نظر خود را وارد نموده، تنظیمات دلخواهتان را تعیین کنید و در نهایت "convert" را فشار دهید. این برنامه جامع باعث می شود تا نتایجی را که خواهان هستید در بهترین کیفیت داشته باشید و حتی ویدیو تبدیل شده خود را بر روی دی وی دی رایت کنید.

admin بازدید : 98 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VSO Video Converter

VSO Video Converter محصول جدید شرکت معروف VSO در زمينه ی تبديل فرمت فایل های ويدئويی به یکدیگر می باشد که شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتی مي توانيد فرمت فايل های ويدئويی مورد نظرتان را در سريعترين زمان ممکن تغيير دهيد و از فايل تصويری بدست آمده در محل های مختلف استفاده کنيد، با کمک اين نرم افزار می توانید تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده شود.

admin بازدید : 75 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GiliSoft Video Converter

 GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، 3GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید.

admin بازدید : 82 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AnyMP4 Blu-ray Ripper

AnyMP4 Blu-ray Ripper یک نرم افزار مبدل فیلم است که می‌تواند به آسانی تمامی‌فیلم‌های DVD شما را به فرمت‌های بسیار محبوب و معروف صوتی و تصویری تبدیل کند. این نرم افزار دارای کارایی بسیار بالا و سرعت زیاد در تبدیل فیلم‌ها می‌باشد و به کمک آن می‌توانید فیلم‌ها را با بالاترین کیفیت به فرمتهای مختلف تبدیل کنید.به کمک  AnyMP4 Blu-ray Ripper حتی قادر خواهید بود تا فیلم‌های خود را ویرایش کنید ، فیلم‌ها را ادغام کنید ، متن و عکس به آن اضافه کنید . حتی قسمت‌های سیاه که در گوشه فیلم‌ها وجود دارند را نیز حذف کنید و حتی می‌توانید قسمت‌هایی از فیلم را حذف و یا قسمت‌هایی را به آن اضافه کنید. شما به کمک این نرم افزار می‌توانید فیلم‌ها را به قرمت‌هایی نظیر MP4, H.264, AVI, WMV, FLV, MKV, 3GP, VOB, DivX, MOV, DPG و همچنین فرمت‌های HD نظیر HD H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF با بالاترین کیفیت خروجی تبدیل کنید.

admin بازدید : 110 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Engelmann Media Videomizer

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد. پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،3GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

admin بازدید : 89 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft 3D Converter

Aiseesoft 3D Converter نرم افزاری کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل ویدیوهای 3D به دیگر ویدیوهای 2D و بلعکس می باشد ، امروزه با گسترش تکنولوژی ویدیوهای سه بعدی و رواج یافتن آن در بازار رقابت بسیاری از افراد شاید به دنبال راهی برای تبدیل ویدیوهای خود به سه بعدی و یا بلعکس باشند که در این مواقع Aiseesoft 3D Converter یکی از بهترین گزینه هاست ، به ادعای سازندگان این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدیویی به صورت 3D درآورد بنابراین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ویدیوهای سه بعدی در اختیار داشته باشید و از تماشای آن لذت ببرید ، این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدیویی مانند MP4, H.264, AVI, WMV, FLV, MKV, 3GP, MOV, RM, RMVB و ..... پشتیبانی کرده و از تنظیمات حرفه ای خروجی برای ویدیوهای سه بعدی نیز برخوردار است

admin بازدید : 111 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Audio Converter

اگر بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید ، در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Aiseesoft Audio Converter انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Aiseesoft Audio Converter 5.0.26 پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Aiseesoft  Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

admin بازدید : 94 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای تبدیل فایل های ویدئویی بین تمامی فرمت های رسانه ای محبوب می باشد که قادر است عمل تبدیل را با سرعت بالا و بهترین کیفیت انجام دهد. این نرم افزار مبدلی ساده در عین حال قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد. تبدیل همزمان چند فایل به فرمت های مختلف، استخراج صدا از ویدئو، پشتیبانی از فرمت های فایل پخش در گوشی های تلفن همراه، به اشتراک گذاری آنلاین ویدئوها، تنظیم خروجی با کیفیت و اندازه تصویر دلخواه، ریپ و رایت بر روی انواع دیسک ها، استخراج از دی وی دی ها، مشاهده پیش نمایش ویدئوها، تنظیم صدا، ویرایش ویدئوها و ده ها قابلیت دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. با استفاده از ACDSee Video Converter Pro می توانید ویدئوهای با کیفیت بالا 720p و 1080p را با بهترین کیفیت به تمامی فرمت های محبوب برای پخش در تلفن های همراه تبدیل کنید.

admin بازدید : 107 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Media Converter Ultimate

