loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 79 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Thief

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Developer: Eidos Studios
Publisher: Square-Enix
Genre: Action
Platform: PC
Release Date: 25 February 2014
Language: English

admin بازدید : 138 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ace Combat: Assault Horizon

یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.
Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم 10۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال 2015 رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه 108th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

توسعه دهنده: Project Aces
انتشار دهنده: Namco Bandai Games America
تاریخ انتشار: 25-01-2013
ژانر: Action | Simulation

admin بازدید : 100 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Complete Edition

+ لینک کمکی دانلود اضافه شد.

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی Mortal Kombat Komplete Edition که توسط استودیو بازیسازی NetherRealm Studios ساخته شده و سپس کمپانی Warner Bros. Interactive آن را برای PC در سال 2013 منتشر نموده است ، بالاخره پس از مدت ها انتظار و کش و قوس های فراوان این عنوان خوش نام و معروف برای کاربران PC نیز تولید شد و از این رو طرفداران سبک Fighting می توانند از این موضوع بسیار خوشحال باشند ، توضیح در مورد اینکه Mortal Kombat چه بازی فوق العاده ای است تقریبا بیهوده است چرا که اگر از هر گیمری پرسیده شود قطعا با این سری بازی آشنایی کامل دارد ، نسخه ی PC بازی شامل تمامی محتوا های قابل دانلود نسخه ی کنسولی می باشد. از این موارد قابل دانلود برای نسخه ی کنسولی می توان به حضور شخصیت های Skarlet , Kenshi , Rain , Freddy Krueger  اشاره کرد که در نسخه ی PC بازی به صورت کامل وجود دارند. همچنین در این نسخه قابلیت مبارزات گروهی یا همان Tag Team ، روایت کامل داستان شخصیت ها و بخش های آنلاین نیز وجود دارد. از دیگر نکات قابل توجه ی این بازی می توان به استفاده از حداکثر قابلیت کنترلر ها اشاره نمود.

Release Date: 4th July 2013 -
 Retail Date: 3rd July 2013 -
Genre: Action -
Critics: 9/10 -
Published by: Warner Bros . Interactive Entertainment -
Developed by: NetherRealm Studios , High Voltage Software

admin بازدید : 93 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Deadfall Adventures

داستان این بازی که در سال 1938 و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد.

Developer: The Farm 51
Publisher: Nordic Games Publishing
Genre: Action
Platform: PC
Release Date: 15 November 2013
Language: English

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,120
  • بازدید ماه : 15,965
  • بازدید سال : 79,873
  • بازدید کلی : 473,856