loading...
تک91 ،تک 91 ، دانلود نرم افز دانلود بازی و آهنگ
admin بازدید : 103 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

PDF فرمتی که امروزه بسیار محبوب شده است و همه با آن سروکار دارند. این فرمت به دلیل حجم مناسب و امکانات بسیار خوبی که دارد یکی محبوب ترین فرمت های اسناد الکترونیکی به شمار میرود. نرم افزار Foxit PDF Creator یک برنامه پرینتر مجازی بسیار عالی است. در واقع شما با کمک برنامه های پرینتر مجازی به سادگی می توانید اسناد PDF تولید کنید. به عبارت ساده تر اگر شما در محیط نرم افزار مایکروسافت ورد باشید و قصد داشته باشید که متن تایپ شده را در فرمت PDF ذخیره کنید در حالت پیش فرض مایکروسافت ورد نمی تواند اینکار را انجام دهد اما این نرم افزار به راحتی می تواند اینکار را برای شما انجام دهد. از این برنامه علاوه بر نرم افزار ورد، می توان در هر برنامه ویرایش متن دیگر نیز استفاده نمود و حتی می توانید از این نرم افزار برای چاپ صفحات وب در فرمت PDF نیز استفاده کنید. کار با این پرینتر مجازی بسیار ساده است و فقط کافیست تا در محیط برنامه های مختلف کلید ctrl+p را فشار دهید و صفحه ی مورد نظرتان را در فرمت PDF ذخیره کنید

admin بازدید : 113 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر از کامپیوتری استفاده می کنید که علاوه بر شما افراد دیگری نیز از ان استفاده می کنند و شما می خواهید بدانید که انها چه کارهایی را با کامپیوتر انجام می دهند، بهترین راه استفاده از نرم افزار Ardamax Keylogger است. نرم افزار Ardamax Keylogger یک جاسوس افزار است که می توان در مواردی مفید واقع شود و در موارد دیگر مخرب! بستگی به شما دارید که بخواهید از این برنامه برای چه منظوری استفاده کنید مفید یا مخرب؟ به عنوان مثال مدتی شما به کامپیوترتان دسترسی ندارید و می خواهید بدانید که در این مدت چه کسانی پشت کامپیوتر شما می نشینند و با ان چه کارهایی میکنند. این برنامه قادر است تا کوچکترین کارهای که با کامپیوتر شما انجام می شود را ثبت و ضبط نمایید و در هر زمان که شما بخواهید به شما گزارش دهد. از سوی دیگر شما می توانید از این برنامه به عنوان یک ابزار جاسوسی مخرب برای انتشار اطلاعات سیستم قربانی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید این برنامه را روی یک سیستم نصب کرده و برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که پس از ثبت اطلاعات، آنها را به ایمیلی که در ان وارد کرده اید ارسال کند. از امکانات این برنامه میتوان به گرفتن اسکرین شات در بازه های زمانی معین شده، ثبت تمام کلید ها فشرده شده کیبورد، ضبط فیلم از وب کم، ضبط چت و گفتگوی های انجام شده در مسنجر های مختلف، ضبط حرکات انجام شده با موس، ضبط برنامه های اجرا شده و ... اشاره کرد.

admin بازدید : 106 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما برای اینکه بتوانید برنامه های تلویزیونی را تماشا کنید نباید یک تلویزیون داشته باشید و یا یک تی وی کارت! نرم افزار ChrisTV Online میتواند مانند یک تلویزیون عمل کند! بله با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا برنامه هایی که از کانال های مختلف تلویزیونی در حال پخش هستند را تماشا کنید. برای اینکار فقط کافیست تا یک خط معمولی اینترنت داشته باشید تا به سادگی بتوانید برنامه های تلویزیونی را در کامپیوتر تماشا کنید. جالب است بدانید که این برنامه علاوه بر دریافت شبکه های تلویزیونی قادر به دریافت ایستگاههای رادیویی نیز می باشد و شما میتوانید با این برنامه به هریک از ایستگاههای رادیویی مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات مهم این برنامه recorder آن بوده که توانایی ضبط برنامه های تلویزیونی و رادیویی را برای شما فراهم خواهد نمود. جداسازی کانال های دلخواه و ساخت گروه های مختلف از امکانات دیگر این نرم افزار محبوب هستند.

admin بازدید : 121 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

ES File Explorer File ManagerES File Explorer File Manager نرم افزار مدیریت فایل ها برای گوشی و تبلت شما . این نرم افزار که بیش از 10 میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران آندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.برخی از امکانات شامل: کپی ، پیست ، کات ، جا به جایی ، جستجو ، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلها نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده (ZIP) ، باز کردن فایلهای RAR ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ June 12, 2014.

