loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 110 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر شما مالک یک شرکت و یا یک وبسایت هستید حتما باید برای شرکت یا وبسایت خود لوگویی که معرف شرکت یا وبسایت شما باشد داشته باشید. شما می توانید برای طراحی لوگوی خود از برنامه EximiousSoft Logo Designer استفاده کنید. با این نرم افزار به آسانی میتوانید لوگو و آرم طراحی کنید و در جاهای مختلف از آن استفاده نماییذ. شما می توانید بعد از طراحی لوگوی مورد نظرتان آنرا در فرمت های JPG, PNG, GIF, BMP, PCX, TIFF or TGA ذخیره نمایید. همچنین این برنامه برای راحتی کاربران دارای تمپلیت های آماده نیز می باشد و شما می توایند از این قالب های آماده برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های این برنامه در مقایسه با نرم افزارهای مشابه طراحی لوگو، استفاده ی ناچیز از رم و سی پی یو سیستم است که همین امر موجب شده تا سرعت کار با ان بسیار بالا باشد.

admin بازدید : 117 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما تصاویری که به صورت اسلاید شو پخش می شوند را دیده اید و شاید هم قصد داشته باشد که خود یک اسلاید شو بسازید اما تاکنون نرم افزار مناسب برای انجام اینکار را پیدا نکرده اید. نت فا دانلود 4K Slideshow Maker را به شما پیشنهاد میکند. اگرچه این برنامه در مقایسه با نرم افزارهای بسیار حرفه ای ساخت اسلاید شو از امکانات پیشرفته برخوردار نیست اما کار با آن بسیار ساده است و همه می توانند از ان استفاده کنند. همانطور که اشاره شد کار با این برنامه بسیار ساده است فقط کافیست تا تصاویر مورد نظرتان را وارد برنامه کنید و پس از افزودن موزیک و انتخاب افکت، اسلاید شو را ذخیره نمایید. از نکات جالب توجه این برنامه امکان وارد کردن تصاویر علاوه بر کامپیوتر، از اینستاگرام است و همچنین شما قادرید تا پس از ساخت اسلاید شو آنرا در شبکه های اجتماعی ازجمله فیسبوک به اشتراک بگذارید.

admin بازدید : 86 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CoolwareMax Face Off Max

نرم افزار Face Off Max ابزاری قدرتمند در زمینه مونتاژ عکس و قرار دادن تصاویر مختلف از صورت ها بر روی بدن دیگر افراد می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و با کمترین کلیک صورت عکس دلخواه خود را با یک عکس دیگر تغییر دهید و چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. این نرم افزار عکس های آماده ای از افراد مشهور را نیز به عنوان نمونه در خود جای داده است که شما می توانید به راحتی چهره خود را بر روی بدن آنها قرار داده و عکس های شگفت انگیزی بسازید.

admin بازدید : 125 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Photodex ProShow Producer

شما با استفاده از ProShow Producer مي توانيد عکس هاي خود را با موزيک و ويدئو ترکيب کنيد و اسلايدشوهاي خيره کننده بيافرينيد. استفاده از اين نرم افزار براي مصارف تجاري و نمايش عکس به مشتري ها بسيار مناسب مي باشد. شما مي توانيد با استفاده از امکانات حرفه اي ProShow Producer مانند ساخت ماسک و ساخت فريم هاي کليدي، به سادگي افکت هاي مورد نظر خود را براي اسلايدشوها خلق کنيد. امکاناتي در اين نرم افزار وجود دارد تا کارآيي شما را افزايش دهند که از نمونه آنها مي توان به قالب هاي آماده اسلايدشو اشاره کرد. خروجي نرم افزار ، بيش از 40 نوع فرمت شامل DVD, Blu-ray, CD, EXE, Flash ، ويدئوي HD و... مي باشد. شما حتي مي توانيد شوهاي خلق شده را به صورت مستقيم از طريق نرم افزار در يوتيوب آپلود کنيد و همچنين آنها را روي 20 نوع دستگاه مختلف مانند iPod و Blackberry ذخيره کنيد. امکانات امنيتي نرم افزار به شما در حفاظت از پروژه هاي تجاري کمک شاياني خواهد کرد.

admin بازدید : 107 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

EximiousSoft Banner Maker

EximiousSoft Banner Maker ابزار پیچیده ای برای ایجاد و ساخت صفحات اینترنتی کاربر می باشد که در عین پیچیدگی، استفاده ی آن بسیار ساده می باشد. حتی اگر شما تا به حال تجربه ی ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به کمک این نرم افزار و به راحتی می توانید بنر های جذاب و گیرا ،تصاویر پر زرق و برق، لوگو و تصاویر انیمیشن و ... را ایجاد نمایید. این نرم افزار فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PGN ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد.

