loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 267 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube , Google Video , MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.
 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان ،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت ، زمانبدني دانلودی ها و ... اشاره کرد.

admin بازدید : 83 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mipony

Mipony یک برنامه بسیار پرکاربرد برای تمامی افرادی می باشد که از سایت های اشتراک گذاری فایل جهت دانلود استفاده می کنند. در واقع این برنامه برای آندسته از افرادی تهیه شده است که روزانه از سایت های مختلف اشتراگذاری مانند Hotfile, Rapidshare, Depositefiles, Filefactory, Easy-Share, Gigasize, Mediafire, Uploading, 4shared و… دانلود می کنند و در اکانت این سایت ها را ندارند. البته همانطور که می دانید دانلود کردن از سایت های ذکر شده در صورتی راحت و بدون دردسر است که شما اکانت های آنها را خریداری کنید و سپس بدون محدودیت اقدام به دانلود کنید وگرنه مجبور می شوید پس از هر بار دانلود مدت زمان زیادی را صبر کنید تا سرور اجازه دانلود به شما را بدهند و مهمتر از همه زمانی که بصورت رایگان در حال دانلود از آنها هستید امکان توقف فایلهای یا همان Resume برای شما امکان پذیر نمی باشد. پس با دانلود و نصب این برنامه با سرعت بسیار بالا و بدون هیچگونه محدودیت بصورت اتوماتیک از سرورهای مختلف دانلود کنید و لذت ببرید.

admin بازدید : 90 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Download Accelerator Plus Premium

Download Accelerator Plus Premium یا همان DAP نام یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودهای اینترنتی است که همگان با نام این نرم افزار آشنای می باشند . به گفته ی شرکت سازنده , SpeedBit , این دانلود منجر محبوب بیش از 115 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و طبق آمار وب سایت Download.com این نرم افزار 175 میلیون کاربردارد که آمار بی نظیریست! نسخه جدید این نرم افزار دارای ویژگی های جدیدی می باشد.

admin بازدید : 333 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SpeedBit Video Accelerator Premium

SpeedBit Video Accelerator Premium حتما شما هم تا کنون خواسته اید فایل‌های ویدویی را از دنیای بزرگ مجازی دانلود کنید و همیشه به دنبال نرم افزاری جهت مدیریت دانلود‌های فایل‌های ویدیویی خود بوده اید، به کمک نرم افزار SpeedBit Video Accelerator شما میتوانید از تمامی‌سایت‌های به اشتراک گذاری ویدیو به راحتی فایل‌های خود را دانلود کنید و همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های نرم افزار که آن را از سایر رقیبان خود جلو تر انداخته است این است که توسط نرم افزار SpeedBit Video Accelerator شما میتواند در هنگام دانلود ویدیو‌های خود را تا قسمتی که دانلود کرده اید تماشا کنید .

admin بازدید : 123 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VSO Downloader Ultimate

نرم افزار VSO Downloader به طور اتوماتيک ويديو کليپ هاي درون هر وب سايت را که در مرورگر شما باز است را تشخيص داده و سپس به دانلود آن ها خواهد پرداخت. استفاده از اين نرم افزار بسيار آسان بوده و تنها کافيست که نرم افزار را فعال کرده و فيلم مورد نظر خود را در حال پخش بگذاريد، پس از تشخيص و شروع به دانلود شدن ويديو کليپ ها توسط برنامه، ليستي به شما نمايش داده مي شود که حاوي نام، ميزان پيشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر يک از فيلم ها مي باشد. علاوه بر اين شما مي توانيد کليپ هاي دانلود شده را به فرمت MP3 (با کيفيت پايين، متوسط يا بالا) تبديل نماييد. شما قادر خواهيد بود تا ويديو هاي سايت YouTube را در کيفيت HD و تنها با مشخص نمودن URL و مکان ذخيره سازي خروجي، به راحتي دانلود نماييد.

admin بازدید : 82 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Super MP3 Download

Super Mp3 Download نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمينه ي جستجوي آهنگ در دنياي اينترنت مي باشد . توسط اين نرم افزار مي توانيد آهنگ مورد نظر خود راذخيره کنيد و يا حتي به صورت آنلاين گوش دهيد. با Super Mp3 Download مي توانيد هميشه ليست آهنگ هاي داغ و روز دنيا را در کامپيوتر خود داشته باشيد . شما مي توانيد يک جستجوي حرفه ي و پيشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسيک) انجام دهيد و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست يابيد.Super Mp3 Download را دريافت نماييد تا قابليت هاي فراوان و پيشرفته ي آن را خود ببينيد و از آنها لذت ببريد.در اين نرم افزار حرفه اي محدوديتي براي تعداد دانلود و يا همزمان دانلود کردن نداريد.کار با اين نرم افزار بسيار ساده است و هر کسي با هر سطحي به راحتي مي تواند از اين برنامه استفاده کند.

