loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 413 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Bloons TD 5

پنجمین نسخه از سری بازی های Bloons Tower Defense شرکت Ninja Kiwi

سبک محبوب Defense با گیم پلی چالش برانگیز

نسخه عادی + نسخه مود شده

به همراه ویدئوی تریلر رسمی بازی

چند وقتی است که سبک بازی های Defense در بازی های موبایل و حتی بازی های کامپیوتری حضور پر رنگی داشته اند. نسخه های بسیار متفاوتی از این سبک بازی ها توسط شرکت ها و کمپانی های مختلفی عرضه شد و باید گفت به حق اکثر این بازی ها به دلیل سبک جالبشان موفق و پیروز شدند. شرکت Ninja Wiki کشور نیوزلند با ارائه نه فقط یک بازی در این سبک بلکه با عرضه یک مجموعه پشت سر هم از بازی هایی در سبک Defense به محبوبیت خاصی در این زمینه رسیده است. سری بازی های Bloons TD یا Bloons Tower Defense عنوان این مجموعه می باشد که تا پایان سال 2014 ، 5 نسخه از این سری عرضه شدند.

Bloons-TD-5

ویژگی ها :

  • سبک محبوب و معروف Defense (دفاعی)
  • گیم پلی چالش برانگیز و نیازمند قوه استراتژی
  • قابلیت استفاده از بیش از 21 سیستم دفاعی (Tower Defense)
  • قابلیت ارتقاء بخش های مختلف تا چندین پله
  • قابلیت استفاده از Special Agents
  • دارای 10 مرحله در 10 منطقه مختلف با ویژگی های مخصوص به خود
  • دارای دشمن های مختلف در سطوح ضعیف تا بسیار خطرناک
  • دارای 3 نوع گیم مد
  • گیم پلی مفهومی و قابل استفاده برای تمام اشخاص
  • دارای بخش آنلاین بازی به صورت Co-op و Versus
  • قابلیت استفاده از حساب کاربری Facebook برای بخش آنلاین



بازی Bloons TD 5



Bloons TD 5 پنجمین نسخه از سری بازی های Bloons TD یا Bloons Tower Defense شرکت Ninja Kiwi کشور نیوزلند و اولین بازی رسمی پولی این شرکت محسوب می شود. Ninja Kiwi پیش از این آثاری همچون سری بازی های SAS: Zombie Assault و Battle for the Galaxy را نیز تولید و عرضه کرده بود. بازی Bloons TD 5 را باید تکامل یافته ترین نسخه از سری بازی های Bloons TD دانست.

این بازی با همان ویژگی های اصلی و محبوب این سری اما با قابلیت های بیشتر و بخش های متنوع تر همراه شده است. بازی دارای فضایی فانتزی و رنگارنگ و شاد می باشد. Bloons TD 5 بر خلاف 4 نسخه قبلی رایگان نیست و با قیمت 2.99$ در گوگل پلی به فروش می رسد. نتایج نظرات کاربران گوگل پلی نشانگر محبوب بودن این بازی و رضایت کاربران می باشد.

اگرچه این نسخه دیگر رایگان نیست اما در ازا بخش ها و امکاناتی که Ninja Kiwi به این بازی اضافه کرده است باعث می شود تا هر کسی این قیمت را مناسب بداند. اگر با نسخه های قبلی این سری بازی ها آشنا باشید بدون شک دیدن بخش های مختلف Bloons TD 5 شما را تا حدی بهت زده خواهد کرد. در بازی Bloons TD 5 همانند نسخه های پیشین، شما در نقش میمون هایی قهرمان ظاهر می شوید و دشمنان آن ها بالن ها (بادکنک ها) می باشند!

