loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 2063 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (2)

VLC یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش فایل های صوتی و تصویری در دیوایس های اندرویدی است که می تواند تمام فرمت ها را برای شما با بهترین کیفیت ممکن پحش کند . این پلیر تمام امکاناتی را که از یک پلیر انتظار می رود ، در خود دارد و قادر به اجرای انواع دیسک ها ، ابزارها و پروتکل های شبکه ای است .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.


 

admin بازدید : 403 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود برنامه مدیریت پیامک ها Sliding Messaging Pro v8.15

نرم افزار Sliding Messaging Pro با طراحی زیبا و منحصر به فرد می تواند یک محیط زیبا و کاربردی را برای مدیریت هر چه بهتر پیامک ها در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار توسط شرکت گوگل ارائه شده است و دارای ...




نرم افزار Sliding Messaging Pro با طراحی زیبا و منحصر به فرد می تواند یک محیط زیبا و کاربردی را برای مدیریت هر چه بهتر پیامک ها در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار توسط شرکت گوگل ارائه شده است و دارای ویژگی های بسیار مناسبی است. برنامه دارای منوی کشویی است که این ویژگی سبب راحتی شما هنگام کار با برنامه می شود، همچنین می توانید در محیطی آسان پیامک های متنی خود را مدیریت کنید. البته برنامه از پیام های چند رسانه تا حجم یک مگابایت پشتیبانی می کند. در ضمن برنامه دارای نوار ابزار حرفه ای برای اطلاع رسانی می باشد.




admin بازدید : 237 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

TouchPal X KeyboardTouchPal X Keyboard از بهترین کیبوردهای اندروید ، برنده ی جایزه ی نوآوری جهانی می باشد که با آن می توانید به تایپ خود سرعت ببخشید و با سرعتی بالاتر از قبل متن های خود را بنویسید. این کیبورد با پیش بینی متن دقیق و ورودی متن کاملا ترکیبی سریع ترین کیبورد اندروید معرفی شده است.
کیبورد فوق با دارا بودن چندین پوسته ی مختلف با تنوع رنگ می تواند صفحه کلید مناسبی برای شما باشد. این برنامه از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند که متاسفانه زبان فارسی را ساپورت نمی کند ولی از زبان عربی پشتیبانی می کند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 15, 2014.

 

admin بازدید : 541 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

hiki messengerبا hike برای دوستان و خانواده خود به صورت رایگان پیام بفرستید! شما با این برنامه می توانید حتی برای کسانی که عضو hike نیستند نیز پیام بفرستید. ویژگی های این برنامه عبارتند از: - چت رایگان با دوستانتان در سراسر جهان - دعوت دوستان از طریق sms - ارسال عکس و فیلم -سرعت فوق العاده بالای دریافت و ارسال در hike طوری که فرد احساس می کند در حال چت می باشد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 8, 2014.

 

admin بازدید : 160 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

S Launcherهمانطور که می دانید لانچرها نرم افزارهایی هستند که با نصب آن برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود می توانید اینترفیس آن را به کلی تغیر دهید و رنگ و رویی تازه را به ظاهر کاربری آن ببخشید به گونه ای که تا به امروز ده ها اپلیکیشن لانچر را برای اندروید معرفی کرده ایم و با استقبال بسیار عالی شما نیز روبرو گردیده است. اگر از افرادی هستید که از اینترفیس گوشی های سامسونگ گلکسی خوشتان آمده و دوست دارید اینترفیس این گوشی ها را در موبایل اندرویدی خود به ارمغان بیاورید لانچر زیبای Galaxy Launcher را امتحان کنید! این لانچر بر اساس اینترفیس گوشی سامسونگ گلکسی اس فایو (Galaxy S5) طراحی گردیده است و ظاهری کم نظیر را به هوم اسکرین و منوی گوشی شما هدیه می دهد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 130 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Google TranslateGoogle Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است ، اعتبار آن نزد کاربران بالاست.
در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به ۶۰ زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید و قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به صورت صوتی گوش دهید .
سرویس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید عرضه کرده است تا کاربرانی که به یک مترجم قوی محتاج اند بتوانند به راحتی از امکانات این سرویس در اسمارت فون اندرویدی خود به آسانی استفاده کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 5, 2014.

