loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 141 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

VMware Workstation

VMware Workstation نام نرم افزاري مشهور در زمينه ساخت هارد ديسک هاي مجازي و سيستم عامل هاي مجازي مي باشد. به کمک اين برنامه و محيط موجود در آن کاربر قادر به نصب هر نوع سيستم عاملي در آن و در کنار سيستم عامل اصلي خود در محيطي مجازي ، مي باشد. همچنين شما قادر خواهيد بود تا با اين نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سيستم عامل از ويژگي مديريت وظايف موجود در برنامه نيز براي سوئيچ نمودن مابين سيستم عامل هاي موجود در محيط مجازي استفاده کنيد. استفاده از چنين محيط هاي مجازي داراي استفاده هاي مفيد و فراواني مي باشد ، به عنوان مثال کاربري قصد دارد تا نرم افزاري را که به آن از نظر آلوده بودن به ويروس مشکوک است را استفاده نمايد. چنين محيط مجازي براي اين کار بسيار مناسب اند زيرا هيچ ارتباطي ميان هارد اصلي سيستم و محيط مجازي نيست. اين نرم افزار محصولي از کمپاني VMware ميباشد.

admin بازدید : 106 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DeskSoft EarthTime

DeskSoft EarthTime نرم افزاری برای نمایش تاریخ و زمان محلی از هر مکان در جهان است. پایگاه داده های موجود در این نرم افزار متشکل از بیش از 90.000 شهر در کل دنیا می باشد. این نرم افزار برای کسانی که مدام در حال سفر هستند و در زمان بندی خود بسیار حساس هستند می تواند مفید باشد. از ویژگی های جالب این نرم افزار نمایش سطح زمین همراه با فرایند های طبیعی می باشد که زمان طلوع و غروب خورشید و روز و شب کاملا در آن مشخص است.همچنین گزینه سفارشی سازی در این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در صورت عدم مشاهده شهر خود آن را بصورت دستی وارد کنید.

admin بازدید : 99 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Tanida Demo Builder

Demo Builder ابزاری قدرتمند برپایه فلش که به شما امکان ساخت پروژه های چندرسانه ای جهت ارائه را بدون نیاز به مهارت خاصی فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربردی از توابع بسیار ساده استفاده شده است که کاربر می تواند به راحتی هرچه تمام تر با آن کار کند و در کمتر از چند دقیقه پروژه مورد نظر را ایجاد کنید. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان 3 بعدی بودن آن است سازنده برنامه Demo Builder کمپانی Tanida می باشد.

admin بازدید : 103 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Articulate Storyline

Articulate Storyline به شما در ايجاد دوره هاي آموزش الکترونيکي کمک مي کند. اين نرم افزار برنامه اي مفيد و ساده براي مبتديان مي باشد و در عين حال ويژگي هاي قدرتمندي را براي متخصصين اين زمينه فراهم مي کند. براي ساخت اسلايدشو از دوره هاي آموزش الکترونيکي تعاملي توسط اين نرم افزار، مي توانيد از قالب هاي آماده موجود در برنامه استفاده کنيد و در صورت لزوم به سفارشي سازي و تغيير تنظيمات و ويژگي هاي قالب انتخابي بپردازيد. علاوه بر اين شما مي توانيد براي جذاب تر نمودن آموزش، از کاراکترهاي کارتوني طراحي شده و موجود در نرم افزار استفاده کنيد. يکي از امکانات مفيدي که Articulate Storyline در اختيار شما قرار مي دهد، توانايي طراحي نمونه سوال و ايجاد کوييز در اسلايد شو ها مي باشد.

admin بازدید : 110 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Delete Duplicate Files

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که فایل های زیادی را برروی کامپیوتر خود نگهداری می کنید ، قطعا پس از مدتی حجم و تعداد آن ها افزایش خواهد یافت به طوری که ممکن است چندین نسخه ی مشابه از یک فایل در مکان های گوناگون هارد دیسک وجود داشته باشد. Delete Duplicate Files یک نرم افزار کاملا کاربردی و کار آمد می باشد که توسط آن شما قادر خواهید بود تا فایل های تکراری خود را از روی هارد دیسک یا سایر حافظه ها پیدا کرده و به پاک سازی آن ها بپردازید. فایل های صوتی ، تصویری ، ویدئویی و… از پر استفاده ترین فایل ها توسط کاربران می باشند. بعد پاکسازی فایل ها یا موارد مشابه قطعا ۶۰% از حجم اختصاص داده شده به آن ها آزاد گشته و فضای بیشتری را برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد. یک کلیک کافی است تا برنامه به جستجوی فایل های تکراری پرداخته و پس از آن شما قادر خواهید بود تا به حذف ، پاک سازی ، جا به جایی ، انتقال آن فایل ها بپردازید. این برنامه به طور کامل از کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها ، فلش دیسک ها و سایر حافظه ها سازگاری کامل داشته و از آن ها پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 108 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Araxis Merge Professional