admin بازدید : 90 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Photodex ProShow Gold

Photodex ProShow Gold مجموعه نرم افزاری کامل برای ساخت اسلاید شو می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار حرفه ای می توانید عکس های خود را به شکلی که دوست دارید به صورت آنلاین، بر روی DVD یا HD ، با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.
Photodex ProShow Gold می تواند فایل ها را در بیش از 40 فرمت مختلف در قالب DVD ، Blu-Ray ، CD و سایر دستگاه های رایج دیگر ذخیره کند. شما همچنین می توانید اسلایدشو ها را روی وبسایت های محبوبی مانند Youtube، Facebook ، Vimeo و Twitter نیز به اشتراک بگذارید. ساخت خودکار اسلایدشو از عکس ، ویدئو ، موزیک و متن از امکانات مهم Photodex ProShow Gold می باشد. قابلیت ویرایش و دستکاری تم ها و مشاهده پیش نمایش مجازی از اسلایدشو در حال ساخت ، قابلیت Drag & Drop تعداد زیادی عکس، ویدئو و موزیک، ویرایش فایل ها از طریق ابزار داخلی برای برش، حذف قرمزی چشم و تقسیم کردن فایل های صوتی و ویدئوها از دیگر امکانات مفید Photodex ProShow Gold به شمار می روند.

admin بازدید : 87 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Xara Photo & Graphic Designer

Xara Photo & Graphic Designer یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی است که توسط آن قادر خواهید بود تا خیلی ساده به طراحی و ترسیم  ایده آل عکس های خود برای استفاده در وب سایت و یا چاپ بپردازید. اگر شما به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل موثری برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات، باشد. با به کارگیری این نرم افزار شما می توانید تنها با چند کلیک طرح های فوق العاده ای از عکس های خود ایجاد کنید. همچنین این برنامه گرافیکی می تواند در طراحی تصاویری که برای وب سایت خود نیاز دارید بسیار موثر باشد. رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

admin بازدید : 101 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Illustrator CC

Adobe Illustrator CC نام نرم افزاری می باشد که همان طور که در بالا اشاره شد یکی دیگر از محصولات کمپانی مشهور Adobe می باشد. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند.. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که از جمله می توان به ابزار Eraser اشاره نمود توسط این ابزار شما قادر خواید بود تا بر روی یک تصویر رنگ و یا قسمتی که با دیگر نقاط تصویر متفاوت است را انتخاب نموده و سپس با این ابزار بر روی قسمت مورد نظر حرکت کنید تا دیگر رنگ حذف شده و تصویر و یا رنگ زمینه آن برای شما نمایش داده شود.نمونه تصویر زیر نوعی از طراحی های برداری خاص ایلاستراتور است که با مشاهده آن به سبک طراحی های برداری یا به اصطلاح وکتور این محصول بیشتر آشنا می شوید.

admin بازدید : 95 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe InCopy CC

ادوبی این کپی سی سی Adobe InCopy CC نسخه ی جدید ی از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که برای شما امکان ویرایش، نوشتن، طراحی و بسیاری امکانات دیگر را فراهم می کند. در نسخه ی جدید CC این نرم افزار امکانات جدیدی چون: ساخت کتاب الکترونیکی قابل استفاده بر روی تلفن همراه، استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده، پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ، ساخت جداول پیچیده، ساخت صفحات با اندازه های مختلف در یک فایل و بسیاری قابلیت های دیگر اضافه شده است.

admin بازدید : 89 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MAGIX Photostory Deluxe

اگر به دنبال ساخت اسلاید های خاطره انگیز و گیرا هستید و می خواهید از تمام لحظه های خود خاطره ای ماندگار بسازید می توانید از نرم افزار MAGIX PhotoStory Deluxe استفاده کنید. تمام خاطره های خودتان را می توانید به صورت اسلاید های چند رسانه ای در آورید و آن ها را در قالب فایل جدید از نو بسازید. به راحتی می توانید تمامی تصاویر و فیلم های تان را از روی کارت حافظه، دوربین دیجیتالی، موبایل، اینترنت و هر منبع دیگری به این نرم افزار منتقل کنید. بعد از افزودن افکت های مد نظرتان می توانید اسلاید مورد نظر را آماده نموده و از لحظات تان در کنار دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید. به علاوه می توانید فایل آماده شده را بر روی DVD  منتقل نموده و نتیجه ی کار را بر روی صفحه ی تلویزیون مشاهده نمایید. این نرم افزار دارای گزینه های خلاقیتی بی حد و مرزی است که به کاربر در امر طراحی کمک بسیاری می کند.

