loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 240 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Wondershare Dr.Fone for Android

 Wondershare Dr.Fone نرم افزاری برای بازیابی اطلاعاتی همچون عکسها و ویدئو ها ، مخاطبین ، پیامک ها ، لیست تماس ها ، یادداشتها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد که از اکثر نسخه های سیستم عامل آندروید نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در 3 مرحله می توانید فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت نیاز آنها را بازیابی کنید.

admin بازدید : 78 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Raise Data Recovery For NTFS/FAT

Raise Data Recovery for FAT / NTFS يک نرم افزار بسيار قدرتمند و کاربردي در زمينه بازيابي اطلاعات از دست رفته سيستم مي باشد. اين نرم افزار در واقع با قابليت پشتيباني از پارتيشن هاي FAT32 و NTFS قادر است تا تمامي فايلهاي حذف شده از روي پارتيشن هاي سيستم را شناسايي و به سرعت آنها را بازيابي کند. اين برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازيابي اطلاعات سيستم اقدام به بازيابي اطلاعات حذف شده از ديگر سخت افزارهاي جانبي مانند فلش مموري , کارت هاي حافظه نيز کند. اين برنامه قابليت پشتيباني از ويندوزهاي 8 , NT4, Windows 2000, XP, Vista, 7 را دارد و مدعي است که تمامي فايلهاي شما را بصورت کامل و سالم بازيابي مي کند. البته نکته جالب در مورد اين برنامه اين است که اين برنامه جدا از پارتيشن هاي ويندوز قابليت پشتيباني از پارتيشن هاي ديگر مانند مکينتاش و ديگر سيستم عامل ها با فرمت هاي HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نيز دارد.

admin بازدید : 163 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

East Imperial Soft Magic

نرم افزارهای مخصوص بازیابی اطلاعات East Imperial Soft Magic که در زیر به معرفی هر کدام می پردازیم:


East Imperial Soft Magic Partition Recovery v2.1
East Imperial Soft Magic Photo Recovery v4.0
East Imperial Soft Magic Uneraser v3.4
East Imperial Soft Magic Office Recovery v1.0
East Imperial Soft Magic Word Recovery v1.0
East Imperial Soft Magic Excel Recovery v1.0
East Imperial Soft Magic FAT Recovery v2.1
East Imperial Soft Magic NTFS Recovery v2.1


نرم افزار Magic Partition Recovery به شما کمک می‌کند تا به سرعت اطلاعاتی را که حذف شده اند حتی از یک درایو که فرمت شده است بازیابی کنید. بازیابی اطلاعات از دست رفته، تعمیر پارتیشن‌های خراب و بازسازی فایل‌های آسیب دیده و از دست رفته به صورت  کاملاً اتوماتیک از قابلیت‌های مهم این نرم افزار می‌باشد.این نرم افزار علیرغم تازگی با توجه به تکنولوژی پیشرفته استفاده شده در آن یک گام جلوتر از نرم افزارهای مشابه در بازیابی اطلاعات است. با این برنامه مهم نیست که فایل شما آسیب دیده یا از بین رفته است زیرا به آسانی توسط ابزار جادویی آن می‌توانید نسبت به بازیابی آن اقدام نمایید. این نرم افزار قابلیت برگرداندن هر نوع فایلی را دارا می‌باشد.