شما در Bloons TD 5 در 10 مرحله مختلف به مصاف این بادکنک ها می روید. وظیفه شما این است که به هر طریقی که می توانید از عبور بادکنک ها از مسیر و رسیدن به پایان مسیر جلوگیری کنید. برای این کار باید ابتدا از میمون های سرباز معمولی استفاده کنید. نحوه بازی در ظاهر بسیار آسان است اما در باطن واقعاً چالشی عظیم می باشد. بازی کردن راحت است اما اینکه چطور بازی می کنید بسیار مهم است. شما باید با استفاده از منابع و سکه هایی که دارید، اقدام به خرید میمون های مختلف کنید و آن ها را در نقاط حساس قرار دهید.






admin بازدید : 419 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Leo's Fortune یکی دیگر از سری بازی های بی نظیری می باشد که توانسته است جوایز بسیاری را دریافت نماید! در این بازی شما در نقش لئو باید ماجراجویی خود را برای پیدا کردن دزدی که طلاها را به سرقت برده است آغاز کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا او را بگیرید. در طول بازی از مکان های بسیار زیبا و جذابی عبور خواهید کرد که بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد!


داستان : داستان بازی خیلی ساده است اما با توجه به سبک بازی که نیاز به داستان آنچنانی وجود ندارد, خوب است. یک روز Leo از خواب بیدار میشود و میبیند که ثروت عظیم و اسرار آمیزش گمشده! leo جستجویی را آغاز میکند تا ثروتش را پیدا کند. یک هیولای غلطان سبیل پرپشت , ماجراجویی leo شامل ۵ منطقه مختلف میشود, که در هر کدام تکه های از طلا برای دنبال کردن وجود دارد. cutscene ها نمایشی را برای هر مرحله ایجاد میکنند به عنوان leo با چیزهایی مواجه میشوید که انگیزه اش را برای گرفتن ثروتش افزایش میدهد.

گفته برخی از منابع معتبر در مورد بازی:

CNET: فورچون لئو یکی از برترین بازی های این پلت فرم می باشد که با گرافیکی خیره کننده می تواند با کنسول ها رقابت کند!

Duuro.net: این بازی 100 در 100 یک شاهکار است!

Joystiq: این بازی بی نظیر است، کنترل عالی و محیط زرق برق دار حرفی برای گفتن نمی گذارد!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این شاهکار را از دست ندهید!







admin بازدید : 646 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

بازی بسیار جذاب و زیبای گنگستر وگاس Gangstar Vegas

عرضه شده توسط کمپانی مشهور گیم لافت
نسخه معمولی + نسخه مود شده + دیتا

کافی است نام بازی به عنوان “گیم لافت” مزین باشد تا از آن بازی به صورت ناخوداگاه به عنوان یکی از بهترین بازی ها نام برده شود. گیم لافت ید طولایی در ساخت بازی دارد که توانسته است این موضوع را در ساخت بازی های اندروید نیز به خوبی نشان دهد. بازی هایی که توسط کمپانی گیم لافت عرضه شده اند از جمله بهترین بازی های اندرویدی می باشند که اکثر و شاید بتوان گفت تمام آنها به محبوبیتی خیره کننده دست یافته اند. این بار در سایت ApkTops قصد معرفی یکی دیگر از بازی های همین کمپانی با نام گنگستر وگاس را داریم که بیشتر کاربران نیز به خوبی با آن آشنایی دارند.






admin بازدید : 454 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

 

 

در سال 1993 شاهد تولد قهرمانی بزرگ و جهانی بودیم!این قهرمان که یک قورباغه لزج و پر قدرت بوداز حقوق مردم به صورت کامل دفاع می کند. حال در بازی Superfrog HD همسر فداکار قورباغه قهرمان توسط جادوگر به اسارت درآمده است و او در صدد نجات همسر خود از موانع و چالش های مختلف باید عبور کند. همچنین یک معجون اسرار آمیز وجود دارد که قدرت قورباغه بازی را چندین برابر می کند. در مسیر مسابقه سعی کنید معجون مورد نظر را به دست بیاورید. تصاویر و انیمیشن موجود در بازی به سبک کارتونی طراحی شده است و می توان داستان بازی را شبیه به قارچ خور دانست.





