loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 180 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Resource Tuner

با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بدون دسترسی داشتن به کد منبع واقعی اقداماتی همچون اضافه کردن علامت دلخواه خود به یک برنامه، تغییر پیام های محاوره ای و سفارشی کردن فعالیت های نوار ابزار را انجام دهید. Resource Tuner برای هرکسی که می خواهد نگاه و احساس متفاوتی نسبت به یک برنامه داشته باشد (حتی اگر یک برنامه نویس نباشد) امکانات هیجان انگیزی را ارائه می دهد که این برای بسیاری از افراد از جمله مترجمان ایده آل است. Resource Tuner درباره ابزاری که شما احتمالا به تغییر آن اطمینان دارید، کد منبع را در یک PE اجرایی اصلاح می کند. با این برنامه قدرتمند شما دیگر مجبور به تحمل آیکون ها و تصاویر پیش فرض نخواهید بود و می توانید برنامه های کاربردی را مطابق سلیقه شخصی خود تغییر دهید.

admin بازدید : 77 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IDM UltraEdit

 نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد. در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ، PHP ، Perl ، Java ، JavaScript ، VB ، C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

admin بازدید : 98 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HTML Compiler

HTML Compiler نرم افزاری است جهت تبدیل صفحات وب و کد HTML ( شامل :  HTML, CSS, JavaScript و... ) به فایل های اجرایی exe
یکی قابلیت های نرم افزار امکان شخصی سازی و یا customize کردن نتیجه یک فایل قابل اجرا می باشد به طور مثال می توان به امکان اجازه دادن یا ندادن پرینت گرفتن از یک صفحه HTML اشاره کرد. به غیر از امکانات گفته شده در این نرم افزار شما قادر به ساخت ، فایل های کمکی ، آموزش ، بازی های آموزشی ، آزمون و... در قالب یک برنامه اجرایی در سیستم عامل های Microsoft خواهید بود.

admin بازدید : 98 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IDM UEStudio

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. نرم افزار IDM UEStudio را می توان به عنوان یک برنامه سریع و قدرتمند نام برد که قابلیت های برنامه نویسی پیشرفته را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار از بیش از 30 کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی پر طرفدار مانند Microsoft Visual C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl پشتیبانی می کند و در واقع می تواند به جای کامپایلر این زبان ها مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 99 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Notepad++Notepad++ نرم‌افزار ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است. همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید. حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است ... Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

 

admin بازدید : 93 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

JetBrains PyCharm Pro

JetBrains PyCharm Pro این نرم افزار از شرکت JetBrains یک IDE برنامه نویسی زبان Python بسیار قدرتمند است که با ابزار فوق حرفه ای خود مدیریت پروژه‌ها و برنامه نویسی به زبان پایتون را آسان و سریع می‌کند. زبان پایتون که یک زبان شی گرا و سطح بالا است و خود یک Compiler (مفسر) است توسط Guido van Rossum هلندی در سال 1991 ابداع شد. نرم افزار JetBrains PyCharm باعث کدنویسی سریع تر, و دقت بالاتر و برنامه نویسی هوشمند به زبان Python می‌شود. توسط مفسر هوشمند آن, کدنویسی شما به صورت آنی آنالیز می‌شود و خطاهای برنامه نویسی و خطای در حال اجرا گرفته می‌شود و توسط ادیتور هوشمند و پیشرفته خود , شما را برای کدنویسی تمیزتر و کمتر راهنمایی می‌کند.
PyCharm در واقع یک ناوبر پروژه کامل است که می‌توانید فایل‌های پروژه را به آن معرفی کرده و بین تمامی‌فایل‌های پروژه به زبان پایتون نوشته شده جستجو کنید, بین متغیرهای مختلف در فایل‌های مختلف پل بزنید و تغییر لحظه ای ایجاد کنید. این IDE همچنین از Google App Engine نیز پشتیبانی میکند و شما می‌توانید برنامه‌های به زبان پایتون خود را با آن در گوگل اپز منتشر کنید.

