loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 109 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ProgDVB Pro

ProgDVB Professional نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلویزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.

admin بازدید : 97 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

XAMPP

بسیاری از افراد و برنامه نویسانی که با زبان هایی مانند PHP کار می کنند می دانند که راه اندازی یک وب سرور مانند Apache و پیکربندی آن بر روی ویندوز و یا لینوکس بسیار سخت است و افزودن برنامه های مورد نیاز دیگری از جمله MySQL, PHP و Perl بسیار دشوار خواهد بود. XAMPP نرم افزاری فوق العاده است که این مشکلات را برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به این سورس از بین برده است تا آن ها حتی با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت این نرم افزار برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا XAMPP یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی است.

admin بازدید : 127 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

RadioGet Ultimate

نرم افزار RadioGet نرم افزاری جالب برای گوش دادن به بیش از 25 هزار رادیو به صورت اینترنتی می باشد. این نرم افزار با دسته بندی شبکه های رادیویی کاربر را در انتخاب شبکه مورد نظرش یاری میدهد. همچنین با داشتن قابلیت ضبط صوت بدون کاهش کیفیت قابلیت تهیه یک آرشیو و همچنین ضبط موزیک های دلخواه کاربر را فراهم میکند. در زمینه موزیک این نرم افزار جزئیات بیشتری را در نظر گرفته است به صورتی که میتوانید با انتخاب ژانر موزیک و حتی نوشتن نام خوانندگان ، موزیک هایی را از طریق رادیوهای اینترنتی گوش فرا دهید. ضبط شبکه های رادیویی با فرمت mp3 صورت خواهد گرفت.

admin بازدید : 97 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

Serif WebPlus

Serif WebPlus نرم افزاری است که برای طراحی وب سایت های کوچکی که کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت های تجاری نیاز دارند کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار برای طراحی یک وب سایت دیگر نیازی به دانستن کدهای HTML نخواهید داشت و با یک drag و drop نمودن ساده در رابط کاربری شهودی این نرم افزار و ابزارهای قدرتمندی که برای طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، حتی اگر از قبل هم هیچ گونه تجربه ای در این زمینه نداشته باشید، به راحتی توانایی طراحی سایت دلخواه تان را پیدا خواهید کرد.

admin بازدید : 117 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

دانلود The Bat! Professional

نرم افزار The Bat یک کلاینت ایمیل قوی، قابل تنظیم و با دسترسی آسان برای مدیریت دریافت و ارسال ایمیل می باشد.
این نرم افزار با پشتیبانی از چندین اکانت POP، multithreading واقعی، پشتیبانی از استاندارهای MIME و UUencode، اعلام پیغام، پشتیبانی از PGP ، صدور مجوز APOP، مرتب سازی پیام ها، الگو بندی پیام ها و پشتیبانی از مالتی مدیا،خواسته های زیر را برآورده می سازد:
- اعمال فیلترینگ
- نامه ها را براساس طبقه بندی که مد نظر دارید جداسازی کنید، نامه ها را به طور خودکار به افراد دیگر Reply کنید، بر اساس علاقه، نامه ها را با رنگ از هم نشانه گذاری کنید و ...
- Ctrl+Shift+F را فشار دهید تا بر اساس پیغام فعلی و تابع از پیش تعریف شده، فیلتر جدیدی سریعا ساخته شود.
- الگوها
- یک مدیر فروش برای ارسال نامه به مشتریان خود نیاز به الگویی خاص دارد، پس Ctrl+Shift+Q را فشار دهید تا به سرعت الگوی مورد نظر ایجاد گردد، عنوان الگو را تایپ کرده و Ctrl+Space را فشار دهید، Bat متن را درجای مناسب قرار داده، فایل ها را ضمیمه نموده و پیغام را برای ارسال آماده می سازد.
- دکمه F7 را فشار دهید تا بر اساس معیار جستجوی مورد نظر، جستجوی کارایی را انجام دهید.
-اعمال اسپم فیلترینگ
- همه روزه نامه های ناخواسته ای که حاوی اطلاعیه های فروش می باشند را دریافت می کنید، که بسیاری از آن ها نا خواسته هستند، anti-spam plug-in این نرم افزار شما را از شر این مزاحم ها راحت می نماید.