admin بازدید : 114 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

O&O DiskRecovery

اشتباهات در کار با رایانه ممکن است برای هرفرد و کاربری اتفاق افتد و به هیچ وجه هم مختص کاربران مبتدی نمی شود بلکه گاهی پیش می آید که یک کاربر حرفه ای هم اشتباهاتی را انجام دهد که جبران آن به مراتب سخت تر از اشتباهات یک کاربر معمولی باشد. یکی از مواردی که می تواند مربوط به این موضوع شود حذف فایل ها است که به هردلیلی ممکن است پیش آید. بعضی اوقات چون فایل مربوط اهمیت زیادی ندارد برای کاربر مهم نیست که فایل سهوا پاک شده است ولی پیش می آید که فایلی پاک می شود اما آنقدر اهمیت دارد که کاربر بخواهد برای بازگردانی آن کارهای متعددی را انجام دهد.بازیابی اطلاعات تقریبا چند سالی است که رایج شده و تقریبا تمامی کاربران با آن آشنایی دارند، این عمل که با داشتن نرم افزارهای مخصوص همین کار در نظر گرفته شده اند امکان پذیر خواهد بود ، یکی از این نرم افزارها که با حجمی بسیار پائین قابلیت بازیابی فایل های پاک شده ، فرمت شده و حتی تغییر در پارتیشن ها را نیز دارد. نرم افزار O&O DiskRecovery ابزاریست که می تواند در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و با ذخیره سازی دوباره آن ها را به کاربر به نوعی هدیه دهد. این نرم افزار با تمامی سیستم فایل های موجود کاملا سازگار بوده و از همه آن ها پشتیبانی کاملی را به عمل می آورد. از FAT12 که در اولین نسخه های ویندوز مورد استفاده قرار می گرفت تا NTFS  و NTFS5  که در جدیدترین نسخه های سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد در نرم افزار مورد نظر پشتیبانی خواهد شد. البته در مورد حافظه ها هم به همین صورت است که تمامی انواع حافظه های موجود نظیر هارد دیسک ها، انواع حافظه های فلش و ... به طور کامل قابل پشتیبانی خواهند بود. در نرم افزار O&O DiskRecovery به دلیل وجود یک محیط کاربری ساده اما کارآمد استفاده از آن فوق العاده آسان است. همین عامل هم نقش مهمی را در انتخاب کاربران مبتدی ایفا می کند.

admin بازدید : 92 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wondershare Data Recovery

Wondershare Data Recovery این نرم افزار قدرتمند که استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد جزو مجموعه نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در محیط ویندوز می باشد که به شما در جهت بازیابی ویدیوها، عکس ها، آهنگ ها، ای- میل، فایل های آرشیو شده و... از منابع مختلفی چون: هارد دیسک های داخلی و خارجی، درایوهای یو اس بی، گوشی های تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، آی- پاد، پلیرهای Mp3/Mp4 و سایر رسانه های خارجی کمک می کند.
همچنین این نرم افزار امکان پیش نمایش یک سری از فایل های از دست رفته شما را قبل از بازیابی دارا می باشد! این نرم افزاراز چهار بخش Wizard Mode Recovery ، Lost File Recovery ، Partition Recovery و Raw Recovery جهت اسکن و بازیابی اطلاعات شما تشکیل گردیده است.

admin بازدید : 122 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Active File Recovery Professional

Active File Recovery یک نرم افزار ساده ، ایمن و قدرتمند برای بازیابی اطلاعات پاک شده می باشد که حتی در مواقعی که ویندوز شما قابلیت بوت شدن را ندارد نیز کارآیی دارد. این نرم افزار حرفه ای که برای ویندوز طراحی شده است می تواند تمامی فایل های شما که اشتباها حذف یا فرمت شده اند را، بازیابی کند. این مجموعه همچنین شامل ابزار بازیابی پارتیشن نیز می باشد. Active File Recovery و ابزار بازیابی پارتیشن می توانند از طریق یک سی دی قابل بوت اجرا شوند تا در رابطه با سیستم هایی که بالا نمی آیند نیز کاربرد داشته باشند. می توان گفت این نرم افزار تنها راه بازیابی اطلاعات شما در مواقعی است که سیستم شما بالا نیامده و شما نمی توانید به هارد دیسک سیستم خودتان دسترسی داشته باشد.

admin بازدید : 202 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Active Partition Recovery

Active Partition Recovery یک نرم افزار قدرتمند برای بازیابی پارتیشن های پاک شد میباشد. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود هارد مشکل دار خود را ترمیم و بازیابی کنید .به کمک این نرم افزار به راحتی قادر به بازیابی اطلاعات MBR از سیستم خود هستید که ممکن است یه دلیل وجود ویروس ها آسیب و یا ازبین رفته باشد.همچنین به کمک این نرم افزار این توانایی را دارید تا از هارد خود ایمیج تهیه نمایید. از دیگر توانایی های این نرم افزار می توان به اصلاح اطلاعات فایل BOOT.INI و اطلاعات بوت سکتور هارد ها اشاره نمود.

admin بازدید : 74 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Raise Data Recovery For NTFS/FAT