Araxis Merge یک نرم افزار حرفه ای برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن می توانند کدها و فایل های خود را با یکدیگر مقایسه کرده و آن ها را با یکدیگر ادغام نمایند. کد نویسی با استفاده از این نرم افزار بسیار آسان خواهد بود و ابزار بسیار مناسبی برای مهندسین نرم افزار و توسعه دهنگان وب است. همچنین این نرم افزار ابزار بسیار مفیدی برای مدیران کنترل کیفیت، است. زیرا می توانند شاخه های کد منابع مختلف را مقایسه کرده و محصولات عرضه شده را بررسی نمایند تا تنها فایل های مورد انتظار آن ها اصلاح بشوند. همچنین در این نرم افزار امکان ایجاد گزارشی از تغییرات به صورت یک فایل با فرمت html یا xml نیز گنجانده شده است. این نرم افزار یک ابزار پیشرفته برای مقایسه فایل ها و ادغام و هماهنگ سازی پوشه ها می باشد.

admin بازدید : 106 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Zentimo xStorage Manager

Zentimo xStorage Manager موجب صرفه جویی در زمان و گسترش توانایی های کاربران، هنگام کار کردن با فلش درایوها، درایوهای قابل حمل، مموری ریدرها و سایر دستگاه های متصل از طریق پورت USB می شود. این نرم افزار حاوی منویی برای مدیریت ابزار است؛ هدف این منو انجام وظایف پرکاربرد؛ دیدن سایز و میزان حافظه خالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر آیکون مربوط به درایو، مخفی کردن یک درایو از منو، اسکن برای تغییرات سخت افزاری و توقف یکباره تمام دستگاه ها، با یک کلیک است، از جمله ویژگی های این نرم افزار تست صحیح سرعت درایو است، از آنجایی که تست سرعت بیشتر درایوها تنها با سرعت خواندن/نوشتن یک فایل بزرگ بر روی آن ها اندازه گیری می شود، یک سرعت نظری برای درایو نمایش داده می شود، در اکثر موارد این سرعت حقیقی نیست زیرا اغلب فایل های کوچک روی درایوهای خارجی نوشته می شود. تحقیقات نشان می دهد که برخی از فلش درایوها عملکردی بدتر از دیگر فلش درایو در نوشتن فایل های کوچک دارند، در صورتی که کارایی آنها در نوشتن فایل های بزرگ  یکسان است. Zentimo سرعت خواندن/نوشتن را درمورد سه سایز مختلف از فایل ها اندازه گیری می کند؛ فایل های کوچک 32KB، فایل های متوسط 3MB و فایل های بزرگ 100MB؛ سپس میانگین تمام اندازه گیری ها را به عنوان سرعت درایو نمایش می دهد. سرعت میانگین محاسبه شده توسط Zentimo منعکس کننده عملکرد واقعی درایو خواهد بود و این اندازه گیری حتی از مشخصاتی که توسط فروشنده به شما ارائه شده، دقیق تر است.

admin بازدید : 108 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Your Uninstaller!

آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها می باشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می توانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار می باشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا می باشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

admin بازدید : 99 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TreeDBNotes Pro

نرم افزار TreeDBNotes Pro ابزاری قدرمتند و آسان برای مدیریت اطلاعات شخصی است این برنامه یک کمک کننده و دوست غیر قایل تعویض برای کارهای شخصی شماست شما می توانید به راحتی اطلاعات را ذخیره کنید و ویرایش کنید این برنامه مجهز به زنگ هشدار و یادآوری است. شما می توانید راحت و سریع دفترچه تلفن شخصی خود را درست کنید و با توجه به ساختار درختی استفاده شده در این نرم افزار پیدا کردن اطلاعات شخصی یک نفر بسیار آسان است همچنین می توانید مدیریت کلمات عبور را به بهترین شکل داشته باشید. TreeDBNotes Pro  امکان ایجاد کتاب الکترونیکی را به شما می دهد که بر خلاف اکثر برنامه های  دیگر شما می توانید جداول چند گانه از مطالب (یکی در هر برگه) داشته باشید.