 

admin بازدید : 142 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Snap Camera HDR این امکان را به شما می دهد تا کیفیت عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط گوشی خود را بالاتر ببرید . تنها با یک کلیک می توانید ویدیوهای متعددی ضبط کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . رابط کاربری این دوربین بسیار شبیه به رابط کاربری دوربین نصب شده در سیستم عامل اندروید 4.4.2 می باشد . پس از عکاسی ، به آسانی قادر خواهید بود تا  افکت های متعددی بر روی عکس ها قرار داده و آن ها را سفارشی سازید .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 278 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

Nova LauncherNova Launcher یکی از زیباترین و حرفه ای ترین لانچرهای موجود برای اندروید ۴ می باشد که می تواند بهترین جایگزین صفحه ی خانگی اسمارت فون شما باشد. این لانچر فوق العاده ، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و با نصب آن برروی موبایل خود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در اسمارت فون خود به ارمغان آورید .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ July 12, 2014.

 

admin بازدید : 170 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

DU Speed Booster CleanerDU Speed Booster Cleaner نرم افزاری قدرتمند و رایگان در زمینه ی بهینه سازی و تقویت عملکرد اسمارت فون های اندرویدی می باشد که با داشتن آن می توانید سرعت گوشیتان را تا ۶۰ درصد افزایش دهید و گامی اساسی در زمینه ی بهبود کارکرد موبایل خود بردارید. این برنامه با حذف فایل های اضافی حافظه و بهبود عملکرد همه ی برنامه ها و بازی های نصب شده امکاناتی را فراهم می اورد که سرعت گوشی به طرزی عجیب افزایش پیدا کند! این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی از جمله تسک کیلر، تقویت کننده حافظه، تجزیه و تحلیل اطالاعات و بهینه سازی و محافظ باتری می تواند به عنوان بهترین اپلیکیشن بهبود اندروید انتخاب شود!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 5, 2014.

 

admin بازدید : 127 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

Bazaarچندی پیش که برنامه بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ 11 خرداد 1393.

 

admin بازدید : 121 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

ES File Explorer File ManagerES File Explorer File Manager نرم افزار مدیریت فایل ها برای گوشی و تبلت شما . این نرم افزار که بیش از 10 میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران آندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.برخی از امکانات شامل: کپی ، پیست ، کات ، جا به جایی ، جستجو ، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلها نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده (ZIP) ، باز کردن فایلهای RAR ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 12, 2014.

 

admin بازدید : 90 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

تا به امروز چندین ویدئوپلیر برای اندروید معرفی کرده بودیم که هرکدام از آن ها از بهترین ها بودند و امروز قصد معرفی ویدئوپلیری محبوب و قدرتمند با نام BSPlayer داریم که برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، آیفون و … منتشر شده است و ما نسخه ی اندرویدی آن را برای شما کاربران قرار داده ایم. با این برنامه قادر خواهید بود که تمام فایل های تصویری و صوتی را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید.
همچنین بی اس پلیر قابلیت نمایش ویدئوهای زیرنویس دار را داراست که زیرنویس های فارسی را نیز با بهترین وضوح ممکن نمایش می دهد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 29, 2014.

 

admin بازدید : 94 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

One Locker - Smart Locker یک لاک اسکرین بسیار زیبا و هوشمند است که محیط قفل صفحه نمایش شما را به طور کامل عوض خواهد کرد وقتی که شما قفل صفحه گوشی خود را باز می کنید با محیطی بسیار زیبا و کلاسیک روبرو می شوید که در نوع خودش بی نظیر است و امکاناتی نظیر خواندن پیامک ها و تماس های از دست و صفحات وب به کار رفته و بسیاری از قابلیت های دیگری که امکان رمز گذاشتن روی گوشی و یا انتخاب پترن که به امنیت گوشی شما بسیار کمک میکند. شخصی سازی گوشی هوشمند خود را با این برنامه تجربه کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 3.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 26, 2014.

 

admin بازدید : 102 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

Avira Antivirus SecurityAvira یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید .
با نصب بودن این آنتی ویروس برروی موبایل شما می توانید هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشیتان از طریق سایت Avira کنترل اسمارت فون خود را در دست بگیرید!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 26, 2014.

 

admin بازدید : 93 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

CALCU The Ultimate CalculatorCALCU: The Ultimate Calculator ماشین حسابی حرفه ای و درعین حال قدرتمند و زیباست
براحتی میتونید طرح کلیدهای ماشین حساب رو شخصی سازی کنید، تم اون رو برحسب سلیقه خودتون تغییر بدید و . . .