admin بازدید : 98 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HiDownload Platinum

HiDownload Platinum نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد !

admin بازدید : 107 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Easy MP3 Downloader

Easy MP3 Downloader انقلابی در صنعت ابزار های نرم افزاری است که با متدهای آسان و موثر در زمینه ی جستجو و دانلود فایل های موزیک به کاربران کمک می کند. چیزی که شما دانلود می کنید فایل 100%، MP3 است و این کار از طریق سرورهای پرسرعت صورت می گیرد. نگران دانلود شدن ویروس یا مشکلاتی از این قبیل نباشید. به علاوه این نرم افزار 100 آهنگ برتر هر هفته ی آمریکا را به شما نشان می دهد و لیستی از آهنگ های برتر را در 14 دسته در اختیار شما می گذارد تا با خیال راحت آهنگ های مورد علاقه ی خود را انتخاب و دانلود نمایید. بعد از اینکه آهنگ مورد نظرتان را برای دانلود انتخاب کردید می توانید تگ های ID3v2 آن را مانند عنوان، نام هنرمند و آلبوم اش را قبل از اینکه فایل MP3 را دانلود کنید، تغییر دهید. این محصول واسط کاربری کاربر پسند دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است و سازگاری بالایی با ابزارهای قابل حملی چون iPod ، iPhone ، PSP ، PDA و تلفن های همراه دارد.

admin بازدید : 78 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Download Master

دانلود منیجر ها به یکی از اساسی ترین نرم افزار ها برای دانلود بدل گشته اند.به طوری که بدون دانلود منیجرها امکان دانلود به سختی میسر است.دانلود منیجر ها با استفاده از الگوریتم های هوشمند افزایش و بهبود سرعت دانلود،سهم به سزایی در کاهش زمان دانلود دارند. یکی از جدیدترین و برترین نرم افزار های دانلود منیجر یا مدیریت دانلود را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Download Master نرم افزاری ضروی برای بسیاری از کاربران است.این نرم افزار با تقسیم فایل ها به قسمت های کوچکتر،به طور خیره کننده ای سرعت دانلود را افزایش می دهد.این نرم افزار با اکثر مرورگر های اینترنتی مانند Internet Explorer , Firefox Mozilla , Google Chrome , Opera , Netscape و Communicator سازگاری کامل دارد و قابلیت دانلود و آپلود ویدئو از سایت های YouTube ، Google Video ، RuTube را دارد.

admin بازدید : 104 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

µTorrent

امروزه شبکه های تورنت به یکی از قدرتمندترین شبکه های اشتراک فایل تبدیل شده است. شما میتوانید با استفاده از این گونه شبکه های اشتراکی فایلهای حجیم خود را در سرتاسر حهان با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری و مدیریت فایلها و دانلود فایل از تورنت نیازمند به نرم افزاری به نام µTorrent می باشد.که با نصب آن قادر به دانلود کردن فایلها، اشتراک گذاری، مدیریت و... با سرعت بالا جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده می باشید. طراحی نرم افزار µTorrent بگونه ای است که میزان بسیار کمی از حافظه هارد، رم و CPU را اشغال می کند و در عین حال بصورت کارآمدی قابلیتهای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

admin بازدید : 111 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BitTorrent

 BitTorrent پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند. BitTorrent به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتوکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص ، کارا تر می‌شود.

admin بازدید : 88 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Stream-Cloner

OpenCloner Stream-Cloner نرم افزاری فوق العاده جهت دانلود ویدئو های آنلاین از سایت هایی مانند یوتیوب و تبدیل آن به فرمت های مختلف برای اجرای در دستگاه های گوناگون می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تصاویر سایتهای به اشتراک گذاری عکس را نیز به آسانی دانلود نمائید. این نرم افزار برای تبدیل فایلهای دانلود شده از فرمت های تصویری نظیر AVI ، MKV ، MP4 ، MOV  ۳GP ASF ، WMV ، MPG ، TS ، VOB ، FLV ، SWF و فرمت های صوتی  MP3 ، MP2 ، AC3 ، OGG ، AAC ، M4A ، WMA ، WAV ، AIFF ، AU پشتیبانی می نماید.

