loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 77 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IDM UltraEdit

 نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد. در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ، PHP ، Perl ، Java ، JavaScript ، VB ، C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

admin بازدید : 128 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

EmEditor Professional

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای 1 گیگابایت حافظه اصلی باشد، این نرم افزار قادر است تا یک فایل 4 گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه 6.00 این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر 3 دقیقه و 54 ثانیه بود که در نسخه 7.00 این برنامه، این زمان به 13 ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از 9 دقیقه و 5 ثانیه به 1 ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف 248 گیگابایت یا 2,1 بیلیون خط)

admin بازدید : 99 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Notepad++Notepad++ نرم‌افزار ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است. همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید. حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است ... Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

 

admin بازدید : 90 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Scrivener

Scrivener یک ابزار تولید محتوای قدرتمند برای نویسندگان است که بیشتر تمرکز  آن ها روی نوشتن و ساختاربندی اسناد طولانی و دشوار متنی است. این نرم افزار ابزاری است که به نظم دادن مجوعه ای عظیم از نوشتارهای طولانی مانند داستان ها، نمایشنامه ها، فیلم ها و ... می پردازد. Scrivener امکانات و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا قادر به فرمت بندی و ایجاد نسخه اولیه ویرایش شده از یک متن نوشتاری باشید. این نرم افزار برای افرادی مانند نویسندگان حرفه ای یا آماتور، فیلمنامه نویسان، روزنامه نگاران، دانشجویان و ... که بر روی پروژه های طولانی و دشوار نوشتاری کار می کنند، بسیار مفید خواهد بود، تا قادر باشند بر موانع متعددی مانند محدودیت زمانی و ... که باعث می شوند تا به هردلیلی نویسنده در یادداشت کردن، سازمان دهی، مدیریت و در نهایت بروی کاغذ آوردن (نوشتن) ایده های خود دچار مشکل شود، غلبه کنند. Scrivener در واقع یک برنامه واژه پرداز است که شما در آن می توانید به تایپ، ویرایش، فرمت بندی و منظم نمودن متن دلخواه خود پرداخته و فیش های متنی خود را که از مکان های مختلفی جمع آوری نموده اید، سازماندهی نمایید.

admin بازدید : 81 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

HippoEDIT

HippoEDIT یک برنامه ویرایش کننده متن در ویندوز با سرعتی بالا و کاربردی آسان است که در درجه اول برنامه نویسان و کاربران حرفه ای را مورد هدف قرار داده است. HippoEDIT دارای رابط کاربری سطح بالا و مدرن بوده و علاوه بر این از ایجاد اینترفیس های متفاوت از جمله: محیطی شامل Tabهای چندگانه: web و help browser یکپارچه، File Explorer و Project Explorer، ابزار های خارجی یکپارچه سازی و همچنین بیشتر توابع ویرایشگر متن هوشمند پشتیبانی می کند.

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,299
  • بازدید ماه : 16,144
  • بازدید سال : 80,052
  • بازدید کلی : 474,035