loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 112 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Wondershare DreamStream

Wondershare DreamStream نرم افزاری برای Stream و پخش فیلم های HD  از رایانه به تلویزیون تنها با یک کلیک است. لذت پخش تمامی فایل های چند رسانه ای را با کیفیت های مختلف از رایانه شخصی ، تبلت مستقیما بروی تلویزیون توسط این نرم افزار تجربه کنید. تماشای ویدیو های مورد علاقه ، فیلم ، لیست پخش موزیک مستقیما از این برنامه نیازی به اجرای نرم افزار های جانبی نخواهد داشت.

admin بازدید : 127 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

DisplayFusion Pro

DisplayFusion Pro ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت چندین مانیتور بدون به وجود آمدن مشکلی می باشد. توسط DisplayFusion شما می توانید نوار ابزار را به هر مانیتوری که می خواهید اضافه نمایید که مانند نوار ابزار ویندوز به نظر می رسد. یا می توانید از تکنولوژی پشت صفحه چندگانه بهره مند شوید.

admin بازدید : 180 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Resource Tuner

با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بدون دسترسی داشتن به کد منبع واقعی اقداماتی همچون اضافه کردن علامت دلخواه خود به یک برنامه، تغییر پیام های محاوره ای و سفارشی کردن فعالیت های نوار ابزار را انجام دهید. Resource Tuner برای هرکسی که می خواهد نگاه و احساس متفاوتی نسبت به یک برنامه داشته باشد (حتی اگر یک برنامه نویس نباشد) امکانات هیجان انگیزی را ارائه می دهد که این برای بسیاری از افراد از جمله مترجمان ایده آل است. Resource Tuner درباره ابزاری که شما احتمالا به تغییر آن اطمینان دارید، کد منبع را در یک PE اجرایی اصلاح می کند. با این برنامه قدرتمند شما دیگر مجبور به تحمل آیکون ها و تصاویر پیش فرض نخواهید بود و می توانید برنامه های کاربردی را مطابق سلیقه شخصی خود تغییر دهید.

admin بازدید : 100 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

NirLauncher Package

NirLauncher مجموعه ای با بیش از 150 نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و ... است که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند.

admin بازدید : 240 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Wondershare Dr.Fone for Android

 Wondershare Dr.Fone نرم افزاری برای بازیابی اطلاعاتی همچون عکسها و ویدئو ها ، مخاطبین ، پیامک ها ، لیست تماس ها ، یادداشتها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر گوشی های دارای سیستم عامل آندروید می باشد که از اکثر نسخه های سیستم عامل آندروید نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در 3 مرحله می توانید فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت نیاز آنها را بازیابی کنید.

admin بازدید : 116 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

idoo Video Editor Pro

idoo Video Editor Pro نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با محیط کاری ساده و سریع است.از نکات قابل توجه این نرم افزار کیفیت بسیار بالای خروجی فایل های صوتی است که به همراه فیلم ویرایش خواهد شد. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می نمایند. این نرم افزار امکان تبدیل فرمت ها به یکدیگر را فراهم می کنید . شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های موبایل و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید. همچنین میتوانید کارهای مانندن افک گذاری ،قرار دادن زیر نویس ، برش فیلم ، تبدیل فرمت و ترکیب فیلم را به راحتی انجام دهید.

admin بازدید : 146 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

SystemRescueCd

SystemRescueCd نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس است  که به صورت CD ، DVD یا USB‌های قابل بوت کاربرد دارد. با این ذیسک می توانید بازیابی اطلاعات رو انجام بدید همچنین قابلیت پارتیشن بندی دیسک سخت را نیز دارا می باشد.

admin بازدید : 114 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Efficient Password Manager Pro

Efficient Password Manager Pro نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت رمزهای عبور است. این نرم افزار می‌تواند به شما در یادآوری اطلاعات پسورد کمک کند، علاوه بر این رمز ورود وبسایت‌ها، کدهای رجیستر نرم افزارها، رمز عبور اکانت‌های ایمیل و حتی رمز اکانات‌های FTP و بسیاری موارد دیگر را در خود ذخیره می‌کند.
یک بخش برای ساخت رمزهای تصادفی در این نرم افزار وجود دارد که توسط آن می‌تواند پسوردهای قدرتمند را در کمترین زمان ممکن تولید کنید. اطلاعات خصص شما بدین ترتیب در نهایت امنیت به سر خواهند برد. رمز عبور اصلی توسط الگوریتم SHA ساخته می‌شود و این در حالیست که رمز اطلاعات توسط الگوریتم 256bit AES ساخته خواهند شد. محیط گرافیکی نرم افزار بسیار مدرن و زیباست و شما می‌توانید از 8 استایل مختلف به همراه رنگ‌های زیبا برای رابط گرافیکی Efficient Password Manager استفاده کنید.

admin بازدید : 119 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

آهنــگ جــدیــد از عــلی بــابــا ( پـــدر دیــس لاو )
بــه نــام ( گــذشــــته ) بــا همــراهــی میــلاد بـاقــری
تنظـــیم : احــــمد ســلو
طـــراح کــــاور : محــسن ربــانــی

 

 

http://www.gigpars.com/upload/x88_ali-baba-gozashteh-ft-milad-bagheri-400x400.jpg

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

admin بازدید : 144 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

آهنــگ جــدیــد از عــلی بــابــا ( پـــدر دیــس لاو )
بــه نــام ( خیــلی سخـتــه ) بــا همــراهــی فــرهــاد نــوری و مهــدی کیــفور

 

http://www.gigpars.com/upload/669y_ali_baba_-kheili_sakhte.jpg

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 172

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,169
  • بازدید ماه : 16,014
  • بازدید سال : 79,922
  • بازدید کلی : 473,905