این ماشین حساب حرفه ای و دارای تمامی ابزار های مورد نیاز برای محاسبات ریاضی میباشد

از جمله

SIn و Cos و Tan و Cot

رادیکال ، مبنایn و توان 2 و 3 و ...

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 25, 2014.

 

admin بازدید : 84 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Smart RAM Booster Proافزایش میزان فضای خالی رم دستگاه ها باعث می شود که سرعت بارگزاری و عملکرد برنامه ها افزایش و از طرفی مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش یابد. برخی از برنامه های اندرویدی به طور خودکار در پس زمینه در حال انجام کار هستند و همین امر باعث می شود که میزان فضای رم افزایش یابد و در نتیجه با باز شدن چندین اپلیکیشن احساس کنید سرعت گوشی پایین آمده و یا در برخی از موارد به صورت خودکار از برنامه ای که در ان هستید خارج شوید(فورس کلوز یا همان خروج اجباری). امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن کارآمد و محبوب در زمینه مدیریت رم با نام Smart RAM Booster Pro برای اندروید را داریم که با استفاده از آن می توانید با مدیریت رم دستگاه خود کمک شایانی در خالی شدن حافظه رم موبایلتان کنید! روش کار برنامه بدین صورت می باشد که اپلیکیشن هایی که میزان زیادی از رم اشغال می کنند را می بندد تا رم خالی شده و سرعت گوشی افزایش یابد.
اگر بخواهیم به طور کلی وظیفه ی برنامه Smart RAM Booster Pro را بگوییم میتوانیم اینگونه بیان نماییم که برنامه های کم اهمیت تر که در پس زمینه در حال اجرا هستند و از رم بسیار زیادی استفاده می کنند را می بندد و با چهار وضعیت تهاجمی، قوی ، متوسط، ملایم اقدام به بستن برنامه های در حال اجرا می نماید.

• اگر در اجرای بازی های گرافیک بالا دچار Force Close یا هنگ گوشی می شوید، از این برنامه استفاده کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 3, 2014.

 

admin بازدید : 81 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

LEDBlinker NotificationsLEDBlinker Notifications یک نرم افزار جالب، پیشرفته و کاربردی در زمینه ی اطلاع رسانی اطلاعیه ها و وقایع مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب و داشتن آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن از تمامی وقایع باخبر شوید! روش کار نرم افزار فوق و معرفی شده بدین صورت می باشد که با دریافت اس ام اس ها، تماس ها و یا اطلاعیه های مختلف ال ای دی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما شروع بع چشمک زدن به رنگ های مختلف می کند ؛ اگر گوشی و یا تبلت شما دارای ال ای دی نیست نگران نباشید چرا که در این صورت برنامه از صفحه ی نمایش دستگاه شما برای چشمک زدن و باخبر سازی شما از اطلاعیه ها استفاده خواهد نمود!
بدون شک اگر نوار اطلاع رسانی پیشفرض اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما ضعیف عمل می کند و قصد دارید عملکرد آن را تا حد قابل قبولی بهبود ببخشید، برنامه ی کاربردی LEDBlinker Notifications می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 23, 2014.

 

admin بازدید : 92 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Smart Launcher 2 ProSmart Launcher 2 Pro نسخه شماره 2 این لانچر که به تازکی منتشر شده است در حالی که یک لانچر ساده ، سریع و کامل با طراحی نو آورانه برای دیوایس های اندرویدی است که با آن می توانید تغییرات کلی ای را در اینترفیس اسمارت فون خود ایجاد کنید و محیط زیباتری را در آن به ارمغان آورید. این لانچر از رم گوشی کمترین استفاده را می برد و دارای UI کاربرپسندی است و از نام Smart به معنی هوشمند که تنها لانچر موجود اندروید می باشد که قادر است برنامه ها را به صورت خودکار  و هوشمند برای شما دسته بندی کند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 2, 2014.