admin بازدید : 124 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

USB Safely Remove

یکی از نرم افزارهای توصیه شده به کاربران درایوهای یو اس بی نرم افزار USB Safely Remove می باشد. این نرم افزار یک مدیر حرفه ای در زمینه ی درایوهای USB است. USB Safely Remove به کاربران درایوهای فلش، ابزارهای قابل حمل و ... در حفظ زمان و بهره وری بالا از این ابزارها کمک می کند. به کمک این نرم افزار حذف امن داده ها ، نمایش برنامه هایی که مانع توقف این ابزارها می شوند، نمایش درایوهای پنهان کارت خوان ها و قابلیت کار با ابزارهای USB ، SATA ، Firewire ، PCMCIA امکان پذیر است.

admin بازدید : 109 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Auto Power-on & Shut-down

اگر شما نیز نیازمند این هستید که سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف چون: آپديت شدن نرم افزارها و بسته هاي امنيتی، شروع دانلود و پايان آن در زمان خاص و خاموش شدن سيستم و ... را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از نرم افزار Auto Power-on & Shut-down استفاده کنید. این نرم افزار محیطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

admin بازدید : 207 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nsasoft Network Software Inventory

Network Hardware Inventory نام نرم افزاری برای استفاده در سیستم های خانگی ، شبکه های اداری و سازمانی می باشد که به وسیله آن می توان اطلاعات سخت افزاری موجود و جاری بر روی سیستم های شبکه را به راحتی دریافت نمود. به کمک این برنامه مدیران شبکه قادرند تا بدون نیاز به دسترسی فیزیکی و تنها از سیستم مدیریت شبکه خود اطلاعات سخت افزاری را در زمانی کوتاه بدست آورند. این نرم افزار قابلیت جمع آوری اطلاعات سخت افزارهای موجود بر روی سیستم ها را به صورت منظم و دسته بندی شده را دارا می باشند. کاربر می تواند در قسمت دریافت گزارش اقدام به دریافت اطلاعات هر یک و یا همه سیستم ها در قالب یک گزارش منظم نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Nsasoft Software می باشد.

admin بازدید : 92 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SiSoftware Sandra

SiSoftware Sandra یك دستیار خوب و حرفه ای است كه در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار كامپیوتر به شما كمك می كند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا كرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ كاتالوگی موجود نمی باشد! شما به كمك این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز كنید. به عنوان مثال كارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی كامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید كه درب كیس را باز كنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra XII همچنین امكان تست كردن و بررسی سلامت اكثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی كنید.

admin بازدید : 95 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nuclear Coffee Recover Keys

Nuclear Coffee Recover Keys نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nuclear Coffee می باشد.

admin بازدید : 99 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Help - Manual Professional

Help & Manual در زمینه ی ساخت help و مستندات به شما کمک می کند. همه ی آنچه که نیاز دارید بر روی نوک انگشتان شما و در یک محیط کاملاً شهودی قرار دارد. به جای اینکه کلی وقت صرف برنامه نویسی help برنامه تان بکنید می توانید تمام انرژی خود را بر روی نوشتن مستندات متمرکز کنید و در این صورت تمام زمانی که شما کار می کنید یک زمان سود بخش می باشد. تمام فرمت های تولیدی توسط نرم افزار Help & Manual از یک پروژه ی یکسان هستند و این بدان معنا است که شما می توانید Help و مستندات تان را یک بار ویرایش کنید و دیگر نگران کابوس های تبدیل بعد از هر بار تغییر فایل مستند نباشید. فایل های Help ساخته شده با فرمت های استاندارد ویندوز هستند. این نرم افزار به شما قابلیت ساخت مستندات به 106 زبان مختلف دنیا را می دهد.

admin بازدید : 120 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Asset Manager

