loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 86 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نرم افزاری برای مشاهده کامپیوترهای متصل شده به شبکه می باشد. بدین ترتیب شما می توانید از کارهای کارمندان خود با خبر شوید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود که کنترل کامپیوتر مقصد را از طریق موس و کیبورد در دست بگیرید. ضبط صفحه نمایش کامپیوتر مقصد حتی در زمانی که آن را مشاهده نیز نمی کنید، از قابلیت های مهم نرم افزار است. زمانی که کارمندان شما نیاز به دستورالعمل هایی دارند، می توانید پیام ها را روی صفحه نمایش به آنها نشان دهید. برای افزایش کارآیی نرم افزار ، امکانات جدیدی به آن اضافه شده ، به عنوان مثال شما می توانید یک یا تمامی کامپیوترهای شبکه را مجزا کنید. زمانی که می خواهید همه توجه شان به شما معطوف شود می توانید با نشان دادن یک پیام به کارمند یا قفل کردن کامپیوترش این کار را انجام دهید. تمامی این ارتباطات رمزگذاری شده و کاملا ایمن خواهند بود. این نرم افزار روی اینترنت ، LAB ، WLAN یا VPN به خوبی کار می کند.

admin بازدید : 108 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Network LookOut Administrator Pro

Network LookOut Administrator Professional نرم افزاری برای مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه خود به صورت زنده می باشد. با استفاده از این برنامه همواره می توانید از فعالیت های کاربران شبکه باشید و رفتار آنها را کنترل نمایید. علاوه بر نمایش صفحه دسکتاپ، این نرم افزار ویژگی های فراوان دیگری نظیر قابلیت استفاده از ماوس و کیبورد به صورت ریموت، برای کنترل یوزر مورد نظر می باشد. بدین ترتیب بدون آنکه در محل قرار گیری کامپیوتر کاربر خود قرار داشته باشید، می توانید از‌ آن استفاده کنید. استفاده از این برنامه در مکان ها و موقعیت های مختلف می تواند مفید واقع شود. به طور مثال برای نظارت بر فعالیت های فرزندان از طریق ریموت، استفاده در کلاس های درس برای تدریس بهتر مطالب و مشاهده رفتار کارمندان، این برنامه کمک های فراوانی به شما می کند.
Network LookOut Administrator برای کنترل سریع تر بر کامپیوتر های کاربر ، میانبرهایی را برای شما آماده کرده است که به وسیله آنها می توانید به سادگی و تنها با یک کلیک کارهایی نظیر لاگ آف، راه اندازی مجدد و خاموش کردن کامپیوتر را به سادگی انجام دهید. این نرم افزار از قابلیت های کلیدی دیگری نیز بهره می برد که از میان آنها می توان به بزرگنمایی تصویر دسکتاپ کاربر، نمایش نام کاربر متصل شده، کنترل پهنای باند، قفل کردن صفحه، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود.

admin بازدید : 80 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Veronisoft IP Net Checker

Veronisoft IP Net Checker نرم افزار مانیتورینگ شبکه که امکان بررسی اتصال IP هاست بر روی اینترنت و شبکه می باشد. این نرم افزار به صورت دائم از طریق چک کردن پورت های TCP یا HTTP به سرور مورد نظر یا دیگر دستگاه های شبکه (روتر ها) درخواست ارسال کرده و هر زمانی که سرور در دسترس نباشد به شما اطلاع می دهد. این نرم افزار قادر به بررسی IP و نمایش اطلاعات تغییر یافته روی برخی از کامپیوترها، دسترسی و مشاهده پوشه های مشترک شده، باز کردن وب سایت و FTP، گرفتن پینگ، trace rout و ارسال پیام، تولید وضعیت فایل وارد شده به سیستم و … می باشد

admin بازدید : 126 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Connectify Hotspot Professional

 در بسیاری از مواقع افراد خواهان استفاده از اینترنت در دستگاه های متعدد هستند بعنوان مثال در موارد بسیاری کاربران به دنبال راهی هستند تا خدمات اینترنتی که بر روی لپ تاپ خود دارند را در محیط کار و یا منزل خود به اشتراک بگذراند. اگر شما نمی خواهید پول و وقت خود را صرف گرفتن یک روتر جدید کنید، نصب و استفاده از نرم افزار Connectify می تواند بهترین راه حل برای شما باشد تا لپ تاپ خود را به یک هات اسپات وای فای (WiFi Hotspot) تبدیل کنید و با انجام تنظیمات مربوطه، تمام محیط اطراف خود را پر از امواج اینترنت کنید تا وسیله های دیگر قادر باشند با شرط دانستن رمز عبور تعریف شده، از طريق شبكه ی وايرلس داخلی كه شما راه اندازی كرده ايد به اينترنت متصل شوند.

