loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 127 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

DisplayFusion Pro

DisplayFusion Pro ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت چندین مانیتور بدون به وجود آمدن مشکلی می باشد. توسط DisplayFusion شما می توانید نوار ابزار را به هر مانیتوری که می خواهید اضافه نمایید که مانند نوار ابزار ویندوز به نظر می رسد. یا می توانید از تکنولوژی پشت صفحه چندگانه بهره مند شوید.

admin بازدید : 73 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Desksoft EarthView

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در 24 ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از 100 هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

admin بازدید : 83 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinSnap

WinSnap نرم افزار کوچک و مفیدی است که به شما این امکان را میدهد تا بسادگی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید و سپس این تصاویر را بنابر خواسته و نیاز خود ویرایش نمایید. این نرم افزار قابلیتهای فراوانی دارد، قابلیتهای استاندارد این ابزار شامل امکان گرفتن آسان عکس از تصاویر غیر مستطیل شکل بهمراه پس زمینه های دلخواه و شفاف ، انتقال canvas ساده ئ خودکار، فیلترهای رنگ گذاری ، و امکان انداختن سایه های قطره ای چشم شکلاتی می باشند. این نرم افزار که از ساقت نود و هشت دانلود می کنید از فرمتهای مختلف تصویری پشتیبانی نموده و قابلیتهای ذخیره سازی خودکار پیشرفته ای نیز دارد. WinSnap می تواند بصورت خودکار تصویر گرفته شده را با استفاده از افکت ملایم انداختن سایه، افزودن واتر مارک، تغییر رنگ آمیزی و ذخیره دلخواه بصورت یک فایل جدید و یا کپی نمودن آن در کلیپ برد ارتقا و بهبود بخشد. قابلیتهای دیگر شامل پشتیبانی از افکتهای Vista Aero، چرخاندن تصویر، ذخیره سازی خودکار پیشرفته، قاب بندی تصویر، فرستادن توسط ایمیل، ایجاد کلیدهای میانبر از صفحه کلید و غیره می باشند. این نرم افزار همچنین می تواند تصویر گرفته شده را به فرمتهای مختلف تصویری مانند PNG, GIF, BMP, TIF , JPG ذخیره نماید.

admin بازدید : 92 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ainishare Screen Recorder

Ainishare Screen Recorder نرم افزاری برای تصویر برداری از محیط کار ویندوز شماست.نرم افزار Ainishare Screen Recorder می‌تواند آنچه که بر روی صفحه نمایش می‌بینید و همچنین صدایی که پخش می‌شود را به صورت هم زمان ضبط کرده و در یک فایل ویدئویی فشرده ذخیره کند. همپنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که شما بتوانید با انجام تنظیماتی فقط از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید.

admin بازدید : 88 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mirillis Action!

اکثر نرم افزارهایی که برای تولید محتوا یا ارائه فیلم های آموزشی موجودند این توانایی را ندارند که از تمامی فریم ها یا حرکات کاربر فیلم تهیه کنند. برای مثال بیشتر این ابزارها قادر نیستند از فیلم های در حال اجرا در سیستم رایانه ای فیلم های با کیفیتی را تهیه کنند که تمامی فریم ها به صورت کامل نمایش داده شود و یا بتوانند از محیط یک بازی فیلم بگیرند به همین دلیل بیشتر کاربران در انتخاب نرم افزاری مناسب سردرگم هستند. Mirillis Action نرم افزاری بسیار موثر و مفید در این زمینه است. اصلا این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلمبرداری از محیط بازی ها ارائه شده است.
کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن نقش موثرتری در آموزش را ایفا می کند.از جمله خصوصیات این ابزار هم می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها ، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلمبرداری ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی بواسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید ، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار ، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر که نسخه جدید Mirillis Action به کاربرانش هدیه می دهد.

admin بازدید : 82 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ScreenPresso Pro

 ScreenPresso با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود فقط در چند ثانیه نسبت به عکس برداری از محیط ویندوز اقدام نمایید. این نرم افزار بر روی System Tray ویندوز قرار می گیرد و از طریق آیکون آن شما می توانید به عملیات اصلی آن دست یابید. همچنین از میانبرهای کیبورد می توانید استفاده نمایید که متاسفانه قابلیت ویرایش ندارند و از پیش تعیین شده اند. این نرم افزار در قالب های متفاوتی از صفحه شما تصویر می گیرد: کل صفحه ، قسمت گرفته شده توسط کاربر پنجره فعال یا حتی تصویر گرفتن با اسکرول. این نرم افزار قابلیت ذخیره تصاویر در فرمت های مختلف را می دهد و آخرین تصاویر گرفته شده را در تاریخچه خود قرار می دهد.