admin بازدید : 135 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ICQICQ نام نرم افزاري است که ساخت شرکت Mirabilis مي باشد و يکي از بهترين و قدرتمند ترين نرم افزار هاي چت و گفتوگوي اينترنتي مي باشد که به صورت آنلاين افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فايل و عکس و فيلم از شما به ديگران و بالعکس را فراهم مي کند. امکان ارسال ايميل و فراهم کردن پنجره هاي و اتاق هاي Chat Room از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار کاربردي مي باشد اين برنامه تقريبا شبيه به Yahoo! Messenger کار مي کند.

admin بازدید : 118 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

CyberLink YouCam نام نرم افزاری می باشد که توانایی برقراری ارتباط با وبکم ها را دارا بوده و به وسیله این ارتباط کاربر می تواند به سادگی کارهای متعددی از جمله دادن افکت های مختلف در هنگام ارتباط های تصویری یا ضبط همزمان وبکم را انجام دهد. این نرم افزار که افکت ها ی بسیاری را در خود جای داده می تواند با کیفیت HD  به ضبط تصاویر بپردازد ،  ضبط تصاویر با این برنامه هم به صورت ساده  و هم به صورت افکت دار ممکن خواهد بود. Cyberlink YouCam  سازگاری خاصی با Yahoo Messenger  و Youtube دارا می باشد. پشتیبانی از صفحه نمایشگر های لمسی یکی از خصوصیت هایی است که امروزه در این چنین نرم افزارهایی به وضوح مشاهده می شود. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

admin بازدید : 116 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo از آنجايي که امروزه ارتباط اينترنتي بسيار رايج شده است افراد زيادي از مسنجرها براي برقراري ارتباطات نوشتاري، صوتي و يا ويديويي استفاده مي کنند. ooVoo نيز در واقع نوعي مسنجر است که به وسيله آن قادر به برقراري ويدئو چت (ارسال پغام هاي تصويري)، تماس هاي تلفني و يا گفتگوهاي متني خواهيد بود. در واقع اين برنامه يک مسنجر حرفه اي مانند ياهو مسنجر يا اسکايپ است که تمرکز اصلي آن بر روي ويدئو چت و تماس هاي تلفني است. يکي از ويژگي هاي قابل ذکر اين مسنجر که بسيار مفيد نيز مي باشد، امکان برقراري کنفراس صوتي تصويري بين کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتي از جهان باشند، علاوه بر اين هريک از افراد آنلاين حاضر در کنفرانس مي توانند فايلي را به اشتراک گذاشته تا بقيه نيز از آن استفاده نمايند.

admin بازدید : 110 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Comodo IceDragon

Comodo IceDragon نام مرورگری است که براساس موزیلا فایرفاکس ساخته شده است و در میان مرورگرهای اصیل و قدرتمند توانسته جایگاه خوبی را با امنیت بالا برای خود اختصاص دهد. کاربران اینترنت همیشه نیازمند به انتخاب یک مرورگر امن با ظاهری زیبا هستند. IceDragon روی هسته اصلی مرورگر موزیلا ساخته شده و ترکیبی از ویژگی های اساسی از کد اصلی با ویژگی های امنیتی COMODO می باشد. این نسخه از مرورگر شامل ویژگی های امنیتی اساسی مانند دی ان اس و بازرس سایت می باشد. رابط کاربری مناسب و دارا بودن محیطی جذاب و همچنین حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از افشای آن ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی از ویژگی های این نرم افزار هستند که علت آن استفاده مرورگر از سورس اصلی موزیلا می باشد ، همچنین تمامی extensions ها در آن قابل اجرا هستند.

admin بازدید : 118 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Super Hide IP

نرم افزار Super Hide Ip یکی از نرم افزار های معروف برای پنهان سازی آی پی شما در حال استفاده از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید افراد مختلف می توانند به راحتی آی پی شما را پیدا کرده و از آن استفاده های مختلفی بکنند. در برخی مواقع نیز برخی سایت های خارجی محدودیتی برای کاربران ایران قائل می شوند که مانع از دسترسی کامل آنها به سایتشان می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آی پی خود را به آی پی هر کشوری که مایل هستید تغییر دهید تا دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشید. شما با پنهان کردن آی پی خود می توانید به راحتی به صورت یک ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آن کسی از آی پی اصلی شما با خبر شود. نرم افزارهای بسیاری برای پنهان سازی آی پی ساخته شده است که اکثر آنها عملکرد قابل قبولی ندارند و با مشکلاتی همراه هستند اما این نرم افزار که کاربران فراوانی از آن استفاده می کنند این مشکلات را حل کرده است. نرم افزار Super Hide Ip با حجم بسیار کم و به سادگی آی پی شما را تنها با چند کلیک پنهان خواهد کرد.