admin بازدید : 123 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

MyLanViewer

MyLanViewer نرم افزاری کارآمد برای اسکن NetBIOS و IP ، محاسبه فاصله زمانی بين ارسال يك بسته اطلاعاتی از مبداء به مقصد و برگشت آن ،بررسی whois ، خاموش کردن از راه دور و مدیریت WOL ، مسنجر LAN و بررسی شبکه می باشد. این نرم افزار کامپیوترهای شبکه شما را به سادگی نمایش داده و در یک پنجره اسامی ماشین ها ، آدرس های IP ، آدرس های MAC ، منابع به اشتراک گذاشته شده و دیگر جزئیات تکنیکی هر کامپیوتر را برای شما نمایش می دهد. MyLanViewer از امکاناتی مانند خاموش کردن از راه دور ، wake-on-lan ، قفل ایستگاه های کاری ، Log Off ، Sleep ، Hibernate ، راه اندازی مجدد و خاموش کردن سیستم ها پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 88 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Hamachi

Hamachi یک راه حل بهینه برای تمامی افرادی است که در تلاش برای مقابله با محدودیت های شبکه هستند. این نرم افزار امکان ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد.

admin بازدید : 118 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Super Hide IP

نرم افزار Super Hide Ip یکی از نرم افزار های معروف برای پنهان سازی آی پی شما در حال استفاده از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید افراد مختلف می توانند به راحتی آی پی شما را پیدا کرده و از آن استفاده های مختلفی بکنند. در برخی مواقع نیز برخی سایت های خارجی محدودیتی برای کاربران ایران قائل می شوند که مانع از دسترسی کامل آنها به سایتشان می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آی پی خود را به آی پی هر کشوری که مایل هستید تغییر دهید تا دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشید. شما با پنهان کردن آی پی خود می توانید به راحتی به صورت یک ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آن کسی از آی پی اصلی شما با خبر شود. نرم افزارهای بسیاری برای پنهان سازی آی پی ساخته شده است که اکثر آنها عملکرد قابل قبولی ندارند و با مشکلاتی همراه هستند اما این نرم افزار که کاربران فراوانی از آن استفاده می کنند این مشکلات را حل کرده است. نرم افزار Super Hide Ip با حجم بسیار کم و به سادگی آی پی شما را تنها با چند کلیک پنهان خواهد کرد.

admin بازدید : 91 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود LizardSystems Change MAC Address در مباحث مربوط به شبکه با آدرس فیزیکی MAC Address مواجه می شویم که به عنوان یک آدرس خاص درون تراشه کارت شبکه ثبت شده است و توسط آن می توان به شناسایی هرکدام از کارت های شبکه پرداخت. ممکن است شما از راه های متفاوتی قادر به تغییر دادن این آدرس باشید ولی با راه اندازی مجدد سیستم باز هم این آدرس مقدار قبلی خود را خواهد داشت! نرم افزار Change MAC Address ابزار مفیدی برای تغییر MAC Address کارت شبکه، بدون توجه به نام تولید کننده و یا درایور آن است که با استفاده از آن شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس، یک MAC Address تصادفی تولید نموده و آن را به طور دائمی ذخیره کنید تا حتی با راه اندازی مجدد سیستم نیز دچار تغییر نشود.