Raise Data Recovery for FAT / NTFS يک نرم افزار بسيار قدرتمند و کاربردي در زمينه بازيابي اطلاعات از دست رفته سيستم مي باشد. اين نرم افزار در واقع با قابليت پشتيباني از پارتيشن هاي FAT32 و NTFS قادر است تا تمامي فايلهاي حذف شده از روي پارتيشن هاي سيستم را شناسايي و به سرعت آنها را بازيابي کند. اين برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازيابي اطلاعات سيستم اقدام به بازيابي اطلاعات حذف شده از ديگر سخت افزارهاي جانبي مانند فلش مموري , کارت هاي حافظه نيز کند. اين برنامه قابليت پشتيباني از ويندوزهاي 8 , NT4, Windows 2000, XP, Vista, 7 را دارد و مدعي است که تمامي فايلهاي شما را بصورت کامل و سالم بازيابي مي کند. البته نکته جالب در مورد اين برنامه اين است که اين برنامه جدا از پارتيشن هاي ويندوز قابليت پشتيباني از پارتيشن هاي ديگر مانند مکينتاش و ديگر سيستم عامل ها با فرمت هاي HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نيز دارد.

admin بازدید : 94 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft FoneLab

Aiseesoft FoneLab نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته ویژه تلفن های همراه است . همه ما اطلاعات مهمی را در بخش پیام های کوتاه یا پیام های چند رسانه ای گوشی خود دخیره می نماییم.یا تصاویر و فیلم هایی را در تلفن های همراه خود ذخیره می نماییم. از دست دادن این اطلاعات بسیار ناراحت کننده است.به همین دلیل نرم افزار پرقدرت Aiseesoft FoneLab این توانایی را به شما خواهد داد تا با تنها چند کلیک ساده اطلاعات از دست رفته را بازگردانید.

admin بازدید : 90 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Active Uneraser Pro

Active Uneraser Pro یک نرم افزار سودمند بسیار قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از دست رفته (در سیستم های FAT12, FAT16, FAT32 and NTFS) است. این نرم افزار طراحی شده است تا تمامی فایل هایی را که شما اشتباها حذف یا فرمت کرده اید را بازیابی کند. این مجموعه همچنین شامل ابزار بازیابی پارتیشن نیز می باشد و می تواند از طریق یک سی دی قابل بوت اجرا شود تا در رابطه با سیستم هایی که بالا نمی آیند نیز کاربرد داشته باشد. می توان گفت این نرم افزار تنها راه بازیابی اطلاعات شما در مواقعی است که سیستم شما بالا نیامده و شما نمی توانید به هارد دیسک سیستم خودتان دسترسی داشته باشد.

admin بازدید : 108 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود FileRestorePlus

  اگر به دنبال نرم افزاری به منظور بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته تان هستید می توانید از نرم افزار FileRestorePlus استفاده کنید. ابزاری کوچک و آسان که به شما امکان بازیابی فایل هایی که تصادفاً حذف شده اند و یا  فایل هایی که از سطل بازیافت پاک شده اند و یا از درایو های شبکه حذف شده اند را می دهد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ultimate Boot CD

نرم افزار Ultimate Boot CD ، نرم افزاری جهت ایجاد CD بوت نهایی می باشد که با سرعتی بالا از Floppy-Base بارگذاری می کند. این نرم افزار گزینه خطایاب را از درایو CDROM با سرعتی بالاتر از یک درایو فلاپی اجرا می کند. Ultimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب ، بازیابی اطلاعات ، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و ... را دارا می باشد. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار این است که شما را قادر می سازد تا سی دی های بوت را طوری بسازید تا موقع بالا آمدن نیازی به هارد دیسک نداشته باشید. با اجرا شدن یک ویندوز ساده XP شما قادر به اجرای نرم افزارهای گوناگون جهت رفع مشکل احتمالی ، خواهید بود.

admin بازدید : 81 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Auslogics File Recovery

Auslogics File Recovery نرم افزاري در زمينه بازگرداندن فايل هاي حذف شده يا فايل هاي آسيب ديده به طور تصادفي از نرم افزارهاي جاسوسي و ويروس مي باشد. شما مي توانيد اسناد، موسيقي، عکس، برنامه هاي نرم افزار و هر فايل ديگري را بازگردانيد. همچنين مي توانيد فايل هاي آسيب ديده توسط ويروس يا نرم افزارهاي جاسوسي را بازيابي نماييد. بازگرداندن عکس يا فيلم به طور تصادفي از دوربين هاي ديجيتال  و يا پوشه ها کامپيوتر نيز امکان پذير مي باشد. اين نرم افزار بيشتر دوربين هاي ديجيتال، دوربين و کارت حافظه را پشتيباني مي کند. اين نرم افزار به شما اجازه مي دهد تا به جستجو و پيش نمايش فايل ها و نيز جستجو و نمايش اسنا ، موسيقي، تصاوير و ويدئوها بپردازيد. بازيابي هر نوع فايل، بازيابي اطلاعات حتي از پارتيشن هاي حذف شده و فرمت شده ديسک، پيش نمايش تصوير قبل از خراب شدن، حذف فايل هاي محرمانه، ايجاد يک کپي از اطلاعات مهم، پشتيباني از هر نوع درايو و وسايل و … از ويژگي هاي اين نرم افزار مي باشد.