 

admin بازدید : 108 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Camera ZOOM FXپس از معرفی چندین و چند نرم افزار مختلف در زمینه ی دوربین برای سیستم عامل اندروید، این بار قصد بهترین، پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن دوربین با نام Camera ZOOM FX را داریم که علی رغم پولی بودنش استقبال بی نظیری از آن صورت گرفته است و تا به این لحظه بیش از ۱٫۷ میلیون بار خریداری گردیده است! با این برنامه ی کاربردی می توانید به صورت حرفه ای و همه جانبه برروی عکس های گالری خود مدیریت داشته باشید و تغییرات دلخواه و شگفت انگیز را برای زیبا ساختن و متفاوت سازی را برروی ان ها اعمال نمایید.
نرم افزار کمرا زوم اف اکس تمام امکانات و قابلیت هایی را که از یک برنامه ی عکسبرداری انتظار دارید را به صورت یکجا در خود نهفته است، از قابلیت هایی همچون قرار دادن افکت هایی واقعی برروی عکس ها، زوم دیجیتالی تا ۶ برابر، ثبت بیست تصویر در ثانیه، سفارشی کردن رابط کاربری بگیرید تا انتخاب حالت های مختلف برای مکان ها و شرایط متفاوت.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 25, 2014.

 

admin بازدید : 116 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

GO LockerGO Locker نرم افزاري است جالب و کاربردي که با استفاده از آن مي توانيد ظاهر صفحه قفل کننده گوشي خود را دگرگون سازيد. اگر از آنلاک کننده هاي پيش فرض اندرويد خسته شده و مي خواهيد کمي تنوع داشته باشيد ، کافيست اين نرم افزار را بر روي اسمارت فون اندرويدي خود نصب کنيد . اين اپليکيشن علاوه بر امکاناتي که پس از نصب در اختيار شما قرار خواهد داد ، دامنه ي وسيعي از پوسته هايي که براي GO Locker طراحي شده است را نيز به شما هديه خواهد داد . بدين ترتيب شما خواهيد توانست به سادگي محيط هاي مختلفي را براي صفحه قفل کننده اندرويد خود تحربه کنيد.

• قابل نصب و اجرا به روي آندروید نسخه 2.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 9, 2014.

 

admin بازدید : 95 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Bright Weatherپیش بینی هوا در همه جا و مکان می تواند بسیار مفید واقع شود تا شما را از رویداد های طبیعت آگاه سازد. پیدا کردن یک برنامه هماشناسی دقیق و مفید در میان این همه برنامه شاید کمی مشکل باشد. Bright Weather یک برنامه جامع هواشناسی و پیشبینی وضعیت هوا میباشد که از ایستگاه هواشناسی Accu Weather آپدیت می شود که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است که شما را حیرت زده می کند. شما با نصب این برنامه بر روی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود قادر خواهید بود با موقعیت مکانی (GPS) وضعیت هوا و دما محیط و سرعت وزش باد و ... همان مکان را مشاهده کنید. مدیر شرکت LevelUp Studio گفته که این برنامه می تواند بهترین رقیب برای Yahoo Weather باشد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 94 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Nimbuzz MessengerNimbuzz Messenger از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل می باشد که با آن می توانید به ارسال پیام های چت به صورت نامحدود بپردازید و تماس های صوتی بین المللی با ارزان ترین قیمت را برقرار کنید. این مسنجر که برای سیستم عامل های جاوا ، سیمبین ، IOS ، ویندوز ، مکینتاش و آندروید نسخه های مختلفی را عرضه کرده است
Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید !
اگر دوست دارید با مردم سراسر دنیا در ارتباط باشید و به چت کردن با آن ها بپردازید مسنجر نیمباز را امتحان کنید !!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 19, 2014.

 

admin بازدید : 80 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Yahoo MailYahoo! Mail سرویسی رایگان و محبوب برای پست الکترونیکی می باشد که توسط کمپانی یاهو فراهم شده و برای همه ی افراد کشورهای مختلف جهان قابل استفاده و دسترسی می باشد. یاهو میل با اختلاف اندکی نسبت به سرویس های رقیب خود مانند ویندوز لایو و هات میل، گسترده ترین سرویس ارائه دهنده ی خدمات پست الکترونیکی مبتنی بر وب می‌باشد که بیش از میلیون ها کاربر از این سرویس رایگان استفاده می کند و کمتر کسی پیدا می شود که سرویس یاهو میل را نشناسد. این کمپانی برای دسترسی سریع تر کاربران اندرویدی به این سرویس اقدام به ایجاد اپلیکیشنی قدرتمند نموده است که شما بتوانید به راحتی و در محیطی ساده به تمام امکانات یاهو میل دسترسی داشته باشید. با داشتن این برنامه برروی اسمارت فون خود می توانید حساب های یاهوی خود را به نرم افزار متصل کرده و وارد حساب کاربری شوید و از امکانات این سرویس بهره ی کامل را ببرید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 20, 2014.