admin بازدید : 127 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

NetSupport School Pro

کاربرانی که با مدیریت شبکه های رایانه ای سروکار دارند مطمئنا با ابزارهای متعددی هم دست و پنچه نرم کرده اند که بتوانند بهترین کارآیی را در سیستم شبکه خود داشته باشند. نرم افزارهای زیادی هستند که می توان با کمک گرفتن از آن ها یک شبکه از رایانه ها را مدیریت کرد اما در شبکه های رایانه ای هم مانند دیگر موضوعات نرم افزاری نام هایی هستند که نمی توان از آن ها به سادگی عبور کرد و معمولا کاربران حرفه ای استفاده از آن نرم افزار را به تمامی ابزارهای موجود ترجیح می دهند و در مدیریت شبکه رایانه ها هم نام NetSupport School Professional همیشه بر سرزبان ها بوده و سال هاست در که کلاس های درس ، شبکه های کوچک و بزرگ رایانه ، بسیاری از کافی نت ها و به طور کلی جاهایی که چند سیستم در کنار هم به عنوان یک شبکه جمع شده باشند مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار فوق حرفه ای و بسیار کامل از امکاناتی که می توان با استفاده از آن ها به عنوان معلم یا مدیر برروی عملکرد دانش آموزان یا کلاینت ها مدیریتی کامل داشت و عملکرد تمامی آن ها را دائما مورد چک و بازبینی قرار داد. این ابزار با داشتن امکاناتی نظیر نمایش میزکار کلاینت ها ، هماهنگی با شبکه های رایانه ای با مدل های مختلف ، محدود کردن دسترسی کلاینت به منابع سیستم و شبکه ، آموزش دادن از طریق شبکه با این ابزار ، به اشتراک گذاری اینترنت و محدودسازی دسترسی به سایت ها و بسیاری قابلیت های دیگر حرفه ای ترین مدیران و بزرگترین شبکه های رایانه ای را مطمئنا راضی نگه خواهد داشت. بیش از 20 هزار شبکه رایانه در سراسر جهان به عنوان مشتری از این محصول استفاده می کنند که اکثر آن ها شبکه هایی با بیش از 100 رایانه هستند.

admin بازدید : 103 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

FabulaTech USB Over Network

USB over Network نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار با دستگاه های یواس بی از راه دور بر روی یک شبکه محلی و یا اینترنت اگر آنها به طور مستقیم به کامپیوتر محلی متصل باشند می باشد. نرم افزار USB Over Network از طیف گسترده ای از دستگاه های USB پشتیبانی می کند و می توانید مطمئن باشید که دستگاه مورد نظر شما نیز تحت پوشش این برنامه قرار خواهد گرفت. با این برنامه دیگر نیازی نیست که دستگاه مورد نظر را از یک کامپیوتر جدا کرده و به سیستم دیگری متصل کنید یا به دنبال خرید سوئیچ USB باشید. از این پس می توانید به دستگاهی که از طریق درگاه USB به کامپیوتر مورد نظر متصل شده کانکت شوید. اینکار می تواند از طریق یک LAN و یا اینترنت انجام شود، به شرطی که اتصال از طریق اینترنت بصورت فیزیکی هم انجام شده باشد. برنامه دارای دو قسمت Server و Client می باشد. بخش Server را باید بر روی سیستمی که می خواهید دستگاه مورد نظر را به آن متصل کرده و به اشتراک بگذارید نصب کنید. قسمت Client را هم می توانید بر روی هر کامپیوتری که مایل هستید در استفاده از دستگاه مورد نظر با شما مشترک شود نصب کنید. اگر قصد استفاده از سوییچر اینترنتی این نرم افزار را دارید می بایست با استفاده از نرم افزاری که در کنار USB Over Network قرار دارد یک سرور، در کامپیوتری که دستگاه به صورت فیزیکی به آن متصل می باشد بسازید تا با استفاده از آن بتوانید از طریق کامپیوتر دیگر نیز به آن دستگاه دسترسی پیدا کنید. این برنامه به هیچ دانش خاصی نیاز ندارد و نصب آن به راحتی انجام می شود.

admin بازدید : 455 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Maxidix Wifi Suite

 Maxidix Wifi Suite یک نرم افزار منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بیسیم (Wi-Fi) میباشد. این نرم افزار مجموعه ای از ویژگی های مفید است که میتوان از آن جمله به موارد زیر اشاره نمود :
 اتصال خودکار به شبکه های ad hoc:
از آنجا که از اشکالات ویندوز ویستا میتوان به غیر ممکن بودن اتصال به شبکه های ad hoc اشاره کرد، این نرم افزار با اتصال خودکار خود به شبکه ad hoc نیاز شما به Wireless Access Point یا همان (WAP) را حذف مینماید.
دقت بالا در اطلاعات:
Wifi Suite تمامی اطلاعات موجود از قبیل کیفیت سیگنال Wi-Fi ، شبکه یا پروفایل های شبکه را در اختیارتان قرار میدهد.
وارد و خارج کردن پروفایل های شبکه:
به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفابل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید . برای مثال شما میتوانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجددا نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.