admin بازدید : 119 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ashampoo Snap

Ashampoo Snap نرم افزار بسیار خوبی برای گرفتن عکس از محیط های مختلف کامپیوتر میباشد. این نرم افزار که در زمینه ساخت نرم افزارهای اموزشی تبهر بسیار زیاادی دارد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که به اسانی از محیط نرم افزارها ، بازیها و سایرمحیط های کامپیوتر خود عکس بگیرید و انرا در فرمتهای مختلف عکسی ذخیره نمایید. این نرم افزار پس از گرفتن عکس ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که با کمک انها میتوانید قسمتهای مختلف عکس را ویرایش کنید مثلا کلمه یا جمله ای را در گوشه ی تصویر اضافه کنید و یا با استفاده از یک نشانگر قسمت مورد نظر را نشان دهید و بسیاری از کارهای دیگر را با کمک این ابزارها انجام دهید.

admin بازدید : 96 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

BB FlashBack Pro

شاید زیاد پیش آمده باشد که دوستی به شما مراجعه می کند و یا با تماس گرفتن قصد دارد از شما سوالی را بپرسد. این فرد کاملا مبتدی بوده و شما باید در سخت ترین شرایط و به صورت کاملا اولیه مطلب را برای او باز کنید. این کار شاید بسیار زمان بر باشد و این تازه در صورتی است که آن فرد به پاسخ خود برسد. ما راه بهتری را پیش روی شما قرار می دهیم. شما می توانید با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت كرده باشید در اكثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملكرد كار با آن برنامه كه مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه كار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی كه برای این كار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین كه از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می كند، نرم افزاری است كه به شما قابلیت فیلمبرداری از كارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار كار كنید و در حین كار با نرم افزار، از كار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یك سی دی آموزشی تبدیل كنید. BB FlashBack یکی از همین نرم افزارها نام دارد که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید. در یک کلام شما کار خود را انجام می دهید در حالی که  مشکلات دیگران را هم پاسخ گفته اید.

admin بازدید : 311 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HyperSnap

 HyperSnap نرم افزاری حرفه ای جهت عکس گرفتن سریع از صفحه نمایش کامپیوترتان (صفحه ویندوز) می باشد. این نرم افزار ترکیبی از یک برنامه ضبط تصاویر همراه با مجموعه ابزاری برای ویرایش عكس ها می باشد. با این برنامه قادرین تصاویر دلخواه را در سیستم Help برنامه های طراحی شده خودتان، آموزش های آنلاین، کتاب های راهنما، تعلیم و تمرین، نمایش، موضوعات بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و ... قرار دهید. HyperSnap قابلیت به اشتراک گذاری سریع عکس ها را نیز دارا می باشد.
توسط این نرم افزار می توانید از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد عکس برداری نمایید. از HyperSnap برای عکس برداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.
از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به عکس گرفتن از هر صفحه دلخواه، وارد نمودن تصاویر و صفحات از هارد دیسک به صفحه برنامه، قابلیت سفارشی سازی منوها و نوار ابزار، ساخت میانبرهای صفحه کلید برای كنترل آسانتر برنامه، ساخت سریع نوار ابزار، کنترل نرم افزار با دستورات صوتی و  گفتاری، دارای ابزار ویرایش تصاویر و حاشیه نویسی بر روی آن ها، گرفتن عکس از صفحات DirectX™ and Glide™ games، ساخت مهر از تصاویر، آپلود تصاویر در سرورهای FTP، جایگزینی خودکار رنگ ها، کپی و الصاق عکس ها گرفته شده در هرجا، ذخیره خودکار تصاویر در فایل های گرافیگی، تبدیل فرمت تصاویر و پشتیبانی بیش از 20 فرمت تصویری و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 95 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود 8StartButton

همانطور که مي دانيد در ويندوز 8 منوي استارت وجود ندارد و در اثر حذف اين منو و تغيير بسياري از اجزا و امکانات، ويندوز به کلي دگرگون شده و ظاهر جديد و کاملاً متفاوتي به خود گرفته است، در نتيجه هنوز بسياري از کاربران با اين محيط هماهنگ نشده اند. 8startbutton نرم افزاري است که براي بازگرداني منوي استارت به ويندوز 8 طراحي شده است.