 

admin بازدید : 104 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Yahoo Messengerپیام رسان یاهو از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزارهای موجود برای برقراری تماس های صوتی و تصویری با کاربران یاهو می باشد که با آن افراد می توانند با کاربران دیگر سراسر دنیا به صورت آنلاین تماس برقرار کرده و به چت کردن با بالاترین کیفیت ممکن بپردازند. کیفیت ارسال و دریافت این مسنجر بسیار بالا می باشد و نسخه های مختلف آن برای همه ی سیستم عامل های اندروید ، آیفون ، ویندوز و … منتشر شده است. ما امروز جدیدترین نسخه ی مسنجر معروف Yahoo! Messenger را برای شما کاربران قرار داده ایم که با آن می توانید به راحتی با دوستان خود در یاهو به برقراری تماس های صوتی و تصویری بپردازید.
توجه داشته باشید که تماس های صوتی و تصویری یاهو مسنجر به صورت پیشفرض فعال نمی باشد و شما می بایستی پلاگین مربوط به این مسنجر را که Yahoo! Messenger  Plug-in نام دارد نصب کنید تا این امکان برای شما فراهم شود.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 19, 2014.

 

admin بازدید : 82 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Dolphin BrowserDolphin Browser یکی از سریع ترین محبوب ترین و پر امکانات ترین مرورگر دنیا میباشد . زیبایی کار با این مرورگر هیچگاه خسته کننده نیست از قابلیت های بیشمار این بروزر میتوان به نماد اشاره کرد که شما میتوانید برای هر سایت یک نماد انتخاب کنید به این گونه که مثلا برای سایت گوگل شما نمای G را انتخاب میکنید با نوشتن کلمه G بر روی صفحه بروزر سایت گوگل برای شما باز میشود .با استفاده از مرورگر معروف Dolphin به راحتی وب گردی کنید و از اینترنت لذت ببرید. این مرورگر یکی از بهترین مرورگرهای سیستم عامل اندروید بوده و قابلیت نصب Add-on را نیز دارد.(Add-on ها برنامه هایی هستند که به هسته اصلی مرورگر اضافه می شوند و قابلیت های مرورگر را افزایش می دهند.)

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 26, 2014.

 

admin بازدید : 94 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Dolphin BrowserDolphin Browser یکی از سریع ترین محبوب ترین و پر امکانات ترین مرورگر دنیا میباشد . زیبایی کار با این مرورگر هیچگاه خسته کننده نیست از قابلیت های بیشمار این بروزر میتوان به نماد اشاره کرد که شما میتوانید برای هر سایت یک نماد انتخاب کنید به این گونه که مثلا برای سایت گوگل شما نمای G را انتخاب میکنید با نوشتن کلمه G بر روی صفحه بروزر سایت گوگل برای شما باز میشود .با استفاده از مرورگر معروف Dolphin به راحتی وب گردی کنید و از اینترنت لذت ببرید. این مرورگر یکی از بهترین مرورگرهای سیستم عامل اندروید بوده و قابلیت نصب Add-on را نیز دارد.(Add-on ها برنامه هایی هستند که به هسته اصلی مرورگر اضافه می شوند و قابلیت های مرورگر را افزایش می دهند.)

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 12, 2014.

 

admin بازدید : 72 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Photo Studio PROPhoto Studio قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید می باشد که آن را به همه ی عکاسان آماتور و حرفه ای پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال کامل ترین برنامه ی افکت گذاری عکس هستید برنامه ی فوق را از دست ندهید ! این اپلیکیشن با امکانات زیاد خود به شما این امکان را می دهد که انواع افکت ها را برروی تصاویرتان اعمال کنید و ان ها را از حالت بی روحی و خشکی خارج کرده و جذابیت را به ان ها هدیه دهید .
با نصب این نرم افزار برروی اسمارت فون خود ، یک استودیوی قدرتمند عکس را در گوشیتان به ارمغان بیاورید و با اعمال تنظیمات مختلف برروی عکس ها آن ها را زیبا کنید .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 104 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

jetAudio PlusjetAudio Plus یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین برنامه های پخش موزیک و فیلم در ویندوز است. JetAudio Plus نسخه اندرویدی این پلیر پرآوازه می باشد. توسط این نرم افزار می توانید موزیک های گوشی خود را با بهترین کیفیت ممکن پخش کنید. این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی از جمله wav , .mp3 , .ogg , .flac , .m4a , .mpc , .tta , .wv , .ape , .mod , .spx را پشتیبانی و پخش می کند؛ همچنین نرم افزار دارای افکت های صوتی متنوع و اکولایزر می باشد تا تجربه متفاوتی از گوش دادن به موسیقی را به شما ارائه دهد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندرید نسخه 2.3. به بالا.