admin بازدید : 110 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Accelerator

Internet Download Accelerator یکی از برترین نرم افزارها برای افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت با استفاده از پروتوکل های HTTP ، HTTPS و FTP می باشد. افزایش سرعت بوسیله تکه تکه کردن فایل دانلود شده به چندین بخش و دانلود هر کدام از این بخش ها به صورت همزمان ، انجام می شود. Internet Download Accelerator می تواند ادامه دانلودهای متوقف شده را در مورد سرورهای HTTP،HTTPS وFTP به راحتی از سر گیرد. یکپارچگی این نرم افزار با مرورگرهای محبوب مانند Explorer ، Firefox ، Mozilla ، Opera ، Netscape و... باعث افزایش محبوبیت آن شده است . علاوه بر اینها ، این نرم افزار می تواند Clipboard سیستم را بررسی کند و آدرس های اینترنتی را از آن تشخیص دهد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئوها را از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Google Video, Metacafe و... به راحتی دانلود و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. فرقی نمی کند که نوع اتصال اینترنتی شما چه باشد ، IDA از بیشترین پهنای باند شما برای دانلود استفاده کرده و سرعت آن را به طور محسوسی افزایش می دهد. ابزار مفید و قدرتمند آن برای مدیریت دسته های دانلود از دیگر امکانات مفید آن است. قابلیت تشخیص خودکار فرمت فایل ها و جایگذاری خودکار آنها در مکان های تعیین شده ، به شما کمک شایانی در مدیریت فایل ها می کند. شما می توانید بی نهایت گروه در آن بسازید و تمامی فایل ها را دسته بندی کنید.

admin بازدید : 93 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Apowersoft Streaming Video Recorder

Apowersoft Streaming Video Recorder نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI , MPEG-4, WMV , WMA , MP3 , ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار ، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیاپلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آنها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید .به جرات می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای ضبط ویدئوهای شبکه های اجتماعی ، فیلم ها ، شوهای تلویزیونی ، اخبار و دیگر انواع رسانه ها از اینترنت می باشد.

admin بازدید : 116 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

GetFLV Pro

حتما پیش آمده در گشت و گذار در اینترنت از یک فایل فلش که به فرمت FLV است خوشتان آمده و دوست داشته اید که آن را بر روی سیستم خود دانلود و بارگذاری کرده باشید تا بتوانید به صورت آفلاین هم مشاهده نمائید. سایت هایی نظیرYoutube که شهرت زیادی میان کاربران دارد تقریبا تمامی فایل های تصویری آن با فرمت FLV می باشد. GetFLV Pro نام ابزاری است که به کاربر این قابلیت را می دهد تا به سادگی خوردن یک لیوان آب فایل های FLV را از سایت ها استخراج کرده  و قابلیت تبدیل فرمت را هم به کاربر می دهد ضمن این که خود فایل را هم بدون هیچ گونه تغییری قادر است به نمایش درآورد. فرمت هایی که با این نرم افزار می توان FLV را به آن ها تبدیل نمود عبارتند از: AVI , MPEG , MP4 , 3GP , MOV , WMV و البته بسیاری فرمت های دیگر. جالب است بدانید که می توان صداهای موجود در FLV را هم استخراج کرد و فقط یک فایل صوتی  ساخت. این ابزار به جز موارد بالا قادر به تعمیر فایل های FLV هم می باشد. بعضی اوقات پیش می آید که نمی توان نشانگر حرکتی در مدیا ها را جابه جا کرد . با استفاده از GetFLV این امر یعنی تعمیر هم امکان پذیر خواهد شد.

admin بازدید : 85 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Save2pc Ultimate

Save2pc Ultimate  یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube , Google Video , Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

admin بازدید : 121 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Windows Hotfix Downloader

مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید.