admin بازدید : 99 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

JetBrains WebStorm

JetBrains Webstorm یکی از بهترین محیط های ویرایشگر زبان های HTML ، CSS و Javascript می باشد. شما می توانید به راحتی در این نرم افزار بین فایل ها جا به جا شوید و از قابلیت تکمیل خودکار کدها نیز به خوبی بهره ببرید. این محیط برنامه نویسی مدرن از ترکیب زبان های پیچیده با HTML یا SQL در داخل Javascript به خوبی پشتیبانی می کند. شما با استفاده از امکانات منحصر به فرد JetBrains Webstorm می توانید زیباترین وبسایت ها را خلق کنید. قابلیت باز کردن کدها از هر جای ویندوز و کار بر روی آن ، سرعت شما را افزایش خواهد داد. یک پوشه را باز کنید ، کد را از VCS بررسی کنید یا حتی FTP خود را برای دانلود و همگام سازی خودکار فایل ها ، اختصاص دهید. تمامی این کارها در چند لحظه انجام می شود.

admin بازدید : 91 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PHP Report Maker

PHP Report Maker یک نرم افزار جدید در زمینه تولید اتوماتیک صفحات وب با استفاده از دیتابیسی است که شما به آن می‌دهید این نرم افزار صفحاتی انعطاف پذیر و مطمئن برای شما می‌سازد. برنامه PHP Report Maker می‌تواند به عنوان یک ابزار گزارش عمل کند به گونه ای که می‌تواند از دیتابیس‌های MySQL, PostgreSQL, Microsoft Access, Microsoft SQL Server and Oracle database به شما گزارش دهد.PHP Report Maker با انعطاف پذیری بالایی طراحی و ساخته شده و با گزینه‌های فعال و متعددی که دارد می‌توانید عملیات گزارش گیری از دیتابیس‌ها را به نحو احسن انجام دهید. همچنین کدهای تولید شده توسط این نرم افزار تمیز و آسان و قابلیت سفارشی سازی دارند.اسکریپت‌های PHP ساخته شده را می‌توانید در ویندوز سرور(با دیتابیس‌های MySQL،PostgreSQL،Access،MSSQL،Oracl) و لینوکس و سرورهای لینوکس اجرا کنید.

admin بازدید : 103 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CodeLobster PHP Edition Pro

نرم افزار Code Lobster PHP Edition ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش کد های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript به صورت دستی همراه با خطایابی PHP می باشد. Code Lobster PHP Edition نرم افزاری قدرتمند با استفاده بسیار آسان جهت ساخت و ویرایش فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript با پشتیبانی از دروپال، جوملا، وردپرس، فیس بوک، Smarty template engine ،JQuery library می باشد. با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک خواهد کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده را تست می کند. قابلیت نشان دار کردن و تکمیل خودکار پیشرفته کدهای PHP, HTML, JavaScript و CSS، دیباگر php قدرتمند، اعتبار سنجی کد، مدیریت SQL و … امکانات دیگری است که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد.

admin بازدید : 92 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PHPMaker

PHPMaker نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL محصولی از شرکت World Technology می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند وب سایت هایی با زبان PHP ایجاد نمایند و در آن برای کاربران خود قابلیت اطلاعات بر داده ها و رکوردها را دهند. امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV / HTML / Excel / Word / XML ، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و ... از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

admin بازدید : 99 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TopStyle

نرم افزار TopStyle  يکي از قديمي ترين و جالب ترين برنامه هاي کاربردي در زمينه استايل شيت و يا همان CSS مي باشد. اين نرم افزار داراي ابزاري قدرتمند براي ساخت وب سايت هاي استاندارد مي باشد. و تمامي کد هاي موجود در CSS1 و CSS2 را براي شما به نمايش مي گذارد و حتي شما مي توانيد بسته به مرورگري که قرار است سايت خود را بر پايه آن بنا کنيد برنامه را اجرا نموده و شروع به کار نماييد تا وب سايت شما بيشترين سازگاري را با مرورگر وب تان داشته باشد. با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد HTML را به XHTM تبديل کنيد و سپس سينتکس هاي CSS را در برابر مرورگر هاي مختلف چک بکنيد. همچنين اين نرم افزار امکان ويرايش کدهاي HTML , XHTML و CSS را فراهم مي آورد. در اين نرم افزار شما لازم نيست حتما فايل سي اس اس تان به يک صفحه وب لينک داده شده باشد، بلکه اين نرم افزار تمامي آبجکت ها، کلاس ها و شناسه ها را برايتان به صورت مجازي ساخته و به نمايش مي گذارد تا ديگر نيازي به ذخيره فايل و اجرا بر روي سايت اصلي که ممکن است زمان بر باشد را نداشته باشيد.

admin بازدید : 81 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Zend Studio