• بروز شده در تاریخ June 14, 2014.

 

admin بازدید : 86 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PixelPhone PROPixelPhone Pro نرم افزاری پرطرفدار و جالب برای زیباسازی و تغییر ظاهر بخش مخاطبین دیوایس های اندرویدی می باشد که نسخه ی جدید آن را امروز به درخواست کاربران برای شما قرار داده ایم. با این برنامه می توانید اینترفیسی شیک و رابط کاربری مناسب و قابل تنظیم را به مخاطبین و تماس ها هدیه دهید و بخش تماس ها را متحول سازید. این اپلیکیشن شکل دفترچه ی تلفن و تماس های گوشی را به شکلی زیبا تغییر خواهد داد تا در محیطی متفاوت بر روی دفترچه تلفن و تماس های گوشی مدیریت داشته باشید .
این برنامه برروی سرعت گوشی هیچ تاثیر منفی ایجاد نخواهد کرد و این امکان را برایتان فراهم می اورد که در سریعترین زمان ممکن کارهای خود را انجام دهید مثلا می توانید با کشیدن یک انگشت گروه ها را مدیریت کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 08, 2014.

 

admin بازدید : 85 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CM-Security-Antivirus-FREECM Security & Find My Phone مورد اعتماد ترين بهينه ساز در زمينه ي آنتي ويروس و نرم افزارهاي امنيتي براي سيستم عامل اندرويد مي باشد که با دانلود بيش از 100 ميليون (100,000,000) در صدر پرطرفدارترين و برترين نرم افزار آنتي ويروس گوگل پلي قرار دارد! اين اپليکيشن قادر است ويروس ها، تروجان ها، اسپاي ويرها و اد ويرهاي موجود در حافظه و مموري اسمارت فون و يا تبلت شما را با سرعتي بالا و خارق العاده شناسايي کرده و اقدام به حذف آن ها نمايد! اگر احساس مي کنيد سرعت موبايلتان کم شده است و ويروس هايي در آن نفوذ کرده و باعث کندي سرعت شده اند و به يک بهينه ساز و پاک کننده نياز داريد CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهاي قدرتمند حالت دوگانه محلي و 16 سال سابقه در زمينه ي آنتي ويروس هاي کامپيوتر گوشي شما را تنها با يک کليک پاک سازي مي نمايد!
شايد نرم افزارهاي آنتي ويروسي برروي موبايل خود داشته باشيد و احساس کنيد سرعت اسکن و شناسايي ويروس ها توسطش بالاست ولي استوديوي King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پانصد درصد بيشتر از آنتي ويروس هاي ديگر است و يک اپليکيشن تنها 4 مگابايتي امنيت کامل اسمارت فون و تبلت شما را تامين مي نمايد!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 24, 2014.

 

admin بازدید : 82 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HTC-One-LockscreenHTC One Lockscreen  یک از بهترین و زیبا ترین قفل صفحه برای گوشی های اندرویدی است با این برنامه شما متوانید قفل صفحه یا لاک اسکرین دستگاه اندروید خود را تغییر دهید و به صورت قفل صفحه htc One آن را شخصی سازی کنید. این برنامه با ظاهری بسیار جذاب و زیبا در قفل صفحه می تواند نوار اطلاع رسانی ها یا notification ها را نمایش بدهد که این اطلاع رسانی ها شامل تماس های دریافتی، نمایش پیامک ها، ایمیل و … می باشد، شما میتوانید بدون باز کردن قفل صفحه این گزینه ها را مشاهده نمایید. این قفل برای جذابیت از اثر انگشت شما برای باز کردن قفل استفاده میکند که برای شوخی با دوستان بسیار جذاب است. با بالا ترین امنیت وقتی از پترن و یا پسوورد استفاده می کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 17, 2014.