Asset Manager 2012 Enterprise يكی از پست‌هاي سازماني كه در تمام شركت‌ها وجود دارد، پستي تحت عنوان جمعدار اموال است كه فرد مسوول در اين پست مي‌بايد اطلاعاتي دقيق از اموال شركت يا سازمان را فهرست كرده و آنها را در اختيار كاركنان آن شركت يا سازمان قرار دهد . همچنين در مواقعي كه يكي از كاركنان قصد تسويه حساب دارد، اموال تحويل داده شده به ايشان را تحويل بگيرد يا در صورت نياز هنگام بروز خرابي در اموال، آنها را با اموال جديد تعويض كند. اين عمليات در برخي شركت‌هاي كوچك به‌طور دستي انجام مي‌گيرد و در صورتي‌كه جابه جايي كاركنان و اموال تحويل داده شده به آنها زياد نباشد، مشكل خاصي پيش نخواهد آمد؛ اما در صورتي كه همين شركت داراي كاركنان و اموال زيادي باشد يا حتي اموال كمي داشته باشد اما نقل و انتقال ميان آنها زياد باشد، مديريت دستي آنها كاري وقت‌گير و سخت خواهد بود. در بسياري از اين موارد چه بسا مشكلات و خطاهاي زيادي نيز به‌وجود مي‌آيد و اين‌گونه شركت‌ها ترجيح مي‌دهند هيچ‌گونه مديريتي روي اموال خود نداشته باشند .اگر كمي وسيع‌تر به اين موضوع نگاه كنيم مي‌توانيم به سازمان‌هاي بزرگي همچون پادگان‌هاي نظامي، شركت‌هاي دولتي بزرگ و حتي دفاتر روزنامه‌ها همچون روزنامه جام‌جم اشاره كنيم! آيا مي‌دانيد در اين سازمان‌ها تمام اموال، به‌طور كامل و دقيق مديريت مي‌شوند و آيا مي‌دانيد در برخي از اين سازمان‌هاي بزرگ، چندين نفر مشغول مديريت اموال به‌طور دستي هستند و با فرم‌هاي دست‌نويس اموال را به كاركنان تحويل مي‌دهند، از آنها تحويل مي‌گيرند و....؟ اين هفته قصد داريم نرم‌افزاري را به شما معرفي كنيم كه تمام شركت‌ها اعم از كوچك و بزرگ و حتي سازمان‌هاي بسيار بزرگ با مجموعه‌اي از شركت‌هاي زيرشاخه نيز مي‌توانند به كمك آن به مديريت الكترونيك اموال خود بپردازند.

admin بازدید : 110 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Comfort Software Hot Alarm Clockبا استفاده از نرم افزار Hot Alarm Clock ، مي توانيد با موزيک يا صداي ايستگاه راديويي آنلاين مورد علاقه خود از خواب بيدار شويد! همينطور مي توانيد کامپيوتر خود را براي اجراي نرم افزارهاي مختلف يا باز کردن وبسايت ها در زماني معين تنظيم کنيد. تنظيمات فراواني براي انواع زنگ هاي هشدار در Hot Alarm Clock وجود دارد که انعطاف و قابليت هاي شخصي سازي نرم افزار را بالا مي برند. تنظميات آن بسيار ساده است ، اما اگر مي خواهيد چندين زنگ هشدار مختلف و پيچيده تنظيم کنيد تا شما را در روزهاي مختلف هفته با تاريخ هاي مشخصي در ماه بيدار کنند، بايد کمي دقت کنيد. نرم افزار کاملا منعطف طراحي شده است و شما مي توانيد به خوبي از تنظيمات حرفه اي آن بهره ببريد. چندين يادآور جشن تولد در Hot Alarm Clock وجود دارد که کاملا حرفه اي عمل کرده و شما را از روزهاي تولد دوستان و خانواده تان آگاه مي کند. پشتيباني از فرمت هاي صوتي MP3/WAV/OGG/AIFF به شما اين امکان را مي دهد که موسيقي مورد علاقه خود را به عنوان زنگ بيدار باش انتخاب کنيد. همچنين شما مي توانيد يک ايستگاه راديويي اينترنتي را براي اينکار برگزينيد. افزايش سطح صداي زنگ ها به صورت مرحله به مرحله مي تواند شما را به آهستگي از خواب بيدار کند. اگر شما کامپيوتر خود را شب ها روي Sleep مي گذاريد، Hot Alarm Clock به شما کمک مي کند که در زماني معين کامپيوتر را از حالت Sleep خارج کنيد و بعد از اتمام کار مورد نظر به صورت خودکار دوباره به همان حالت Sleep برگردانيد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Enigma Virtual Box