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe After Effects CC

Adobe After Effects CC به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند.

admin بازدید : 81 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Slideshow Studio HD

Ashampoo Slideshow Studio HD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر به ساخت آلبوم های عکس به صورت Slide Show برای دیسک های DVD می باشند. این نرم افزارها به کاربران این توانایی را می دهند تا تصاویر خود را که به صورت آلبوم ساخته شده است در فرمت های مختلف ذخیره سازی نمایند.در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای راحتی کار برای کاربران قرار داده شده است . در این نرم افزار می توان اقدام به طراحی منوهای زیبا برای آلبوم نمود و همچنین می توان از قالب های مختلف و زیبایی که به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Ashampoo Software می باشد.

admin بازدید : 305 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Printer

نرم افزار Poster Printer ابزاری قدرتمند در زمینه پرینت پوستر های بزرگ، بنرها، تابلوهای بزرگ و تصاویر بزرگ و نماهای روی دیوار می باشد. این نرم افزار به رسام یا پلاتر ویژه ای نیاز ندارد و می تواند بسادگی با هر پرینتر استانداردی کار کند. هرگونه تصویر، عکس دیجیتال، سند مایکروسافت word، صفحه گسترده های اکسل می توانند به عنوان منبعی برای پوسترهای چند صفحه ای باشد. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار از اسکنر هم برای پرینت پوستر بهره ببرید. برای ساخت یک پوستر با استفاده از نرم افزار Poster Printer تنها کافی است عکس مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و بعد با جا به جا کردن زاویای قرار گرفتن عکس و اضافه نمودن برخی افکت ها به آن با کمک دستگاه چاپگر خود، پوستری زیبا از عکس مورد نظر خود تهیه کنید. همچنین در این نرم افزار می توانید سایز پوستر خود را به دلخواه تغییر داده و بر روی مکان های مورد نظر زوم کنید. ابزارهای گوناگون دیگری نیز در نرم افزار قرار داده شده که با استفاده از آنها می توانید پوسترهای زیبا با سایز ۱۰×۱۰ meters را بسازید. نرم افزارProPoster راه حلی ساده ، اجرایی و مناسب را برای تهیه پوستر به شما پیشنهاد می کند که بدون نیاز به دانشی خاص نیز می توانید به هدف خود دست یابید.

admin بازدید : 87 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mojosoft BusinessCards MX

BusinessCards MX نام نرم افزاری است برای طراحی کارت های ویزیت در اشکال مختلف . در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از Mojosoft می باشد.

admin بازدید : 100 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Designer

RonyaSoft Poster Designer یکی از نرم افزاراهای موجود در زمینه ی طراحی و چاپ آسان و سریع پوسترهای جذاب، بنر و امضا می باشد. این محصول مجموعه ای از نمونه پوسترهای آماده برای استفاده است. شما می توانید از نمونه های موجود استفاده کنید و یا پوسترهای دلخواه تان را به هر صورتی که می خواهید طراحی کنید. پوستر و بنر های اماده شده را به صورت مستقیم در دفتر کار و یا خانه می توانید چاپ کنید و یا آن ها را به یک فایل تصویری منتقل نموده و به کمک سرویس های چاپ آن را پرینت کنید و یا آن ها را به اینترنت منتقل نموده و بر روی وب سایت ها قرار دهید. می توانید از نرم افزار RonyaSoft Poster Printer برای چاپ پوسترها، بنر و امضا در سایزهای بزرگ و فرمت های مختلف استفاده کنید.

admin بازدید : 265 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BarTender Enterprise Automation

BarTender Enterprise نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی و پرینت برچسب ، بارکد ، کارت و برچسب های RFID می باشد. این نرم افزار قابلیت اجرا بصورت یکپارچه با نرم افزار های دیگر و اجرا به صورت مستقل را دارا می باشد. Bar Tender راه حلی مناسب و بهتر نسبت به چاپ بر روی سفارشات و یا علامت گذاری بر روی آن ها می باشد.

admin بازدید : 85 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Blumentals Easy GIF Animator

GIF نوعی فرمت تصویری است که برای طراحی و استفاده از انیمیشن های مخصوص عکس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرمت که از کیفیت نسبتا مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها بهره می برد در طراحی وب سایت ها ، تصاویر متحرک جالب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این گونه تصاویر مسلتزم استفاده از نرم افزارهای خاصی است که برای این کار طراحی می شوند.
Blumentals Easy GIF Animator ابزاریست بسیار کامل و در عین حال ساده برای تمامی کاربران که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه ای ها . چرا که برای مبتدیان از نظر ساده بودن استفاده بسیار مناسب است و برای حرفه ای ها هم از قابلیت های کلیدی مهمی برخوردار می باشد که برای این دسته از کاربران اهمیت دارد. افکت ها مختلفی برای طراحی در این نرم افزار وجود دارد که بر افزایش سرعت کار طراحی کمک زیادی می کند.  این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد ؛ امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد.