 

admin بازدید : 97 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

n7player-Music-Playern7player Music Player از بهترین نرم افزارهای پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را با کیفیت بالا و سریع گوش دهید . این پلیر با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است و قادر است تمام فرمت های صوتی را برای شما پخش کند. که از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است و محیط گرافیکی این برنامه بسیار کارپسندانه و خلاقانه طراحی شده است که میتوانید جایگزینی برای موزیک پلیر پیش فرض دستگاه اندرویدی شما باشد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 30, 2014.

 

admin بازدید : 105 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (1)

در دنیای امروز فیلم و فایل های ویدئویی از جایگاه ویژه ای برخوردارند به طوریکه همه ی ما با اینگونه فایل ها سروکار داریم. اما برای انکه بتوان یک فیلم یا یک فرمت ویدئویی را به آسانی ویرایش کرد باید از یک نرم افزار Video editor بهره گرفت. پیشنهاد نت فا دانلود نرم افزار VSDC Free Video Editor است که برنامه ای کاملا رایگان ودارای حجمی مناسب می باشد. شما می توانید انواع فرمت های ویدئویی را در محیط جذاب این برنامه اجرا کنید و به آسانی با کمک ابزارهایی که در اختیار شما قرار میدهد شروع به ویرایش فیلم خود کنید. این نرم افزار علاوه بر قابیت ویرایش فایل های ویدئویی دارای امکان ضبط فیلم از دسکتاپ نیز می باشد که پس از اینکار میتوانید فیلم ضبط شده را در محیط این برنامه ویرایش کنید. بعلاوه این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدئویی پشتیبانی میکند و قادر است تا پس ویرایش فیلم مورد نظر آنرا مخصوص اجرا در یک دستگاه خاص ذخیره نماید.

admin بازدید : 129 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما اکثر شما نام سیستم عامل لینوکس را شنیده اید، سیستم عاملی کاملا رایگان و متن باز که کاربران خاص خود را دارد. LinuxLive USB Creator نام نرم افزاری رایگان و کم حجم است که به شما کمک میکند تا انواع سیستم عامل های لینوکس را به صورت بوتیبل روی USB دیسک رایت کنید. به عبارت دیگر اگر شما فایل ISO یکی از سیستم عامل های لینوکس را در اختیار داشته باشید به راحتی میتوانید با کمک این برنامه آنرا روی USB دیسک خود ذخیره کنید و هر کجا و هر زمان که نیاز داشته باشید با اتصال USB دیسک خود به کامپیوتر مورد نظر سیستم لینوکس خود را اجرا نمایید. حتی اگر سیستم عاملی بر روی کامپیوتر مورد نظر نصب نشده باشد!

admin بازدید : 237 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

real racing 3بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است ! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن آخرین نسخه ی بازی ریل رسینگ ۳ برای اندروید ؛ ما امروز در فارسروید آن را برای شما قرار داده ایم که نسخه ی تست شده می باشد و بدون هیچگونه مشکلی اجرا خواهد شد !
نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید ! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است !

• به دلیل نا هماهنگ بودن پردازنده ها، دیتا بازی باید با WiFi دانلود شود!

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ July 7, 2014.

 

admin بازدید : 90 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

تا به امروز چندین ویدئوپلیر برای اندروید معرفی کرده بودیم که هرکدام از آن ها از بهترین ها بودند و امروز قصد معرفی ویدئوپلیری محبوب و قدرتمند با نام BSPlayer داریم که برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، آیفون و … منتشر شده است و ما نسخه ی اندرویدی آن را برای شما کاربران قرار داده ایم. با این برنامه قادر خواهید بود که تمام فایل های تصویری و صوتی را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید.
همچنین بی اس پلیر قابلیت نمایش ویدئوهای زیرنویس دار را داراست که زیرنویس های فارسی را نیز با بهترین وضوح ممکن نمایش می دهد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 4.0 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 29, 2014.

 

admin بازدید : 94 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

One Locker - Smart Locker یک لاک اسکرین بسیار زیبا و هوشمند است که محیط قفل صفحه نمایش شما را به طور کامل عوض خواهد کرد وقتی که شما قفل صفحه گوشی خود را باز می کنید با محیطی بسیار زیبا و کلاسیک روبرو می شوید که در نوع خودش بی نظیر است و امکاناتی نظیر خواندن پیامک ها و تماس های از دست و صفحات وب به کار رفته و بسیاری از قابلیت های دیگری که امکان رمز گذاشتن روی گوشی و یا انتخاب پترن که به امنیت گوشی شما بسیار کمک میکند. شخصی سازی گوشی هوشمند خود را با این برنامه تجربه کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 3.1 و بالاتر.

• بروز شده در تاریخ May 26, 2014.

 

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

تک ۹۱

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

                          به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد 

تعداد صفحات : 172

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه ی ایرانی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1721
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 671
  • باردید دیروز : 615
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,368
  • بازدید ماه : 16,213
  • بازدید سال : 80,121
  • بازدید کلی : 474,104