admin بازدید : 86 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

AusLogics BoostSpeed

Auslogics BoostSpeed نرم افزاري قدرتمند و همه کاره براي پاک سازي، افزايش سرعت و تعمير مشکلات سيستم کند شما مي باشد. اين نرم افزار داراي امکاناتي براي پاک سازي رجيستري ويندو ز، يکپارچه سازي هارد ديسک ، خالي کردن فضاي هارد ديسک ، بازيابي فايل هايي که به صورت تصادفي حذف شده اند و افزايش سرعت اينترنت مي باشد.

admin بازدید : 103 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

Apowersoft Streaming Audio Recorder

Apowersoft Streaming Audio Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط هرگونه صدا در رایانه می باشد که شما را قادر میسازد تا آن را در فرمت های مختلف در رایانه ی خود ذخیره نمایید. از طریق این نرم افزار شما می توانید صوت را از طرق مختلف همچون از طریق میکروفون، از طریق ضبط هر گونه صوت که در رایانه پخش می شود شامل ویدیو های آنلاین، بازی های آنلاین، رادیو های آنلاین و ... ضبط و در فرمت های مختلفی همچون MP3, WAV, WMA, OGG, AAC, FLAC ذخیره نمایید. همچنین شما قادرید صوت های مختلف را ویرایش کنید، قطعه قطعه و کنار همدیگر قرار داده و قطعه ی صوتی دیگری ایجاد کنید. اگر از دوستداران موسیقی باشید همچنین قادرید به روز ترین موسیقی ها را از طریق این نرم افزار جستجو کرده و هر کدام را خواستید در رایانه ی خود ذخیره نمایید. نکته ی لازم به ذکر در باره ی نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder امکان رایت سی دی در این نرم افزار می باشد که شما را قادر میسازد تا فایل های صوتی ایجادی خود را یکجا، آسان و سریع بر روی سی دی رایت نمایید. هم اینک می توانید

admin بازدید : 126 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

MSN Recorder Max

MSN Recorder Max ابزاريست که شما را قادر مي سازد تا بتوانيد به آساني تمامي مکالمات ويديويي را  ضبط کنيد. با این نرم افزار شما مي توانيد به آساني و با کيفيت بسيار بالا در زمان استفاده از چت تصويري و يا وبکم اقدام به فيلمبرداري کنيد. شما مي توانيد در زمان فيلمبرداري محدوده خاصي را انتخاب کنيد و فقط از همان محدوده فيلم بگيريد و يا اينکه مي توانيد بصورت تمام صفحه و از کل صفحه نمايش نيز فيلم بگيريد و با فرمت هاي مختلف ويديويي آنها را ذخيره کنيد.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Magic Camera

آیا دوست دارید وقتیکه چت میکنید بهترین چهره را از خودتان نمایش بدهید؟ به قول معروف خیلی خوش تیپ باشید؟ دوست دارید تا دسکتاپ کامپیوتر خود و همکارانتان برای همدیگر قابل دسترس باشد؟ آیا علاقه دارید تا در هنگام چت کردن با خانواده تان که از شما دور هستند تصاویر ویدئویی شان را ضبط کنید؟ نرم افزار Magic Camera تنها با اضافه کردن یک دوربین مجازی به کامپیوتر شما به سادگی تمام این رویاها را به واقعیت تبدیل میکند . این چیزی فراتر از یک جادوست. نرم افزار Magic Camera بیشتر از یک دوربین مجازی پیشرفته برای برنامه های مسنجر شما یا هر نرم افزار دیگر گفتگوهای ویدئویی است. این نرم افزار از طرف اکثر برنامه ها و سرویس های گفتگوی اینترنتی مثل MSN Messenger , Yahoo Messenger , AIM, ICQ , Camfrog Video Chat , Skype و هر مورد مشابه دیگری قابل پذیرش است. همچنین Magic Camera به راحتی این امکان را برایتان فراهم میکند تا تصویر دسکتاپ تان را به صورت زنده برای دوست خود ارسال کنید. با کمک این گزینه میتوانید فایل ها و اسنادتان را برای همکارانتان ارسال کنید. همینطور با استفاده از این برنامه میتوانید در هنگام ارتباط با انواع مسنجرها یا برنامه های ارتباط تصویری صحنه های جعلی از اتفاقاتی که رخ نداده ارائه کرده و یا بنا به دلایل شخصی خود را فرد دیگری نمایش دهید! البته میتوانید تصویر واقعی خود را نشان داده و از یک دوربین مجازی تصاویر واقعی ارسال کنید.