admin بازدید : 112 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Batman Arkham OriginsBatman Arkham Origins – بتمن: خاستگاه آرکهام یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده ی اچ دی از استودیوی بازیسازی Warner Bros مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی برای اندروید عرضه گردید. دو نسخه از بازی بتمن عرضه شده است که داستان این نسخه به ۵ سال پیش از رویدادهای آن دو نسخه باز می گردد! «نقاب مشکی» که شخصیت منفی بازی است برای کشتن و دستگیری بتمن جایزه گذاشته است. بتمن نیز کنجکاو است بداند چرا این افراد می خواهند او را نیست و نابود کنند! نقاب مشکی رئیس کل همه مجرمان شهر آرکهام است و پلیس ها که بتمن را نمی شناسند با نقاب مشکی همدست شده اند تا او را دستگیر کنند! هم اکنون شما در نقش بتمن در شهر آرکهام به گشت و گذار می پردازید و با انواع شخصیت های معروف به نبرد می پردازید و بهترین بازی اکشن اندرویدی را تجربه خواهید کرد.
گرافیک خیره کننده ی اچ دی، صداگذاری بسیار هیجان انگیز و بدون نقص، کنترلرهای ساده و عالی در بازی Batman Arkham Origins همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی اکشن و آرکید متفاوت و کم نظیر را تجربه کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ July 3, 2014.

 

admin بازدید : 219 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

Half Life 2Half-Life 2 – نیمه جان ۲ یک بازی جدید با گرافیک خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن همین چند دقیقه پیش در مارکت اندروید با قیمت ۱۰ دلار برای فروش عرضه گردید! این بازی که در سال ۱۹۹۸ برای کنسول های خانگی پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شده بود توانست در رده ی اول بهترین بازی اول شخص و تفنگی قرار بگیرد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب نماید و هم اکنون شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی بازی هستیم ؛ امده است تا حیرت کاربران دوستدار بازی های اکشن را بر انگیزد! در این بازی نقش فردی با نام Gordon Freeman مشغول به انجام ماموریت های فوق سری می شوید و کار های ناتمام نسخه اول بازی را در این نسخه به اتمام می رسانید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! داستان بازی Half-Life 2 از همان لحظه ای شروع می شود که در مقابل G-Man به زانو در آمدید و به شما تنها دو راه برای انتخاب داده شد یا اینکه بمیرید یا برای همیشه در اختیار این شخصیت بد باشید و علی رغم میلتان برای او بجنگید!!
انواع سلاح های بسیار قدرتمند و جدید در اختیار شما قرار میگیرد و در مکان هایی واقعا خارق العاده به نبرد با دشمنان مختلف مشغول می شوید و در مقابل هجوم بیگانگان بایستید تا از نابودی جهان توسط آنان جلوگیری به عمل بیاورید! بازی دارای گرافیک و صحنه هایی واقعا هیجان انگیز است و در صورتی که دارای یک بازی با پردازنده ی تگرا ۴ هستید به هیچ وجه بازی Half-Life 2 را از دست ندهید!

• بازی مخصوص پردازنده ی تگرا چهار – Tegra  ۴ می باشد (NVIDIA Shield)

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 6, 2014.

 

admin بازدید : 137 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Hitman GOHitman GO یک بازی به سبک استراتژیکی پازلی و شترنجی فوق العاده فکری و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید و IOS منتشر شده است. اگر شما از دوستداران بازی های کامپیوتری هستید غیر ممکن هست که نام Hitman را نشنیده باشید.

در این بازی شما باید با تفکر و دقت بالا با حرکت دادن آدمک Hitman حرکت صحیح را انجام دهید تا پیروز بازی باشید.