admin بازدید : 224 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Techsmith Snagit

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

admin بازدید : 100 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

دانلود 8StartButton

همانطور که مي دانيد در ويندوز 8 منوي استارت وجود ندارد و در اثر حذف اين منو و تغيير بسياري از اجزا و امکانات، ويندوز به کلي دگرگون شده و ظاهر جديد و کاملاً متفاوتي به خود گرفته است، در نتيجه هنوز بسياري از کاربران با اين محيط هماهنگ نشده اند. 8startbutton نرم افزاري است که براي بازگرداني منوي استارت به ويندوز 8 طراحي شده است.

admin بازدید : 98 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WinSnap

WinSnap نرم افزار کوچک و مفیدی است که به شما این امکان را میدهد تا بسادگی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید و سپس این تصاویر را بنابر خواسته و نیاز خود ویرایش نمایید. این نرم افزار قابلیتهای فراوانی دارد، قابلیتهای استاندارد این ابزار شامل امکان گرفتن آسان عکس از تصاویر غیر مستطیل شکل بهمراه پس زمینه های دلخواه و شفاف ، انتقال canvas ساده ئ خودکار، فیلترهای رنگ گذاری ، و امکان انداختن سایه های قطره ای چشم شکلاتی می باشند. این نرم افزار که از ساقت نود و هشت دانلود می کنید از فرمتهای مختلف تصویری پشتیبانی نموده و قابلیتهای ذخیره سازی خودکار پیشرفته ای نیز دارد. WinSnap می تواند بصورت خودکار تصویر گرفته شده را با استفاده از افکت ملایم انداختن سایه، افزودن واتر مارک، تغییر رنگ آمیزی و ذخیره دلخواه بصورت یک فایل جدید و یا کپی نمودن آن در کلیپ برد ارتقا و بهبود بخشد. قابلیتهای دیگر شامل پشتیبانی از افکتهای Vista Aero، چرخاندن تصویر، ذخیره سازی خودکار پیشرفته، قاب بندی تصویر، فرستادن توسط ایمیل، ایجاد کلیدهای میانبر از صفحه کلید و غیره می باشند. این نرم افزار همچنین می تواند تصویر گرفته شده را به فرمتهای مختلف تصویری مانند PNG, GIF, BMP, TIF , JPG ذخیره نماید.

admin بازدید : 84 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

ScreenHunter Pro

ScreenHunter Pro نرم افزار برنده جایزه در زمینه گرفتن عکس از محیط های مختلف ویندوز با کیفیت و دقت عالی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی و بسرعت بتوانید از هر قسمتی از صفحه نمایش خود اراده کنید، عکس گرفته، تصویر موردنظر گرفته شده را چاپ نمایید، و نیز آنها را برای خود در داخل نرم افزار با استفاده از ویراستار عکس قدرتمند آن ویرایش نمایید، به تصاویر گرفته شده متون دلخواه را بیفزایید ونیز می توانید با استفاده از این نرم افزار از صفحات وب موردنظر خود بصورت کامل یک اسکرین شات عالی تهیه نمایید . این برنامه همچنین قابلیتهای اسکن صفحه نمایش و گرفتن عکس از ویدئوی مورد نظر شما را نیز پشتیبانی می نماید قابلیتهای اضافی برای گرفتن عکس ارائه می نماید که می توان به پشتیبانی از چندین نمایشگر تصویر، محیط قابل تنظیم نمودن، محیط تعریف شده توسط کاربر، چند شیئی و متن اشاره نمود، علاوه بر این قابلیتهای Auto-scroll, Auto-scale, Auto-email گرفتن عکس بصورت زمانبندی شده و گردشی، تعریف چندین کلید میانبر برای گرفتن سریع و آسان عکس، گرفتن عکس از محیط وب، اسکن کردن و دیگر ابزارهای پیشرفته ضبط تصویر از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و کارآمد می باشند.

admin بازدید : 83 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Screenshot Studio

یکی از نرم افزار های قدرتمند و کامل در زمینه ی تصویر برداری سریع از روی صفحه نمایش Screenshot Studio می باشد. تصویر برداری از تمامی صفحه نمایش، قسمتی از آن و یا قسمت بالایی پنجره با فشردن یک کلید امکان پذیر است و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف گرافیکی می توان سایه روشن هایی بر روی قسمت های مختلف تصویر گرفته شده ایجاد نمود و یا هر تغییر دلخواه دیگری اعمال کرد. به علاوه شما توانایی آپلود کردن تصویر برداری های انجام شده ی خودتان را نیز خواهید داشت. به کمک اطلاعات اضافی موجود در فرمت PNG شما قابلیت باز کردن دوباره و ادامه ی ویرایش از نقطه ی قبلی را نیز دارید. Screenshot Studio کامل است و شما دیگر نیازی به سایر نرم افزار ها در این زمینه نخواهید داشت

admin بازدید : 91 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Mirillis Action!