admin بازدید : 101 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

ManyCam Pro

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید.

admin بازدید : 104 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

قابلیت های کلیدی نرم افزار LinkCollector:
- وارد کردن بوک مارک از مرورگر های Internet Explorer, Firefox, Opera , Google Chrome
- وارد کردن فایل هایی با فرمت HTML , SQLite , JSON ,URL , ADR
- استخراج تمام بوک مارک ها به HTML
- جستجو سریع
- مدیریت بر لینک ها
- ایجاد لیستی از بوک مارک های مورد علاقه
- ساخت نسخه پشتیبان از بوک مارک مرورگر های Internet Explorer, Firefox, Opera , Google Chrome
و...



هرگونه مشکل در لینک دانلود و یا در پست حتما از طریق نظرات همان پست به ما گزارش دهید.





admin بازدید : 91 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

cFosSpeed

cFosSpeed نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا در فعالیت های مختلف شبکه و اینترنت و استفاده از نرم افزارهای مرتبط با اینترنت را بهینه سازی نمایند . در این نرم افزار تکنولوژی به نام traffic shaping بکار برده شده است که باعث شکل دهی به عبور مرور داده ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به کاهش Ping ، اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل و.. اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی cFos software میباشد.

admin بازدید : 129 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

DU Meter

نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ، هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان می دهد. این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان می دهد. از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.DU Meter  قابلیتی به نام View Connections را داراست که شما می توانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک می کند.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

MetaProducts Inquiry Pro

MetaProducts Inquiry تحقيقات اينترنتي را براي شما فوق العاده آسان مي کند. اين نرم افزار به شما در زمينه ي جمع آوري، سازماندهي و مشاهده ي اطلاعات از طريق اينترنت کمک مي کند. Inquiry هماهنگي کاملي با Microsoft Internet Explorer داشته و از برنامه هاي standalone مي باشد. به کمک اين نرم افزار مي توان فايل هاي وب مختلف مانند صفحات وب، متن و تصوير و ... را ذخيره نمود. شما مي توانيد مستندات خود را به فرمت هاي ديگر تبديل نموده و در اختيار دوستان و همکارانتان قرار دهيد. ذخيره ي صفحاتي که در حال مرورشان هستيد يا عکس ها و متن ها تنها با يک کليک امکان پذير است. اين نرم افزار صفحات را با سرعت بيشتري نسبت به قابليت ذخيره ي IE دانلود مي کند. Inquiry پيچيدگي کامل براي محققان اينترنتي دارد و در عين حال سادگي کافي براي کاربران تازه کار. اين محصول براي محققان، دانش آموزان، نويسندگان، قانونمداران و هر آنکه نياز به اينترنت و جستجو در آن را دارد مناسب مي باشد.

admin بازدید : 95 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

CaptureSaver

 نرم افزار CaptureSaver به شما امکان ظبط ، سازماندهی و جست و جوی اطلاعاتی را که شما در اینترنت جمع آوری می کنید را می دهد. هنگام استفاده از CaptureSaver شما هرگز اطلاعات مهم را از دست نمی دهید و دیگر نگران صفحاتی از وب و یا وب سایت هایی که ناپدید می شوند و دیگر امکان پیدا شدن آنها نیست ،  نیستید. شما می توانید هر چیزی را با استفاده از این نرم افزار و در انیترنت با استفاده از ابزار های جس تو جو ، بیابید و آن را سازماندهی و ذخیره کنید که از جمله ی آن ها می توان به Web Pages, بلاگ ها , Wikis ,  RSS خبرهای , ایمیل , عکس ها , گروه های خبری ،  Threads و دیگر محتوهای موجود در اینترنت اشاره نمود. متن هایی که در ویندوز وجود دارد و نیز عکس هایی که در صفحه نمایش است و متن هایی با فرمت های برنامه هایی نظیر مایکروسافت آفیس و Adobe Acrobat Reader و سایر فرمت ها را نیز می توانید سازماندهی کرده و ذخیره کنید تا هیچگاه آنها را گم نکنید.