شاید در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر آید ولی با کمی بازی و آشنایی با گبم پلی بازی درخواهید یافت که بازی Hitman Go یک بازی خاص در سبک خود می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم این بازی فوق العاده فکری کند. اگر از دوست داران بازی های فکری و پازلی هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 237 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

real racing 3بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است ! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن آخرین نسخه ی بازی ریل رسینگ ۳ برای اندروید ؛ ما امروز در فارسروید آن را برای شما قرار داده ایم که نسخه ی تست شده می باشد و بدون هیچگونه مشکلی اجرا خواهد شد !
نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید ! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است !

• به دلیل نا هماهنگ بودن پردازنده ها، دیتا بازی باید با WiFi دانلود شود!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ July 7, 2014.

 

admin بازدید : 131 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Clash of ClansClash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.
در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

• محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی در میان تمام بازی های اندروید (پیشنهاد ویژه تک 91)

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 131 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Mr FlapMr Flap یک بازی جالب و سرگرم کننده است که در آن باید آقای فلپ را در میان این دایره چرخان هدایت کنید. امتیاز این بازی بر حسب رکورد زدن است و هرپه بیشتر بتوانید ادامه بدهید امتیاز بیشتری می‌گیرید . اگر فکر می کنید واکنش سریعی دارید پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود نموده و اندکی ذهن خود را به چالش بکشانید.

این بازی از دسته بازی های تمرکزی و اعتیاد آور است در حالی که بازی بسیار ساده با گرافیک 2 بعدی ولی HD دارد که شما را ساعت ها سرگرم خود میکند.

امیدوارم از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 14, 2014.

 

admin بازدید : 103 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Hay DayHay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که  تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.
شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 11, 2014.

 

admin بازدید : 88 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Pool Break مجموعه ای از بازی های مختلف شامل، اسنوکر، بیلیارد و Crokinole می باشد. گرافیک ۳ بعدی و فیزیک واقع گرایانه و دقیق بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. می توانید با دارندگان سایر گوشی های اندروید و حتی آیفون نیز به صورت آنلاین بازی کنید و امتیازات خود را به اشتراک بگذازید. آیا این دفعه اول است که بیلیارد بازی می کنید؟ نگران نباشید با استفاده از راهنمای جامع بازی می توانید به یک بیلیارد باز حرفه ای تبدیل شوید!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 21, 2014.

 

admin بازدید : 115 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Despicable MeDespicable Me شخصیت بامزه این بازی که بعد از انیمیشن آن اکران شد شما را ساعت ها سرگرم می کند در میان موانع حرکت کنید و  امتیاز کسب کنید و در سایت های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بپردازید و رقابت کنید این بازی از سری بازی های جدید Gameloft میباشد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 26, 2014.

 

 

admin بازدید : 93 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Trials Frontier Trials Frontier یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی از کمپامی معروف Ubisoft Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چند دقیقه پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شد و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی و سریع تر از همه آن را در اختیار شما کاربران همیشگی فارسروید قرار دهیم و آن را معرفی نماییم! در این بازی شما می توانید از میان شخصیت های مختلف و موتور سیکلت های متعدد به دلخواه انتخاب کرده و وارد مکان هایی واقعا چالش برانگیز شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!
پخش موسیقی های هیجان انگیز، امکان رقابت در برابر دوستان و کاربران جهانی، مسابقه موتور سیکلت ها  از طریق جهانی پر از ماجراجویی و شخصیت های دیوانه همگی دست به دست هم داده اند و بازی Trials Frontier را ساخته اند .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 3, 2014.

