loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 112 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Batman Arkham OriginsBatman Arkham Origins – بتمن: خاستگاه آرکهام یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده ی اچ دی از استودیوی بازیسازی Warner Bros مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی برای اندروید عرضه گردید. دو نسخه از بازی بتمن عرضه شده است که داستان این نسخه به ۵ سال پیش از رویدادهای آن دو نسخه باز می گردد! «نقاب مشکی» که شخصیت منفی بازی است برای کشتن و دستگیری بتمن جایزه گذاشته است. بتمن نیز کنجکاو است بداند چرا این افراد می خواهند او را نیست و نابود کنند! نقاب مشکی رئیس کل همه مجرمان شهر آرکهام است و پلیس ها که بتمن را نمی شناسند با نقاب مشکی همدست شده اند تا او را دستگیر کنند! هم اکنون شما در نقش بتمن در شهر آرکهام به گشت و گذار می پردازید و با انواع شخصیت های معروف به نبرد می پردازید و بهترین بازی اکشن اندرویدی را تجربه خواهید کرد.
گرافیک خیره کننده ی اچ دی، صداگذاری بسیار هیجان انگیز و بدون نقص، کنترلرهای ساده و عالی در بازی Batman Arkham Origins همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی اکشن و آرکید متفاوت و کم نظیر را تجربه کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ July 3, 2014.

 

admin بازدید : 114 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Total Video Converter Platinum

Aiseesoft Total Video Converter Platinum نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

admin بازدید : 145 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

WinPatrol PLUS

WinPatrol PLUS که توسط شرکت Billp منتشر شده نرم افزاری است که با تصویر برداری از منابع مهم و حیاتی سیستم، شما را از تغییراتی که بدون اطلاع شما در سیستم رخ می دهند آگاه ساخته و به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی برنامه های که بر روی سیستم شما به صورت آشکارا و مخفی در حال اجرا بوده یا می خواهند بر روی سیستمتان نصب شوند کنترل و نظارت داشته باشید و بتوانید سطح دسترسی این گونه فایل ها را بررسی کرده و بسته به صلاح دید خود محدود، متوقف و یا حذف نمایید. علاوه بر این WinPatrol PLUS با شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی مختلف و برنامه های مختلفی همچون Spyware ها، Adware ها، انواعی از ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه های که تهدیدی برای اطلاعات محرمانه ی شما است در ویندوز و شناسایی و جلوگیری از نصب انواع فایل های مخرب در مرورگر ویندوز قادر است تا در کنار یک آنتی ویروس قوی و به روز امنیت کاملی را برای شما فراهم نماید.

admin بازدید : 237 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

TouchPal X KeyboardTouchPal X Keyboard از بهترین کیبوردهای اندروید ، برنده ی جایزه ی نوآوری جهانی می باشد که با آن می توانید به تایپ خود سرعت ببخشید و با سرعتی بالاتر از قبل متن های خود را بنویسید. این کیبورد با پیش بینی متن دقیق و ورودی متن کاملا ترکیبی سریع ترین کیبورد اندروید معرفی شده است.
کیبورد فوق با دارا بودن چندین پوسته ی مختلف با تنوع رنگ می تواند صفحه کلید مناسبی برای شما باشد. این برنامه از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند که متاسفانه زبان فارسی را ساپورت نمی کند ولی از زبان عربی پشتیبانی می کند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 15, 2014.

 

admin بازدید : 541 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

hiki messengerبا hike برای دوستان و خانواده خود به صورت رایگان پیام بفرستید! شما با این برنامه می توانید حتی برای کسانی که عضو hike نیستند نیز پیام بفرستید. ویژگی های این برنامه عبارتند از: - چت رایگان با دوستانتان در سراسر جهان - دعوت دوستان از طریق sms - ارسال عکس و فیلم -سرعت فوق العاده بالای دریافت و ارسال در hike طوری که فرد احساس می کند در حال چت می باشد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 8, 2014.

 

admin بازدید : 219 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

Half Life 2Half-Life 2 – نیمه جان ۲ یک بازی جدید با گرافیک خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن همین چند دقیقه پیش در مارکت اندروید با قیمت ۱۰ دلار برای فروش عرضه گردید! این بازی که در سال ۱۹۹۸ برای کنسول های خانگی پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شده بود توانست در رده ی اول بهترین بازی اول شخص و تفنگی قرار بگیرد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب نماید و هم اکنون شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی بازی هستیم ؛ امده است تا حیرت کاربران دوستدار بازی های اکشن را بر انگیزد! در این بازی نقش فردی با نام Gordon Freeman مشغول به انجام ماموریت های فوق سری می شوید و کار های ناتمام نسخه اول بازی را در این نسخه به اتمام می رسانید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! داستان بازی Half-Life 2 از همان لحظه ای شروع می شود که در مقابل G-Man به زانو در آمدید و به شما تنها دو راه برای انتخاب داده شد یا اینکه بمیرید یا برای همیشه در اختیار این شخصیت بد باشید و علی رغم میلتان برای او بجنگید!!
انواع سلاح های بسیار قدرتمند و جدید در اختیار شما قرار میگیرد و در مکان هایی واقعا خارق العاده به نبرد با دشمنان مختلف مشغول می شوید و در مقابل هجوم بیگانگان بایستید تا از نابودی جهان توسط آنان جلوگیری به عمل بیاورید! بازی دارای گرافیک و صحنه هایی واقعا هیجان انگیز است و در صورتی که دارای یک بازی با پردازنده ی تگرا ۴ هستید به هیچ وجه بازی Half-Life 2 را از دست ندهید!

• بازی مخصوص پردازنده ی تگرا چهار – Tegra  ۴ می باشد (NVIDIA Shield)

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 6, 2014.

 

admin بازدید : 160 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

S Launcherهمانطور که می دانید لانچرها نرم افزارهایی هستند که با نصب آن برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود می توانید اینترفیس آن را به کلی تغیر دهید و رنگ و رویی تازه را به ظاهر کاربری آن ببخشید به گونه ای که تا به امروز ده ها اپلیکیشن لانچر را برای اندروید معرفی کرده ایم و با استقبال بسیار عالی شما نیز روبرو گردیده است. اگر از افرادی هستید که از اینترفیس گوشی های سامسونگ گلکسی خوشتان آمده و دوست دارید اینترفیس این گوشی ها را در موبایل اندرویدی خود به ارمغان بیاورید لانچر زیبای Galaxy Launcher را امتحان کنید! این لانچر بر اساس اینترفیس گوشی سامسونگ گلکسی اس فایو (Galaxy S5) طراحی گردیده است و ظاهری کم نظیر را به هوم اسکرین و منوی گوشی شما هدیه می دهد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

admin بازدید : 137 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Hitman GOHitman GO یک بازی به سبک استراتژیکی پازلی و شترنجی فوق العاده فکری و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید و IOS منتشر شده است. اگر شما از دوستداران بازی های کامپیوتری هستید غیر ممکن هست که نام Hitman را نشنیده باشید.

در این بازی شما باید با تفکر و دقت بالا با حرکت دادن آدمک Hitman حرکت صحیح را انجام دهید تا پیروز بازی باشید.

شاید در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر آید ولی با کمی بازی و آشنایی با گبم پلی بازی درخواهید یافت که بازی Hitman Go یک بازی خاص در سبک خود می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم این بازی فوق العاده فکری کند. اگر از دوست داران بازی های فکری و پازلی هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.3 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 4, 2014.

 

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 172

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,167
  • بازدید ماه : 16,012
  • بازدید سال : 79,920
  • بازدید کلی : 473,903