admin بازدید : 103 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

Apowersoft Streaming Audio Recorder

Apowersoft Streaming Audio Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط هرگونه صدا در رایانه می باشد که شما را قادر میسازد تا آن را در فرمت های مختلف در رایانه ی خود ذخیره نمایید. از طریق این نرم افزار شما می توانید صوت را از طرق مختلف همچون از طریق میکروفون، از طریق ضبط هر گونه صوت که در رایانه پخش می شود شامل ویدیو های آنلاین، بازی های آنلاین، رادیو های آنلاین و ... ضبط و در فرمت های مختلفی همچون MP3, WAV, WMA, OGG, AAC, FLAC ذخیره نمایید. همچنین شما قادرید صوت های مختلف را ویرایش کنید، قطعه قطعه و کنار همدیگر قرار داده و قطعه ی صوتی دیگری ایجاد کنید. اگر از دوستداران موسیقی باشید همچنین قادرید به روز ترین موسیقی ها را از طریق این نرم افزار جستجو کرده و هر کدام را خواستید در رایانه ی خود ذخیره نمایید. نکته ی لازم به ذکر در باره ی نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder امکان رایت سی دی در این نرم افزار می باشد که شما را قادر میسازد تا فایل های صوتی ایجادی خود را یکجا، آسان و سریع بر روی سی دی رایت نمایید. هم اینک می توانید

admin بازدید : 128 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Super MP3 Download

Super Mp3 Download نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمينه ي جستجوي آهنگ در دنياي اينترنت مي باشد . توسط اين نرم افزار مي توانيد آهنگ مورد نظر خود راذخيره کنيد و يا حتي به صورت آنلاين گوش دهيد. با Super Mp3 Download مي توانيد هميشه ليست آهنگ هاي داغ و روز دنيا را در کامپيوتر خود داشته باشيد . شما مي توانيد يک جستجوي حرفه ي و پيشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسيک) انجام دهيد و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست يابيد.Super Mp3 Download را دريافت نماييد تا قابليت هاي فراوان و پيشرفته ي آن را خود ببينيد و از آنها لذت ببريد.در اين نرم افزار حرفه اي محدوديتي براي تعداد دانلود و يا همزمان دانلود کردن نداريد.کار با اين نرم افزار بسيار ساده است و هر کسي با هر سطحي به راحتي مي تواند از اين برنامه استفاده کند.

admin بازدید : 91 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

MediaGet

همانطور که می دانید دانلود از سایت های تورنت در بین کاربران اینترنتی بسیار گسترش یافته است. البته همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اصلی سایت های تورنت وجود فایلهای کمیاب و فایلهایی است که براحتی در سایت های دیگر پیدا نمی شود. برنامه های زیادی هم در زمینه مدیریت دانلود از اینگونه سایت ها طراحی شده است که هر کدام قابلیت های خود را دارند. MediaGet یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه دانلود فایلهای مختلف از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن نام فایل مورد نظر شروع به جستحو و دانلود فایلها از تورنت کنید. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا انواع برنامه ها , فیلم ها , موزیک ها و… را براحتی با سرعت بسیار زیاد از تورنت دانلود کنید و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید.

admin بازدید : 82 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Save2pc Ultimate

Save2pc Ultimate  یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube , Google Video , Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

admin بازدید : 90 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Apowersoft Streaming Video Recorder

Apowersoft Streaming Video Recorder نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI , MPEG-4, WMV , WMA , MP3 , ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار ، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیاپلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آنها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید .به جرات می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای ضبط ویدئوهای شبکه های اجتماعی ، فیلم ها ، شوهای تلویزیونی ، اخبار و دیگر انواع رسانه ها از اینترنت می باشد.

admin بازدید : 101 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

VSO Downloader Ultimate

نرم افزار VSO Downloader به طور اتوماتيک ويديو کليپ هاي درون هر وب سايت را که در مرورگر شما باز است را تشخيص داده و سپس به دانلود آن ها خواهد پرداخت. استفاده از اين نرم افزار بسيار آسان بوده و تنها کافيست که نرم افزار را فعال کرده و فيلم مورد نظر خود را در حال پخش بگذاريد، پس از تشخيص و شروع به دانلود شدن ويديو کليپ ها توسط برنامه، ليستي به شما نمايش داده مي شود که حاوي نام، ميزان پيشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر يک از فيلم ها مي باشد. علاوه بر اين شما مي توانيد کليپ هاي دانلود شده را به فرمت MP3 (با کيفيت پايين، متوسط يا بالا) تبديل نماييد. شما قادر خواهيد بود تا ويديو هاي سايت YouTube را در کيفيت HD و تنها با مشخص نمودن URL و مکان ذخيره سازي خروجي، به راحتي دانلود نماييد.

admin بازدید : 99 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Orbit Downloader

Orbit یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلم های سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آن ها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود می کند. برای فعال کردن آن می توانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 725
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,422
  • بازدید ماه : 16,267
  • بازدید سال : 80,175
  • بازدید کلی : 474,158