admin بازدید : 100 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TwistedBrush Pro Studio

TwistedBrush Pro Studio محصول شرکت Pixarra ، نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچ گونه پیچیدگی می باشد. نتیجه کار این نرم افزار را با کار یکی دیگر از موارد مشابه مقایسه کنید و خود به نادر بودن این نرم افزار در این زمینه پی خواهید برد. به صورتی که نقاشی های رنگ روغن حاصل از کار شما با این نرم افزار به غلظت یک نقاشی واقعی آغشته به رنگ های متنوع بر روی بوم نقاشی خود نمایی خواهد کرد. با خاصیت مخلوط سازی رنگ های گوناگون به صورت خیس تا نیمه خیس و یا در کل خشک شده ترکیب پذیر می باشند و طراحی با گچ، ذغال، مداد رنگی، مداد شمعی و آب رنگ نیز در این مجموعه قابل توجه است. این ویژگی در واقع به کاربران اجازه نقاشی بر روی تصاویر و یا تبدیل عکس مورد نظر به تصویر نقاشی شده را می دهد. تنها کافی است کاربران به وسیله این نرم افزار عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و به وسیله ابزارهای این برنامه تغییرات خود را در قسمت های مختلف عکس اعمال نمایند. آن ها می توانند عکس را به گونه ای تغییر دهند که گویا این تصویر یک نقاشی بوده است. هم چنین به کمک ابزار Image Warp می توانید عکس و تصاویر را به حالت های مختلف تغییر دهید و عکس ها را به تصاویر جذاب خنده دار تبدیل کنید. این نرم افزار دارای بیش از 3000 نوع افکت مختلف  برای کار بر روی تصاویر می باشد که در واقع می توان گفت تمامی نیاز های مربوط در این زمینه را برای کاربران رفع خواهد نمود.

admin بازدید : 69 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Agisoft PhotoScan Pro

Agisoft Photoscan Pro این نرم افزار به صورت اتوماتیک از عکس‌های شما تکستچرهای سه بعدی می‌سازد. شما میتوانید از این بافت‌ها در مدل‌های خود استفاده کنید. Agisoft کمپانی سازنده این نرم افزار با تحقیقات نوآورانه و در حال توسعه راه حل‌های برجسته بر اساس فن آوری‌های دید کامپیوتر است.

admin بازدید : 81 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GiliSoft Slideshow Movie Creator Pro

 GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزار قدرتمند ساخت اسلایدشو از تصاویر است که به سادگی و با انجام مراحلی ساده میتوانید عکس های دیجیتالی خود را در قالب اسلاید شوی زیبایی آماده نمایش کنید . کافیست تا عکس های مورد نظرتان را همراه با موزیکی که میخواهید همراه آن باشد وارد کرده تا اسلاید شوی شما ساخته شود .خروجی های این نرم افزار را میتوان در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و 3GP ذخیره کرد.

admin بازدید : 122 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Wedding Album Maker Gold

نرم افزار Wedding Album Maker به شما اجازه ساخت آلبوم عکس عروسی شگفت انگیز با موسیقی پس زمینه، پن و زوم و افکت های بسیار زیبا را می دهد. توسط این نرم افزار عکس ها در آن به صورت اسلاید شو بسیار قشنگ نمایش داده می شوند و همچنین می توانید از یک موزیک بسیار زیبا برای میکس و اضافه نمودن به گالری تصویر خود استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های MPEGI ، MPEGII MPEG-4 ، iPod ، PSP ، 3GP ، FLV ، XVid AVI ، AVI ، iRiver PMP پشتیبانی می نماید. شما می توانید بر روی تصاویر متن قرار داده و موقعیت، رنگ، سایه و فونت متن را به دلخواه تنظیم نمایید. همچنین می توانید کلیپ آرت های زیبا به اسلایدهای خود اضافه نماید. این برنامه دارای فریم ها و بک گراند های زیبا برای قرار دادن تصاویر درون آنها می باشد.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

CrazyTalk Pro

به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو)، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و ... را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که به راحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

admin بازدید : 87 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Wedding Album Maker Gold