admin بازدید : 116 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

NBMonitor Network Bandwidth Monitor

NBMonitor Network Bandwidth Monitor مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت برای آپلود و دانلود را ردیابی کرده و با بررسی اینترنت شما می تواند تمامی اتصالات فعال را نمایش داده و مقدار ترافیک هر کدام از آنها در ارتباط با اینترنت را نمایش دهد. این نرم افزار اطلاعات مربوط به اتصالات شبکه و مقدار پهانی باند آن را به صورت زنده به نمایش می گذارد. برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه، NBMonitor Network Bandwidth Monitor به شما نام اتصالات را نمایش داده و به شما امکان قرار دادن فیلتر برای استفاده از مقدار معینی پهنای باند برای هر اتصال را می دهد.

admin بازدید : 85 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

OnlineTV

برای تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا ساخته شده است. این نرم افزار  به شما این امکان را میدهد تا بیش از ۸۵۰ شبکه تلویزیونی رایگان را تماشا و نیز بیش از 1500 ایستگاه آنلاین رادیویی رایگان رابرروی کامپیوترخود دریافت نمایید.این نرم افزار به بیننده این اجازه را می دهد تا مستقیما به تماشای برنامه تلویزیونی دلخواه بپردازد بی آنکه نیاز باشد تا دردسرهای وبسایتهای گوناگون ازقبیل سرعت کم بارگذاری، بنرها و pop-up های تبلیغاتی وغیره را متحمل شوند. با در دست داشتن این ابزار نیاز به هیچ ابزاراضافی ندارید ، هیچ هزینه ماهیانه ای را نمی پردازید ونیازی نیست هزینه بیهوده ای کنید. Online TV Player هم ویندوزمدیا پلیر و هم Real Player را پشتیبانی میکند. با کمک این نرم افزارتوانمند میتوانید اکثر فرمتهای اجرایی رادر یک برنامه پخش کنید.همچنین این نرم افزار به شما اجازه میده تا پنجره تصویر رابه هر اندازه ای که میخواهید درآورید، به علاوه حالت Full-Screen نیز پشتیبانی میشود.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Smart Hide IP

مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده كه از خود پرسیده اید بهترین راه برای در امان ماندن از دست هكرها در دنیای اینترنت چیست و مطمئنا به این پاسخ رسیده اید كه نصب یك نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می تواند شما را از دست این هكرها در امان نگه دارد اما بد نیست بدانید كه این آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به حفاظت از شما و سیستمتان نمی باشند و یكی از مطمئن ترین راه های در امان ماندن از دست آن ها مخفیانه عمل كردن در دنیای اینترنت و هویت شما یعنی آی پی شما می باشد امروزه نرم افزارهای فراوانی برای این كار روانه ی بازار شده اند كه اكثر آن ها دارای مشكلات فراوانی بوده اند و نتوانسته اند نظر شما را جلب نمایند اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و كاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است كه با استفاده از آن می توانید به راحتی آی پی خود را مخفی كرده و از دست هكرها در امان بمانید. Smart Hide IP نرم افزاری است كه شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با یک كلیك آی پی خود را مخفی كرده و با آی پی های جعلی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و حتی با عوض نمودن آی پی خود و قرار دادن آی پی كشورهای دیگر به سایت های كه برای كشور ما تحریم می باشد مراجعه كرده و نیاز های خود را برطرف سازید.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

RadioGet Ultimate

نرم افزار RadioGet نرم افزاری جالب برای گوش دادن به بیش از 25 هزار رادیو به صورت اینترنتی می باشد. این نرم افزار با دسته بندی شبکه های رادیویی کاربر را در انتخاب شبکه مورد نظرش یاری میدهد. همچنین با داشتن قابلیت ضبط صوت بدون کاهش کیفیت قابلیت تهیه یک آرشیو و همچنین ضبط موزیک های دلخواه کاربر را فراهم میکند. در زمینه موزیک این نرم افزار جزئیات بیشتری را در نظر گرفته است به صورتی که میتوانید با انتخاب ژانر موزیک و حتی نوشتن نام خوانندگان ، موزیک هایی را از طریق رادیوهای اینترنتی گوش فرا دهید. ضبط شبکه های رادیویی با فرمت mp3 صورت خواهد گرفت.

