loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 88 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Video Booth Pro

با استفاده از نرم افزار Video Booth می توانید به سادگی توسط وبکم خود کلیپ های ویدئویی و عکس های زیبا تهیه کنید. اضافه کردن افکت های زیبا روی عکس و ساخت ویدئوهای جالب و فانتزی از امکانات این نرم افزار به شمار می رود تا شما بتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی داشته باشید و یا نتیجه کار خود را روی یک وبسایت و یا مستقیماً روی یوتیوب آپلود کنید.

admin بازدید : 121 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SparkoCam

SparkoCam نرم افزاری عالی جهت استفاده مجازی از وب کم و همچنین استفاده از دوربین های دیجیتال به جای وب کم های معمولی و قراردادن افکت های زیبا برروی تصاویر وبکم می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند دوربین های دیجیتال Canon مدل PowerShot و DSLR را به عنوان وبکم مجازی برای کاربر راه اندازی کند. کافی است دوربین را به کامپیوتر متصل کنید و سپس در نرم افزار SparkoCam منبع تغذیه را دوربین دیجیتال انتخاب کنید. مدل دوربین های کانن پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است. در مرحله بعد از انتخاب دوربین دیجیتال به عنوان وب کم یا استفاده از وبکم های معمول ، کاربر میتواند از افکت ها استفاده کند. افکت های گرافیکی و جذاب زیادی وجود دارد. برای مثال میتواند برروی سر و صورت خود عینک، کلاه، مو یا ماسک قرار دهید و باتوجه به قابلیت ردیابی چهره در این نرم افزار این کار به سهولت انجام می شود تا طرف مقابل شما را به شکلی عجیب ببیند! علاوه بر افکت های مخصوص چهره ، افکت های متحرک زیادی در نرم افزار وجود دارد. همچنین قابلیت نمایش ویدیو و عکس های دلخواه شما از طریق وبکم نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب نرم افزار جایگزین کردن بکگراند تصویر شما با عکس مورد نظرتان است. به این ترتیب میتوانید پشت صحنه تصویر خودتان را با عکس های دلخواه تزئین کنید. قابلیت ذخیره ویدیو چت انجام شده به همراه افکت ها نیز وجود دارد. همچنین کاربران میتوانند به راحتی بین منابع مختلف وب کم به سرعت جابجایی انجام دهند. برای مثال چندین دقیقه از چت ویدیویی خود را با وب کم معمولی چندین دقیقه را با دوربین های کانن انجام دهید. لازم به ذکر است این نرم افزار از رزولوشن های تصویری مختلف نیز به صورت کامل پشتیبانی میکند.

admin بازدید : 90 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

webcamXP Pro

WebcamXP Pro وب کم قدرتمند و مدیریت دوربین های مدار بسته برای استفاده شخصی و حرفه ای می باشد. ویژگی های منحصر به فرد و استفاده آسان و بی نظیر به شما اجازه انتشار و مدیریت چندین منبع ویدئویی در کامپیوتر را می دهد. این برنامه با تکان خوردن کوچکترین اشیاء در دید خود به کار می افتد و آژیر را به صدا در می آورد و از آن محیط فیلم و عکس گرفته و آن ها را ذخیره می نماید. همچنین شما با تنظیم کردن این برنامه می توانید عکس ها و فیلم های خود را به صورت زنده بر روی سرور آپلود کنید و یا به ایمیل شما فرستاده شود. توسط این نرم افزار می توانید بدون نیاز به وب سرور از طریق سرورهای Http و Ftp با سایر افراد ارتباط ویدئویی برقرار کنید. این برنامه علاوه بر ایجاد ارتباط ویدئویی مستقیم قادر به پخش فیلم ضبط شده برای طرف مقابل می باشد. از این برنامه علاوه بر استفاده به عنوان چت ویدوییُ می توانید به صورت یک مرکز کنترل امنیتی که تا ده دوربین مدار بسته را تحت پوشش قرار می دهد استفاده نمایید.