 

admin بازدید : 251 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Amazing Spider-Man 2

The Amazing Spider-Man 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی مرد عنکبوتی شگفت انگیز از کمپانی پرآوازه ی گیملافت مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل نسخه ی اول آن با قیمت ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شد! همانطور که در نسخه ی اول بازی نیز گفته شده بود داستان بازی اسپایدر من از این قرار است که دکتر Conners از سمت خود که مدیریت شرکت Oscorp می باشد برکنار شده و جای خالی وی را Alistair Smythe پر می کند. موجوداتی جهش یافته که از جمله آن ها Lizzard نام دارند همان حیوانات زیبایی هستند که توسط Smythe و اطرافیانش به این روز رسیده اند و این تازه برایشان اول راه محسوب می شود و تفکرات شومی از قبیل انجام اینگونه حرکات بر روی انسان ها را در سر دارند. همچنین Smythe با ساخت روبات هایی برای خود درآمد مضاعفی به دست اورده است ؛ اکنون مرد عنکبوتی به کمک دوستانش باید برای متوقف کردن او تلاش کند …
در بازی The Amazing Spider-Man 2  شما کنترل مرد عنکبوتی را بر عهده دارید که در اطراف شهر نیویورک حرکت می کند! شما می توانید به کمک تارهای عنکبوت در میان ساختمان های مختلف حرکت کنید و هیجان را به اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید! نسخه ی دوم بازی فراتر از فیلم مرد عنکبوتی میرود ؛ شخصیت های جدیدی همچون Black Cat و Screwball نیز می آیند تا یک بازی اکشن فوق العاده مهیج را تجربه کنید!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ July 14, 2014.

 

admin بازدید : 82 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Smash Hit یکی از زیباترین و اعتیاد آورترین بازی های اندرویدی و پرطرفدار میباشد که در این بازی در حین موسیقی های بسیار زیبا و دلنشین به تخریب موانع پیش رو و انواع کریستال ها میپردازید . در این بازی شما تعدادی گوی و توپ سربی دارید که باید به بهترین نحو ممکن به تخریب کریستال های پیش رویتان بپردازید.

نکته جهت تبدیل به نسخه Premium : بازی را دانلود و نصب کنید ، سپس برای تبدیل به پرمیوم وارد بازی شوید ، گزینه get the premium version را در گوشه سمت راست بالای منوی بازی انتخاب کرده ، سپس گزینه restore the purchase را انتخاب نمایید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 5, 2014.

 

admin بازدید : 86 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Pirates!-Showdown-PremiumPirates! Showdown يک بازي سرعتي ، استراتژيکي – دفاعي است که بر روي امواج درياها اتفاق مي افتد . در اين گيم جذاب مي بايست به نبرد با دزدان دريايي حرفه اي بپردازيد و با دستبرد زدن به شهرهاي اطراف منابع و ساختارهاي آنها را به يغما برده و بر حجم طلاهاي خود بيافزاييد . از جمله اين ساختارها مي توان شهرها ، برج هاي محافظت ، کشتي ها ، فانوس ها و … اشاره نمود .
اين بازي زيبا در 30 مرحله مختلف طراحي گرديده که مي بايست آنها را در دو جهان متفاوت به انجام برسانيد .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 1, 2014.

 

admin بازدید : 86 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Plants vs. Zombies 2 نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها علیه گیاهان برای Ios منتشر شد مه بعد از چند روز این بازی محبوب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید ممنتشر شد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید.
اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ April 30, 2014.

admin بازدید : 84 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Swap The BoxSwap The Box از سری بازی های پازل و هوش می باشد که شما باید جعبه ها را در ان جا به جا کنید . در این بازی باید از هوش و منطق خود کمک بگیرید . بازی در ۹۶ مرحله و در ۴ سناریو گوناگون انجام می شود . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک خوب بازی ، موزیک با صداگذاری فوق العاده و غیره اشاره کرد . برای محو کردن جعبه ها باید ۳ یا بیش از ۳ جعبه هم نوع را با هم تماس دهید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ April 30, 2014.

admin بازدید : 105 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WH40k Storm of Vengeance یک بازی استراتژیکی به سبک حمله و دفاع میباشد که تقریبا شباهت زیادی به بازی Plants vs. Zombies دارد که ابتدا برای PC رونمایی شده بود که امروز برای سیستم عامل اندروید ریلیز شده است. بازی از گیم پلی بالایی برخوردار است . داستان در سال 40000 اتفاق می افتد. شما در نقش یک مدافع هستید که دشمنان سیاره ای ناشناخته به شما یورش می آورند و شما با وسایل و امکاناتی که در اختیار دارید با تفکر و اندیشه باید در مقابل آنها به ایستید و از سیاره خود در برابر دشمنان محافظت کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 23, 2014.