Aiseesoft Media Converter Ultimate یکی از نرم افزارهای مبدل دی وی دی و فیلم های ویدیویی است که با استفاده از آن شما قادر به تبدیل فرمت (رایپ نمودن) فیلم های موجود در دی وی دی به فرمت های صوتی یا تصویری دیگر مانند MPEG, AVI, MOV, FLV, SWF, MP3, AAC و ... خواهید بود. این نرم افزار مفید دارای ویژگی های فراوان و مفیدی می باشد که از میان آن ها می توان به تنظیم افکت فایل خروجی، تعیین طول کلیپ ویدیویی، حذف قسمت هایی از فیلم، ویرایش واترمارک و ... اشاره نمود. در واقع پس از تبدیل فایل مورد نظر با استفاده از Aiseesoft Total Media Converter، می توانید اغلب پارامترهای فایل خروجی را تنظیم نمایید.

admin بازدید : 127 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Tipard Blu-ray Toolkit

Tipard Blu-ray Toolkitنرم افزاری ای قدرتمند و کامل برای تبدیل،کپی و پخش فیلم‌های بلوری می‌باشد.نرم افزار Tipard Blu-ray Toolkit به صورت ترکیبی کارهایی همانند تبدیل و کپی و پخش فیلم‌ها را انجام می‌دهد. شما همچنین می‌توانید بدون در نظر گرفتن نقاط بلوری فیلم آنها را کپی و یا تبدیل کنید.

admin بازدید : 106 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ImTOO Audio Converter Pro

ImTOO Audio Converter Pro يک نرم افزار چندکاره و کارآمد است. اين نرم افزار امکانات بسياري را در زمينه فايل هاي صوتي در اختيار شما قرار مي دهد و بسياري از نيازهاي شما را برطرف مي سازد. با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد فرمت فايل هاي صوتي خود را تغيير دهيد و در ميان ليست کامل فرمت هاي پشتيباني شده توسط نرم افزار ، گزينه مورد نظر خود را انتخاب نماييد. همچنين اين نرم افزار با پشتيباني از طيف وسيعي از فرمت هاي تصويري با کيفيت بالا ، به شما امکان جدا سازي صدا از تصوير را مي دهد. ازجمله ديگر امکانات اين نرم افزار مي توان به امکان اضافه کردن افکت به فايل هاي صوتي و همچنين امکان ريپ کردن سي دي هاي صوتي اشاره کرد. علاوه بر اين مي توانيد فايل هاي موسيقي خود را در سي دي رايت نماييد. سرعت بالا در تبديل فايل ، پشتيباني از پردازنده هاي چند هسته اي و امکان خاموش کردن سيستم پس از اتمام عمليات از جمله ديگر امکانات نرم افزار هستند.

admin بازدید : 106 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

WinX Mobile Video Converter

WinX Mobile Video Converter یک انتخاب نهایی برای تبدیل سریع قالب‌های ویدئویی به قالب‌های قابل پخش در دستگاه‌های قابل‌حمل و تلفن‌های همراه اندرویدی و تبلت‌ها می‌باشد که قادر به تبدل قالب‌های ویدئویی نظیر MKV ، AVI ، MP4 ، FLV ، M2TS ، MOV ، WMV و غیره می‌باشد. قالب‌های خروجی این برنامه قابل پخش در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و تبلت ها و پخش‌کننده‌های عمومی نظیر HTC ، SAMSUNG Galaxy ، Galaxy Note ، Google Nexus و غیره می باشد.

admin بازدید : 94 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

WinAVI Video Converter

 به جرات مي توان گفت WinAVI Video Converter سريعترين نرم افزار تبديل فرمت ويدئو مي باشد. زماني که شما مي خواهيد يک فيلم را با ديگران به اشتراک بگذاريد ، WinAVI Video Converter مي تواند به شما در ساخت فيلم با کيفيت و با حجم مناسب کمک شاياني کند. اين نرم افزار داراي موتور فشرده سازي AV ، ساخته شرکت ZJMedia است. سرعت بي نظير آن مي تواند در وقت شما صرفه جويي کند. کيفيت بسيار بالاي ويدئو و صداي دالبي را در ويدئوهاي خروجي اين نرم افزار خواهيد داشت. موتور فشرده سازي AV ، يکي از سريعترين موتورهاي تبديل فرمت ويدئو مي باشد که مي تواند با کيفيت و سرعت بسيار بالا ، انواع فرمت هاي ويدئويي را تبديل کند. با استفاده از WinAVI Video Converter کيفيت فيلم نهايي مانند فيلم اصلي خواهد بود. پشتيباني از تمامي فرمت هاي محبوب از مهمترين ويژگي هاي WinAVI Video Converter است. اين نرم افزار تقريبا از تمامي فرمت هاي ويدئويي محبوب شامل AVI/DVD/VCD/SVCD/MPEG1/MPEG2/WMV/RM/ASF/DivX/Xvid و QuickTime MOV و حتي فرمت محبوب SWF نيز پشتيباني مي کند. رابط گرافيکي نرم افزار بسيار کاربرپسند طراحي شده است تا هر کسي بتواند به راحتي به تمامي امکانات آن دسترسي داشته باشد. تمام کاري که کاربر بايد انجام دهد ، کليک بر روي منو و انتخاب تنظيمات دلخواه خويش است. روند تبديل فرمت ويدئو نيز به سهولت و کاملا روان اجرا مي شود. استفاده از WinAVI Video Converter براي کاربران عادي و همينطور کاربران حرفه اي بسيار مناسب است.