 

admin بازدید : 93 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Google MapsGoogle Maps نقشه های گوگل یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی نام آشنا و معروف گوگل می باشد که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند! گوگل برای این سرویس معروف خود نیز اپلیکیشنی با نام Google Maps را برای دیوایس های هوشمند اندرویدی طراحی کرده است تا کاربران دارنده ی این نوع دستگاه ها بتوانند به راحتی هرچه تمام تر و در سریع ترین زمان ممکن از امکانات و قابلیت های گوگل مپز استفاده نمایند!
با این برنامه ی کاربردی و نقشه یابی به آسانی می توانید از ویژگی های گوگل مپ همچون پیدا کردن مکان های مورد نظر و دلخواه، ناوبری، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده و غیره استفاده ببرید و تجربه ی بهترین برنامه نقشه یابی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 12, 2014.

 

admin بازدید : 121 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayerKMPlayer بدون شک بهترین و پر طرفدار ترین برنامه پخش فیلم و موزیک برای کامپیوتر است
و حالا پس از مدت ها انتظار KMPlayer برای اندروید منتشر شد
با 36 زبان مختلف در 230 کشور جهان.
KMPlayer نیازی به پشتیبانی جداگانه ندارد. می توان تمامی فایل های ویدیوی را بدون هیچ زحمتی اجرا کرد.
شما با این برنامه قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی با بالاترین کیفیت ممکن هستید.
پشتیبانی از زیرنویس فارسی SRT ، SUB , و تنظیمات پیشرفته برای زیرنویس.
لیست ویدیو ها را به صورت پیشرفته و جداگانه و دارای دسته بندی های بسیار زیبا و کلاسیک در اختیار شما قرار می دهد
KMPlayer با برنامه هایی نظیر BSPlayer ، Dice Player ، MXPlayer ، VPlayer رقابت بالایی دارد.
ما به شما این پلیر قدرتمند را برای دستگاه اندرویدی خود پیشنهاد می کنیم
آسوده خاطر به تماشای ویدیو های خود بپردازید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 12, 2014.

 

admin بازدید : 83 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Ultimate Caller ID Screen HD Pro یک برنامه فوق العاده می باشد که به شما امکان می دهد تصویر کامل فرد تماس گیرنده را بر روی گوشی خود مشاهده نمایید . این برنامه علاوه بر ظاهری زیبا و کاربردی بودن آن می تواند جایگزینی مناسب برای صفحه پیش فرض دریافت تماس ها در اندروید باشد . امکان شخصی سازی برنامه در مورد تماس های دریافتی و پیام ها از امکانات برنامه می باشد.

• همراه با License برای کرک کردن برنامه.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 8, 2014.

 

 

admin بازدید : 88 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Smart Volume Control +برنامه Smart Volume Control به شما امکان مدیریت و کنترل صداها در اندروید را می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید به دلخواه صدای هر قسمت از گوشی را جداگانه ببندید. دیگر نیازی نخواهد بود که برای بستن یا کم کردن صدای یک قسمت از گوشی، صدای کل گوشی را ببندید. همچنین می توانید پروفایل های متنوعی بسازید و نوع صداها را تعریف کنید. به طور مثل می توانید پروفایلی مخصوص جلسه بسازید و تعیین کنید که فقط صدای زنگ گوشی بسته باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به قطع یا بالا بردن صدا برای مخاطبان انتخاب شده، حالت هدفون، 23 ویجت زیبا و کاربردی چهت دسترسی سریع به پروفایل های ساخته شده، دارای بیش از 7 پروفایل آماده و … اشاره نمود.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 10, 2014.

 

admin بازدید : 77 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HangoutsHangouts یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های چت برای سیستم عامل اندروید می باشد که محصولی از کماپی معروف گوگل است و این امکان را به شما می دهد که به چت کردن با افراد مختلف بپردازید. این برنامه دقیقا همانند نرم افزارهای Whats App و Facebook Massenger می باشد اما ویژگی های خاص خودش را داراست. با داشتن Hangouts بر روی دیوایس خود می توانید در کارهای شخصی یا اداری خود استفاده کنید و مطمئن باشید که اطلاعات و ارتباطات شما تا هر زمان که بخواهید محفوظ خواهند ماند ، تا در مراجعات بعدی در دسترش شما باشند .
با این اپلیکیشن می توانید با دوست خود تجربه ی یک چت تصویری و نوشتاری خصوصی با بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشید یا به صورت گروهی با افراد مختلف به چت کردن بپردازید. ناگفته نماند که گوگل قصد دارد به تدریج برنامه هنگ اوت را جانشین تمام محصولات ارتباطی خود از جمله گوگل‌ تاک و گوگل پلاس کند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 8, 2014.