admin بازدید : 108 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

NetCafe

NetCafe نام نرم افزار حرفه برای مدیریت کافی نت میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید به مدیریت شبکه و اینترنت در کافی نت ها بپردازید و میزان مصرف هر سیستم را بصورت مجزا محاسبه و مشخص نمایید.

admin بازدید : 85 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

IDEAL Administration

IDEAL Administration نرم افزاریست حرفه ای و قدرتمند برای مدیریت سرورها. از موارد کاربردی این نرم افزار میتوان به : کنترل نرم افزارها و برنامه هایدر حال اجرا روی سرور ها ، مدیریت فایل ها و دامنه های موجود روی سرورها ، کنترل از راه دور کاربران ، تامین امنیت و رعایت مسائل امنیتی و بسیاری از موارد مدیریتی لازم روی سرورها و ... اشاره نمود . این نرم افزار در زمینه مدیریت بر سرورهای شبکه های مبتنی بر سیستم عامل Windows NT, XP, 2000 & 2003 می باشد. این نرم افزار توانایی مدیریت بر رویدادهای رجیستری و سرویس های ویندوز ،مدیریت بر پایگاه های داده ،مدیریت از راه دور بر روی سرور و نرم افزارهای آن و ... را نیز دارد.

admin بازدید : 115 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

BWMeterBWMeter نرم افزاری برای کنترل ترافیک، بررسی و سنجش پهنای باند شبکه بوده و یک دیوار آتشین برای اندازه گیری ، نمایش و کنترل تمامی ترافیک مربوط به کامپیوتر شما بر روی شبکه می باشد. برخلاف دیگر محصولات، این نرم افزار می تواند بسته های اطلاعات را بررسی و آنالیز کند. این قابلیت امکان تشخیص ترافیک اینترنت یا ترافیک محلی را برای شما فراهم می کند. BWMeter همچنین می تواند برای کنترل ترافیک توسط تنظیماتی برای محدودیت سرعت برای تمامی انواع اتصالات یا محدود کردن دسترسی به سایت های اینترنتی خاص استفاده شود. ساخت آمار برای تمامی کامپیوترهای شبکه، اندازه گیری و نمایش تمامی ترافیک LAN شامل دانلود و آپلود از اینترنت از کاربردهای اصلی نرم افزار است.

 

admin بازدید : 89 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نرم افزاری برای مشاهده کامپیوترهای متصل شده به شبکه می باشد. بدین ترتیب شما می توانید از کارهای کارمندان خود با خبر شوید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود که کنترل کامپیوتر مقصد را از طریق موس و کیبورد در دست بگیرید. ضبط صفحه نمایش کامپیوتر مقصد حتی در زمانی که آن را مشاهده نیز نمی کنید، از قابلیت های مهم نرم افزار است. زمانی که کارمندان شما نیاز به دستورالعمل هایی دارند، می توانید پیام ها را روی صفحه نمایش به آنها نشان دهید. برای افزایش کارآیی نرم افزار ، امکانات جدیدی به آن اضافه شده ، به عنوان مثال شما می توانید یک یا تمامی کامپیوترهای شبکه را مجزا کنید. زمانی که می خواهید همه توجه شان به شما معطوف شود می توانید با نشان دادن یک پیام به کارمند یا قفل کردن کامپیوترش این کار را انجام دهید. تمامی این ارتباطات رمزگذاری شده و کاملا ایمن خواهند بود. این نرم افزار روی اینترنت ، LAB ، WLAN یا VPN به خوبی کار می کند.

admin بازدید : 222 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Nsauditor Network Security Auditor

Nsauditor Network Security Auditor نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بررسی و ممیزی نمودن تنظیمات امنیتی در شبکه می باشد. این نرم افزار قدرتمند با در اختیار داشتن بیش از 45 نوع مختلف از ابزارها این توانایی را به مدیر شبکه می دهد تا با بررسی قسمت های مختلف تنظیمات امنیتی در شبکه خود ، از نوع تنظیمات اعمال شده و امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کند. همچنین این نرم افزار به مدیران شبکه در کشف مشکلات و نقاط ضعف موجود در شبکه که ممکن است موجب بروز مشکلاتی از جمله نفوذ هکرها به شبکه شود ، کمک شایانی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Nsasoft می باشد.