يکي از محيط هاي برنامه نويسي به زبان PHP نرم افزار Zend Studio مي باشد. اين محصول به برنامه نويسان و توليد کنندگان کدهاي PHP قابليت توسعه و اشکال زدايي از کد هاي نوشته شده را مي دهد. قابليت هايي چون تغيير در کدهاي نوشته شده، افزايش کد، آناليز معنايي و ... از امکاناتي است که به برنامه نويس در جهت توسعه ي روند برنامه نويسي کمک مي کند. از ديگر امکانات قابل توجه اين محيط برنامه نويسي قابليت اشکال زدايي و تست برنامه ي نوشته شده با سرعت هرچه بيشتر مي باشد، قابليت هايي نظير بازرسي و افزايش کد، اشکال زدايي محلي و يا از راه دور بر روي سرور به شما اطمينان مي دهد که کد هاي نوشته شده به درستي اجرا مي شوند. به کمک اين محصول مي توان قابليت هاي همکاري تيمي را افزايش داده اين نرم افزار قابليت پشتيباني از مديريت ساختار منبع کد و تنظيم پروژه هاي مشترک را براي کاربران گروهي فراهم مي نمايد.

admin بازدید : 107 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Borland C++ Builder Enterprise

Borland C++ Builder 6 Enterprise Edition  نام یکی از کامل ترین و مشهورترین نسخه های زبانهای برنامه نویسی تحت ویندوز برای توسعه نرم افزارهای کاربردی و بانک های اطلاعاتی می باشد. این نرم افزار برنامه نویسی قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های جدید ویندوز تا ویندوز 7 را دارا می باشد و در آن از تکنولوژی Client-Server استفاده شده است و امکان برنامه نویسی بروی Linux نیز در این زبان برنامه نویسی وجود دارد.

admin بازدید : 240 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Sisulizer Enterprise

نرم افزار Sisulizer ابزاری قدرتمند که به کاربران در چند زبانه نمودن برنامه های خود در سه مرحله ساده کمک می نماید. ابتدا عملیات Scan بر روی سورس کد ها صورت می گیرد که این نرم افزار از سورس کد زبان های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می کند و سپس در مرحله دوم عملیات ترجمه بر روی برنامه صورت می گیرد و در سومین مرحله عملیات ساخت فایل های مربوطه می باشد. این نرم افزار با ترجمه رشته های متن موجود در سورس کد برنامه شما را به چندین زبان ترجمه می کند.

admin بازدید : 120 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Dr.Batcher Business Edition

Batch File ها یا فایل های دسته ای فایل های کوچک متنی هستند که به سادگی ایجاد شده و مجموعه ای از دستورات را به انجام می دهند دستورات خط به خط در آن قرارگرفته و به ترتیب و پشت سر هم به اجرا در می آیند این فایل ها به اندازه ای ساده هستند که یک کاربر متوسط خانگی نیز می تواند از مزایای آنها بهره ببرد.اگر با دستورات ایجاد یک فایل دسته ای آشنا نیستید و تا کنون فایل دسته ایجاد نکردید و یا به دنبال سرعت بیشتری در انجام این کار هستید ما نرم افزار Dr.Batcher به شما پیشنهاد می کنیم که ساده ترین ویرایشگر فایل دسته ای موجود در بازار است.Dr.Batcher همچنین می تواند برای افراد حرفه ای در ایجاد فایل های دسته ای نیز مفید باشد با Dr.Batcher شما می توانید از ویژگی های دستی محیط های برنامه نویسی حرفه ای مانند برجسته کردن دستورات، ابزارهای راهنمای کد و نشانه دار کردن استفاده کنید که باعث ساده تر شدن کد نویسی می شود. همچنین این نرم افزار می تواند فایل های دسته ای را  3 تا 5 برابر سریعتر در مقایسه با استفاده از Notepad یا نرم افزار هایی مشابه ایجاد کند.

admin بازدید : 163 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Embarcadero RAD Studio XE

RAD Studio XE مجموعه مناسب و روشی سریع برای ساخت و توسعه برنامه های کاربردی ویژوال و کاملاً کاربر پسند برای ویندوز ، مکینتاش ، موبایل ، دات نت ، پی اچ پی و وب است. این مجموعه شامل زبان های برنامه نویسی Delphi, C++Builder, Embarcadero Prism و RadPHP بوده و تمام ابزارها و امکانات لازم برای برنامه نویسی را با حفظ سادگی، فراهم می کند تا برنامه نویسان با صرفه جویی در وقت خود، قادر به ساخت برنامه هایی قدرتمند تحت پلتفرم های مختلف (از جمله نوشتن برنامه های کاربردی با زبان دلفی برای ویندوز های 64 بیتی) باشند. RAD Studio XE5 یکی از محصولات سال 2013 شرکت Embarcader است.