+ webcam 7 PRO اضافه شد !

admin بازدید : 117 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ManyCam Pro

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید.

admin بازدید : 100 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WebcamMax

اجرای ویدئو ، فیلم ، فلش ، صفحه دسکتاپ و عکس روی یک وبکم مجازی، اضافه کردن متن های شناور ، فریم ، افکت های احساسی و... از امکانات نرم افزار WebcamMax می باشد. WebcamMax با تمامی نرم افزارهایی که از وبکم پشتیبانی می کنند سازگار است. مهمترین این نرم افزارها عبارتند از MSN , ICQ , AIM , Skype , Camfrog , Paltalk, Yahoo Messenger و...
بیش از 1500 افکت آنلاین، ضبط ویدئوی وبکم، عکس گرفتن از تصویر وبکم، به اشتراک گذاری وبکم در 16 نرم افزار از دیگر امکانات WebcamMax می باشد. شما می توانید خیلی سریع ، تصویر خود را از روی وبکم واقعی روی وبکم مجازی انتقال دهید. شما با استفاده از WebcamMax می توانید فشن، رمانتیک یا عصبانی شوید و آن احساس را به طرف مقابل خود انتقال دهید. تهیه عکس با بک گراندهای ساختگی از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 95 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Video2Webcam

Video2Webcam نام نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد وبکم مجازی و غیر واقعی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم شخص دیگری را بدون اینکه دوستانتان متوجه شوند از وبکم مجازی این نرم افزار پخش کنید.در واقع اگر بر روی سیستم خود وبکم ندارید با نصب این نرم افزار یک درایو وبکم مجازی به سیستم شما اضافه می شود که می توانید فیلم های با فرمت های avi, asf, flv, mp4,mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و... را وارد نرم افزار کرده و اقدام به نمایش آن ها در طی فرآیند چت کنید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به نمایش کلیپ های ویدئویی در هنگام مکالمه تصویری، ایجاد وبکم مجازی بدون داشتن یک وب کم واقعی و ... اشاره کرد.

admin بازدید : 126 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

MSN Recorder Max

MSN Recorder Max ابزاريست که شما را قادر مي سازد تا بتوانيد به آساني تمامي مکالمات ويديويي را  ضبط کنيد. با این نرم افزار شما مي توانيد به آساني و با کيفيت بسيار بالا در زمان استفاده از چت تصويري و يا وبکم اقدام به فيلمبرداري کنيد. شما مي توانيد در زمان فيلمبرداري محدوده خاصي را انتخاب کنيد و فقط از همان محدوده فيلم بگيريد و يا اينکه مي توانيد بصورت تمام صفحه و از کل صفحه نمايش نيز فيلم بگيريد و با فرمت هاي مختلف ويديويي آنها را ذخيره کنيد.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Magic Camera

آیا دوست دارید وقتیکه چت میکنید بهترین چهره را از خودتان نمایش بدهید؟ به قول معروف خیلی خوش تیپ باشید؟ دوست دارید تا دسکتاپ کامپیوتر خود و همکارانتان برای همدیگر قابل دسترس باشد؟ آیا علاقه دارید تا در هنگام چت کردن با خانواده تان که از شما دور هستند تصاویر ویدئویی شان را ضبط کنید؟ نرم افزار Magic Camera تنها با اضافه کردن یک دوربین مجازی به کامپیوتر شما به سادگی تمام این رویاها را به واقعیت تبدیل میکند . این چیزی فراتر از یک جادوست. نرم افزار Magic Camera بیشتر از یک دوربین مجازی پیشرفته برای برنامه های مسنجر شما یا هر نرم افزار دیگر گفتگوهای ویدئویی است. این نرم افزار از طرف اکثر برنامه ها و سرویس های گفتگوی اینترنتی مثل MSN Messenger , Yahoo Messenger , AIM, ICQ , Camfrog Video Chat , Skype و هر مورد مشابه دیگری قابل پذیرش است. همچنین Magic Camera به راحتی این امکان را برایتان فراهم میکند تا تصویر دسکتاپ تان را به صورت زنده برای دوست خود ارسال کنید. با کمک این گزینه میتوانید فایل ها و اسنادتان را برای همکارانتان ارسال کنید. همینطور با استفاده از این برنامه میتوانید در هنگام ارتباط با انواع مسنجرها یا برنامه های ارتباط تصویری صحنه های جعلی از اتفاقاتی که رخ نداده ارائه کرده و یا بنا به دلایل شخصی خود را فرد دیگری نمایش دهید! البته میتوانید تصویر واقعی خود را نشان داده و از یک دوربین مجازی تصاویر واقعی ارسال کنید.

admin بازدید : 101 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

ManyCam Pro

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,088
  • بازدید ماه : 15,933
  • بازدید سال : 79,841
  • بازدید کلی : 473,824