اکثر نرم افزارهایی که برای تولید محتوا یا ارائه فیلم های آموزشی موجودند این توانایی را ندارند که از تمامی فریم ها یا حرکات کاربر فیلم تهیه کنند. برای مثال بیشتر این ابزارها قادر نیستند از فیلم های در حال اجرا در سیستم رایانه ای فیلم های با کیفیتی را تهیه کنند که تمامی فریم ها به صورت کامل نمایش داده شود و یا بتوانند از محیط یک بازی فیلم بگیرند به همین دلیل بیشتر کاربران در انتخاب نرم افزاری مناسب سردرگم هستند. Mirillis Action نرم افزاری بسیار موثر و مفید در این زمینه است. اصلا این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلمبرداری از محیط بازی ها ارائه شده است.
کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن نقش موثرتری در آموزش را ایفا می کند.از جمله خصوصیات این ابزار هم می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها ، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلمبرداری ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی بواسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید ، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار ، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر که نسخه جدید Mirillis Action به کاربرانش هدیه می دهد.

admin بازدید : 87 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft Screen Recorder

فیلم گرفتن از صفحه نمایش و عملکردهایی که یک کاربر انجام می دهد امروزه مورد استفاده بسیاری از بخش ها قرار می گیرد. بخش های آموزشی مهمترین گزینه برای استفاده از این فیلم های آموزشی هستند. شرکت های بزرگ آموزشی همیشه با تهیه فیلم از صفحه نمایش و خاصا نرم افزارهای تخصصی به فروش محصولات خود باقیمت های بالایی می پردازند. با این کار هم شرکت آموزش دهنده ساده تر می تواند بخش های مختلف را به دانش آموز خود تفهیم کند و هم دانش آموز است که به راحتی می تواند آنچه در فیلم می بیند پس از تکرار فراگیرد. GiliSoft Video Recorder یکی از ساده ترین نرم افزارهای تهیه فیلم از صفحه نمایش است. به راحتی تنها چند کلیک و واسط کاربری فوق العاده ساده این ابزار می توان از محیط های مختلف فیلم های آموزشی تهیه کند. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ساده بودن فوق العاده واسط کاربری و البته استفاده از نرم افزار است. ضبط صدای هنگام اجرای کار ها یا صداهایی که در هنگام تهیه فیلم از نرم افزارها تولید می شوند هم یکی دیگر قابلیت های کلیدی این ابزار را تشکیل می دهد. ضبط بازی ها ، تنظیم تمامی گزینه های مربوط به کیفیت ، ورودی صدا ، کیفیت خروجی ، فرمت خروجی و بسیاری از گزینه های دیگر که نرم افزار GiliSoft Video Recorder به واسطه آن ها کاربران را راضی تر خواهد نمود.

admin بازدید : 114 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro

شاید زیاد پیش آمده باشد که دوستی به شما مراجعه می کند و یا با تماس گرفتن قصد دارد از شما سوالی را بپرسد. این فرد کاملا مبتدی بوده و شما باید در سخت ترین شرایط و به صورت کاملا اولیه مطلب را برای او باز کنید. این کار شاید بسیار زمان بر باشد و این تازه در صورتی است که آن فرد به پاسخ خود برسد. ما راه بهتری را پیش روی شما قرار می دهیم. شما می توانید با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت كرده باشید در اكثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملكرد كار با آن برنامه كه مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه كار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی كه برای این كار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین كه از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می كند، نرم افزاری است كه به شما قابلیت فیلمبرداری از كارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار كار كنید و در حین كار با نرم افزار، از كار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یك سی دی آموزشی تبدیل كنید. BB FlashBack یکی از همین نرم افزارها نام دارد که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید. در یک کلام شما کار خود را انجام می دهید در حالی که  مشکلات دیگران را هم پاسخ گفته اید.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Start Menu X Pro