admin بازدید : 81 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

HippoEDIT

HippoEDIT یک برنامه ویرایش کننده متن در ویندوز با سرعتی بالا و کاربردی آسان است که در درجه اول برنامه نویسان و کاربران حرفه ای را مورد هدف قرار داده است. HippoEDIT دارای رابط کاربری سطح بالا و مدرن بوده و علاوه بر این از ایجاد اینترفیس های متفاوت از جمله: محیطی شامل Tabهای چندگانه: web و help browser یکپارچه، File Explorer و Project Explorer، ابزار های خارجی یکپارچه سازی و همچنین بیشتر توابع ویرایشگر متن هوشمند پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 98 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Navicat Data Modeler

Navicat Data Modeler یک ابزار طراحی قدرتمند با کاربرد آسان برای ایجاد و دستکاری مدل های داده می باشد. این نرم افزار از انواع مختلف سیستم های پایگاه داده از جمله: MySQL, Oracle, SQL Server, PostgreSQL و  SQLite پشتیبانی می کند. این نرم افزار اجازه می دهد که کاربران ساختارهای پایگاه داده ها را به صورت تصویری طراحی کنند، پردازش مهندسی معکوس یا رو به جلو را اجرا کنند، مدل ها را از منابع داده های ODBC وارد کنند، کمپلکس های SQL/DDL تولید کرده و بسیاری امکانات دیگر را در اختیار داشته باشند. با ویژگی های  این نرم افزار، کاربران می توانند به راحتی مدل های داده با کیفیت بالا ایجاد کرده و ساختار دیتابیس را درک کنند.

admin بازدید : 97 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Jetbrains IntelliJ IDEA

JetBrains IntelliJ IDEA يكي از هوشمندترين ویرایشگر ها  و محيط هاي توليد نرم افزار (IDE) ويژه زبان جاوا است که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript و همچنین مدرن ترين فناوري ها و چارچوب هاي مهم مانند Spring و Hibernate پشتیبانی میکند. همچنین پشتیبانی از ساختارهای Rails و GWT با ارائه یک محیط خوب با رابط کاربری آسان به شما در برنامه نویسی کمک میکند. به کمک این نرم افزار و دارا بودن کامپایلرهای متعدد و ابزارهای ویرایشی قدرتمند قادرید برنامه های تحت جاوا را در کمترین زمان کدنویسی کنید.

admin بازدید : 86 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Microsoft Visual Studio

Microsoft Visual Studio 2013 قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی غول نرم افزار جهان ماکروسافت است که توانسته محبوبیت فراوانی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان كسب نماید. چارچوب دات‌نت یا DotNet FrameWork یک فناوری نرم‌افزاری است که روی بسیاری از نسخه های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست. به طور عمده این چارچوب از دو بخش عمده تشکیل شده است، بخش اول یک کتابخانه‌ی عظیم از توابع و کدهای از پیش نوشته شده است که برنامه نویسان به راحتی از آنها استفاده می‌کنند و بخش دیگر یک ماشین مجازی (Virtual Machine) برای اجرای برنامه هایی است که تحت این چارچوب نوشته شده‌اند. قابل ذکر است که برای اجرای برنامه‌ های تحت این چارچوب نصب بودن آن الزامی است. به دلیل مزیت های بسیاری که این چارچوب نسبت به سبک قدیمی تولید برنامه‌ها دارد بسیاری از برنامه های جدید که برای سیستم عامل ویندوز نوشته می‌شوند از این کتابخانه استفاده می‌کنند.