 

admin بازدید : 115 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Bad Piggies HDداستان بازی هیجان انگیز Bad Piggies بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی پرندگان خشمگين Angry Birds می باشد این بار شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! و از تخم هایی که از پرندگان خشمگین دزدیده اید محافظت نمایید و برخلاف گذشته که می توانستید پرندگان خشمگین را با تیرکمان پرتاب کنید این بار باید شما وسیله پرتاب خوک های سبز رنگ را خودتان بسازید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید. در صورتیکه که قبلا بازی الکس فوق العاده و پرندگان خشمگین را بازی کرده باشید میتوانید به سادگی 60 مرحله این بازی را پشت سر بگذارید که در صورت موفقیت شما در این بازی به نحوه صحیح چیدمان وسایل برای حرکت دادن خوک های سبز و کسب سه ستاره، 30 مرحله بازی جدید و جذاب برای شما باز خواهد شد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

admin بازدید : 124 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

این بازی سبکی متفاوت از بازی ها را برای شما به ارمغان می آورد . شما باید بر روی سطوح یخی و لغزنده سورتمه خود را کنترل کنید و زاویه دید شما از بالا می باشد و با کنترلر های ساده باید مسیر ها را طی کنید
. بازی بیش از ۸۰ مرحله گوناگون و چالش انگیز دارد . شما می توانید آپگرید های مختلف را بر روی وسیله خود ببندید و از بازی لذت ببرید .

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 92 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی Chuck the Muck مثل یه لکه نارنجی پر اشتها می مونه. اون. خوشحال کنید. وبا ماجراجویی به دنبال کریستال ها را پیدا کنید
با انگشت خود آن را به اطراف بچسبانید و هر چیز بر سر راه را خراب کنید.
ایجاد پل ها. تیراندازی کردن. خراب کردن. پریدن. چسبیدن از مزایای این بازی مهیج و سرگرم کننده میباشد

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 180 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

یک بازی زیبا و فوق العاده گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! زندانیان فرار کرده اند و بتمن دست خود را شکسته است حال شما باید در نقش بتمن در این بازی انجام وظیفه کنید ! در این بازی باید برای جنگ با جوکر از پشت بام های شهر خاموش گاتهام عبور کنید و ارتش جوکر را نابود کنید . در این بازی شما باید به خوبی بتمن بجنگید تا در مبارزه با جوکر شکست نخورید !

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• دانلود دیتا به صورت جداگانه

این بازی برای پردازنده های 2 هسته ای و بالاتر و 1 گیگابایت رم میباشد

admin بازدید : 122 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

نام بازی جدید بتمن است که با گرافیک خیره کننده برای اندروید ارایه شده و می بایست در آن نقش بتمن را بر عهده گرفته و شهر گاتهام را از بزرگ ترین سرقتی که قرار است در تاریخ آن رخ دهد نجات دهید . داستان این بازی همانند شوالیه تاریکی بوده و می بایست تم داستانی آن را در قالب یک بازی انجام دهید . با انجام ماموریت هایی که در این بازی  بر عهده شما قرار داده شده است احساس سوپر قهرمان بودن به شما دست خواهد داد . بازی The Dark Knight Rises به لطف بهره گیری از افکت های سینمایی و بسیاری از حرکات مختلف شما را در قلب حوادث اکشن این فیلم جذاب قرار خواهد داد .