نرم افزار Wedding Album Maker به شما اجازه ساخت آلبوم عکس عروسی شگفت انگیز با موسیقی پس زمینه، پن و زوم و افکت های بسیار زیبا را می دهد. توسط این نرم افزار عکس ها در آن به صورت اسلاید شو بسیار قشنگ نمایش داده می شوند و همچنین می توانید از یک موزیک بسیار زیبا برای میکس و اضافه نمودن به گالری تصویر خود استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های MPEGI ، MPEGII MPEG-4 ، iPod ، PSP ، 3GP ، FLV ، XVid AVI ، AVI ، iRiver PMP پشتیبانی می نماید. شما می توانید بر روی تصاویر متن قرار داده و موقعیت، رنگ، سایه و فونت متن را به دلخواه تنظیم نمایید. همچنین می توانید کلیپ آرت های زیبا به اسلایدهای خود اضافه نماید. این برنامه دارای فریم ها و بک گراند های زیبا برای قرار دادن تصاویر درون آنها می باشد.

admin بازدید : 104 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum

AnvSoft Photo Slideshow Maker Platinum  هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود به سادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کار و همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهید داشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانه تماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسک ذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید.

admin بازدید : 94 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

BricsCad Platinium

Bricsys BricsCad Platinum نرم افزار قدرتمند نقشه کشی جایگزین پلتفرم CAD می باشد که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. نرم افزار نقشه کشی بریکس کد یک نرم افزار کاربردی است محصول شرکت لهستانی Bricsys است. Bricscad کاربردی کاملاً 2 بعدی و 3 بعدی را روی فایل های CAD بر پایه ی فایل های DWG دارد و دارای خط مشی هایی کاربردی و به روز است. سازنده های Bricscad از کهنه کارهای CAD بوده که کیفیتی جهانی را برای شما فراهم کرده است. Bricscad دارای بیش از 100,000 کاربر در سراسر دنیا داشته و در بیش از 98% موارد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. کاربرها و متخصصانی که هر دو برنامه ی Bricscad و AutoCAD را می شناسند قطعاً Bricscad را انتخاب می کنند. این نرم افزار یک برنامه ی کاملا سازگار با پلتفرم AutoCAD می باشد.

admin بازدید : 116 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Card Maker

SmartsysSoft Business Card Maker یکی از نرم افزار های قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار مانند یک ویرایشگر مربوط به تصاویر در اندازه های بزرگ کار می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید به طراحی خود مواردی مثل logos , images , texts , symbols , shapes , drop shadows , lines و curves را اضافه کنید. برای هرکدام از موارد افزوده شده یک لایه جداگانه به منظور ویرایش آسان تر فراهم می شود و تصویر نهایی از تمامی این لایه ها تشکیل خواهد شد. SmartsysSoft Business Card Maker دارای صدها templates, background image, logoes, shapes, symbols و gradient style از پیش طراحی شده است که شما به راحتی می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کرده و حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید مانند یک طراح حرفه ای، تنها با چند کلیک کارت ویزیتی فوق العاده خلق کنید.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Publisher

SmartsysSoft Business Publisher به عنوان یکی از ابزار های جامع طراحی ، به شما در طراحی برچسب آدرس، آگهی، بروشور، کارت ویزیت، تبلیغات، خبرنامه ها، نشان نام و نام خانوادگی، سربرگ، کارت پستال، کارت های دعوت و پاکت نامه و … کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای صدها قالب زیبای کارت پستال، symbols, clipart و تصویر پس زمینه از پیش طراحی شده برای ایجاد طرح دلخواه می باشد. طراحی با این برنامه به صورت بسیار آسان و سریع انجام می گیرد. در واقع SmartsysSoft Business Publisher یک برنامه ویرایشگر قدرتمند vector graphics می باشد که به وسیله آن شما می توانید طرح های خود را با کیفیت بسیار بالا ایجاد و چاپ کنید. همچنین از فرمت های PDF , BMP , JPEG , GIF , PNG , TIFF برای ذخیره تصاویر طراحی شده، پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WebSmartz Banner Designer Pro

Banner Designer Pro یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی بنر است که شما توسط آن و با استفاده از افکت های مختلف و امکانات قدرتمند آن می توانید بنرهای زیبایی طراحی کنید. حتی می توانید بنر های فلش منحصر به فردی را بدون نیاز به مهارت در زبان برنامه نویسی Flash و با استفاده از ابزار کامل آن تهیه کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و دارای عناصر مختلفی برای کمک به شما در ساخت بنرهای جذاب است. کاربران می توانند از انعطاف فرمت خروجی Banner Designer Pro مانند HTML , GIF , JPEG , SWF و غیره نیز به خوبی بهره ببرند.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Teorex PhotoStitcher