admin بازدید : 101 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Hamachi

Hamachi یک راه حل بهینه برای تمامی افرادی است که در تلاش برای مقابله با محدودیت های شبکه هستند. این نرم افزار امکان ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد.

admin بازدید : 140 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Remote Computer Manager

Remote Computer Manager نرم افزاری کاملا قدرتمند جهت مدیریت از راه دور سیستم های موجود در شبکه می باشد. اگر شما از مدیران حرفه ای شبکه می باشید و شبکه ای که در دست دارید در غیر از ساعات کاری شما نیاز به فعالیت دارد ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم زیرا این نرم افزار قابلیت مدیریت کامل رایانه های موجود در شبکه را با استفاده از IP دارا می باشد. شما توسط  IP که یک شماره منحصر به فرد می باشد می توانید به سیستم های موجود در شبکه متصل شوید و میتوانید به سادگی اقدام به خاموش و ریستارت کردن سیستم و مدیریت نرم افزار ها و ابزار های سیستمی موجود در رایانه موجود در شبکه نمایید. در یک جمله این نرم افزار رایانه های موجود در شبکه را دقیقا مانند رایانه موجود در منزلتان در اختیارتان قرار می دهد و قابلیت انجام هر گونه دستوری بر روی رایانه را به شما می دهد.

admin بازدید : 493 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Veronisoft Get IP and Host

 Veronisoft Get IP and Host ابزاری است که بوسیله آن می توانید از روی DNS داده شده ، شماره آیپی و نام هاست مورد نظر را پیدا کنید. ابزار دیگری که در این مجموعه قرار دارد، با نام IP Monitor می باشد که بوسیله آن شما می توانید تمامی IP هایی که در یک شبکه LAN و یا اینترنت که توسط شما راه اندازی شده است را مشاهده نمایید.

admin بازدید : 84 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Wireshark

Wireshark بهترين نرم افزار آناليز پروتکل هاي شبکه مي باشد که در بسياري از شرکت هاي مورد استفاده قرار مي گيرد اين نرم افزار ادامه يک پروژه است که در سال 1998 ميلادي شروع شد و هزاران برنامه نويس از سراسر جهان آن را توسعه داده اند و هنوز هم اين نرم افزار در حال توسعه مي باشد از قابليت هاي مهم آن خواندن و نوشتن در فرمت هاي بسيار متنوع مي باشد.
Wireshark يک پلتفرم جدا است که با استفاده از GTK+ wideget Toolkit خود را بر روي Inteface کاربر پيکربندي کرده و با استفاده از pcap قادر به مانيتور کردن بسته هاي اطلاعاتي مي باشد.اين برنامه قادر به بالا آمدن بر روي انواع سيستم عامل هاي Unix مانند linux – MacOS X – BSD – Solaris و همچينين سيتسم عامل هاي ويندوزي مي باشد. همچينين شما اگر علاقه اي به محيط هاي گرافيکي نداريد مي توانيد با ترمينال قدرتمند اين برنامه به نام TShark کار کنيد. اين برنامه رايگان است و تحت مجوز GNU مي باشد.

admin بازدید : 98 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

MyLanViewer

MyLanViewer نرم افزاری کارآمد برای اسکن NetBIOS و IP ، محاسبه فاصله زمانی بين ارسال يك بسته اطلاعاتی از مبداء به مقصد و برگشت آن ،بررسی whois ، خاموش کردن از راه دور و مدیریت WOL ، مسنجر LAN و بررسی شبکه می باشد. این نرم افزار کامپیوترهای شبکه شما را به سادگی نمایش داده و در یک پنجره اسامی ماشین ها ، آدرس های IP ، آدرس های MAC ، منابع به اشتراک گذاشته شده و دیگر جزئیات تکنیکی هر کامپیوتر را برای شما نمایش می دهد. MyLanViewer از امکاناتی مانند خاموش کردن از راه دور ، wake-on-lan ، قفل ایستگاه های کاری ، Log Off ، Sleep ، Hibernate ، راه اندازی مجدد و خاموش کردن سیستم ها پشتیبانی می کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 713
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,410
  • بازدید ماه : 16,255
  • بازدید سال : 80,163
  • بازدید کلی : 474,146