admin بازدید : 82 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aidfile Recovery Software Pro

Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند. سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

admin بازدید : 83 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Driver Magician

Driver Magician نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تهیه Backup از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشند. استفاده از این ابزار در زمانی می باشد که سیستم عامل و سخت افزارهای شناسانده شده به آن در بهترین وضعیت به سر می برند و کاربران با تهیه فایل پشتیبان از درایورها قادر خواهند بود تا در زمان بروز مشکل برای سیستم عامل و یا نصب سیستم عامل جدید تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی اطلاعات و فایل های مربوط به درایورها کنند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ابزار به روز رسانی و یا حذف درایورها نیز استفاده نمایند. این نرم افزار آخرین به روز رسانی درایورها را به شما اطلاع می دهد و قادر است درایورهای به روز شده را از اینترنت دریافت کند، خواهید دید که سخت افزار به روز شده بهترین کارایی خود را نشان خواهد داد. بنابراین دیگر زمان زیادی که برای جستجوی یک درایور صرف خواهید کرد با این نرافزار به سرعت انجام خواهد شد. حتی اگر یک سخت افزار ناشناخته داشته باشید نرم افزار Driver Magician کمک بسیاری در شناسایی سریع آن با استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت GoldSolution Software می باشد.

admin بازدید : 86 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Active Data Studio

اگر شما نیازمند نرم افزار ای برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود ، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.
Active@ Data Studio شامل هر دو دسته نرم افزارهای کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

admin بازدید : 151 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

دانلود FileRestorePlus

  اگر به دنبال نرم افزاری به منظور بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته تان هستید می توانید از نرم افزار FileRestorePlus استفاده کنید. ابزاری کوچک و آسان که به شما امکان بازیابی فایل هایی که تصادفاً حذف شده اند و یا  فایل هایی که از سطل بازیافت پاک شده اند و یا از درایو های شبکه حذف شده اند را می دهد.

admin بازدید : 82 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare Data Recovery

Wondershare Data Recovery این نرم افزار قدرتمند که استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد جزو مجموعه نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در محیط ویندوز می باشد که به شما در جهت بازیابی ویدیوها، عکس ها، آهنگ ها، ای- میل، فایل های آرشیو شده و... از منابع مختلفی چون: هارد دیسک های داخلی و خارجی، درایوهای یو اس بی، گوشی های تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، آی- پاد، پلیرهای Mp3/Mp4 و سایر رسانه های خارجی کمک می کند.
همچنین این نرم افزار امکان پیش نمایش یک سری از فایل های از دست رفته شما را قبل از بازیابی دارا می باشد! این نرم افزاراز چهار بخش Wizard Mode Recovery ، Lost File Recovery ، Partition Recovery و Raw Recovery جهت اسکن و بازیابی اطلاعات شما تشکیل گردیده است.

admin بازدید : 104 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Tenorshare Data Recovery

امروزه به دلایل مختلف مانند ویروسی شدن اطلاعات،حذف ناخواسته ی فایل ها و… ممکن است اطلاعات کاربران از بین بروند.از این رو می بایستی کاربران از نرم افزار های بازیابی اطلاعات برای بازگردانی اطلاعات خود استفاده کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Tenorshare Data Recovery محصولی از کمپانی Tenorshare برای بازگردانی فایل های حدف شده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی داده های کامپیوتری پاک شده ی خود مانند: اسناد آفیس،فایل های مالتی مدیا،آهنگ،ویدئو،برنامه ها و… را بازیابی کنید.نرم افزار قابلیت باز گردانی فایل از روی درایو های با فرمت FAT16 ، FAT12 ، FAT32 و NTFS را دارا می باشد و به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید فایل های خود را برگردانید.همچنین نرم افزار قابلیت بازگردانی فایل از روی سیستم پرونده های Mac مانند HFS و HFS+ و سیستم پرونده لینوکس یعنی EXT2 و EXT3 را نیز دارا می باشد.