 

admin بازدید : 84 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Firefox Browser For Androidمرورگر Firefox به همراه تمامي افزونه هايش براي گوشي آندروید شما! اين ورژن سريع ، آسان براي استفاده و کاملاً قابل تنظيم همانند نسخه روميزي آن است. بنابراين شما مي توانيد فايرفاکس را در هر کجا که هستيد استفاده کنيد. با مرورگر فايرفاکس براي موبايل، شما مي توانيد تاريخچه ها، بوک مارک ها و کلمه هاي عبور بين کامپيوتر و موبايل خود را هماهنگ کنيد. همچنين شما اين امکان را داريد تا افزونه هاي فايرفاکس را نيز برروي آن نصب کنيد و با اين کار فايرفاکس شما همان چيزي مي شود که شما دوست داريد.اين مرورگر موبايل از آخرين استانداردهاي وب نظير HTML، CSS و javascript و همچنين APIها پشتيباني مي کند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 10, 2014.

 

admin بازدید : 129 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Endomondo Sports Tracker PROEndomondo Sports Tracker PRO ار پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای سیستم عامل اندروید می باشد که از برترین برنامه های موجود در گوگل پلی در زمینه ی ردیاب ورزشی به شمار می رود و با دارا بودن ۲۰ میلیون کاربر از سراسر جهان به شما این امکان را می دهد که از آن برای انجام فعالیت های ورزشی همچون دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و فعالیت مبتنی بر فاصله استفاده نمایید و ورزش های خودتان را به صورت حرفه ای و برنامه ریزی شده انجام دهید!
این نرم افزار که با هدف سوزاندن کالری بدن شما طراحی گردیده است با دارا بودن ویژگی هایی همچون راهنمای صوتی، نمودارهای مقایسه ای متعدد، ضربان قلب و غیره تجربه ی بهترین برنامه ردیاب ورزشی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد و آن را به تمام کاربرانی که اهل ورزش و فعالیت های مختلف ورزشی هستند، پیشنهاد می دهیم.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 21, 2014.

 

admin بازدید : 84 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Titanium BackupTitanium Backup ممکن است شما جزء کسانی باشید که در گوشی خود نرم افزارها و بازی های زیادی نصب می کنید و انتقال فایل زیادی دارید. پس بهتر است که همیشه از فایل های خود فایل پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و از دست دادن اطلاعات، نسخه پشتیبانی از فایل های خود داشته باشید. Titanium Backup Pro بهترین و جامع ترین نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود از جمله نرم افزارهای سیستمی و نصبی ، تنظیمات مختلف ، اطلاعات مموری و… فایل پشتیبان تهیه کنید یا فایل پشتیان خود را بازگردانی کنید.

• نیازمند به روت (Root)

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.5 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 14, 2014.

 

admin بازدید : 89 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Link2SDLink2SD نام برنامه ای است که با استفاده از آن می توان اپلیکیشن های نصب شده را بر روی SD card انتقال داد. این اپلیکیشن از لحاظ کارایی شباهت های بسیاری به برنامه apps2sd دارد اما دو تفاوت عمده نیز با این برنامه محبوب دارد. نخست اینکه در این برنامه شما خود می توانید انتخاب کنید که دقیقا چه برنامه هایی به SD card انتقال داده شوند. دوم دارا بودن یک محیط کاربرپسند می باشد که شما را قادر می سازد تنها با چند کلیک به مدیریت برنامه های نصب شده تان بپردازید.اگر قصد دارید گوشی خود را فرمت یـا Root کنید به وسیله این برنامه میتوانید از برنامه ها و بازی های نصب شده بکاپ بگیرید. همچنین توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های نصب شده ی خود را با کپی کردن روی کارت حافظه SD در اختیار دیگر دارندگان گوشی های اندرویدی قرار دهید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندرید نسخه 1.6 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 6, 2014.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 769
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,466
  • بازدید ماه : 16,311
  • بازدید سال : 80,219
  • بازدید کلی : 474,202