+ نسخه Professional اضافه شد.

admin بازدید : 93 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

IDM UEStudio

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. نرم افزار IDM UEStudio را می توان به عنوان یک برنامه سریع و قدرتمند نام برد که قابلیت های برنامه نویسی پیشرفته را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار از بیش از 30 کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی پر طرفدار مانند Microsoft Visual C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl پشتیبانی می کند و در واقع می تواند به جای کامپایلر این زبان ها مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

HTML Compiler

HTML Compiler نرم افزاری است جهت تبدیل صفحات وب و کد HTML ( شامل :  HTML, CSS, JavaScript و... ) به فایل های اجرایی exe
یکی قابلیت های نرم افزار امکان شخصی سازی و یا customize کردن نتیجه یک فایل قابل اجرا می باشد به طور مثال می توان به امکان اجازه دادن یا ندادن پرینت گرفتن از یک صفحه HTML اشاره کرد. به غیر از امکانات گفته شده در این نرم افزار شما قادر به ساخت ، فایل های کمکی ، آموزش ، بازی های آموزشی ، آزمون و... در قالب یک برنامه اجرایی در سیستم عامل های Microsoft خواهید بود.

admin بازدید : 79 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Spoon Virtual Application Studio

Spoon Virtual Application Studio نرم افزاری برای ساخت نسخه های قابل حمل یا پرتابل نرم افزارها می باشد که به راحتی قادر بوده تا با ویژگی های که داراست به شکل کاملا صحیح و کامل نرم افزار مورد نظر کاربر را به نسخه ی قابل حمل تبدیل نموده و در اختیار او قرار دهد. Spoon Studio علاوه بر این که شما را در ساخت نسخه های قابل حمل نرم افزارها یاری می نماید خود نیز بسیاری از برنامه های کاربردی همچون Opera ،Winamp، Google Talk ،Microsoft Office ، Internet Explorer ، Firefox ، Chrome ، 7-Zip ، Adobe Reader، iTunes و ... را به شکل نسخه ی پرتابل در خود جای داده تا کاربر بتواند تنها با چند کلیک ساده آن ها را دریافت و استفاده نماید.

admin بازدید : 84 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

phpDesigner

در زبان اسكريپت نويسي PHP نرم افزارهاي متعددي هستند كه فعاليت مي كنند ؛ يكي از آن ها كه phpDesigner نام دارد قادر است تا به كاربران كمك كنند تا به سادگي كدهاي مختلف را بنويسند ؛ پشتيباني از PHP ، HTML و CSS اولين و مهم ترين خصوصيت اين نرم افزار به شمار مي رود. آناليز كدها ، خطايابي و انتشار آن ها سه قابليت تعريف شده اي هستند كه تمامي عملكرد هاي مختلف نرم افزار را بردوش مي كشند.phpDesigner كه از واسط كاربري بسيار ساده اي بهره مي برد قادر است تا با خطايابي املاي لغات و دستور ها كار كدنويسي را فوق العاده آسان سازد. اجراي مستقيم كدها و اسكريپت ها هم نقش مهمي را در مشاهده لحظه به لحظه تغييرات ايجاد شده در  اسكريپت ها ايفا مي كند. تكميلگر كدها سرعت كاربران را بالا خواهد برد ، اين قابليت كه امروزه در بسياري از نرم افزارهاي كدنويسي به چشم مي خورد به اين صورت است كه وقتي كاربر ابتداي يك دستور را تايپ مي كند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسايي كرده و در صورت خواست كاربر آن را به كدها اضافه مي كند. phpDesigner اين قابليت مهم را در خوي جاي داده تا كاربران به سادگي به كدنويسي بپردازند. سازگاري با جديدترين فريم ورك ها براي PHP و Java-Script يكي ديگر از قابليت هاي جديدترين نسخه ي اين نرم افزار را تشكيل مي دهد. آخرين نسخه از اين نرم افزار براي شما كاربران و برنامه نويسان آماده شده است تا بتوانيد به سادگي اسكريپت نويسي به زبان محبوب PHP را انجام دهيد.

admin بازدید : 89 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Zend Studio

يکي از محيط هاي برنامه نويسي به زبان PHP نرم افزار Zend Studio مي باشد. اين محصول به برنامه نويسان و توليد کنندگان کدهاي PHP قابليت توسعه و اشکال زدايي از کد هاي نوشته شده را مي دهد. قابليت هايي چون تغيير در کدهاي نوشته شده، افزايش کد، آناليز معنايي و ... از امکاناتي است که به برنامه نويس در جهت توسعه ي روند برنامه نويسي کمک مي کند. از ديگر امکانات قابل توجه اين محيط برنامه نويسي قابليت اشکال زدايي و تست برنامه ي نوشته شده با سرعت هرچه بيشتر مي باشد، قابليت هايي نظير بازرسي و افزايش کد، اشکال زدايي محلي و يا از راه دور بر روي سرور به شما اطمينان مي دهد که کد هاي نوشته شده به درستي اجرا مي شوند. به کمک اين محصول مي توان قابليت هاي همکاري تيمي را افزايش داده اين نرم افزار قابليت پشتيباني از مديريت ساختار منبع کد و تنظيم پروژه هاي مشترک را براي کاربران گروهي فراهم مي نمايد.