admin بازدید : 78 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود mediAvatar MKV Converter v7.6.0 Build 20121027 - نرم افزار تبدیل کننده فرمت MKV

mediAvatar MKV Converter نام نرم افزاری کاربردی به منظور تبدیل فایل های Matroska به دیگر فرمت های ویدیویی رایج می باشد. شما توسط این نرم افزار به آسانی می توانید ویدیوهای MKV خود را به فرمت های AVI, H.264/AVC, MP4, WMV, DivX, XviD and MOV و... تبدیل کنید و در دستگاه های قابل حمل و پخش ویدیو تماشا کنید. این نرم افزار محصولی از کمپانی mediAvatar  می باشد.

admin بازدید : 106 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Xilisoft Video to Audio Converter

Xilisoft Video to Audio Converter نام نرم افزار قدرتمند و کاربردی در جهت تبدیل فایل های صوتی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تصویری خود را به فایل های صوتی بدون هیچ گونه افت کیفیت تبدیل کنید، کاربرد چنین نرم افزارهایی زمانی بیشتر مشخص می شود که شما قصد داشته باشید صدای یک فایل تصویری را استخراج کرده و آن را در گوشی تلفن همراه، آی پد، دستگاه های پخش Mp3 و ...پخش کنید، این نرم افزار که از فرمت هایی همچونAVI , MPE G, WMV , DivX ,  MP4 , H.264/MPEG-4 AVC , RM , MOV , etc, و فرمت های صوتی نظیر MP3 , WMA , WAV , RA , M4A , AAC , AC3 , OGG پشتیبانی کرده و فایل های تصویری شما را بدون نقص و سریع به فایل های صوتی تبدیل خواهد کرد.

admin بازدید : 112 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Mepmedia Absolute Audio Converter

 Mepmedia Absolute Audio Converter نرم افزاریست که به دنبال آن هستید. این نرم افزار امکان تبدیل فایل های صوتی را با کیفیت و سرعت بالا برای شما فراهم می کند. توسط آن می توانید فایل های رسانه ای را به فرمت های صوتی محبوب مانند MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC, OGG, APE, AC3, AIFF, MP2, M4A, CDA, VOX, RA, RAM, TTA, etc تبدیل کنید. رابط کاربری ساده و ابتکاری Mepmedia Absolute Audio Converter طوری طراحی شده که نهایت سهولت در هنگام استفاده از نرم افزار را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ، امکان استخراج فایل صوتی از فرمت های ویدیویی است.

admin بازدید : 107 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

SuperEasy Audio Converter

SuperEasy Audio Converter ابزاري قدرتمتد در جهت تبديل فايل هاي صوتي به يکديگر است که شما با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهيد بود انواع فرمت هاي صوتي که مايل باشيد را به ديگر فرمت ها تبديل نماييد، اين نرم افزار که داراي تنظيمات پيشرفته اي نيز مي باشد همچنين به شما امکان پخش فايل هاي موسيقي را نيز خواهد داد، نرم افزار داراي خروجي هاي بسيار زيادي بوده و از تبديل پوشه اي فايل ها نيز پشتيباني مي کند بدين صورت که مي توانيد يک پوشه حاوي فايل هاي صوتي را به صورت يکجا و در کمترين زمان به فرمت مورد نظر خود تبديل نماييد.

admin بازدید : 103 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Aone Ultra MKV Converter

نرم افزار Aone Ultra MKV Converter یک مبدل بسیار خوب در زمینه ی تبدیل فرمت MKV به سایر فرمتهای مالتی مدیا به شمار میرود. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلمهایی را که با این فرمت هستند به فرمتهای با کیفیت بسیار بالا و عالی تبدیل کنید. همچنین مدت زمان تبدیل فرمت در این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه بسیار کمتر می باشد. این نرم افزار قادر است تا فرمت MKV را به فرمتهای HD FLV , AVI , XviD , DivX , MP4 , MPG , MPEG , 3GP , WMV , ASF , RM , RMVB , DAT , MOV , FLV تبدیل نماید. علاوه بر این شما می توانید به صورت دلخواه تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده گردد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان نمایش فایل ویدیویی در محیط نرم افزار و نیز داشتن قسمتی برای زیرنویس فیلم ها که می توانید با کمک آن زیرنویس فیلم مورد نظر را برای همیشه به آن اضافه کنید و سپس اقدام به تبدیل فرمت آن نمایید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,180
  • بازدید ماه : 16,025
  • بازدید سال : 79,933
  • بازدید کلی : 473,916