Enigma Virtual Box نرم افزاری قدرتمند و رایگان از شرکت Enigma Protector برای ادغام فایل‌های جانبی به یک فایل اجرایی می‌باشد. توسط این برنامه می‌توانید فایل‌های جانبی برنامه‌ خود مانند تصویرها ، فایل‌های dll ، فایل‌های ocx و هر نوع فایل دیگر را به فایل اجرایی خود بچسبانید. پس از چسباندن فایل‌های جانبی به برنامه ، این فایل‌ها همانند گذشته برای برنامه در دسترس و قابل مشاهده خواهند بود ولی برنامه‌های دیگر و مشتریان شما نخواهند توانست فایل‌ها را مشاهده و بازخوانی نمایند. به این خاطر این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم که این برنامه دارای یک رابط بسیار ساده است و شما به راحتی می‌توانید با آن کار کنید ، ابزارهای مختلفی مانند MoleBox و محافظ‌‌های قدرتمند شرکت Oreans نیز توانایی انجام این عملیات را دارند که به دلیل تجاری بودن و پیچیدگی دو نقطه‌ی ضعف در برابر Enigma Virtual Box از خود نشان داده‌اند. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود آماده کرده ایم عملکرد بهتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی آن دارد از جمله بهبود عملکرد hooking ،اشکالات کار در ویندوز 2000 و...

admin بازدید : 115 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ORPALIS PaperScan Professional Edition

ORPALIS PaperScan نرم افزاری قدرتمند برای اسکن TWAIN و WIA با یک موتور OCR می باشد. با استفاده از این برنامه که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اسکن اسناد در دنیا می باشد، می توانید روی انواع اسکنرها شامل اسکنرهای شبکه، دوربین ها یا کارت های اختصاصی تنها با یک کلیک کنترل کاملی داشته باشید. وارد کردن هر نوع فایل PDF یا تصویر، پیکربندی آن ها، اعمال بسیاری از تنظیمات تصویر ، حاشیه نویسی با یادداشت های چسبنده، مهر و تمبر گذاری، برجسته نمودن و ذخیره کارهای خود در فرمت های مختلف نظیر JPEG , TIFF, PDF و JBIG2 از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شوند.

admin بازدید : 76 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Atomic Alarm Clock

Atomic Alarm Clock شما را از اتفاق ها و مناسبت های مهم با زنگ ها و علامت های گوناگون آگاه می سازد. این نرم افزار می تواند در زمان تعیین شده برنامه ی دلخواه شما را اجرا ,کامپیوتر را خاموش کند یا به حالت های مختلف از قبیل Log off , Reboot , Power off ببرد. این نرم افزار شامل بیش از 100 تم زیبا برای ویندوز شما می باشد.

admin بازدید : 95 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Startup Delayer

در بعضی مواقع به دلیل نصب برنامه های زیاد ممکن است سرعت ویندوز شما کند شود که یکی از این عوامل برنامه هایی است که دور از چشم شما هنگامی که ویندوز لود می شود پس از چند ثانیه اجرا می شوند و فضای رم و سی پی یو را اشغال می کنند. توسط نرم افزار Startup Delayer که نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت Startup ویندوز است می توانید توسط این نرم افزار به راحتی می توانید تمامی این برنامه هایی که موقع اجرای ویندوز شروع به کار می کنند را مدیریت کنید و مواردی را که به طور عادی در Startup ویندوز نشان داده نمی شود مثل ویروس ها را غیر فعال کنید.

admin بازدید : 115 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Active Boot Disk Suite

با استفاده از نرم افزار Active BootDisk Suite می توانید کامپیوتر خود را از طریق USB ، سی دی یا دی وی دی به صورت مستقیم راه اندازی کنید. Active BootDisk Suite نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای در این زمینه می باشد که به شما امکان اجرای مستقیم سیستم عامل از دیسک های CD ، DVD و فلش USB را می دهد. این نرم افزار به هیچ وجه سیستم عامل نصب شده روی سیستم شما را تغییر نداده و به آن صدمه ای وارد نمی کند. ابزار فراوانی برای راه اندازی یک کامپیوتر و تعمیر Startup ، تنظیمات کامپیوتر و رفع مشکلات مدیریت سیستم در Active BootDisk Suite وجود دارد. نسخه جدید Active BootDisk Suite براساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز 7 ساخته شده است که شامل ابزار مدیریت پارتیشن ها ، بازنشانی رمز عبور ، حذف کامل اطلاعات و... می باشد. همچنین در نسخه جدید نرم افزارهایی چون File Recovery جهت بازیابی اطلاعات ، Partition Recovery جهت بازیابی کل پارتیشن های هارد و اضافه کردن مجموعه ای متشکل از 152 درایور برای یواس بی3، حافظه های انبوه و پشتیبانی از شبکه در نظر گرفته شده است.