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

-* دانلود دیتا به صورت جداگانه.

admin بازدید : 102 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

هیولا ها به زمین حمله کرده اند و سیاره در خطر است و باید جلوی هیولا ها را بگیرید و زمین را از وجود آنها پاک کنید. این بازی ماجراجویی با کیفیت خارق العاده و به سبک تیر اندازی بی نهایت شما را مدت ها سرگرم میکند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

دانلود دیتا به صورت جداگانه

این بازی برای اولین اجرا نیاز به اینترنت دارد.

admin بازدید : 306 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Pacific Rim بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و شگفت انگیز که شاهکاری از شرکت نام آشنای Warner Bros در سبک بازی های اکشن می باشد که با الهام از فیلم برادران وارنر به کارگردانی گیلرمو دل تورو طراحی و عرضه شده است. این بازی ابتدا برای ios منتشر شده بود و بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن نیز برای کاربران اندرویدی منتشر شد این بازی خیره کننده شما را در نقش ربات های هیولایی با نام Jaegers قرار میدهد که باید در مقابل طیف عظیمی از هیولاهای قدرتمند به مبارزه بپردازید و برای بقای خود تلاش کنید.

قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• دانلود دیتا به صورت جداگانه.

admin بازدید : 106 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از مدت ها انتظار بازی فوق العاده زیبای The Walking Dead که بر اساس سریالی با همین نام ساخته شده است برای اندروید منتشر شد ! ویروسی در میان مردم پخش شده است و همه به زامبی تبدیل شده اند ، در این بین فقط تعداد کمی نجات یافته اند . قهرمانانی که در این بازی کنترل آن ها را بر عهده دارید همانند سریال عبارت اند از : ریک ، شین ، آندرا ، کلارا و … که همگی برای بقای خود تلاش نی کنند . بازی از گرافیک بالا و گیم پلی جذابی برخوردار می باشد.

admin بازدید : 88 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Cut the Rope HDطناب را ببر يا همان Cut The Rope بازي فوق العاده سرگرم کننده در مورد يک موجود شگفت انگيز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال مي شود و اکنون شما با بريدن ريسمان متصل به آبنبات بايد آن را در دهان اين آبنبات خور بامزه بياندازيد و البته بايد در مراحل مختلف اين کار ستاره هاي موجود را جمع آوري، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را براي دزدين آبنبات ناکام گذاريد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

admin بازدید : 90 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 99 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار می باشد که نسخه جدید آن با تغییرات چشمگیری برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده توانسته است در گوگل پلی امتیاز 4.5 را به خود اختصاص دهد ! بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های دویدنی برای اندروید است که تجربه بازی در یک سرزمین فوق العاده زیبا و عجیب را در اختیار شما قرار می دهد ؛ در این بازی باید سعی کنید سکه های بیشتری را در طول مسیر جمع آوری کنید و از موانع عبور کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

admin بازدید : 111 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی Toy Story Smash It یک بازی فکری با شخصیت های دوست داشتنی داستان اسباب بازی ها می باشد. شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با حل پازل ها و مبارزه با بیگانگان فضایی از ۶۰ مرحله پیش روی خود عبور کنید. Toy Story Smash It تنها یک بازی نیست! انیمیشن ها، داستان و اتفاقات خنده دار آن برای ساعت ها لذت و شادی را به شما هدیه می دهد. این بازی همچنین دارای طراحی و گرافیک سه بعدی بوده که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

admin بازدید : 134 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه هفتم از سری بازی های هیجان انگیز و محبوب اسفالت دقایقی قبل از سوی گیم لافت برای اندروید عرضه شد! این نسخه از بازی که با موضوع ریسینگ میباشد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار میباشد و شما را مجذوب خود میکند! در این نسخه از بازی شاهد افزایش ماشین ها از شرکت های معروف مانند فراری لامبورگینی بوگاتی و … میباشید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

admin بازدید : 105 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

کمپانی نام آشنا و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد!
هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باوردنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.
• نسخه Offline بدون نیاز به (Root)
• 100% تست شده