admin بازدید : 110 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals Rapid PHP

برای نوشتن کدهای PHP مانند HTML و مانند تمامی زبان های تحت وب به نرم افزار های خاصی نیاز است تا هم PHP را پشتیبانی کرده و هم بتوان با استفاده از آن ها کار خطایابی را هم انجام داد. یکی از معروف ترین این ابزارهای Zend نام دارد. برنامه نویسان حرفه ای همگی نام این نرم افزار را شنیده اند چون حرف اول و آخر را این نرم افزار در زمینه نوشتن کدهای PHP می زند اما حجم بالای آن یکی از مهم ترین ایرادات آن به شمار می رود. نرم افزار Rapid PHP که محصول شرکت Blumentals به شمار می رود می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Zend  باشد. نرم افزاری که از لحاظ حجم و سرعت اصلا قابل مقایسه با Zend نیست. این در شرایطی است که Rapid PHP تقریبا تمامی قابلیت های Zend را هم دارا می باشد. به راحتی کدهای نوشته شده را می توان مورد خطایابی قرارداد و نتیجه آن را هم مشاهده نمود. از دیگر قابلیت های این نرم افزار باید به پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر CSS ، HTML ، ASP و ... اشاره نمود. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال کاربر پسند است.

admin بازدید : 90 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

TopStyle

نرم افزار TopStyle  يکي از قديمي ترين و جالب ترين برنامه هاي کاربردي در زمينه استايل شيت و يا همان CSS مي باشد. اين نرم افزار داراي ابزاري قدرتمند براي ساخت وب سايت هاي استاندارد مي باشد. و تمامي کد هاي موجود در CSS1 و CSS2 را براي شما به نمايش مي گذارد و حتي شما مي توانيد بسته به مرورگري که قرار است سايت خود را بر پايه آن بنا کنيد برنامه را اجرا نموده و شروع به کار نماييد تا وب سايت شما بيشترين سازگاري را با مرورگر وب تان داشته باشد. با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد HTML را به XHTM تبديل کنيد و سپس سينتکس هاي CSS را در برابر مرورگر هاي مختلف چک بکنيد. همچنين اين نرم افزار امکان ويرايش کدهاي HTML , XHTML و CSS را فراهم مي آورد. در اين نرم افزار شما لازم نيست حتما فايل سي اس اس تان به يک صفحه وب لينک داده شده باشد، بلکه اين نرم افزار تمامي آبجکت ها، کلاس ها و شناسه ها را برايتان به صورت مجازي ساخته و به نمايش مي گذارد تا ديگر نيازي به ذخيره فايل و اجرا بر روي سايت اصلي که ممکن است زمان بر باشد را نداشته باشيد.

admin بازدید : 82 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

JetBrains PhpStorm

PhpStorm یک محیط برنامه نویسی PHP ، بسیار سبک و هوشمند می باشد که برای افزایش کارآیی برنامه نویسانی که فهم عمیقی روی کدها دارند ساخته شده و امکانات ویژه ای را برای آنان فراهم می کند. تکمیل هوشمند کدها ، ناوبری سریع و بررسی فوق سریع خطاها از مهمترین ویژگی های نرم افزار PhpStorm می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به خوبی به کدهای خود شکل دهید ، تست های واحد را انجام داده یا به صورت تصویری اقدام به اشکال زدایی کنید. PhpStorm دارای تمامی کارکردهای WebStorm شامل ویرایشگر HTML/CSS و ویرایشگر JavaScript بوده و پشتیبانی کاملی از PHP می کند. نسخه 5 نرم افزار دارای امکانی جدیدی بوده و نواقص نسخه های قبلی آن نیز برطرف شده تا یک محیط برنامه نویسی هوشمند را برای کاربر مهیا کند. از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از PHP 5.4 ، پوشش کد برای PHPUnit ، کامل سازی دقیق جاوا اسکریپت ، پشتیبانی از سبک برنامه نویسی Drupal ، ایجاد مناطق تاشو(جمع شونده) برای کدهای سفارشی ، پشتیبانی از ECMAScript و... اشاره کرد.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,256
  • بازدید ماه : 16,101
  • بازدید سال : 80,009
  • بازدید کلی : 473,992