loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 136 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
انلود HaoZip 4.2.1 Build 9445 - نرم افزار مدیریت و فشرده سازی فایلها

HaoZip

HaoZip یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن 49 فرمت مختلف از جمله RAR ، ZIP و ۷z می باشد . این برنامه قادر به فشرده سازی 30 درصدی فایل های می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها ، می توانید سریعتر آن ها ربه به اشتراک بگذارید. توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم ، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده ، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها ، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

admin بازدید : 91 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

UltimateZip

برای مدیریت فایلهای فشرده و ایجاد و دسترسی به آنها به نرم افزاری برای مدیریت نیاز است اگر از ظاهر نرم افزارهایی مثل WinZip یا WinRar خسته شده اید و دنبال نرم افزاری جدید تر و تک تر می گردید ، UltimateZip گزینه ی خوبی می باشد. UltimateZip نرم افزاری خوب و مناسب با توانایی های کافی و محیطی زیبا برای مدیریت و خلق فایلها و آرشیو های فشرده است. توانایی پشتیبانی فرمتهای فشرده ی ZIP, RAR, ACE, BH, CAB, JAR, LHA (LZH), GZIP, TAR, BZIP2, ARC, ARJ, XXE, UUE , توانایی ساخت آرشیوهایی با حجم بالای 4 گیگابایت , دارای قابلیت ساخت آرشیو های Self-Extract به 3 زبان ! توانایی تعمیر فایلهای Zip خراب شده و دارای قابلیت تهیه ی BackUp از فایلها.

admin بازدید : 244 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PeaZip

PeaZip نام یکی از مجموعه نرم افزارهایی است که جهت فشرده سازی فایل ها و فولدرها و همچنین باز نمودن آرشیوها در فرمت های مختلف ساخته شده.نرم افزار PeaZip قابلیت های بسیار بالایی دارد که می توان به پشتیبانی از دامنه وسیعی از فرمت ها گوناگون جهت ایجاد فایل های آرشیو و استخراج آنها ، توانایی انتخاب چگونگی ایجاد آرشیو ، قابلیت رمز گذاری فایل ها ، توانایی تنظیم میزان فشرده سازی فایل ها ، وجود محیطی کاربر پسند و ساده ، توانایی تقسیم کردن فایل فشرده  و... اشاره نمود .مجموعه این توانایی ها است که نرم افزار PeaZip را به یک نرم افزار بسیار قدرتمند تبدیل کرده است و حتی میتوان به جرات آن را یکی از کامل ترین برنامه ها در زمینه فشرده سازی فایل ها نامید . نرم افزار PeaZip توانایی باز کردن و استخراج فایلها از فرمت فشرده مایکروسافت MSI را داراست.

admin بازدید : 248 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PowerArchiver

PowerArchiver نرم افزاري بسيار قدرتمند براي مديريت File هاي فشرده که برنده چندين جايزه بين المللي نيز شده است. اين نرم افزار قابل اجرا بر روي خانواده سيستم عامل ويندوز بوده و از اکثر Format هاي فشرده سازي و رمزنگاري شده پشتيباني مي کند. همچنين توانايي ساخت و کارکردن بر روي File هاي Zip با حجم بي نهايت را دارا مي باشد. از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به کم حجم بودن، سرعت زياد، آسان در استفاده، ظاهري دوستانه و کاربرپسند و توانايي آموزش قسمت هاي مختلف نرم افزار به کاربران اشاره کرد.

admin بازدید : 121 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود RAR Password Recovery

نرم افزار RAR Password Recovery ابزاری قدرتمند جهت بازیابی پسوردهای فراموش شده برای آرشیو RAR/WinRAR می باشد. همه شما نیازمند بازیابی پسورد فقط با اضافه کردن فایل تان در عملیات ویندوز هستید. پشتیبانی کامل از فایل های فشرده شده و آرشیو شده توسط برنامه های RAR/WinRA، قابلیت استفاده آسان از نرم افزار، پشتیبانی از رمزنگاری ها و کدگذاری های مختلف برای شناسایی الگوریتم رمز و خود رمز، پشتیبانی از "brute-force"، دارای دیکشنری بزرگ، پشتیبانی از ویندوز 7/XP از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 216 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود ZIP Password Recovery

ZIP Password Recovery نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی کلمه عبور فراموش شده آرشیوهای زیپ می باشد. نرم افزار ZIP Password Recovery دارای محیط کاربری ساده است و تنها کاری که برای بازیابی پسورد فایل ها نیاز است این است که آرشیو زیپ خود را به پنجره برنامه اضافه نمایید. همچنین این نرم افزار امکان مکث موقت و شروع ادامه ی بازیابی پسورد را برای شما فراهم می کند.

admin بازدید : 96 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Express Zip Plus

Express Zip Plus ابزاری کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده می باشد . با این برنامه قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar , cab , tar , 7z , iso و … هستید . اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد.

admin بازدید : 100 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

7-Zip

نرم افزار 7zip ابزاری که برای فشرده سازی فایل در فورمت های رایج چون zip ،rar و ... و فورمت اختصاصی این نرم افزار 7zip می باشد. این نرم افزار یك فشرده ساز متن باز می باشد كه با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فرمت های فشرده را غیر فشرده كرده و همچنین فایل های خود را در فرمت های مختلف فشرده نمایید و برای آنها رمزعبور تعیین نمایید. این نرم افزار سرعت بالایی در فشرده سازی فایل ها دارد و قادر است تا فایل های فشرده شده با فرمت Rar را نیز اكستركت نماید. همچنین این نرم افزار از 74 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می نماید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و رایگان و تحت لیسانس GNU LGPL است.