admin بازدید : 96 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Google Earth Proتوسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی: تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستید. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

admin بازدید : 101 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

NetSarang Xmanager Enterprise

Xmanager Enterprise نام نرم افزاری از شرکت NetStrong می باشد شما از این برنامه می توانید در منازل و یا ادارات بزرگ نیز استفاده نمایید. این نرم افزار از امکانات مدیریتی زیادی بر شبکه و کنترل دیگر سیستم ها برخوردار می باشد که به وسیله آن ها هر مدیر سیستمی قادر خواهد بود تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نماید. مدیر شبکه قادر است با نصب این نرم افزار عملکرد تمامی سیستم های Join شده در شبکه را مشاهده نموده و مدیریت کامل برروی آن ها داشته باشد. البته کاربران هم با استفاده از این نرم افزار می توانند قابلیت های زیادی را تجربه کنند. به سادگی می تواند با دیگر رایانه ها ارتباط برقرار کرده و به اشتراک و انتقال فایل ها بپردازند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مشاهده تمامی سیستم های موجود در شبکه در قسمت دیگر سیستم ها، کنترل نرم افزاری تمام قسمت های مختلف کامپیوترهای متصل به شبکه، مشاهده صفحه نمایش دیگر سیستم ها، توانایی کنترل اشتراک گذاری فایل ها در سیستم ها، برقراری ارتباط از طریق IP به کمک Address Bar، پشتیبانی از پروتکل های مختلف اینترنتی، توانایی اتصال به وسیله TelNet، اتصال به پروتکل های FTP برای انتقال فایل و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 81 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

MetaProducts Offline Explorer Enterprise

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکس های Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایت های پشتیبانی شده، پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از  ویژگی های این نرم افزار است.
با استفاده از این برنامه می توانید صفحات وب و اف تی پی را دانلود کرده و بعدا از آنها استفاده کنید، آنها را بخوانید، ویرایش کنید و یا لینک های آن را دنبال کنید. این نرم افزار از تکنولوژی های مدرن اینترنت مانند فلش، اسکریپت ها و متون فعال (Active Content) پشتیبانی می کند. Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمائید، شما هنوز هم وب سایت تان را بر روی هارد دیسک دارید حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابه جا شوند فایل های شما دست نخورده باقی خواهد ماند.

admin بازدید : 97 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

UltraVNC

UltraVNC نرم افزاری قدرتمند با استفاده آسان و رایگان است که امکان دیدن صفحه نمایش یک کامپیوتر (از طریق اینترنت یا شبکه) و نمایش آن بر روی صفحه نمایش شما را داراست. این نرم افزار اجازه می دهد تا شما با استفاده از ماوس و صفحه کلید خود ، PC دیگری را از راه دورکنترل کنید . این بدان معنی است که شما می توانید از راه دور روی کامپیوتر دیگر کار کنید، اگر شما ارائه دهنده پشتیبانی کامپیوتر هستید به سرعت می توانید به رایانه های مشتریان خود در هر نقطه جهان دسترسی داشته باشید و به حل و فصل مسائل مربوط بپردازید.

admin بازدید : 110 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Host Monitor Enterprise

نرم افزار Host Monitor یکی از بهترین ابزار های مدیریت سیستم است که به صورت مداوم در دسترس بودن و عملکرد سرورها را نظارت می کند. این نرم افزار در مواقع قطعی و خطاهای سرور به مدیر هشدار می دهد و یا به صورت مستقل برای اصلاح مشکل به وجود آمده تلاش می کند. توسط این نرم افزار مدیران شبکه قادر به نظارت سیستم های ارائه دهنده خدمات در شبکه و کامپیوترهای میزبان می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی مناسب و ساده توانایی نظارت بر تمامی سیستم های میزبان موجود در شبکه از جمله شبکه های کوچک و یا در سطح سازمانی را دارا می باشند. این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلفی برخودار می باشد که به وسیله آن ها مدیریت بر امور یاد شده بسیار ساده خواهد بود. از ویژگی های مجود در این نرم افزار می توان به قابلیت تست سیستم ها با بیش از 60 روش مختلف، ساخت فایل های گزارشی در فرمت های مختلفی مانند Text , HTML , DBF و ODBC، توانایی استفاده از راه دور به منظور نظارت بر روی سیستم عامل های مختلف نظیر Windows, FreeBSD , Linux , NetBSD , OpenBSD و Solaris، قابلیت استفاده از ابزارهای وب همانند Telnet و کنسول های کنترل سیستم و بسیاری دیگر از ابزارهای موجود که هر یک از آن به راحتی قابل دسترس می باشند.