شاید تا به حال گوشی های پیشرفته امروزی را دیده اید که قادر به گرفتن عکس های 360 درجه ای هستند. در این گوشی ها این امکان وجود دارد که شخص را قادر می سازد تا با گرفتن چند عکس از یک مکان و قرار دادن آنها در کنار هم بطور اتوماتیک یک عکس بسیار عریض را که به تصاویر پانورامیک معروف هستند، ایجاد نماید. Teorex PhotoStitcher نرم افزاری است که شما عزیزان می توانید بوسیله آن ، این کار را بدون نیاز به گوشی خاص، و فقط با سیستم خودتان انجام دهید.

admin بازدید : 86 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD Architecture

Ashampoo 3D CAD Architecture یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ارائه شده از سوی شرکت Ashampoo در زمینه ی نقشه کشی می باشد که مهندسین نقشه کشی به آسانی می توانند نقشه های خود را با استفاده از این نرم افزار تهیه کنند و به مشتریان خود ارائه دهند، هم چنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار نقشه ساختمان های پیچیده را به آسانی و حتی به صورت سه بعدی ترسیم کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار قابلیت استخراج نماهای 3DS و 3D-DXF و VRML 1 در حال نقشه کشی می باشد. این نرم افزار را می توان جایگزینی مناسب برای نرم افزار اوتوکد خواند.

admin بازدید : 230 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD Professional

Ashampoo 3D CAD Professional نرم افزاری قدرتمند از شرکت Ashampoo می باشد که شما با کمک آن قادر خواهید بود تا به طور حرفه ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید. این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای است که نیاز های عکاسان حرفه ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم افزار را می دهد. با قدرت شگفت آوری که این نرم افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط ها بنا به علاقه خود بپردازید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت چند لایه ای از دیوار و سقف و کف با دقت میلی متری اشاره نمود و همچنین می توانید شبیه سازی را در این نرم افزار در ابعاد و سایزهای بزرگتری انجام داد. دیگر ویژگی جالب این نرم افزار این است که  با وارد کردن قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ی کلی پروژه را بدست آورید.

admin بازدید : 124 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Adobe InCopy CC

ادوبی این کپی سی سی Adobe InCopy CC نسخه ی جدید ی از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که برای شما امکان ویرایش، نوشتن، طراحی و بسیاری امکانات دیگر را فراهم می کند. در نسخه ی جدید CC این نرم افزار امکانات جدیدی چون: ساخت کتاب الکترونیکی قابل استفاده بر روی تلفن همراه، استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده، پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ، ساخت جداول پیچیده، ساخت صفحات با اندازه های مختلف در یک فایل و بسیاری قابلیت های دیگر اضافه شده است.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

3D PageFlip Standard

3D PageFlip Standard نرم افزاری است که به صورت حرفه ای و به منظور خلق آلبومی از صفحات سه بعدی فلش طراحی شده است. با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار و تکنیک های موجود در PowerPoint شما قادر خواهید بود بدون این که از زبان برنامه نویسی اطلاع داشته و یا قبلاً با فلش کار کرده باشید یک  کتاب مجازی زیبا طراحی کنید که مانند یک آلبوم از صفحات سه بعدی، موسیقی پس زمینه و ... تشکیل شده است و شما می توانید محتوا و تصاویر موجود در هر صفحه را به راحتی مطابق با سلیقه خود تنظیم نموده و کنار هم قرار دهید، آن ها را جا به جا کنید، تغییر سایز دهید، فریم و ماسک به عکس ها اضافه کنید و با خلاقیت خود آلبومی طراحی کنید که از صفحات جذاب و منحصر بفردی تشکیل شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید انواع بورشور، کاتالوگ، روزنامه، کتاب های اینترنتی آنلاین، روزنامه های سه بعدی و... را به آسانی طراحی کنید و در نهایت پروژه ای کامل و حرفه ای داشته باشید که کاربر با ورق زدن صفحات، محتویات درون آن ها را بخواند. همچنین این برنامه می تواند فایل های پاورپوینت شما را به فایل های فلش تبدیل کند.

admin بازدید : 106 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Xara Photo & Graphic Designer

Xara Photo & Graphic Designer یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی است که توسط آن قادر خواهید بود تا خیلی ساده به طراحی و ترسیم  ایده آل عکس های خود برای استفاده در وب سایت و یا چاپ بپردازید. اگر شما به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل موثری برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات، باشد. با به کارگیری این نرم افزار شما می توانید تنها با چند کلیک طرح های فوق العاده ای از عکس های خود ایجاد کنید. همچنین این برنامه گرافیکی می تواند در طراحی تصاویری که برای وب سایت خود نیاز دارید بسیار موثر باشد. رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

admin بازدید : 112 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Acme Photo ScreenSaver Maker