admin بازدید : 130 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

HaoZip

HaoZip یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن 49 فرمت مختلف از جمله RAR ، ZIP و ۷z می باشد . این برنامه قادر به فشرده سازی 30 درصدی فایل های می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها ، می توانید سریعتر آن ها ربه به اشتراک بگذارید. توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم ، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده ، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها ، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

admin بازدید : 140 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WinZip Pro

 کمتر کسي هست که با کامپيوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنيده باشد، برنامه مفيدي که با فشرده کردن انواع فايل ها، کار نقل و انتقال فايل ها را بسيار آسان و با صرفه مي کند، تقريباً تمام فايل هايي که از طريق اينترنت يه اشتراک گذاشته مي شوند به نوعي فشرده مي شوند. تا به آساني قابل دريافت باشد، Winzip با پشتيباني از تمامي فرمت هاي رايج فشرده سازي يکي بهترين هاست، اين برنامه قادر به بازگشايي فايل هاي فشرده به فرمت هاي (TAR , gzip , UUencode , BinHex , MIME. ARJ , LZH , ARC) مي باشد. اگرچه با آمدن ويندوز ايکس پي قابليت بازگشايي فايل هاي فشرده به فرمت Zip در ويندوز گنجانده شد ولي با نصب اين برنامه شما امکانات بسياري در کار با فايل هاي فشرده پيدا خواهيد کرد.

admin بازدید : 119 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WinArchiver

نرم افزار WinArchiver ابزاری پیشرفته و قابل اعتماد به منظور اجرا ، ساخت و مدیریت فایل های آرشیوی می باشد. از انواع مختلف فرمت های آرشیوی مانند zip ،rar ،۷z ،iso و سایر فرمت های مشهور پشتیبانی می کند. به علاوه به کمک این نرم افزار می توان فایل آرشیو را بر روی یک درایو مجازی مانت کرد. WinArchiver از انواع فایل ها پشتیبانی می کند.

 

admin بازدید : 95 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

MagicRAR Studio

با نرم افزار MagicRar ديگر نياز به يادگيري استفاده از نرم افزارهاي مديريت آرشيو و فايل هاي فشرده نداريد. اين نرم افزار به سادگي تمامي نيازهاي شما در رابطه با مديريت فايل هاي فشرده را برطرف مي کند. اگر فايل هاي فشرده به صورت پوشه هاي معمولي در مرورگر ويندوز قرار دارند مي توانيد داخل آن ها را مشاهده کنيد. تا کنون مشاهده فايل هاي فشرده اينقدر ساده نبوده است. مي توانيد از عادت هاي مورد علاقه خود نظير کپي و ارسال و يا Drag & Drop براي استخراج با فشرده سازي تمامي فرمت هاي پشتيباني شده اين نرم افزار براي مديريت اين فايل ها استفاده کنيد. با دو بار کليک روي هر فايل وارد آن خواهيد شد. حتي مي توانيد آرشيوها را با فايل هاي جديد آپديت و ذخيره کنيد.

admin بازدید : 119 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

WinRAR

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد. WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files , unpacks 7Z , ACE , ARJ , BZ2 , CAB , GZ , ISO , JAR , LZH , TAR , UUE , Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

admin بازدید : 77 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

WinZip Courier

 به کمک نرم افزار WinZip Courier به صورت اتوماتیک می توانید سایز فایل های ضمیمه ی ایمیل خود را کاهش داده و نسبت به درستی آن ها مطمئن شوید. این ابزار به کمک سیستم فشرده سازی و رمزنگاری به سیستم ایمیل شما کمک بسیاری می کند با برنامه ی ایمیل شما به صورت خودکار هماهنگ می شود و فایل هایی که قرار است صادر کنید را فشرده سازی و محافظت می کند. شما کافی است متن ایمیل تان را بنویسید، فایل مورد نظر را ضمیمیه آن کنید و دکمه ی ارسال را فشار دهید مابقی کارها توسط WinZip Courier انجام می شود. این نرم افزار در واقع در پشت صحنه ی سیستم شما کار می کند.
Courier به صورت خودکار فایل های ضمیمه ی ایمیل تان را فشرده سازی می کند و  قبل از ارسال ایمیل آن را به صورت یک بسته ی کوچک در آورده این کار بدون هر گونه کلیک اضافی  صورت می گیرد. با دوبار کلیک بر روی فایل نمایش  داده شده می توانید آن را ویرایش، مشاهده و ذخیره نمایید تمام این کارها در یک مرحله و به سادگی اجرا خواهند شد. اگر شما بخواهید به صورت مستقیم یک فایل را از برنامه هایی مانند Microsoft Word، Excel، PowerPoint ارسال کنید Courier این فایل ها را فشرده سازی و ارسال می کند و نیازی نیست که شما ادامه ی کارتان را متوقف نموده و یا در کارتان وقفه ای بوجود آورید. از آن جایی که پیغام های ایمیلی برای رسیدن به مقصد باید از سوییچ ها، روترها و سرورهای مختلفی عبور کنند قرار دادن فایل ضمیمه در کنار آن ها ممکن است با مشکل همراه شود اما با استفاده از الگوریتم رمزنگاری AES، می توانید فایل های ضمیمه ی خود را از دسترسی افراد ناشناس محافظت کنید. قدرت این نرم افزار در ارسال ایمیل های کم حجم تر، مطمئن تر و به صورت خودکار است.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 776
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,473
  • بازدید ماه : 16,318
  • بازدید سال : 80,226
  • بازدید کلی : 474,209