admin بازدید : 91 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

McRipSystemFiles

McRipSystemFiles مجموع نرم افزاری شامل آخرین ورژن نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای نرم افزار ها و بازی های با گرافیک بالا. این نرم افزار شامل آخرین نسخه نرم افزار های مورد نیاز سیستم عامل شامل Adobe Flash Player , Adobe Shockwave Player , Java Runtime Environment ,  Microsoft DirectX , Microsoft Silverlight می باشد. برای اجرای بیشتر بازی ها و برنامه های جدید باید سیستم عامل تان دارای آخرین نسخه نرم افزار های مذکور باشد. با نصب این نرم افزار تمامی نرم افزار های مذکور به صورت آفلاین به روز خواهند شد.

admin بازدید : 306 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BatteryCare

BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد.

admin بازدید : 79 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Intelligent Shutdown

در برخی مواقع کارهایی شبیه دانلود از اینترنت، کپی یک فایل بزرگ، انجام محاسبات فشرده زمانی و ... نیاز به زمان زیادی مثل تمام طول شب دارند، پس بهتر است به جای اینکه مجبور باشید در تمام این مدت منتظر اتمام کار باشید کامپیوتر را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا به صورت هوشمندانه ای خاموش شود. Intelligent Shutdown با خاموش نمودن و یا در حالت آماده به کار نگه داشتن کامپیوتر در شرایط خاص مثل افزایش فشار به روی پردازنده (CPU) ، افزایش دسترسی به شبکه، اجرای شدن یک برنامه یا فرایند معین، مشخص نمودن دوره های زمانی و ... بر فعالیت های سیستم نظارت می کند. بنابراین کامپیوترتان به جای بیهوده روشن بودن تا روز بعد، خاموش خواهد شد که این امر باعث صرفه جویی در هزینه، محافظت از سخت افزار و افزایش طول عمر سیستم می شود.

admin بازدید : 90 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Listary Pro

Listary نرم افزار جالبی است که امکانی را برای کاربران فراهم نموده است تا قادر باشند با سرعت و سهولت باورنکردنی به فایل ها و پوشه هایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. Listary در واقع همان کار ویندوز اکسپلورر (یکی از برنامه های اساسی ویندوز که فایل ها و فولدرهای موجود در کامپیوتر را به شما نشان می دهد) را انجام می دهد، در پس زمینه کامپیوتر اجرا می شود و این باعث می شود تا از هر نقطه ای  بتوانید آن را فراخوانی کنید، تنها کافیست همانطور که اکسپلورر ویندوز روبروی شماست، دکمه Win + W را بزنید. یک جعبه کوچک و زیبا در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش داده می‌شود. هیچ نیازی به ماوس یا حرکت دادن اضافی دستتان نیست! به تایپتان ادامه بدهید. هر قسمتی از نام فایل یا فولدری که می‌خواهید تایپ کنید (که در این جعبه کوچک هم تایپ می‌شود، بر خلاف روش اول که نمی‌توانستید ببینید چه چیزی تا به حال تایپ کرده‌اید). همراه با تایپ کردن شما، فایل یا فولدری که بیشترین تطابق را با آنچه تا کنون تایپ کرده‌اید (چه ابتدای نام باشد یا اواسط یا اواخر آن) دارد انتخاب شده و پررنگ می‌شود.

admin بازدید : 304 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

XYplorer

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to ، Move to، Copy Filename with path ، Copy file properties ، Copy large/small icon ، Multi file rename و... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل ، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe AIRنرم افزار Adobe AIR یک Runtime مرتبط با فعالیتهای سیستم ایجاد میکنه ! در اینصورت شما در هر لحظه و در هر مکان توانایی استفاده از این مجموعه رو خواهید داشت! و این عملا اولین قابلیت یک برنامه تحت Desktop رو برای برنامه های شما فراهم میکنه! اما علاوه بر این فرق ساختاری تفاوت های دیگه هم هست که این دو پروژه رو بکلی از همدیگه متمایز میکنه.