Acme Photo ScreenSaver Maker نام نرم افزاری جالب و قدرتمند برای ساخت محافظ صفحه نمایش از عکس های شما در کمترین زمان ممکن می باشد . این برنامه با محیط کاربری ساده و زیبا به شما کمک می کند تا عکس های خود را به راحتی به اسکرین سیور تبدیل نمایید . شما می توانید توسط این برنامه بر روی عکس های خود افکت های زیبا و موزیک های دلخواه خود را قرار دهید تا زیبایی خاصی به آن ببخشید . این نرم افزار برای زیبایی کار دارای تنظیمات متفاوتی است که شما بدون هیچ تخصصی می توانید از آن ها بهره ببرید. همچنین می توانید نوشته های دلخواه خود را درون برنامه تایپ کرده و به آن افکت های زیبایی ببخشید و در اسکرین سیور خود از آن استفاده نمایید. از نقاط واقعا مثب این برنامه می توان به پشتیبانی آن از فونت ها و نوشته های فارسی اشاره کرد چون اکثر برنامه ها حروف فارسی را جدا جدا می نویسند. اسکرین سیور های ساخته شده در این برنامه بر روی انواع ویندوز ها از جمله ویندوز 7 قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 109 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Autodesk AutoCAD 2014

در طراحی های دو بعدی و سه بعدی و علوم مهندسی مرتبط با نقشه کشی، بی شک نام نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای AutoCad کمپانی بزرگ Autodesk همواره به عنوان مطرح ترین نرم افزار این فن بر روی زبان ها بوده است. در کشور ما نیز تقریباً تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی علوم سازه ای می بایستی کار با نسخه های مختلف این نرم افزار مطرح را به خوبی فرا بگیرند تا با بهره گیری از علم روز در طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی و بسیاری از دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی کارا تر عمل کنند. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. کمپانی Autodesk تجربه ای افزون بر 27 سال از تولید این نرم افزار خود داراست که این امر خود گواهی کیفیت و توانایی های بالای این محصول است.
AutoCad از دسامبر سال 1982 با عرضه نخستین نسخه از خود پای به دنیای نرم افزارهای الکترونیک گذارد و از آن پس همه ساله نسخه جدید و کامل تری از خود را برای علاقمندان و نیازمندان این ابزار مفید عرضه می کرد.

admin بازدید : 94 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

TBS Cover Editor

همه شما بارها مشاهده کرده ايد که شرکت ها براي اينکه محصولات خودشان را بيشتر مورد توجه مشتري قرار دهند، آنها را در بسته هاي شکيل و زيبا قرار مي دهند تا مشتري با ديدن بسته زيبا محصول را خريداري کند و تمامي شرکت هاي بزرگ و وب مستر ها براي تبليغ، محصولات خود را به صورت پک هاي بسته بندي شده عرضه مي کنند. TBS Cover Editor نرم افزاري قدرتمند محصول شرکت TrueBoxShot مي باشد که به وسيله آن کاربران مي توانند اقدام به ساخت و طراحي جعبه هاي سه بعدي براي محصولات، کارت هاي اعضا ، برچسب ديسک ها، جلد کتاب ها و ... نمايند. كاربر مي تواند در هنگام طراحي زوايايي مختلف جعبه و يا باكسي را كه طراحي مي كند را مشاهده كند و تغييرات لازم را در همان لحظه اعمال نمايد. تنها کاربر بايد با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمي سليقه عکس ها، متن ها و حتي بارکد را هم در باکس قرار دهد. همچنين اين برنامه باكس هايي را به صورت پيش فرض دارا مي باشد كه مي توانيد با استفاده از آنها كار خود را سريع تر انجام دهيد. اين نرم افزار به گونه اي طراحي شده است که کاربران در آن به راحتي و بي نياز به داشتن دانش طراحي مي توانند اقدام به ساخت و ايجاد طرح هاي دلخواه خود نمايند. از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به توانايي طراحي هاي دو بعدي و سه بعدي با قدرت render نمودن تصاوير ، استفاده از ابزارهاي متعدد براي راحتي کاربر در هنگام طراحي ، قابليت پيش نمايش سه بعدي، داراي ابزار ويرايشي تصاوير ، داراي کتابخانه اي از مجموعه قالب هاي آماده براي طراحي و ...  اشاره نمود.

admin بازدید : 83 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Aneesoft Flash Gallery Classic