admin بازدید : 83 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

SmartWhois

SmartWhois نرم افزاری کاربردی برای نمایش اطلاعات شبکه است که به شما امکان مشاهده تمام اطلاعات موجود در مورد یک آدرس IP، نام میزبان یا دامنه، کشور، ایالت، شهر یا استان، نام ارائه دهنده شبکه، اطلاعات تماس مدیر فنی و پشتیبانی را می دهد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدانید چه کسی مالک دامنه است، زمان ثبت دامنه در چه زمان و اطلاعات تماس مالک آن چه چیزی است. این نرم افزار از اطلاعات بیش از 100 پایگاه داده whois در سراسر جهان استفاده می کند و کامل ترین نتایج را در عرض چند ثانیه در اختیار شما قرار می دهد.
SmartWhois از نام های دامنه بین المللی (IDNها) پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از دامنه های بدون کاراکترهای انگلیسی مانند دامنه های فارسی و … نیز هویز بگیرید. همچنین این برنامه به طور کامل از آدرس های IPv6 پشتیبانی می کند. این نرم افزار اطلاعاتی نظیر مشخصات مالک، DNS، رتبه گوگل و الکسا، تاریخ ثبت و تمدید دامنه و … را در اختیار شما قرار می دهد.

admin بازدید : 78 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

XAMPP

بسیاری از افراد و برنامه نویسانی که با زبان هایی مانند PHP کار می کنند می دانند که راه اندازی یک وب سرور مانند Apache و پیکربندی آن بر روی ویندوز و یا لینوکس بسیار سخت است و افزودن برنامه های مورد نیاز دیگری از جمله MySQL, PHP و Perl بسیار دشوار خواهد بود. XAMPP نرم افزاری فوق العاده است که این مشکلات را برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به این سورس از بین برده است تا آن ها حتی با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت این نرم افزار برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا XAMPP یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی است.

admin بازدید : 318 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise

Remote Desktop Manager یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Extensoft Artisteer

Artisteer اولین و تنها نرم افزار برای خودکار سازی روند طراحی وب می باشد که شما توسط آن می توانید خیلی سریع و ساده ، قالب های وبسایت و تم وبلاگ های منحصر به فردی را خلق کنید. با استفاده از Artisteer می توانید به یک طراح وب حرفه ای تبدیل شوید و به سادگی گرافیک ها را ویرایش ، کدهای XHTML و CSS را ویرایش و قالب های زیبا برای وبسایت ها ، قالب های Joomla ، تم های Drupal ، تم های وردپرس ، پوسته های DotNetNuke و قالب های Blogger را بدون نیاز به نرم افزارهای Photoshop یا Dreamweaver یا مهارت های تکنیکی ، طراحی کنید.

admin بازدید : 102 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver CS6

Adobe Dreamweaver نرم افزار قدرتمند و غني است که اکثر طراحان براي طراحي هاي وب خود از آن استفاده مي کنند. با Dreamweaver مي توانيد به سادگي اقدام به نوشتن کد ها و تگ هاي مد نظر خود نماييد، همچنين محيط ويرايشگر فوق حرفه اي اين برنامه با تفکيک کردن کدهاي مختلف، کد نويسي را براي شما آسان مي نمايد. اگر تا پيش از اين براي مشاهده آنچه ساخته ايد فايل را آپلود کرده و يا بر روي لوکال قرار مي داديد اکنون تنها با يک کليک امکان ديدن نتيجه کار برايتان فراهم شده است.Adobe Dreamweaver CS6 علاوه بر پشتيباني از تگ هاي HTML 5 و CSS 3 امکان ويرايش و استفاده از زبان هاي برنامه نويسي تحت وب نظير PHP ، ASP ، ASP.NET ، JSP و ... را در اختيار شما مي گذارد و شما مي توانيد با استفاده از اين نرم افزار به خلق وب سايت هاي حرفه بپردازيد.

admin بازدید : 377 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Fireworks CS6