admin بازدید : 92 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

MiniTool Power Data Recovery

نرم افزار MiniTool Power Data Recovery یكی از قوی ترین برنامه های موجود برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته است. این نرم افزار ساخت شركت MT Solution Ltd می باشد كه از سال 2003 شروع به كار كرده و تا به حال كاربران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است و بیشتر كاربران از كار با این نرم افزار رضایت داشته اند.

admin بازدید : 173 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

iCare Data Recovery Professional

نرم افزار iCare Data Recovery Professional ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. توسط این نرم افزار می توان تمامی اطلاعات مانند عکس، فایل های متنی، فیلم و ... را با هر پسوندی بازیابی نمود. با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند فلش مموری، دوربین های دیجیتالی، فلاپی دیسک و ... را نیز بازیابی کنید و اولین کاری که شما باید انجام دهید کپی نکردن اطلاعات بر روی درایو و یا محلی است که فایل ها پاک شده اند زیرا هنوز امکان بازیابی این اطلاعات وجود دارد

admin بازدید : 103 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Active Partition Recovery

Active Partition Recovery یک نرم افزار قدرتمند برای بازیابی پارتیشن های پاک شد میباشد. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود هارد مشکل دار خود را ترمیم و بازیابی کنید .به کمک این نرم افزار به راحتی قادر به بازیابی اطلاعات MBR از سیستم خود هستید که ممکن است یه دلیل وجود ویروس ها آسیب و یا ازبین رفته باشد.همچنین به کمک این نرم افزار این توانایی را دارید تا از هارد خود ایمیج تهیه نمایید. از دیگر توانایی های این نرم افزار می توان به اصلاح اطلاعات فایل BOOT.INI و اطلاعات بوت سکتور هارد ها اشاره نمود.

admin بازدید : 82 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود FileRescue Professional

FileRescue نرم افزاري حرفه اي براي بازيابي فايل و فولدرهاي پاک شده بصورت تصادفي يا فايل هاي که از سطل بازيافت حذف شده اند، مي باشد. اگر فايلي به وسيله تروجان ها يا خاموش شدن ناگهاني سيستم پاک شده است، يا آن را با دکمه Shift+Del پاک کرده ايد جاي نگراني نيست چراکه بوسيله اين نرم افزار شما مي توانيد تمامي اطلاعات پاک شده را بازگرداني کنيد. اين نرم افزار تحت ويندوز کار ميکند و بازيابي فايل ها از ديسک هاي سخت RAW و فايل هاي سيستمي FAT12, FAT16, FAT32, NTFS و NTFS 5 از ويژگي هاي اين نرم افزار مي باشد.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

O&O DiskRecovery

اشتباهات در کار با رایانه ممکن است برای هرفرد و کاربری اتفاق افتد و به هیچ وجه هم مختص کاربران مبتدی نمی شود بلکه گاهی پیش می آید که یک کاربر حرفه ای هم اشتباهاتی را انجام دهد که جبران آن به مراتب سخت تر از اشتباهات یک کاربر معمولی باشد. یکی از مواردی که می تواند مربوط به این موضوع شود حذف فایل ها است که به هردلیلی ممکن است پیش آید. بعضی اوقات چون فایل مربوط اهمیت زیادی ندارد برای کاربر مهم نیست که فایل سهوا پاک شده است ولی پیش می آید که فایلی پاک می شود اما آنقدر اهمیت دارد که کاربر بخواهد برای بازگردانی آن کارهای متعددی را انجام دهد.بازیابی اطلاعات تقریبا چند سالی است که رایج شده و تقریبا تمامی کاربران با آن آشنایی دارند، این عمل که با داشتن نرم افزارهای مخصوص همین کار در نظر گرفته شده اند امکان پذیر خواهد بود ، یکی از این نرم افزارها که با حجمی بسیار پائین قابلیت بازیابی فایل های پاک شده ، فرمت شده و حتی تغییر در پارتیشن ها را نیز دارد. نرم افزار O&O DiskRecovery ابزاریست که می تواند در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و با ذخیره سازی دوباره آن ها را به کاربر به نوعی هدیه دهد. این نرم افزار با تمامی سیستم فایل های موجود کاملا سازگار بوده و از همه آن ها پشتیبانی کاملی را به عمل می آورد. از FAT12 که در اولین نسخه های ویندوز مورد استفاده قرار می گرفت تا NTFS  و NTFS5  که در جدیدترین نسخه های سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد در نرم افزار مورد نظر پشتیبانی خواهد شد. البته در مورد حافظه ها هم به همین صورت است که تمامی انواع حافظه های موجود نظیر هارد دیسک ها، انواع حافظه های فلش و ... به طور کامل قابل پشتیبانی خواهند بود. در نرم افزار O&O DiskRecovery به دلیل وجود یک محیط کاربری ساده اما کارآمد استفاده از آن فوق العاده آسان است. همین عامل هم نقش مهمی را در انتخاب کاربران مبتدی ایفا می کند.