Aneesoft Flash Gallery Classic یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه ساخت گالری و آلبوم عکس می باشد. این نرم افزار محصول شرکت معروف  Aneesoft می باشد که شما با کمک ان می توانید عکس های دلخواتان را در یک البوم عکس دیجیتالی با امکانات متفاوت و جالب قرار دهید. در واقع البوم عکس دیجیتالی دارای چندین مزیت در مقایسه با البوم ها معمولی است اولین مزیت ان سالم نگه داشتن عکس ها که پس از سالیان طولای هرگز عکس ها کیفیت اصلی خود را از دست نمی دهند پس از ان شما البوم عکس دیجیتالی خود را می توانید در کامپیوتر ، پلیرهای خانگی ، موبایل و … مشاهده کنید. در این  نرم افزار تمام ابزارهایی که شما برای ساخت گالری عکس نیاز دارید قرار داده شده ابزارهایی همچون اسلاید شو که می توانید از ان برای نمایش عکس ها به شکل های زیبا و گوناگون استفاده کنید همچنین افکتهای بسیار زیبا که می توایند با قرار دادن انها بر روی عکسها باعث زیباتر شدن عکس شوید و بسیاری از ابزارهای دیگر که در ساخت البوم به شما کمک می کنند. علاوه بر این البوم هایی را که با کمک این نرم افزار خواهید ساخت با فرمت فلش هستند که می توانید از انها در جاهای مختلف مانند وب سایت خود استفاده کنید.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Corel Painter

یکی از محصولات بسیار معروف شرکت Corel به نام Corel Painter قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی دنیا است.
نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. باید این طور بیان کرد که هر طرحی که کاربر بخواهد ترسیم کند، به سادگی می تواند با Corel Painter طراحی نماید. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. این محیط نرم افزاری با توجه به آن چه که از Corel سراغ داریم بسیار عادی و طبیعی است. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش هایی سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براشی خاص دارد. با Corel Painter می توان حتی انیمیشن هایی با فرمت های نظیر GIF و AVI تولید نمود. ترکیب بندی رنگ ها برای ویرایش تصاویر بسیار آسان و در عین حال فوق العاده زیبا است. به سادگی می توان رنگ ها را برای به دست آوردن رنگ مورد نظر در جعبه ای ترکیب و رنگ مورد نظر را بدست آورد.نکته ای که اکثر کاربران حرفه ای بدان توجه دارند این است که یک نرم افزار گرافیکی چه سرعتی در زمان لود و ذخیره سازی تصاویر دارد؟ در جواب این کاربران باید بیان نمود که Corel Painter سرعتی بسیار بالاتر در زمان ذخیره سازی و لود کردن نسبت به نرم افزار های مشابه دارد. این سرعت تقریبا در زمان باز کردن عکس ها 35 درصد و در زمان ذخیره سازی عددی معادل 200 درصد است. ضمن این که Corel Painter هم با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. بد نیست بدانید این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار معروف کمپانی Adobe یعنی Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل هم دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود. در این نسخه به رنگ ها و مدیریت آن ها اهمیت ویژه ای داده شده است. این امر به این دلیل است که همیشه در یک تصویر حرف اول را رنگ های موجود در تصویر می زند و چه بسا همین انتخاب رنگ های به ظاهر ساده در نهایت امر تاثیر زیادی بر روی تصویر گذارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد جدیدترین نسخه است از این نرم افزار است.

admin بازدید : 115 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

EximiousSoft GIF Creator

EximiousSoft GIF Creator نام ابزاریست قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی تصاویر انیمیشن با فرمت GIF كه بوسيله اين نرم افزار ميتوانيد به خلق انيميشن هاي شگفت انگيز و آگهي هاي بسيار جذاب بپردازيد. ساخت و طراحی بنرهایی برای وب سایت ها به منظور بهره وری بهتر و همچنین افزایش جذابیت یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار بسیار کامل است. شما مي توانيد با استفاده از اين نرم افزار و با استفاده از ابزارهاي حرفه اي آن به خلق انيميشن ها و تبليغات سه بعدي بپردازيد و با كيفيت بسيار بالا در پروژه هاي خود به كار ببريد. و با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند به ويرايش تصاوير خود بپردازيد. این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد، امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد. نرم افزار EximiousSoft GIF Creator همچنین با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصويري امکان استفاده از آن ها را فراهم کرده و کمک می کند تا با تمامی قابلیت ها به سمت طراحی یک انیمیشن ساده قدم برداشت، فرمت های مختلف تصویری نظیر  GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR  و فرمت های GIF, AVI, SWF BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR که در بخش انیمیشن مورد استفاده قرار مي گيرد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,170
  • بازدید ماه : 16,015
  • بازدید سال : 79,923
  • بازدید کلی : 473,906