loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 85 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PESEdit 2014 Patch

PESEdit يکي از معتبرترين گروه هايي است که آبديت ها يا به عبارت ديگر Patch هاي تکميلي را براي بازي محبوب PES ارائه مي کند. چند سالي است که با ارائه نسخه هاي مختلف اين گروه آبديت هاي متعددي را در طول يکسال به کاربرانش به صورت رايگان عرضه مي کند تا نقاط ضعف اين بازي محبوب را تا حدود زيادي پوشش دهد، براي نمونه تغييراتي که در سيستم ساختاري تيم ها داده مي شود يا آخرين نقل و انتقالات و يا تکميل نام تيم ها به درستي و چهره ها از جمله مواردي هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ويرايش خود قرار مي دهد. ورزشگاه هاي جديد اضافه مي شوند و نام بازيکنان در تمامي کشورها به صورت صحيح درج مي شود، حتي بازيکنان قديمي مانند مارادونا يا پله و يا زيدان به واسطه تغييرات ارائه شده از سوي اين گروه با چهره هاي اصلي قدم به زمين ورزشگاه مي گذارند.

• Data Pack 5.00 + PES 2014 Reloaded Update 1.12 اضافه شد.

admin بازدید : 81 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PersianMw

PersianMw Patch یکی از معتبرترین گروه های معتبر فارسی برای ارائه پچ لیگ برتر ایران می باشد که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی برای اضافه کردن لیگ برتر ایران، ترکیه لایسانس کامل لیگ های اروپایی، لیگ قهرمانان آسیا و 32 تیم حاضر در جام جهانی ، اضافه شدن بیش از یکصد فیس ایرانی ، اضافه شدن کیت تمامی تیم های لیگ برتر ایران و تیم ملی ایران، بیش از 1800 آی دی بازیکن جدید و اضافه شدن آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی در پچ لیگ برتر ایران می باشد.

admin بازدید : 127 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014

PES 2014 بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است. از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

• نسخه کم حجم Black Box اضافه شد.

• آپدیت Update v1.01 - RELOADED برای دانلود قرار داده شد.

admin بازدید : 98 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

PESEdit 2013 Patch

PESEDIT يکي از معتبرترين گروه هايي است که آبديت ها يا به عبارت ديگر Patch هاي تکميلي را براي بازي محبوب PES ارائه مي کند. چند سالي است که با ارائه نسخه هاي مختلف اين گروه آبديت هاي متعددي را در طول يکسال به کاربرانش به صورت رايگان عرضه مي کند تا نقاط ضعف اين بازي محبوب را تا حدود زيادي پوشش دهد، براي نمونه تغييراتي که در سيستم ساختاري تيم ها داده مي شود يا آخرين نقل و انتقالات و يا تکميل نام تيم ها به درستي و چهره ها از جمله مواردي هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ويرايش خود قرار مي دهد. ورزشگاه هاي جديد اضافه مي شوند و نام بازيکنان در تمامي کشورها به صورت صحيح درج مي شود، حتي بازيکنان قديمي مانند مارادونا يا پله و يا زيدان به واسطه تغييرات ارائه شده از سوي اين گروه با چهره هاي اصلي قدم به زمين ورزشگاه مي گذارند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 714
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,411
  • بازدید ماه : 16,256
  • بازدید سال : 80,164
  • بازدید کلی : 474,147