admin بازدید : 130 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

PhotoRescue Pro

PhotoRescue Pro نرم افزاری جهت بازیابی عکس ها و فایل های تصویری از حافظه های جانبی مختلف و همچنین حافظه های دوربین های دیجیتالی می باشد. در این نرم افزار کاربران قادرند تا عکس های از دست رفته خود را به چند کلیک بازیابی نمایند.  همچنین در این نرم افزار می توان پیش از بازیابی کامل تصاویر اقدام به مشاهده آن ها در قسمت پیش نمایش نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت DataRescue می باشد.

admin بازدید : 80 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

MediaRescue Pro

MediaRescue Pro نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از روی تمامی دستگاه های چند رسانه ای شامل دوربین های دیجیتال ، ضبط کننده های صدا ، پلیرهای mp3 و wma و گوشی های موبایل ، می باشد. این نرم افزار از هارد درایو ، کارت های CompactFlash انواع 1 و 2 ، میکرو درایوهای IBM ، کارت های SmartMedia ، کارت های چند رسانه های MMC ، کارت های دیجیتالی ایمن SD و دیگر انواع ابزار ذخیره سازی اطلاعات پشتیبانی کاملی می کند. علاوه بر این امکانات ، پشتیبانی از فرمت های متعدد مانند JPEG, AVI, MOV, MP3, WMA, WAV و غیره از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.
در بعضی مواقع به علت صدمه های فیزیکی و حتی به علت زدن کلیدهای اشتباه در حین فیلم برداری ، فایل های شما از بین می روند. اما با استفاده از Essential Data Tools MediaRescue تمامی اطلاعات با ارزش شما در کمترین زمان ممکن بازگردانی می شوند. این فایل های رسانه ای ممکن است پاک شده و یا فرمت شده باشند و یا به هر طریق دیگر روی حافظه شما موجود نباشند. مسلما شما نمی خواهید فایل های مهمی مانند عکس و یا فیلم های خود را از دست بدهید. Essential Data Tools MediaRescue چاره کار شماست تا با سرعت و قدرت بالا ، فایل های رسانه ای شما را باز گرداند.

admin بازدید : 124 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Easy Photo Recovery

Easy Photo Recovery نرم افزاری مفید برای حفظ امنیت عکس‌ها و فایل‌های ویدئویی شما می‌باشد. امروزه با رشد روز افزون دوربین‌های دیجیتال این اماکن فراهم شده است تا بتوان تصاویر و فایل‌های ویدئویی را به صورت نامحدود بر روی حافظه های آن‌ها ذخیره کرد. در این بین ممکن است به صورت ناخواسته برخی از تصاویر و فایل‌های ویدیوی شما حذف شوند و یا در اثر اشتباه از بین بروند.Easy Photo Recovery برای کمک به شما در این‌چنین مواقع طراحی شده است. این برنامه با پشتیبانی از انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال، هارد درایوها، تلفن‌های موبایل و انواع مختلف حافظه های فلش نظیر CompactFlash، حافظه های SD و حافظه های MMCs و Sony Memeory Stick و ...کار باز گردانی تصاویر از دست رفته را برای شما راحت‌تر می‌کند. از ویژگی‌های برنامه امکان بازگردانی فایل‌های از دست رفته در حافظه های فلش فرمت شده یا آسیب دیده می‌باشد. برخلاف دیگر برنامه ای بازیابی کار با این برنامه آسان بوده و با رابط گرافیکی ساده آن به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Active@ UNDELETE Enterprise

UNDELETE Enterprise نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاك شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و ... می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فورمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.