در نرم افزار Adobe Fireworks CS6 می توان گفت که تقریباً بسیاری از نیازهای کاربران و طراحان وب در زمینه طراحی گرافیک وب برطرف شده است و امکانات متعدد و متنوعی که در این نسخه برای کاربران قرار داده شده است به حدی می باشد که می توان هر نوع طراحی دلخواه را بر روی صفحه وب مورد نظر اعمال نمود. Adobe Fireworks CS6 نرم افزاری است برای طراحی وب سایت های بسیار زیبا و mobile apps در یک اسنپ، بدون نیاز به هیچ گونه  کدنویسی. همچنین این نرم افزار تصاویر وکتور و بیت مپ، mockups، گرافیک های سه بعدی و محتوای تعاملی را برای تبلت ها و تلفن های هوشمند ارائه می کند.

admin بازدید : 124 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals WeBuilder

WeBuilder نرم افزاری پیشرفته و همه كاره برای ویرایش كد هایی است كه صفحات وب با آن ها كار می كنند. ظاهری بسیار مرتب و آراسته و شروع به كار سریع از قابلیت هایی است كه به شما در ویرایش HTML ،CSS JavaScript ،VBScript ،PHP ،ASP ،SSI ،Perl كمك می كند.
مشخصه بسیار كاربردی این نرم افزار را می توان به سرعت بسیار بالاتر و راحتی كار بیشتر از سایر نرم افزارها اشاره كرد. همچنین این نرم افزار این قابلیت را نیز دارا می باشد كه نوع خطاهای برنامه نویسی و همچنین انواع سیستم های عملكرد شما در برنامه نویسی را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. از دیگر نكات جالب این نرم افزار می توان به ادیتور متن بسیار كاربر پسند و قابل استفاده آن اشاره كرد كه برنامه نویسی را آسان تر می كند. ویرایش حرفه ای HTLM به همراه اتوماتیك نویسی كدها، مدیریت پروژه و نشر FTP/SFTP، چک کردن اسپل ها برای متن های کد HTML و فایل های متنی، پشتیبانی از UTF-8 Unicod، منظم سازی کدهای زبان های برنامه نویسی HTML ،CSS ،JavaScript ،VBScript ،PHP ،ASP ،WML ،XML ،ASP.Net ،C#.Net ،Ruby ،eRuby ،Perl ،SQL استفاده از کدهای قالب های آماده برای وب سایت ها از قابلیت های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 92 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Xara Web Designer Premium

ممکن است بسیاری از شما علاقمند به ساخت وب سایت باشید اما هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید.
Xara Web Designer Premium نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی آسان صفحات وب می باشد. این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و برای ساخت وب سایت کافی است قالب و نمونه را انتخاب نمایید و سایز و رنگ و عکس و متن را انتخاب کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات سایت های مورد نظرتان را طبق برنامه نویسی دلخواه طراحی نمایید و از آنها بر روی سایت خود استفاده کنید. امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری با CSS و HTML، بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Xara می باشد.

admin بازدید : 91 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Incomedia WebSite X5 Evolution

Incomedia WebSite X5 Evolution نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد ، این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

admin بازدید : 91 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

LMSOFT Web Creator Pro

Web Creator Pro یک نرم افزار حرفه ای و محبوب است که برای شما امکان ساخت وب سایت های بسیار زیبایی را بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و نیز استفاده از پلاگین، فراهم می کند. می توان این نرم افزار را یکی از برترین ها در این زمینه برشمرد چرا که اکثر نرم افزارهایی که در زمینه ی طراحی وب سایت ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند، اما رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، که کار کردن با آن را آسان می کند. در این نرم افزار کتابخانه ای از قالب ها گنجانده شده است که با استفاده از آن، تنها کافیست شما قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به صورت دلخواه رنگ، تصاویر، منوها و ابزارهای آن را تغییر دهید. اضافه کردن فریم ها، شفافیت های متناوب و پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop و وجود ابزارهای دیگر از ابزارهای ویرایشی این بخش هستند. همچنین در این نرم افزار امکان درج انیمیشن های فلش و آرم، درج و ویرایش کد های HTML و جاوا اسکریپت فراهم شده است. در این نرم افزار قابلیت ایجاد تب برای مدیریت چندین صفحه به صورت هم زمان گنجاده شده است. با استفاده از Web Creator Pro شما می توانید سایت های حرفه ای را در کوتاه ترین زمان و تنها در چند مرحله ساده طراحی کنید.

admin بازدید : 471 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals Easy CSS Menu

Blumentals Easy CSS Menu نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 696
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,393
  • بازدید ماه : 16,238
  • بازدید سال : 80,146
  • بازدید کلی : 474,129