 

 

admin بازدید : 77 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FileLocator Pro

نرم افزار FileLocator ابزاری قدرتمند در زمینه جست وجو ، هدایت و مدیریت داده های مهم در سیستم شما می باشد. این نرم افزار قابلیت پیشرفته منحصر بفردی برای جستجوی موشکافانه و دقیق اطلاعات در حتی بدون استفاده و قدیمی ترین فرمت های فایل های شما را ارائه نموده است. از جمله امكانات این برنامه قابلیت جستجو در فایل های ZIP ، CAB ، PDF ، Word  است. این برنامه از قابلیت برنامه نویسی پشتیبانی می كند و به شما این امكان را می دهد تا با نوشتن اسكریپت های اختصاصی موارد قابل جستجوی خودتان را یافته و نتایج جستجو را در فرمت های Text ، CSV ، HTML ، XML ذخیره نمائید. پشتیبانی نرم افزاری، امكان اضافه كردن پلاگین جهت جستجو از دیگر امكانات این برنامه است. FileLocator Pro مقرون به صرفه ترین راه را برای جستجوی اطلاعات مهم  به كامپیوتر شما ارئه می دهد.

admin بازدید : 91 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NextUp TextAloud

TextAloud نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار می باشد که برای ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار می تواند متن شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید. TextAloud حتی قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و کارآیی خود را با گوش دادن به متن ها در حین تمرینات ورزشی یا در مسافرت ، افزایش دهید. استفاده از این نرم افزار برای بیمارانی که دچار Dyslexia (خوانش پریشی ،نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) یا دیگر مشکلات خواندن متن هستند، بسیار مفید است و می تواند قابلیت خواندن متن را با گوش دادن به متنی که آن را مشاهده می کنند، افزایش دهد.

admin بازدید : 1420 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Update Management Tool

 Adobe Update Management Tool نرم افزاری ای بسیار کم حجم است که نصب آپدیت های تمامی محصولات ادوبی را برای شما فراهم خواهد کرد بدون اینکه شما این محصولات را خریداری کرده باشید و یا رمز فعال سازی را داشته باشید. پس اگر همواره نگران گیر اوردن اپدیت های برنامه های ادوبی بودید که رمز انها را نداشتید این برنامه مناسب شماست.این نرم افزار تمامی اپدیت های منتشر شده محصولات ادبیرا به راحتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AVS Software All-In-One Installation Package

AVS All-In-One Install Package یک مجموعه قدرتمند چند رسانه ای (multimedia) است که شامل بیش از 15 برنامه کاربردی مانند: AVS Video Converter, AVS Video Editor, AVS Video ReMaker, AVS Audio Converter, AVS Audio Editor, AVS Audio Recorder, AVS Disc Creator, AVS DVD Authoring, AVS DVD Copy, AVS Ringtone Maker, AVS Media Player, AVS Registry Cleaner, AVS Image Converter, AVS Photo Editor, AVS Cover Editor و ... می باشد و دارای رابط کاربری انگلیسی و روسی است.

admin بازدید : 108 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

VirtualBox

VirtualBox محصول شرکت Oracle نام نرم افزاري است که به کاربران اجازه استفاده از چندين سيستم عامل را به صورت مجازي به کاربر مي دهد. در اين نرم افزار سرعت بارگذاري برنامه و سيستم عامل هاي مجازي فوق العاده بالا بوده و کاربر اصلاً حس نخواهد کرد که ويندوز و يا سيستم عاملش مجازي است. اين نرم افزار انواع سيستم عامل ها نظير لينوکس، ويندوز و ... را به صورت کامل پشتيباني مي کند. کافي است فضايي از هارد را به اين نرم افزار اختصاص داده تا سيستم عاملي مجازي شروع به نصب شدن شود.

admin بازدید : 106 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Foxit Reader

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

admin بازدید : 185 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Okdo Converter Pro

ورژن نرم افزار ها:
Okdo All to Image Converter Pro 5.2
Okdo Pdf to All Converter Pro 5.2
Okdo All to Pdf Converter Pro 5.2
Okdo All to PowerPoint Converter Pro 5.2
Okdo Document Converter Pro 5.2

نرم افزار Okdo All to PowerPoint Converter Pro مبدل حرفه ای و آسان پاورپوینت محصول شرکت Okdo Software می باشد. شما می توانید به آسانی هر فرمت فایل ppt/pptx/pptm را تبدیل نمایید. این برنامه خروجی با کیفیت بالا تولید می نماید. این نرم افزار از فرمت های مختلف doc ،docx ،docm ،xls xlsx ،xlsm ، ppt ،pptx ،pptm ،txt ،rtf ،pdf ،htm ،html ،url و تصویر  jpg ،jpeg ،bmp ،wmf ،emf ،gif tiff ،png ،j2k ،jp2 ،pcx پشتیبانی می نماید.