admin بازدید : 91 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

EaseUS Data Recovery Wizard Pro

EASEUS Data Recovery Wizard Professional نام نرم افزاری است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند. در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 86 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Ultimate Boot CD

نرم افزار Ultimate Boot CD ، نرم افزاری جهت ایجاد CD بوت نهایی می باشد که با سرعتی بالا از Floppy-Base بارگذاری می کند. این نرم افزار گزینه خطایاب را از درایو CDROM با سرعتی بالاتر از یک درایو فلاپی اجرا می کند. Ultimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب ، بازیابی اطلاعات ، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و ... را دارا می باشد. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار این است که شما را قادر می سازد تا سی دی های بوت را طوری بسازید تا موقع بالا آمدن نیازی به هارد دیسک نداشته باشید. با اجرا شدن یک ویندوز ساده XP شما قادر به اجرای نرم افزارهای گوناگون جهت رفع مشکل احتمالی ، خواهید بود.

admin بازدید : 82 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Raise Data Recovery For NTFS/FAT

Raise Data Recovery for FAT / NTFS يک نرم افزار بسيار قدرتمند و کاربردي در زمينه بازيابي اطلاعات از دست رفته سيستم مي باشد. اين نرم افزار در واقع با قابليت پشتيباني از پارتيشن هاي FAT32 و NTFS قادر است تا تمامي فايلهاي حذف شده از روي پارتيشن هاي سيستم را شناسايي و به سرعت آنها را بازيابي کند. اين برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازيابي اطلاعات سيستم اقدام به بازيابي اطلاعات حذف شده از ديگر سخت افزارهاي جانبي مانند فلش مموري , کارت هاي حافظه نيز کند. اين برنامه قابليت پشتيباني از ويندوزهاي 8 , NT4, Windows 2000, XP, Vista, 7 را دارد و مدعي است که تمامي فايلهاي شما را بصورت کامل و سالم بازيابي مي کند. البته نکته جالب در مورد اين برنامه اين است که اين برنامه جدا از پارتيشن هاي ويندوز قابليت پشتيباني از پارتيشن هاي ديگر مانند مکينتاش و ديگر سيستم عامل ها با فرمت هاي HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نيز دارد.

admin بازدید : 115 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

R-Studio

R-Studio نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات می باشد که از تکنولوژی های جدید و منحصر به فردی برای بازیابی اطلاعات استفاده می کند. به جرات می توان گفت R-Studio یکی از برترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد که از سیستم های FAT12/16/32/exFAT, NTFS, NTFS5 در ویندوز و HFS+/HFS در Macintosh و Ext2/Ext3/Ext4 FS در لینوکس پشتیبانی می کند. این نرم افزار می تواند اطلاعات را از روی دیسک های محلی و دیسک ها تحت شبکه که فرمت شده اند، صدمه دیده اند یا حذف شده اند ، بازیابی کند. پارامترهای منعطف نرم افزار به شما قابلیت کنترل کامل روی روند بازیابی اطلاعات را می دهد. این نرم افزار توسط متخصصان بازیابی اطلاعات ، مهندسان کامپیوتر، متخصصان IT و کاربران حرفه ای کامپیوتر طراحی شده است.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Driver Magician

Driver Magician نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تهیه Backup از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشند. استفاده از این ابزار در زمانی می باشد که سیستم عامل و سخت افزارهای شناسانده شده به آن در بهترین وضعیت به سر می برند و کاربران با تهیه فایل پشتیبان از درایورها قادر خواهند بود تا در زمان بروز مشکل برای سیستم عامل و یا نصب سیستم عامل جدید تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی اطلاعات و فایل های مربوط به درایورها کنند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ابزار به روز رسانی و یا حذف درایورها نیز استفاده نمایند. این نرم افزار آخرین به روز رسانی درایورها را به شما اطلاع می دهد و قادر است درایورهای به روز شده را از اینترنت دریافت کند، خواهید دید که سخت افزار به روز شده بهترین کارایی خود را نشان خواهد داد. بنابراین دیگر زمان زیادی که برای جستجوی یک درایور صرف خواهید کرد با این نرافزار به سرعت انجام خواهد شد. حتی اگر یک سخت افزار ناشناخته داشته باشید نرم افزار Driver Magician کمک بسیاری در شناسایی سریع آن با استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت GoldSolution Software می باشد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 508
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,205
  • بازدید ماه : 16,050
  • بازدید سال : 79,958
  • بازدید کلی : 473,941