Start Menu X Pro این نرم افزار جایگرین مناسبی برای منوی ویندوز شما میباشد که به سادگی میتواند منوی ویندوز 7 ، ویستا و XP را سفارشی کند، از ویژگی های این نرم افزار میتوان به منوی رفلکس اشاره کرد به این صورت که با باز کردن این منو پس زمینه قسمت منو تار شده و شکل زیبایی به ویندوز شما می بخشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار آسان و قابل فهم برای مبتدیان میباشد و همینطور برای کاربران با تجربه نیز گزینه مناسبی میباشد. یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار تغییر ندادن تنظیمات ویندوز شما بر خلاف دیگر نرم افزار ها میباشد چرا که دیگر برنامه های مشابه تنظیمات ویندوز شما را تغییر میدهند و اگر بخواهید نرم افزار را حذف کنید ویندوز شما دچار مشکل میشود ولی این نرم افزار هیچ مشکلی برای ویندوز شما به وجود نمی آورد.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود 8StartButton

همانطور که مي دانيد در ويندوز 8 منوي استارت وجود ندارد و در اثر حذف اين منو و تغيير بسياري از اجزا و امکانات، ويندوز به کلي دگرگون شده و ظاهر جديد و کاملاً متفاوتي به خود گرفته است، در نتيجه هنوز بسياري از کاربران با اين محيط هماهنگ نشده اند. 8startbutton نرم افزاري است که براي بازگرداني منوي استارت به ويندوز 8 طراحي شده است.

admin بازدید : 97 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Stardock SkinStudio

حتمآ اکثر شما کمپانی بزرگ Stardock را میشناسید. به جرات می توان این شرکت را بی رغیب در زمینه ی ساخت نرم افزارهای زیباساز دانست زیرا اکثر نرم افزارهایی را که این شرکت روانه بازاهای جهانی کرده است علاوه بر کاربردی بودن، به نوعی باعث زیبایی محیط ویندوز میگردد. نرم افزار SkinStudio هم یکی از پر طرفدار ترین و معروف ترین نرم افزار های این شرکت میباشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید خوتان برای ویندوز تم بسازید. در این نرم افزار تمامی ابزارهای ساخت تم برای ویندوز قرار داده شده که شما با استفاده از آنها در شکلها و رنگ های دلخواه خود می توانید تم بسازید. همچنین می توانید تم های اصلی ویندوز را در محیط این نرم افزار اجرا کنید و اقدام به ویرایش قسمتهای مختلف آن اعم از تغییر رنگ نوار وظیفه ، استارت ، تغییر شکل استارت ، تغییر فونت ها ، تغییر آیکون ها و ... نمایید. علاوه بر این در این نرم افزار نمونه های از قبل آماده قرار دارد که هر کدام از آنها مربوط به قسمتی از ظاهر ویندوز است که با کناره م قرار دادن آنها می توانید یک تم بسیار زیبا درست کنید. البته می توانید تمامی مراحل طراحی و ساخت تم را خود انجام دهید.

admin بازدید : 107 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

TechSmith Camtasia Studio

Camtasia Studio چیزی بیش از یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما امکان ویرایش و دستکاری ویدئوهای ضبط شده را ارایه میکند تا محتوای آموزشی چند رسانه ای خود را هرچه بهتر و با کیفیت تر بسازید. با استفاده از آن می توانید از فعالیت های صفحه نمایش خود فیلم برداری کرده، ویدئوهای خلاقانه ساخته و آنها را با کیفیت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید.

admin بازدید : 97 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود SolveigMM HyperCam

نرم افزار SolveigMM HyperCam يک ابزار قدرتمند ضبط ويدئو مي باشد که به طور مستقيم از مانيتور شما فيلم ضبط مي کند و خروجي AVI مي دهد که براي ارائه يک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشي، دموي نمونه نمايشي، خود آموز ها و سرگرمي کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فيلم مانيتور از تفسير تصوير با متن، صدا و يادداشت روي صفحه نمايش با ايجاد اتوماتيک دموي نرم افزار ها پشتيباني مي کنتد شما همچنين مي توانيد ميزان فريم و کيفيت فشرده سازي فيلم را قبل از ضبط تعيين کنيد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 604
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,301
  • بازدید ماه : 16,146
  • بازدید سال : 80,054
  • بازدید کلی : 474,037