admin بازدید : 104 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

After Earth یکی از محبوب ترین فیلم های اکشن ، هیجانی و تخیلی می باشد که بازی آن برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است . قضیه ی بازی همانند فیلم آن از این قرار است که بر اثر یک سانحه کیتای ریجی و پدرش سایفر برروی یک سیاره ی عجیب فرود می آیند ؛ سیاره ای که هزاران سال پیش انسان ها به دلایلی ناشناخته مجبور به ترک آن شده اند ! در طی حادثه ای سایفر صدمه می بیند و کیتای جوان می بایست با کارهای ماجراجویانه ی خود به فرستادن سیگنال برای نجات پدر خود اقدام کند .
شما در این بازی قدرت های منحصر به فرد و خارق العاده ای دارید و می بایستی با کارهای مختلفی همچون لیز خوردن ، پریدن و … اقدام به نابودی دشمنان کنید تا در نهایت وجود موجودات عجیب و غریب را از این سیاره پاک کنید ! شما می توانید با مهارت های همچون پرواز کردن از نقاطی به نقاط دیگر بروید و دشمنان را یکی پس از دیگری بکشید. این بازی که گرافیک بالایی دارد ، بیست مرحله ی چالش برانگیز و جذاب را شامل می شود و شما باید هر مرحله را با کشتن دشمنان و کارهای دیگر باز کنید.

admin بازدید : 104 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازي اعتياد آور و بسيار زيبا Plants vs. Zombies ساخت شركت EA Swiss Sarl است كه سبك جديد از بازي را به نمايش ميگذارد كه مي توان گفت تركيبي از سبك هاي Strategy و Tower Defence مي باشد. سايت IGN به اين بازي امتياز 9 را از 10 داده است و به علت زيبايي و سبك فوق العاده اين بازي قرار است بر روي XBox360 نيز منتشر شود. Plants vs. Zombies زامبی ها به سمت خانه شما حمله مي كنند و شما بياد با كاشتن گل و گياه هاي متفاوت كه در باغچه هاي خانه ي خود مي كاريد از حمله به خانه تان جلوگيري كنيد.تنوع در گل و گياه بالاست به طوري كه تا پايان بازي 50 نوع گل و گياه در اختيارتان است . انواع زامبي ها در اين بازي وجود دارد معمولي و كند گرفته تا زامبي مايكل جكسوني و ماشين سوار. اين بازي در روز و شب در حياط ، حياط پشتي و پشت بام صورت ميگيرد كه شما بايد انواع گل را خريداري كنيد از گلهاي تك تير گفته تا رگباري . موسيقي اين بازي بين نظير است حتي اگر چندين ساعت پاي اين بازي بنشينيد باز هم از بازي كردن اين بازي خسته نخواهيد شد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

  >  همراه با دیتا.

  >  فایل Data و فایل نصب، در یک فایل Zip شده است.

admin بازدید : 98 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Can KnockdownCan Knockdown 3 یکی از محبوب ترین و اعتیاراورترین بازی های تفریحی و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که ما امروز به درخواست کاربران نسخه ی فول آن را در اختیار شما قرار میدهیم. در این بازی تا می توانید دقیق و هوشمند باشید! شما در محیطی زیبا و کاملا واقع گرایانه قرار دارید و باید در هر مرحله قوطی هایی را که در فواصل مختلف قرار دارند نشانه بگیرید و با توپ به ان ها ضربه بزنید! هر چه ضربه ی شما به توپ ها نزدیک تر باشد ؛ امتیاز بیشتری را از آن خود خواهید کرد و به مرحله های بعدی صعود خواهید کرد.

-* قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

  >  همراه با دیتا.

  >  فایل Data و فایل نصب، در یک فایل Zip شده است.

admin بازدید : 107 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars HD داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,282
  • بازدید ماه : 16,127
  • بازدید سال : 80,035
  • بازدید کلی : 474,018