Okdo All to Pdf Converter Pro یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تبدیل فرمت PDF می باشد که می تواند با سرعت بسیار بالا و به صورت دسته ای ، هر نوع فایل را به فایل های PDF با قابلیت جستجو ، تبدیل کند. تمامی چیزی که شما نیاز دارید اضافه کردن فایل های منتخب و کلیک بر روی دکمه Convert است. دیگر نیازی نیست به دنبال نرم افزار دیگری برای تبدیل فرمت های مختلف به فایل PDF بگردید زیرا Okdo All to Pdf Converter Professional می تواند بسیاری از فرمت ها شامل doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, ppt, pptx, pptm, pdf, txt, rtf, htm, html, url, jpg, jpeg, bmp, gif, tif, wmf, emf, png, jp2, j2k, pcx را با سرعت و کیفیت بالا به PDF تبدیل کند.

Okdo All to Image Converter Pro با استفاده از این نرم افزار جالب توانایی این را خواهید داشت تا فرمت های بسیاری را به عکس تبدیل کرده و از آنها در وب سایت های اینترنتی ، ایمیل هایتان و … استفاده نمایید . از فرمت های آفیسی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند می توان به doc ، docx ، docm ، xls ، xlsx ، xlsm ، ppt ، pptx ، pptm ، txt ، rtf ، pdf ، htm ، html ، url اشاره نمود . آیا قصد تبدیل فرمت های تصویری jpeg ، jpg ، png ، emf ، wmf ، bmp ، pcx ، jp2 ، j2k ، gif ، tiff ، rle ، tga ، ico را نیز به یکدیگر دارید ؟ هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که این کار نیز از دستان قدرتمند All to Image Converter Professional برخواهد آمد.

نرم افزار Okdo Pdf to All Converter Prof یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت pdf می باشد.با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما می توانید فایل pdf خود را به فرمت هایی نظیر doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf video و غیره تبدیل کنید.

admin بازدید : 95 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro

Abex Document Converter Pro برنامه ای همه کاره برای تبدیل انواع اسناد (Document) می باشد که فایل هایی از قبیل PDF ، ورد، اکسل، پاورپوینت، Html ، متن و همچنین فایل های عکس در این برنامه ساپورت می شوند . برای تبدیل این اسناد شما نیازی به نرم افزارهای دیگر همچون Adobe Acrobat ندارید . از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی کار و پشتیبانی از فرمت های متنوع اشاره کرد.

admin بازدید : 97 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

FarStone DriveClone Server

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند. در وب سایت ما نیز تا کنون تعدادی از این نرم افزارها ب شما معرفی شده اند که هر یک از ویژگی های متعددی برخورد بوده اند، DriveClone نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف موجود در سیستم عامل خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعدد موجود در برنامه قادر به انجام امور مختلفی در این زمینه می باشند. مدیریت بر فایل های پشتیبان تهیه شده ، مرتب سازی آن ها و کپی آن ها بر روی دیسک ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری FarStone می باشد.

admin بازدید : 118 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner

وقتی Wise Disk Cleaner این ابزار بر روی سیستم نصب گردد و اجرا شود شروع به جستجو جو میان فایل های موجود در هارد دیسک می نماید و قادر است در میان میلیارد ها فایل، فرمت ها و به عبارت دیگر فایل هایی که مورد نیاز ویندوز نمی باشد را پیدا کرده و اقدام به حذف آن ها نماید. معمولا این فایل ها بسیار  زیاد بوده  و فرمت مخصوص به خود را دارند که شناسایی آن ها را برای کاربر به صورت معمولی تقریبا غیر ممکن خواهد کرد. Wise Disk Cleaner بیش از 50 فرمت را پشتیبانی کرده که به آسانی می توان  به جست و جوی این فایل های پرداخت. طرز استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم بسیار آسان است. هیچ گونه نیازی به آموزش ندارد تنها کافی است با یک کلیک فایل ها را پیداکرده و اقدام به حذف آن ها نمود.

admin بازدید : 115 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Auslogics Disk Defrag Pro

Auslogics Disk Defrag Pro یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید. این نرم افزار پرتابل این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار قابلیت مدیریت بر روی استرات اپ شما را نیز دارد.

admin بازدید : 99 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

GoodSync Enterprise

Goodsync یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,327
  • بازدید ماه : 16,172
  • بازدید سال : 80,080
  • بازدید کلی : 474,063